Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Mardan Saparbaev Instityty

  • Педагогика тарихы
    Несиелер: 5

    Ұлы ойшылдар мен көрнекті ағартушылардың идеяларын зерттеу процесінде тәрбиенің маңыздылығын қарастырады. Педагогикалық ойдың негізгі бағыттары мен дамуын сипаттайды. Ғылыми негізде кәсіби педагогикалық білімді қолданады. Қазіргі жағдайда үздіксіз білім беру үрдістерін баяндайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік дағдылары
    Несиелер: 5

    Курс бизнесті жүргізу дағдыларын теориялық зерделеуге және практикалық қолдануға, білім алушылардың жалпы экономикалық және басқарушылық дайындығын қамтамасыз етуге, кәсіпкерлік қызметтің мәні мен ұйымдастырушылық аспектілері және оның экономиканы дамытудағы мақсаты туралы білімді қалыптастыруға, нарықтық қатынастарға сәтті қатысу мәселелері бойынша кәсіпкерлік қызмет тәсілдерін зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Курс адамның адаммен, қоғаммен, қоршаған әлеммен қарым-қатынасын реттейтін этикалық және заңнамалық нормаларды білуге, білім алушылардың қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыруға, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесі мен азаматтық ұстанымды ұлттық мүдделер мен қауіпсіздікке қатер ретінде қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылардың экологиялық дүниетанымын және тіршілік қауіпсіздігі бойынша зиянсыз, әрі қауіпсіз өмір сүрудің негізгі білімдерін қалыптастыруға, табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы қауіпті және төтенше жағдайларда адамның қауіпсіз іс-әрекетін, азаматтық қорғаныстың мақсатын, құрылымын, міндеттерін білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көркем жазуға үйрету технологиясы
    Несиелер: 6

    Бастауыш сынып оқушыларын жазуды оқыту технологиясының мақсаттары мен мазмұнын зерттейді. Бастауыш сынып оқушыларын жазу мен каллиграфияны оқытудың әдістерін, тәсілдері мен технологияларын қарастырады. Балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес заманауи технологияларды пайдалана отырып, бастауыш сынып оқушыларына жазу мен каллиграфияны оқытуды ұйымдастыруда теориялық білімді қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру кезінде оқыту мен тәрбиелеуді ғылыми-психологиялық қамтамасыз етудің қазіргі жай-күйін зерделейді. Оқушылардың зияткерлік және тұлғалық дамуын басқару мүмкіндіктерін талдайды. Білім беру процесінің тәжірибесінде педагогикалық психология бойынша білімді шығармашылық пайдалану дағдыларын қалыптастырады. Әр түрлі оқу-тәрбие жағдайларын жіктейді, сонымен қатар олардың білім беру процесі мен кәсіби-педагогикалық қызметті ұйымдастырудағы тиімділігін бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әл-Фарабидің хакім Абайға дейінгі рухани сабақтастығы
    Несиелер: 3

    Қазақстан халқының өркениеттік және дүниетанымдық тамырлары мен руханиятына деген қызығушылықты қалыптастыруға және жандандыруға. Этностың мәдени тарихының құрамдас бөлігі ретінде, дүниетаным тарихы мен философияны білуге, халық ойшылдарының мұрасын зерттеуге, қазіргі заманғы қоғамдық сұраныс пен дүниетанымдық түсінігі контекстінде дәстүрлі бастауларға жүгінуге, этностың өмірлік перспективаларын түсінуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәңгілік Ел идеясы және рухани жаңғыру
    Несиелер: 3

    Пән қазақ халқының зияткерлік күшін, қазақстандық мәдениеттің қуатын өздігінен ұйымдастыруға, ұлт пен елдің рухани, ғылыми-зияткерлік, ғылыми-шығармашылық және көркемдік әлеуетін жаңартуға негізделген. Қазақстанның азаматтық және рухани, этникалық және ұлттық бірегейлігін, адамгершілік-рухани жаңғыруын қалыптастыруға және нығайтуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Отбасы тәрбиесінің негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу және оқудан тыс іс-әрекетте білім алушылардың рухани-адамгершілік дамуын тәрбиелеудің мақсатын, мазмұны мен міндеттерін баяндайды. Әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерді ескере отырып, оқыту, тәрбиелеу және дамыту әдістерін қарастырады. Ата-аналардың балалармен қарым-қатынас стилінің дағдыларын, отбасындағы психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік-экономикалық жағдайларды бағалауда аналитикалық дағдыларды қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курс оқыту мен тәрбиелеу саласындағы педагогикалық зерттеулердің негізгі бағыттары туралы түсініктерді қалыптастыруға, кәсіптік педагогикалық қызметтің жалпы сипаттамасы, педагогиканың пәні, әдіснамасы мен құрылымы туралы, оқыту мен тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі туралы, кәсіптік шеберлік пен педагогикалық технологиялар туралы, мектепте білім беру процесін тиімді ұйымдастыру үшін қажетті дағдыларды меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Білім берудегі қазіргі менеджменттің мәні, мақсаттары мен міндеттерін түсіндіреді. Менеджмент заңдылықтары мен принциптерін, педагогикалық қызметтің жаңашыл бағыттарын қарастырады. Ол инновацияларды басқарудағы тиімді технологияларды кәсіби тұрғыдан сипаттайды. Тұтас педагогикалық үдерістің диагностикасын, мектепті басқарудың инновациялық технологиялық моделін әзірлейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пән қалыпты және ауытқымалы дамуы бар балаларды бірлесіп оқыту идеясының дамуы туралы теориялық білімді қалыптастыруға, ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеудің міндеттері мен мазмұнына, даму қабілеті бұзылған оқушыларды педагогикалық білім беру жүйелері саласында студенттерді қажетті біліммен қаруландыруға және интеграция жағдайында түзету-дамыту оқу процесін ұйымдастыруға дайындыққа бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән болашақ мұғалімнің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі мен техникасы саласында кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға, студенттерді жалпы педагогикалық және арнайы тәрбиелік дағдылармен қаруландыруға бағытталған: диагностикалық, мақсат қою, жобалау, ұйымдастырушылық, коммуникативті, аналитикалық, оқушылармен тәрбие жұмысын ұйымдастыруға және жүргізуге жауапты және шығармашылық қатынасты дамыту, оқушылармен және ата-аналармен өзара әрекеттесу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математика негіздері
    Несиелер: 5

    Білім мазмұнына сәйкес бастауыш сынып оқушыларын математикаға оқытудың теориялық негіздерін зерделейді. Математиканың негізгі түсініктері мен теоремаларын түсіндіреді. Математикалық жаттығулар мен логикалық есептерді шешудің практикалық дағдыларын қалыптастырады. Алынған шешімдерді әртүрлі әдістер бойынша салыстырады және бағалайды, оларды оңтайлы шешімді іздеуге бағыттайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән бастауыш білім беру әдістемесінің негіздерін, "критерий", "бағалау", "білім беру нәтижесі" ұғымдарын зерделеуге, қойылған міндеттерді нақты түсіну негізінде оқушылармен жұмыс әдістемесін меңгеруге, балалардың жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін, оқушылардың білімін меңгеру процесін білуге, білім беру нәтижелерін критериалды бағалаудың практикалық біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психология және адам дамуы
    Несиелер: 5

    Адамның психикалық дамуын зерттеудің әдіснамалық негіздерін түсіндіреді. Жалпы жеке психикалық құбылыстарды психикалық ұйымның элементтері ретінде қарастырады. Психологиядағы теория мен практиканың нәтижелі байланысын ашады. Даму психологиясындағы іргелі және қолданбалы зерттеулерді сипаттайды. Білімді игерудің жас ерекшеліктерін және жеке дамудың жетекші факторларын салыстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бастауыш мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    Бастауыш сынып мұғалімінің кәсіби педагогикалық қызметі, кәсіби шеберлігі мен педагогикалық технологиялары туралы терминдер мен түсініктерді баяндайды. Бастауыш мектеп жасындағы балаларды оқыту процесінің мәнін қарастырады. Педагогикалық білім беру мен педагогикалық іс-әрекеттің құндылықтарына барабар мотивацияны қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жаратылыстану негіздері
    Несиелер: 5

    Қазіргі жаратылыстанудың негізгі тұжырымдамаларын, жаратылыстанудың жетекші бөлімдеріндегі маңызды жаңалықтардың қалыптасу тарихын зерттейді. Қазіргі жаратылыстану ғылымының әдіснамалық принциптерін қарастырады. Кәсіби қызмет үшін ғылыми әдебиеттерге және электрондық ақпараттық білім беру ресурстарына шолулар жүргізеді. Полемикадағы қазіргі ғылыми принциптерді жалған ғылыми және діни көзқарастармен салыстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте жаратылыстану-ғылыми білім беру әдістері
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектепте жаратылыстану-ғылыми білім беру әдістерін және оқу процесінде инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану мүмкіндіктерін қарастырады. Оқытудың ауызша көрнекі, практикалық әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастырады. Әр түрлі оқу құралдарын пайдалану әдістемесін, оқытудың ұйымдастырушылық формаларының ерекшеліктерін, сабақтардың, экскурсиялардың, сабақтан тыс, сыныптан тыс сабақтардың типологиясын, құрылымы мен әдістемесін бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бастауыш сынып оқушыларына математиканы оқытудың мазмұнын, дәстүрлі формаларын, әдістері мен құралдарын ұсынады. Математикадағы балалардың іс-әрекетін ұйымдастырудың вариативті тәсілінің дағдыларын қалыптастырады. Математиканы оқыту процесінде бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық даму идеяларын практикада іске асыру үшін рефлексия мотивациясы мен өнімді іс-әрекет тәжірибесін дәлелдейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әдеби және мәнерлеп оқу
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектепте әдеби оқуды оқытудың психологиялық-педагогикалық, әдебиеттану және әдістемелік негіздерін түсіндіреді. Оқушылардың оқу құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған, әрекеттік негізде құрылған әдебиеттік оқу сабақтарын жоспарлайды. Әдебиеттік оқу сабақтарында және сабақтан тыс жұмыстарда білім беру процесін ұйымдастыру тәсілдерін негіздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Салыстырмалы педагогика
    Несиелер: 5

    Салыстырмалы педагогиканың қалыптасу тарихын, кезеңділігін, негізгі категорияларын зерттейді. Әлемдегі білім беруді дамытудың негізгі үрдістері мен заңдылықтарын талдайды. Көпмәдениетті аспектілерді қоса алғанда, білім беру мен тәрбиенің өзекті мәселелерін шешуде әлемдік оң тәжірибені қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Этнопедагогика
    Несиелер: 5

    Халық тәрбиесінің мақсаттарын, факторларын және құралдарын белгілейді. Қазіргі қоғамдағы этнопедагогиканың әлеуметтік мақсатын ашады. Қазақ және басқа да ҚР халықтарының педагогикалық дәстүрлерінің өзіндік ерекшелігін, халық тәрбиесінің пайда болу, қалыптасу және даму факторларын бағалайды. Оқу-тәрбие үрдісінде қолдану үшін прогрессивті халықтық педагогикалық дәстүрлерді жаңғырту, нығайту және сақтау бойынша дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіптік білім беру дидактикасы
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы кәсіби педагогиканың теориялық негіздерін, Кәсіптік оқыту әдістемелерін және олардың даму тарихын зерделейді. Білім алушының кәсіби дамуын қамтамасыз ету мақсатында заманауи білім беру технологияларын, оқыту әдістері мен құралдарын тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сауат ашу
    Несиелер: 5

    Бастапқы оқу мен жазуды оқытудың мақсаты мен міндеттерін, мазмұны мен принциптерін баяндайды. Тілдің графикалық жүйесінің құрылымы мен қызметінің жалпы заңдылықтарын қарастырады. Бастауыш мектептегі сабақтарда жазуды және сауатты ұсынуды оқыту процесінде тілдік дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шетел тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Балалардың психологиялық-физиологиялық ерекшеліктерін баяндайды жас және олардың шет тілін оқыту ерекшеліктері. Бастапқы кезеңде шет тілін оқытудың негізгі әдістерін, тәсілдерін, құралдары мен ұйымдастырушылық нысандарын қолдану дағдыларын қалыптастырады. Шет тілі мен түрлерінің түрлі аспектілерін оқыту бойынша сабақ үзінділерін жоспарлайды сөйлеу қызметі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте қазақ тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қазақ тілі сабақтарында қолданылатын оқу қызметінің негізгі нысандары, тиімді әдістері мен тәсілдері, сондай-ақ оқыту құралдарын қарастырады. Тіл бойынша сабақ құрылысы, қызметін бақылауды жүзеге асыру оқушылардың білімін, іскерлігін және дағдыларын тексеру және бағалау жұмысын жоспарлауды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалар әдебиеті
    Несиелер: 5

    Қазіргі кезеңдегі балалар әдебиетінің даму бағыттарын, әдіснамалық мәселелерді, балалар әдебиетін зерттеуді сипаттайды. Жанрлық ерекшеліктерді ажыратады. Балалар әдебиетінің көрнекті өкілдерінің өмірі мен шығармашылығын зерттейді. Халық ауыз әдебиетінің түрлерін, балалар әдебиетінің үздік үлгілерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Педагогиканы оқытудың ғылыми-әдістемелік негіздерін баяндайды. Педагогикалық ақпараттың әртүрлі көздерімен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастырады. Педагогика бойынша бағдарламалардың мазмұнын талдайды, жұмыс нысандарымен, педагогика бойынша білімді бағалау жүйесімен, пән бойынша оқудан тыс жұмыстың ерекшеліктерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ / орыс / тілі
    Несиелер: 4

    Тілдің мағынасын, құрылымдық ерекшеліктерін, тілдік көркемдік, тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық және стилистикалық нормаларын ашады. Қазіргі қазақ тілінің коммуникативтік, когнитивтік, лингвомәдени ерекшеліктерін талдайды. Ғылымның басқа салаларындағы, оқытудың инновациялық технологияларындағы тілдің рөлін бағалайды. Функционалдық сауаттылықты дамытуға бағытталған оқыту теориясы мен практикасының қазіргі жай-күйін, тіл мәдениетін игерудегі даму үрдістерін салыстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Заманауи ғылыми негізделген педагогикалық технологияларды, педагогикалық техника тәсілдері мен оқыту құралдарын, оның ішінде оқытудың техникалық құралдарын, ақпараттық және компьютерлік технологияларды пайдаланады. Оқу нәтижелерін бағалау мен оқушылардың оқу жетістіктерінің сапасын бағалаудың заманауи құралдарын сыни бағалайды және қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сыни тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектепте білім беру процесін технологияландырудың мақсаты мен міндеттерін қарастырады. Сыни ойлауды дамыту технологиясының мазмұны мен процедуралық сипаттамаларын сипаттайды. Сыни ойлауды дамыту технологиясының дидактикалық құралдарын қолдана отырып, оқу сабақтарын құрастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш мектеп оқушыларының психологиялық дамуы
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектеп жасындағы ойлаудың ерекшеліктерін ашады. Балаларда ішкі іс-қимыл жоспарының қалыптасуын және рефлексияның дамуын талдайды. Бастауыш мектеп жасындағы балаларда қабылдаудың, есте сақтаудың, зейіннің психикалық процестерінің даму заңдылықтарын және олардың даму жағдайларын жинақтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш мектеп оқушыларының психологиялық-педагогикалық диагностикасы
    Несиелер: 5

    Психологиялық-педагогикалық қызметте қолданылатын ғылыми әдістер мен технологияларды баяндайды. Психологиялық-педагогикалық тексеру жүргізудің әдіснамалық тәсілдері мен технологиясын сыныптайды. Білім беру ортасының диагностикасын жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Білім алушылардың оқудағы, мінез-құлқындағы және дамуындағы бұзылулардың себептерін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Девиантология
    Несиелер: 5

    Балалардың девиантты мінез-құлқының себептерін қарастырудың негізгі бағыттары мен тәсілдерін түсіндіреді. Қоғамдағы адамның мінез-құлқын анықтайтын әлеуметтік нормалардың ерекшеліктері мен ерекшеліктерін сипаттайды. 1. Тұлғаның девиантты мінез-құлқын диагностикалау әдістерін дәлелдейді. Профилактикалық және түзету-дамыту жұмыстарының негізгі түрлерін девиантты мінез-құлық тұлғасымен салыстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балалар психологиясы
    Несиелер: 5

    Баланың психикалық дамуының жағдайларын, факторларын және заңдылықтарын зерттейді. Бастауыш мектеп жасындағы әртүрлі кезеңдерде тұлғаның психикалық дамуы мен қалыптасуының ерекшеліктерін ашады. Әр түрлі жас кезеңдеріндегі баланың іс-әрекетінің, баланың жеке басының эмоционалды және интеллектуалдық саласының даму заңдылықтарын жинақтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулер және академиялық хат
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің өз зерттеу жобаларын іске асыру және халықаралық академиялық қоғамдастық нормаларына сәйкес олардың нәтижелерін жазбаша нысанда ұсыну, зерттеу әдістерін қолдану, өз зерттеу ережелерін дәлелді түрде баяндау, өз ғылыми жобасын іске асыру үшін тиісті құралдарды таңдау қабілеттерін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте дүниетануды оқытудың теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектепте дүниетану теориясы мен технологиясының мазмұнын, мақсаттары мен міндеттерін зерттейді. Материалды таңдау принциптерін және оқу пәнінің мазмұнын талдайды. Бастауыш мектепте пәнді оқытудың тиімді әдістерін, формалары мен құралдарын қолдана білуді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы педагогика
    Несиелер: 5

    Жалпы педагогика құрылымында әлеуметтік педагогиканың қажеттілігін қарастырады. Дамуында кемістігі бар балаларды тиімді оқыту мен тәрбиелеудің әдістерін, тәсілдерін және технологияларын баяндайды. Тәрбие, оқыту және дамыту арасындағы өзара байланысты талдайды. Дамуында ауытқулары бар балаларды оқыту және тәрбиелеу мәселесін шешеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дүниетанудан дидактикалық материалдарды дайындау әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мен міндеттерін, мазмұнын баяндайды. Қоршаған ортаны тану бойынша дидактикалық материалдарды дайындау әдістерін қарастырады. Қазіргі педагогикалық үдерістегі дидактикалық материалдардың маңыздылығын бағалайды. Дидактикалық материалдарды дайындау үшін құралдарды пайдалану әдістемесін меңгеру дағдыларын қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте сыныптан тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектептегі тәрбие процесінің теориялық негіздері мен мәнін қарастырады. Қазіргі кезеңдегі бастауыш мектептегі сыныптан тыс жұмыстардың мазмұнын, міндеттерін баяндайды. Тәрбие процесінің диагностикасының мазмұнын, оқушы мен сынып ұжымының тұлғасын анықтайды және оны жүзеге асырады; - әртүрлі кәсіби міндеттерді шешу үшін педагогикалық диагностика әдістерін қолданады; - педагогикалық процестің әртүрлі субъектілерімен жанжалсыз қарым-қатынас жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі жобалық іс-әрекет
    Несиелер: 5

    Балалардың қабілеттерін дамыту және іске асыру үшін оңтайлы жағдайларды қалыптастырады. Мақсатты анықтайды және оның жетістігін ұйымдастырады Мектептің білім беру кеңістігі шеңберінде жобалық және зерттеу қызметінің жүйесін талдайды. Зерттеуге қажетті ақпаратты іздеу, алынған нәтижелерді өңдеу және оларды таныстыру дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық тәрбие теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Музыкалық білім беру педагогикасының даму бағыттарын салыстырады. Балалардың музыкалық дамуының психологиялық аспектілерін талдайды. Балалардың музыкалық-эстетикалық дамуы контексінде музыкалық материалды таңдайды. Музыканы қабылдау қабілеті бойынша балаларды бағалайды. Музыка сабақтарының конспектілерін әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыка және өнер
    Несиелер: 5

    "Музыка және өнер"пәні бойынша мақсаттар мен міндеттерді баяндайды. Музыкалық шығармаларды, бейнелі ойлау мен шығармашылық даралықты эмоционалды-құндылықты қабылдау және түсіну дағдыларын қалыптастырады. Музыканың бейнелік мазмұнын талдайды және оны музыкалық-шығармашылық қызметтің әртүрлі түрлерінде бейнелейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркем еңбек және бейнелеу өнерін оқыту теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Көркем білім беру жүйесінің қалыптасу заңдылықтарын қарастырады. Көркем еңбек және бейнелеу өнері тұжырымдамаларын ескере отырып, дамудың негізгі бағыттары мен перспективаларын талдайды. Бағдарламаның ерекшелігін ескере отырып, оқу сабақтарын жоспарлайды және өткізеді. Көркем еңбек пен бейнелеу өнерін оқытуда оқытудың қазіргі заманғы нысандарын, әдістерін, тәсілдерін және құралдарын қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Көркемдік-шығармашылық қабілеттерін дамытады. Әр түрлі көркемдік іс-әрекеттерде дағдылар мен дағдыларды дамытады.Әр түрлі бейнелеу технологиялары мен материалдарын қарастырады, олардың экспрессивті мүмкіндіктерін бағалайды. Бұл оларды кіші мектеп оқушыларының көркем шығармашылығында қолдану мүмкіндіктерін дәлелдейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    Педагогика мен мәдениет техникасының ерекшеліктерін түсіндіреді. Педагогикалық шеберліктің әдіснамалық, теориялық, практикалық негіздерін қалыптастырады. Педагогикалық шеберлік элементтерін, педагогикалық техниканы және өзін-өзі басқаруды талдайды. Психологиялық сауаттылықты, компоненттілікті, жалпы мәдениетті және педагогикалық қабілеттерді бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық этика
    Несиелер: 5

    Гуманистік бағыттың, кәсіби білімнің, педагогикалық қабілеттердің, педагогикалық этиканың компоненттерін қарастырады. Мұғалімнің санасында, мінез-құлқында, қарым-қатынасында және іс-әрекетінде көрініс заңдылықтарын сипаттайды. Дүниетанымның дамуына, қажетті әлеуметтік маңызды жұмыстарға бейімделу қабілетіне ықпал етеді. Кәсіби-педагогикалық іс-әрекеттің құрылымын, мәнін сипаттайды. Қарапайым психологиялық климатты құру кезінде кәсіби қарым-қатынас орнатады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дефектология және логопедия
    Несиелер: 5

    Сөйлеу қабілеті бұзылған баланы оқытудың, тәрбиелеудің әдістері мен тәсілдерін түсіндіреді. Сөйлеу кемшіліктерін түзетуде бастауыш мектеп жасындағы балаларды оқытудың, тәрбиелеудің ғылыми-теориялық процестерін қарастырады. Балаларды оқыту және тәрбиелеу процесінде оптимистік көзқарасты қалыптастырады. Өзіндік зерттеу белсенділігін, дидактикалық тәрбиелік міндеттерді шешу үшін жүйелі ойлау мен өзін-өзі дамыту қажеттілігін бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 3

    Әлеуметтік педагогиканың мақсаты мен мазмұнын, міндеттері мен перспективаларын қарастырады. Әлеуметтік тәрбие субъектілеріне қатысты гуманистік көзқарастарды байланыстырады. Әлеуметтік-педагогикалық жұмысты ұйымдастырудың ерекшеліктерін халықтың әртүрлі санаттарымен салыстырады. Әлеуметтік педагогиканың ерекшеліктерін ескере отырып сабақтар өткізуді жоспарлайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қарым-қатынас педагогикасы
    Несиелер: 3

    Кәсіби- педагогикалық қарым-қатынас нормалары мен ережелерін баяндайды , оларды игеруге және практикалық қолдануға ықпал етеді. Тәрбиеленушілермен қарым-қатынас жасау барысында педагогикалық қарым-қатынас мәдениеті мен мінез-құлық мәдениетінің талаптарын сақтау туралы түсініктің білім алушылар үшін қажеттілігін дәлелдейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON10

    Балалар әдебиетінің туындыларын мәнерлеп оқу үшін пайдаланады, логикалық, бейнелі ойлау мен эстетикалық талғамды дамытады. Қазақ және шет тілдерінің фонетикасын, сөйлеу бөліктерінің ерекшеліктерін, жазбаша сөйлеудің негізгі ережелерін салыстырады, қазіргі қазақ (орыс) тілінің ұғымдарымен жұмыс істейді. Оларды ауызша және жазбаша тілде сауатты қолданады. Өз қызметінде білім беру процесінің барлық қатысушыларымен педагогикалық өзара әрекеттесу жағдайларының алгоритмдері мен модельдерін әзірлейді.

  • Код ON11

    Әлемді танудың бастапқы курсын, әлемді тану бойынша дидактикалық материалдарды зерттеу процесінде бастауыш сынып оқушыларының дамуы үшін оңтайлы жағдайларды жинақтайды. Білім беру ортасының диагностикасын, оқудағы бұзылулардың себептерін, білім алушылардың мінез-құлқы мен дамуын, психикалық дамуының жеке ерекшеліктерін және әр түрлі жас сатыларында баланың мінез-құлқы мен іс-әрекетін реттеу ерекшеліктерін ұйымдастырады. Заманауи білім беру технологиялары мен сыни ойлауды дамыту технологияларына, дидактикалық құралдар негізінде оқу сабақтарының конструкцияларына сыни баға береді.

  • Код ON6

    Академиялық адалдық қағидалары мен мәдениетін сақтай отырып, кәсіби салада ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолданады. Ресми және бейресми білім беру шеңберінде одан әрі оқытуды жобалай отырып, өзінің зияткерлік және мәдени деңгейін дамытады.

  • Код ON8

    Білім берудегі менеджмент жүйесінің негізгі процестерін, психологиялық - педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру әдістерін талдайды. Ата-аналармен консультацияларды, этнопедагогикалық көзқарас тұрғысынан оқу процесін психологиялық-педагогикалық талдауды бағалауды және жүзеге асыруды қарастырады. Жалпы білім беру жүйелерінің сапасы мен мазмұнын салыстырмалы талдауды, педагогикалық жағдайларды талдауды, балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес олардың іс-әрекетін ұйымдастыруды және балалардың девиантты мінез-құлқының әртүрлі нұсқаларының алдын-алу мен түзетуді бағалайды.

  • Код ON4

    Оқу-тәрбие процесінде жеке, сараланған және жеке тәсілдерді қолдана отырып, баланың жеке басын дамыту мен қалыптастыруда оқыту мен тәрбиелеудің қазіргі заманғы әдістерін таңдайды және қолданады.

  • Код ON12

    Әдебиеттерді талдау негізінде Дефектология мен логопедияның негізгі теориялық тұжырымдамалары мен категорияларын, баланың сөйлеу бұзылыстарын, балалар өмірінің психологиялық жайлы ортасын дәлелдейді. Баланың дамуындағы бұзылулар мен ауытқуларға педагогикалық диагностиканы, психологиялық талдауды жүйелейді. Әлеуметтік көмек пен психологиялық қолдауды, сыныптан тыс жұмыс саласындағы тиімді кәсіби қызметті ұйымдастырады, балаларды өзіндік жобалау қызметіне баулиды.

  • Код ON2

    Ақпаратты жинау және түсіндіру үшін қазіргі заманғы цифрлық технологияларды пайдалана отырып, әлеуметтік-этикалық нормалар мен ғылыми идеяларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастырады. Нақты және виртуалды салада мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын көрсетеді.

  • Код ON3

    Тұрақты азаматтық ұстанымын, кәсіпкерлік қабілетін, көшбасшылық қасиеттерін және сыни ойлау дағдыларын көрсетеді. Адам мен қоршаған ортаның өзара байланысын сипаттайды, жеке мүмкіндіктері мен жеке ерекшеліктерін ескере отырып, қауіпсіз және салауатты өмір салтының құндылықтарын жинақтайды.

  • Код ON1

    Әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық құбылыстардың ерекшеліктерін, олардың Қазақстан қоғамын жаңғыртудағы рөлін, тарихи үдерістердің ерекшеліктерін және шындықты философиялық пайымдауды сипаттайды.

  • Код ON9

    Негізгі математикалық ұғымдар мен теорияларды, математикалық фактілерді талдау дағдыларын және табиғи танымның негізгі әдістерін түсіндіреді. Ақпараттық ортаның мүмкіндіктерін пайдалану арқылы табиғи және техногендік құбылыстарды іргелі жаратылыстану заңдары тұрғысынан өзгертеді. Тәжірибеде, оқушылардың табиғатта бақылауын ұйымдастыруда, тәжірибелік жұмыс жүргізу кезінде алған білімдерін көрсетеді.

  • Код ON7

    Өзекті педагогикалық мәселелерді шешуге педагогикалық көзқарастарға Кәсіби-бағытталған тарих-педагогикалық талдау жүргізеді. Жазу өнерін сәтті игеру үшін арнайы жаттығуларды орындау барысында қалыптасатын графикалық дағдыларды дамытады. Оқушылардың жас және жеке ерекшеліктеріне сәйкес педагогикалық қызметтің нәтижесін жоспарлайды.

  • Код ON13

    Эстетикалық тәрбие мен көркемдік білім беру құралы ретінде бейнелеу әрекетін қолдана отырып, бастауыш мектеп жасындағы балалардың негізгі музыкалық қабілеттері мен шығармашылық дағдыларын саралайды. Іс жүзінде балалардың шығармашылық қабілеттерін белсендірудің педагогикалық әдістері мен әдістерін, педагогикалық іс-әрекеттегі мінез-құлықтың тиімді тактикасын қайта қарастырады. Педагогикалық шеберлігін жетілдіреді. Пәндер бойынша оқу-тәрбие жұмысын, оқу-әдістемелік құжаттаманы әзірлеуді, іскерлік ойындар өткізу кезінде оқу процесі субъектілерінің топтық өзара іс-қимылын ұйымдастыруды жоспарлайды.

  • Код ON5

    Оқытудың интеграциясы мен сабақтастығы қағидаттарын ескере отырып, оқу сабақтарын жоспарлайды, білім алушылардың оқу-танымдық қызметінің жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, бағалау құралдарын қолдана отырып, педагогикалық қызметте оқыту мен диагностиканың жаңа технологияларын пайдаланады.

6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01301 6B01301-Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі көп тілді білім берумен
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top