Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Пәндер

  • Әдебиеттанудың ұғымдары мен категориялары

    Пәннің мақсаты – көркем әдебиет шығармаларын зерттеу мен талдауды сабақта оқыту барысында әдебиеттанудың негізгі теориялық ұғымдарын қолдану қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әдебиеттің эстетикалық, танымдық, пайымдық қырларын, әлеуметтік, қоғамдық, тәрбиелік, идеялық-көркемдік ерекшеліктерін, көркем шығарма табиғаты мен поэтикалық әлемін тану, талдау, бағалауды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Абай ілімі

    Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай бағалау құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржы сауаттылығының негіздері

    Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ фольклоры

    Пәннің мақсаты – студенттерде қазақ фольклорының тарихы мен теориясы және оқыту әдістемесі туралы түсініктерін қалыптастырады. Отандық фольклордың қазіргі жай-күйі мен тарихы, ауызша нысанда көрсетілген туындылардың идеялық-көркемдік мәні, халық ауыз әдебиеті шығармашылығының үлгілері, оларды өңдеудің және орта мектепте оқытудың ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әл-Фараби және қазіргі заман

    Пәннің мақсаты – студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Пәннің мақсаты – экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді алу. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеудің әдістері

    Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты – адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Мақсаты - тәрбие теориясы мен дидактикасының теориялық негіздерін, тұтас педагогикалық үрдісті меңгеру, білімді тәжірибеде қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән түсініктік аппаратты, педагогиканың ғылым ретінде дамуының негізгі кезеңдерін; педагогиканың әдіснамалық негіздерін, КҚО теориясын, мектеп дидактикасын, тәрбие теориясын, педагогикалық қызметтің мәнін, тұтас педагогикалық үдерісті ұйымдастыруды, сабаққа қойылатын талаптарды зерттеуге, педагогикалық қызмет негіздеріне, педагогикалық жүйені басқаруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ежелгі және орта ғасырлардағы қазақ әдебиеті

    Пәннің мақсаты: Қазақ әдебиетінің ежелгі дәуір мен орта ғасырлардағы қалыптасу, даму үдерісін және рухани, көркемдік құндылықтарына байланысты білімдерін арттыру. Осы кезге дейін жеткен әдеби мұралар үлгілерімен жан-жақты таныстыру. Әдебиеттегі тарихи сабақтастықты, шығармалардың басты идеялық бағытын, тақырыптық, мазмұндық мақсатын ұғындыру. Сонымен бірге, аталған кезеңдер әдебиетін зерттеудің негізгі бағыттарына, оларды талдаудың теориялық-әдіснамалық негіздеріне түсінік беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру

    Пәннің мақсаты: білім берудің инклюзивті моделін жүзеге асыруда ғылыми идеялар мен кәсіби құзіреттілік жүйесін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: инклюзивті білімге айналу жолдарын және оның мүмкін болатынын анықтау. Білім сапасын қамтамасыз ететін өзгерістер; мүмкіндігі шектектеулі оқушыларды психологиялық-педагогикалық қолдауды жүзеге асыру; инклюзивті білім процесінде педагогикалық өзара әрекеттестік субъектілерінің қызметін жобалау; инклюзивті білім беруді енгізу бойынша ұсыныстар әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Қазақ тілінің фонетикасы

    Пәннің мақсаты – тіл дыбыстарының акустика-артикуляциялық қасиеттеріне талдау жасайуға, олардың қолдану ерекшеліктерін, тілдің жазбаша және ауызша формаларының арақатынасын ажырата білу қабілетін қалыптастыру. Қазақ тілінің фонетикасы пәні аясында тіл дыбыстарының пайда болуы, жіктелуі, сөз ішінде үндесіп келуі, буын, екпін, орфография, орфоэпия мәселелері, тілдік қарым-қатынаста қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемелері

    Пәннің мақсаты: студенттерде тәрбие процесінің мәні, оның формалары мен әдістері туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ қазіргі заманғы тұжырымдамалар мен тәрбие модельдерімен танысу, сондай-ақ тәрбие процесінің заңдылықтары мен принциптерін анықтау дағдыларын қолдану; тәрбие процесінің әдістерінің тиімділігін талдау; білім алушыларды тәрбиелеу және әлеуметтендіру жөніндегі жұмысты жобалау, жоспарлау, ұйымдастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Қазақ әдебиетінің тарихы

    Пәннің мақсаты – қазақ әдебиеті тарихын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы қазақ халқының төл әдебиетінің бастауы болған ақын-жыраулар поэзиясы мен билер мұрасын оқыту үшін әдістемелік негіз қалыптастырады. Пән қазақ әдебиетінің тарихи даму заңдылықтарын, идеялық-тақырыптық мазмұнын, әдебиет пен тарихтың байланысын нақты деректер негізінде саралауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Қазақ тілінің морфологиясы

    Пәннің мақсаты – қазақ тілі грамматикалық құрылысының негізгі заңдылықтарын меңгерту, олардың лингвистикалық парадигмадағы орны мен қызметін айқындау, сатылы-кешенді талдау технологиясы негізінде сөздердің грамматикалық мағыналарына кешенді талдау қабілетін қалыптастырады. Сөздердің морфологиялық құрамы мен типтері, морфема, қосымшалар, сөз таптары, грамматикалық ерекшеліктері қарасырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Жасерекшелік психологиясы

    Пәннің мақсаты психологияның әртүрлі тұжырымдамаларында, теориялары мен парадигмаларында бағдарлану қабілетін қалыптастыру, сонымен қатар кәсіби және әлеуметтік қызметте заманауи психологияның жетістіктерін қолдану. Пән қазіргі жас ерекшелік психологиясының негіздеріне, оның категориялық аппаратына, проблемалық өрісі, теориялық және әдіснамалық негіздерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Қазақ тілінің лексикологиясы және фразеологиясы

    Пәннің мақсаты – қазіргі қазақ тілі лексикологиясының жалпы теориялық негіздерін меңгеру, қолданылу сипатын айқындау, сөздердің стильдік қызметі мен түрлерін ажырату, жазбаша және ауызша дискурста дұрыс қолдана білу дағдысын қалыптастырады. Қазіргі қазақ тілінің семасиологиялық сипаты, ұғым, сөз, мағына, лексика-семантикалық категориялар, сөздердің стильдік қызметі, түрлері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • ХХ ғасырдағы қазақ әдебиеті

    Пәннің мақсаты – ХХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму тенденцияларын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы ХХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің негізгі әдеби мектептері мен бағыттарын, жанрларын зерттеудің теориялық-әдіснамалық негізін құрайды. Пән ХХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің даму тенденциялары мен ерекшеліктерін зерттеуге, жазушылар шығармаларының жанрлық құрамы мен стилін талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Әдеби сынның инновациялық әдістері

    Пәннің мақсаты – әдеби сынның мақсаттары мен міндеттерін, оның жазушылардың шығармашылығын зерттеу тәсілдерінің ерекшеліктерін түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем әдебиет туындыларын бағалау және талдау үдерісінде компьютерлік технологияларды, аналитикалық-бағдарланған және прагматикалық әдістерді қолданудың теориялық-әдіснамалық негізін құрайды. Пән копирайтингтің әдеби сынға қолданылуын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Қазақ тілін оқытудың әдістемесі

    Пәннің мақсаты – Қазақстандағы орта білім беру саласындағы өзгерістерге қатысты сыни ойлау қабілетін арттыру, жаңартылған білім беру бағдарламасына сай қазақ тілін оқытуға қатысты өзіндік ой-пікірін қалыптастыру, қазақ тілін оқыту теориясының негізгі қағидаларын меңгеріп, оны дұрыс қолдануда тілдік білімді игеру. Орта мектептерде қазақ тілін оқытудың теориялық-әдістанымдық негіздері, жаңа технологиялар, ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қазақ балалар әдебиеті

    Пәннің мақсаты – қазақ балалар әдебиетінің композициялық ерекшеліктері мен жанрлық құрамын зерделеу, тарихи даму заңдылықтарын түсіну. Пән мазмұны мектепте және үйде кітап оқуды сұрыптау, балаларға арналған кітаптың мазмұнын, білімдік-тәрбиелік және эстетикалық маңызын бағалау, балалар мен жасөспірімдерге арналған көркем мәтінге сараптама жасау дағдысын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Қазақ тілінің сөзжасам уәжділігі

    Пәннің мақсаты – қазақ халқының төл дүниетанымында қалыптасқан туынды сөздер мен халықаралық ортақ ұғымдарды таңбалау – сөздің негізгі қызметінің бірі екенін тануға бағыттау, туынды сөздің негіздемесін дұрыс айқындайтын ұстанымын қалыптастыру. Қазақ тіліндегі туынды сөздер, олардың уәжділігіндегі ерекшеліктер, жасалу тәсілдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Ертегі терапия

    Пәннің мақсаты – ертегітерапияның пәні мен міндеттерін, оның білім беру үдерісіндегі рөлін, ертегілерді қолданудың негізгі бағыттарын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы оқыту және тәрбиелеу үдерісіндегі ертегі терапиясы технологияларын пайдалану, білім алушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән әр түрлі жанрдағы ертегілерді жазу, талдау және оқу принциптері мен әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық және академиялық шешендік негіздері

    Пәннің мақсаты – педагогикалық және академиялық шешендіктің ерекшеліктерін, олардың негізгі жанрлары мен стильдерін түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы филолог-оқытушының кәсіби қызметінде педагогикалық және академиялық шешендіктің категориялық және құралдық аппаратын пайдалану үшін теориялық-әдіснамалық негізін құрайды. Пән педагогикалық және академиялық сөйлеудің ерекшеліктерін, оқытушы-зерттеушінің имиджін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты – жалпы орта білім беру мектептерінде қазақ әдебиетін оқытуға қажетті әдістемелік, педагогикалық білімді қалыптастыру. Пән мазмұны әдістемелік, теориялық, тәжірибелік ұғым-түсініктерді, заманауи технологияларды, оқыту әдіс-тәсілдерін, алдыңғы педагогикалық тәжірибелерді, дәстүрлі және жаңа әдістерді, оқу үдерісінде бағдарлама мазмұнын жасауға қажетті материалдарды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Қазақ тіліндегі субстантивтенудің функционалды-коммуникативті аспектісі

    Пәннің мақсаты – субстантивтендіру амалының табиғатын тереңірек жан-жақты таныту. Субстантивтендірудің түрлерін, олардың сипатын, субстантивтендірудің әр сөз табына байланысты орындалу ерекшелігін меңгеріп, оның тіл жүйесіндегі, функционалдық атқаратын қызметін таниды. Субстантивтендірудің тілдің бұрынғы, бүгінгі құрылыс ерекшеліктерімен байланыстылығын анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Көркем әдебиет және интернет

    Пәннің мақсаты – Интернеттің көркем әдебиеттің дамуына, жазушының санасына әсер ету ерекшеліктерін түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем әдебиет туындыларын зерттеу үдерісінде Интернет технологияларын пайдалану, оларды оқырмандар арасында танымал ету үшін теориялық-әдіснамалық негізін құрайды. Пән заманауи көркем және желілік әдебиеттің даму тенденцияларын, Интернеттің жазушылар шығармашылығына әсерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілінің синтаксисі

    Пәннің мақсаты – қазақ тілі синтаксисінің негізгі проблемаларын тану арқылы жүйелі білім қалыптастыру. Сөйлемнің ойлау жүйесімен, логикамен тығыз байланыстылығын пайымдау, логико-грамматикалық типтерінің коммуникативтік талаптар дәрежесіне сай түрленуін анализдеу дағдыларын қалыптастыру. Қазақ тілі синтаксисінің негізгі проблемалары, коммуникация үстіндегі жұмсалыс ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Қазақ метафорасы

    Пәннің мақсаты – метафоралы сөздер мен сөйлемдердің, тұрақты тіркестердің ерекшеліктерін меңгеру, метафораның тілдік тұлғаның сөйлеу мәдениетіндегі орнын айқындау, ерекше бейнелі, метафоралы қолданысты бағалау, суггестиялық элемент ретіндегі метафораның қолданыстық қызметін саралау қабілетін қалыптастырады. Метафораның танымдық табиғаты, тілдік құрал ретіндегі орны, метафора туралы әлемдік тіл біліміндегі соңғы зерттеулер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Функционалды грамматика

    Пәннің мақсаты – ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау, тиімді әлеуметтік өзара әрекеттесу және өндірістік мәселелерді шешуде түрлі ұйымдармен ынтымақтастық құру барысында мәтіндер мен құжаттарды басып шығару қабілетін қалыптастыру. Оқыту курсы грамматикалық тұрғыдан дұрыс және анормальды мәліметтерді саралай отырып, мәтін құрудың шеберлігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қазақ терминографиясы

    Пәннің мақсаты – терминологиялық сөздіктер шығаруға қойылатын талаптарды үйретеді, терминологиялық сөздіктерге терминдерді сұрыптау, осы негізде терминологиялық сөздіктер құрастыру дағдысын қалыптастырады. Терминографияның терминология мен лексикографияның арасында жүргізілетін арнайы зерттеу бағыты екендігін қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Әдеби мәтінді талдаудағы сандық технологиялар

    Пәннің мақсаты – әдеби редакциялаудың тұжырымдамалық аппаратын, мәтіндермен жұмыс істеудің негізгі кезеңдерін түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем мәтіндерді өңдеу үдерісінде инновациялық және компьютерлік технологияларды қолданудың теориялық-әдіснамалық негізін құрайды. Пән қолжазбаны редакциялау және дайындау, әдеби сайттардың электрондық мазмұнын құру процесінде қолданылатын сандық технологияларды зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Тәуелсіздік дәуіріндегі қазақ әдебиеті

    Пәннің мақсаты – студенттерге қазіргі тәуелсіздік дәуіріндегі әдебиет өкілдерінің көркемдік ойлау жүйесін, ұлттық әдебиеттегі тарихи сабақтастықты, шығармаларының басты идеялық бағытын, тақырыптық, мазмұндық мақсатын ұғындыру, тиянақталған зерттеу проблемаларын меңгерте отырып, әдеби, тарихи мәселелерін терең қарастыру, соның нәтижесінде, мамандықтың біліктілік талаптары контекстінде құзіреттілік жүйесін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Тілдік бірліктерді талдау технологиясы

    Пәннің мақсаты – қазақ тілі ғылымының бірыңғай мазмұны мен жүйесін, оның сөздік құрамы мен грамматикалық құрылысын кешенді-сатылы талдау технологиясы бойынша меңгерту, әдеби тіл нормасын үйрету, сауатты да көркем жазуға дағдыландыру, жүйелі ойлау мен мәдениетті сөйлеу дағдысын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Лингвоаксиология

    Пәннің мақсаты – антропоөзекті парадигмадағы жаңа бағыт –лингвоаксиологияның терминологиялық аппаратын, қалыптасу, даму кезеңін, базалық пән құраушы компоненттерін, әдіснамасын, мерзімді баспасөз тілін зерттеудің аксиологиялық аспектісін, қазақ баспасөзіндегі ғаламның аксиологиялық бейнесін саяси мәтін материалдары негізінде лингвокогнитивтік тұрғыдан зерттеуді үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Әдебиет теориясының негіздері

    Пәннің мақсаты – әдеби тек пен жанрлық түр, эпикалық, лирикалық, драмалық шығармалар табиғатын ашу, көркемдік әдіс пен стиль, әдеби ағымдар мен бағыттар, әдеби мектеп ара жігін аша білу, көркем шығарманы ғылыми-теориялық тұрғыда талдап, объективті түрде бағалау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілінің стилистикасы

    Пәннің мақсаты – стилистиканың теориялық негізін оқу, заманауи стилистиканың жаңа зерттеулерін қарастыру арқылы болашақ филолог-маманның стильдік дағдылары қалыптастыру. Стилистиканың теориялық негіздерін түсіндіріп беру; қазіргі заманғы стилистиканың соңғы тәсілдерін сипаттау; осы саладағы теориялық білімдерді қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Әдеби компаративистиканың әдіснамалық аппараты

    Пәннің мақсаты – ұғымдық-категориялық аппаратты, мақсаттар мен міндеттерді, әдеби компаративистиканың маңыздылығын түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы жазушылар шығармашылығы мен әдебиет туындыларын салыстырмалы-тарихи, типологиялық зерттеудің теориялық-әдіснамалық негізін құрайды. Пән әдеби компаративистиканың даму тарихын, оның негізгі ұғымдары мен терминдерін, көркем шығармаларды талдаудың принциптері мен әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттегі шығармашылық және дизайн ойлау

    Пәннің мақсаты – көркем шығармашылықты зерттеу кезінде шығармашылық пен ойлаудың негізгі кезеңдерін, принциптері мен ерекшеліктерін түсіну және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем әдебиет туындыларын жазу және талдау үдерісінде шығармашылық және дизайн ойлауды қолданудың теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән кәсіби қызметте ойлау дизайн құралдарын қолдануды зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілінің интонологиясы

    Пәннің мақсаты – қазақ лебізі интонациясын сипаттау және оны сараптаудың әдістерін табу. Қазақ тілінің негізгі интонемасын біледі. Қазақ интонациясының инвариант интонемаларының саны мен сипатының анықтай алады. Интонацияның дауыс ырғағына, сөйлеу қарқынына, дауыс қаттылығына және оның әуезіне байланысты түрлерін ажырату дағдысына ие болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Филология және смарт технологиялар

    Пәннің мақсаты –студенттерде оқу үдерісінде ақпараттық-коммуникативтік және тілдерді қашықтықтан оқу кезінде мобильді технологияларды қолдану қабілеттерді қалыптастыру. Постақпараттық қоғамда Смарт технологиялардың рөлі мен мақсатын бағалайды; тілдерді қашықтықтан оқу кезінде мобильді технологияларды қолданады; сандық қоғам мен ақылды экономика жағдайында сәтті іс-әрекеттерді жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Пәннің мақсаты: оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың когнитивтік және функционалдық құзыреттіліктерін қалыптастыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер: бағалау қызметінің функциялары мен құрылымын анықтау; оқушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып бағалау әдістерін қолдану; критериалды бағалауды ұйымдастырудың психологиялық-педагогикалық негіздеріне талдау жасау; оқушыларды объективті бағалау үшін рубрикаторларды әзірлеу және қолдану; педагогикалық процесте критериалды бағалаудың тәртібін құрастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Қазақ әдеби тілінің тарихы

    Пәннің мақсаты – қазақ әдеби тілі тарихының қалыптасу және даму кезеңдері жөнінде ғылыми тұрғыдан жүйелі білім беру, ұлттық қазақ тілінің беку кезеңдерімен, осы заманғы әдеби тілдің қалыптасуымен таныстыру, қазақ әдеби тілінің қалыптасуына негіз болған тарихи арналарды, тілдік дәстүр жалғастығын ажырату, қалыптасу тарихы туралы пікірлер қарастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Бағдарламада қарастырылған әлеуметтік-педагогикалық және ғылыми сипаттағы пәндер бойынша білімдерін өз кәсіби қызметтерінде қолдану.
  • Қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи әдістемесін меңгеру.
  • Пәнді оқыту барысында типтеріне қарамастан мәтіндерді талдаудың түрлі тәсілдерін, тіл мен көркемдік әлемнің әр қилы құбылыстарын түсіндіру.
  • Қазақ тілі мен әдебиетінен білім беру сапасын және кәсіби педагогикалық шеберлігін жақсарту мен өзін-өзі жетілдіру арқылы көшбасшылық қабілетін көрсету.
  • Қазақ тіл білімінің және әдебиеттануының аспектілерін оқытуға бейімделу.
  • Оқушыларды тәрбиелік және ақылақтық-адамгершіліктік тұрғыдан сауаттандыру мақсатында тіл мен әдеби шығарма стилі арасындағы байланысты негіздеу.
  • Ағымдағы оқу-ұйымдастыру материалдарын (дидактикалық, бағалау-өлшеу) жасау және оқушылардың танымдық қабілеттерін өрістететін шаралар ұйымдастыру.
  • Филологиялық пәндердің жаңартылуы мен жетілдірілуіне мүмкіндік туғызатын заманауи ақпараттық технологияларды, инновациялық жүйелерді және жаңа компьютерлік бағдарламаларды, смарт-технологияларды оқу-білім процесіне қосу.
  • Тіл және әдебиет пәндерін оқыту арқылы оқушылардың бойында патриоттық пен ізгіліктік дүниетанымды, сондай-ақ азаматтық сана-сезімді қалыптастыру мен дамыту мақсатында қоғамдық сана жаңғыруының негізгі ұстанымдарын ұғыну.
  • Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың әдістемелік тәсілдері мен тиімді әдістерін оқу процесіне енгізу.
  • Тіл білімі мен әдебиеттанудағы түрлі жаңа концепциялар мен құбылыстарды бағалау.
  • Қазіргі еңбек нарығының қажеттіліктері мен тұтынушының (жұмыс беруші мен мүдделі тараптардың) өзгермелі талаптары жағдайында жоғары кәсіби құзыреттілігін көрсету.

Ұқсас БББ

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Қазақстан-Американдық еркін университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

А.Қ.Құсайынов атындағы Еуразия гуманитарлық институты

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01701 Қазақ тілі және әдебиеті

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Шымкент университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Қызылорда "Болашақ" университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (IP)

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (IP)

М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Top