Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті в Қазақстан-Американдық еркін университеті

Пәндер

  • Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері

    Бұл пән ғылыми зерттеулерді, инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамаларды қарастырады, сондай-ақ академиялық мәтіндерді құру және зерттеу нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Бұл пән адамдардың қажеттіліктерін барынша қанағаттандыру үшін шектеулі ресурстар жағдайында таңдау мәселесін зерттейді, көптеген мектептер мен бағыттардан тұрады. Экономикалық теорияның негізгі міндеті-шындық модельдерін қолдана отырып, экономикалық өмірдегі оқиғаларды түсіндіру, нақты экономиканы көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Бұл пән құқық ұғымын, көздерін, субъектілерін, әдістерін зерттеуге арналған. Қазақстан Республикасының құқығындағы жауапкершілік институтына сипаттама беріледі. Сондай-ақ сыбайлас жемқорлықтың тұжырымдамасын, мәнін және шығу себептерін, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шараларын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнаманы зерделеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шығыс Қазақстан өңірінің фольклоры

    «Шығыс Қазақстан өңірінің фольклоры» пәнін жеке пән ретінде оқыту арқылы аймақ халқының сан ғасыр бойында жасаған рухани мәдениеті – фольклорлық мұраларды терең таныстыру көзделеді. Қазақтың дәстүрлі мәдениетінің бір саласы фольклордың аса құнды рухани байлық екенін болашақ ұрпаққа жеткізуге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Халық ауыз әдебиеті

    Бұл пән-филолог студенттерді оқыту жүйесіндегі маңызды курс. Басқа оқу пәндерінің қатарында фольклор (фольклористика) туралы ғылым жалпы филологиялық дайындық негіздерін салады. Фольклористиканың мұндай мәні болашақ қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдері үшін оның пәнінің табиғатына байланысты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Пән адам мен биосфераның өзегі болатын жалпы экологиялық мәселелерді қарастырады. Пән білім алушыларда экологиялық ойлауды қалыптастыруға бағытталады, курс экологиялық қауіпсіздік, тіршілік қауіпсіздігі, биосфераның ластану көздері мен деңгейлері, халықты қорғау тәсілдері, құтқару жұмыстарын ұйымдастыру, төтенше жағдайларда олардың жұмысының тұрақтылығын арттыру жөніндегі іс-шаралар бөлімдерін қамтиды, халықтың іс-әрекеті, азаматтық қорғаныстың қорғаныш құрылыстары қарастырылады, халықты азаматтық қорғаныс бойынша оқыту бөлімдері бар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби орыс тілі

    Пәнді оқытудың мақсаты болашақ кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін кәсіби тілдік білімді қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіптік бағдар тұрғысынан барабар іс-әрекетке қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру үшін білім алушыларды Кәсіби-бағытталған тілдік оқытуды жүзеге асырады. Пәнді оқу шеңберінде білім алушылар ғылыми және кәсіби байланыстарды іске асыру үшін қажетті ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын, академиялық жазу дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Пән балалар мен жасөспірімдердің физикалық даму ерекшеліктеріне, қазіргі кезеңдегі жеке жас кезеңдеріне, ағзаның жас ерекшеліктерін білуге, оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру бойынша гигиеналық ұсыныстар мен оқыту-тәрбие үрдісі кезеңдерін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Көне түркі әдебиеті

    Пән жоғары адамгершілік құндылықтарға бағдарланумен көркем шығарманың мәтініне кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыруға, жоғары дәрежелі филолог-маманды, ұлттық және әлемдік мәдениет жүйесіне интеграцияланған, шығармашылықпен ойлайтын тұлғаны тәрбиелеуге бағытталған. Курстың тәрбиелік мақсаты-студенттің көнетүркіәдебиетінің мұрасына барлық түркі халықтарына ортақ мұра деп қарап, өзін үлкен өркениеттің бөлшегі деп қарауға үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру құқығы

    Пән білім беру құқығы ұғымы,әдістері, дереккөздері, ұстанымдары туралы оқытады.Білім беру қатынастары туралы сипаттама береді. Білім беру үрдісіне қатысушылардың құқықтық мәртебесі, олардың құқықтары мен міндеттері ашылады.Білім беру құқығын бұзушылық бойынша жауапкершілік талданады. Халықаралық келісімдер мен институционалдық халықаралық білім беру стандарттары туралы айтылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шет тілі: тілдік қарым-қатынас мәдениеті бойынша практикум

    Пәннің мақсаты – шет тілінде коммуникативті дағдыларды бекіту және жетілдіру. Пән сөйлеуді түсіну дағдыларын жетілдіруді, жазбаша және ауызша түрлі практикалық жаттығуларды орындау барысында ағылшын тілінің лексикалық және грамматикалық құрылымдарын қолдануды қарастырады. Студенттер жаңа тілдік құралдарды, соның ішінде лексикалық және грамматикалық құралдарды меңгеруге, зерттелетін тілдің тілдік құбылыстары туралы білімді меңгеруге, қажетті коммуникативті әсерге жету үшін ойды жеткізудің әртүрлі тәсілдерін меңгеруге қосымша мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ежелгі дәуір әдебиеті

    Пән жоғары адамгершілік құндылықтарға бағдарланумен көркем шығарманың мәтініне кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыруға, жоғары дәрежелі филолог-маманды, ұлттық және әлемдік мәдениет жүйесіне интеграцияланған шығармашылықпен ойлайтын тұлғаны тәрбиелеуге бағытталған. Пән көне түркілік әдебиет, ислам дәуірі әдебиеті және Алтын Орда дәуіріндегі әдебиетті қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақ жазуының тарихы және латын графикасы

    Курс студенттерге қазіргі қазақ әдеби тілінің жай-күйіне түсініктеме беретін ауқымдыақпаратты меңгеруге мүмкіндік береді; Қазақ жазуының тарихы және латын графикасындағы ең маңызды фактілерді және онымен байланысты теориялық мәселелерді көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: оқушыларды тәрбиелеу және оқыту үрдісі; педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері; тұтас педагогикалық үрдістің формалары, әдістері, құралдары; педагогикалық үрдістің мәні мен құрылымы; педагогикалық үрдісті жоспарлау және ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Хандық дәуір әдебиеті

    Пән қазақ әдебиеті тарихының 15-18 ғасырлардағы кезеңін қамтиды. Жырау, жыраулық поэзия, толғау түсініктерін меңгертуді көздейді.Осы кезеңде өмір сүрген Асан қайғы, Қазтуған, Доспамбет, Жиембет, Бұқар жырау, Ақтамберді жырау, Тәтіқара, Көтеш ақын және т.б. шығармашылығымен таныстырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Түркі халықтарының әдебиеті

    Пән түркі халықтарының әдебиетіндег інегізгі мәселелерімен,ғалымдар еңбектерімен таныстырады, түркі тілдері туралы мәлімет береді, олардың тарихи кезеңдерін және классификациясын ұғындырады. Мектептегі түркі халықтарының әдебиетінің курсын тиімді оқыту жолдарын қайталай отырып, бұл түркі халықтарының әдебиетін сатылай талдау үлгілерін жетік меңгеруді көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ тілі фонетикасы

    Бұл пән болашақ қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің қазіргі қазақ тілінің келесі тарауларымен таныстырады: фонетика, фонология, орфоэпия, графика және орфография. Фонетика қазіргі қазақ тілінің дыбыстық жүйесін және тілдегі негізгі дыбыстық процестерді ашады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әдебиеттануға кіріспе

    Пән болашақ педагогты кәсіби оқуға және балалар әдебиетінің шығармаларын талдауға дайындайды. Курс студенттің негізгі ұғымдық аппаратын қалыптастыруға, әдебиет, оның пәні - көркем шығарма туралы ғылымның ерекшелігін түсінуді дамытуға, әдеби шығарманы талдау мен түсіндірудің бастапқы дағдыларын қалыптастыруға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әдеби аударма негіздері

    Пәнстуденттердекөркемаударманыңнегізгітеориялықмодельдерітуралы, тілдіңлексикалықжәнеграмматикалықжүйелерініңарақатынасытуралы, көркемдікжанрынабайланыстыәртүрлітілдікдеңгейлердегіаударматәсілдерітипологиясытуралытүсініктердіқалыптастыруғаарналған; Көркем аударма бойынша студенттердің аудармашылық құзыреттілігін дамытуға бағытталған дағдыларды меңгеруге бағытталған аударма құзыреттілігінің мәдениетаралық компонентін қалыптастыруға арналған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіл біліміне кіріспе

    Пән оқу, ғылыми және қолданбалы міндеттерді көздейді. Курс қазақ тілі мұғалімінің филологиялық ғылым қолданыланылатын барлық терминологиялық базасын бере отырып, болашақ ғылыми-тәжірибелік қызметіне қажетті тіл білімінің зерттеу әдістерімен терең қаруландырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Орыс әдебиетінің тарихы

    Пән студенттерге орыс әдебиетінің тарихын меңгертуге арналған.Классицизм, сентиментализм, предромантизм сияқтыбағыттарқалыптасыпдамитын кезең ерекше назарға алынады, әдебипроцестіңнегізгіүрдістеріқалыптасқан кезең де, қазіргі орыс әдебиетінің озық үлгілері де қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аударма негіздері

    Пән студенттерде аударманың негізгі теориялық үлгілері туралы, тілдердің лексикалық және грамматикалық жүйелерінің арақатынасы туралы, мәтіннің түрі мен стиліне байланысты әр түрлі тілдік деңгейлердегі аударма жасаудың типологиясы туралы түсініктерді қалыптастыруға; аударма бойынша студенттердің аудару құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған дағдыларды меңгеруге; аударма құзырының мәдениаралық компонентін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби-бағдарлы шет тілі

    Пән болашақ мамандық аясында студенттерді кәсіби-бағдарлы оқытуды жүзеге асырады. Бұл оқытудың кәсіби бағыттылығы қағидатын іске асыруды, студенттердің болашақ мамандығы үшін ағылшын тілінде барабар кәсіби қызмет үшін қажетті коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруды білдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақ тілінің дыбыстық жүйесі

    Пән қазақ тілінің дыбыстық жүйесін акустика-артикуляциялық, коммуникативтік аспектіден меңгеріп, әдеби тілдің орфоэпиясы мен орфографиясын, дыбыстардың үндесіп қатар тұру заңдылықтарын ғылыми-теориялық және практикалық жақтан игеруге бағытталған. Пәннің негізгі зерттеу нысанына дыбыс, әріп және фонеманың арақатынасымен қоса, негізгі үндесім заңдылықтары алынады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әдебиет теориясының негіздері

    Курс студенттің негізгі ұғымдық аппаратын қалыптастыруға, әдебиет, оның пәні – көркем шығарма туралы ғылымның ерекшелігін түсінуді дамытуға, әдеби ағымдар мен бағыттар, әдеби шығарманы талдау мен түсіндірудің бастапқы дағдыларын қалыптастыруға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Нормативті қазақ тілі

    Пән болашақ филолог-мамандардың негізгі кәсіби құзіреттіліктерін анықтайтын нормативті пән болып табылады. Студенттердің мектеп бағдарламасы көлемінде қазақ тілінен меңгерілген білім, білік дәрежелерін жүйелі түрде тиянақтап, сатылай комплексті талдауды терең игерту, студенттердің жазу сауаттылығын, ауызша сөйлеу мәдениетін жетілдіріп, жоғары курстарда оқылатын қазіргі қазақ тілінің теориялық курсын жоғары деңгейде меңгертуді көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәнді оқу барысында педагогиканың келесі аспектілері қарастырылады: жалпы білім беретін мектепте тәрбие үдерісін жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асыру, сынып жетекшісінің қызметі мен міндеттері, тәрбие әдістері мен формаларын таңдау, тәрбие үрдісін ұйымдастырушылардың мектеп құжаттарын жүргізуі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жыраулар поэзиясы

    «Жыраулар поэзиясы» пәні қазақ әдебиетіндегі жыраулар өнернамасының пайда болу, туу себептері, оның толығу, даму, кемелдену кезеңдерін, жекелеген жыраулардын өмірбаян деректерін жүйелеп, шығармашылық мұрасын оқытады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі IT технологиялар

    "Білім берудегі ІТ-технологиялар" пәні студенттердің оқу үдерісінде әртүрлі тапсырмаларды орындау аясында білім беру бағдарламасының пәндері бойынша IT-дағдыларын қалыптастыруға, оқытылатын пән тұжырымдамалары негізінде оқытудың заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларын игеруге бағытталған. Пәнді оқу аясында болашақ мұғалімдердің ақпараттық құзыреттіліктермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға ерекше назар аударылады. Пән студенттерге қызмет барысында IT-технологияларды лайықты деңгейде қолдана білуге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ХІХ ғасырдағы ағартушылық-демократтық әдебиет

    ХIХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің әлемдік озық көркемдік әдістермен, жанрлық, стильдік шеберлік үлгілерімен үндестігіне айрықша назар аудару мақсат етіледі. Әлемдік әдеби дамудың ортақ заңдылықтарын игерген, жаңашылдықпен түлеген реалистік әдебиетіміздің алыптары шығармаларындағы көркемдік шеберлік сырларын тереңдетіле оқыту көзделеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілі мен әдебиетін оқытудағы жаңа технологиялар

    Пән студенттерді инновациялық технологиялар эволюциясының қазіргі кезеңі мен және олардың білім беру үдерісін де пайдалану мүмкіндіктерімен, ақпараттық технологияларды қолдана отырып, филологиялық міндеттерді шешу әдістері мен құралдарымен, шығармашылық ойлауды дамытуда инновациялық технологиялардың рөлімен таныстыруға арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру

    Бұл пән мүмкіндіктері шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің жалпы сипаттамасын, олармен педагогикалық үрдісті жоспарлау мен ұйымдастырудың ерекшеліктерін, сондай-ақ білім беру мекемелеріндегі түзету-дамыту жұмыстарын қамтиды. Пәнді оқу барысында «ерекше» балалардың психикалық және физикалық жағдайы, түрлері туралы толық түсінік беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті

    Тәуелсіздік жылдарындағы әдеби процесті қамтитын бұл пәннің аясында осынау кезеңде қазақ даласында қалыптасқан саяси және қоғамдық жағдайдағы әлеуметтік, мәдени үдерістер, қазақ халқының рухани өміріндегі әрқилы өзгерістер, тақырыптық, жанрлық, көркемдік тұрғыдан жаңа биіктерге көтерілу құбылыстары жайлы сөз болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті

    ХІХ ғасырдағы басындағы қазақ әдебиеті-ұлттық сөз өнері тарихының елеулі бір кезеңін қамтитын пән. Студенттерге кезең әдебиетінің қоғамдық-әлеуметтік оқиғалары жайында,ауызша дәстүрлі жыраулық және ақындық поэзияның табиғи сабақтастығы,көркемдік,стильдік жалғастығы,әлемдік озық үлгілерімен үндестігінен түсінік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар әдебиеті

    Пән халықтың көркем мәдениетінің ажырамас бөлігі болып табылатын балаларға, жасөспірімдерге және жастарға арналған әдебиетті зерттейді. Студент-филологтар балаларға арналған әлемдік классикалық және қазіргі заманғы әдебиетті де оқиды. Курстың тағы бір маңызды бөлігі жасөспірімдерге арналған әдебиетті оқыту.Себебі студенттер осы жастағы балалар мен жұмыс істеуге тура келеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ тілі лексикологиясы

    Бұл пән қазіргі қазақ тілінің бірнеше құрамды бөліктерін қарастыра отырып лексикология, фразеология, лексикография сияқты салаларына баса назар аударады. Сөздің мағына беру қызметі баса назарға алынып, оған түрлі сөздіктердегі анықтамасы беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тілдік қатынас негіздері

    Пән психолингвистика және ақпарат құралдарының тілдік қатынас негіздерін қамтиды. Сөйлесім-адамның руханиятын, дүниетанымын танытудың құралына айналу машығы екенін түсіндіреді. Пән теориялық дәлелдемелерді практикалық дәлелдей білуге машықтандыруды көздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Абайтану

    Пән абайтану тарихын зерттеу мәселелер ерекшеліктерімен таныстырады, студенттерге абайтану тарихы туралы ерекшеліктерін теориялық және практикалық тұрғыдан меңгертеді. Абай өлеңдерінің, қара сөздерінің поэмаларының және көркем аудармаларының ішкі табиғатының тарихына үңілу арқылы оларға ұлы ақын талантының көркемдік –эстетикалық мәнін жан-жақты игертеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ХХ ғасыр басындағы әдебиет

    ХХғ басындағы қазақ әдебиеті-ұлттық сөз өнері тарихының елеулі бір кезеңін қамтитын пән. Студенттерге кезең әдебиетінің қоғамдық-әлеуметтік оқиғалары жайында,көркемдік,стильдік жалғастығы,әлемдік озық үлгілерімен үндестігінен түсінік береді. Пәнде ХХ ғасыр басындағы діни-ағартушылық, ағартушы-демократтық және демократ-төңкерісшілдік бағыт оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілінің грамматикасы

    Пән болашақ филолог-мамандардың негізгі кәсіби құзіреттіліктерін анықтайтын нормативті пән болып табылады. Мұнда қазақ грамматикасының морфология, сөзжасам, синтаксис, пунктуация салалары жан-жақты әрі өзара байланыста қарастырылады. Грамматикалық форма, грамматикалық мағына, грамматикалық категориялар негізгі нысанға алынады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ тілі сөзжасамы мен морфологиясы

    Пән студенттерді қазіргі қазақ тілінің келесі бөлімдерімен таныстырады: морфемика, сөзжасам, морфология. Пән дәстүрлі түрде сөздінегізгі нысан етіп, тілде болатын өзгерістерді, өтпелі құбылыстарды, жаңа, дамушы және ескірген құбылыстарды ашады. Жалпы қабылданған ғылыми интерпретацияда қазіргі қазақ тілі жүйесінің сипаттамасы беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі

    Пән студенттердің жалпы білім беру мекемелерінде және орта кәсіптік білім беру мекемелерінде қазақ әдебиетін оқыту ұстанымдарын,формаларын, әдістерін, тәсілдерін түсіне білулерін, қазақ әдебиеті мұғалімінің практикалық жұмыс дағдыларын қалыптастыруды жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шәкәрімтану

    Аталмыш пән Шәкәрім шығармаларының рухани қуатын зерделей отырып бүкіл бір ұлттың болмысын, көркемдік дүниетанымын саралауға жол ашуымен құнды. Шәкәрімнің шығармашылық мұрасын зерттеу, талдау жасауда ғалымдардың пікірлерін үнемі дәйектеуден гөрі студенттің ой-тұжырымдар жасауы өзіндік ғылыми құндылық болып табылады. Бұл орайда студенттерге қойылар талап –шәкәрімтану турасындағы әр алуан пікірлерді бір жүйеге келтіріп, бүгінгі ұлттық мүдде тұрғысынан қарастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілін оқыту әдістемесі

    Пән болашақ мұғалімдердің қазақ тілін оқыту барысы туралы іргелі ғылыми-әдістемелік білімдерін қалыптастыруға, қазіргі заманғы мектеп оқу үдерісін тиімді ұйымдастыруға үйретуге бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер орта білім беру жүйесі жағдайындағы практикалық жұмысқа дайындалады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әдеби шығармашылық

    Пән студенттердің рухани дүниесін байыту, көркемсөзбен қаруландырады. Студенттерге эстетикалық, интелектуалдық, көркемдік, сезімдік, адамгершілік, азаматтық тәрбие береді.Оқырманның жеке шығармашылығының ұштасуына әсеретіп, жағдай туғызады. Әдеби – теориялық және тілдік – эстетикалық білімге сәйкес көркем мәтінді талдау және бағалауға дағдыландырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы тіл білімі

    Пән оқу, ғылыми және қолданбалы мәндеттерді көздейді. Жалпы тіл білімі курсы қазақ тілі мұғалімінің практикалық іс-әрекетінде одан әрі ғылыми жұмыс істеу үшін қажетті барлық филологиялық ғылымда, зерттеу әдістерінде қолданылатын терминологиялық базамен студенттерді қаруландырады. Жалпы тілдің даму, қалыптасу, өмір сүру үрдістерін оқытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ диалектологиясы

    Пән студенттерді жалпы халықтық қазақ тілінің бір түрімен таныстырады, ол әдеби тілмен қатар халықтың көпшілігінің күнделікті қарым-қатынас құралы ретінде қызметететін диалектизмдер. Бұл курс диалект тілінің фонетикасы мен грамматикасының көптеген вариативті элементтерімен, диалектілердің лексикалық қорының әртүрлілігімен, жеке диалект жүйелерінің көптілігімен ерекшеленетін қазақ тілінің байлығы туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ТМД халықтарының әдебиеті

    Пән ТМД халықтарының әдебиетіндегі негізгі мәселелерімен,ғалымдар еңбектерімен таныстырады, түркі тілдері туралы мәлімет береді, олардың тарихи кезеңдерін және классификациясын ұғындырады. Мектептегі ТМД әдебиетінің курсын тиімді оқыту жолдарын қайталай отырып, бұл ТМД әдебиетін сатылай талдау үлгілерін жетік меңгеруді көздейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілінің тарихи грамматикасы

    Пән теориялық пәндер арасында маңызды орын алады. Лингвистикалық көзқарасты қалыптастыруға, тілдің өмір сүру және даму заңдарын түсінуге ықпал етеді. Курс студенттерге Қазақ тілінің тарихи грамматикасына түсініктеме беретін ауқымдыақпаратты меңгеруге мүмкіндік береді; Қазақ тілінің тарихи грамматикасындағы ең маңызды фактілерді және онымен байланысты теориялық мәселелерді көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілінің стилистикасы

    Пән фонетика, лексика және грамматика деңгейінде тілдік бірліктердің мәнерлі ресурстарын және олардың сөйлемдегі және сөйлемдегі қызмет ету ерекшеліктерін зерттеуге арналған. Курс студенттерді қазақ тілі мұғалімінің практикалық іс-әрекетінде одан әрі ғылыми жұмыс істеуге қажетті барлық филологиялық ғылымда, зерттеу әдістерінде қолданылатын терминологиялық базамен қаруландырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел әдебиетінің тарихы

    Пән шетел әдебиетін оқып-үйренудің негізі болып табылады, олардың ішінде бірінші кезекте мәтіндерді интерпретациялау және филологиялық талдау саласындағы қажетті мәліметтер ғана емес, сонымен қатар туынды мәтіндерін, шетелдік әдебиеттің іргелі шығармалары авторларының өмірбаяндық мәліметтерін талдау ерекшеліктерін меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Когнитивтік лингвистика

    Пән когнитивті лингвистиканың негізгі теориялықа спектілерін, оның пәнаралық когнитивті ғылымдағы орнын, тіл мен сананың өзара байланысын, әлемнің концептуализациясын, тілдің көмегімен білімді ментальды репрезентациялау тәсілдерін үйретеді. Болашақ қазақ тілі мұғалімдеріне арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиет теориясы

    Пән болашақ педагогты кәсіби оқуға және әдеби шығармаларды талдауға дайындайды. Курс студенттің негізгі ұғымдық аппаратын қалыптастыруға, әдебиет, оның пәні – әдеби-көркем шығарма туралы ғылымның ерекшелігін түсінуді дамытуға, әдеби шығарманы талдау мен түсіндірудің бастапқы дағдыларын қалыптастыруға арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі қазақ тілі синтаксисі

    Пән болашақ қазақ тілі мұғалімдерінің кәсіби дайындығын анықтайды. Осы оқу курсының мазмұнында синтаксис бірлігін тілдің жоғары деңгейі - синтаксис, сөз тіркесі, сөйлем ретінде қарастырады. Оны зерттеу барысында негізгі синтаксистік ұғымдар қарастырылады: синтаксистік бірліктер жүйесі, синтаксистік қатынастар және олардың арасындағы байланыстар. Пән болашақ мұғалімдердің кәсіби даярлығын анықтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ әдеби сынының тарихы

    Пән әдеби үдеріс, баспа сыны, әдеби-баспа сынының көрнекті шеберлері туралы, көркем шығармаларды талдаудың әртүрлі тәсілдері мен принциптері туралы түсініктерді қалыптастыруға, әдеби-сыни шығармалардың идеялық-теориялық, жанрлық және стилистикалық өзіндік ерекшелігін анықтауға және талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдеби үрдіс

    «Әдеби үрдіс» – әдебиеттің әлемдік, аймақтық, ұлттық көлемдегі белгілі бір кезеңін, сондай-ақ тұтастай тарихын қамтитын туу, қалыптасу және дамуынан қарастыратын пән. Әдеби үрдіс әр түрлі әдеби кезеңдерден құралады. Пәнді оқыту барысында әдеби үрдістің ажырамас бір саласы халықаралық әдебиеттер байланысы қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ әдебиеті

    Қазіргі дәуірдегі әдеби процесті қамтитын бұл пәннің аясында осынау кезеңде қазақ даласында қалыптасқан саяси және қоғамдық ахуал жайындағы әлеуметтік, мәдени үдерістер, қазақ халқының рухани өміріндегі әрқилы өзгерістер, тақырыптық, жанрлық, көркемдік тұрғыдан жаңа биіктерге көтерілу құбылыстары жайлы сөз болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Оқылатын салада теориялық білімді практикада қолдана білудің, оқу ақпаратын іздеу, талдау және өңдеу тәсілдерін меңгеру бойынша икем, дағдыларын, тәсілдер мен дағдыларды дербес анықтау, жалпы оқу іскерліктерін, зерттелетін салада қосымша білім алуды, одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдылары.
  • Пәндерді оқыту әдістемесінің теориялық негіздері, сабақтарда заманауи технологиялар мен әдіс-тәсілдерді пайдалану, педагогиканың әдіснамасы мен категорияларын, ұжым мен тұлғаны психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың нақты әдістемесін кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және оқылатын мәселелерді шешу
  • Кәсіби қарым-қатынас, экологиялық, дене, этикалық, құқықтық, ақпараттық, экономикалық мәдениетті және ойлау мәдениетін қалыптастыруға, сондай- ақ кәсіби қызметте ары қарай білім алуды өзіндік жалғастыру үшін қажетті оқу дағдылары мен іскерлігі.
  • Тілдік және әдеби категориялардың ішкі, сыртқы аспектілерін саралап, түрлі қырынан талдауда, пәндердің қалыптасып, даму принциптері және тілдің тарихи грамматикасы бойынша ғылыми зерттеулер мен академиялық хаттардың әдістерін білу және оларды оқылатын салада қолдану.
  • Оқылатын салада шығармашылық еңбек процесін зерттеу, сын жанрының өзекті мәселелері, сыни ойлауды, көшбасшылық сапаларды, қарым-қатынас, төзімділікті, креативтілікті, жинақылықты қалыптастыруда олардың арасындағы күрделі тәуелділік, құбылыстар, теориялар мен фактілерді түсіну және білімін қолдану.
  • Оқылатын салада тілдің нормаларына сәйкес дұрыс грамматикалық формаларды қолдану және сөйлеуді синтаксистік құру дағдыларына сүйене отырып, сөйлеу тәсілін таңдауды жүзеге асыру, сөйлеу тәртібін жоспарлау және күнделікті және кәсіби қарым-қатынас жағдайларына қажетті ақпаратты, идеяларды, мәселелерді және шешімдерді (қазақ, орыс және шет тілдерінде), оқу - практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану;
  • Жалпы адамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық, рухани және мәдени құндылықтарын қалыптастыру, отансүйгіштік, Қазақстан Республикасы халықтарының достығы, әр түрлі мәдениеттерге, салт-дәстүрлерге құрмет көрсету рухында тәрбиелеу мақсатында академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсіну.
  • Әдебиет туралы теориялық, ғылыми ой- пікірлерді талдау, көркем әдебиеттің табиғатын, қаламгердің өмір құбылыстарын бейнелеу принциптері, балалар ақын-жазушылары шығармаларының ішкі, сыртқы аспектілерін саралап, аударманың негізгі ұғымдары мен категориялары, стилистикалық нормалар, олардың тарихи өзгермелілігі, әлемдік тіл білімі бойынша әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру.
  • Осы саладағы озық білімге негізделген әдеби және тілдік материалдарды құрайтын ұғымдар мен категорияларды саралауда білімі мен түсініктерін көрсету;

Ұқсас БББ

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

А.Қ.Құсайынов атындағы Еуразия гуманитарлық институты

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01701 Қазақ тілі және әдебиеті

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Шымкент университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Қызылорда "Болашақ" университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (IP)

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (IP)

М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Top