Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01201 Дошкольное обучение и воспитание в Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

  • Мектеп жасына дейінгі балалардың әдеби тәрбиесі
    Несиелер: 4

    Оқу курсының негізгі міндеттері: ғылыми бағыт және оқу пәні ретінде әдеби білім туралы білім жүйесін қалыптастыру; балаларға әдеби білім берудің отандық жүйесін қалыптастыру және дамыту; әдеби білім берудің психологиялық негіздері; мектеп жасына дейінгі балаларға әдеби білім беру мазмұнына заманауи тәсілдер; мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында балаларға әдеби білім берудің әдістері мен технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сенсорлық білім беру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән келесі мәселелерді қамтиды: сенсорлық білім беру теориясының негіздері; сенсорлық білім беру бойынша жұмысты ұйымдастыру принциптері; білім беру мекемесінің сенсорлық-дамытушы ортасын ұйымдастыруға қойылатын талаптар; сенсорлық стандарттарды игеру ерекшеліктері; сенсорлық тәрбиенің әдістері, формалары мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 4

    Курс адамның рухани әлемін дамыту мен байытуға, болашақ мұғалімнің жеке басының қалыптасуы мен дамуына ықпал етуге арналған. Курс бағдарламасы студенттерге өздерінің жеке басы мен мақсатын жүзеге асыруға, жеке және кәсіби құндылықтар жүйесін қалыптастыруға жағдай жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балалар оқу үйірмесі
    Несиелер: 4

    Оқу пәнін меңгерудің мақсаты студенттерде келесі дағдыларды қалыптастыру болып табылады: әдістемелік ұғым ретінде балалардың оқу үйірмесі; балалар кітабы және оның ерекшелігі; қазіргі баланың оқу шеңберін жүйелеу параметрлері; балалар әдебиетінің жанрлар жүйесі; балалар оқуындағы ертегі жанры; балалар әдебиетіндегі эпикалық жанрлардың дамуы; балалар оқу үйірмесіндегі ойын жанрлары; балалар оқу үйірмесіндегі ғылыми-танымдық кітап.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу әрекетінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру нәтижесінде құзыреттіліктер қалыптасады: қоршаған ортаны балалардың бейнелеу әрекетінің негізі ретінде қабылдай білу; бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі мен тәсілдерін; әртүрлі жас топтарында балаларды сурет салуға және олардың шығармашылығына үйрету; әртүрлі жас топтарындағы балаларды модельдеуге және олардың шығармашылығына үйрету; әртүрлі жас топтарындағы балаларды қолданбалы және олардың шығармашылығына үйрету; әртүрлі жас топтарындағы балаларды жобалауға және олардың шығармашылығына үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу заманауи және қарама-қайшы өмір сүру жағдайларына, оқу тәжірибесіне бағытталған; кадрлардың ғылыми дайындық деңгейін арттыру; мектепке дейінгі заманауи оқу процесін әдістемелік қамтамасыз ету қажеттілігі; балаларды тәрбиелеудің мақсаты мен міндеттері: дене, ақыл-ой, еңбек, рухани-адамгершілік, көркемдік-эстетикалық, әлеуметтік даму; тәрбие жұмысының формалары мен әдістерін;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Пәндi оқытудың мақсаты- педагогикалық мамандыққа кiрiспе пәннiң оқыту процесiнде болашақ педагогика және психология бакалаврының педагогикалық қызметiнiң ғылыми мiндеттерiмен таныстыру, ЖОО есептiк еңбек мәдениетiн игеруге көмек көрсету, мектепке дейiнгi оқыту және тәрбиелеу бакалаврының кәсiптiк мәдениетi негiзiн қалау, кәсiптiк қызметке қызығушылығын таныту, тұрақты және кәсiптiк өздiгiнен жетiлу қажеттiлiгiн қалыптастыру, педагоггардың кәсiби маңызды сапаларын қалыптастырып, педагогикалық теориялық бiлiм негiздерi мен қаруландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көпмәдениетті білім беру
    Несиелер: 4

    Пән көпмәдениетті білім берудің теориялық негіздеріне бағытталған; кіріспе дәріс (негізгі ұғымдар мен терминдер); мәдени феномен; халықаралық қатынас педагогикасы; этникалық және азаматтық бірегейлік; мектепке дейінгі ұйымдарда көпмәдениетті білім беру ортасын құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиялық-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру технологиясы
    Несиелер: 3

    Педагогикалық зерттеу туралы түсінік. Педагогикалық зерттеулердің бағытына қарай жіктелуі. Психологиялық-педагогикалық зерттеу әдісі ретінде бақылау түсінігі, оның ерекшеліктері. Педагогикалық бақылаудың түрлері. Педагогикалық экспериментті ұйымдастыру кезеңдері. Тиімділікті бағалау критерийлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін алу және осы негізде осы құбылысқа қатысты азаматтық позицияны дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Іскерлік қарым-қатынас
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттердің іскерлік коммуникациялар теориясы бойынша білімдерін қалыптастыру, тиімді коммуникативті дағдыларды дамыту: іскерлік әңгіме, телефонмен сөйлесу, көпшілік алдында сөйлеу, келіссөздер жүргізу, құжаттармен жұмыс жасау. Пәнді меңгеру міндеттері: іскерлік қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру; іскерлік қарым-қатынас дағдыларын дамыту; іскерлік коммуникация процестерінің тиімділігін төмендететін әртүрлі факторлардың рөлін анықтау; іскерлік қарым-қатынас этикасы мен этикетінің негіздерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ерте және мектепке дейінгі жастағы балалар дамуының физиологиялық негіздері
    Несиелер: 3

    Адам ағзасы тұтастай алғанда функциялар мен формалардың бірлігі болып табылады. Өмірлік маңызды мүшелер мен жүйелер топографиясының элементтері бар мектеп жасына дейінгі баланың қалыпты анатомиясы мен физиологиясының негіздері. Организм дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі физикалық және психикалық өнімділік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пән Қазақстан Республикасының құбылмалы әлеуметтік-экономикалық жағдайында студент тұлғасы қалыптасатын тұтас педагогикалық үрдіс туралы теориялық білімді игеруге бағытталған. Тұтас педагогикалық процестің негізгі принциптері мен заңдылықтары; оқу процесін басқарудың формалары мен әдістері; педагогиканың басқа ғылымдармен байланысын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық бейнелерін дамыту теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 6

    Курс «Мектепке дейінгі балалардың математикалық дамуының теориясы мен әдістемесі» пәнінің теориялық негіздерін түсінуге бағытталған. Оқушылар мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық түсініктерін дамыту технологиясын меңгереді. Математикалық ұғымдар. Мектеп жасына дейінгі балаларды оқытуды ұйымдастыру. Оқушылар әртүрлі жастағы балаларды жиынтықпен таныстыру дағдыларын меңгереді. Мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық көріністерін қалыптастыруға арналған оқу бағдарламасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерді негізгі экологиялық түсініктермен және табиғи жүйелердің қызмет ету заңдылықтарымен, экологияның ғылым ретіндегі міндеттерімен, оның негізгі бөлімдерімен таныстыру. Пәннің мазмұны негізгі экологиялық түсініктер мен табиғи жүйелердің қызмет ету заңдылықтарын, экологияның ғылым ретіндегі міндеттерін қарастырады. Экологиялық қауіпсіздік саласындағы менеджмент. Табиғатты қорғаудың құқықтық аспектілері.Пәннің мақсаты студенттердің негізгі экологиялық білімдер кешенін меңгеруі, кәсіби экологиялық ойлау негіздерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық және мемлекет теориясының негіздерін зерттеу, ұлттық құқықтың жетекші салалары бойынша білім алу. құқықтық ойлауды қалыптастыру, қоғамдық және жеке құқықтық сана мен құқықтық мәдениетті арттыру,

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Тұтынушылар мен өндірушілердің ұтымды мінез-құлқы принциптерін, нарықтық сұраныс пен нарықтық ұсыныстың қалай қалыптасатынын, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары қандай екенін түсінетін Экономикалық теория, микроэкономика және макроэкономика негіздерін зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психологиялық-педагогикалық диагностика
    Несиелер: 5

    Пән психологиялық-педагогикалық диагностиканың негізгі ұғымдарының жүйесі туралы идеяларды қалыптастыруға, психодиагностикалық зерттеулердің теориясы мен практикасымен, балалар мен ересектерді психодиагностикалық зерттеу жүйесіндегі психодиагностикалық әдістердің рөлі мен орны туралы, осы әдістердің мүмкіндіктері мен шектеулері туралы, психологиялық диагностиканың нақты міндеттерін ескере отырып, психологиялық әдістерді құру әдістерін үйретуге бағытталған; ересектер мен балаларды жеке тексеру әдістерін; әртүрлі психологиялық әдістемелер көмегімен алынған нәтижелер негізінде зерттелушінің психологиялық портретін құрастыру технологиясын меңгеру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Балалар психологиясы
    Несиелер: 4

    Курс онтогенездегі адамның психикалық дамуын түсінудің әртүрлі тәсілдері туралы идеяларды қалыптастыруға, мәдени даму аспектісіндегі балалар психологиясының маңызды мәселелері бойынша дұрыс, ғылыми білімді дамытуға бағытталған. Студенттердің кәсіби психологиялық дайындығын күшейтуге, психологиялық білімнің бір бөлімін терең зерттеуге ықпал ететін теориялық және практикалық біліммен қарулануы: балалар психологиясының құрылымы мен әдіснамалық негіздері, онтогенездегі адам тұлғасының психологиялық сипаттамалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән баланың дене тәрбиесі мен дамуының негіздері туралы жүйеленген теориялық және практикалық білімдерді қалыптастыруға бағытталған; мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесі теориясының жалпы негіздері. Балалардың дене тәрбиесі мен дамыту әдістері; жас балалардың физикалық қасиеттері мен қозғалыс белсенділігіне қажеттіліктерін дамыту; мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің міндеттері мен құралдары; туғаннан жеті жасқа дейінгі балалардың психофизикалық даму ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Денсаулықты сақтайтын педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Оқыту курсының негізгі міндеттері: студенттерді білім беру жүйесіндегі денсаулықты сақтаудың тұжырымдамалық негіздерімен таныстыру, салауатты өмір салты дағдыларын тәрбиелеуді ұйымдастыру әдістерін зерделеу; денсаулықты сақтаудың педагогикалық және психогигиеналық технологияларын және оларды оқу тәжірибесінде қолдану мүмкіндіктерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мектепке дейінгі тәрбиеде жанды және жансыз табиғатты зерттеудің өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Жануарлар әлемінің бірліктері және дүниені тану пәні ретіндегі негізгі өсімдіктер мен жануарлар туралы түсініктерін қалыптастырады. Мектеп жасына дейінгі балаларда өсімдіктер мен жануарлардың сыртқы ортамен байланысы туралы түсініктерін қалыптастырады. Мектеп жасына дейінгі балалардың жабайы табиғаттың әртүрлілігі туралы түсініктерін дамытады. Мектепке дейінгі ұйымдарда жүргізілген бақылаулар мен эксперименттерге теориялық және практикалық талдау жасау. Табиғатты, оның заттар мен құбылыстар арасындағы себепті байланысына енуді біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мектепке дейінгі педагогика
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру мақсаты: мектепке дейінгі педагогиканың теориялық негіздерімен таныстыру және жүйелеу. Бала ғылыми зерттеу объектісі және тәрбие субъектісі ретінде. Мектепке дейінгі білім беру ұйымындағы педагогикалық процесс, балабақшаның әртүрлі жас топтарында және әр түрлі қызмет түрлерінде педагогикалық процестің мазмұны мен жүзеге асырылуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды табиғатпен және экология негіздерімен таныстырудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пән мектеп жасына дейінгі балаларға экологиялық тәрбие берудің теориялық негіздерін қарастырады. Мектеп жасына дейінгі балалардың экологиялық тәрбиесінің мазмұнын құрудың ғылыми негіздері. Мектеп жасына дейінгі балаларға экологияның табиғаты мен негіздері бойынша теориялық және практикалық білім береді; - мектепке дейінгі ұйымдардағы жұмыстың қажетті практикалық дағдыларымен қаруландыру, оларды тәрбиешілер жұмысының озық тәжірибесімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Балабақшадағы психолог
    Несиелер: 5

    Курс Қазақстандағы психологиялық білім беру қызметінің дамуын көрсетеді; психологиялық білім беру қызметі тұжырымдамасының ғылыми негіздері мен іргелі теориялық ережелері анықталды; психологиялық қызметтің мақсаттары мен міндеттері; практикалық психолог қызметінің нормативтік аспектілері; практикалық психолог жұмысындағы негізгі бағыттар (тәрбиелік, профилактикалық, диагностикалық, кеңестік, коррекциялық - дамытушылық). Бұл дәрістер курсының мақсаты болашақ тәрбиешілерді балалар мекемесіндегі психологтың кәсіби орнын, мазмұнымен, бағыттарымен және оның негізгі қызмет түрлерімен таныстыру болып табылады. «Балабақшадағы психолог» курсы болашақ тәрбиешілерді оқу процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау алу мақсатында мектепке дейінгі білім беру ұйымындағы психологтың кәсіби қызметінің практикалық аспектілеріне бағыттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Пән 1
    Несиелер: 5

    Қосымша білім беру бағдарламасы білім алушының кәсіптік қызметіне қатысы жоқ салаларда (студенттің таңдауы бойынша) қосымша құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Балаларды мектепке дейінгі даярлаудағы оқыту мен тәрбиелеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу студенттердің дағдыларын дамытуға бағытталған: өмірдің алтыншы жылындағы балалардың жас және жеке ерекшеліктерін дамыту; мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеудің жетекші міндеттері мен мазмұны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Пән 2
    Несиелер: 5

    Қосымша білім беру бағдарламасы білім алушының кәсіптік қызметіне қатысы жоқ салаларда (студенттің таңдауы бойынша) қосымша құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектепке дейінгі мекемедегі оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың жаңа тәсілдері
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу студенттердің дағдыларын дамытуға бағытталған: мектепалды даярлық сыныбында «Денсаулық», «Қарым-қатынас», «Таным», «Шығармашылық» және «Қоғам» білім беру бағыттары бойынша оқу бағдарламасының мазмұнын дамыту. «Жасау». Мектепке дейінгі мекемеде ұйымдастырылған оқу әрекеті мен белсенді оқыту әдістері арқылы білім беру бағыттарының мақсаттарын жүзеге асыру; мектепке дейінгі мекемеде ҚМЖ және ҰМЖ құрастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде мерекелерді ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу ұжымның өмірі мен қызметін ұйымдастыру формасының бір түрі – «мереке» туралы негізгі ұғымдарға байланысты білім мен дағды жүйесін қалыптастыруға бағытталған; ДО-да демалыс пен демалысты ұйымдастыруға қойылатын талаптар; тең рухани байланыс әдістері; жарыс әдістері; тәрбиелік жағдайлардың әдістері; мерекеде ата-аналармен өзара әрекеттесу әдістері мен тәсілдерін; мектеп жасына дейінгі балалармен театрландыру және ойын әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Сөйлеудің грамматикалық құрылымын қалыптастыру әдісі
    Несиелер: 4

    Курс студенттердің сөйлеудің морфологиялық және синтаксистік аспектілерін мектеп жасына дейінгі, орта және үлкен жастағы балаларда қалыптастыру әдістемесін игеруге бағытталған. Курста балалар сөзжасамының мәселелері, оның балалар сөйлеуін дамытудағы рөлі қарастырылады; балалардың әртүрлі формада сөйлеуінің грамматикалық құрылымын қалыптастыру іс-шаралар; процестегі білім беру қатынастарына қатысушылардың өзара әрекеті балаларда сөйлеудің грамматикалық құрылымын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті мектепке дейінгі білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті мектепке дейінгі білім беруді ұйымдастыру саласындағы құзыретті мамандарды даярлау. Қазақстандық білім беруді жаңғырту жағдайында ерекше білім беру қажеттілігі бар адамдар үшін бейімделу стратегияларының тетіктерін әзірлеу қоғамның және мемлекеттің білім беруді қоса алғанда, өмірдің әртүрлі салаларында олардың басқа мүмкіндіктермен тең мүмкіндіктер беруге құқықтарын тану арқылы осындай адамдарға деген өз көзқарасын қайта пайымдауына байланысты заңды кезең болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектепке дейінгі мекемедегі тәрбие процесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – мектеп жасына дейінгі кіші жастағы балалардың әр түрлі іс-әрекет түрлерін ұйымдастыру процесінде жүзеге асырылатын оқу іс-әрекетінің мәнін ашу: ойын, қарым-қатынас, еңбек, танымдық зерттеу, музыка және өнер, оқу; үш жастан алты жасқа дейінгі балалардың аралас топтарында педагогикалық процесті ұйымдастыру ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Музыкалық тәрбие теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс балалардың музыкалық іс-әрекеті мен қарым-қатынасын жоспарлау әдістемесі бойынша теориялық білімді қалыптастыруға; мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық іс-әрекетін ұйымдастырудың мазмұны мен тәсілдері туралы; мектеп жасына дейінгі балалардың сабақтан тыс музыкалық іс-әрекетін жоспарлау туралы; мектепке дейінгі білім беру бағдарламасы бойынша музыкалық сауаттылық элементтерін, музыкалық репертуарды зерделеуге; мектеп жасына дейінгі балаларға арналған мерекелер мен ойын-сауықтарды ұйымдастыру мен өткізудің теориялық және әдістемелік негіздерін;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    «Бағалау», «бағалау жүйесі», «бағалау критерийлері» түсінігі. Критериалды бағалау технологиясының ғылыми негіздерін ашу. Мектепке дейінгі мекемеде оқытудың нәтижелерін критериалды бағалаудың қазақстандық жүйесінің, оның ішінде ойын әрекетіне негізделген мектеп жасына дейінгі балалардың әртараптандырылған даму стратегияларының қолданыстағы жетістіктері негізінде зерделеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Пән 3
    Несиелер: 6

    Қосымша білім беру бағдарламасы білім алушының кәсіптік қызметіне қатысы жоқ салаларда (студенттің таңдауы бойынша) қосымша құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ойынның психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән мектеп жасына дейінгі маманның балабақшада оқытуды ұйымдастыруға қажетті психологиялық–педагогикалық жағдайлар, оның ерекшеліктері, әдістері, мазмұны, формалары туралы білімдерін қалыптастыруға, баланың ойын іс-әрекетіне деген қажеттіліктерін қанағаттандыруға және осы мақсат үшін ойын іс-әрекетін ұйымдастыруды қолдануға бағытталған заманауи тәсілдерді игеруге, шығармашылық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. сюжеттік-рөлдік және театрландырылған іс-шаралар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Еңбекті ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 6

    «Мектепке дейінгі жастағы балалардың еңбек қызметін ұйымдастыру әдістемесі» пәнін игерудің мақсаты - мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту мен тәрбиелеудегі еңбек қызметінің рөлін нақтылау, балаларды табиғат пен адамға, заттар мен заттар әлеміне деген құндылықтық, ізгіліктік қатынас рухында тәрбиелеуге ықпал ету; әлемді мақсатты түрде өзгертуді түсінуге және қатысуға деген ұмтылыс пен дағдыларды дамыту; әр баланың психологиялық жайлылығын қамтамасыз ете отырып, даралықты дамыту үшін қажетті жағдайлар жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мұғалімнің педагогикалық шеберлігі
    Несиелер: 4

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты: «Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі» терминінің түсінігін меңгеру; «педагогикалық шеберлік»; «педагогикалық техника»; «кәсіби-педагогикалық ойлау мәдениеті»; «педагогикалық қарым-қатынас техникасы»; Педагогикалық қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларындағы әдістер бойынша ұйымдастырушылық шеберлік: сыныппен қарым-қатынас, жеке қарым-қатынас, балалардың тұлғааралық қарым-қатынасына жанама әсер ету; педагогикалық импровизация қабілеттерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектепке дейінгі білім беру мекемелеріндегі еңбек тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты – мектеп жасына дейінгі балаларды еңбекке тәрбиелеудің мақсаттары мен міндеттерін студенттердің бойына сіңіру; балалардың еңбек әрекетін қалыптастыру және дамыту. Еңбек әрекетінің құрамдас бөліктері; балалардың еңбек әрекетінің өзіндік ерекшелігі; балалар еңбегінің әртүрлі түрлерін басқару әдістері мен тәсілдерін; балалар еңбегінің түрлері; еңбек әрекетінің бастапқы қоғамдық мотивтерін қалыптастыру; үлкендердің еңбегін құрметтеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Педагогика тарихы
    Несиелер: 4

    Пәнді оқып-үйрену шетел педагогикасының тарихы бойынша білім мен дағды жүйесін қалыптастыруға бағытталған; Қазақстан педагогикасының тарихы; педагогикалық ойдың қалыптасу және даму кезеңдері; тәрбие және білім беру мекемелерінің даму тарихын; әлемдік тарихи-педагогикалық процестің даму тенденциялары; педагогикалық жүйелер, шетел және орыс педагогика классиктерінің теориялары, концепциялары, көзқарастары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Пәнді дамыту ортасын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Курс білім беру ортасы мен оның құрылымын анықтау тәсілдерін зерттеуге арналған; білім беру ұйымының пәндік-кеңістіктік даму ортасы; білім беру ортасы психологиялық және физикалық денсаулық жағдайы ретінде; білім беру ортасының бөлігі ретінде әлеуметтік әлем және заманауи технологиялар; ерте және мектеп жасына дейінгі балаларға арналған топ бөлмесінде пәндік-кеңістіктік ортаны ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектепке дейінгі мекемедегі оқу-тәрбие процесін басқару
    Несиелер: 5

    Пән білім беру ұйымдарын басқаруға жүйелі көзқарасты дайындауға бағытталған; кәсіптік оқу орындарын басқару; білім беру мекемелерін басқару принциптерін, функцияларын және әдістерін; нарықтық экономика жағдайында білім беру мекемесін дамыту стратегиясы; білім беруді басқарудағы жаңа ақпараттық технологиялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектепке дейінгі тәрбиенің қазіргі теориялары мен концепциялары
    Несиелер: 4

    Пән балаларды тәрбиелеу мен дамытудың дербес кезеңі ретінде мектепке дейінгі тәрбие туралы жүйеленген теориялық және практикалық білімдерді қалыптастыруға бағытталған, мектепке дейінгі тәрбиенің қызмет етуінің нақты негіздері, принциптері мен бағыттары; барлығы үшін сапалы мектепке дейінгі білім берудің қолжетімділігі; білім беру бағдарламасындағы сабақтастық, мектеп жасына дейінгі және кіші жастағы оқушыларды оқыту әдістемесі мен технологиясы; қашықтықтан оқытуда пәнді дамытушы ортаны құру тұжырымдамасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Пән 4
    Несиелер: 4

    Қосымша білім беру бағдарламасы білім алушының кәсіптік қызметіне қатысы жоқ салаларда (студенттің таңдауы бойынша) қосымша құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектепке дейінгі мекемедегі педагогтардың инновациялық қызметі
    Несиелер: 5

    Пән мектепке дейінгі білім берудегі инновацияны меңгеруге бағытталған; мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық педагогикалық технологиялары мен жүйелері, олардың өзіндік ерекшеліктері. Мектеп ұйымындағы дамушы ортаны құрудағы инновациялық тәсілдер. Мұғалімдермен жұмыстың ерекшеліктері мен инновациялық формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды мәнерлеп оқу және сауаттылыққа үйрету
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру мақсаты: Мәнерлеп оқу курсының пәні мен міндеттері, ғылыми негіздері және мектеп жасына дейінгі балаларды сауаттылыққа үйрету. Көркем оқу өнерінің мәнерлі құралдары. Сөйлеу техникасы. Тыныс алу. Әдебиеттің әр жанрындағы шығармаларды мәнерлеп оқу. Ертегілерді орындау ерекшеліктері. Поэтикалық шығарманың орындалу ерекшеліктері. Жоспар бойынша жұмыс жасау және қайталау техникасы. Балаларды сауат ашуға дайындаудың міндеттері мен мазмұны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Баланың ерте дамуындағы Монтессори педагогикасы
    Несиелер: 5

    Оқу пәнін меңгерудің мақсаты студенттерде әдістің философиялық-психологиялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру; Монтессори педагогикасының принциптері; Монтессоридің баланың ерте даму заңдылықтары туралы көзқарасы; Монтессори тобын ұйымдастыру принциптері; Монтессори тобындағы әрбір аймақтың жалпы логикасы мен тапсырмалары; қазіргі жағдайда Монтессори топтарын құру механизмдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Инновациялық педагогика
    Несиелер: 5

    Пән мектепке дейінгі білім берудегі инновацияны меңгеруге бағытталған; мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық педагогикалық технологиялары мен жүйелері, олардың өзіндік ерекшеліктері. Мектеп ұйымындағы дамушы ортаны құрудағы инновациялық тәсілдер. Мұғалімдермен жұмыстың ерекшеліктері мен инновациялық формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Колледжде психологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді психологияны оқытудың дәстүрлі және инновациялық әдістерімен таныстыруға арналған. Психология курстарында білімді меңгерудің психологиялық заңдылықтарын, оқу іс-әрекетінің тиімділігінің психологиялық шарттарын, сонымен қатар сабақта тұтас білім беру жағдайларын ұйымдастырудың нақты талаптарын қарастырады. Пәнді меңгерудің негізгі мақсаты – оқыту саласындағы кәсіби құзыреттілікке ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Гуманистік білім беру жүйелері
    Несиелер: 5

    Оқу пәнін меңгерудің мақсаты – студенттер арасында гуманистік тәрбие жүйесін педагогикалық құбылыс ретінде қалыптастыру; гуманистік білім беру жүйесінің тұжырымдамасы (ГБЖ); ыстық сумен жабдықтаудың негізгі компоненттерінің сипаттамалары; білім беру жүйесінің даму кезеңдерінің мазмұнын; білім беру жүйесінің ерекшеліктері. Мектептің, сыныптың тәрбие жүйелерін модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
    Несиелер: 5

    Курс жалпы классификация жүйесінің ең маңызды бөлігі және оқыту топтарының негізгі түрлері; оқытудың негізгі әдістерінің бірі ретінде топтық талқылау; сыни тұрғыдан ойлау тренингін ұйымдастыру мен өткізудің процедуралық аспектілері; жетекші сыни тұрғыдан ойлау тренингінің рөлі мен функцияларын; сыни тұрғыдан ойлау тренингін өткізу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Колледжде педагогиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курс педагогикалық теория мен практиканың негіздері туралы заманауи ақпаратты зерттеуді көздейді; педагогикалық ғылым; қазіргі заманғы мектепке дейінгі білім беру педагогын кәсіби даярлаудағы педагогикалық пәндердің орны мен рөлін; педагогикалық пәндерді оқудағы мұғалімнің іс-әрекетінің жүйесін; педагогикалық пәндер бойынша оқу сабақтарын ұйымдастырудағы жүйелілік; педагогикалық пәндерді оқудың әдістері мен формалары; педагогикалық пәндерді оқу процесінде студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектепке дайындығы
    Несиелер: 5

    Пән балалардың мектепке дайындығы мәселесінің негізгі ұғымдары, тарихы мен қазіргі жағдайы туралы теориялық білімді меңгеруге бағытталған; балаларды мектепте оқытуға дайындық тұжырымдамасы; балалардың мектепке даярлығының негізгі бағыттары; 5-6 жастағы балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері және олардың психикаға әсері; мектепке дейінгі және бастауыш мектеп жасындағы балалардың психикалық дамуы; жеті жылдық дағдарыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – әлеуметтік құбылыстар мен процестер, қоғамның өзін-өзі реттеу және өзін-өзі дамыту механизмдері, қоғам мен мәдениеттің, қоғам мен тұлғаның өзара әрекеттесу мәселелерін шешу жолдарын, жүйені қалыптастыру туралы заманауи идеяларды меңгеру. адамдардың әлеуметтік топтарға енуіне байланысты мінез-құлық және іс-әрекет үлгілерін, сондай-ақ осы топтардың психологиялық ерекшеліктерін зерттейтін ғылым ретінде әлеуметтік психология туралы білім.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Балалардың психикалық дамуының диагностикасы
    Несиелер: 5

    Оқу курсының негізгі міндеттері балалармен жұмыс; мектеп жасына дейінгі балалармен диагностика жүргізу әдістемесі; тәжірибеде тексерілген диагностикалық материалдарды пайдалану; емтихан хаттамаларына қойылатын талаптар; тапсырмаларды орындаудың ойын әдісін қолдану; диагностикалық әдістер кешенін қолдану; диагностикалық нәтижелер және оларды мектеп жасына дейінгі балалардың әртүрлі әрекеттерін болжауда ескеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектепке дейінгі білім берудегі оқу-тәрбие процесін жобалау және мониторингілеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұнында қарастырылатын мәселелер негізгі ұғымдар, мәні; мектеп жасына дейінгі балалардың оқу іс-әрекетіндегі білімнің рөлі; мектеп жасына дейінгі баланың дамуындағы мұғалімнің рөлі; мұғалім мен баланың бірлескен іс-әрекетінің нысандары; мектепке дейінгі ұйымдардағы оқу-тәрбие процесінің мониторингі және педагогикалық мониторинг әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ерте бала педагогикасы
    Несиелер: 6

    Бұл курс балалық шақ педагогикасын ғылым ретінде зерттеуді қарастырады: пәні, негізгі ұғымдары. Ерте жастағы бала педагогикасының қалыптасуы мен дамуы. Кіші жастағы балаларды тәрбиелеудің негізгі педагогикалық ережелері. Баланы балалар мекемесінің жағдайына бейімдеу. Кішкентай балаларды тәрбиелеу, дамыту және оқытудағы отбасы мен мектепке дейінгі мекеменің өзара әрекеттесуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 6

    Курс жеке және кәсіби өсуге ұмтылу негізінде іскерлік қарым-қатынас процесінде адамдар (серіктестер мен әріптестер) арасындағы сындарлы қарым-қатынас дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON4

    Кәсіби іс-әрекетте денсаулық сақтау, ойын технологияларын таңдайды, кәсіби этика, сөйлеу мәдениеті негізінде баланың құрдастарымен және ересектермен қарым-қатынасын және әр түрлі іс-әрекетін ұйымдастырады.

  • Код ON9

    Ол жас балалардың мектепке дейінгі ұйым режиміне бейімделуіне, мәдени-гигиеналық дағдыларын қалыптастыруға, оларды қауіпсіз білім беру ортасында тәрбиелеуге, оқытуға және дамытуға оңтайлы жағдай жасайды.

  • Код ON7

    Ол білім беру бағдарламаларын, авторлық курстарды, студенттерге жеке білім беру маршруттарын құрастырады, оның кәсіби өсуі мен тұлғалық дамуының бағыттарын анықтайды, кәсіби этика нормаларын көрсетеді, психологиялық-педагогикалық зерттеулерде математикалық әдістерді қолданады, психологиялық-педагогикалық қарым-қатынастың әдіс-тәсілдерін меңгереді.

  • Код ON6

    Оқушылардың оқу-зерттеу қызметін ұйымдастыруда, балалардың табиғатқа ұқыпты қатынасын тәрбиелеуде, мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық бейнелерін дамытуда дәлелді әдістер мен заманауи ақпараттық технологияларды қолданады.

  • Код ON2

    Жаратылыстану-математикалық білімді талдайды, қарым-қатынасты қолдайды, балаларды толыққанды тәрбиелеу, дамыту, оқыту, әлеуметтендіру және тұлғааралық және мәдениетаралық өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін жағдай жасау үшін ұжымдық жұмысты ұйымдастырады

  • Код ON10

    Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізе алады, мектепке дейінгі мекемедегі оқу-тәрбие процесін ұйымдастыра алады, қазіргі заманғы мектепке дейінгі тәрбиенің теориялары мен тұжырымдамаларына баға бере алады және оларды кәсіби іс-әрекетке енгізе алады.

  • Код ON8

    Балалардың өмірі мен денсаулығын қорғауды, оның ішінде балабақша-балабақшадағы ерекше білім беруді қажет ететін балалардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз ету және еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өрттен қорғау талаптарын сақтайды;

  • Код ON1

    Гуманитарлық, әлеуметтік-экономикалық, заң ғылымдары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл және құқықтық мәдениет саласындағы ғылыми-теориялық білімдерді жіктейді және түсіндіреді; еңбекті қорғау және қауіпсіздік талаптарын ажыратады, денсаулықты, дене дайындығын жақсарту қажеттілігін біледі, төтенше жағдайларда шешім қабылдайды.

  • Код ON5

    Мектеп жасына дейінгі балалардың рухани-адамгершілік дамуы мен тәрбиесіндегі білім беру бағдарламаларының орындалуын бақылау және диагностикалау критерийлері мен принциптерін анықтайды, сыни тұрғыдан ойлау мен шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін олардың өнімді, танымдық және ойын әрекетін дамыту үшін ортаны бағалайды.

  • Код ON3

    Ол өз мамандығының маңыздылығын сезінеді, балаларды мектепке дайындауды бағалайды, мектеп жасына дейінгі балалардың, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту мен тәрбиелеу процесін басқарады.

Top