Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01401 Дене шынықтыру жəне спорт в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Пәндер

  • Көшбасшылық негіздері

    Бұл пәнді оқу кезінде студенттер көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді

    Несиелер - 5
  • Футбол оқыту әдістемесімен

    Қазақстандағы спорттық ойындардың көшбасшысы ретінде футбол мәдениетін тұтас түсінуді қалыптастыру. Курс ойынның осы бағытының әртүрлі түрлерін практикалық қолдану негіздерін, оқу-жаттығу сабақтарында және білім беру жүйесінде дене шынықтыру-спорттық іс-әрекетті ұйымдастырудағы мақсаттар мен міндеттерді шешу шеңберінде зерттеуді қарастырады.

    Несиелер - 4
  • Ұлттық спорт түрлері және зияткерлік ойындар

    Бұл пән ұлттық спорт түрлері мен зияткерлік ойындардың теориялық негіздері, олардың оқушылардың дене тәрбиесіндегі рөлі мен маңызы туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Студенттер ұлттық ойындардың пайда болу тарихымен, мәдени тамырларымен және заманауи классификациясымен танысады. Студент курсты аяқтағаннан кейін осы қызмет түріндегі оқу-жаттығу сабақтарын, бұқаралық іс-шаралар мен жарыстарды ұйымдастыру мен өткізудің әдістемесі мен түрлі нысандарын меңгереді. Игеру нәтижесінде студенттер негізгі және қосымша білім беру ұйымдарында оқу-жаттығу процесін дербес дамыта, жоспарлай және басқара алады

    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады. Пән аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, салықтарды есептеуге, салық есептілігін дұрыс толтыруға, қаржылық проблемалар туындаған кезде қаржылық шешімдер қабылдауға және қаржылық алаяқтықты тануға үйренеді

    Несиелер - 5
  • Дене тәрбиесі және спорт түрлерінің физиологиялық негіздері

    Спорт физиологиясының негіздерін және әртүрлі спорт түрлеріндегі әртүрлі бұлшықет топтарының жұмысы кезіндегі ағзаның физиологиялық реакцияларын қарастырады. Әр түрлі жүктемелерге бейімделу ерекшеліктерімен және жаттығу мен бәсекелестік процестің сыртқы жағдайындағы өзгерістермен таныстырады. Жұмыс істеу деңгейін анықтау, спортшының қалпына келтіру үдерістерін басқару, әртүрлі дене жаттығуларын қолдану дағдысын және ағзаның функционалдық жүйелерінің бақыланатын жауап беруі үшін жүктеме деңгейін қалыптастырады және оқу-жаттығу процесін сауатты құру

    Несиелер - 5
  • Қозғалыс ойындары оқыту әдістемесімен

    Пән жаңартылған білім беру жүйесінің мақсаттары мен міндеттерін ескере отырып, базалық құзыреттілікті дамытудың негізі ретінде қозғалыс ойындарын оқыту әдістемесін игеруге ықпал етеді. Табиғи-климаттық жағдайларды және оқу процесін материалдық-техникалық қамтамасыз етуді ескере отырып, жіктелуімен, әртүрлілігімен таныстырады. Курсты игеру аясында білім алушылардың жасына, жыныстық және психологиялық-физиологиялық ерекшеліктеріне бейімделудегі әдістеме мен ұйымдастырушылық құрамдас бөлікке ерекше назар аударылады

    Несиелер - 4
  • Дене тәрбиесі және білім беру қызметіндегі инновациялық және интерактивті технологиялар

    Пән дене шынықтыру мен спортта білім беру және оқу-жаттығу процесін ұйымдастыру кезінде, оның ішінде қашықтықтан оқыту нысандарын қолдану арқылы білім беру процесін ұйымдастыру кезінде инновациялық технологиялар мен интерактивті әдістемелерді қолдану және бейімдеу бойынша кешенді білімді, іскерліктер мен дағдыларды қалыптастырады

    Несиелер - 4
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Осы курстың мақсаты педагогика және дидактика саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.

    Несиелер - 3
  • Бала ағзасының құрылымы мен дамуының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері

    «Балалар ағзасының құрылымы мен дамуының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері» пәні әртүрлі жас кезеңдерінде әртүрлі моториканы игерудің әсерінен баланың денесінің өсу, даму және жұмыс істеу заңдылықтарын зерттейді. Спорттық мамандандыруды болжау тұрғысынан балалар ағзасының анатомиялық және физиологиялық сипаттамаларына, олардың ересек организмнен айырмашылықтарына, сондай-ақ мүшелер жүйесіндегі жасқа байланысты өзгерістерге (тірек-қимыл, жүрек-қан тамырлары, тыныс алу, жүйке және т.б.) ерекше назар аударылады. Курс аясында онтогенез кезеңдері, дамудың маңызды кезеңдері, дене белсенділігінің балалар ағзасына әсері және оқу мен жаттығу процесінде балалардың денсаулығын сақтау мәселелері қарастырылады. Алынған білім тиісті дене тәрбиесінің жасын ұйымдастыру, шамадан тыс жүктемелердің алдын алу және қауіпсіз және тиімді педагогикалық ортаны құру үшін қажет

    Несиелер - 4
  • Спорттағы кешенді бақылау және математикалық-статистикалық талдау әдістері

    Оқу-жаттығу процесін құру және спортшылардың дайындық деңгейін бағалау тиімділігінің негізі болып табылады. Бақылаудың әртүрлі түрлері (педагогикалық, медициналық-биологиялық, спорттық-медициналық және басқалары) арқылы кері байланыс алудың әртүрлі нысандары мен әдістерін қарайды. Мотор сынақтарының батареяларын құру технологиясымен таныстырады. Алынған нәтижелерді өңдеу мен түсіндіруде математикалық аппаратты қолдану дағдыларын қалыптастырады

    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыру және спорт биохимиясы

    Курс адам ағзасында тыныштық жағдайында және әртүрлі қарқындылық пен ұзақтықтағы физикалық жүктемелерді орындау кезінде болатын биохимиялық процестерді зерттеуге бағытталған. Курс энергия алмасуының негіздерін, көмірсулардың, майлардың, ақуыздардың метаболизмін, витаминдердің, ферменттердің және гормондардың қозғалыс белсенділігін қамтамасыз етудегі рөлін қамтиды. Бұлшықет жұмысының биохимиялық механизмдеріне, қалпына келтіруге, шаршауға, бейімделу және жаттығу әсерлеріне және спорттағы биохимиялық бақылау әдістеріне ерекше назар аударылады. Әр түрлі мамандықтағы және дайындықтағы спортшылардағы метаболикалық процестердің айырмашылықтары қарастырылады.

    Несиелер - 5
  • Волейбол мен гандбол оқыту әдістемесімен

    Пән волейбол мен гандболды мектептегі дене шынықтыру жүйесіндегі оқу процесінің ажырамас бөлігі ретінде қарастырады. Волейбол және гандболдың теориялық негіздерімен таныстырады. Спорттық ойындарды оқытудың әдістемелік тәсілдерін қарастырады. Волейбол және гандболда оқыту міндеттерін шешуде кәсіби-педагогикалық іскерлікті қалыптастырады

    Несиелер - 4
  • Баскетбол оқыту әдістемесімен

    «Баскетбол оқыту әдістемесімен» пәні студенттердің баскетболды оқыту техникасы, тактикасы мен әдістемесі бойынша теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс ойын негіздерін, ережелерді, техниканың элементтерін (допты беру, лақтыру, дриблинг, қорғаныс және шабуыл), сондай-ақ командалық өзара әрекеттесуді зерттейді. Баскетболды әртүрлі жас топтарында оқыту әдістемесіне, оқу-жаттығу процесін құруға, сабақтарды жоспарлауға, жарыстарды ұйымдастыруға және өткізуге, сондай-ақ сабақтардың қауіпсіздігі мен тәрбиелік бағытына ерекше назар аударылады. Пәнді меңгеру болашақ педагогтар мен жаттықтырушыларға дене шынықтыру жүйесінде баскетболды тиімді пайдалануға, білім алушылардың ептілігін, жылдамдығын, төзімділігін, тактикалық ойлауы мен командалық жұмыс дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді

    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыру-спорт қызметін ұйымдастыру кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету

    Бұл пән дене шынықтыру және спорт бойынша жүйелі сабақтарды ұйымдастыру және өткізу кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету бойынша білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастыруға бағытталған. Білім беру процесін ұйымдастырудағы ықтимал қауіпті жағдайлар, олардың пайда болу себептері және оларды азайту тәсілдері қарастырылады, төтенше жағдай туындаған кезде алғашқы көмек көрсету, жарақаттанудың алдын алу дағдылары қалыптасады.

    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыру-сауықтыру қызметтің теориялық негіздері

    «Дене шынықтыру-сауықтыру қызметінің теориялық негіздері» пәні дене белсенділігінің сауықтыру нысандарын ұйымдастырудың ғылыми және әдіснамалық принциптерін зерделеуге бағытталған. Курс дене шынықтыру-сауықтыру іс-әрекетінің мәнін, мақсаттары мен міндеттерін, оның денсаулықты нығайтудағы, аурулардың алдын алудағы, өміршеңдігін арттырудағы және өмір сапасын жақсартудағы рөлін ашады. Пән шеңберінде сауықтыру дене шынықтыруының негізгі түрлері мен құралдары (емдік гимнастика, фитнес, аэробика, сауықтыру жүзу және т.б.), жеке және топтық сабақтарды жоспарлау негіздері, сондай-ақ бағдарламаларды құру кезіндегі жас және жыныстық ерекшеліктері қарастырылады. Курсты зерделеу салауатты өмір салтына заманауи көзқарастарды ескере отырып, халықтың әртүрлі топтарының денсаулығын нығайтуға бағытталған сауықтыру бағдарламаларын әзірлеу, енгізу және бағалау үшін студенттердің кәсіби білімі мен дағдыларын қалыптастырады.

    Несиелер - 5
  • Спорттық медицина және спорттағы фармакология

    Бұл пән физикалық көрсеткіштерді диагностикалаудың негіздерімен таныстырады, спортшыларға олардың денсаулығын ескере отырып, тиісті жүктемені қамтамасыз ету, патологиялық жағдайларды анықтау дағдыларын қалыптастырады. Допингке қарсы саясаттың нормативтік базасын, допингке қарсы бақылау жүйесін қарайды.

    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру теориясы

    «Дене шынықтыру теориясы» пәні-бұл әлеуметтік және педагогикалық жүйе ретінде дене шынықтырудың мәнін, міндеттерін, принциптері мен заңдылықтарын ашатын іргелі курс. Курс шеңберінде дене шынықтырудың құрылымы мен функциялары, оның білімнің басқа салаларымен байланысы, сондай-ақ салауатты өмір салтын қалыптастырудағы, тұлғаның үйлесімді дамуындағы және кәсіби қызметке дайындықтағы рөлі зерттеледі. Дене тәрбиесінің мақсаттары мен құралдарына, дене белсенділігінің түрлеріне, дененің физикалық белсенділікке бейімделу механизмдеріне, сондай-ақ оқу процесін құрудың ғылыми-әдістемелік негіздеріне ерекше назар аударылады. Пәнді игеру студенттерде жалпы және кәсіптік білім берудің маңызды құрамдас бөлігі ретінде дене шынықтыру туралы тұтас түсінік қалыптастырады, ғылыми талдау, дене шынықтыру-сауықтыру және спорттық қызметті жоспарлау және ұйымдастыру қабілеттерін дамытады

    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Осы курстың мақсаты педагогика және дидактика саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады; өзара әрекеттесу үшін құзыреттілік саласы. Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: педагогикалық психологияның негізгі ұғымдары мен терминдерін меңгеріп, психологиялық-педагогикалық білімді практика жүзінде қолданудың негізгі салаларын біледі; оқу және тәрбие үдерісіндегі адамның танымдық және жеке даму заңдылықтарын, фактілер мен құбылыстарды талдайды; әр түрлі деңгейдегі білім беру ортасын жобалау, сараптау және түзету мәселелерін шешуде кешенді тәсілді қолданады; үздіксіз оқыту тұжырымдамасын адамның когнитивті және жеке даму үрдісінің бөлігі ретінде түсінеді; жеке, қоғамдық және желілік деңгейлердегі қарым-қатынас пен өзара әрекеттестіктің негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын қолданады; оқуға көмектесу үшін ең қолайлы қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу әдістерін таңдай алады (офлайн, онлайн, аралас, гибридті); қолайлы орта қалыптастыруға және дамуына ықпал ететін әрекет жасай алады.

    Несиелер - 4
  • Білім берудегі жасанды интеллект

    Курс педагогикалық қызметте заманауи жасанды интеллект технологияларын қолдануды зерттеуге бағытталған. Студенттер жасанды интеллект технологияларының жұмыс істеу принциптерін және пайдалану мүмкіндіктерін (дараланған оқыту, дербестендірілген бағдарламаларды құру) зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер білім сапасын арттыруға және оқу үдерісін дараландыруға көмектесетін қазіргі заманғы технологияларды болашақ педагогикалық тәжірибесінде тиімді қолдануға дайын болады

    Несиелер - 5
  • Спорт және туризмдегі жобалық қызмет

    Бұл пән жобаны ұйымдастыру, басқару ерекшеліктерін, сондай-ақ жобалық құжаттаманы дайындауды зерттейді. Жоғары оқу орнындағы спорт пен туризмдегі болашақ басшыларды кәсіби даярлаудың құрамдас бөліктерінің бірі болып табылады. Бұл курс әр түрлі жобаларды ұйымдастыру мен басқарудың теориялық және практикалық негіздерін беруге арналған.

    Несиелер - 3
  • Шаңғы спорты оқыту әдістемесімен

    Пән студенттерде халықтың барлық санаттарын шаңғы тебуге үйрету үшін әдістемелік әдістердің толыққанды базасын қалыптастыруға бағытталған. Мектеп бағдарламасының осы бөлімі бойынша оқу сабағын құру дағдылары қалыптастырылды, Студент контингенті, мақсаттар мен міндеттерді және жыл мезгілдерін ескере отырып, шаңғы спорты мен басқа да қысқы түрлерден спорттық-бұқаралық жарыстарды ұйымдастыруға және өткізуге қабілетті.

    Несиелер - 4
  • Адаптивті және емдік дене шынықтыру

    Бұл курс ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен оқу процесін құру ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Жалпы және спорттық патологияның негіздерімен, бейімделу және емдік дене шынықтыру сабақтарын өткізудің теориясы мен ұйымдастырушылық-педагогикалық шарттарымен таныстырады. Оқу барысында студенттер кешенді оңалту жүйесімен танысады. Ауруларға сәйкес ЕДШ элементтерін орындау әдістемесі мен техникасы. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер қалпына келтіру және оңалту бағдарламаларын өз бетінше таңдап, әзірлей алады

    Несиелер - 5
  • Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер

    Білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша теориялық және практикалық негіздерін зерделеу Бағдарламаның жеті модулі контексінде оларды мектеп және спорт практикасында табысты пайдалануға ықпал ететін әдістемелік сипаттағы бірқатар жалпы нұсқауларды қамтиды.

    Несиелер - 5
  • Спорттық метрология

    Курс дене шынықтыру-спорттық іс-әрекеттегі күрделі және қарапайым механизмдердегі өлшем бірлігін өлшеу және түрлендіру негіздерімен таныстырады. Студент тест тапсырмаларын құру әдістерін, өлшеу жабдықтарымен жұмыс істеуді, цифрлық деректерді өңдеу негіздерін меңгереді, нәтижелерді бағалау және өңдеу процесін құрудағы іс-қимыл алгоритмін, спорт түрінің ерекшелігін ескере отырып нәтижелерді түрлендіруді үйренеді

    Несиелер - 4
  • Педагогика

    Педагогиканың ғылым мен оқу пәні ретіндегі мақсаттары, міндеттері мен тұжырымдамалық негіздері анықталған. Педагогикалық білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері сипатталған. Заманауи педагогтардың кәсіби құзыреттілігі анықталған. Білім алушылар педагогикадағы тұтас педагогикалық үдерістің теориясы мен практикасы, субъектілері, тәрбие мен оқыту үдерісінің технологиялық негіздерімен танысады. Киберпедагогика негізі, педагогтың іс-әрекетер мазмұнындағы инновацияларын зерттейді.

    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт тарихы және олимпиадалық қозғалыс

    Дене шынықтыру және спорт тарихы, тарихи білімнің белгілі бір саласы және дене тәрбиесі мен спорт туралы ғылымның маңызды бөлімі ретінде. Оның өмірдегі рөлі, қоғам мәдениеті, моральдық талаптар мен нормалардың тарихи жағдайы. Қазақстан Республикасында дене шынықтыру мен спорттың даму тарихы, халықаралық спорт қозғалысы мен Олимпиада ойындарының дамуы.

    Несиелер - 3
  • Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен

    «Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен» пәні жүгіру, секіру, лақтыру және спорттық жүруді қамтитын негізгі спорт түрлерінің бірі — жеңіл атлетика саласындағы теориялық негіздер мен практикалық дағдыларды зерделеуге бағытталған. Курс шеңберінде негізгі жаттығуларды орындау техникасы мен тактикасы, оқыту кезеңдері және оларды білім беру мекемелерінде оқыту әдістемесі қарастырылады . Оқу процесін құруға, жүктемелерді мөлшерлеуге, сабақтарды дараландыруға, сондай-ақ қауіпсіздік пен жарақаттанудың алдын алу мәселелеріне ерекше назар аударылады. Студенттер жеңіл атлетика жарыстарын ұйымдастыру және төрешілік ету ерекшеліктерін зерттейді. Пәнді меңгеру болашақ мамандарға балалар мен ересектердің дене тәрбиесі мен сауықтыруында жеңіл атлетика құралдарын тиімді пайдалануға, қозғалыс дағдыларын, төзімділікті, күшті, жылдамдық пен үйлестіруді қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Несиелер - 4
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен

    Курс студенттерде дене шынықтырудың негізгі түрі ретінде гимнастика бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курста гимнастиканың негізгі түрлері (жалпы даму, спорттық, көркемдік, сауықтыру), жаттығуларды орындау техникасы, жаттығуларды оқыту және мөлшерлеу әдістемесі оқытылады. Балалар мен ересектерге гимнастикалық жаттығуларды оқытудың педагогикалық принциптері мен әдістеріне, сабақ құруға, қауіпсіздікті қамтамасыз етуге, сондай-ақ икемділікті, күшті, үйлестіруді және төзімділікті дамытуға ерекше назар аударылады. Пәнді игеру болашақ мамандарға гимнастиканы білім беру, спорттық және сауықтыру практикасында тиімді қолдануға, дұрыс қалып, дене шынықтыру және оқушылардың физикалық дамуын қалыптастыруға мүмкіндік береді

    Несиелер - 4
  • Сауықтыру жүзуінің теориясы мен әдістемесі

    Пән сауықтыру жүзуінің ұйымдастырушылық-әдістемелік негіздерін; бассейндер мен ашық су айдындарында сабақ өткізу кезіндегі қауіпсіздік техникасы қағидаларын зерделеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушылар жүзудің жеңілдетілген және қолданбалы әдістерінің техникасын меңгереді. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар әртүрлі жастағы оқушылардың функционалдық жағдайына байланысты жүктемелердің қарқындылығын ұтымды бағалай отырып, сауықтыру бағдарламаларын әзірлеуге қабілетті

    Несиелер - 4
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән экономикалық ойлау тәсілін, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастырады

    Несиелер - 5
  • Анатомия, спорттық морфология негіздері

    «Анатомия, спорттық морфология негіздері» пәні физикалық қозғалыс белсенділігінің ерекшелігін ескере отырып, адам ағзасының құрылымы мен функцияларын зерттеуге бағытталған. Әр түрлі спорт түрлерімен айналысудың тірек-қимыл аппаратының, жүрек-қан тамырлары, тыныс алу және жүйке жүйелерінің анатомиясына әсеріне, сондай-ақ адам ағзасында шекті және жүйелі физикалық жүктемелердің әсерінен болатын өзгерістерге ерекше назар аударылады. Курста әртүрлі мамандықтағы спортшылардың морфологиялық ерекшеліктері, дене бітімі, жас-жыныстық айырмашылықтар және олардың жаттығу процесіне әсері қарастырылады. Пәнді оқу студенттерде жаттығуларды дұрыс жоспарлау, жарақаттанудың алдын алу және спортшылардың физикалық жағдайын бағалау үшін қажетті негізгі білімді қалыптастырады. Пән дененің бейімделу процестерін және дене тәрбиесі мен спортқа ғылыми көзқарасты түсінуге негіз болып табылады.

    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыру және спорт қызметіндегі PR-технологиялар

    PR-технологияларды қазіргі нарықтық қатынастар жағдайында дене шынықтыру және спорт саласын жылжытудың имидждік саясатының элементі ретінде қарастырады. Осы саладағы PR-жобаларды әзірлеу және іске асыру негіздерімен, олардың тиімділігін бағалау критерийлерімен таныстырады. Түрлі спорт түрлерінде PR-акциялар өткізу дағдыларын, спорттық оқиғаның деңгейі мен ерекшелігіне байланысты түрлі PR-технологияларды қолдану әдістемесін қалыптастырады.

    Несиелер - 4
  • Күрес пен ұлттық спорт түрлері оқыту әдістемесімен

    Бұл пән спортшылардың күрестегі және ұлттық спорт түрлеріндегі жас ерекшеліктері, жас санаттары бойынша бөліну ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер күрестегі және ұлттық спорт түрлеріндегі физикалық қасиеттердің сипаттамасымен, оқу-жаттығу процесін ұйымдастыру және өткізу әдістемесімен танысады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер оқу-жаттығу сабақтарын, Күрес және ұлттық спорт түрлері бойынша жарыстарды дербес ұйымдастыруға және өткізуге, оның ішінде жарыстарда төрешілер бригадасының функцияларын орындауға қабілетті

    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді

    Несиелер - 5
  • Туризм мен қысқы спорт түрлері оқыту әдістемесімен

    Курс балалар мен жасөспірімдер туризмі және қысқы спорт түрлері саласындағы теориялық негіздерді зерделеуге және практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Курс шеңберінде білім беру жүйесінде туризмді ұйымдастырудың түрлері мен нысандары, туристік жорықтарды ұйымдастыру негіздері, жергілікті жерге бағдарлау, табиғи жағдайларда қауіпсіздік және өмір сүру техникасы қарастырылады. Конькимен жүгіру спорты, Қысқы ойын түрлері, шана спорты, конькимен жүгіру спорты және басқа да қысқы спорт түрлеріне, сабақтар мен жарыстарды ұйымдастыру және өткізу ерекшеліктеріне, сондай-ақ білім алушылардың жас және дайындық ерекшеліктерін ескере отырып оқыту әдістемесіне ерекше назар аударылады. Курс студенттерде туристік-спорттық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу, білім беру мекемелерінде қысқы спорт түрлерін оқыту, сондай-ақ білім алушыларды төзімділікке, ерік-жігерге, командалық рухқа және табиғатқа ұқыпты қарауға тәрбиелеу бойынша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастырады

    Несиелер - 4
  • Спорттық қызмет биомеханикасы

    Биомеханиканың ғылыми білім саласы, дене шынықтыру және спорттағы қозғалыс қызметінің негізі ретінде таныстырады. Адам денесінің құрылысының биомеханикасын, спорт педагогикасында биомеханика негіздерін қолдану ерекшеліктерін қарастырады. Қозғалыс жаттығуларының биомеханикасы арқылы оқу процесін басқару қабілетін қалыптастырады, спортшының техникалық және тактикалық дайындығында құрал ретінде қолданыңыз

    Несиелер - 5
  • Спорттық және жазықтық құрылғыларды материялдық-техникалық қамтамасыз ету

    Пән студенттерді дене шынықтыру-спорт қызметін қамтамасыз ету жүйесімен, спорт ғимараттарының объектілерімен, олардың жіктелуімен және түрлерімен таныстырады. Пәнді оқу барысында білім алушыларда спорттық инфрақұрылым жұмысының тиімділігін қамтамасыз ететін нормативтік-құқықтық ережелер мен құжаттар туралы білім қалыптасады. Техникалық паспорттарды, спорттық құрал жабдықтарға сәйкестік сертификаттарын жасау дағдысы қалыптастырылады; оқу және оқу-жаттығу процесін қауіпсіз ұйымдастыру және өткізу үшін спорт алаңдарын аймақтарға бөлуді түсіну

    Несиелер - 5
  • Өлкетану

    «Өлкетану» курсы білімалушыларға Қостанай облысының тарихы, мәдениеті және көрнекті тұлғалары туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу барысында білімалушылар туған өлкенің тарихы, маңызды тарихи-мәдени оқиғалар мен объектілер туралы біледі, сондай-ақ өңірдің және Отанымыздың дамуына елеулі үлес қосқан көрнекті тұлғалар мен танысады. Ағартушы және педагог Ыбырай Алтынсарин, қоғамжәне мемлекет қайраткері, ғалым, лингвист Ахмет Байтұрсынұлы және белгілі Академик, физик-ғалым Өмірзақ Сұлтанғазиннің өмірі мен қызметі мен танысып, аталған көрнекті ғалымдардың қазақ қоғамындағы алатын орны мен рөлін түсінеді. Курс өлке тарихының Қазақстан тарихының ажырамас бөлігі ретіндегі маңыздылығын түсіндіріп, сондай-ақ оның азаматтық ұстанымын, патриотизм және туған өлкеге деген сүйіспеншілікті қалыптастыру арқылы білім алушылардың балабақша мен мектепте өлкетану жұмысын жүргізу дағдыларын қалыптастырады.

    Несиелер - 3
  • Дене шынықтыру және спорт саласынағы басқару және маркетинг

    Дене шынықтыру-спорт ұйымдарын басқару әдістерін, дене шынықтыру-спорт саласын тұрақты дамыту үшін спорттық кәсіпкерлікті дамыту қажеттілігін қарайды. Нарықтық қатынастардың ерекшеліктерімен таныстырады. Нарықтық жағдайды талдау, спорттық тауарлар мен қызметтерді маркетингтік жылжыту әдістерін қолдану, логикалық және перспективалы ойлау, қаржылық болжам жасау қабілеттерін қалыптастырады.

    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пән студенттермен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Модульде тәрбие мәселелерін зерттеудің негізгі психологиялық-педагогикалық тәсілдері, тәрбие жүйесінің түрлері, тәрбие жұмысының негізгі әдістері, тәсілдері, құралдары мен бағыттары, тәрбие ісіндегі сынып жетекшісінің міндеттері мен функциялары көрсетілген. Бұл курсты оқу білім беру жағдайларын талдау біліктіліктері мен дағдыларын қолдана отырып, жастар бағдарламаларын іске асыруға қатысуға және азаматтық белсенділікті дамытуға дайын болуға және әртүрлі педагогикалық жағдайларға сәйкес шешімдер табуға, ата-аналармен, педагогикалық топпен және жұртшылықпен тығыз ынтымақтастықта білім алушылармен тәрбие жұмысын тиімді жүзеге асыруға ықпал етеді

    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Осы курстың мақсаты педагогика, дидактика және мұғалімдердің жұмыс ортасы саласында құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әр түрлі оқушылар тобына қатысу мен оқуға әсер ететін жеке білім беру қажеттіліктерін анықтайды; білім алушылардың оқуын қолдау және оларды білім беру үдерісіне қосу үшін АКТ және көмекші технологияларды пайдаланады; ынтымақтастық пен инклюзияға ықпал ететін құндылықтар мен тәсілдерді үйретеді; қоғамдастықтың ынтымақтастығын қолдайды (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар).

    Несиелер - 3
  • Спорттық жаттығу негіздері

    Оқу-жаттығу процесін ұйымдастыру және жаттығу жүктемелерін басқару негіздерімен танысу-осы оқу курсының негізі. Студент біртұтас үдеріс ретінде спорттық жаттығуларды құру дағдыларын қалыптастырады. Курсты аяқтағаннан кейін спорт түрін, біліктілік деңгейін, жыныстық және жас ерекшеліктерін ескере отырып, спортшыларды даярлаудың теориялық-әдістемелік және практикалық негіздерінің мәселелерін түсінуге қабілетті

    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыру, спорт қызметіндегі ғылыми зерттеулер

    Ғылыми талдау және эмпирикалық тәсіл арқылы дене шынықтыру және спорт саласындағы сенімді ақпаратты іздеу, қойылған міндеттер мен белгіленген проблемаларды шешу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдіснаманы құру және зерттеудің тиімді әдістерін таңдау негіздерін қарастырады. Ғылыми зерттеулерді жоспарлау негіздерімен таныстырады. Ғылыми стиль мен тілді қолдана отырып, өз зерттеулерінің нәтижелерін ұсыну дағдыларын қалыптастырады

    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру оқыту әдістемесі

    Пәнде дене шынықтыруды оқыту ерекшеліктері туралы түсінік беріледі. Білім беру процесін ұйымдастырудың заңдылықтары, құралдары мен тәсілдері, оның ішінде АКТ және ҚБТ қолдану, дене шынықтыру мен спортты оқытудың әдістері мен формалары, оқу-жаттығу процесінде оқу жағдайын ұйымдастырудың ерекшеліктері қарастырылады

    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт менеджменті

    Пән аясында студенттер дене шынықтыру-спорт саласын басқару жүйесімен және білім беру жүйесіндегі дене шынықтыру-спорт қозғалысымен танысады. Курс дене шынықтыру және спорт ұйымдарын басқарудың негізгі түрлері мен формаларын қарастырады, білім беру мекемелерін, қосымша білім беру мекемелерін басқару жүйесін, Қазақстанда және әлемде дене шынықтыру-спорт қозғалысын ұйымдастырудың нормативтік - құқықтық базасын зерттейді

    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пәнде биоэкология, биосфера және адамзат, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар қарастырылады. Болашақ мұғалімдердің экологиялық бағдарланған білім беру ортасын қалыптастыруға дайындығы үшін жаһандық мақсаттар тұрақты дамудың негізгі идеялары ретінде зерттеледі: жауапты өндіріс және тұтыну; табиғи ресурстар мен энергияны басқару; климаттың өзгеруіне және табиғи ортаның ластануына қарсы іс-қимыл; салауатты өмір салтын қамтамасыз ету және техногендік және әлеуметтік жүйелердің қауіпсіздігі мен тұрақтылығына ықпал ету.

    Несиелер - 5
  • Жүзу оқыту әдістемесімен

    Пән жүзу тарихын, жүзу теориясын, сондай-ақ оқыту әдістемесін зерделеуді көздейді. Жүзудің спорттық тәсілдері техникасын және жүзуде оқыту әдістемесін меңгеру. Таңдалған спорт түрлерінде ЖДД құралы ретінде жүзуді пайдалану. Мектептерде, колледждерде және т.б. жүзу бойынша дене шынықтыру-бұқаралық және спорттық жұмыстарды ұйымдастыру дағдыларын меңгеру

    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат

    Пән оқытылатын саладағы ғылыми зерттеулер әдістері мен академиялық хатты зерттеуге бағытталған. Білім алушылар тұжырымдамалық аппаратпен және зерттеу жұмысының негізгі кезеңдерімен, әдістердің жіктелуімен, оларды қолдану салаларымен танысады. Білім алушылар ғылыми зерттеулерді сандық және сапалық талдау дағдыларын игеруге және оның нәтижелерін академиялық ортада мақала мен баяндамалар түрінде ұсынуға үйренеді.

    Несиелер - 5
  • Спортшылардың функционалды мүмкіндіктерінің негіздері

    «Спортшылардың функционалдық мүмкіндіктерінің негіздері» пәні адам ағзасының физиологиялық және функционалдық ерекшеліктерін зерттейді, оның физикалық өнімділігі мен спорттық дайындығының деңгейін анықтайды. Дене белсенділігі жағдайында жүрек-қан тамырлары, тыныс алу, жүйке, бұлшықет және эндокриндік жүйелердің жұмысын талдауға баса назар аударылады. Курс ағзаның функционалдық резервтерін бағалау және дамыту принциптерін, физикалық өнімділікті бақылау және диагностикалау әдістерін, сондай-ақ жаттығулардың әртүрлі түрлеріне бейімделу механизмдерін қамтиды. Спортшылардың функционалдық жағдайының ерекшеліктері олардың жасына, жынысына, дайындық деңгейіне және мамандануына байланысты қарастырылады. Пәнді оқу студенттерге оқу процесін жоспарлау, спорттық өнімділікті арттыру және шамадан тыс жүктеме мен жарақаттанудың алдын алу үшін функционалдылық туралы білімді қалай тиімді пайдалану керектігін түсінуге мүмкіндік береді

    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Адамның физикалық дамуын қалыптастырудағы білімді, рух пен адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеумен бірлікте жан-жақты жетілдіруді көрсетеді. Көпшілік алдында сөйлеу, сындарлы диалог, өз көзқарасын дәлелді баяндау негіздерімен қазақ, орыс және шет тілдерінде тиімді қарым-қатынас жасауға қабілетті.
  • Қоғамның тарихи, саяси, әлеуметтік-экономикалық және демографиялық жағдайларына байланысты дене шынықтыру мен спортты дамытудың негізгі үрдістерін анықтайды, дүниетанымдық ұстанымды қалыптастыру үшін философиялық білімді қолданады; азаматтық ұстанымды қалыптастыру үшін қоғамның тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын талдау
  • Ағзаның бейімделу тетіктерін бұзбай айналысатын адамдарды даярлаудың әртүрлі түрлерін ұйымдастырады және басқарады, оңтайлы дене дайындығы мен жоғары спорттық нәтижелерге қол жеткізе отырып, организмнің медициналық-биологиялық, биохимиялық, физиологиялық, биомеханикалық, психологиялық ерекшеліктері туралы білім негізінде, көп жылдық дайындық кезеңдеріндегі оқу-жаттығу процесін жоспарлау, кешенді бақылау және түзету туралы білім мен дағдылар
  • Әр түрлі жыныстық-жас санаттарындағы, денсаулық жағдайының әр түрлі деңгейіндегі халықтың әр түрлі топтары арасында салауатты өмір салтын қалыптастыру бойынша білімі бар.
  • Негізгі мектеп спорт түрлері техникасының негіздерін меңгерген, олардың даму тарихын, негізгі ұғымдарын біледі. Сабақтарды, оқу сабақтарын, сыныптан тыс іс-шараларды жобалайды.
  • Дене шынықтыру-спорт қызметін ұйымдастыру және өткізу кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз етеді және қолдайды, жарақаттанудың алдын алуды жүзеге асырады, педагогикалық бақылау технологияларын меңгереді, сабақ процесінде зардап шеккендерге алғашқы дәрігерге дейінгі көмек көрсетеді, спорт ғимараттары мен тренажерлардың қауіпсіздік мәдениетін меңгерген, экологиялық санаға ие болады
  • Дене шынықтыру және спорт саласындағы әртүрлі басқару органдарының процестерін басқару, модельдеу және болжау дағдыларын меңгерген.
  • Оқу-жаттығу процесін ұйымдастырудың ғылыми негізделген құралдары мен әдістерін, оның ішінде жасанды интеллектті, спорт ғимараттары мен жалпы спорттық инфрақұрылымды білу негізінде заманауи инновациялық технологияларды қолдана отырып меңгерген.
  • Инновациялық педагогикалық, сондай-ақ қашықтықтан білім беру технологияларын қолданады, өзінің кәсіби саласында компьютерлік технологиялар, жасанды интеллект көмегімен ақпаратты алу, сақтау, өңдеу, қорғау және пайдалану әдістерін меңгереді.
  • Дене шынықтыру-спорт қызметін жүзеге асыруда қаржылық-шаруашылық сүйемелдеуді және экономикалық негіздемені қамтамасыз етеді, жоспарлау және есеп беру құжаттамасын жасауға, бұқаралық дене шынықтыру іс-шараларын ұйымдастыруға және өткізуге қабілетті.
  • Техниканы сәтті игеру үшін қажетті моториканы дамыту әдістері мен құралдарын жинақтайды, алған білімдерін оқу іс-әрекетін ұйымдастырудың құралдарын, әдістерін, нысандарын анықтау, қызмет кезеңдерін бөліп көрсету және міндеттер қою үшін қолданады.
  • Мүгедектер мен мүмкіндігі шектеулі адамдардың дене шынықтыру қызметінің ерекшеліктері, мектеп ортасы факторларының білім алушылардың денсаулығына әсері туралы біледі. Спорттық-педагогикалық қызметте рекреациялық әдістемелерді қолданады
Top