6B01201 Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі жоғары тұлғалар, жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеу бойынша әлеуметтік мәнді міндеттерді ғылыми-тәжірибелік деңгейде шығармашылық кәсіби шешу қабілеттілігі бар мектепке дейінгі білім беру мекемелерінің құзыретті педагогтерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Пәндер
-
Инклюзивтті білім беру
Пәннің мақсаты Ерекше білім беру қажеттіліктерін, диагностика технологиялары мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білім жүйесін ескере отырып, білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін тосқауылсыз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құрудың ұйымдастырушылық-басқарушылық, оқу-тәрбие, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі педагогика тәрбие жұмысы теориясымен
Пәннің мақсаты білім алушылардың МЖМББС және сабақтас ғылымдар саласындағы жетістіктеріне сәйкес мектепке дейінгі мекемелерде балаларды оқыту мен тәрбиелеудің мазмұнының теориялық негіздерін, құралдарын, тәсілдерінің формаларын, әдістерін зерделеу, білім беру үдерісінде ақыл-ой, әлеуметтік-адамгершілік, дене, эстетикалық, еңбек тәрбиесі және оқыту технологияларын қолдану, қоғамы субъектілерімен педагогикалық өзара әрекеттестіктің түрлерін жүзеге асыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Тірі табиғат бұрышында жұмыс істеу әдістемесі
Пәннің мақсаты білім алушыларды тірі табиғат бұрышында әр түрлі жастағы балалармен жұмыс істеу әдістемесімен, табиғат бұрышы тұрғындары мен өсімдіктерін күтіп баптау, ұстау, іріктеу талаптары, табиғатпен танысу барысында, оқытудың көрнекі құралдарымен, экологиялық тәрбиенің әдістері мен құралдарымен таныстыру процесінде экспермент жүргізу әдістемесімен таныстыру, танымдық іс-әрекетті дамыту құралы ретінде табиғатты бақылау әдісін қолдану болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді жоспарлау
Пән академиялық жанрлардың ерекшеліктері туралы, ақпараттың сипаты, ғылыми мәтіндерді жазу қағидаттары бойынша басылым түрлері туралы білім алуға, сондай-ақ білім алушылардың академиялық жазу негіздерін меңгеруіне, ғылыми мәдениетті, ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру және өткізу, бастапқы деректерді жинау, ғылыми зерттеу әдістерін пайдалану және деректерді өңдеу, апробациялау саласында құзыреттер жүйесін қалыптастыруға зерттеу нәтижелерін ресімдеуге және практикаға енгізуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Сөйлеу қызметін қалыптастыру практикумы
Пәннің мақсаты білім алушыларды коммуникативті құзыреттіліктерін, сөйленімдік білімдерін, ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, тілді практикалық меңгеру дағдыларын жетілдіру: әдеби тілдің нормаларын ескере отырып, этикалық және эстетикалық сауатты тілдік коммуникация және тиімді сөйлеу негізінде ықпал ету тәсілдерін игеру, лингвистикалық ойлау деңгейін арттыру және жазбаша мәтіндердің орфографиялық, пунктуациялық және тілдік рәсімделуін жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім берудегі ұйымдастырылған іс-әрекеттерді жоспарлаудың педагогикалық әдістері
Білім алушылардың мамандық шеңберінде кәсіптік және жеке құзыреттіліктерін игеру жөніндегі қызметін ұйымдастыру, ұжым мен жеке бала дамуын ескеру негізінде оқыту мен тәрбиелеу міндеттерін анықтау, іс-әрекет мазмұнын, әдістерін оқытудың бөлімдерін байланыстыра жүзеге асыруды жобалаудың негіздерін меңгерту.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық профессиология
Пәннің мақсаты білім алушыларда психологиялық-педагогикалық іс-әрекеттің мазмұны мен бірегейлігі туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады, педагогтың қалыптасуындағы тұлғалық даму перспективаларын түсінуге ықпал етеді, кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерді жетілдіреді, өзін-өзі дамытудың үздіксіздігін түсінуге, өзін-өзі жетілдіруге бағдарлайды, педагогикалық шығармашылыққа мотивациясын оятады, терең теориялық біліммен, оқу және танымдық еңбек мәдениетімен толтырады, педагог мамандықтың әлеуметтік маңызы мәселелерін түсінуге бағыттайды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Балаларды балабақшаға бейімдеу
Пән білім алушыларға мектеп жасына дейінгі баланы өмірдің жаңа жағдайына, белгісіз кеңістікке, жаңа әлеуметтік ортаға, жаңа қатынастарға, мінез-құлық ережелеріне, жаңа іс-әрекет дағдыларын дамытуға бейімдеудің әдістері мен формаларын, жағдайларын меңгеруге көмек беруді мақсат етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
Пәннің мақсаты экономика және кәсіпкерлік негіздерін қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін және кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеуді ашуға, өмірдің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылым әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Балалардың мәдени демалысын ұйымдастыру
Пәннің мақсаты білім алушылардың мектеп жасына дейінгі балалардың бос уақытын жоспарлаудың әдіснамалық негіздері туралы түсініктерін қалыптастыру және мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық бос уақытын ұйымдастыру, мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс жасаудағы бос уақыт педагогикасының мақсатын, міндеттерін, әдістерін, формаларын, құралдарын анықтау, ойынның педагогикалық және психологиялық әлеуетін, оны зерттеудің заманауи жіктемелері мен тәсілдерін, ойынның өзара әрекеттесу ерекшеліктерін, демалыс субъектілерінің әлеуметтік өзін-өзі анықтауы үшін жағдай жасау.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Жаратылыстану бойынша практикум
Пәннің мақсаты білім алушыларды қазіргі заманғы әлемнің ғылыми-табиғи бейнесі, табиғи құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары, зерттеудің келесідей ғылыми әдістерін қолдана отырып, табиғаттағы зерттеу әдістемесі туралы теориялық және практикалық білімдермен және дағдылармен таныстыру болып табылады: бақылау, салыстыру, сипаттау, есептеулер жүргізу, биологиялық-географиялық-экологиялық есептерді шешу, материалды жинау және камералдық өңдеу, бастауыш сыныптарда экскурсия ұйымдастыру және өткізу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім беру аймағында «Шығармашылық» мазмұны.
Пәннің мақсаты білім алушыларды өнердің әр түрлі бағыттарындағы дағдыларын қалыптастыруға: мүсіндеуге үйрету, ауызша шығармашылықты дамыту, құрастыру, ән айту, сурет салу, музыкаға арналған қозғалыстарға үйрету. Курстың мазмұны мектеп жасына дейінгі балалардың креативті дамуының әртүрлі формалары мен әдістерімен, көркемдік дәстүрлі және дәстүрлі емес әдістермен, ойын технологияларымен, эстетикалық қабылдауды дамытуға ықпал ететін дидактикалық ойындармен таныстыруды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
Пәннің мақсаты-болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер
Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, жолдармен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, сапалық және сандық бағалау көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен таныстыру. Пән іс-әрекеттің мазмұны мен түрін дамытуға, бағалау нәтижелерін қадағалауға, талдауға, рефлексия жүргізуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Ойын іс-әрекетінің теориясы мен технологиясы
Ойынның бала психологиясында сапалы өзгерістер туғызатындығы, бала санасында белгілік функция қалыптастыратындығы туралы түсінікті тереңдету, оны мектеп жасына дейінгі баланың негізгі іс-әрекеті ретінде әлеуметтік және педагогикалық мәнін ашуға, бала шығармашылығының негізі болып табылатын қиял процесінің дамуына әсерін сезініп, жүзеге асыруға дайындығын қамтамасыз ету
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың қарапайым математиканы оқыту теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты білім алушылардың мектеп жасына дейінгі балаларды математикалық даярлаудың тұжырымдамалары мен әдістемелік жүйелері туралы түсініктерін қалыптастыру, әр түрлі жастағы топтардағы балалардың математикалық қабілеттерін қалыптастыру бойынша сабақтар, ойын-сауық және бос уақыт кезінде бос уақытты ұйымдастырудың әдістемесін, әдістерін, құралдарын, принциптерін, формаларын меңгеру, математикалық даму деңгейін анықтау бойынша диагностикалық материалмен танысу және түзету жұмыстарын жүргізу бағдарламасын жасау болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері
Пәннің мақсаты-болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін қалыптастыру. Пән білім алушылардың дамуының жеке, психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде бірлескен білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін білуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жас анатомиясы, физиология және мектепке дейінгі гигиена
Пәннің мақсаты білім алушыларда мектеп жасына дейінгі балалардың анатомиялық, физиологиялық жас ерекшеліктерін, ағзаның жұмыс істеу ерекшеліктерін, мектеп жасына дейінгі баланың жетілу және даму процестерінің оның жұмыс қабілеттілігіне психикалық және физикалық әсерін, баланың қалыпты даму процесіне әсер ететін факторларды, онтогенездің әртүрлі кезеңдерінде денсаулықты нығайту және сақтау жөніндегі гигиеналық нормаларды, жұқпалы аурулардың алдын алудың негізгі іс-шараларын қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Педагогтың ғылыми таным әдісі
Пәннің мақсаты білім алушыларда психология және педагогика бойынша зерттеудің жалпы ғылыми мәдениетін қалыптастыру. Бұл курстың парадигмасы мен практикасы педагогикалық, ғылыми, әдістемелік, зерттеушілік, әлеуметтік және кәсіби құзыреттіліктерді дамытады және қорытынды аттестаттау үшін дипломдық зерттеуді жазу үшін алғышарттар жасайды. Әдістер, олардың ерекшеліктері, қолдану әдістері, валидтік диагностикаларды таңдау, деректерді саралау, түзету іс-шараларының жоспарын жазу, ұсыныстарды жинақтау игеріледі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Балалардың арт-қызметі
Пәннің мақсаты білім алушыларды арт-іс-әрекетті психологиялық-педагогикалық түзету әдісі ретінде, арт-терапияның негізгі ұғымдарымен, категорияларымен, ерекшеліктері және процестерімен, әртүрлі санаттағы балалардың эмоционалды-мінез-құлық көріністерін түзету әдістерімен таныстыру, әртүрлі терапия түрлерінің қызметтерімен, материалдарымен таныстыру: сурет терапиясы, драматерапия, қуыршақ терапиясы, музыкалық, би, құм, ойын, фототерапия, хромотерапия, фольклор, ароматерапия, кітап терапиясы.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың тәжірибелік қызметі
Пәннің мақсаты мектеп жасына дейінгі балалардың жансыз және тірі табиғат объектілері туралы білімдерін кеңейтуге ықпал ететін мектепке дейінгі мекемедегі тәжірибелік іс-шаралар туралы білім алушыларда түсініктерді қалыптастыру, эксперименттің әдістері және түрлерімен (бақылау, мәселелік-іздеу, тәжірибе, эксперимент), тәжірибе түрлерімен, сабақтарды ұйымдастыру әдістемесімен (модельдеу, тәжірибелер, ойын-эксперимент), тәрбиеленушілердің нәтижелерін тіркеуге және қадағалауға бағытталған іс-шаралар арқылы жүзеге асырылатын мониторинг жұмысымен танысу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балаларды ұлттық құндылықтар мен ұлттық мәдениет негізінде тәрбиелеу
Пәннің мақсаты – білім алушылардың мектеп жасына дейінгі бала тәрбиесінде халықтың атадан балаға көшіп, дамып отыратын тарихи әлеуметтік, мәдени-тұрмыстық, кәсіптік, салт-сана, мінез-құлық, тәлім-тәрбие және рухани іс-әрекетінің көрінісін дәстүр арқылы таныту, салт-дәстүр байлығы – ұлттық мәдениет байлығы ретіндегі түсініктердің негізін қалыптастыруды меңгерту, ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтарды сақтай отырып, білім алушыларда салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін бала бойына қалыптастыруға жәрдемдесу болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық: тиімді басшылықтың дағдылары
Пәннің мақсаты білім алушыларда көшбасшылық принциптері, тұжырымдамалары, функциялары, талаптары, стильдері туралы түсініктерін қалыптастыру, менеджер тұлғасының құндылықтар жүйесімен және көшбасшылықты жүзеге асыру ерекшеліктерімен таныстыру, кәсіби дағдыларын жетілдіру: команданы қалыптастыру, қақтығыстарды басқару, шешім қабылдау, іскерлік коммуникативтік қарым-қатынастың практикалық біліктерін дамыту, көшбасшылық қасиеттерді дамытудың тиімді формаларын, әдістерін, басқару технологияларын таңдау.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балаларды табиғатпен таныстыру теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты білім алушыларды мектеп жасына дейінгі балаларды табиғатпен таныстыру әдістемесі мен және табиғаттану біліміне сәйкес мазмұнды таңдаудың теориялық принциптерімен таныстыру, мектепке дейінгі мекеменің әр жас тобында балаларды экологиялық тәрбиелеу бойынша сабақтар, іс-шаралар өткізу дағдылары мен іскерліктерін дамыту; мектеп жасына дейінгі балаларды табиғатпен таныстырудың интегративті әдісін пайдалану, табиғаттану жұмысының дәстүрлі және ерекше формаларын қолдану.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты индуктивті (мұғалімнің көмегімен білімді арттыру: заңдылықтарды, ережелерді зерттеу, жалпылау бойынша жеке жұмысты орындау) және дедуктивті (әрі қарай нақтылай отырып бастапқы зерттеу) әдістерді қолдана отырып, баланың жеке ерекшеліктеріне негізделген инклюзия жағдайында мектеп жасына дейінгі балаларда математикадан қарапайым түсініктерді зерттеудің ішкі және сыртқы ерекшеліктері туралы білім алушылардың түсініктерін қалыптастыру, тәжірибеге бағытталған сабақтар, ойындар құру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білімді басқару
Пәннің мақсаты білім алушыларда мектепке дейінгі мекеме жүйесіндегі басқарудың теориялық негіздері туралы түсініктерді қалыптастыру, әдіскердің қызметін реттейтін заңнамалық құжаттармен, жоспарлау түрлерімен, көшбасшылық стильдерімен, басқарудың негізгі қағидаттарымен, тиімді формалары және әдістерімен, педагогтерді аттестаттау негіздерімен, құжаттаманы әзірлеу әдістерімен: оқу бағдарламалары, мекемені дамыту бағдарламасы, тұлғалық өсу бағдарламасы, даму мониторингі, мазмұны бойынша рефлексия және түзету іс-қимыл жоспарын әзірлеу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Бала дарындылығы
Бұл курстың мақсаты-дарынды мектеп жасына дейінгі балалармен білім беру қызметін ұйымдастыру саласында мектеп жасына дейінгі мұғалімнің теориялық білімін қалыптастыру және практикалық дағдыларын дамыту. Курс соңында студенттер балалардың дарындылығының белгілерін, түрлерін, ерекшеліктерін білетін болады, жұмыс істеу үшін педагогикалық құралдарды таңдай алады, пәндік және дамытушылық ортаны құра алады, дарынды тәрбиеленушілердің әр түрлі қызмет түрлерінде сүйемелдеу үшін әдістемелік материалдар әзірлейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Математика бойынша практикум
Пәннің мақсаты білім алушыларды бастауыш мектептің математика курсының қиын теориялық мәселелерін қарастыру және рәсімдеудің нормативтік талаптарына сәйкес немесе стандарттық емес есептер, жаттығуларға сәйкес бірнеше шешу тәсілдері бар стандарттық мәтіндік есептерді шешу тәсілдері және барысын, жазуын рәсімдеу дағдыларын қалыптастыру, ол өз кезегінде талдау, салыстыру, жалпылау, классификациялау, дедукция, синтездеу, индукция сияқты логикалық әрекеттерді меңгеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Педагогтың электрондық портфолиосы
Пәннің мақсаты білім алушыларда педагогтің электрондық портфолиосы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады, ол педагогтің әрі қарай өзін-өзі жетілдіруінде және оның кәсіби қызметінде, басқа педагогтармен, білім алушылармен және білім беру процесінің басқа да қатысушыларымен ақпараттық сауаттылық пен желілік мәдениетті қалыптастыру бойынша дағдыларды игеруде, сондай-ақ практикалық құзыреттіліктерді игеруде, шығармашылық жетістіктерді көрсетуде, озық тәжірибені таратуда маңызды рөл атқарады педагог. Бұл пән болашақ мұғалімнің өзін-өзі ұйымдастыруын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәннің мақсаты білім алушылардың ғылыми-зерттеу және ғылыми-жобалық қызметін ұйымдастырудың теориялық-әдіснамалық аспектілерін терең зерттеу, зерттеудің заманауи тәсілдері мен әдістерімен таныстыру болып табылады. Пәнді игеру барысында білім алушылар ғылыми-зерттеу қызметінде жалпы ғылыми, арнайы және пәнаралық әдістерді қолдану дағдыларын, сондай-ақ құрылымдау, ғылыми-зерттеу процесінің негізгі кезеңдерінің бағдарламасын құру білімдері мен дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім беру технологиялары
Пәннің мақсаты білім алушылардың мектепке дейінгі мекемелерде енгізілген заманауи технологиялар (ойын, интерактивті, денсаулық сақтау, дамыту, тұлғаға-бағытталған, ӨТШТ, жобалық, АҚТ) туралы білім алушылардың білім алуы, педагогтің кәсіби мәдениетін арттыруға ықпал ететін және баланың жеке тұлғасын, денсаулықты сақтауға және нығайтуға, зияткерлік, тұлғалық, физикалық, адамгершілік, эстетикалық қасиеттерді дамытуға бағытталған, мектеп жасына дейінгі баланың танымдық дербестігі мен белсенділігін дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Стандартты емес есептерді шешу
Пәннің мақсаты білім алушыларды бірнеше шешу тәсілдері бар күрделілігі жоғары логикалық, комбинаторлық, стандартты емес, мәтіндік есептермен таныстыру; осындай түрдегі және жаттығулардағы есептерді шешу алгоритмі, оны қысқаша жазу ресімдеу әдістемесімен таныстыру. Курстың мазмұны ақыл-ой еңбегі мәдениетін қалыптастыруға ықпал ететін логикалық ойлауды дамытуға, математикалық білімді тереңдетуге, келесідей ақыл-ой амалдарын жетілдіруге ықпал етеді: жіктеу, талдау, салыстыру, синтездеу, жалпылау.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі жастағы баланың жан-жақты дамуының құралы ретінде робототехника және жеңіл қондыру
Пәннің мақсаты білім алушыларды мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктеріне (кіші, орта, ересек) сәйкес сабақтарды ұйымдастыру әдістемесімен таныстыру, легоқұрастыру және робототехника негізінде балалардың өнімді іс-әрекеті үшін жағдай жасау, техникалық дағдыларды қалыптастыруға, танымдық белсенділікті белсендіруге, кәсіптік бағдар беруге, балалардың шығармашылығын ынталандыратын модельдеуге, дизайнға қызығушылықты дамытуға, әлеуметтік және еңбек құзыреттіліктерін қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Балалар әдебиеті
Пәннің мақсаты білім алушыларда балаларға арналған әдебиет туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады. Курс балалар санасының объективі арқылы қоршаған шындықты қабылдау ерекшеліктерін ашады, балалар әдебиетінің жанрлық ерекшеліктерін, жеке шығармалардың тақырыбы мен мәселелерін, балалар әдебиетіндегі педагогикалық және эстетикалық принциптерді біріктіру ерекшеліктерін зерттеуге, балаларға арнайы жазылған әдеби шығармаларды талдау дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Педагогтың сандық сауаттылығы
Пәннің мақсаты - мұғалімді оқу процесінде цифрлық технологияларды қолдануға дайындау. Пән цифрлық технологияларды маңызды өмірлік және кәсіби дағды, компоненттер, индекс, стратегиялық тәсілдер, Әлеуметтік сала және ұтқыр және цифрлық құзыреттілік педагогикасы ретінде – сауаттылықтан бастап жеке оқыту контентін құруға дейін, білім алушылардың цифрлық қауіпсіздігінің ерекшеліктері мен қағидаттарын зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі жастағы балалардың сөйлеуін дамытудың теориясы мен технологиясы
Пәннің мақсаты білім алушылардың балалардың сөйлеу әрекетін қалыптастырудың заманауи әдістемесінің теориялық негіздерін (фонетика, грамматикалық құрылым, лексика, сөйлем құрудың синтаксистік құралдары және т. б.) оқыту, мектеп жасына дейінгі балалардың жеке және жас ерекшеліктерін, балалар сөйлеуінің даму ерекшеліктерін, балалармен жұмыс істеудің мазмұны мен әдістерін ескере отырып, оқытудың түрлері және әдістерімен таныстыру, сөйлеуге және тілге саналы көзқарасты дамыту.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Бейнелеу өнері және құрастыру бойынша практикум
Пән сурет салуда, мүсіндеуде, құрастыруда және аппликацияда бейнелеу-мәнерлі құралдарды қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі мекемелерге жұмыс істеу әдіскері
Пәннің мақсаты білім алушылардың педагогикалық үдерістің сапасын жақсартуға және әдістемелік жұмыс қызметінің тұтас жүйесі: жеке (тәлімгерлік, өзара қатысу, кеңес беру, әңгімелесу) немесе топтық (әдістемелік кеңес, конференция, практикум, іскерлік ойын, семинарлар, шығармашылық микротоп) арқылы педагогтердің біліктілігін арттыруға бағытталған мектепке дейінгі мекеме әдіскері жұмысының мазмұны, функциялары, нысандары, бағыттары туралы түсініктерін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Балаларды мектепке дайындау және бейімдеу
Пәннің мақсаты білім алушыларды баланың мектепте болуының бастапқы кезеңімен, яғни мектеп жағдайына физиологиялық, әлеуметтік және психологиялық бейімделу кезеңімен, бейімделу деңгейлерімен (тұрақты, тұрақсыз, бейімделмеген), бейімделу деңгейіне әсер ететін факторлармен, балаларды қазіргі бастауыш мектеп жағдайына бейімдеу бойынша әдістемелік ұсыныстармен, педагогикалық сүйемелдеу жүйесімен және түзету шараларымен, оқушылардың бейімделуін қалыптастыруға ықпал ететін іс-шаралармен таныстыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Мектепке дейінгі мекемелерде дамытушылық ортаны қалыптастыру жүйесі
Пәннің мақсаты білім алушылардың мектепке дейінгі білім беру мекемесінің пәндік-дамытушы ортасы туралы білімдерін қалыптастыру, оның ішінде шағын ортаны қарастыру: әлеуметтік, пәндік, табиғи, дамушы ортаның функцияларымен (ақпараттық, ынталандырушы, дамытушы), құрылымымен, қағидаттарымен, сипаттамасымен, қауіпсіз пәндік ортаны құру және іске асыру шарттарына қойылатын талаптарымен, мектепке дейінгі білім берудің заңнамалық құжаттарына сәйкес, білім беру кеңістігі субъектілерінің өзара әрекеттесу моделімен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу өнері теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты білім алушыларды бейнелеу өнерінің даму тарихымен, көрнекті қазақстандық суретшілердің шығармашылығымен, сабақта және бос уақытта бейнелеу іс-әрекетін (мүсіндеу, сурет салу, аппликация, конструкциялау) басқарудың ерекшеліктерімен, әр түрлі жастағы балалардың көркемдік және шығармашылық қабілеттерін дамыту қағидаттарымен, бейнелеу және мәнерлі құралдармен, бейнелеу техникасы және материалдарымен, бейнені жасау тәсілдерімен таныстыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету
Пәннің мақсаты қажетті ақпарат пен оқытудың әртүрлі құралдарын пайдалана отырып, өзгермелі жағдайларда жұмысқа дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімді даярлау процесін қамтамасыз ету болып табылады. Пән әртүрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлауға, жобалауға, білім алушылардың субъект-субъектілік қызметін ұйымдастыруға, осы қызметті оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде басқаруға, өз қызметін де, білім алушылардың қызметін де талдауға және бағалауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі балалар психологиясы
Пәннің мақсаты білім алушыларды өмірлік жағдаяттарда психологиялық-педагогикалық талдауды сауатты жүзеге асыруға, жеке тұлғаны әлеуметтендіру процесінде проблемаларды анықтауға, бала-педагог-ата-ана субъектілік қатынастарының үштігіндегі өзара қарым-қатынастары, даму ерекшеліктерін зерттеудің әдістерін таңдауды негіздеуге, "жақын даму аймағы" негізінде баланың даму жағдайларын қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін баланың психикалық дамуы туралы заңдылықтарын, пәнін, құбылыстарын, білімдерін тереңдету болып табылады, түзету және дамыту жаттығуларын тәжірибеде қолдану.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың зерттеушілік іс-әрекеттерін ұйымдастырудың интербелсенді формалары мен әдістері
Пәннің мақсаты білім алушыларға баламен жұмыс істеудің тиімді әдістерінің бірі – зерттеу іс-әрекеті екенін түсінуге мүмкіндіктер ашу, зерттеушілік іс-әрекеттерін жүзеге асыру дағдыларының алғы шарттарын қалыптастыру арқылы баланың қызығушылық-қажеттіліктерін қанағаттандырудың, зияткерлік қабілеттердің қалыптасуына ықпал беретін формалар мен әдістерді жүзеге асыруға бағыт бағдар беру
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- сөйлеу әрекетінің негізгі түрлерін меңгеру - оқу, айту, тыңдау және жазу
- мектепке дейінгі ұйымда еңбекті, көркемдік оқытуды ұйымдастырудың әдістемесі мен технологиясын меңгеру
- мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс жасауда білім, фактілер, құбылыстар, оқу пәндерін оқыту әдістемесінің теориялық негіздері және мектепке дейінгі педагогика категориялары, заманауи инновациялық технологиялармен жұмыс жасау
- әр баланың бейімділігі мен қабілеттерін даму және денсаулық жағдайын жеке көзқарас негізінде ескере отырып, білім беру мен тәрбиелеу процесін ұтымды ұйымдастыру үшін анатомия, физиология және денсаулық сақтау технологиялары бойынша білімдерін пайдалану
- білімдерін көрсету: жоғары саналы тәртіпті, толеранттылық пен парасаттылықты көрсете отырып, кәсіпкерлік саласындағы экологиялық, экономикалық, кәсіби және өзге де міндеттерді, құқықтық мәдениетті шешуде тіршілік қауіпсіздігі
- математиканың қарапайым ұғымдарын оқытудың теориялық негіздері бойынша мектеп жасына дейінгі балалардың білімін қалыптастыру үшін негізгі математикалық ұғымдар мен теорияларды, математикалық фактілерді талдау дағдыларын қолдану
- жаратылыстану пәндері саласындағы іргелі жаратылыстану-ғылыми теориялық білімдері мен құзыреттерін көрсету
- мектепке дейінгі тәрбие мен білім берудің мемлекеттік стандартын, оқу бағдарламаларын, мектепке дейінгі білім берудің оқу пәндерін оқытудың теориялық негіздері мен әдістемесін білу негізінде мектеп жасына дейінгі балаларды ұйымдастырушылық-педагогикалық қолдауды жүзеге асыру
- өзінің кәсіби деңгейін жетілдіру және көшбасшылық қасиеттерін дамыту мақсатында ғылыми-тәжірибелік зерттеулердің нәтижелерін пайдалана отырып, өзін-өзі дамыту, өздігінен білім алу, өзін-өзі тәрбиелеу, педагогикалық рефлексия арқылы жеке кәсіби өсуді және жетілдіруге ұмтылысын көрсету
- жұмыста мектепке дейінгі білім беру саласындағы қызметті реттейтін негізгі нормативтік құжаттарды, білім беру мекемесінің қызметін ұйымдастыру және оны басқару негіздерін қолдану
Ұқсас БББ
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Астана халықаралық университеті
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
«Мирас» университеті (Мирас)