Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Yessenov University

  • Латын әліпбиі негізіндегі қазақ тілінің емлесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушыларға қазақ жазуының тарихындағы латын негізді жазудың өзіндік орнын тарихи-жазба деректер, ресми құжаттамалар негізінде оқып-үйрету. Пән әліпби реформасының қазақ тіл білімінің қалыптасуына, ықпалы туралы ғылыми көзқарастарды талдауға бағытталады. Пән мазмұнында қазақ жазуының тарихы, әр кезеңдердегі әліпби реформасына қатысты саяси, әлеуметтік, тарихи-мәдени мәселелердің туындауы мен шешімі қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын, жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі органдар жүйелерінің жұмысын игеру. Пән балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, дамудың негізгі заңдылықтарын және олардың қоршаған ортаға қатынасын зерттеуге бағытталған. Пән онтогенездік даму сатысынан бастап организмнің даму ерекшеліктерін, организмнің өсуін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: тәрбиелік іс-әрекетті ұйымдастыру мен жүзеге асыру технологиясын, тәрбие үрдісінің негіздерін танып білуде болашақ мұғалімдердің кәсіби-педагогикалық құзреттіліктерін қалыптастыру. Пән студенттердің оқушылармен жүргізілетін тәрбие жұмыстарының әдістемесі мен технологиясы саасында кәсіби-педагогикалық құзреттілікті меңгеруді мақсат етіп ұсынуды дамытуға және тәрбие теориясы бойынша білімдерін кеңейту және тереңдетуге бағыттайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамға қызмет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың рухани-адамгершілік қасиеттерін дамыту мақсатында қоғамға қызмет ету дағдыларын қалыптастыру. Пән қоғамның нақты мәселелерін шешуге қосу және жобалық іс-әрекет дағдыларын игеру, әлеуметтік ортадағы тиімді қарым-қатынастың психологиялық негіздерін түсіну, сыни ойлау арқылы студенттердің белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастыруға бағытталған. Теориялық материал барысында білім алушылар волонтерлік қызмет, көшбасшылық, сыни ойлау тақырыптарын зерделейді, проблемаларды анықтайды, жобалар әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектептегі математика әдістемесінің негіздері жайлы. Математиканы оқыту әдістемесі - болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінде математиканы оқыту әдістемесінің ғылыми негіздері жайлы теориялық білім қалыптастыратын оқу пәні. Математикадан сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру технологиясы міндеттері. Кіші мектеп жасындағы оқушыларға математиканы оқыту теориясы мен практикасының қазіргі жайын, тенденциясы мен даму бағыттарын біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Эмоционалды интеллект
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: эмоционалды интеллектінің жоғары деңгейі бар, өзін және айналасындағылардың эмоцияларын тани алатын, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді қарым-қатынас жасайтын адамды қалыптастыру. Пән әлемдік авторлардың еңбектерін зерттеу арқылы эмоциялар түрлерін тануға және ажыратуға бағытталған. Курс эмоционалды интеллекттің, модульдердің, эмоциялар түрлерінің, темперамент түрлерінің тарихын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыруда болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курс педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері мен оның даму тарихы туралы ғылыми білім жүйесін ұсынады, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтарын, принциптерін, мазмұны мен әдістерін ашады, оны жүзеге асырудың практикалық дағдылары мен дағдыларын игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Логопедия
    Несиелер: 5

    Курс мақсаты студенттерде сөйлеу патологиясы туралы ақпаратты жалпылайтын және жүйелейтін білімді қалыптастыру, олардың баланың жалпы психикалық дамуына әсері, әртүрлі сөйлеу бұзылыстарын жеңу үшін түзету жұмыстарының бағыттарын меңгеру. Сонымен қатар еббқ бар балаларда кездесетін сөйлеу тілінің зақымдалуын еңсеруде көмек жүйесін ұйымдастырудың негіздерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам психикасының жас динамикасын,психикалық процестердің онтогенезін және дамып келе жатқан адамның жеке қасиеттерін, психикалық процестердің даму заңдылықтарын зерттеу. Пән тұлғаның психикалық дамуының заңдылықтары мен тұжырымдамаларының теориялық және әдіснамалық негіздерін, эксперименттік зерттеулерде қалыптасқан және алынған ақпараттық деректерді талдау ерекшеліктерін қалыптастырады. Жас психологиясы психикалық процестердің жас ерекшеліктерін, білімді игерудің жас мүмкіндіктерін, жеке дамудың жетекші факторларын, жас өзгерістерін және т.б. зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жаһандық экология
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-экологияның қазіргі заманғы мәселелерін талдауға, зерттеуге және шешуге кешенді көзқарасты қамтамасыз ететін жаһандық экологиялық ойлауды қалыптастыру. Онда қазіргі экологиялық проблемалар, олардың жаһандық сипаты және қазіргі экологиялық проблемалардың әлемдік экономиканың жағдайымен және елдердің даму ерекшеліктерімен байланысы қарастырылады және зерттеледі. Пәнді оқу экологиялық жобаларды әзірлеу және іске асыру арқылы өтеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сандық педагогика
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: педагогикалық міндеттерді шешуде заманауи білім беру ортасында қолдану үшін және мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру үшін ақпараттық технологияларды игеру. Курста оқу процесінде қолданылатын сандық технологиялардың жіктелуі, сандық бейнені өңдеу технологиясы, электронды оқулықтарды пайдалану технологиясы, білім беру платформаларымен жұмыс жасау технологиялары қарастырылады. Курс білім беру және зерттеу мақсаттары үшін интернет-ресурстарды, мультимедиялық құралдарды, сандық технологияларды пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған. Пән Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілерін жүйелі түрде ашып көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты бәсекелестік ортада кәсіпкерлік теориясы мен практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу болып табылады. Пән өз ісін құру механизмін, ақпараттық және цифрлық технологияларды, қаржылық және кадрлық қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік тәуекел түрлерін, кәсіпкерлік құпияны және кәсіпкерлік мәдениетті пайдалана отырып, бизнес-жоспарлауды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • "Дүниетану" пәнін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқушыларда қоғам және табиғат құбылыстары мен объектілерінің өзара байланысы мен тәуелділігі туралы түсініктер қалыптастыру; Оқушының бойында өзін қоршаған ортаға, қоғамның табиғи және мәдени құндылықтарына адамгершілік, ізгілікті тұрғыдағы қатынастарды қалыптастыру. Оқушылар қазақстандық қоғам және өзін қоршаған әлеуметтік ортаның барлық деңгейі: өз үйі, отбасы, жергілікті және ұлттық қоғамдастық туралы білімді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сакральді Маңғыстау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тарихи-мәдени үдерістер мен тарих пен мәдениеттің өзара іс-қимылы мәселелерін, сакрализация процесінің тарихи және мәдени трансформациясын, Қазақстанның ұлттық бірегейлігін нығайтудағы киелі кеңістіктердің рөлі мен маңызын нақты түсінуді қамтамасыз ету. Онда ұлттық-мәдени мұра болып табылатын Маңғыстаудың археологиялық, тарихи, мәдени ескерткіштері қарастырылады және өлкенің тарихи және саяси оқиғалары зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сөз өнері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ маманның кәсіби құзыреттілігінің негізін құрайтын коммуникативті дағдыларды қалыптастырудың теориялық және әдіснамалық негізін қамтамасыз ету. Курс сөздік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында студенттер бір жағынан таза, дұрыс, дәл, мәнерлі, екінші жағынан, коммуникативті және тиімді сөйлеуге дағдыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ойлау дизайны
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-адамдарға білімді қолдануда икемді болуға көмектесетін идеяларды қалыптастыру мен жүзеге асырудың шығармашылық процесін жүзеге асыру; белгісіздік жағдайында тұрақсыз шешімдерді табуға, серпінді идеяларды құруға мүмкіндік беретін стандартты емес ойлауды дамыту. Курста инновациялық дизайн-өнімдерді жобалау, жасау, дамыту және апробациялау үдерісінің әдіснамасы мен практикасы, кәсіби дағдыларды дамытуға және жетілдіруге ықпал ететін дизайн-ойлау құралдарының сипаттамасы ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара әрекеттесу үшін студенттердің құқықтық және құқықтық мәдениетінің деңгейін арттыру. Бұл пән юриспруденцияның негізгі ұғымдары мен категориялары туралы түсінік қалыптастырады; қолданыстағы заңнаманың негізгі ережелері туралы нақты түсінік береді, қазақстандық құқықтық салада өз бетінше бағдарлау дағдыларын дамытады; заңды құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-экономика туралы базалық білім беру, Экономика туралы жүйе, экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары, заңдары мен заңдылықтары туралы түсінік беру. Экономикалық теория экономиканың жұмыс істеуінің іргелі проблемаларын, қоғамның әлеуметтік - экономикалық дамуының эволюциясын, жеке көбею заңдылықтарын (микроэкономика), ұлттық экономика (макроэкономика), мезоэкономика және әлемдік экономика деңгейінде көбеюді қарастырады және зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Медиа сауаттылық
    Несиелер: 5

    Мақсаты-медиа байланыстарды сапалы түсіндірудің базалық дағдыларын меңгеру, түрлі БАҚ жаңалықтар материалдарын талдау технологияларын меңгеру және ақпараттық материалдарды деконструкциялау әдістерін үйрену, жаңалықтар мәтінін жарнама, насихаттан ажыратуға, ақпарат көздерін олардың сенімділігі, беделінің дәрежесі бойынша бағалауға, факт пен пікір арасындағы айырмашылықты түсінуге үйретеді. Пән кәсіби қызметте ақпараттық технологияларды шығармашылықпен қолдану қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сабақ дизайны және бағалау
    Несиелер: 5

    Студенттерді сабақты жоспарлау және олардың болашақ педагогикалық қызметін бағалау әдістерімен таныстыру. Курс студенттерге сабақты жоспарлау және бағалау бойынша білім мен дағдыларды береді, өйткені бұл ұғымдар студенттер нәтижелерінің негізгі аспектілері болып табылады. Курс шеңберінде студенттер білім алушылардың лингвистикалық қажеттіліктері мен сұраныстарын ескере отырып, оқу сабақтарын дербес құрастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Каллиграфия
    Несиелер: 5

    Графикалық дағдыларды қалыптастырудың психофизиологиялық ерекшеліктері. Каллиграфиялық жазу дағдыларын оқытудың әдістемелік әдістері. Жазу құралдары. Жазудың негізгі қасиеттері және оның қалыптасуы. Айқындық пен анықтық бойынша жұмыс. Хаттарды байланыстыру жұмысы. Хаттарды топтарға бөлу. Әріптердің бірдей биіктігі бойынша жұмыс жасау, сызықты ұстану, жазу жылдамдығы. Пайда болған қолжазбаның кемшіліктері және оларды түзету. Каллиграфияны оқытудың дәстүрлі емес әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жаратылыстану пәнін оқыту теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы жаратылыстану концепциясы» пәні және әлеуметтік маңызы. Жаратылыстану пәнін оқытудың теориясы мен әдістемесі курсының міндеті мен мазмұны, пәннің ерекшелігі, мақсаты мен міндеттері. Оқыту әдістері мен тәсілдері. Жаратылаыстану түсініктері мен ұғымдарын қалыптастыру және дамыту. Оқыту процесін ұйымдастырудың формалары. Жаратылыстанудан оқу құралдары. Жаратылыстану сабақтарының материалдық базасы, Сыныптан тыс жұмыстар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шағын жинакты бастауыш мектепте оқу-тәрбие үдерісі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - шағын жинақты мектептегі педагогикалық процестің ерекшеліктерімен танысу; ауыл мектебінің қалыптасуының әлеуметтік-экономикалық негіздері туралы білім жүйесін меңгеру, шағын жинақты мектепте педагогикалық процесті басқарудың тиімді жолдары мен технологияларын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім беруді ізгілендіру стратегиясы, инклюзивті білім берудің психологиялық-педагогикалық негіздері, модельдері мен мазмұны тұрғысынан ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін зерделеу болып табылады. Бұл курс білім беру процесіне қатысушылармен өзара әрекеттесуге дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімнің кәсіби құзіреттілігіне бағытталған. Курс ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен түзету және дамыту жұмыстарының заманауи нысандарымен, әдістерімен және технологияларымен танысу үшін базалық болып табылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кіші мектеп жасындағы балалардың логикалық ойлауын қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Пән кіші мектеп жасындағы балаларға білім бере отырып логикалық ойлау формалары мен заңдылықтарын, логикалық ойлау операцияларын қалыптастыру, ойлау қабілетін дамыту жолдарын практикада қолдануды сипаттайды. Тұлғалық дамуын анықтау мақсатында зерттеу жұмыстарын жүргізуде білімді функционалдықпен пайдалануды, сын тұрғысынан ойлауын дамытуды, инклюзивті білім беруде педагогикалық-психологиялық тұрғыдан бағалауды сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Денсаулық және ритмика
    Несиелер: 5

    Оқушылардың үйлесімді дамуы, салауатты өмір салтына деген тұрақты қызығушылықты қалыптастыру, дене шынықтырумен үнемі және жүйелі түрде айналысу, олардың моторикасын жан-жақты жетілдіру, денсаулықты жақсарту, дене қалпын жақсарту, музыкалық сүйемелдеу музыкаға құлақ, ырғақ сезімін дамытады. , қимылдардың музыкамен үйлесімділігі .. Олар үйлестіру қимылдарының дамуына, эмоционалдылыққа, моториканың жетілуіне ықпал етеді. Баланың қозғалыстарының икемділігі мен икемділігін дамытуға көп көңіл бөлінеді. Бағдарлама ритмика, хореография, аэробика, созылу және физиотерапия жаттығулары сияқты қосымша білім беру бағдарламаларымен тығыз байланысты.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әліппені оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән әліппеге үйретудің психологиялық-педагогикалық негіздерін қалыптастырады; студенттерге сөйлеу тілінің дыбыстық ерекшеліктерін (фонетикалық естуді) меңгертеді; графикалық-каллиграфиялық дағды мен орфографиялық дағдының байланысын түсіндіреді; әліппеге үйретудің әдіс-тәсілдерін тиімді қолдана білуге, көркем жазу минуттарын жоспарлай білуге үйретеді; бірінші сыныптағы жазу сабақтарының дамытушылық мүмкіндіктерін ашады; балалардың сөйлеу тілін жетілдіру, сөздік қорын байыту, сөйлемдерді дұрыс құрып, өз ойын айқын да дәл жеткізе білуге үйрету әдістемесін меңгертеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Балалар әдебиеті және "Әдебиеттік оқу" пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-бастауыш жалпы білім берудің негізгі оқу пәндері ретінде әдеби оқуды оқытудың әдістері мен шарттары туралы теориялық және әдіснамалық білім жүйесін меңгеру; болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің әлеуметтік және жеке қасиеттерін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Академиялық жазылым негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты білім алушыларда кәсіби білімді дамыту мақсатында академиялық мәтіндерді құру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Пән ғылыми ақпаратты жазу және ұсыну негіздерін оқытуға, академиялық сипаттағы мәтіндермен жұмыс жасауға, оқу және зерттеу жұмыстарына бағытталған. Бұл курста студенттердің ғылыми мәтіндермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған бірқатар мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қызықты математика
    Несиелер: 5

    Оқушылардың математикаға деген қызығушылығын арттыру, олардың шығармашылық қабілетін және логикалық ойлауын, есте сақтау қабілетін, есептеу дағдыларын дамыту. Тапсырмалар: оқушылардың математикалық ойлау стилін, интеллектуалды және ерікті сенсорлық қасиеттерін дамыту; мемлекеттік білім беру стандарты деңгейінде білім, білік және дағдыларды игеру; математикалық білімге деген қызығушылықты арттыру; олардың ой-өрісін кеңейту; өз бетінше жұмыс істеу қабілетін дамыту; тапқырлыққа тәрбиелеу; математика мен өмірдің байланысын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бастауыш білім берудегі көшбасшылық
    Несиелер: 5

    пәннің мақсаты - студенттердің оқытушылық іс-әрекеттегі оқытушылық көшбасшылық тұжырымдамасының мәнін ашатын, оқытуға бағытталған көшбасшылық идеясы туралы түсініктерін қалыптастыру және кеңейту; көшбасшылықтағы кедергілерді жою тәсілдерін анықтау; кәсіби ақпарат алмасуды жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бастауыш мектепте қашықтықтан оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    студенттердің қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруға және жүзеге асыруға қажетті құзыреттіліктерін қалыптастыру. Қашықтықтан оқытудың негізгі түсініктері мен технологиялары. Интернеттегі білім, виртуалды білім. Қашықтықтан оқытуға арналған сандық гаджеттер мен сандық құралдар. Оқу сабақтарының типологиясы мен түрлері: Интернет-класстар, чат сабақтары, веб-класстар, қашықтықтан олимпиадалар, жобалар, конкурстар, вебинарлар. Қашықтықтан оқытудағы диагностика және бағалау. құзыреттіліктер: өзінің кәсіби қызметінде қашықтықтан оқыту әдістемесіне иелік етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Музыкалық өнерінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Музыка оқу пәнінің мазмұнын және оны оқыту технологиясы мен әдістемесін түсіндіреді. Музыкалық бір аспапта ойнау дағдысын көрсетеді. Бастауыш сыныпқа арналған әндерді, музыкалық шығармаларды топпен талқылайды. Музыкалық шығармалардың рухани құндылықтар болып табылатынын түсіндіреді. Музыканы оқытуда әлеуметтік-этикалық құндылықтарды жүзеге асырады. Дирижерлық тәсілдер, әуенмен дирижерлау және оның түрлері, сандық және сапалық қасиеттері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Студенттерді жалпы педагогиканың әдіснамалық негіздерін, оның ішінде бейнелеу өнерін оқытудың әдістемелік, ғылыми және практикалық негіздерін игеруге үйретеді. Қазіргі орта білім мазмұнын, оқытудың заманауи әдістері мен құралдарын, білім берудің заманауи ұйымдастырушылық түрлерін талдайды. Қазіргі заманғы жаңартылған педагогикалық оқыту технологияларын сыни тұрғыдан бағалайды және қажетті қорытынды жасайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • "Көркем еңбек" пәнін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Еңбекке баулу пәні мазмұнын және оны оқыту технологиясын, әдістемесін түсіндіреді, практикада қолданады. Әртүрлі еңбек обьектілерін дәлдікпен жасау дағдыларын көрсетеді. Бастауыш мектепте еңбекке баулуды оқытудың мазмұнын игереді. Еңбекке баулудан бастауыш мектеп бағдарламаларын талдайды. Еңбекке баулуды бастауыш мектепте оқыту әдістері мен оқыту құралдары меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бастауыш сынып мұғалімдерінің этикасы
    Несиелер: 5

    этикалық нормалардың талаптарына сәйкес өзінің имиджін қалыптастыру, қоғамдағы этикалық мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, болашақта жалпы қабылданған қатынастарды гуманистік бағыттың, кәсіптік білімнің, педагогикалық қабілеттердің, педагогикалық этиканың ажырамас бөлігі ретінде қарастыру қабілеті . Кәсіби-педагогикалық қызметтің құрылымын, мәнін сипаттайды. Сынып жетекшісінің міндеттері, пән мұғалімдерімен өзара әрекеттесу, оқушылармен, ата-аналармен жұмыс, зерттеу жұмысы, оқу жоспары, оның мақсаттары мен міндеттері, барлық салада оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың тиімді әдістерін қолдану және қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Зерттеу/жобалық жұмыстарды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - білім алушыларда әдіснамалық және ғылыми мәдениетті, білімдер жүйесін, ғылыми зерттеу жүргізу мен ұйымдастыру саласындағы іскерлік және дағдыны қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеу әдіснамасының жалпы ғылыми деңгейінің тәсілдері мен жетекші тұжырымдамаларын, ғылыми зерттеу әдіснамасының негізгі тәсілдерін талдауға бағытталған. Пән мазмұны ғылыми зерттеу/ жобалық жұмыстарды ұйымдастыру әдіснамасының әдістемелік деңгей амалдары мен негізгі тәсілдерін, тәжірибелік дағды мен ғылыми әдістерді қолдану мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON5

    бастауыш сыныптарға арналған білім беру саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау;

  • Код ON2

    ғаламдық және ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтарды көрсетеді;

  • Код ON7

    кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара әрекеттеседі;

  • Код ON1

    қалыпты, даму заңдылықтарын, теориясын, жасөспірім жастағы балаларды оқыту және бағалау әдістерін біледі;

  • Код ON3

    оқу-әдістемелік процестің сапасын қамтамасыз ету үшін заманауи әдістер мен технологияларды талдайды және қолданады;

  • Код ON6

    оқытуға бағытталған принциптеріне негізделген бағдарламалар жасақтайды;

  • Код ON8

    өз ісін ұйымдастыру мүмкіндігімен кәсіби дағдыларды жетілдіру бағыттарын айқындайды.

  • Код ON4

    оқыту әдістерінде шығармашылық инновациялық технологияның мүмкіндіктерін қолдана алады;

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01301 6B01301-Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі көп тілді білім берумен
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top