Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Тіл біліміне кіріспе

    Мақсаты: тіл білімінің негіздерін меңгерту. Мазмұны: тіл ғылымы нысаны мен зерттеу әдіс-тәсілдері, тіл білімінің салалары, тіл білімінің жүйесі, тілдің табиғаты, мәні, қоғамдық қызметі, тілдің құрылымы, тілдің таңбалық сипаты, тілдің шығуы туралы теориялар, тілдің жіктелуі, жазудың түрлерін игереді. Құзыреттілігі: Тіл ғылымы теориялық тұжырымдарына қатысты өз ойларын айта біледі, пікірлерін дәлелдей алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Абайтану

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең сүйіспеншілікке тәрбиелеу: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан Ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Функционалды фонетика және оны оқыту

    Мақсаты: Тіл дыбыстарының фонетикалық, фонологиялық табиғатын меңгерту. Мазмұны: Сегментті және суперсегментті фонетиканың негізгі бірліктерін қолданымдық ерекшеліктерін функционалды тұрғыда меңгерту. Отандық және шетелдік ғалымдардың зерттеулерін, қазақ графикасы мен орфографиясының негіздерін фонологияға, сингармонизм заңына, әліпби теориясына сүйене отырып талдауға үйрету. Құзыреттіліктері: Тіл дыбыстарының фонетикалық, фонологиялық табиғатын функционалды тұрғыда оқыту шеберлігі қалыптасқан

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілінің фонетикасы

    Фонетиканы зерттеу объектісі. Фонетиктерді ғылымның басқа салаларымен байланыстырыңыз. Фонетиканы зерттеу әдістері мен әдістерінің түрлері. Фонетикадағы ғылыми салалар. Сегменттік және суперсегменталық фонетика туралы жалпы мәліметтер. Қазақ тіліндегі үнсіздік және үнсіздік. Фонология. Мәні фонема - дыбыстық хат. Инвариант, нұсқа, вариация. Дыбыс өзгерістері. Қазақ тіліндегі сингармонизм. Қазақ тіліндегі нақыштар. Тоном және оның компоненттері. Графика

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттануға кіріспе

    Мақсаты:Әдебиеттану мәселелерін, бастауларын, салаларын, әдебиет теориясының мәселелерін таныстыру. Әдебиет туралы ғылым және оның салаларын және оның қосымша салаларын, нақты айтқанда әдебиеттің теориясының, сынының, тарихының бастау арналарын, әрқайсысының өзіндік табиғатына тән ерекшеліктерін талдап-таразылау арқылы түсіндіреді. Әдебиет туралы ғылымның тарихынын, сөз өнерінің қоғамдық функциясын түсініп, практикада қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақ тілінің сөзжасамы,морфологиясы және оны оқыту

    Мақсаты: Сөздердің жасалу жолдары мен түрленуін орта мектепте оқытудың әдіс-тәсілдерін меңгерту. Мазмұны: Сөзжасам, морфология пәнінің нысаны, сөздердің жасалу тәсілдері, оның тарихи негізі, зерттелу аспектісі, сөзжасам теориясы мен номинация теориясының арақатынасы және оны оқытудың әдіс-тәсілдері, атауыш сөздер мен түбір сөздің айырым белгілерін, қосымшалардың түрлері мен функционалдық қызметін, грамматикалық мағынаның түрлерін, грамматикалық категорияның ерекшіліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Мақсаты: балалар дамуының жас және физиологиялық ерекшеліктерін білу. Студенттер білім алушылардың дамуын бақылай отырып, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлайды және енгізеді, оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескереді, әртүрлі жағдайларда оқушылардың жалпыға бірдей оқуы мен әл-ауқатын шығармашылықпен қолдайды. Студенттер мүмкін: * әр түрлі оқушылардың жеке бастапқы нүктелерін, олардың оқу әлеуетін және нақты қажеттіліктерін тану қолдау * оқушылардың нақты қолдау, басшылық, оқыту және бағалаудағы жеке қажеттіліктерін қарастыру * нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдістемелік шешімдермен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ауыз әдебиеті және оны оқыту әдістемесі

    Мақсаты: фольклортану ғылымындағы методологиялық мәселелерді, фольклордың табиғатын, ерекшеліктерін, көркемдік жүйесін, жанрларын, поэтикасын, даму-қалыптасуын, зерттелуін таныту. Фольклор, фольклортану ғылымының ерекшеліктері. Әлемдік фольклортану ғылымындағы теориялық бағыттар, мектептер. Жанрлары, поэтикалық тәсілдері, құралдары. Феодализм, Кеңес дәуіріндегі фольклор. Ертегілер. Аңыздар. Эпостар. Тарихи, тұрмыс-салт жырлары. Шешендік сөздер. Эпостық, лиро-эпостық жырлар. Құзіреттілігі: халық ауыз әдебиеті мұраларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Халық ауыз әдебиеті, оны оқыту әдістемесі

    Мақсаты: халықтың жүріп өткен тарихи жолын ауыз әдебиеті арқылы таныту, үйрету, меңгерту. Мазмұны: Халық ауыз әдебиеті - жоғарғы оқу орындарында халықтың ауызша сөз өнерін зерттейтін ғылым саласы ретінде фольклор тарихын, теориясын, жанрлық түрлеріне тән ерекшеліктерін қалай үйретудің әдіс –тәсілдерін үйрету. Құзыреттіліктері: халықтың ауызша сөз өнерін кәсіби қызметті ұйымдастыруда қолдану тәсілдерін меңгерген

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Бұл курстың мақсаты педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады Болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.қоғамдастықтың дамуына және әл-ауқатына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық зерттеулер

    Мақсаты: іздеу дағдыларын игеру, әртүрлі көздерден білімді сыни тұрғыдан іріктеу, зерттеу нәтижелерін өзінің педагогикалық ойлауы мен практикасын дамытуда пайдалану. Студенттер: •педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын түсіну. •педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тану және күнделікті ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсіну. •адам табиғаты туралы мәдени түсініктерді және олардың мұғалімнің жұмысы үшін маңыздылығын ажыратыңыз. білім беру саласындағы өзгерістерді олардың даму перспективаларын ескере отырып қабылдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ортағасыр әдебиеті

    Мақсаты: Қазақ әдебиеті тарихының қайнар бастауларымен таныстыру. Түркі халықтар әдебиетінің даму кезеңдері, өзіндік ерекшеліктері, ежелгі түркі әдеби жәдігерліктер,XV-XVIII ғасыр поэзиясы. Құзіреттілігі: Түркі поэзиясының көркем сөз өнерінің де сан ғасырлар бойы бір сәтке де үзілмей келе жатқан көркемдік дәстүр жалғастығын саралайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар

    Мақсаты: студенттерді цифрлық технологиялардың мәнімен және оларды қолдану тәсілдерімен таныстыру. Мазмұны: білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде қолдану. Мультимедиялық технологиялар. Білім берудегі 3D технологиялары. Сандық білім беру ресурстарының жіктелуі. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Сандық робототехника. Әдістеме оқу процесінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану. Оқу нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу жұмыстарын цифрландыру мәселелері. Білім берудің әкімшілік-басқару қызметін цифрландыру. НЗМ ДББҰ - ның цифрлық білім беру ресурстары. Құзыреттіліктері: білім берудің әкімшілік-басқару қызметін фровизациялау өзінің кәсіби қызметінде цифрлық технологияларды қолдану әдістерін меңгерген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Ежелгі және хандық дәуір әдебиеті және оны оқыту әдістемесі

    Мақсаты: Ежелгі түркі және Қазақ хандығы дәуіріндегі әдеби жәдігерліктерді жан-жақты таныстыру. Түркі қағанаты дәуіріндегі әдебиеті, оғыз дәуіріндегі әдебиеті, ислам дәуіріндег, қарахан дәуіріндегі,Алтын Орда дәуіріндегі,қазақ хандығы дәуіріндегі әдебиет. Құзіреттілігі: Ежелгі заманғы және қазақ хандығы дәуіріндегі әдебиетке ғылыми негізде талдау жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі психология және диалог, өзара әрекет, коммуникация

    Мақсаты: педагогика мен дидактиканың құзыреттілігін арттыру. Студенттер адам психикасының қалыптасуы, дамуы, жұмыс істеуі, оның құрылымдық компоненттері, даму заңдылықтары, тұлғаның жұмыс істеуі, жеке және жеке қасиеттерінің заманауи психологиялық теорияларын, модельдерін, тұжырымдамаларын игереді және білім алушылардың/оқушылардың оң дамуын қолдау үшін оқытуда және әртүрлі білім беру контексттерінде білімді қолдана алады. өзара әрекеттесу үшін құзыреттерді игеру, өзара іс-әрекеттің әр түрлі серіктестік желілерінде қарым-қатынас жасау және ынтымақтасу, педагогикалық қызметті дамытуға қолайлы жаңа қатынастар жасау. Студенттер: * педагогикалық психологияның негізгі ұғымдарын, терминдері мен салаларын, психологиялық-педагогикалық білімді практикалық қолдануды біледі; * оқу және тәрбие процестеріндегі адамның танымдық және тұлғалық дамуының заңдылықтарын, фактілері мен құбылыстарын талдайды; * әр түрлі деңгейдегі білім беру орталарын жобалау, сараптау және түзету мәселелерін шешуге кешенді тәсілді қолданады; * кәсіби құзыреттіліктің дамуын өмір бойы үздіксіз оқу процесі ретінде түсінеді; • жеке, коммуналдық және желілік деңгейлердегі байланыс пен өзара әрекеттесудің негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын біледі; • оқытуды ынталандыру үшін ең қолайлы жазбаша және ауызша қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу әдістерін таңдайды; • оқу тәжірибесін байыту үшін онлайн және контактілі оқытуда диалогты қолданады; • топтық динамиканың заңдылықтарын түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • ХІХ ғғ.қазақ әдебиеті және оны оқыту

    Мақсаты: Ақын-жыраулар поэзиясы, ақындық мектеп және классикалық әдеби дәстүрлер тұтастығын оқып, білу. Мазмұны: Ауызша дәстүрлі ақын-жыраулар поэзиясының жанрлық жүйесін танытып, ақындар шығармаларындағы сыншыл реализм сипатын түсіну, бағалау меңгеріледі. Ақындық мектеп және классикалық әдеби дәстүрлер тұтастығы, дәстүрлі ақындар шығармашылығы және эпикалық дәстүр қарастырылып, оны оқытудың жолдары меңгертіледі. Құзыреттіліктері: Әдеби дәстүрлер, жалғастық және жаңашылдық жайындағы ұғымдарды игерген

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Лексикология және оны оқыту

    Мақсаты: қазақ тілі лексикалық жүйесінің ғылыми теориялық негіздерін меңгертіп, қазақ тілінің сөз байлығын қолданудың әдістемесі мен оны оқытудың жолдарын үйрету. Мазмұны: Сөз, сөздік қор, сөздік құрам, сөздің мағыналары, омоним, синоним, антоним, диалект сөздер, фразеологизмдер т.б. теориялық тұрғыдан меңгертіп, оқытуда қолдана алу. Құзыреттілігі: Сөз құдіретін түсінеді, кәсіби қызметінде пайдалана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Ілгермелі шет тілі

    Мақсаты: кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттілікті пысықтау. Мазмұны: Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар, репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу. Құзыреттіліктер: кәсіби және жеке тұлғалық білім алуды жүзеге асыру, болашақ білім беру бағыттарын, кәсіби мансабын жобалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы

    Мақсаты: қазақ тілі лексикалық жүйесінің ғылыми теориялық негіздерін меңгерту арқылы студенттердің сөз байлығын жетілдіру, ой-өрісін кеңейту, оны оқытудың жолдарын үйрету. Мазмұны: Сөз, сөздік қор, сөздік құрам, сөздің көп мағыналылығы, ауыспалы мағына, диалект сөздер, фразеологизмдер т.б. теориялық тұрғыдан меңгертіп, оқытуда қолдана алу. Құзыреттіліктері: Сөз құдіретін түсінеді, кәсіби қызметінде пайдалана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Функционалды синтаксис: оқыту әдістемесі

    Мақсаты: Қазіргі қазақ тіліндегі сөйлемнің құрылымдық, мағыналық жүйесін оқыту. Мазмұны: жай сөйлемнің типтерін, құрмалас сөйлемнің түрлерін, сөз тіркесі, сөйлем мүшелері, айқындауыш мүшелер, тыныс белгілерінің қойылу жолдарын, оларды оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдерді қарастырады. Құзыреттіліктері: синтаксиске қатысты ұғымдарды, терминдерді, сөйлемнің құрамындағы сөздердің байланысу жолдарын, жай сөйлемдердің байланысып құрмалас сөйлем жасау жолдарын біледі, мағыналық топтарын ажыратады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілін оқыту әдістемесі

    Мақсаты: нормативті құжаттар: білім стандарттары, типтік бағдарлама, қазақ тілін оқыту бойынша енгізілген жаңашылдықтарды зерделеу: Мазмұны: Критериалды бағалау, оқытудың әдістері мен қағидалары, сабақты өткізу, оның құрылымы, білім беру технологиялары, инновациялық әдіс-тәсілдер, сыныптан тыс жұмыстар, теориялық білімді практикада қолдану жолдары қарастырылады. Құзыреттілігі: пәндерінің теориялық негіздерін және оларды оқытудың технологияларын қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілі мен әдебиетін оқытуды бағалау және дамыту

    Мақсаты: студенттерге қазақ тілі мен әдебиетін оқытуды этикалық тұрғыдан сындарлы және сыни бағалау жолдарын меңгерту. Мазмұны: Бағалау. Оқытуды бағалаудың маңызы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау. Құзіреттілікті бағалаудың ұстанымдары. Бағалау әдістері. Бағалау талаптары. Кері байланыс. Кері байланыс түрлері. Оқушылардың білім, білік деңгейлерін анықтау. Білім алушылардың өзін-өзі бағалау дағдылары. Құзіреттілігі: оқытудың әр кезеңінде бағалау түрлерін қолданады, оқушылардың өзін-өзі және өзара бағалауын іске асырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Функционалды синтаксис

    Мақсаты: Синтаксис саласының барлық аспектілері туралы білім беру, синтакистік бірліктердің өзара байланысын оқыту. Мазмұны: Сөз тіркесі, жай және құрмалас сөйлемнің табиғатын, сөйлем мүшелері мен бөгде сөз бен тыныс белгілерді біртұтастықта меңгертеді, оның тілдік жағдаяттағы қызметін оқытудың жолдарын үйретеді, сөйлем талдайды. Құзыреттілігі: Синтакистік бірліктердің коммуникативтік-функционалдық қызметін біліп, оны оқытудың жолдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Балалар әдебиеті және оны оқыту

    Мақсаты: балалар әдебиетінің тарихи-жанрлық сипаты, даму барысы туралы әдеби білім қалыптастыру. Мазмұны: Балалар әдебиетіндегі поэзия, проза жанрлары. Балаларға арналған жазушылар кітапханасы. Жаттауға, жаттығуға арналған өлеңдер. Мәнерлеп оқу әдістері. Мектеп оқулықтарындағы әңгімелер, роман үзінділері, өлеңдер. Құзыреттілігі: балаларға арналған шығармаларды таңдайды, талдайды, эстетикалық қуат-күшін таниды, бағалайды. Балаларға арналған шығармаларды оқыту технологияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау. Студенттер: * әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау * даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 4
  • Жалпы тіл білімі

    Мақсаты: жалпы тіл білімінің қалыптасу тарихы мен теориясын меңгерту Мазмұны: жалпы тіл білімінің зерттеу нысаны және қарастыратын мәселелері, түрлері, зерттеу әдіс-тәсілдері, жаңа бағыттар, Қытай, Үнді, Грек, Орта ғасыр тіл білімі, ХІХ-ХХ ғасыр лингвистикасы. Тіл біліміндегі бағыттар мен мектептер. Лингвистикалық мектептер. Құзыреттілігі: жалпы тіл білімінің теориялық талдауларын зерттеу жұмыстарында қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Қазақ тілін оқытудың коммуникативтік парадигмасы

    Мақсаты: қазақ тілін меңгертудің әдіснамалық негіздерін, әдістемелік жүйесін, практикалық жолдарын меңгерту. Мазмұны: қазақ тілінде оқытпайтын мектептерде қазақ тілін оқыту әдістемесі. Қазақ тілін меңгерту: мақсаты, міндеті, білім мазмұны, оқытудың формасы, әдістері, нәтижесі. Білім мазмұны, іріктеу ұстанымдары. Білім беру бағдарламалары. Жоспар, түрлері. Инновациялық әдістер, технологиялар. Бағалау және оның түрлері. Құзыреттілігі: қазақ тілін үйретудің әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі

    Мақсаты: Әдебиетті ауызша өнер мен ғылым ретінде қызмет ететін әдебиеттің ерекшеліктеріне негізделген «халықтың көркем тарихы», «өмір оқулығы» деңгейінде оқытудың жолдарын меңгерту. Мазмұны: Оқушылардың рухани танымын байытып, эстетикалық, зияткерлік, азаматтық тәрбие беру көзделеді. Жаңартылған білім беру жүйесінде, жаңа технологиялар арқылы оқытуда интербелсенді әдістерді қолданудың тиімді жолдарын ұсынады. Құзыреттіліктері: Пәндерінің теориялық негіздерін және оларды оқытудың технологияларын меңгерген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Сөз өнерін меңгерту әдістемесі

    Мақсаты: Әдебиеттің ғылым, пән, өнер ретіндегі рөлін түсіндіре отырып, сөз өнерін меңгертудің озық тәжірибелерін зерттеу, талдау . Мазмұны: Әдебиет-сөз өнері. Көркем шығармалардың эстетикалық табиғаты мен оны таныту жолдары. Әдебиетті оқытудың жаңа технологиялары, интербелсенді әдістері. Құзыреттілігі: Әдебиеттің сөз өнері ретіндегі рөлін түсінеді, көркем шығармалардың эстетикалық күш-қуатын сезеді, бағалайды және оны таныту жолдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Лингвистикалық талдау парадигмасы

    Мақсаты: қазақ тілін меңгертуде тілдің жаңа бағыттары бойынша лингвистикалық талдауды меңгерту. Мазмұны: деректемелік талдау, грамматикалық ұғымдарға талдау, синтаксистік қатынастарға талдау, грамматикалық талдау, концептуалдық талдау, дискурстық талдау, кешенді талдау, аксиологиялық талдау, танымдық ерекшеліктеріне талдау, этногенездік талдау, түбірді талдау, силлабикалық талдау, дыбыстық талдау, қатысымдық талдау. Құзыреттілігі: тіл үйретуде қатысымдық, танымдық ерекшеліктерін талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Салғастырмалы грамматика

    Мақсаты: қазақ тілінің өзге тілдермен ұқсастығын, айырмашылықтарын, ерешеліктерін ажыратып, салғастырмалы меңгертудің жолдарын үйрету. Мазмұны. Қазақ тілі мен орыс тілінің аспектілерін салыстырмалы түрде зерттеу. Салыстыру әдісі. Тілдердің ерекшеліктерін, ұқсастығын, айырмашылығын жіктеу. Қазақ тілі мен әдебиетін интеграциялап оқыту және кіріктіріп оқытудың ерекшеліктері. Құзыреттілігі: сабақта тілді өзге тілмен салыстырып, әдебиетпен кіріктіріп меңгертудің тәсілдерін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласындағы зерттеу дағдылары

    Конституцияның, ҚР қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттіктер шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; Қаржы құқығы және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның шығу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнама.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • ХХ ғасырдағы қазақ әдебиеті және оны оқыту әдістемесі

    Мақсаты: қазақ әдебиеті тарихының ХХ ғасырдың басындағы әдеби үрдіс және оны оқыту жайында кең көлемді мағлұмат беру болып табылады. XX ғасыр басындағы казақ елінің саяси, әлеуметтік жағдайы және ұлттық мәдениеттің даму бағыттары. Әдебиетінің тарихын оқытуда дәстүрлі және инновациялық әдістер, жаңа технологиялар. Құзіреттілігі: ХХ ғасыр басындағы әдеби құбылыстарды талдай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Тірі организмдердің, ұйымның әр түрлі деңгейдегі экожүйелерінің, тұтастай алғанда биосфераның, олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтары; БиоСфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның экономикалық қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғатты пайдалануды күшейту жағдайында; әртүрлі елдердегі және ҚР-дағы орнықты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы идеялар; экология, қоршаған ортаны қорғау, орнықты даму мәселелері. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілі мен әдебиетін оқытуды жоспарлау және жекелендіру

    Мақсаты: педагогикалық және өзіндік зерттеулер негізінде оқушылардың дара тұлғалық қабілеттерін ескеріп, тіл мен әдебиетті даралап меңгерту дағдысын қалыптастыру. Мазмұны: қазақ тілі мен әдебиетін оқытуда оқушылардың психологиялық ерекшеліктері. Даралап оқыту ұстанымдары. Оқыту үдерісіндегі педагогикалық технологиялар.Тұлғаның дамуы мен өзіндік бағалауы. Тіл үйретуге қолайлы ахуал тудыру мәселелері. Педагогикалық іс-әрекетті жоспарлау, нәтижені болжау. Пән бойынша меңгерілетін кәсіби құзіреттіліктер және кәсіпкерлік қызмет. Құзіреттілігі: қазақ тілі мен әдебиетін оқытуда педагогикалық қызметін жоспарлайды, даралап оқыту принциптерін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Деңгейлік қазақ тілі

    Мақсаты: Үздіксіз білім беру сатыларында қазақ тілін меңгертудің тілдік деңгейлерін, ерекшеліктерін үйрету. Мазмұны: Теориялар, парадигмалар. Қазақ тілін меңгерту деңгейлері: қарапайым, негізгі, орта, ортадан жоғары деңгейлер. Деңгейлерінің ішкі жіктелім-игерімі. Деңгейден деңгейге өту кезеңдеріне қойылатын талаптар. Әр деңгейде сөйлесім әрекетінің түрлеріне қойылатын талаптар; күтілетін нәтижелер. Нәтижелерді бағалау индикаторы. Сөйлеу дағдыларын бағалаудың өлшемдері, критерийлері. Құзыреттілігі: деңгей талаптарына сай тілді меңгертеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Алаш әдебиеті

    Мақсаты: Алаш зиялыларының әдебиеттану ғылымы саласындағы ғылыми-теориялық ой-пікірлерін, көзқарастарын саралау. Мазмұны: ХХ ғасырдың басындағы ұлт зиялыларының қазақ сөз өнері, оның ішінде әдебиеттану ғылымы саласындағы ғылыми-теориялық ой-пікірлерін, кәсіби көркем сынды дамытудағы сыншылдық-эстетикалық көзқарастарын қазіргі тәуелсіздік талаптары тұрғысынан қайта зерделеп, жаңаша пайымдай отырып оқыту. Құзыреттіліктері: Қазақ әдебиетінің тарихын, теориялық мәселелерін және даму бағыттары мен үрдістерін біледі және көркем шығарманы талдауда қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістері

    Деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілін салыстырмалы оқытудағы интеграциялық әдістер

    Мақсаты: қазақ тілінің өзге тілдермен ұқсастығын, айырмашылықтарын, ерешеліктерін ажыратып, салғастырмалы меңгертудің жолдарын үйрету. Қазақ тілі мен орыс тілінің аспектілерін салыстырмалы түрде зерттеу. Салыстыру әдісі. Тілдердің ерекшеліктерін, ұқсастығын, айырмашылығын жіктеу. Қазақ тілі мен әдебиетін интеграциялап оқыту және кіріктіріп оқытудың ерекшеліктері. Құзіреттілігі: сабақта тілді өзге тілмен , әдебиетпен кіріктіріп меңгертудің тәсілдерін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Әдебиет теориясы

    Мақсаты: Студенттердің білімін жаңа теориялық ұғымдармен толықтыра отырып, әдебиеттің өзекті теориялық мәселелерін меңгерту. Мазмұны: Студенттердің көркемдік және эстетикалық білімдерін дамыту, оны зерттеудің жаңа бағыттарын, ғылыми тұжырымдарды талдай отырып, әдеби-эстетикалық, теориялық білімін дамыту және өмірде қолдану. Құзыреттілігі: әлемдік классикалық әдебиет және өнер негіздерін, әдеби-эстетикалық, теориялық білімін кәсіби қызметінде пайдалана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Филологиялық білім берудегі зерттеулер, даму және инновациялар

    Мақсаты: Білім берудегі филологиялық зерттеулерге бағытталған ойлау қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: білім берудегі жаңа бағыттар. Ғылыми зерттеу жұмысының түрлері. Ғылыми зерттеу құзыреттілігі. Филологиялық білім берудегі қоғамдық-әлеуметтік сұраныс. Оқыту технологиялары мен инновациялық бағыттарды әзірлеу (жасау), жетілдіру, қолдану жолдары. Құзіреттілігі: ғылыми зерттеулер негізінде тіл мен әдебиетті оқыту және тіл үйрету дағдысы дамиды, педагогикалық қызметінде өзінің зерттеушілік әрекетін ұйымдастырады, құжатын дайындайды, нәтижеге жетеді .

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Стилистика және оны оқыту

    Мақсаты: стилистиканың ұғымдарын теориялық және дискурстық тұрғыдан меңгерту. Мазмұны: стиль түрлері, жанрлары, семантикалық-стилистикалық ерекшеліктері, сөздегі стильдер тоғысы, қойылатын талаптар, сапалары мен сөйлеу мәнері. Жазушы және ақынның стилі, ғалымның және журналистің стилі. Құзыреттілігі: стилистикалық, шешен сөйлеу нормаларын қолданады; сөйлеу мен дискурстағы тіл, қоғам, тұлға қатынасын талдайды; стилистикалық, шешендік өнер бірліктерін шығармашылықпен меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Көркем мәтінді әдеби талдау әдістемесі

    Мақсаты: Көркем мәтінді талдау арқылы мәтін мен автордың, оқырман мен мәтіннің арасындағы поэтикалық байланыстарды қарастыру. Мазмұны: Көркем әдебиеттің поэтикасын әдеби және сыни дискурс тұрғысынан қарастыру. Қазіргі қазақ әдебиеті шығармаларын зерттеу мен талдаудың әдістері, тәсілдері, теориялық білімді практикамен ұштастыру, жүйелі түрде толықтыру дағдыларын игеру. Құзыреттіліктері: Көркем шығарманы тарихи - функционалдық әдіс контексіндегі талдай біледі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Көркем мәтінді әдеби талдау негіздері

    Мақсаты: Көркем мәтінді талдау: мәтін мен автордың, оқырман мен мәтіннің арасындағы поэтикалық байланыстарды меңгертеді. Мазмұны: Әдебиеттің поэтикасын әдеби және сыни дискурс тұрғысынан қарастыру. Қазіргі әдеби шығармаларды зерттеу мен талдаудың әдістері, тәсілдері, теориялық білімді практикамен ұштастыру, жүйелі түрде толықтыру дағдыларын игеру. Құзыреттілігі: Көркем шығарманы тарихи - функционалдық әдіс контексіндегі талдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Әдеби тіл және сөз мәдениеті

    Мақсаты: әдеби тілдің нормаларын лингводидактикалық, сөз мәдениеті ұғымдарын теориялық-лингвомәдени тұрғыдан меңгерту Мазмұны: әдеби тілдің анықтамасы, тіл мен мәдениет, әдеби тіл нормалары және стиль, сөздің коммуникативтік сапалары, сөйлеу мәдениетін дамыту дағдылары Құзыреттілігі: әдеби тілдің нормалары мен түрлерін біледі; сөз этикеті нормаларын тілдік жағдаяттарда қолданады; әртүрлі стильдегі сөйлеудің функционалды-коммуникативтік дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Қазіргі қазақ әдебиеті және оны оқыту әдістемесі

    Мақсаты: Шығармаларды идеялық-тақырыптық тұрғыдан, жанр, көркемдік жүйе бойынша меңгерту Мазмұны: Қазіргі қазақ әдебиетінің шығармаларын идеялық-тақырыптық тұрғыдан, жанр, көркемдік жүйе бойынша талдау, студенттердің білімін теориялық және практикалық тұрғыдан жүйелі түрде толықтыруға дағдыландыру және оны оқытудың жолдарын меңгерту. Құзыреттіліктері: өзгеріп тұратын әлеуметтік және экономикалық жағдайларда білім беру үрдісін жүзеге асыруға қабілетті

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Қазақ орфографиясының тарихы

    Мақсаты: жаңа заман сұраныстарына сай шешім таба білетін, сауатты жазу дағдысын меңгерген кәсіби маман қалыптастыру. Мазмұны: қазақ орфаграфиялық емле ережелерінің тарихы; қазақ жазуына қатысты қабылданған емле ережелерге қатысты қайшылықтар мен оңтайлы шешімдер; ой-тұжырымдар мен орфаграфияда шешімін таппаған күрделі мәселелер талданады; Құзыреттілігі: жазудағы қайшылықты проблемалар жайлы өз пікірін дәлелдей алады, шеше алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Кеңестік дәуірдегі қазақ әдебиеті

    Мақсаты: кеңестік кезеңдегі қазақ әдебиетінің көркемдік даму процесін түсіндіру Мазмұны: кеңестік заман тұсындағы әдеби концепциялар мен әдеби әдіс, ағым, тенденцияларды, ұлттық көркем әдебиеттің тарихы халқымыздың азаматтық тарихының сөз өнеріндегі көрінісі болып табылатындығы, суреткер заманды Адам арқылы, адамды оның характері арқылы танытатындығы қарастырылады. Құзыреттіліктері: кеңестік заман туындыларын жаңаша пайым тұрғысынан оқыта алады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Мектептегі жазба жұмыстар және жазу сауаттылығы

    Мақсаты: мектепте қазақ тілі пәні аясында жүргізілетін жазба жұмыстарды іске асырудың жолдарын үйрету. Мазмұны: жалпы білім беретін орта мектептерде жазба жұмыстарын ұйымдастыруды, оларды жүзеге асырудың әдіс-тәсілдерін, жолдарын көрсетеді. Құзыреттілігі: жазба жұмыстарын жүргізудің әдіс-тәсілдерін меңгереді, оны іске асырудың жолдарын үйренеді, сыни тұрғыдан талдайды, оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттырудың жолдарын игереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Тіл мен әдебиетті оқытудағы интеграция

    Мақсаты: қазақ әдебиетін оқытудың нормативті құжаттарымен таныстырып, жаңаша оқытудың методологиялық негізін меңгерту. Мазмұны: әдебиеттің идеологиямен, тарихпен, өмірлік жағдаятпен байланысын негіздеу, рухани, эстетикалық, зияткерлік танымын дамыту, азаматтық борышты өтеуге тәрбиелеу, жаңартылған білім берудегі білім мазмұнына талдау, әдебиетті оқытудың жаңа технологиялары, интербелсенді әдістері сараланады. Құзыреттілігі: пәндерінің теориялық негіздерін және оларды оқытудың технологияларын қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Қазіргі әдеби үдеріс

    Мақсаты: қазіргі әдеби процесті дамыту: поэзия, проза, драматургия жанрларының даму ерекшеліктерін анықтау. Мазмұны: қазіргі әдебиеттің даму ерекшеліктерін, әдебиеттегі дәстүрлер мен жаңашылдықты ашу, қазіргі әдеби жанрлардың өзіндік табиғатын ашу.Құзыреттілігі: әдеби үдерістегі түрлі жанрдағы шығармалардың орнын анықтау мақсатында шығармаларды талдай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4
  • Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті

    Мақсаты: Шығармаларды идеялық-тақырыптық тұрғыдан, жанр, көркемдік жүйе бойынша меңгерту. Мазмұны: Қазіргі қазақ әдебиетінің шығармаларын идеялық-тақырыптық тұрғыдан, жанр, көркемдік жүйе бойынша талдау, студенттердің білімін теориялық және практикалық тұрғыдан жүйелі түрде толықтыруға дағдыландыру және оны оқытудың жолдарын меңгерту. Құзыреттілігі: өзгеріп тұратын әлеуметтік және экономикалық жағдайларда білім беру үрдісін жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4
  • Қазіргі әдеби процесс және әлем әдебиеті

    Мақсаты: әр елдің тарихының әдебиетке тигізген әсерін, одан туындаған әдеби мектептер мен бағыт, ағымдардың өзіндік ерекшелігін, типологиялық, салыстырмалы, аналитикалық, методикалық талдауды үйрету. Мазмұны: әлемдік руханияттың бастау көзі болған эллиндік әдебиеттен әлем әдебиетінің туындыларынан мектеп бағдарламасына сай материалдарды іріктейді. Құзыреттілігі: Отандық және әлем әдебиетінің даму заңдылықтары, салыстырмалы анализ жасап, оқыту үдерісінде қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту әдістемесі

    Мақсаты: функционалды сауаттылық - оқу сауаттылығының ғылыми-методологиялық негізін зерделеп, мәтінмен жұмыс жасау арқылы оқу сауаттылығының талаптарына сай тапсырмалар құрастыру. Мазмұны: Оқушының мәтінмен жұмыста өзіндік пікірі, өзін-өзі, шындықты сыни тұрғыда бағалауы, жеке қабілеттерін, білігін қалыптастыру, іскерлік дағдысы мен шығармашылық қабілетін арттыру. Құзыреттілігі: жаңа жағдайларға интуициялық түрде бейімделіп, жаңа контентті құрады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • -әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпарат жинау және түсіндіреді, олардың құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалайды, өздерінің педагогикалық дамуы үшін жаңа мақсаттар қояды;
  • -қазақ тілі мен әдебиетін оқытуды және өзінің кәсіби өсуін жетілдіруде озық тұжырымдамаларға негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан қолданады, түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды тиімді пайдаланады;
  • -оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологиялар: SMART және STEM технологияларын қолданады, оқушылардың ғылыми-зерттеу, жобалық және сабақтан тыс жұмыстары мен дене тәрбиесін ұйымдастырады;
  • -қазақ тілін үйретудің деңгейлері, әдіс-тәсілдері, инновациялық технологиялары туралы түсініктері мен білімдерін кәсіби деңгейде қолданады, аргументтерді тұжырымдайды және оқу-педагогикалық тәжірибеде кездесетін проблемаларды шешеді;
  • -қазақ әдебиетінің тарихын, теориялық мәселелерін және даму бағыттары мен үрдістерін біледі және көркем шығарманы талдайды, оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешуде теориялық және практикалық білімдерін қолданады.
  • -инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық проблемаларын түсінеді, оқу процесінде білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескереді, өмірлік және оқу контекстінде оларды психологиялық, этикалық тұрғыдан қолдайды;
  • -қазақ тілі мен әдебиетін оқытуда озық зерттеулерге сүйенеді, түсінгендерін және алған білімдерін іс жүзінде көрсетеді, кәсіби өсу жолында өзінің білім траекториясына пайдаланады және педагогикалық-психологиялық ерекшеліктерді меңгереді;
  • -мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгереді, одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолданады, педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби өзара қарым-қатынастарды қалыптастырады, кәсіби қызметте денсаулықты сақтайды, нығайтуды қамтамасыз етеді, құралдар мен әдістерді мақсатты пайдаланады;
  • -ойын жүйелі, сөз мәдениетінің талаптарына сай ауызша және жазбаша түрде тұжырымдап жеткізеді, сөз саптау тәсілдері мен сөйлесім әрекетін меңгереді, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін біледі және оларды танымдық әрекеттермен ұштастырады, өзін-өзі дамытады, білімін жетілдіреді;
  • -этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды, қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін, ұлттық тәрбиенің заңдары мен қағидаларын ескереді, көп мәдениетті ортада кәсіби қызметті ұйымдастыра алады;
  • -дамыған сандық технологиялар арқылы тіл үйренуге бейімделеді, қазақ тілі мен әдебиеті бойынша ынтымақтастық жағдайында көпфункциональды ақпараттар легімен топта жұмыс істейді, оқуды өз бетінше жалғастыруға дағдыланады, сыни ойлайды;
  • -әлеуметтік, этикалық және ғылыми пікірлерді ескереді, пайымдауды қалыптастыру үшін ақпараттарды анықтайды, іріктейді, жинайды, жетілдіреді және түсіндіреді, сандық технологиямен жұмыс істейді, жаңа контент жасай алады;

Ұқсас БББ

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Қазақстан-Американдық еркін университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

А.Қ.Құсайынов атындағы Еуразия гуманитарлық институты

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01701 Қазақ тілі және әдебиеті

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Шымкент университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Қызылорда "Болашақ" университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (IP)

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (IP)

М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Top