6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті в Қазақстан-Американдық еркін университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақ тілі мен әдебиеті мамандығы бойынша білім бакалаврын даярлауда білім беру бағдарламаларының негізгі мақсаты: -отансүйгіштік, Қазақстан Республикасы халықтарының достығы, әр түрлі мәдениеттерге, салт-дәстүрлерге құрмет көрсету рухында тәрбиелеу; -жалпы адамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарын қалыптастыру; -экологиялық, дене мәдениетін, этикалық, құқықтық мәдениетті және ойлау мәдениетін қалыптастыру; -бакалаврды тілдік даярлау; - кәсіби қызметте қажетті іргелі білім, білік және дағдыны қалыптастыру болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақстан-Американдық еркін университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
-
Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері
Несиелер: 5Бұл пән ғылыми зерттеулерді, инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамаларды қарастырады, сондай-ақ академиялық мәтіндерді құру және зерттеу нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Несиелер: 5Бұл пән адамдардың қажеттіліктерін барынша қанағаттандыру үшін шектеулі ресурстар жағдайында таңдау мәселесін зерттейді, көптеген мектептер мен бағыттардан тұрады. Экономикалық теорияның негізгі міндеті-шындық модельдерін қолдана отырып, экономикалық өмірдегі оқиғаларды түсіндіру, нақты экономиканы көрсету.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Несиелер: 5Бұл пән құқық ұғымын, көздерін, субъектілерін, әдістерін зерттеуге арналған. Қазақстан Республикасының құқығындағы жауапкершілік институтына сипаттама беріледі. Сондай-ақ сыбайлас жемқорлықтың тұжырымдамасын, мәнін және шығу себептерін, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шараларын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнаманы зерделеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Шығыс Қазақстан өңірінің фольклоры
Несиелер: 3«Шығыс Қазақстан өңірінің фольклоры» пәнін жеке пән ретінде оқыту арқылы аймақ халқының сан ғасыр бойында жасаған рухани мәдениеті – фольклорлық мұраларды терең таныстыру көзделеді. Қазақтың дәстүрлі мәдениетінің бір саласы фольклордың аса құнды рухани байлық екенін болашақ ұрпаққа жеткізуге арналған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Халық ауыз әдебиеті
Несиелер: 3Бұл пән-филолог студенттерді оқыту жүйесіндегі маңызды курс. Басқа оқу пәндерінің қатарында фольклор (фольклористика) туралы ғылым жалпы филологиялық дайындық негіздерін салады. Фольклористиканың мұндай мәні болашақ қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдері үшін оның пәнінің табиғатына байланысты.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Несиелер: 5Пән адам мен биосфераның өзегі болатын жалпы экологиялық мәселелерді қарастырады. Пән білім алушыларда экологиялық ойлауды қалыптастыруға бағытталады, курс экологиялық қауіпсіздік, тіршілік қауіпсіздігі, биосфераның ластану көздері мен деңгейлері, халықты қорғау тәсілдері, құтқару жұмыстарын ұйымдастыру, төтенше жағдайларда олардың жұмысының тұрақтылығын арттыру жөніндегі іс-шаралар бөлімдерін қамтиды, халықтың іс-әрекеті, азаматтық қорғаныстың қорғаныш құрылыстары қарастырылады, халықты азаматтық қорғаныс бойынша оқыту бөлімдері бар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Кәсіби орыс тілі
Несиелер: 3Пәнді оқытудың мақсаты болашақ кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін кәсіби тілдік білімді қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіптік бағдар тұрғысынан барабар іс-әрекетке қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру үшін білім алушыларды Кәсіби-бағытталған тілдік оқытуды жүзеге асырады. Пәнді оқу шеңберінде білім алушылар ғылыми және кәсіби байланыстарды іске асыру үшін қажетті ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын, академиялық жазу дағдыларын алады.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Несиелер: 4Пән балалар мен жасөспірімдердің физикалық даму ерекшеліктеріне, қазіргі кезеңдегі жеке жас кезеңдеріне, ағзаның жас ерекшеліктерін білуге, оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру бойынша гигиеналық ұсыныстар мен оқыту-тәрбие үрдісі кезеңдерін қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Көне түркі әдебиеті
Несиелер: 4Пән жоғары адамгершілік құндылықтарға бағдарланумен көркем шығарманың мәтініне кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыруға, жоғары дәрежелі филолог-маманды, ұлттық және әлемдік мәдениет жүйесіне интеграцияланған, шығармашылықпен ойлайтын тұлғаны тәрбиелеуге бағытталған. Курстың тәрбиелік мақсаты-студенттің көнетүркіәдебиетінің мұрасына барлық түркі халықтарына ортақ мұра деп қарап, өзін үлкен өркениеттің бөлшегі деп қарауға үйрету.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Білім беру құқығы
Несиелер: 3Пән білім беру құқығы ұғымы,әдістері, дереккөздері, ұстанымдары туралы оқытады.Білім беру қатынастары туралы сипаттама береді. Білім беру үрдісіне қатысушылардың құқықтық мәртебесі, олардың құқықтары мен міндеттері ашылады.Білім беру құқығын бұзушылық бойынша жауапкершілік талданады. Халықаралық келісімдер мен институционалдық халықаралық білім беру стандарттары туралы айтылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Шет тілі: тілдік қарым-қатынас мәдениеті бойынша практикум
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – шет тілінде коммуникативті дағдыларды бекіту және жетілдіру. Пән сөйлеуді түсіну дағдыларын жетілдіруді, жазбаша және ауызша түрлі практикалық жаттығуларды орындау барысында ағылшын тілінің лексикалық және грамматикалық құрылымдарын қолдануды қарастырады. Студенттер жаңа тілдік құралдарды, соның ішінде лексикалық және грамматикалық құралдарды меңгеруге, зерттелетін тілдің тілдік құбылыстары туралы білімді меңгеруге, қажетті коммуникативті әсерге жету үшін ойды жеткізудің әртүрлі тәсілдерін меңгеруге қосымша мүмкіндік алады.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Ежелгі дәуір әдебиеті
Несиелер: 4Пән жоғары адамгершілік құндылықтарға бағдарланумен көркем шығарманың мәтініне кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыруға, жоғары дәрежелі филолог-маманды, ұлттық және әлемдік мәдениет жүйесіне интеграцияланған шығармашылықпен ойлайтын тұлғаны тәрбиелеуге бағытталған. Пән көне түркілік әдебиет, ислам дәуірі әдебиеті және Алтын Орда дәуіріндегі әдебиетті қамтиды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Қазақ жазуының тарихы және латын графикасы
Несиелер: 3Курс студенттерге қазіргі қазақ әдеби тілінің жай-күйіне түсініктеме беретін ауқымдыақпаратты меңгеруге мүмкіндік береді; Қазақ жазуының тарихы және латын графикасындағы ең маңызды фактілерді және онымен байланысты теориялық мәселелерді көрсетеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Педагогика
Несиелер: 5Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: оқушыларды тәрбиелеу және оқыту үрдісі; педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері; тұтас педагогикалық үрдістің формалары, әдістері, құралдары; педагогикалық үрдістің мәні мен құрылымы; педагогикалық үрдісті жоспарлау және ұйымдастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Хандық дәуір әдебиеті
Несиелер: 4Пән қазақ әдебиеті тарихының 15-18 ғасырлардағы кезеңін қамтиды. Жырау, жыраулық поэзия, толғау түсініктерін меңгертуді көздейді.Осы кезеңде өмір сүрген Асан қайғы, Қазтуған, Доспамбет, Жиембет, Бұқар жырау, Ақтамберді жырау, Тәтіқара, Көтеш ақын және т.б. шығармашылығымен таныстырылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Түркі халықтарының әдебиеті
Несиелер: 5Пән түркі халықтарының әдебиетіндег інегізгі мәселелерімен,ғалымдар еңбектерімен таныстырады, түркі тілдері туралы мәлімет береді, олардың тарихи кезеңдерін және классификациясын ұғындырады. Мектептегі түркі халықтарының әдебиетінің курсын тиімді оқыту жолдарын қайталай отырып, бұл түркі халықтарының әдебиетін сатылай талдау үлгілерін жетік меңгеруді көздейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Қазіргі қазақ тілі фонетикасы
Несиелер: 4Бұл пән болашақ қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің қазіргі қазақ тілінің келесі тарауларымен таныстырады: фонетика, фонология, орфоэпия, графика және орфография. Фонетика қазіргі қазақ тілінің дыбыстық жүйесін және тілдегі негізгі дыбыстық процестерді ашады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Әдебиеттануға кіріспе
Несиелер: 4Пән болашақ педагогты кәсіби оқуға және балалар әдебиетінің шығармаларын талдауға дайындайды. Курс студенттің негізгі ұғымдық аппаратын қалыптастыруға, әдебиет, оның пәні - көркем шығарма туралы ғылымның ерекшелігін түсінуді дамытуға, әдеби шығарманы талдау мен түсіндірудің бастапқы дағдыларын қалыптастыруға арналған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Әдеби аударма негіздері
Несиелер: 5Пәнстуденттердекөркемаударманыңнегізгітеориялықмодельдерітуралы, тілдіңлексикалықжәнеграмматикалықжүйелерініңарақатынасытуралы, көркемдікжанрынабайланыстыәртүрлітілдікдеңгейлердегіаударматәсілдерітипологиясытуралытүсініктердіқалыптастыруғаарналған; Көркем аударма бойынша студенттердің аудармашылық құзыреттілігін дамытуға бағытталған дағдыларды меңгеруге бағытталған аударма құзыреттілігінің мәдениетаралық компонентін қалыптастыруға арналған
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Тіл біліміне кіріспе
Несиелер: 4Пән оқу, ғылыми және қолданбалы міндеттерді көздейді. Курс қазақ тілі мұғалімінің филологиялық ғылым қолданыланылатын барлық терминологиялық базасын бере отырып, болашақ ғылыми-тәжірибелік қызметіне қажетті тіл білімінің зерттеу әдістерімен терең қаруландырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Орыс әдебиетінің тарихы
Несиелер: 5Пән студенттерге орыс әдебиетінің тарихын меңгертуге арналған.Классицизм, сентиментализм, предромантизм сияқтыбағыттарқалыптасыпдамитын кезең ерекше назарға алынады, әдебипроцестіңнегізгіүрдістеріқалыптасқан кезең де, қазіргі орыс әдебиетінің озық үлгілері де қарастырылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Аударма негіздері
Несиелер: 5Пән студенттерде аударманың негізгі теориялық үлгілері туралы, тілдердің лексикалық және грамматикалық жүйелерінің арақатынасы туралы, мәтіннің түрі мен стиліне байланысты әр түрлі тілдік деңгейлердегі аударма жасаудың типологиясы туралы түсініктерді қалыптастыруға; аударма бойынша студенттердің аудару құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған дағдыларды меңгеруге; аударма құзырының мәдениаралық компонентін қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Кәсіби-бағдарлы шет тілі
Несиелер: 3Пән болашақ мамандық аясында студенттерді кәсіби-бағдарлы оқытуды жүзеге асырады. Бұл оқытудың кәсіби бағыттылығы қағидатын іске асыруды, студенттердің болашақ мамандығы үшін ағылшын тілінде барабар кәсіби қызмет үшін қажетті коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруды білдіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Қазақ тілінің дыбыстық жүйесі
Несиелер: 4Пән қазақ тілінің дыбыстық жүйесін акустика-артикуляциялық, коммуникативтік аспектіден меңгеріп, әдеби тілдің орфоэпиясы мен орфографиясын, дыбыстардың үндесіп қатар тұру заңдылықтарын ғылыми-теориялық және практикалық жақтан игеруге бағытталған. Пәннің негізгі зерттеу нысанына дыбыс, әріп және фонеманың арақатынасымен қоса, негізгі үндесім заңдылықтары алынады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Әдебиет теориясының негіздері
Несиелер: 4Курс студенттің негізгі ұғымдық аппаратын қалыптастыруға, әдебиет, оның пәні – көркем шығарма туралы ғылымның ерекшелігін түсінуді дамытуға, әдеби ағымдар мен бағыттар, әдеби шығарманы талдау мен түсіндірудің бастапқы дағдыларын қалыптастыруға арналған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Нормативті қазақ тілі
Несиелер: 4Пән болашақ филолог-мамандардың негізгі кәсіби құзіреттіліктерін анықтайтын нормативті пән болып табылады. Студенттердің мектеп бағдарламасы көлемінде қазақ тілінен меңгерілген білім, білік дәрежелерін жүйелі түрде тиянақтап, сатылай комплексті талдауды терең игерту, студенттердің жазу сауаттылығын, ауызша сөйлеу мәдениетін жетілдіріп, жоғары курстарда оқылатын қазіргі қазақ тілінің теориялық курсын жоғары деңгейде меңгертуді көздейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 4Пәнді оқу барысында педагогиканың келесі аспектілері қарастырылады: жалпы білім беретін мектепте тәрбие үдерісін жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асыру, сынып жетекшісінің қызметі мен міндеттері, тәрбие әдістері мен формаларын таңдау, тәрбие үрдісін ұйымдастырушылардың мектеп құжаттарын жүргізуі.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Жыраулар поэзиясы
Несиелер: 4«Жыраулар поэзиясы» пәні қазақ әдебиетіндегі жыраулар өнернамасының пайда болу, туу себептері, оның толығу, даму, кемелдену кезеңдерін, жекелеген жыраулардын өмірбаян деректерін жүйелеп, шығармашылық мұрасын оқытады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Білім берудегі IT технологиялар
Несиелер: 5"Білім берудегі ІТ-технологиялар" пәні студенттердің оқу үдерісінде әртүрлі тапсырмаларды орындау аясында білім беру бағдарламасының пәндері бойынша IT-дағдыларын қалыптастыруға, оқытылатын пән тұжырымдамалары негізінде оқытудың заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларын игеруге бағытталған. Пәнді оқу аясында болашақ мұғалімдердің ақпараттық құзыреттіліктермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға ерекше назар аударылады. Пән студенттерге қызмет барысында IT-технологияларды лайықты деңгейде қолдана білуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
ХІХ ғасырдағы ағартушылық-демократтық әдебиет
Несиелер: 5ХIХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің әлемдік озық көркемдік әдістермен, жанрлық, стильдік шеберлік үлгілерімен үндестігіне айрықша назар аудару мақсат етіледі. Әлемдік әдеби дамудың ортақ заңдылықтарын игерген, жаңашылдықпен түлеген реалистік әдебиетіміздің алыптары шығармаларындағы көркемдік шеберлік сырларын тереңдетіле оқыту көзделеді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Қазақ тілі мен әдебиетін оқытудағы жаңа технологиялар
Несиелер: 4Пән студенттерді инновациялық технологиялар эволюциясының қазіргі кезеңі мен және олардың білім беру үдерісін де пайдалану мүмкіндіктерімен, ақпараттық технологияларды қолдана отырып, филологиялық міндеттерді шешу әдістері мен құралдарымен, шығармашылық ойлауды дамытуда инновациялық технологиялардың рөлімен таныстыруға арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Инклюзивті білім беру
Несиелер: 5Бұл пән мүмкіндіктері шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің жалпы сипаттамасын, олармен педагогикалық үрдісті жоспарлау мен ұйымдастырудың ерекшеліктерін, сондай-ақ білім беру мекемелеріндегі түзету-дамыту жұмыстарын қамтиды. Пәнді оқу барысында «ерекше» балалардың психикалық және физикалық жағдайы, түрлері туралы толық түсінік беріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті
Несиелер: 5Тәуелсіздік жылдарындағы әдеби процесті қамтитын бұл пәннің аясында осынау кезеңде қазақ даласында қалыптасқан саяси және қоғамдық жағдайдағы әлеуметтік, мәдени үдерістер, қазақ халқының рухани өміріндегі әрқилы өзгерістер, тақырыптық, жанрлық, көркемдік тұрғыдан жаңа биіктерге көтерілу құбылыстары жайлы сөз болады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті
Несиелер: 5ХІХ ғасырдағы басындағы қазақ әдебиеті-ұлттық сөз өнері тарихының елеулі бір кезеңін қамтитын пән. Студенттерге кезең әдебиетінің қоғамдық-әлеуметтік оқиғалары жайында,ауызша дәстүрлі жыраулық және ақындық поэзияның табиғи сабақтастығы,көркемдік,стильдік жалғастығы,әлемдік озық үлгілерімен үндестігінен түсінік береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Балалар әдебиеті
Несиелер: 5Пән халықтың көркем мәдениетінің ажырамас бөлігі болып табылатын балаларға, жасөспірімдерге және жастарға арналған әдебиетті зерттейді. Студент-филологтар балаларға арналған әлемдік классикалық және қазіргі заманғы әдебиетті де оқиды. Курстың тағы бір маңызды бөлігі жасөспірімдерге арналған әдебиетті оқыту.Себебі студенттер осы жастағы балалар мен жұмыс істеуге тура келеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Қазіргі қазақ тілі лексикологиясы
Несиелер: 5Бұл пән қазіргі қазақ тілінің бірнеше құрамды бөліктерін қарастыра отырып лексикология, фразеология, лексикография сияқты салаларына баса назар аударады. Сөздің мағына беру қызметі баса назарға алынып, оған түрлі сөздіктердегі анықтамасы беріледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Тілдік қатынас негіздері
Несиелер: 5Пән психолингвистика және ақпарат құралдарының тілдік қатынас негіздерін қамтиды. Сөйлесім-адамның руханиятын, дүниетанымын танытудың құралына айналу машығы екенін түсіндіреді. Пән теориялық дәлелдемелерді практикалық дәлелдей білуге машықтандыруды көздейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Абайтану
Несиелер: 5Пән абайтану тарихын зерттеу мәселелер ерекшеліктерімен таныстырады, студенттерге абайтану тарихы туралы ерекшеліктерін теориялық және практикалық тұрғыдан меңгертеді. Абай өлеңдерінің, қара сөздерінің поэмаларының және көркем аудармаларының ішкі табиғатының тарихына үңілу арқылы оларға ұлы ақын талантының көркемдік –эстетикалық мәнін жан-жақты игертеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
ХХ ғасыр басындағы әдебиет
Несиелер: 5ХХғ басындағы қазақ әдебиеті-ұлттық сөз өнері тарихының елеулі бір кезеңін қамтитын пән. Студенттерге кезең әдебиетінің қоғамдық-әлеуметтік оқиғалары жайында,көркемдік,стильдік жалғастығы,әлемдік озық үлгілерімен үндестігінен түсінік береді. Пәнде ХХ ғасыр басындағы діни-ағартушылық, ағартушы-демократтық және демократ-төңкерісшілдік бағыт оқытылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Қазақ тілінің грамматикасы
Несиелер: 5Пән болашақ филолог-мамандардың негізгі кәсіби құзіреттіліктерін анықтайтын нормативті пән болып табылады. Мұнда қазақ грамматикасының морфология, сөзжасам, синтаксис, пунктуация салалары жан-жақты әрі өзара байланыста қарастырылады. Грамматикалық форма, грамматикалық мағына, грамматикалық категориялар негізгі нысанға алынады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Қазіргі қазақ тілі сөзжасамы мен морфологиясы
Несиелер: 5Пән студенттерді қазіргі қазақ тілінің келесі бөлімдерімен таныстырады: морфемика, сөзжасам, морфология. Пән дәстүрлі түрде сөздінегізгі нысан етіп, тілде болатын өзгерістерді, өтпелі құбылыстарды, жаңа, дамушы және ескірген құбылыстарды ашады. Жалпы қабылданған ғылыми интерпретацияда қазіргі қазақ тілі жүйесінің сипаттамасы беріледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Пән студенттердің жалпы білім беру мекемелерінде және орта кәсіптік білім беру мекемелерінде қазақ әдебиетін оқыту ұстанымдарын,формаларын, әдістерін, тәсілдерін түсіне білулерін, қазақ әдебиеті мұғалімінің практикалық жұмыс дағдыларын қалыптастыруды жүзеге асырады.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Шәкәрімтану
Несиелер: 5Аталмыш пән Шәкәрім шығармаларының рухани қуатын зерделей отырып бүкіл бір ұлттың болмысын, көркемдік дүниетанымын саралауға жол ашуымен құнды. Шәкәрімнің шығармашылық мұрасын зерттеу, талдау жасауда ғалымдардың пікірлерін үнемі дәйектеуден гөрі студенттің ой-тұжырымдар жасауы өзіндік ғылыми құндылық болып табылады. Бұл орайда студенттерге қойылар талап –шәкәрімтану турасындағы әр алуан пікірлерді бір жүйеге келтіріп, бүгінгі ұлттық мүдде тұрғысынан қарастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Қазақ тілін оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Пән болашақ мұғалімдердің қазақ тілін оқыту барысы туралы іргелі ғылыми-әдістемелік білімдерін қалыптастыруға, қазіргі заманғы мектеп оқу үдерісін тиімді ұйымдастыруға үйретуге бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер орта білім беру жүйесі жағдайындағы практикалық жұмысқа дайындалады.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Әдеби шығармашылық
Несиелер: 5Пән студенттердің рухани дүниесін байыту, көркемсөзбен қаруландырады. Студенттерге эстетикалық, интелектуалдық, көркемдік, сезімдік, адамгершілік, азаматтық тәрбие береді.Оқырманның жеке шығармашылығының ұштасуына әсеретіп, жағдай туғызады. Әдеби – теориялық және тілдік – эстетикалық білімге сәйкес көркем мәтінді талдау және бағалауға дағдыландырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Жалпы тіл білімі
Несиелер: 5Пән оқу, ғылыми және қолданбалы мәндеттерді көздейді. Жалпы тіл білімі курсы қазақ тілі мұғалімінің практикалық іс-әрекетінде одан әрі ғылыми жұмыс істеу үшін қажетті барлық филологиялық ғылымда, зерттеу әдістерінде қолданылатын терминологиялық базамен студенттерді қаруландырады. Жалпы тілдің даму, қалыптасу, өмір сүру үрдістерін оқытады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Қазақ диалектологиясы
Несиелер: 5Пән студенттерді жалпы халықтық қазақ тілінің бір түрімен таныстырады, ол әдеби тілмен қатар халықтың көпшілігінің күнделікті қарым-қатынас құралы ретінде қызметететін диалектизмдер. Бұл курс диалект тілінің фонетикасы мен грамматикасының көптеген вариативті элементтерімен, диалектілердің лексикалық қорының әртүрлілігімен, жеке диалект жүйелерінің көптілігімен ерекшеленетін қазақ тілінің байлығы туралы түсінік береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
ТМД халықтарының әдебиеті
Несиелер: 5Пән ТМД халықтарының әдебиетіндегі негізгі мәселелерімен,ғалымдар еңбектерімен таныстырады, түркі тілдері туралы мәлімет береді, олардың тарихи кезеңдерін және классификациясын ұғындырады. Мектептегі ТМД әдебиетінің курсын тиімді оқыту жолдарын қайталай отырып, бұл ТМД әдебиетін сатылай талдау үлгілерін жетік меңгеруді көздейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Қазақ тілінің тарихи грамматикасы
Несиелер: 5Пән теориялық пәндер арасында маңызды орын алады. Лингвистикалық көзқарасты қалыптастыруға, тілдің өмір сүру және даму заңдарын түсінуге ықпал етеді. Курс студенттерге Қазақ тілінің тарихи грамматикасына түсініктеме беретін ауқымдыақпаратты меңгеруге мүмкіндік береді; Қазақ тілінің тарихи грамматикасындағы ең маңызды фактілерді және онымен байланысты теориялық мәселелерді көрсетеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Қазақ тілінің стилистикасы
Несиелер: 5Пән фонетика, лексика және грамматика деңгейінде тілдік бірліктердің мәнерлі ресурстарын және олардың сөйлемдегі және сөйлемдегі қызмет ету ерекшеліктерін зерттеуге арналған. Курс студенттерді қазақ тілі мұғалімінің практикалық іс-әрекетінде одан әрі ғылыми жұмыс істеуге қажетті барлық филологиялық ғылымда, зерттеу әдістерінде қолданылатын терминологиялық базамен қаруландырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Шетел әдебиетінің тарихы
Несиелер: 5Пән шетел әдебиетін оқып-үйренудің негізі болып табылады, олардың ішінде бірінші кезекте мәтіндерді интерпретациялау және филологиялық талдау саласындағы қажетті мәліметтер ғана емес, сонымен қатар туынды мәтіндерін, шетелдік әдебиеттің іргелі шығармалары авторларының өмірбаяндық мәліметтерін талдау ерекшеліктерін меңгеру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Когнитивтік лингвистика
Несиелер: 5Пән когнитивті лингвистиканың негізгі теориялықа спектілерін, оның пәнаралық когнитивті ғылымдағы орнын, тіл мен сананың өзара байланысын, әлемнің концептуализациясын, тілдің көмегімен білімді ментальды репрезентациялау тәсілдерін үйретеді. Болашақ қазақ тілі мұғалімдеріне арналған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Әдебиет теориясы
Несиелер: 4Пән болашақ педагогты кәсіби оқуға және әдеби шығармаларды талдауға дайындайды. Курс студенттің негізгі ұғымдық аппаратын қалыптастыруға, әдебиет, оның пәні – әдеби-көркем шығарма туралы ғылымның ерекшелігін түсінуді дамытуға, әдеби шығарманы талдау мен түсіндірудің бастапқы дағдыларын қалыптастыруға арналған.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Қазіргі қазақ тілі синтаксисі
Несиелер: 5Пән болашақ қазақ тілі мұғалімдерінің кәсіби дайындығын анықтайды. Осы оқу курсының мазмұнында синтаксис бірлігін тілдің жоғары деңгейі - синтаксис, сөз тіркесі, сөйлем ретінде қарастырады. Оны зерттеу барысында негізгі синтаксистік ұғымдар қарастырылады: синтаксистік бірліктер жүйесі, синтаксистік қатынастар және олардың арасындағы байланыстар. Пән болашақ мұғалімдердің кәсіби даярлығын анықтайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Қазақ әдеби сынының тарихы
Несиелер: 5Пән әдеби үдеріс, баспа сыны, әдеби-баспа сынының көрнекті шеберлері туралы, көркем шығармаларды талдаудың әртүрлі тәсілдері мен принциптері туралы түсініктерді қалыптастыруға, әдеби-сыни шығармалардың идеялық-теориялық, жанрлық және стилистикалық өзіндік ерекшелігін анықтауға және талдауға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Әдеби үрдіс
Несиелер: 5«Әдеби үрдіс» – әдебиеттің әлемдік, аймақтық, ұлттық көлемдегі белгілі бір кезеңін, сондай-ақ тұтастай тарихын қамтитын туу, қалыптасу және дамуынан қарастыратын пән. Әдеби үрдіс әр түрлі әдеби кезеңдерден құралады. Пәнді оқыту барысында әдеби үрдістің ажырамас бір саласы халықаралық әдебиеттер байланысы қарастырылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Қазіргі қазақ әдебиеті
Несиелер: 5Қазіргі дәуірдегі әдеби процесті қамтитын бұл пәннің аясында осынау кезеңде қазақ даласында қалыптасқан саяси және қоғамдық ахуал жайындағы әлеуметтік, мәдени үдерістер, қазақ халқының рухани өміріндегі әрқилы өзгерістер, тақырыптық, жанрлық, көркемдік тұрғыдан жаңа биіктерге көтерілу құбылыстары жайлы сөз болады.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Код ON8
Оқылатын салада теориялық білімді практикада қолдана білудің, оқу ақпаратын іздеу, талдау және өңдеу тәсілдерін меңгеру бойынша икем, дағдыларын, тәсілдер мен дағдыларды дербес анықтау, жалпы оқу іскерліктерін, зерттелетін салада қосымша білім алуды, одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдылары.
-
Код ON2
Пәндерді оқыту әдістемесінің теориялық негіздері, сабақтарда заманауи технологиялар мен әдіс-тәсілдерді пайдалану, педагогиканың әдіснамасы мен категорияларын, ұжым мен тұлғаны психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың нақты әдістемесін кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және оқылатын мәселелерді шешу
-
Код ON9
Кәсіби қарым-қатынас, экологиялық, дене, этикалық, құқықтық, ақпараттық, экономикалық мәдениетті және ойлау мәдениетін қалыптастыруға, сондай- ақ кәсіби қызметте ары қарай білім алуды өзіндік жалғастыру үшін қажетті оқу дағдылары мен іскерлігі.
-
Код ON3
Тілдік және әдеби категориялардың ішкі, сыртқы аспектілерін саралап, түрлі қырынан талдауда, пәндердің қалыптасып, даму принциптері және тілдің тарихи грамматикасы бойынша ғылыми зерттеулер мен академиялық хаттардың әдістерін білу және оларды оқылатын салада қолдану.
-
Код ON5
Оқылатын салада шығармашылық еңбек процесін зерттеу, сын жанрының өзекті мәселелері, сыни ойлауды, көшбасшылық сапаларды, қарым-қатынас, төзімділікті, креативтілікті, жинақылықты қалыптастыруда олардың арасындағы күрделі тәуелділік, құбылыстар, теориялар мен фактілерді түсіну және білімін қолдану.
-
Код ON6
Оқылатын салада тілдің нормаларына сәйкес дұрыс грамматикалық формаларды қолдану және сөйлеуді синтаксистік құру дағдыларына сүйене отырып, сөйлеу тәсілін таңдауды жүзеге асыру, сөйлеу тәртібін жоспарлау және күнделікті және кәсіби қарым-қатынас жағдайларына қажетті ақпаратты, идеяларды, мәселелерді және шешімдерді (қазақ, орыс және шет тілдерінде), оқу - практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану;
-
Код ON7
Жалпы адамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық, рухани және мәдени құндылықтарын қалыптастыру, отансүйгіштік, Қазақстан Республикасы халықтарының достығы, әр түрлі мәдениеттерге, салт-дәстүрлерге құрмет көрсету рухында тәрбиелеу мақсатында академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсіну.
-
Код ON4
Әдебиет туралы теориялық, ғылыми ой- пікірлерді талдау, көркем әдебиеттің табиғатын, қаламгердің өмір құбылыстарын бейнелеу принциптері, балалар ақын-жазушылары шығармаларының ішкі, сыртқы аспектілерін саралап, аударманың негізгі ұғымдары мен категориялары, стилистикалық нормалар, олардың тарихи өзгермелілігі, әлемдік тіл білімі бойынша әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру.
-
Код ON1
Осы саладағы озық білімге негізделген әдеби және тілдік материалдарды құрайтын ұғымдар мен категорияларды саралауда білімі мен түсініктерін көрсету;
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатҚазақстан-Американдық еркін университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатӨ.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат"Алматы" Университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 6B01701-Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатЕ.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатАймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатЫ. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатХалықаралық гуманитарлық-техникалық университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
БакалавриатЕуразия гуманитарлық институты
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатБатыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатТараз инновациялық-гуманитарлық университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатИнновациялық Еуразия университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
БакалавриатМардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатШымкент университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау
БакалавриатОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатТорайгыров университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат"Сырдария" университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат«Тұран-Астана» университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі және әдебиеті
БакалавриатСулейман Демирел атындағы университет
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатҚызылорда "Болашақ" университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиетінің оқытушылары
БакалавриатОрталық-Азия Университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатШ.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиетінің мұғалімдерін оқыту
БакалавриатТараз мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
БакалавриатШет тілдер және іскерлік карьера университеті
БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша