6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі білім беру жүйесінде қолданылатын білім, оқыту әдістері мен технологияларын меңгерген жалпы білім беретін мектептің қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Дінтану
Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиеттануға кіріспе
Курс әдеби шығармалардың мәнін, шығу тегі мен дамуы туралы, оның әдеби шығарылымы, оның принциптері мен әдістері туралы ғылыми пәннің негіздерімен танысу, әлемдік әдебиеттің заманауи даму үрдістерін түсінуге арналған материалды анықтайды, әдеби мәтінді барабар түсіндіру тетіктерін талқылайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе - теңсіздік факторлары. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі әдеби процесс
Қазіргі әдеби процесс пәнінің мақсаты - әдебиеттің ерекшеліктері мен даму заңдылықтарын, көркемдік әдіс, стиль, жанр мәселелерін, көркем туындының құрылысын, сюжетін қарастыру, әдебиет туралы ғылымның көркемөнер теориясы, эстетика ғылымдарымен байланысын талқылау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіл тарихы
Тіл тарихы курсын үйрену басқа оқу пәндерімен қатар қатысымдық және әлеуметтік-мәдени біліктілігі бар, шетел тілдері тарихын да жан-жақты, жоғары білікті филолог мамандарды дайындауды қамтамасыз етеді. Студенттер ана тілінің туыс тілдермен генетикалық жақындығын, басқа туыс емес тілдермен типологиялық ұқсастықтарын салыстыруға мүмкіндік алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тіл біліміне кіріспе
«Тіл біліміне кіріспе» атты теориялық курс тілдің пайда болуы мен дамуы, генеологиялық және типологиялық ерекшеліктері мен түрлері, тілдік бірліктер, қызметі, тіл мен ойлаудың қарым-қатынасы, тіл және қоғамның диалектикалық бірлігінен хабардар етеді. «Тіл біліміне кіріспе» курсын оқып-үйрену нәтижесінде студенттер тіл білімінің негізгі ұғымдарымен, терминдерімен танысып, ғылыми тұрғыдан пайдалануға үйренеді. Тіл білімінің басқа ғылымдармен байланысы және алатын орны туралы жүйелі білім алады. Білімді баяндау, анализ, синтез, сұрақ-жауап, интерактивті, көрнекілік, Блум таксономиясы, модульдік оқыту әдістері арқылы игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект
Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері
Бұл курстың мақсаты зерттеу тәсілдері мен дағдыларын дамыту болып табылады. Курс барысында зерттеу этикасы қағидаттарын сақтай отырып, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен сервистерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын нақты құрылымдалған түрде жеткізуге, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынуды, академиялық жазудың ерекшеліктерін, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жұмыстардың жазбаша түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін меңгереді. Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халық ауыз әдебиеті
Қазақ фольклорын жеке пән ретінде оқыту арқылы халқымыздың сан ғасыр бойына жасаған рухани мәдениеті – фольклорлық мұраларды терең, жан-жақты таныстыру мақсат етіледі. Мазмұн-мәні терең, әрі көркем халық әдебиетін аса бағалы байлық ретінде оқыта отырып, оның өзінше сыр-сипатын танытып, жастарға тағылым беру көзделеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ тілі фонетикасы мен лексикологиясы және оқыту негіздері
Бұл курс қазіргі қазақ тілінің фонетикалық жүйесін және лексикологиясын, оны оқыту әдістемесін оқытуға арналған. Студенттер қазақ фонетикасының негізгі аспектілерімен, оның ішінде дыбыстық жүйесімен, артикуляциясымен, тілдің интонациялық және просодикалық ерекшеліктерімен, семантика, идиоматика және белсенді сөздік қорымен танысады. Сонымен қатар курс студенттерге білім беру мекемелерінде осы білімді тиімді жеткізуге көмектесетін фонетиканы, лексикологияны оқытудың заманауи әдістерін қамтиды. Нәтижесінде студенттер қазақ тілінің фонетикалық құрылымын, лексикалық жүйесін терең түсінеді және мектепте осы пәнді оқыту дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шешендіктану
Курс кәсіби ұжымдағы коммуникация дағдыларын және коммуникативтік біліктерді қалыптастыруға бағытталған. Курстың міндеттері: сөйлеу ережелері мен нормалары туралы, әртүрлі коммуникативтік-сөйлеу жағдайларындағы тілдік мінез-құлыққа қойылатын талаптар туралы білімдерді меңгеру; практикалық сөйлеуге, сондай-ақ коммуникативтік-сөйлеу міндеттерін шешуге үйрету; студенттердің шешендік идеалын мәдениет компоненті ретінде тану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орфография және пунктуация практикумы
Орфография және пунктуация практикумы практикалық тұрғыдан құнды. Болашақ тілші, журналист мамандарын сауатты жаза білуге, мәдениетті сөйлей білуге дағдыландыратын пәнді орфографиялық ережелер, тілдік норма, пунктуацияны оқытуға арналған. Пәнді оқыту барысында жаңа орфографиялық ережелерді меңгерту жоспарланған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ тілі сөзжасамы мен морфологиясы және оқыту негіздері
Бұл курс қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы мен морфологиясын, оларды оқыту әдістемелерін оқытуға арналған. Студенттер сөздердің қалыптасу процестерімен, морфологиялық ерекшеліктерімен, морфемалардың түрлерімен және олардың қазақ тіліндегі функцияларымен танысады. Курс сонымен қатар студенттерге білім беру мекемелерінде осы білімді тиімді беруге мүмкіндік беретін сөзжасам және морфологияны оқытудың заманауи әдістерін қамтиды. Нәтижесінде студенттер қазақ тілінің морфологиялық құрылымын терең түсінеді және мектепте осы пәнді оқыту дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Орта ғасырлардағы қазақ әдебиеті
Курстың мақсаты – ХҮ ғасырға дейінгі әдебиет туралы ұғым қалыптастыру, әдебиеттің қалыптасу кезеңдерін жүйелеу, осы дәуір әдебиетінің өз ерекшеліктерін аңғарту, қазақ әдебиетінің кейінгі дәуірлермен байланысын ашу және ортақ ұқсастық-бірліктерін айқындау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ежелгі және хандық дәуіріндегі әдебиет және оқыту жүйесі
Пән түркі тілдес халықтарға ортақ ежелгі және хандық дәуіріндегі әдебиет мазмұнын, оны зерттеген ғалымдардың еңбектерін қарастырады. Ежелгі және хандық дәуіріндегі қазақ әдебиетінің тарихы, көрнекті өкілдерінің шығармаларының мазмұны туралы толық теориялық білім алады, осы дәуір әдебиеті негіздерін түсіне отырып, білім алушылар өзіндік ізденіс жасайды. Пәнді игеру білім алушыларға аталған кезеңнің болмысын, сол уақыттағы әдебиет үлгілерін терең меңгеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ жазуының тарихы
Бұл курстың мақсаты филолог мамандарға өткен заманнан бері дамып келе жатқан түркі тілдерінің, атап айтқанда, қазақ тілінің графикалық жүйесінің қалыптасу тарихынан түбегейлі білім беруді көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шығыс әдебиетінің тарихы
Пәнде өркениеттегі лайықты орындары белгіленген шығыс халықтарының әдебиеті, қазақ әдебиетінің тарихындағы шығыс әдеби үлгілерінің алар орны оқытылады. Пән тәуелсіз Қазақстан мен шығыс халықтарының әдебиеттерін сабақтастыра оқытып-үйрету арқылы сөз өнерінің жалпы адамзатқа ортақ көркемдік тереңдіктерін игерту мақсатын көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп психологиясы
«Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ тіліндегі сөз тіркесі және жай сөйлем синтаксисі және оқыту негіздері
Пән студенттерге қазақ тілінің грамматикалық құрылысын – сөздердің байланысу амалдары мен формаларын, сөз тіркесі және жай сөйлем құрылысының негіздерін оқытады. Студенттер синтаксисті оқыту әдістемесін де үйренеді. Бұл курс студенттердің ауызша және жазбаша тілде грамматикалық құрылымдарды талдау және қолдану дағдыларын дамытуға, сондай-ақ қазақ тілін оқытудың кәсіби дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Ол тіл синтаксисін тиімді оқытуға және мектеп оқушыларына грамматикалық ережелерді үйренуге көмектесетін білікті оқытушыларды дайындауда маңызды рөл атқарады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті және оқыту негіздері
Пән ХІХ ғасырдағы әдеби мұраны әдебиет теориясы, әдеби сын аясында ала отырып, көркемдік ағым-бағыттар, әдіс-тәсілдерді қарастырады. Пәнді оқытудың басты мақсаты – көркем ойдың даму заңдылықтары тұрғысынан ХІХ ғасырдың бай әдебиеті өкілдерінің шығармашылық мұрасымен таныстыру, жанрлық сипатын айқындау. Пәнді оқу барысында студенттер ақын-жазушылардың шығармашылығының тақырыптық-идеялық ерекшеліктерін, дәуір-дәстүр сабақтастығын, оны білім беру жүйесінде түсіндіру жолдарын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті (1900-1940) және оқыту негіздері
Пән студенттерге ХХ ғасыр басындағы әдеби процестің, әдебиет пен тілдің тарихы әрі теориялық мәселелері, әдебиеттанудың қалыптасып дамуы бойынша мәліметтерді меңгертеді. Алғашқы қазақ романдары, әдеби ағым-бағыттар, Алаш әдебиеті, ХХ ғасыр басындағы әдебиеттің өркендеуіне негіз болған қоғамдағы өзгерістер салыстырмалы талдау арқылы түсіндіріледі. ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиетінің қалыптасу және даму кезеңдерін, ақын-жазушылардың шығармашылығын және білім беру жүйесінде түсіндіру жолдарын меңгереді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағартушы-демократ ақын-жазушылар
Пәнде ағартушы-демократ ақын-жазушылар шығармашылығы, көзқарасы, олардың дәуір әдебиетінің мәні мен сырын ұғынуға тигізер пайдасы жайлы арнайы дәрістер оқылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Түркітану
Курста түркі тілдері мен түркі халықтары, түркі жазуы және түркі тілдерінің классификациясы қарастырылады. Пәнді оқытуда баяндау, сұрақ-жауап, тестілік, деңгейлік тапсырмалар жүргізу әдістері қолданылады. Материалды меңгеру студенттерге түркі тілдері мен түркі халықтары, түркі жазуы және түркі тілдерінің классификациясы туралы жүйелі білім береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ тілін оқыту әдістемесі
Курс қазақ тілің оқытудың мазмұнын, оқылатын тілдік материалды, тілдік дағдыларды, материалды тандау және «таныстыру» бойынша оқытушының қызметі, оқу жұмысын және дамуын ұйымдастыру, оқушылардың білімдері мен дағдыларын анықтау бойынша ғылыми-әдістемелік ақпаратты, қазақ тілін оқыту процесінің ерекшеліктерін көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
«Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі» - педагогикалық ғылымдардың саласына жататын ғылыми пән. Пәннің қамтитын объектісі, қарастыратын мәселелері мектепте әдебиетті оқыту сабақтары кезінде мұғалім мен оқушылардың өзара қарым-қатынасы болып табылады, ол педагогика ғылымының, оның теориясының жалпы қағида, ережелеріне сүйенеді. Бұл пән болашақ мұғалімдердің педагогикалық-психологиялық құзыреттіліктерін дамытып, әдеби шығармаларды оқыту жолдары мен тиімді әдістерін оқытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Түркі тілдерінің салыстырмалы грамматикасы
Түркі тілдерін салыстыра зерттеу дамыған, жетілген, теориялық негізі қалыптасқан, белгілі бір жүйеге келген ғылым саласы екенін студенттерге түсіндіре отырып, оларға оны меңгерудің жолдары үйретіледі. Бұл студенттердің шығармашылық тұрғыдан ізденуіне, ғылыми жұмыстың әдіс-тәсілдерін меңгеруге көмектеседі, лингвистикалық талдауға, оны игеруге мүмкіндік туғызады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлем синтаксисі және оқыту негіздері
Курс құрмалас сөйлемдердің ұйымдасу ережелерімен қатар олардың грамматикалық түрлерінің функционалдық бағытын да көрсетеді. Қазақ тіл біліміндегі құрмалас сөйлемдер мәселелеріне арналған жаңа зерттеулердің нәтижелерін, жалпы тіл біліміндегі құрмалас сөйлемерге қатысты теориялық тұжырымдарды, оқыту әдістемесін меңгертеді. Нәтижесінде студенттер қазақ тілінің құрмалас сөйлемдерінің синтаксистік құрылымын терең түсінеді және осы білімді оқыту мен тілдік талдау тәжірибесінде қолдана алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әлем әдебиеті тарихы және оқыту негіздері
Бұл пәнді оқу барысында студенттер әлем әдебиетінің тарихын, ерекшеліктерін, оның әдебиет пен мәдениеттің келешектегі дамуына дүниетанымдық, көркемдік ықпалын айқындайды. Әлем әдебиетіндегі ақын-жазушылардың жалпы шығармашылығын, өзекті мәселелерін тарихи тұрғыдан жан-жақты қарастырып, талдау жасай алады. Білім беру процесіне әлем әдебиеті мұрасын қолданудың артықшылықтарын зерделейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім берудің негіздері
Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс әдебиетінің тарихы
Орыс әдебиетіне тарихи шолу жүргізіледі, әдеби шығарма жазу ерекшеліктеріне (көркем сурет, әдеби стиль, әдістеме), үздік үлгілі шығармаларға назар аударылады. Дәрістерге түсініктеме, әңгіме, сұрақтар мен жауаптар, сұрақтар, эксперименттер, статистика және т.б. кіреді. Студенттер орыс халық әдебиетінің қалыптасу және даму кезеңдерін, әдеби теория тұрғысынан орыс ақындары мен жазушыларының шығармаларының мазмұнын талдауды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Түркі халықтарының әдебиеті
Бұл курста түркі халықтары әдебиеті тарихының кезеңдері, қалыптасуы, әлем әдебиетіндегі алатын орны меңгертіледі. Студенттер пәнді оқу барысында ақын-жазушылардың шығармаларын кеңінен қарастыра отырып, өз ойларын қорытып айтуға, белсенді ойлауға, алған білімдерін жетілдіруге, ғылыми көзқарастарын кеңейтуге, іздене білуге үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әдеби өлкетану
«Әдеби өлкетану» пәні жергілікті ақын-жазушылардың әдеби-шығармашылық мұрасын айқындайды. Поэзиялық, прозалық, драмалық шығармалар осы пәнде сарапталады. Әдеби өлкетануды меңгеру елімізде жүріп жатқан «Рухани жаңғыру» бағдарламасының негізгі талаптарына сәйкес келеді. Білім алушылар жалпы қазақ әдебиетінің құрамдас бір бөлігі ретінде белгілі бір аймақтың, өлкенің әдеби шығармалары мазмұнымен танысу нәтижесінде рухани, мәдени өмір деректерімен танысады, қоғам дамуында орны бар белгілі адамдардың, өлкенің тарихи тұлғаларының көркем әдебиетте сомдалуымен, көркем шығарма арқауына айналған кейіпкерлер әлемімен танысуға мүмкіндік алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ әдебиеті (1941-1990) және оқыту жүйесі
Пән 1941-1990 жылдар аралығындағы қазақ әдебиетіндегі әдеби ахуал, поэзия, проза, драма, әдеби сын, көркем аударма және белгілі қаламгерлердің шығармалары, оқу-ағарту, мәдениет саласының түрлі мәселелеріне арналған еңбектерді толық қарастырады. Білім алушылар қазіргі қазақ әдебиетінің көркемдік дамуын айқындап, көркем шығармаларды талдауды үйреніп, білім беру жүйесінде қолдануды меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тілдік қатынас негіздері
Курстың негізгі мақсаты - тілдік қатынастың рөлі мен мағынасы, тілдік процестердің негізгі ерекшеліктерін, оның әдебиет пен мәдениеттің келешектегі дамуына дүние танымдық, көркемдік, ұлттық ерекшеліктерінің құрылуына әсер етуін анықтау. Курс нәтижесінде студенттер: - тілдік процестердің негізгі ерекшеліктерін; - дүниетанымдық, көркемдік, ұлттық ерекшеліктерді ескеру, - концептілік талдауларды тереңірек ұғыну; - қатысымдық тұлғаларды тани білу қабілеттерін игеріп шығады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ әдебиетінің өзекті мәселелері
«Қазіргі қазақ әдебиетінің өзекті мәселелері» пәні әдебиеттану ғылымының қазіргі өзекті проблемаларын тереңдетіп меңгерту мақсатында оқытылады. Қазіргі заманға сай соны ізденістер мен тың зерттеулерді, ұлттық мүдде тұрғысына пайымдалған оң тұжырымдарды студенттерге жеткізу пәннің ауқымында қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көркем шығарманы герменевтикалық талдау
Болашақ мұғалімдер көркем мәтінді герменевтикалық талдау ұғымын және талдау әдістерін зерттейді. Тарихи және көркем мәтіндерді талдап, талдау әдістерін үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Махамбеттану
Махамбеттану
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ тілінің стилистикасы
Курста қазақ тілі стилистиканың қалыптасуы, стилистиканың негізгі ұғымдары, функционалдық стильдер түрлері қарастырылады. Пәнді оқытуда баяндау, сұрақ-жауап, тесті, деңгейлік тапсырмалар жүргізу, стилистикалық талдау әдістері қолданылады. Материалды меңгеру студенттерге қазақ тілі стилистиканың қалыптасуы, негізгі ұғымдары, функционалдық стильдер түрлерін білуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ терминологиясы
Курстың негізгі мақсаты - қазақ терминологиясының қалыптасу және зерттелу тарихын, сонымен бірге ұлттық терминдердің пайда болу жолдарын, оны тілімізде қалыптастырудың әдіс-тәсілдерін, принциптерін ғылыми тұрғыда ашып көрсету, сол арқылы тіліміздегі терминдердің болмысын тану. «Қазақ терминологиясы» курсын оқи отырып студент қазақ терминологиясының тарихын, оның қалыптасу және даму жолдарын біледі; Ұлттық терминдерімізді қалыптастыру барысында, оны зерделеп зерттеу арқылы ғана қазақ тілін ғылым тілі ретінде қалыптастыра алатынын түсінеді; Терминдердің түрлі тәсілдер арқылы жасалуын талдап көрсете алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқыту әдістері мен технологиялары
Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің оқыту мен тәрбиелеудің принциптері мен негізгі бағыттарын зерттеудегі кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер оқытудың жаңа тәсілдерін ескере отырып, оқыту формаларын белсенді өзара әрекеттесуге, тиімді оқытуға және танымдық дамытуға, сапалы білім алу үшін ізденімпаздықты қалыптастыруға бағыттау арқылы оқыту мен сабақтарды жоспарлауды үйренеді. Студенттер оқу процесін педагогикалық талдау және рефлексия әдістерін, бағалау жүйесін, кері байланыс, сабақты зерделеудің тәсілдері мен стратегияларын меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазақ әдеби сынының тарихы
Бұл курста әдеби сынды әдебиет тарихының салалары, әдебиет теориясы сынды пәндермен тығыз байланыста оқыта отырып, студенттердің кәсіптік біліктілігін арттыру көзделеді. «Қазақ әдеби сынының тарихы» пәнінен студент-жастар қоғамдық, әлеуметтік, саяси, рухани т.б. өмір деректерінің ең бір қайшылықты, күрделі дәуірлерінен, қазақ әдеби сынының кәсіби тұрғыда қалыптасуы мен қазіргі жай-күйінен, сын жанрының теориялық негіздерінен жан-жақты мәлімет алып шығады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер
Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әдебиет теориясы
Курстың мақсаты - студенттерді әдеби тілдің даму заңдылықтарымен және көркем мәтіннің ерекшеліктерімен таныстыру, қазіргі заманғы әдебиет теориясының өзекті мәселелерін зерттеу. Курстың міндеттеріне әдебиет түрлері мен жанрларының жіктелуі, арнайы терминологиямен танысу кіреді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Абайтану
Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан Ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Функционалдық сауаттылық және оқыту негіздері
Пән әртүрлі коммуникативті жағдайларда тілді қолданудың негізгі принциптерін оқытуға бағытталған. Студенттер функционалдық сауаттылық ұғымымен тіл арқылы қоршаған әлеммен тиімді қарым-қатынас жасау қабілеті ретінде танысады, қарым-қатынастың әртүрлі жанрлары мен түрлерінің мәтіндерін талдайды, тілдік өзара әрекеттесу стратегияларын әзірлейді және өз сөздерін әртүрлі қарым-қатынас жағдайларына бейімдеуге үйретеді. Пәннің мақсаты - студенттердің нақты өмірде тілді тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыру, коммуникативті құзыреттілікті дамыту және қарым-қатынастың мақсаттары мен контекстіне сәйкес тілдік құралдарды таңдау мүмкіндігі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ тілінің лексикографиясы
"Қазіргі қазақ тілінің лексикографиясы" пәнінің мақсаты қазақ тілінің сөздіктерін құрастыру және сөздіктерді ұйымдастыру теориясы мен практикасы бойынша мәселелерді қарастыру болып табылады. Курс лексикографияның тіл ғылымымен тығыз қарым-қатынасына бағытталған. Ол студенттерді қазіргі лексикографиядағы жаңа идеялармен, сөздіктердің жаңа түрлерімен және оларды құрастырумен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Драма поэтикасы
Драмалық поэтиканы оқытудың мақсаты: драматургиядағы көркемдік тәсілдердің жасалу тәсілдерін, мағынасын, драмалық түрлерге бөліну шарттарын оқып-үйрену. Студенттер драма жанрының дамуын әдебиет тарихымен ұштастыра талдаудың ғылыми принциптерін меңгеруге, драматургия жанрын құрайтын ұғымдар мен категориялармен танысуға, олардың сыншы шығармаларындағы қолданыс ерекшеліктерін оқып, зерделеуге үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ тілінің тарихи грамматикасы
Курстың негізгі мақсаты – қазіргі қазақ тілі бойынша алынатын білімді тереңдете отырып, қазақ тілінің тарихи лексикалық қоры мен құрамын, толығу жолдары мен жүйесін, тіл тарихының қалыптасу, кемелдену жолындағы фонетикалық өзгерістердің рөлін, этимологиялық және этнолингвистикалық ерекшеліктерін, сөзжасам жүйесі мен оның теориялық номинациялық қисындарын, грамматикалық құрылымындағы тұлғалық және қызметтік, мағыналық өзгерістердің себебі мен салдарын, сөз және сөйлем құрылымының күрделену сипатын т.б. ғылыми негіздеп кешенді түрде оқыту. “Қазақ тілінің тарихи грамматикасы” курсын оқу барысында студент қазақ халқының этногенездік құрамына сәйкес халық тілінің қалыптасу ерекшеліктерін, дыбыстық сипаты мен грамматикалық құрылымының ғылыми негіздерін, ұлт тілі ретінде өсу, даму жолдарын онтологиялық бағдарда кешенді түрде меңгереді. Тілдің даму жолдарын айқындау арқылы оның танымдық желісін таниды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ сатирасы
Пәнде қазіргі сатираның қоғамдық мәні мен кеңестік сатирадан айырмашылығы оқытылады. Студенттер сатираның мысал, эпиграмма, памфлет, фельетон, пародия, шарж, карикатура, анекдот сияқты жанрларын меңгереді, драматургиядағы сатиралық шығармаларды, көркем прозадағы сатиралық әңгіме, повесть, романдарды талдай алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ әдеби тілінің тарихы
«Қазақ әдеби тілінің тарихы» пәнінің мақсаты - әдеби тілге тән негізгі белгілер мен нормаларды, әдеби тілдің тарихи кезеңдерде қалыптасу, даму дәрежесі мен оның стильдік тармақтарын меңгерту. Пәнді меңгеру барысында білім алушыларда әдеби тіл ұғымы, сипаты, оның арналары, нормалары, қоғамдық қызметі, әдеби тілдің функционалдық стильдермен арақатынасы жөнінде білім және әдеби тілдің ерекшеліктеріне талдау жасай білу, коммуникативтік, әдеби тіл нормасына сай сөйлеу, әдеби тілдің стильдеріне сай тілдесім т.б. дағдылар қалыптасады. Пәнді оқытуда креативті оқыту, витагендік, проблемалық, дамыта оқыту т.б. оқыту технологиялары пайдаланылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тәуелсіздік кезеңіндегі қазақ әдебиеті (1991 ж. кейінгі кезең)
Тәуелсіздік жылдарындағы қазақ әдебиеті пәні ХХ ғасырдың 90-жылдарынан бастап қазақ әдебиетін тереңдеп оқып үйренуді, осы дәуірдегі әдебиет өкілдерінің көркемдік ойлау жүйесін, ұлттық әдебиеттегі тарихи сабақтастықты, көркемдік мәселесін жан-жақты, ғылыми негізде меңгертеді. Студенттер шығармалардың басты идеялық бағыты, тақырыптық, мазмұндық мақсатын саралай алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін пайдалана отырып, әлеуметтік-гуманитарлық пәндер саласында базалық білімдерін қолданады
- Кәсіби қызметте заманауи ақпараттық сандық технологияларды, ғылыми зерттеу әдістерін қолданады
- Зерттеу саласындағы білімдер мен түсініктерді, оның ішінде лингвистика мен әдебиеттегі ең озық білім элементтерін, инновациялық сипаттағы жүйелік білімін қолданады.
- Педагогика және психология саласындағы мәселелерді шешу үшін инклюзивті білім беру негіздерін қолданады
- Кәсіптік қызмет саласында қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың әдістемесі мен технологияларын, білім беру процесінің сапасын диагностикалау мен бағалауды қолданады.
- Ақпараттық, инновациялық және қашықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып, білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқыту, тәрбиелеу, бағалау әдістерін пайдаланады
- Қазақ және әлем әдебиетіндегі көркем шығармалардың мазмұнын талдайды.
- Тіл білімі мен әдебиеттанудың негізгі теориялық түсініктерін қолданады
- Экономикалық, құқықтық білім , қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуы негіздерін, төтенше жағдайларда сақтану, адам денсаулығын сақтау дағдыларын қолданады.
- Тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және академиялық жазбаша сөйлеу дағдыларын қолданады.
Ұқсас БББ
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
А.Қ.Құсайынов атындағы Еуразия гуманитарлық институты
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01701 Қазақ тілі және әдебиеті
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Шымкент университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (IP)
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті