Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Бұл оқу курсы қазіргі білім беруді басқарудың теориялық және әдістемелік негіздерімен, Қазақстан Республикасындағы және шетелдегі қазіргі кезеңдегі білім беру жүйесін дамытудың тенденциялары мен стратегияларымен, білім беру ұйымын басқарудың құқықтық негіздерімен, жалпы принциптерімен танысуды көздейді. білім беру ұйымындағы өзгерістерді басқару, маркетингтік қызметті ұйымдастыру, педагогикалық ұжымның мәселелерін басқару үшін.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 4

    Курс адамның рухани әлемін дамыту мен байытуға, болашақ мұғалімнің жеке басының қалыптасуы мен дамуына ықпал етуге арналған. Курс бағдарламасы студенттерге өздерінің жеке басы мен мақсатын жүзеге асыруға, жеке және кәсіби құндылықтар жүйесін қалыптастыруға жағдай жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш мектеп мұғалімінің педагогикалық шеберлігі
    Несиелер: 5

    Бұл курс педагогикалық іс-әрекет пен педагогикалық шеберлік, педагогикалық шеберлікке жету жолдары, педагогикалық техника, педагогикалық өзара әрекеттесу шеберлігі туралы жалпы түсінік береді, оқу-тәрбие процесін басқаруды ұйымдастыру мен жүзеге асырудың негізгі тәсілдерін ашады; болашақ маманның әдістемелік мәдениетін қалыптастыруға, студенттердің педагогикалық жұмыстың теориясы мен практикасы саласындағы білімдері мен дағдыларын кеңейтуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектеп оқушыларын жаңартылған білім беру мазмұны бойынша оқытудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 3

    Пән білім мен тәрбиенің бастапқы кезеңінің жаңаруы туралы түсінік береді; қазіргі бастауыш білім беру жағдайында оқыту мен тәрбиелеудің теориялық және әдістемелік негіздерін аша отырып, ғалымдардың әртүрлі ұстанымдарының рөлін көрсетеді; кәсіби құзыреттіліктердің қалыптасуына жол ашады: кәсіби міндеттерді практикалық шешу үшін теориялық білімді пайдалануға дайын болу, біртұтас оқу процесін өз бетінше жүзеге асыру, оқу процесінің барлық субъектілерімен өнімді өзара әрекеттесу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кіші мектеп оқушысының оқу іс-әрекеті
    Несиелер: 3

    Пән студенттердің кіші оқушының оқу іс-әрекеті мәселесінің негізгі теориялық және қолданбалы тәсілдері туралы жүйелі түсінігін қалыптастыруға бағытталған; оқу қызметін ұйымдастырудың әртүрлі түрлері мен формаларының мазмұнын ашады; оқушылардың оқу іс-әрекетінің әртүрлі формаларын шығармашылықпен дамытуға ықпал етеді. Курс студенттерді студенттерге жеке көзқарас, оқу процесіне сараланған көзқарас туралы біліммен қаруландырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән білім берудің мәні, оқу-тәрбие процесі мен оқыту технологиясы туралы білім жүйесін қалыптастыруға, бастауыш және негізгі жалпы білім беретін білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін модельдеу, жобалау және құрастыру дағдылары мен дағдыларының жүйесін меңгертуге бағытталған. Курста білім беру теориясының жалпы мәселелері және әдістеменің жеке аспектілері, тәрбие процесін ұйымдастырудың теориялық негіздері, оның заңдылықтары мен принциптері, мақсаттары мен мазмұны, сонымен қатар тәрбие жұмысының әдістері, формалары, құралдары, шарттары бойынша материалдар қамтылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушының даму физиологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – болашақ мұғалімдерде мектеп оқушыларының әр кезеңдегі дамуының негізгі заңдылықтарын қалыптастыру. Курс мектеп оқушыларының жасына байланысты физиологиясының негіздері, ағзаның жас ерекшеліктері, дене дамуының заңдылықтары, денсаулықты нығайту және оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары көрсеткіштерді қолдау туралы заманауи ақпаратты зерделеуге бағытталған; оқу іс-әрекетінің гигиеналық нормалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика негіздері және кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Курс ел экономикасының қызметі мен ойлау мәдениетін түсінуге, студенттердің экономикалық көрсеткіштердің мақсаты мен қолданылуы туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған, олар экономикалық ақпарат көздеріне сүйене отырып, экономикалық субъектілердің мінез-құлқын талдауды үйренеді. Студенттер аналитикалық және зерттеу жұмыстарының нәтижелерін дайындау және қорғау дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық сананы қалыптастыруға бағытталған. Онда «сыбайлас жемқорлық» ұғымының теориялық және әдістемелік негіздері, сыбайлас жемқорлық мінез-құлық сипатының психологиялық негіздері, жастардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыру ерекшеліктері, іс-әрекеттер үшін моральдық-этикалық жауапкершілік мәселелері, сыбайлас жемқорлық, құқық нормалары туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелері қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты-студенттерде экология туралы ғылым ретінде, адам мен қоршаған ортаның өзара байланысы мен өзара тәуелділігі туралы түсінік қалыптастыру және тіршілік әрекетінің экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша мәселелер шеңберін, сондай-ақ қазіргі заманның негізгі экологиялық проблемалары мен оларды шешу жолдарын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кіші жастағы оқушылардың каллиграфиялық дағдыларын қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Пән кіші жастағы оқушыларда графикалық және каллиграфиялық дағдыларды қалыптастырудың психофизиологиялық және лингводидактикалық заңдылықтарын ашады; кіші мектеп оқушыларын каллиграфиялық жазуға үйретудің заманауи әдістері мен технологияларының мәні мен ерекшеліктерін; каллиграфиялық жазу дағдыларын оқытудың әдістемелік әдістері; каллиграфия мен жазу сауаттылығының байланысын, қалыптасып келе жатқан қолжазбаның кемшіліктерін және оларды түзетуді анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дүниетану теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Бұл курс бастауыш мектепте курсты оқытудың қалыптасқан тәжірибесін ескере отырып, «Дүниетану» пәнін оқытудың заманауи тәсілдер негізінде әзірленген. Ақпараттық-білім беру ортасы жағдайында оқытудың технологиялары, әдістері, формалары мен құралдары, курсты оқытудың ерекшеліктері қарастырылады. Экология мәселелеріне және кіші мектеп оқушысының экологиялық мәдениетін қалыптастыру технологияларына ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пән Қазақстан Республикасының құбылмалы әлеуметтік-экономикалық жағдайында студент тұлғасы қалыптасатын тұтас педагогикалық үрдіс туралы теориялық білімді игеруге бағытталған. Тұтас педагогикалық процестің негізгі принциптері мен заңдылықтары; оқу процесін басқарудың формалары мен әдістері; педагогиканың басқа ғылымдармен байланысын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Іскерлік қарым-қатынас
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттердің іскерлік коммуникациялар теориясы бойынша білімдерін қалыптастыру, тиімді коммуникативті дағдыларды дамыту: іскерлік әңгіме, телефонмен сөйлесу, көпшілік алдында сөйлеу, келіссөздер жүргізу, құжаттармен жұмыс жасау. Пәнді меңгеру міндеттері: іскерлік қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру; іскерлік қарым-қатынас дағдыларын дамыту; іскерлік коммуникация процестерінің тиімділігін төмендететін әртүрлі факторлардың рөлін анықтау; іскерлік қарым-қатынас этикасы мен этикетінің негіздерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық және мемлекет теориясының негіздерін зерттеу, ұлттық құқықтың жетекші салалары бойынша білім алу. құқықтық ойлауды қалыптастыру, қоғамдық және жеке құқықтық сана мен құқықтық мәдениетті арттыру,

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сауат ашу мен жазуға үйрету әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді кіші жастағы оқушыларға сауат ашу мен жазуға үйретудің әртүрлі жүйелерімен және психологиялық-педагогикалық негіздерімен таныстырады. Курс сауат ашуға және жазуға үйрету сабақтарын ұйымдастыруға қойылатын талаптарды зерделеуге, оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, сауат ашу мен жазуға үйретудегі оқу іс-әрекетін ұйымдастырудың әртүрлі құралдарымен, әдістерімен және формаларымен, кіші жастағы оқушылардың дайындық деңгейімен таныстыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кіші мектеп оқушысының жеке тұлғасының дамуын бақылау
    Несиелер: 4

    Пән студенттердің кіші мектеп жасындағы балалардың жеке дамуының категориялары, типологиясы, әдістері туралы білімдер жүйесін меңгеруге бағытталған; баланың барлық қызмет салаларында өзін-өзі жүзеге асыруына, қоғамға бейімделуіне жағдай жасау. Курс кіші жастағы оқушылардың дамуын бақылаудың әдістемелік негіздері мен жалпы технологиясын қамтиды; жеке жетістіктерін бақылауға қойылатын негізгі талаптар, балалардың интеллектуалдық дамуы мен тұлғалық ерекшеліктерін диагностикалау, үлкендермен және құрбыларымен қарым-қатынасын зерттеу және т.б. Жеке тұлғаның құрамдас бөлігі ретінде бұл курс кіші оқушының бейімділігі мен қабілетін, адамгершілік бағдары мен шығармашылық белсенділігін қарастырады. Пәнді меңгеру барысында студенттер әрбір студенттің жеке тұлғасының даму деңгейінің ақпараттық базасын қалыптастыру дағдыларын меңгереді; дамудағы ықтимал теріс тенденцияларды анықтау және олардың алдын алу және еңсеру жолдарын жоспарлау; кіші жастағы оқушылардың жеке тұлғасын дамыту үшін қолайлы психологиялық-педагогикалық жағдайларды анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Бұл оқу курсы қазіргі білім беруді басқарудың теориялық және әдістемелік негіздерімен, Қазақстан Республикасындағы және шетелдегі қазіргі кезеңдегі білім беру жүйесін дамытудың тенденциялары мен стратегияларымен, білім беру ұйымын басқарудың құқықтық негіздерімен, жалпы принциптерімен танысуды көздейді. Білім беру ұйымындағы өзгерістерді басқару, маркетингтік қызметті ұйымдастыру, педагогикалық ұжымның мәселелерін басқару үшін.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кіші мектеп оқушысы тұлғасының психологиялық-педагогикалық диагностикасы
    Несиелер: 4

    Курс студенттерді бастауыш мектеп жасындағы балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы саласында жан-жақты даярлауды қарастырады. Пән кіші жастағы оқушылардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы пәні туралы жалпы түсінік қалыптастыруға, кіші жастағы оқушының дамуының психологиялық ерекшеліктерін өлшеуде теориялық білім мен практикалық дағдыларды алуға бағытталған. Кіші мектеп оқушысының когнитивтік, мотивациялық-қажеттілік және эмоционалды-еріктік сфераларының диагностикасы егжей-тегжейлі қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Әдебиеттік оқуға үйрету әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән саналы және мәнерлеп оқуды үйретуге; дұрыс және мәнерлеп оқу дағдысын жетілдіру; бастауыш сыныпта әдеби шығармамен жұмыс істеу процесі; әр түрлі жанрдағы шығармалар бойынша жұмыстың негізгі кезеңдері және оның ерекшеліктерімен (ертегілер, әңгімелер, қиссалар, поэмалар); оқуға үйретудегі заманауи сабақтың түрлері мен құрылымымен; сыныптан тыс оқу әдістерімен таныстыруға бағытталған. Курс балалар оқуы саласындағы практикалық, ғылыми-зерттеу, педагогикалық, мәдени-ағартушылық қызметке және бастауыш мектепте әдеби оқуды оқыту әдістемесіне бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Бұл курсты оқу студенттің мектепке дейінгі білім беру мекемесінде жүзеге асыратын тәрбие мен оқытудың мазмұны мен әдістерін, оны жүзеге асырудың формалары мен құралдарын, педагогикалық қызметтің мақсаттары мен мазмұнына сәйкес бағалау құралдарын критериалды бағалау технологиясын меңгеруіне мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сыныптан тыс оқу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің ғылыми дайындығын, сонымен қатар оқу үдерісінің әдістемелік жабдықталуын жетілдіруге, білім берудің заманауи технологияларын мектеп тәжірибесіне енгізуге бағытталған. Сыныптан тыс үдерісті басқарудың кешенді және жүйелі тәсілі, оқушылардың мінез-құлқына әсер ету мүмкіндігін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жас ерекшелік және педагогикалық психология
    Несиелер: 3

    Пән психикалық дамудың механизмдері мен заңдылықтарын, тұлғаның жасқа байланысты өзгеруін, жасқа байланысты даму кезеңдерін зерттеуге бағытталған; білім берудің іргелі мәселелері, мұғалім мен оқушы оның субъектісі ретінде, оқу-педагогикалық ынтымақтастық пен қарым-қатынас; кәсіби, эксперименттік ойлауды қалыптастыру бойынша; студенттердің кәсіптік бағыттылық деңгейін, педагогикалық, ғылыми-зерттеу жұмыстарына және өз бетінше білім алуға қызығушылықтарын арттыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Дефектология және логопедия негіздері
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді қалыптан тыс балалардың дамуының психофизиологиялық ерекшеліктерімен, оларды тәрбиелеу мен оқыту заңдылықтарымен таныстырады; балалардың мүгедектігі мәселесін ашады; болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін бастауыш мектеп жасындағы балалардың дене және психикалық дамуында ауытқулар тудыратын ақаулардың негізгі түрлерімен, компенсаторлық-түзету оқыту мен тәрбиелеу принциптерімен; сөйлеу тілі бұзылған кіші жастағы оқушылармен логопедиялық жұмыс негіздерімен; Қазақстан Республикасындағы ерекше қажеттіліктері бар балаларға арналған мекемелер жүйесіне көмек көрсетуді ұйымдастырумен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пән студенттерге инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық базаларымен жəне философиялық, əдіснамалық негіздерімен таныстыруды; инклюзивті тəжірибені ұйымдастыру мен жобалау аумағында студенттердің кəсіби құзыреттіліктерінің деңгейін арттыруды; инклюзивті тəжірибе жағдайында білім беру ұйымдарының əдістемелік, басқару жұмыстарымен таныстыруды; инклюзивті білім беру ұйымдарында мүмкіндігі шектеулі балаларға қолдау көрсету моделдері туралы түсініктер қалыптастыруды; инклюзивті білім беру ұйымдарындағы білім беру процесіндегі ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың білім алу ерекшеліктерін ұғындыруды; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды жалпы білім беруге біріктіру туралы ғылыми-практикалық көзқарастарын қарастыруды, сонымен қатар студенттерге курс бойынша теориялық жəне практикалық материалдарды қабылдау жəне түсінуге қажетті негізгі ұғымдық аппаратын меңгертуді көздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән студенттің орыс (қазақ) тілін оқыту әдістемесінің теориялық негіздері бойынша жүйеленген білімін анықтауға және бастауыш мектепте орыс (қазақ) тілін оқытуға дайындығын көрсетуге мүмкіндік беретін кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Көркем еңбекті оқыту теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Курс кіші жастағы оқушыларға отандық, шетелдік, қолданбалы және халықтық өнер туындыларын, құрастыру, өңдеу технологиясы, бастауыш сыныптардағы бейнелеу өнері сабағында қолданылатын материалдардың түрлері мен қасиеттері, әр түрлі қызмет көрсету жұмыстары, бейнелеу өнері, сызу, модельдеу және аппликацияүйретудің әдістері мен тәсілдерін ашады. Бұл курстың мақсаты – бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби дайындығын, оның ішінде көркем еңбектің мектеп бағдарламасы, бейнелеу өнері сабағында қолданылатын әдіс-тәсілдер, формалар мен оқу-әдістемелік құралдар туралы білімін жетілдіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кіші мектеп оқушыларының девиантты мінез-құлық ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты – кіші мектеп оқушыларының девиантты мінез-құлқының әртүрлі формаларының алдын алудың концептуалды ғылыми-теориялық және практикалық негіздері туралы студенттердің жалпы түсініктерін қалыптастыру; девиантты мінез-құлыққа әсер ететін жеке және жағдаяттық факторларды анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән сыни тұрғыдан ойлауды және математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесінің мәселелеріне қызығушылықты дамытуға; оның міндеттерінің сарқылмайтындығы мен диалектикасын түсіну; математиканы оқытудың теориялық негіздерін меңгеру; оқытудың жаңа технологияларымен таныстыру; рефлексиялық объективті қызмет негізінде репродуктивті және жергілікті модельдеуші сипаттағы практикалық дағдыларды қалыптастыру және дамытуға бағытталған. Пәнді меңгерудің мақсаты – бастауыш математикалық білім берудің мақсаттарын, мазмұнын, әдістерін, формаларын және оның дамуындағы қазіргі тенденцияларды бағдарлау қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • «Жаратылыстану» пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: студенттерде танымның жаратылыстану әдістерін қолдану нәтижесінде алынған қоршаған әлем туралы білімнің заманауи тұтас жүйесін қалыптастыру; дүниенің біртұтас ғылыми бейнесін қалыптастыру үшін заманауи талаптарға сай ботаника, зоология, география, қоршаған ортаны қорғау және т.б. пәндер бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды; бастауыш мектепте «Жаратылыстану» пәні бойынша оқу іс-әрекетін жүргізудің заманауи әдістері мен технологияларын қолдануға оқушылардың дайындығын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Музыкалық тәрбиенің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Бұл курста музыкалық білім беру технологиялары, эстетикалық тәрбиенің мәні мен қызметтері, музыкалық тілдің мәнерлеу құралы ретіндегі элементтері; музыкалық өнердің жанрлық құрылымы; бейнелеу құралы ретінде музыкалық тіл элементтері; музыкалық өнердің жанрлық құрамы қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бастауыш білім берудің пәндік бағыттары бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстары
    Несиелер: 5

    Пән студенттің оқушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын басқару қабілетін дамытуға; ғылыми зерттеу нәтижелерін талдау, оларды бастауыш білім берудің пәндік бағыттары бойынша нақты зерттеу міндеттерін шешуде қолдану; оқу орнында ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру мүмкіндігін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • «Рухани жаңғыру» аясында кіші мектеп оқушысын рухани тәрбиелеу
    Несиелер: 5

    Бұл курс бастауыш мектеп жасындағы балалардың рухани-адамгершілік тәрбиесін ұйымдастырудың дәстүрлі және инновациялық парадигмаларымен; бастауыш сынып оқушыларының рухани-адамгершілік тәрбиесінің мазмұнын, әдістері мен формаларын жобалаудың заманауи тәсілдерімен; кіші мектеп оқушыларына арналған арнайы тәрбие бағдарламаларымен таныстыруды көздейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Этнопсихология және этнопедагогика
    Несиелер: 5

    Бұл курс этникалық психология педагогикасының негізгі теориялары мен эмпирикалық зерттеулерінің нәтижелерін зерттеуді қамтиды. Пәнді оқу барысында студенттер халық педагогикасы мен психологиясының негізгі идеялары мен тәжірибесімен, ұлтаралық өзара әрекеттестік тәжірибесімен танысады. Пән бастауыш мектептің қазіргі оқу-тәрбие үрдісінде халық педагогикасы мен психологиясын шығармашылықпен пайдалану біліктері мен дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бастауыш сыныптағы бейнелеу өнерінің негіздері бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Пән эстетикалық белсенділікті, кіші жастағы оқушылардың өзін-өзі таныту бойынша жұмысты ұйымдастыру қабілетін дамытуға, олардың дербестігін, инициативасын, шығармашылық көріністерін, баланың өз бастамасымен туындайтын, өз өнеріне деген қызығушылығын, бейімділігі мен қабілеттерін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бастауыш мектепте бейнелеу өнерін оқытудың теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны сызу, модельдеу, қолдану және дизайн бойынша болашақ мұғалімдерді бейнелеу өнерінің теориясы мен тарихының негіздерімен, бастауыш мектеп жасындағы балаларды көркемдік тәрбиелеудің оқыту әдістемесінің ерекшеліктерімен таныстырады және бейнелеу және мәнерлі құралдарды пайдалану дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді. Оқушылардың эстетикалық мәдениетін арттыру және кіші жастағы оқушыларды бейнелеу өнері арқылы тәрбиелеу мен оқыту әдістемесін оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ғылыми педагогикалық зерттеулер әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курс педагогикалық зерттеулердің әдіснамасын, сондай-ақ нақты әдістемелік шешімдерді таңдау үшін педагогтар қолданатын кеңірек зерттеу перспективалары мен теориялық түсіндірмелер контекстіндегі зерттеу процесін зерттеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім беруде ерекше қажеттіліктері бар мектеп оқушыларын психологиялық-педагогикалық қолдау
    Несиелер: 5

    Пән жалпы білім беру ұйымындағы арнайы жағдайларды ұйымдастыру мен құруды, инклюзивті білім беруде ЕБҚ (есту, көру, интеллект, тірек-қимыл аппараты, сөйлеу, аутизм спектрі бұзылыстары) бар балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетудің үлгілері мен технологияларын зерттеуге бағытталған. Курс ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті білім беру ортасында оқыту мен тәрбиелеудің арнайы әдістері мен технологияларын зерттеуді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар кіші жастағы оқушыларды оқыту
    Несиелер: 5

    Пән болашақ бастауыш сынып мұғалімінің негізгі білім беру бағдарламасын меңгеруіне және әлеуметтік бейімделуіне ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға жан-жақты көмек көрсету жүйесін құру мәселелері бойынша құзыреттілігін дамытуға; білім берудің инклюзивті моделін жүзеге асыруға студенттің тұлғалық-мотивациялық, танымдық және практикалық дайындығын жүзеге асыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әлеуметтік педагогика және психология
    Несиелер: 5

    Пән әлеуметтік топтардағы адамдардың қарым-қатынасының, мінез-құлқы мен өзара әрекетінің психологиялық заңдылықтары және шағын және үлкен әлеуметтік топтардың психологиялық ерекшеліктері туралы жүйеленген теориялық және практикалық білімдерді қалыптастыруға бағытталған; студенттердің шындықты әлеуметтік-педагогикалық талдауға арналған теориялық және әдістемелік нұсқауларды әзірлеуде әлеуметтік педагогика мәселелерін жүйелі түрде қарастыру; әлеуметтік-педагогикалық мәдениет. Курс әлеуметтену жағдайында тұлғаның әлеуметтік дамуы мен тәрбиесін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Колледжде педагогиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пән педагогиканы оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін; педагогиканы пән ретінде құрылымдау принциптері; педагогикалық пәндердің мазмұнын игеруді ұйымдастыру жолдары; академиялық пән ретінде педагогиканы жобалаудың ғылыми негіздері және қазіргі заманғы оқыту технологияларын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Курс жалпы білім беретін мектептегі дене тәрбиесі жүйесін, кіші мектеп оқушыларының дене тәрбиесінің принциптерін, құралдарын, әдістерін қарастырады;. Мектептегі дене тәрбиесінің негізгі формасы ретінде сабақтың әдістемесін ашады. Курс қозғалыс әрекетін оқыту әдістемесіне, кіші жастағы оқушылардың дене қасиеттерін тәрбиелеу әдістеріне бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бастауыш сынып оқушыларының оқу іс-әрекетінде ептілік дағдыларын қалыптастыру және дамыту
    Несиелер: 6

    Пән бастауыш сынып оқушыларының бойында бастауыш мектепте қалыптасуды қажет ететін маңызды икемді дағдыларды қалыптастыру үдерісін зерттеуге бағытталған: жүйелі, біртұтас көзқарас негізінде мәселені шешу қабілеттерін; баланың сыни ойлауын; шығармашылық; көшбасшылық дағдылар мен эмоционалды интеллектісін дамыту. Пәнді оқу барысында студенттер әртүрлі педагогикалық, түзету-дамыту технологияларының тобын қолдану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бастауыш сыныптағы инновациялық білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерді қазіргі білім беру технологияларында бағдарлауға, нақты міндеттер мен жағдайдың ерекшеліктеріне байланысты басым жүйе мен оқыту әдістерін оңтайлы таңдауға үйрету. Курс педагогикалық дәстүрлер мен болашақ білім беруді жобалау арасындағы байланысты қамтамасыз ете отырып, білім беру субъектілеріне қатысты педагогикалық инновациялардың даму сипатын, пайда болу заңдылықтарын зерттейді. Пәннің мазмұны перспективті инновациялық педагогикалық технологияларды, инновациялық әдістерді, әдістемелерді және оқу-әдістемелік құралдарды зерттеумен байланысты мәселелер кешенін, бастауыш сынып мұғалімінің инновациялық іс-әрекетін ұйымдастыру және әдістемесі қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бастауыш мектептегі цифрлық сауаттылық
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – маңызды заманауи білім беру құзыреттіліктері ретінде ақпараттық-коммуникациялық білімнің тұжырымдамалық аппаратын меңгеру. Пән ақпаратты өңдеуге, беруге және түрлендіруге бағытталған технологияларды дамытуға ықпал етеді, ақпаратты алудың, сақтаудың және өңдеудің негізгі әдістерімен, әдістерімен және құралдарымен таныстырады, сондай-ақ кіші жастағы оқушыларға ақпараттық-коммуникациялық технологиялар құралдарын пайдалану, ақпаратты іздеу, таңдау дағдыларын дамытуға бағытталған кәсіби құзыреттерді дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім берудегі медиа және ақпараттық сауаттылық
    Несиелер: 3

    Пән студенттерді қазіргі ақпараттық мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде медиа-ақпараттық сауаттылық саласындағы негізгі ұғымдармен, теориялармен және технологиялармен; кәсіби қызметте медиа-технологиялар мен интернет-технологияларды пайдалану мүмкіндіктерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бірінші сынып оқушысын мектепте оқуға бейімдеу
    Несиелер: 5

    Пән қиын және маңызды кезеңнің өзекті мәселелерін - психологиялық денсаулық жағдайында баланың мектепке бейімделуін және кіші оқушының жас ерекшеліктерін дамыту міндеттерін ашады. Курста келесі мәселелер қарастырылады және зерттеледі: баланың мектептегі оқуға сәтті бейімделуін анықтайтын жүйелі, ұйымдастырылған мектептегі білім беруге көшу кезінде баланың танымдық, мотивациялық және эмоционалдық-еріктік сфераларын қайта құрылымдау ерекшеліктері; баланың оқуға дайындығы; психологиялық және физиологиялық бейімделу ерекшеліктері, деңгейлері мен дәрежелері; бірінші сынып оқушысының мектепке бейімделу үдерісіндегі еңбекке қабілеттілігі мен шаршау динамикасының заңдылықтары; бірінші сынып оқушысының күнделікті тәртібін ұтымды ұйымдастыру, психологиялық-педагогикалық қолдау және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бастауыш сыныптағы денсаулықты сақтайтын білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән білім беру процесінде бастауыш мектеп жасындағы балалардың денсаулығын сақтау және нығайту саласындағы заманауи технологиялар туралы студенттердің түсініктерін қалыптастыруға, олардың денсаулық және өмір салты мәселелері туралы білімдерін тереңдету және кеңейтуге бағытталған. Курс денсаулық сақтау технологияларының принциптерін, деңгейлерін, кіші жастағы оқушылардың денсаулығын сақтаудың стратегиялары мен технологияларын; оқу процесін қамтамасыз етудің гигиеналық жағдайлары; мұғалімнің және сабақтың оқушының психологиялық жағдайына әсер ету факторлары; балалардың денсаулық жағдайын диагностикалау; балалар мен ата-аналардың денсаулық мәдениетін дамыту саласында оқушылардың отбасымен жұмыс істеу ерекшеліктері; мұғалімнің психологиялық саулығы мен денсаулығы, оның өзін-өзі жетілдіру мүмкіндігін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Кіші жастағы оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту
    Несиелер: 6

    Курсты оқу барысында функционалдық сауаттылықты дамыту әдістемесі, психологиялық-лингвистикалық әдістемесі және оның бастауыш мектеп жасындағы қалыптасу процестері қарастырылады; мектеп оқушыларын дұрыс оқуға (оқырман сауаттылығына), математикалық сауаттылыққа, жаратылыстану және қаржылық сауаттылыққа оқытудың формалары, әдістері мен технологиялары зерттеледі. Пән сонымен қатар болашақ бастауыш сынып мұғалімдеріне Қазақстан Республикасындағы білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында бастауыш білім беру жүйесінде функционалдық сауаттылық дағдыларының қалыптасу деңгейін бақылау негіздерімен қамтамасыз етуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Колледжде психологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пән студенттерді психологияны оқытудың дәстүрлі және инновациялық әдістерімен таныстыруға арналған. Психология курстарында білімді меңгерудің психологиялық заңдылықтарын, оқу іс-әрекетінің тиімділігінің психологиялық шарттарын, сонымен қатар сабақта тұтас білім беру жағдайларын ұйымдастырудың нақты талаптарын қарастырады. Пәнді меңгерудің негізгі мақсаты – оқыту саласындағы кәсіби құзыреттілікке ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің қарым-қатынас психологиясы саласындағы жалпы мәдени, жалпы кәсіптік және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Курс сұрақтарды қарастырады: тұлғааралық қарым-қатынас категориялары, конструктивті әрекеттестіктің әлеуметтік-психологиялық заңдылықтары, коммуникация, тұлғаның коммуникативті қасиеттері және студенттерге білім беру процесінің субъектілерімен қарым-қатынастың жеке тұлғалық әлеуметтік және кәсіби негізделген стилін дамытуға көмектесуге арналған, педагогикалық қарым-қатынастың әртүрлі түрлері мен жағдаяттарында табысты өзара әрекеттесуге ықпал ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бастауыш мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    Курс педагогикалық ойлауды қалыптастырады, студенттердің педагогикалық шындықты түсіну қабілеттерін, педагогикалық жағдайды сыни тұрғыдан бағалай білуді, педагогикалық заңдарға, осы процестің мәнін теориялық түсіну негізінде және бастауыш білім берудің қазіргі тенденцияларына сәйкес кіші мектеп оқушыларын тәрбиелеу мен оқыту принциптері негізінде тиімді шешімдер қабылдауды дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Шағын жинақы бастауыш мектептегі педагогикалық процестің теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 6

    Пән ШЖМ-да оқытудың ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. ШЖМ педагогикалық процесті дәстүрлі басқарудың ерекшеліктері қарастырылады: сабақты бөлу және аяқтау; ШЖМ педагогикалық процесті ұйымдастырудың концептуалды негіздері (тұлғаға бағытталған педагогикалық процесс); ШЖМ жағдайында өзіндік жұмысты ұйымдастыру; ШЖМ педагогикалық процесті басқарудың тиімді жолдары мен технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Шағын жинақы бастауыш мектептегі білім беру технологиялары
    Несиелер: 6

    Пән оқушыларды ШЖМ оқу процесінде инновациялық білім беру технологияларын пайдалануға дайындауға бағытталған. Курс бастауыш мектеп жасындағы балаларды оқытуға арналған заманауи технологиялардың алуан түрлерін еркін шарлауға; педагогикалық технологиялардың элементтерін қолдану, ШЖМ-дағы тәрбие мен оқыту жүйесі мен технологиясы туралы түсініктерге сыни тұрғыдан бағалауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON1

    Гуманитарлық, әлеуметтік-экономикалық, жаратылыстану ғылымдары саласында ғылыми-теориялық білімі бар; сыбайлас жемқорлыққа қарсы, құқықтық және экологиялық мәдениет; еңбекті қорғау және қауіпсіздік талаптарын сақтайды; денсаулығын сақтауға және жақсартуға ұмтылады.

  • Код ON2

    Психология және педагогика теориясы мен әдіснамасын, даму психологиясын, тұлғаны тәрбиелеу және оқыту әдістемесін меңгерген; бастауыш білім беру саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге және зерттеу мәдениетін жетілдіруге қабілетті.

  • Код ON3

    Ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын ескере отырып, кәсіби қызметтің типтік міндеттерін шешу үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана алады.

  • Код ON4

    Балалардың құқықтарын қорғау дағдылары мен дағдыларын меңгереді, олардың толыққанды тәрбиеленуі, дамуы, оқытылуы, табысты әлеуметтенуі және бала құқықтарын іс жүзінде жүзеге асыруы үшін жағдай жасайды; оқушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді; оған қатысушылардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттырады; ұйымда психологиялық жайлы және қауіпсіз білім беру ортасын құруға қатысады.

  • Код ON5

    Нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, кәсіби қызметте теориялық білімдерін қолдана алады; бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі бойынша пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білімдер жүйесіне ие.

  • Код ON6

    Білім алушылардың кәсіби мәселелерін шешу үшін мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша сөйлесе алады, психологиялық, педагогикалық, іскерлік қарым-қатынас әдістерін меңгереді.

  • Код ON7

    Көпмәдениетті және көпэтникалық ортаны және білім беру субъектілерінің ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асырады; психикалық, психофизиологиялық және жас ерекшеліктерінің жалпы, ерекше (әр түрлі бұзылулар кезінде) заңдылықтары мен жеке ерекшеліктерін есепке алу құралдарын пайдаланады.

  • Код ON8

    Педагогикалық процесті ғылыми жобалау мен басқаруды, пайдаланылатын педагогикалық технологиялардың, оқыту әдістерінің, құралдарының мүмкіндіктерін талдауды жүзеге асырады; оқыту мен тәрбиелеу мақсаттарының жүйесі негізінде жеке дамудың жеке траекториясын модельдеуде шығармашылық көзқарас танытады.

  • Код ON9

    Оқытуға деген ынтасы жоғары, педагогикалық шеберлігін жетілдіруге, өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі жүзеге асыруға, кәсіби этика нормаларын сақтауға ұмтылады.

  • Код ON10

    Жаңашыл педагогикалық тәжірибені зерттеп, қолданады, жаңашылдыққа ұмтылады, педагогикалық технологияларды бағалауды, таңдауды және қолдануды біледі.

  • Код ON11

    Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі жүйесінде педагогикалық мониторингті жүзеге асырады, өзін-өзі бақылау мен объективтілікке ұмтылады; педагогикалық менеджмент саласында білімі бар.

  • Код ON12

    Ағымдағы оқу-ұйымдастыру құжаттамасын (дидактикалық, бақылау-өлшеу материалдары және т.б.) әзірлеуге қабілетті, педагогика және бастауыш оқыту әдістемесі саласында ұйымдастырушылық қабілеті бар.

  • Код ON13

    Озық технологияларға сүйене отырып, оқыту әдістемелерін қолдануға, оқу бағдарламаларының, нормативтік актілердің талаптарына сәйкес және оқыту кезеңдерінің өзара байланысын және пәнаралық интеграцияны ескере отырып, білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу сабақтарын жоспарлауға қабілетті; білім алушылардың қабілеттерін ескере отырып, оқытуда саралау стратегияларын қолданады.

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01301 6B01301-Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі көп тілді білім берумен
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top