Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Қазақстан-Американдық еркін университеті

  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән экономикалық ғылымның даму кезеңдерін, меншіктің формалары мен заңды аспектілерін, баға қалыптастырудың тетіктерін, шағын кәсіпкерліктің рөлі және экономиканың дамуын қарастырады. Ерекше назар кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру және кәсіпкерлердің несиелік мекемелермен арақатынасына аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пән адам мен биосфера өзегі болатын жалпы экологиялық мәселелерді қарастырады. Білім алушыларда экологиялық ойлауды қалыптастыруға бағытталған экологиялық қауіпсіздік, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі, биосфераның ластану көздері мен деңгейлері, халықты қорғау тәсілдері, құтқару жұмыстарын ұйымдастыру, төтенше жағдайларда олардың жұмысының тұрақтылығын арттыру жөніндегі іс-шаралар, халықтың іс-әрекеттері, азаматтық қорғаныстың қорғаныш құрылыстары мен олардың құрылғылары, халықты Азаматтық қорғаныс бойынша оқыту бөлімдері не бағыт береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән құқық ұғымдарын, қайнар көздерін, субъектілерін, әдістерін зерттеуге арналған. Қазақстан Республикасы құқығындағы жауапкершілік институтына сипаттама беріледі. ҚР Ұлттық құқығының конституциялық құқық, Әкімшілік құқық, қылмыстық құқық, Азаматтық құқық, Отбасы құқығы, еңбек құқығы, Халықаралық құқық салалары оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Пән студенттерде кәсіби педагогикалық қызметтің мәні, оның мәселелері, міндеттері, өзіндік ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыруды жүзеге асырады. Педагогтың кәсіби қызметін меңгерудің болашағы мен жолдарын, әрбір педагогикалық мамандықтың ерекшеліктерін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздер
    Несиелер: 5

    Пән сыбайлас жемқорлықтың пайда болу себептерін, мәнін және түсінігін қалыптастырады; сыбайлас жемқорлық қылмыс үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шаралары туралы білім қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика тарихы
    Несиелер: 4

    Пәнді оқыту барысында әр тарихи дәуірдегі, әлеуметтік-экономикалық жағдайларды, педагогикалық идеялар мен ойларды, жас ұрпақты тәрбиелеу мен білім берудегі мектеп тарихының дамуын, өзара ықпалын, кемшіліктері мен жетістіктерін, жеткіншектерді дамыту үрдісіндегі мақсатты ұйымдастырылған қисынды шаралары мен шарттарын, белгілері мен заңдылықтарын талдау қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу кезінде студенттердің бұрын мектепте алған қазақ (орыс) тілі бойынша білімдері жүйеленеді, сондай-ақ белгілі жүйе ретінде тілді меңгеру негізінде когнитивтік және коммуникативтік іс-әрекет пен прагматикалық, дидактикалық, әдістемелік және зерттеушілік аспектілерінде тіл туралы білім дағдылары іске асады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Олигофренопедагогика
    Несиелер: 3

    Бұл пән интеллектуалды дамуында ауытқулары бар балалар мен жасөспірімдерді оқыту, тәрбиелеу және әлеуметтік бейімдеу үдерісін психологиялық-педагогикалық қамтамасыз етуге, сондай-ақ ересектерді психологиялық оңалтуға бағытталған. Студенттер әртүрлі түзеу-білім беру мекемелерінде, даму мектептерінде, оңалту орталықтарында, психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссияларда (консультацияларда), әлеуметтік қорғау мекемелерінде, ауруханаларда жұмыс істеуге дайын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 4

    Бұл пән, балалар мен жасөспірімдердің әртүрлі даму кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың функцияларын, ағзалар мен ағза жүйелерін, зерттейді. Алған білімдері студенттер балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын қорғау жұмыстарына белсенді және саналы түрде қатысуы, дене шынықтыру және рухани күштерді үйлесімді дамытумен мықты жас ұрпақты тәрбиелеуі үшін оңтайлы жағдай жасауда қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шет тілі: тілдік қарым-қатынас мәдениеті бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылардың коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілігін дамытуға және күнделікті және кәсіби-бағытталған қарым-қатынас жағдайында тілдік қарым-қатынастың мәдени-барабар стратегиясы мен тактикасын қалыптастыруға ықпал етеді, студенттердің мәдениетаралық қарым - қатынас субъектісі ретінде шет тілде сөйлеу мәдениетінің дағдыларын қалыптастырады, сөздік қорын кеңейтеді, тіл тасымалдаушылармен және басқа да мәдениет өкілдерімен қарым-қатынаста тілдік кедергінің алынуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеу және оқыту үрдісі; педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері; тұтас педагогикалық үрдістің формалары, әдістері, құралдары; педагогикалық үрдістің мәні мен құрылымы; педагогикалық үрдісті жоспарлау және ұйымдастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дефектология негіздері
    Несиелер: 3

    Пән әртүрлі психикалық және дене кемістіктері бар балалар мен ересектердің психофизиологиялық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Дамудағы ауытқулары бар тұлғаларды диагностикалау және түзету әдістері, арнайы оқыту және тәрбиелеу үрдісінің ерекшеліктері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми–педагогикалық зерттеулер әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пән ғылыми-зерттеу мәселелерін шешу тәсілдеріне бағытталған. Студенттер «ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері» ұғымын ашады. Зерттеулер қалыптасқан оқу-тәрбие процесінің тиімділігін арттыруға байланысты ағымдағы міндеттерді шешуге де, сондай-ақ халықтық білім берудің барлық буындарында оқыту мен тәрбиелеу жүйесін жетілдіру мен қайта құрудың теориялық жолдарын сала отырып болашаққа да бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Пән студенттерді болашақ мамандық бойынша кәсіби-бағдарлы оқытуды жүзеге асырады. Оқытудың кәсіби бағыттылығы принципін жүзеге асыру, студенттердің болашақ мамандығы үшін коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру, орыс тілінде барабар кәсіби қызмет үшін қажетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш сынып оқушыларының зерттеушілік әрекеттері
    Несиелер: 3

    Пәнге мыналар кіреді: зерттеушілік мінез — құлықтың уәждеуші факторлары (іздеу белсенділігі) және оны жүзеге асыру механизмі (оның рөлінде ойлау); алынған нәтижелерді талдау, олардың негізінде жағдай динамикасын бағалау, оның одан әрі дамуын болжау; өзінің болашақтағы, болжанатын іс-әрекеттерін модельдеу және іске асыру-зерттеу мінез-құлқын түзету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шешендік өнер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында келесі аспектілер ашылады: шешендік өнердің тарихи даму кезеңдері туралы түсінік алу; студенттерді ауызекі қарым-қатынас жасау саласындағы біліммен және дағдылармен қаруландыру теориясы, әдістемесі мен практикасы; шешендік, көпшілік алдында сөйлеуге дайындау әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу барысында педагогиканың келесі аспектілері қарастырылады: жалпы білім беретін мектепте тәрбие үдерісін жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асыру, сынып жетекшісінің қызметі мен міндеттері, тәрбие әдістері мен формаларын таңдау, тәрбие үрдісін ұйымдастырушылардың мектеп құжаттарын жүргізуі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жазуға үйрету әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында оқу және жазу дағдыларын қалыптастыру негіздері, сондай-ақ оқушылардың сөйлеу іс-әрекеті аспектісі ашылады. Сөйлеу әрекеті, оқушылардың әртүрлі білім беру саласында білімді, іскерлікті пен дағдыны толық меңгеріп, олардың толыққанды жалпы және зияткерлік дамуын қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бірінші сынып оқушыларын оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу барысында келесі мәселелер қарастырылады: мектепте білім алуға балалардың дайындығы, бірінші сынып оқушыларын оқуға бейімдеудің психологиялық негіздері, олардың әлеуметтенуі, бірінші сыныптағы оқытудың педагогикалық маңызы, бірінші сынып оқушыларын диагностикалау және олардың ата-аналарымен жұмыс түрлері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән тіл білімінің ғылыми ұғымдар жүйесін меңгерудің заңдылықтарын және оқушылардың сөйлеу қызметін қамтамасыз ететін дағдылар мен іскерлікті қалыптастыруды үйретеді. Сондай - ақ оқытудың түрлі сатыларындағы оқушылардың білім деңгейлерін, біліктері мен дағдыларын зерттейді, оқуда табыс немесе сәтсіздіктің себептерін анықтайды, типтік қателіктерді, яғни тілдік, орфографиялық және т.б. сияқты зерттейді, оларды жою және ескерту тәсілдерін табады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Балалар әдебиеті
    Несиелер: 5

    Балалар әдебиеті курсы бастауыш білім беру үшін жоғары білікті кадрларды даярлауда пәнді құрудың және оқытудың тарихи қағидаттарына сүйенетін негізгі мәнге ие, бұл кәсіби дайындық негіздерін қалыптастыруға арналған әдебиеттану пәндерінің бір циклі. Бұл циклға орыс классикалық әдебиеті мен басқа да ұлттық әдебиет шығармалары, халық ауыз әдебиеті мен қазіргі балалар әдебиетінің шығармалары кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • "Дүниетануды" оқыту теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында келесі сұрақтар тереңдете ашылады: Дүниетануды оқытудың нысаны, пәні, міндеттері мен әдістері туралы түсінік; Дүниетану оқулықтарымен жұмыс істей алу және олардың мазмұнын мақсатты пайдалану; оқытудың әртүрлі кезеңдерінде оқу іс-әрекетінің оңтайлы әдістерін, тәсілдерін, құралдары мен түрлерін таңдау және олардың танымдық қабілеттерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби бағдарланған шет тілі
    Несиелер: 3

    Бұл пән білім берудің мәдениетаралық және кәсіби бағыттылығын жетілдіруді, қарым-қатынасты�� кәсіби саласында коммуникация дағдыларын қалыптастыруды, шет тілінде кәсіби маңызы бар ақпаратты іздеу және ауызша және жазбаша беру, тілдік дайындықтың жалпы танылған жалпы ғылыми және кәсіби деңгейіне қол жеткізуді көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дүниетанудан дидактикалық материалдарды дайындау
    Несиелер: 5

    Бұл пән дүниетану бойынша дидактикалық материалдарды дайындауды педагогикалық ғылым ретінде қарастырады. Студенттер оқу бағдарламаларын, мектептің мемлекеттік білім беру стандартын, жаңа буын оқулықтарын, оқыту әдістерін, құралдарды, формаларды және олардың жіктелуін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектептің математика әдістемесі-ғылым және оқу пәні. Оқу пәні ретінде математиканың нормативтік-құқықтық сипаттамасы. Оқу пәнін оқыту үдерісін ұйымдастырудың ғылыми негіздері. Сабақ- математиканы оқыту үдерісін ұйымдастырудың негізгі формасы. Математика сабағында оқушылардың оқу және сыныптан тыс жұмыстарын ұйымдастыру технологиясы. Бастауыш мектеп математикасының мазмұнды және мазмұнды-әдістемелік желілері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудегі IT технологиялар
    Несиелер: 5

    Бұл пән оқу үрдісінде ақпараттық технологияларды қолдану мәселелерін қамтиды; қазіргі мектепке дейінгі білім беруде ақпараттық технологияларды қолдану бағыттары мен мүмкіндіктерін ашады; оқытудың дәстүрлі әдістерімен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдануды қарастырады. Балалар мен тәрбиешілердің функционалдық сауаттылығын жетілдіру үшін әлеуметтік желілер мен электрондық оқытуды пайдалана білуді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Бұл пән мүмкіндіктері шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің жалпы сипаттамасын, олармен педагогикалық үрдісті жоспарлау мен ұйымдастырудың ерекшеліктерін, сондай-ақ білім беру мекемелеріндегі түзету-дамыту жұмыстарын қамтиды. Пәнді оқу барысында «ерекше» балалардың психикалық және физикалық жағдайы, түрлері туралы толық түсінік беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ақпараттық педагогика
    Несиелер: 5

    Бұл пән қарым-қатынасқа негізделген педагогикадағы бағыт ретінде түсініледі, тұлғаның ақпараттық-білім беру кеңістігіндегі дамуы мен өзін-өзі жүзеге асыруының мәселелерін, яғни ақпараттық-білім беру кеңістігіндегі және ақпараттық-білім беру ортасындағы ақпараттану мен ақпараттық технологиялардың категорияларымен, принциптерімен, әдістерімен байланысты нақты қарым-қатынастардағы педагогикалық ғылымның категориялары, принциптері, әдістері арасындағы желілік және бейсызық байланыстарды зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Төменгі сынып оқушыларының психологиялық-педагогикалық диагностикасы
    Несиелер: 5

    Бұл пән бастауыш мектептің болашақ педагогтарының диагностикалық құралдарды теориялық әзірлеу және оларды кіші мектеп оқушыларының жеке-психологиялық ерекшеліктерін анықтау үшін практикалық қолдану саласында іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыруға, сонымен қатар негізгі диагностикалық әдістемелерді қолдану ережелерін, оларға қойылатын жалпы психометриялық талаптарды, артықшылықтары мен кемшіліктерін, мүмкіндіктері мен шектеулерін, интерпретация

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі бағалаудың өлшемдік
    Несиелер: 5

    Пән жалпы білім беру ұйымдарында студенттердің бастауыш сынып оқушыларының оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін тиімді меңгеруіне және енгізуге ықпал етуге бағытталған. Студенттердің білім беру мекемесінің қызметін критериалды бағалауды жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ балалар мен жасөспірімдердің тиімді кірігуін әлеуметтік-педагогикалық қамтамасыз ету әдіснамасын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Іскерлік шетел тілі
    Несиелер: 5

    "Іскерлікағылшын" курсыбазалықкурстыңжалғасыболыптабылады. Коммуникативтіксипатыбар. Практикалықмақсатпенқатар-студенттердіауызшажәнежазбашатүрдеіскерлікқарым-қатынаснегіздерінеоқыту, курсбілімберумақсатын (студенттердіңой-өрісінкеңейту, олардыңжалпымәдениетін, қарым-қатынасжәнесөйлеумәдениетінарттыру) жәнетәрбиеберумақсатын (студенттердіңтұлғааралыққарым-қатынасындамыту, фондықбілімінкеңейту) қояды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш білім берудегі қазіргі педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында оқушылардың іс – әрекетін жандандыру және қарқындандыру негізіндегі технологиялар қарастырылады: ойын, технологиялар; проблемалық оқыту технологиялары; басқару және оқу процесін ұйымдастыру тиімділігі негізіндегі технологиялар: міндетті нәтижелер негізінде деңгейлеп дифференциациялау технологиялары; дамыта оқыту технологиялары: тұлғалық-бағдарлы оқыту; жобалық оқыту технологиясы; ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, денсаулық сақтау технеологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу нәтижесінде келесі сұрақтар қарастырылады: музыкалық оқыту мен тәрбиелеудің мақсаттары, міндеттері мен принциптері; музыка өнер түрі және тәрбие пәні ретінде; бастауыш сыныптардағы музыкалық тәрбиенің мазмұны. Музыканың келесі түрлерімен танысады: халық музыкасы, қазақ музыкасы, камералық музыка, балалар музыкасы, опера өнерінің түрлері, симфониялық музыка. Музыка сабағы-бастауыш мектепте музыкалық оқытудың негізгі түрі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ жазуының тарихы және латын графикасы
    Несиелер: 4

    Пән студенттерге қазіргі қазақ әдеби тілінің жай-күйіне түсініктеме беретін ауқымды ақпаратты меңгеруге мүмкіндік береді; Қазақ жазуының тарихы және латын графикасындағы ең маңызды фактілерді және онымен байланысты теориялық мәселелерді көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шешендік өнерге оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу барысында келесі аспектілер ашылады: шешендік өнердің тарихи даму кезеңдері туралы түсінік алу, студенттердің сөйлеу қарым-қатынас саласындағы білімдері мен дағдыларын меңгеру теориясы, әдістемесі және тәжірибесі, көпшілік алдында шешендікпен сөйлеуге дайындау және айту әдістемесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Этнопедагогика
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу барысында этнопедагогиканың келесі аспектілері қарастырылады: халықтың негізгі педагогикалық ұғымдары (күтім, тәрбие, өзін-өзі тәрбиелеу, қайта тәрбиелеу, тәлім беру, оқыту, үйрету), тәрбие функциялары, тәрбие факторлары, тәрбие әдістері (сендіру, мысал, бұйрық, түсіндіру, үйрету және жаттығу, тілек, тыйым салу, жаза), тәрбие құралдары, тәрбиені ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • "Өзін–өзі тануды" оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу барысында өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту түсінігі, құрылымы, механизмдері, кедергілері, олардың адам өміріндегі рөлі мен маңызы қарастырылады. Әртүрлі жас кезеңдерінде өзін-өзі тану және өзін-өзі дамытуды қолдау және психологиялық-педагогикалық қолдау мәселелеріне, сондай-ақ педагогтің кәсіби қызметі саласына ерекше көңіл бөлінеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еңбек және бейнелеу өнерін оқытудың тарихы
    Несиелер: 4

    Бейнелеу өнері мен еңбекке үйретудің тарихи әдістерін зерделеу; бейнелеу өнері мен еңбекке үйретудің компоненттерін жіктеуде білім мен түсініктерді қолдану; оқушылардың оқу іс-әрекетін ұйымдастыру тәсілдері (әдістері, тәсілдері, құралдары, формалары) туралы пайымдауларды қалыптастыру және бейнелеу өнері мен еңбекке үйретудің әртүрлі кезеңдерінде олардың танымдық қабілеттерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ағылшын тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пән жалпы білім беретін мектепте қазіргі кезеңде шет тілін оқыту әдістемесін, оқытылатын тілде мәдениетаралық қарым-қатынасқа қатысқысы келетін оқушы тұлғасының дамуына тілдің әсерін, сондай-ақ шет тілін меңгеруді өз бетінше жетілдіруді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Денсаулықты сақтау білім беру технологиялары
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу барысында мыналар қарастырылады: білім беру процесінің гигиеналық оңтайлы жағдайын қамтамасыз ететін технологиялар; оқушылардың дене белсенділігі мен оқу үдерісін оңтайлы ұйымдастыру технологиялары; сабақтарда және сабақтан тыс қызметте қолданылатын әртүрлі психологиялық-педагогикалық технологиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас тұрғысынан шет тілі
    Несиелер: 4

    Бұл пән тіл білімінің бөлімі болып табылады. Мақсаты: шет тілді іс-әрекетке қажетті барлық төрт тілдік іс-әрекет түрлері бойынша студенттің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Пән кәсіби аудармашының жан-жақты дайындығын қамтамасыз етуге бағытталған, онда лингвистикалық, лингвистрантанушылық, коммуникативтік және аудармашылық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Студенттердің мәдениетаралық және ғылыми байланыстарды жолға қоюға дайынд��ғын тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дамыта оқыту технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән дамыта оқыту технологиясы бойынша білім, білік және дағды беруге бағытталған. Ол оқушылардың оқылатын материалдың мазмұнын меңгеруін, өнімсіз деңгейде білім сапасын тексеруді және бағалауды қамтамасыз етеді. Технология бірқатар маңызды артықшылықтарға ие: ол үнемді, оқушыларға күрделі материалды түсінуді жеңілдетеді, білім беру-тәрбие процесін тиімді басқаруды қамтамасыз етеді, оған білімді баяндаудың жаңа тәсілдері органикалық түрде енгізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оқушылармен сыныптан тыс жұмысты ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Бұл пән сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыруда оқушылардың білім мен әрекет түрлеріне қызығушылығын ояту немесе жетілдіруді, олардың таланттары мен қабілеттерін ашу мен дамытуды, олардың қоғамдық және танымдық белсенділігін тәрбиелеуді, оларға мамандық таңдауда көмек көрсетуді, олардың бос уақытын мәдени ұйымдастыруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • "Көркем еңбекті" оқыту теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Еңбекке үйретуді дамыту әдістерін зерделеу; еңбекке үйретудің компоненттерін жіктеуде білім мен түсініктерді қолдану; оқушылардың оқу іс-әрекетін ұйымдастыру тәсілдері (әдістері, тәсілдері, құралдары, формалары) туралы пайымдауларды қалыптастыру және еңбекке үйретудің әртүрлі кезеңдерінде олардың танымдық қабілеттерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық ілімнің дамуы
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттердің қазіргі уақытта діни білім беру мен тәрбиелеудің қажеттілігін дәлелдей білу немесе жоққа шығару, сонымен қатар қазіргі уақытта діни білім беру мен тәрбиелеудің идеяларын дамытушы немесе дамытушы авторларды түсіндіру және осы мәселеге басқа көзқарастары бар адамдарға қатысты Толерантты болу дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте информатиканы оқыту тарихы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында бастауыш мектептегі информатиканың келесі аспектілері қарастырылады: компьютерлік сауаттылықтың негіздерін қалыптастыру, логикалық ойлауды дамыту, алгоритмдік дағдыларды және есептерді шешуде жүйелі тәсілдерді дамыту, қарапайым компьютерлік дағдыларды қалыптастыру (компьютермен, Ақпараттық технологиялар саласындағы қарапайым ұғымдармен танысу).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жаратылыстану негіздері
    Несиелер: 5

    Ғылым саласы, тұтас ретінде алынған табиғи ғылымдар жиынтығынан тұрады, жаратылыстану ғылымдарына табиғи құбылыстарды зерттеуге жауап беретін ғылым бөлімдері жатады. Зерттеу барысында келесі негізгі мәселелер қарастырылады: жертану және өлкетану негіздері; ботаника негіздері; зоология негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Информатиканы оқыту әдістемесі-қазіргі кезеңдегі бастауыш мектепте информатика және есептеу техникасы негіздерін оқыту заңдылықтарын зерттейтін педагогикалық ғылымның бөлімі. Бастауыш сынып информатика пәнінің болашақ мұғалімі оқушылардың жалпы білім берудегі мектеп информатика курсының маңызын, оның болашақ кәсіби даярлаудағы рөлін, оның мазмұнын іріктеу принциптерін, информатика курсының басқа мектеп пәндерімен өзара байланысы туралы терең білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене мәдениеті теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің құрылымына мыналар жатады: дене тәрбиесінің теориясы (дене тәрбиесінің құралдары, әдістері, принциптері); дене тәрбиесінің әдістемесі (спртпен шұғылданушылардың түрлі санаттары үшін дене тәрбиесінің құралдары мен әдістерін қолдану); спорттық жаттықтыру (спорттық жаттығудың құралдары, әдістері мен принциптері, спорттық жаттығуды жоспарлау және т.б.).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    Бұл пән тәрбиеленушілер мен балалар ұжымына педагогикалық ықпал ету үшін таңдап алған әдістерін практикада тиімді қолдану үшін педагогқа қажетті білім, білік, дағды кешенін қамтиды. Пән студенттерге кәсіби өсудің негізгі кезеңдерін көруге және түсінуге, кәсіби дайындықтың бастапқы деңгейін қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • " Жаратылыстануды" оқыту теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    «Жаратылыстану» пәнін оқытудың теориясы мен әдістемесі - мектеп пәнінің ерекшеліктерімен негізделген бастауыш сынып оқушыларын оқыту және дамыту үрдісі. Әдістеме келесі маңызды міндеттерді шешуге бағытталған: бастауыш жаратылыстану-ғылыми білім берудің мақсаттарын дұрыс нақтылау; оқу пәнінің мазмұны мен материалын таңдау принциптерін анықтау; оны оқытудың тиімді әдістерін, нысандары мен құралдарын әзірлеу; бастауыш жаратылыстану курсын оқыту барысында бастауыш сынып оқушыларының дамуының оңтайлы жағдайларын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шағын кешенді мектептегі педагогикалық үрдістің теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән шағын жинақты бастауыш мектеп жағдайында оқытуды ұйымдастыруға байланысты – болашақ мұғалімдердің кәсіптік құзыреттілігін, шағын жинақты мектептің арнайы жағдайында тиісті білімін, іскерлігін және практикалық дағдыларын қалыптастыру. Студенттер сабақты ұйымдастырудың дидактикалық тәсілдерін, белгілі бір сыныптың нақты жағдайларын ескере отырып, жалпы дидактикалық әдістер мен тәсілдерді, оқыту құралдары мен формаларын дұрыс анықтай білуді меңгереді және пысықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: білім беру саласында мақсатты қою,жоспарлау немесе басқару шешімдерін қабылдау, ұйымдастыру, бақылау, реттеу (немесе түзету). Пәннің негізгі мақсаты студенттерді білім беру менеджментінің негізгі түсініктерімен және бағыттарымен, оның типтік міндеттерімен және оларды шешу тәсілдерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Академиялық мақсаттар үшін шетел тілі
    Несиелер: 5

    Бұл пән тіл білімінің бөлімі болып табылады. Мақсаты: оқу құралы және ғылыми Академиялық қарым-қатынас негіздері ретінде шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастыру. Пән академиялық кәсіби қызмет пен ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін қажетті коммуникативтік лингвистикалық және мәдениетаралық құзыреттілікті жетілдіру мен дамытуды қамтамасыз етуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық өзараәрекет шеберлігі
    Несиелер: 5

    Бұл пән педагог пен тәрбиеленушінің мақсаттарының бірлігін білдіреді. Студенттер мынаны білетін болады: тұлғалық тұрғыдан тәрбиелеу: оқушы тұлғасының ерекшеліктерін құрметтеу және түсіну; жекелік тұрғыдан тәрбиелеу: оқушының биогенетикалық ерекшеліктерін түсіну және пайдалануды;оқудың нәтижелі уәждемесіне сүйену, оқытудың заманауи әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасындағы шағын кешенді мектептердің даму тарихы
    Несиелер: 5

    Пән шағын жинақты мектеп туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Студенттер сабақты ұйымдастырудың дидактикалық тәсілдерін меңгереді және пысықтайды, белгілі бір сыныптың нақты жағдайларын ескере отырып, жалпы дидактикалық әдістер мен тәсілдерді, оқыту құралдары мен формаларын дұрыс анықтай білу; әртүрлі үйлесімде біріктірілген сыныптар үшін сабақтарды жоспарлай білу, әр түрлі және типтегі сабақтарды өткізу және талдай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON2

    2) кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, рефлексия, мақсат қою, диагностика жасау арқылы педагогикалық қызметті моделдеу кезінде, оқу-танымдық қызметін ұйымдастыру кезінде; оқу материалын және оқыту нәтижелерін сабақ бойынша жоспарлау кезінде; білім беру саласындағы мемлекет саясатын іске асыру кезінде; компьютерде қазіргі заманғы бағдарламалық өнімдердің көмегімен жұмыс істеу кезінде; оқушылардың жас және жеке ерекшеліктеріне сәйкес оқу-танымдық қызметін ұйымдастыру кезінде; кәсіби-педагогикалық және әлеуметтік мәселелер мен міндеттердің тиімді шешімдерін қабылдау кезінде; білім алушылардың психикалық және әлеуметтік әл-ауқатын сақтауға бағытталған оқыту бейініне байланысты білім беру процесін жобалау және ұйымдастыру; оқу-тәрбие жағдайларын талдау кезінде мәселелерді шешу және дәлелдерді қалыптастыру; заманауи ақпараттық технологияларды қолдану, ақпараттың барлық түрлерімен жұмыс істеу, оны іздестіруді, өңдеуді және сақтауды ұйымдастыра білу;

  • Код ON5

    5) мамандарға да, маман еместерге де ақпараттар, идеялар, проблемалар мен шешімдер туралы хабарлау; оқушылардың жас және жеке ерекшеліктеріне сәйкес оқу-танымдық қызметін ұйымдастыра білу; оқыту мен тәрбиелеудің заманауи технологияларын қолдана алу; ұйымдастырушылық қабілетін меңгеру; әртүрлі жастағы балалармен, әр түрлі санатты отбасыларының әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекет міндеттерін тиімді жүзеге асыру жолдарын негіздеуді білу; оқу-тәрбие іс-шараларының бағдарламаларын, жобаларын, жоспарларын әзірлеу және оларды психологиялық қамтамасыз ету бойынша білім беру мекемелерінде педагогикалық процесті және педагогикалық әрекетті ұйымдастыру дағдыларының болуы; бастауыш мектептің педагогикалық үдерісінде инновациялық технологияларды қолдану дағдыларын меңгеру;

  • Код ON1

    1) ойлау мәдениеті және ой-өрісі кең, жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану пәндері саласындағы базалық негіздерін; педагогика, психология және этнопедагогиканың категориясы мен әдіснамасын; кіші мектеп жасындағы балалардың анатомиялық-физиологиялық дамуының негізгі заңдылықтарын; бастауыш білім берудің қолданыстағы стандарттарының, оқу бағдарламаларының, оқулықтар мен оқу және әдістемелік құралдардың құрылымы мен мазмұнын; бастауыш мектеп дамуының қазіргі кезеңін ескере отырып, оқытылатын пәндердің мақсаттары мен; оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін; оқу пәндері бойынша оқушылардың жетістіктерін критериалды және жиынтық бағалаудың теориялық негіздерін; мұғалімнің, тәрбиешінің және сынып жетекшісінің ұйымдастырушылық-басқару қызметінің теориялық негіздерін; бастауыш мектеп мұғалімінің кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негізгі компоненттерін; компьютерлік сауаттылықтың негіздерін білу мен түсініктерін көрсету.

  • Код ON3

    3) педагогикалық ғылымның даму заңдылықтары мен үрдістерін ескере отырып, оңтайлы, неғұрлым тиімді шешімдерді қабылдау және жүзеге асыру кезінде пікірлерді қалыптастыру үшін; оқушыларды тұлға ретінде оқыту, тәрбиелеу және дамыту процесінде жүргізілген жұмыстарды талдау кезінде; педагогикалық ғылымның қазіргі даму үрдістері саласындағы зерттеулердің сапасын бағалау кезінде; өткізілген және қатысқан сабақтарға әдістемелік талдау жасау кезінде пайымдаулар жасау үшін ақпаратты жинау және түсіндіру;

  • Код ON4

    4) ғылыми теорияларды тексерудің эксперименттік және бақылау тәсілдерінің нәтижелерін талдай білу қабілеті; ақпаратты талдау және қорыту, тиісті қорытындылар жасау, арнайы терминологияны дұрыс пайдалану қабілеті, есептерді дайындау, жұмыстарды жазу кезінде қол жетімді және түсінікті тілмен педагогикалық қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдау қабілеті; ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін өңдеу және бағалау қабілеті; мерзімдік басылымдардағы, дереккөздердегі материалдарды өз бетінше талдауды жүзеге асыру қабілеті;

  • Код ON6

    6) ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу және оларды педагогикадағы заманауи ғылыми зерттеулер ұйымдарына қолдану, оларды жүргізу әдістерін меңгеру, алынған нәтижелерді өңдеу және талдау.

  • Код ON7

    7) оқушылардың тұлғасын оқыту, тәрбиелеу және дамыту барысында олардың арасындағы күрделі тәуелділіктер мен фактілерді, құбылыстарды, теорияларды түсінуді және білімді қолдану.

  • Код ON8

    8) білім беру мекемелерінде педагогикалық үдерісті ұйымдастыруда және оқу-тәрбие іс-шараларының бағдарламаларын, жобаларын, жоспарларын әзірлеу және іске асыру және оларды психологиялық қамтамасыз ету бойынша педагогикалық қызметте миссияны табысты іске асыру үшін Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын түсіну.

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01301 6B01301-Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі көп тілді білім берумен
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top