Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті в Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты ББ мақсаты – білім берудің жоғары сапасына қол жеткізу, еңбек нарығында бәсекеге қабілетті және әлемдік стандарттарға сәйкес тиімді жұмысқа қабілетті қазақ тілі мен әдебиеті мамандарын даярлау. Болашақта ұлттың табысты болуы адамдардың рухани байлығымен, олардың бәсекелік қабілетімен айқындалады. Сондықтан әрбір болашақ маман ХХІ ғасырға лайықты қаиеттерге ие болуы керек. Сондай қасиеттердің санатында ұлттық кодты сақтау, ұлттық салт-дәстүріміз, тіліміз бен әдебиетіміз, жоралғыларымыз, бір сөзбен айтқанда ұлттық рухымыз бойымызда мәңгі қалуға тиіс. Бұл қасиеттерді болашақ маманның бойына сіңіре отырып, бәсекеге қабілетті тұлға қалыптастыру үшін қазақ тілі мен әдебиеті мамандығының қажеттілігі артып отыр. Ұлттың жаңғыруы ұлттық код пен ұлттық мәдениеттің сақталуымен тығыз байланысты. Ұлт мәдениетін, ұлт тілін, ұлт әдебиетін терең білу үшін қазақ тілі мен әдебиетін сапалы, жаңартылған білім бағдарламасына негіздей оқыту міндеті тұр. Бұл бағдарлама қазақ филологиясы ғылымдары бойынша студенттерге толыққанда білім беруге, біліктерін қалыптастыруға негізделген.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 4

    Курс адамның рухани әлемін дамыту мен байытуға, болашақ мұғалімнің жеке басының қалыптасуы мен дамуына ықпал етуге арналған. Курс бағдарламасы студенттерге өздерінің жеке басы мен мақсатын жүзеге асыруға, жеке және кәсіби құндылықтар жүйесін қалыптастыруға жағдай жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 2

    Пән адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесу тақырыптарын және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелерін біріктіреді. Пәннің мазмұны - адамның шығармашылық қабілеттерін дамыту арқылы қоршаған ортадағы қауіпсіздік пен денсаулықты сақтай отырып, адам қызметінің барлық саласында қауіпті және зиянды факторлардан адамды қорғаудың теориясы мен тәжірибесін қамтитын ғылыми білім саласы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 3

    тірі организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін реттейтін негізгі заңдылықтар; организмдер санының таралуы мен динамикасы, қауымдастықтардың құрылымы және олардың динамикасы; тірі жүйелер мен заттардың айналымы, экологиялық жүйелер мен тұтастай биосфера арқылы энергия ағымының заңдылықтары; табиғатты қорғаудың және табиғатты ұтымды пайдаланудың негізгі принциптері; антропогендік әрекеттің әлеуметтік және экологиялық салдары; тұжырымдама, стратегия, тұрақты даму проблемалары және оларды ғаламдық, аймақтық және жергілікті деңгейде шешудің практикалық тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе ПМНО
    Несиелер: 4

    Курс педагогикалық кадрларды даярлаудың жалпы жүйесінің маңызды бөлігі болып табылады. Оқу-әдістемелік кешенінде жоғары педагогикалық білім берудің білім беру стандартына сәйкес болашақ мұғалімнің педагогикалық құзіреттілігіне қойылатын жалпы талаптар тұжырымдалған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Балалар мен жасөспірімдер физиологиялық дамуы, анатомиялық және физиологиялық сипаттамалары, қоршаған ортамен қарым-қатынасы, оқушылардың денсаулығының негіздері, салауатты өмір салтын қалыптастыру ережелерімен таныстыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 3

    Бұл курста олар мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы алғашқы идеялардың қалыптасуына ықпал ететін құқық негіздерін зерттейді. «Құқық негіздері» пәні құқықтың негізгі салаларының ережелерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика негіздері. Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Курс ел экономикасының жұмыс істеуін және ойлау мәдениетін таныстыруға бағытталған. Студенттер экономикалық көрсеткіштердің мақсаты мен қолданылуын біледі, экономикалық ақпарат көздеріне сүйене отырып шаруашылық жүргізуші субъектілердің іс-әрекетін талдауға үйренеді. Студенттер аналитикалық және зерттеу жұмыстарының нәтижелерін дайындау және қорғау дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 2

    Бұл пән студенттерде мемлекет пен құқық теориясын, Конституциялық құқық, азаматтық құқық, әкімшілік құқық, еңбек құқығы, салық құқығы, қаржы құқығы, бизнес құқығы, отбасы құқығы, еңбек құқығы, еңбек құқығы және т.б. іс жүргізу құқығы салаларында алған білім негізінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық санасын қалыптастыруға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пән Қазақстан Республикасының құбылмалы әлеуметтік-экономикалық жағдайында студент тұлғасы қалыптасатын тұтас педагогикалық үрдіс туралы теориялық білімді игеруге бағытталған. Тұтас педагогикалық процестің негізгі принциптері мен заңдылықтары; оқу процесін басқарудың формалары мен әдістері; педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ фольклорының тарихилығы
    Несиелер: 3

    Қазақ фольклорының тарихымен таныстыру, қазақ фольклоры шығу тегінің негізін айқындау, фольклордағы жанрлар жүйесінің қалыптасу заңдылықтарын ажырата білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ балалар және халық ауыз әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 3

    Қазақ балалар және халық ауыз әдебиетін оқыту арқылы халқымыздың рухани мәдениеті-фольклорлық мұралармен, қазақ балалар әдебиетімен терең, жан-жақты таныстыру, балалар әдебиетінің қалыптасуы мен фольклордың пайда болуы, жанрлары мен түрлері жайында мағлұматберу, аталған пәннің таралу, сақталу ерекшеліктерін түсіне білуге баулу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 5

    Тіл білімінің негізгі ұғымдар жүйесімен, терминдермен таныстыру, тілдің құрылымдық, жүйелік, танымдық болмысы, мәні жайлы түсінікті қалыптастыру. Теориялық бөлімде тіл білімінің ғылым ретінде танылуы, ғылымдар арасында алатын орны, басқа ғылым салаларымен байланысы, зерттеу әдістері жайлы мәлімет беріледі, тілдің мәні мен қызметі жайлы, шығуы мен дамуы жайында, салалары туралы түсінік беріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 5

    Филологиялық ғылым ретінде сөз өнерінің өзіндік мазмұны мен көрсететін пішіндердің даму заңдылықтары мен ерекшеліктерін түсіндіру үшін көркем әдебиетті зерттеуге үйрету, әдебиеттану ғылымының, оның ішінде әдебиет теориясының басты қағидалары, ұғым-түсініктері, заңдылықтары, терминдері жайында алғашқы ғылым негіздерінен мағлұмат беру және игерген білімдерін тәжірибеде қажеттілікке сәйкес қолдана білуге үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы
    Несиелер: 5

    Сауатты жазу мен дұрыс сөйлеу заңдылықтарының негізінде студенттерге тілдің дыбыстық жүйесінен, дауысты, дауыссыз дыбыстардан, қазақ тілінің дыбыстық құрамы мен ерекшеліктерінен мәлімет беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Бұл оқу курсы заманауи білім беруді басқарудың теориялық және әдіснамалық негіздерімен, қазіргі кезеңдегі Қазақстандағы және шетелде білім беру жүйесін дамытудың стратегияларымен, білім беру ұйымын басқарудың нормативтік-құқықтық негіздерімен, білім беру ұйымындағы өзгерістерді басқарудың жалпы принциптерімен, маркетингтік қызметпен, педагогикалық ұжымды басқару проблемаларымен танысуды болжайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы
    Несиелер: 5

    Сөз мағынасы, тілдің лексикалық құрамы, сөздік қор, сөздік құрам, сөз, ұғым, мағына, мағынаның түрлері, берілу тәсілдері, терминологиясы, көнерген сөздер мен кәсіби сөздер, диалект, неологизм, лексикография, фразеология туралы толық білім беру. Семасиология, этимология, лексикография салаларының зерттелуі, қазіргі жайы туралы мәлімет беру, мәтінге лексикологиялық талдау жасауға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ әдебиетінің шығу тегі
    Несиелер: 10

    Қазақ әдебиетінің қалыптасу, шығу тарихынан мағлұмат беру, қазіргі түркі тілдес халықтардың қоғамдық, әлеуметтік, рухани өмірі, тұрмыс-тіршілігі туралы түсінік беру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Фразеология мәселелері
    Несиелер: 5

    Қазақ тіл білімінің фразеология саласы бойынша тыңдаушыларға жүйелі ғылыми-теориялық білім беру, алған білімдерін практикалық және лабораториялық дәрежеде пысықтап, толықтырып бекітіп отыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психологиялық-педагогикалық практика
    Несиелер: 3

    Білу және түсіну:зерттеудің негізгі жалпы ғылыми және психологиялық – педагогикалық әдістері туралы; кіші оқушы тұлғасын педагогикалық диагностикалау әдістері туралы;кіші оқушы тұлғасын педагогикалық диагностикалаудың мазмұны, процедурасы туралы; Меңгеруі керек: - бастауыш сынып оқушыларының білім, білік және дағды деңгейін, тәрбиелігін, ұжымның қалыптасуын анықтау үшін диагностика әдістерінің кешенін қолдану. Дағдысы болуы тиіс:мұғалімнің оқушылармен қарым-қатынас стилін анықтау және бақылау жүргізу; бақылау, педагогикалық эксперимент, анықтау кесіндісін дайындау және өткізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 10

    Қазақ әдебиетінің қалыптасу, шығу тарихынан мағлұмат беру, Ежелгі және хандық дәуір әдебиетінің мазмұны мен оны көрсететін пішіндердің даму заңдылықтарын, ерекшеліктерін білуге бағыттау, ежелгі түркі тілді әдебиетті, ежелгі ру-ұлыстармен бірге жасаған көркем сөз өнерін, сол кездегі жырау мен ақындар шығармашылығы қамтылып, жыраулар поэзиясының көркемдік негіздерін, жыраулық мұралардың тарихилық мәселелерін ғылыми-теориялық тұрғыдан қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курс мазмұнына тәрбие теориясының жалпы мәселелері және әдістеменің жекелеген аспектілері туралы материалдар бар; эстетикалық, экологиялық, экономикалық, адамгершілік, патриоттық, отбасылық тәрбие мәселелері кіріктірілген. Отандық білім беру жүйесіне тарихи шолу жасалды, олардың тиімділігін сандық және сапалық бағалау өлшемдері қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы мен морфологиясы
    Несиелер: 10

    Сөзжасам теориясымен, сөзжасамдық терминдермен; уәж, таным, символ, концепт ұғымдарымен таныстыру, түбір сөздің шығуын айқындау; грамматика, оның түрлері, қазіргі қазақ тілінің морфология саласының зерттеу объектісі, зерттеуші ғалымдар, сөз топтары мен сөз таптары туралы; негізгі грамматикалық ұғымдар, сөздің құрамы, морфеманың түрлері, сөз таптары және олардың лексика-грамматикалық сипаты жайлы мағлұмат беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу білім беру мүмкіндігі шектеулі жандар мен ерекше білім беруді қажет ететіндер үшін оқытуды ұйымдастыруды зерделеуге бағытталған. Инклюзивті білім беруді жүзеге асырудың әр түрлі аспектілері: тарихи даму, философиялық және нормативтік негіздер, тұжырымдамалар және білім берудің халықаралық модельдері қарастырылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Грамматика мәселелері
    Несиелер: 10

    Граматика тілдің құрылысы ретінде де, ғылым ретінде де үш саладан: сөзжасам процесінің тәсілдері — сөз тудырудың жолдары мен түрлері, тілдің сез байлығын молайту амалдары; морфология — сөздің граммат. мағыналары мен формалары, грамматикалық категориялар, сөздің морфол. құрамы мен сөз таптары, олардың түрлену жүйесі мен сипаты; синтаксис — сөздердің бір-бірімен байланысу тәсілдері мен түрлері, сөз тіркесі мен сөйлемнің құрылысы, түрлері, сөйлемдегі сездердің қызметінен тұратындығынан мәлімет беріп, меңгерту. Талдау жұмыстарына дағды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХІХ-ХХ ғасырдағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    ХІХ ғ. тарихи-әлеуметтік жағдай, қоғам мен әдебиеттің байланысы, тұңғыш қазақ газеттерінің, мектеп, медреселердің ашылуы, зар заман ақындары шығармаларындағы дәуір шындығы, қазақ жазба әдебиетінің қалыптасуы, әдеби ағымдар туралы мағлұмат беру, шығыстың классикалық әдебиеті дәстүрлерімен сабақтастығын меңгерту; ХХ ғасыр басындағы тұтас әдеби процесс, ондағы түрлі ағымдар мен бағыттар, сол кездегі талантты ақын-жазушылар мен олардың шығармалары, әдеби мұралары жөнінде мағлұматтар беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 10

    Мектепте қазақ тілі мен әдебиетін оқыту процесінің ерекшеліктерін теориялық және практикалық тұрғыдан меңгерту, әдістеме саласындағы соны өзгерістермен таныстырып, тиімді қолданудың жолдарын үйрету, әдістеменің методологиялық теориялық негіздерін меңгерту, қазақ тілі мен әдебиеті жүйесінің ішкі салаларын мектепте оқыту ерекшеліктерін талдап көрсету. Жаңартылған білім бағдарламасымен таныстыру, жаңа технологияларды меңгерту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Зар заман және Алаш әдебиеті
    Несиелер: 5

    Зар Заман ақындары – қазақ әдебиеттану ғылымына алғаш рет (1927) М.Әуезов енгізген термин. Пәнді оқыту мақсаты Зар заман кезеңінде ғұмыр кешіп, отарлық езгіге түскен қазақ халқының тағдырын мұң-зармен жырлаған ақындар шығармашылығын меңгерту. Зар заман жырларында отаршылдықтың озбырлығы, зардап-залалы, кесел-кесапаты жан жақты айтылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әдебиет теориясы
    Несиелер: 5

    Пән бойынша мынандай маңызды теориялық және практикалық мәселелер қарастырылады: әдебиет туралы ғылым және оның салалары; әдебиетттану ғылымының қосалқы салалары; әдебиеттің халықтығы, ұлттығы мен жалыпадамзаттық сипаттары; көркем шығарманың тақырыбы, идеясы, сюжеті, композициясы; көркем бейне оның жасалу жолдары; көркем туынды тілі, өлең құрылысы. әдеби процесс, әдебиеттің тектері, түрлері, көркемдік әдіс, ағым, бағыттар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілінің синтаксисі және стилистикасы
    Несиелер: 10

    Синтаксистің зерттеу объектісі; сөз тіркестері, өзіндік белгілерін, басқа тілдік единицалардан айырмашылығын игерту; сөз бен сөздің байланысу тәсілдері мен байланысу формаларымен таныстыру; сөйлем түрлерін, олардың әрқайсысының ерекшеліктерін таныту; құрмалас сөйлем, оның жай сөйлемнен айырмашылықтарын құрмалас сөйлем меңгерту. Стилистика ғылымының теориялық негіздерімен таныстыру, стилистикалық норманы меңгерту, стильдік реңктерін, стиль түрлерін ажырата білуге үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Функционалды синтаксис
    Несиелер: 10

    Сөйлемдердің қолданыстағы сипаттарымен таныстыру, функционалды синтаксистің ерекшеліктерін айқындау, сөйлемнің коммуникативтік қызметін анықтау, сөйлемнің өзгеру ерекшеліктері, эмоционалдық-экспрессивтік реңктері қарастырылады. Парцелляция құбылысы, мәтіннің коммуникативтік-синтаксистік сипаты, синтаксистік күрделі бірліктердің сипаты қарастырылады. Күрделі синтаксистік тұтастық мәселелері талқыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Критериалды бағалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Критерийлерді бағалау жүйесі; оқытудың қазіргі заманғы оқу үрдісінде бағалау орны білім беру мақсаттарына жету дәрежесін және жоспарланған оқу нәтижелеріне қол жеткізуді анықтау тәсілі ретінде; критериалды бағалаудың түрлері, олардың сипаттамалары және оларды пайдалану әдістері

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ жазу және латын графикасының тарихы
    Несиелер: 5

    Әртүрлі графикалық жүйеде жазылған түркі жазба ескерткіштері жайлы түсініктер беру, қазақ халқының араб, латын, орыс жазулары негізінде жасалған төл әліпбилерінің қолданысқа ену кезеңіндегі саяси-әлеуметтік ахуал жайлы, әр әліпбидің тиімділігі мен кемшіліктері туралы мәлімет беру; Латын графикасының тарихымен таныстыру; латын әліпбиін меңгерту, латын әліпбиімен жазылған мәтіндерді оқуға дағдыландыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ және Латын графикасының тарихы
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты түркі жазба ескерткіштері жайлы түсініктер беру, қазақ халқының төл әліпбилерінің қолданысқа ену кезеңіндегі саяси-әлеуметтік ахуал жайлы, әр әліпбидің тиімділігі мен кемшіліктері туралы мәлімет беру; қазақ және Латын графикасының тарихымен таныстыру; латын әліпбиін меңгерту, латын әліпбиімен жазылған мәтіндерді оқуға дағдыландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық практика - 5 апта
    Несиелер: 5

    Практиканың мақсаты- әдістемелік жұмысының негіздері бойынша теориялық білім мен іскерлікті практикада қолдану; білім берудің үлгілік және вариативті бағдарламаларының концептуалды негіздері мен мазмұны; педагогикалық процесті жоспарлаудың теориялық негіздері; жұмыс бағдарламасын жоспарлау және әзірлеу әдістемесі, тиісті құжаттарды ресімдеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тіл және мәдениетаралық коммуникация
    Несиелер: 3

    Мәдениетаралық коммуникацияның теориялық мәселелерімен таныстыру. Қарым-қатынас үдерісінде, әртүрлі мәдениетті, әртүрлі тілді адамдардың өзара түсінісуін қамтамасыз ету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Түркітану және қазақ тілінің тарихи грамматикасы
    Несиелер: 5

    Бұл пән түркі тілдері, олардың жалпы сипаты, жеке түркі тілдерінің өзіндік ерекшеліктерін жан-жақты, терең қарастырады. Түркі тілдерінің зерттелу тарихынан, олардың топтастырылуынан, жіктелуінен мәлімет беріледі, салыстыра оқу, зерттеу; грамматикалық кластарға жіктелу тарихын, жеке грамматикалық категориялардың қалыптасу эволюциясын, дыбыстар жүйесінде болған тарихи өзгерістерді, олардың тілдің лексикалық қорына, грамматикалық құрылымына әсерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 3

    Тіл білімінің теориялары, тіл туралы ғылымның өткен тарихынан, қазіргі күйіне, алдағы тұрған міндеттерінен, шешілген, шешімін таппаған проблемаларынан мәлімет беру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетел әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 4

    Антикалық дәуiр әдебиетiнiң маңызы; ортағасыр, қайта өрлеу дәуiрi әдебиетi; 17 ғасыр жанрларындағы классикалық үрдiс; 18 ғасырдағы сентиментализм; реализм, 19 ғасырдағы реалистiк роман шеберлерi; шығыс халықтарының әдебиетi, әдеби ағымдар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шығыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 4

    Шығыс әдебиетінің бір-бірімен байланысын, дәстүр жалғастығын, бір – біріне әсерін, шығармаларының идеялық, көркемдік ерекшелігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі әдеби процессінің тарихы
    Несиелер: 8

    Әдеби процесс үнемі дамуда болады. Бұл процесте дәлелденген жалаңдық-сабақтастық басты мәнге ие. Қоғамда тарихи өзгерістер толассыз, тоқтаусыз жүріп жатса, көркем сөз жүйесі де үнемі дамуда, қозғалыста болады. Бұған әдеби үдеріс дамуы куә . Пәнді оқыту барысында әдеби әдіс, әдеби бағыттар мен ағымдар да өз кезінде жаңашылдық сипаты сөз болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ әдебиеті және сын тарихы
    Несиелер: 8

    Қазақ халқы бастан кешкен өмір шындығын, әлеуметтік өзгерістер сипатын, адам бойындағы жаңару өзгешеліктерін көркем бейнелейтін шығармалар туды. Поэзияда азаматтық, саяси лирика көрінді. Көркем әңгіме, повесть көп жазылды, көлемді романдар, драматургия туды, әлеуметтік көзқарастардың әрқилылығы әдеби сынның кемелденуін тездетті. Әдебиет сынының әдебиеттанумен және баспасөзбен байланыстылығын, жазба әдебиетпен және жекелеген қаламгерлер шығармашылығымен байланысын, түрлерін, жанрларын, даму ерекшеліктерін таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәтін лингвистикасы
    Несиелер: 5

    Мәтін лингвистикасы және мәтіннің өзі мен құрылымын, категориялары мен тілдік бірліктерін, көркем мәтінді құрастыру, тудыру және талдау тәсілдерін меңгерту, оқыту. Болашақ мамандардың бойына көркем мәтінді тілдік және мағыналық ұйымын талдаудың кәсіби дағдыларын сіңіру; олардың осы талдаудың теориясы мен әдістемесін меңгерту. Мәтінді талдай білу, мәтін бірліктерін грамматикалық және семантикалық тұрғыдан зерттей білу, практикада қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Педагогикалық практика (8 апта) КЯЛ
    Несиелер: 8

    Педагогикалық практиканың мақсаты: Педагогика, психология, тіл мен әдебиет курстарын оқу барысында студенттердің алған теориялық білімдерін тереңдету жəне бекіту; алғашқы дағдаларын меңгеру; пəн мұғалімінің жұмысымен танысу. Болашақ мұғалімнің бойында мамандыққа деген бейімділігін қалыптастыру; - студенттің педагогика, психология жəне қазақ тілі мен әдебиетін оқыту əдістемесі пəнінен алған теориялық білімдерін практикада шыңдау т.б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақ әдеби сынның тарихы
    Несиелер: 5

    Әдебиет сынының эстетикалық-танымдық қызметін, әдеби процестегі орнын, әдебиет сынының дамуындағы негізгі сипаттарды, сыншы шығармашылығының даралық белгілерін түсіндіру; әдебиет сынының әдебиеттанумен және баспасөзбен байланыстылығын, жазба әдебиетпен және жекелеген қаламгерлер шығармашылығымен байланысын, түрлерін, жанрларын, даму ерекшеліктерін таныстыру; әдебиет сынының категориялары мен теориялық ұғым-түсініктерді әдеби шығарманы талдау барысында қолдана білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мәтін және стиль
    Несиелер: 5

    Стиль – тілге де, әдебиетке де тән құбылыс болғандықтан жалпыфилологиялық ұғым. Оны әр ғылымға тән нақтылауды қажет етеді. Қандай да болмасын семантикалық өгерістерді мәтіннің контексі айқындайды. Пәнді меңгерту барысында белгілі бір авторға тән мәтін келесі бір автор жазған мәтіннен өзгешелеу болып тұратындығы сөз болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Сәкентану
    Несиелер: 6

    С. Сейфуллиннің қоғамдық-саяси және мемлекеттік, мәдени-ағарту қызметімен таныстыру, өмірі мен шығармашылығынан мәліметтер беру; С. Сейфуллиннің саяси көзқарасының қалыптасу негіздері жөнінде түсінік беру; С.Сейфуллиннің Қазақстандағы оқу-ағарту ісін ұйымдастыру ісіне қосқан еңбегіне, шығармашылығына талдау жасау. Қ.Жұмалиев, М.Қаратаевтың зерттеулеріндегі С.Сейфуллиннің поэзиядағы жаңашылдық көзқарастары, Т. Кәкішевтің зерттеу еңбектеріндегі Сәкен келбеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Абайтану
    Несиелер: 6

    Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығына арналған ғылыми-зерттеу еңбектер мен ақынның өз шығармаларын жан-жақты талдау негізінде Абайдың шығармашылық тұлға ретіндегі даралық қасиеттері жайында білім беру.Абай поэзиясындағы ұлт тағдыры, Абай және Алаш арыстары, Абайдың ақындық мектебінің зерттелуі, Абай шығармашылығы, мұрасы – Әуезов, Қ.Мұхамедханов зерттеулерінде, М.Мырзахметұлы және абайтану мәселелері, Абайтану – тәуелсіздік жылдарында.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Педагогика, психология, физиологиялық даму салалары бойынша теориялық білім бере отырып, өзіндік пікірін айтуға дағдыландыру арқылы шешімін таба білуге, өзінің тұлғалық даму мақсаттарын қалыптастыруға, шынайы бағалауға, оқушылардың зияткерлік даму деңгейін арттыру дағдыларын игеруге, мектеп жасындағы балалар мен жасөспірімдерді оқыту жəне тəрбиелеу жұмыстарын ағзаның əр түрлі жас кезеңдеріне сай физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, ұйымдастыруға қабілетті. Білу және түсіну: Жаңартылған орта білім мазмұны жағдайында оқытудың жаңаша әдістері мен технологиясы жайлы, педагогиканың гуманитарлық білім және білім беру үдерісі субъектілерінің өзара әрекетінің саласы ретіндегі теориялық түсініктері қалыптасқан. Оқытудағы инновациялық педагогикалық технологиялардың теориялық негіздерін, әртүрлі педагогикалық жүйелердің, білім берудің әр түрлі деңгейлеріне арналған білім беру бағдарламаларының ерекшеліктерін, педагог –психологтың кәсіби қызметінің ерекшелігін, практика жүзінде жаңа педагогикалық инновацияларды біледі.

  • Код ON2

    Критериалды бағалау, инклюзивті білім беру бағыты бойынша теориялық білімдерді игерте отырып, педагогикалық тәжірибе өткізуге қажетті дағды қалыптастыруға, Психологиялық – педагогикалық пәндер бойынша оқыту әдістемесін, классикалық және қазіргі заманауи педагогикалық технологиялар туралы білімді игеруге; білім алушылардың жетістіктерін қазіргі әдістермен диагностикалауды пайдалануға қабілетті. Білу және түсіну: Критериалды бағалау, Тәрбие теориясы мен практикасы, Инклюзивті білім берудің теориялық негіздері, инклюзия дамуының тарихи аспектілері, инклюзивті білім беру модельдері туралы түсінігі болуы керек. Критериалды бағалау және Инклюзивті білім беру технологиясын, жеке білім беру маршрутын құруды, инклюзивті оқыту жағдайында тьюторлық тәжірибені ұйымдастыра, пәннің тұжырымдамалық және теориялық негіздерін, оның жалпы ғылымдар жүйесіндегі орны мен құндылығын, даму тарихын, қазіргі жағдайын біледі.

  • Код ON3

    Көне түркі дәуірінен бастау алатын қазақ жазуының тарихы және дыбыстық жүйесі, тарихи грамматикасы, сөздік құрам, сөздік қорды толықтыратын қайнар көз – қазіргі қазақ әдеби тілінің қызметтік стильдері туралы теориялық білім бере отырып, ойды көркем тілмен жеткізу мақсатында мәтінге лингвистикалық талдау жүргізуге қабілетті. Білу және түсіну. Студенттер көркем мәтінмен жұмыс істеудің әдіс-тәсілдері мен принциптерін, көркем мәтіннің ұйымдасқан біртұтас эстетикалық күрделі құрылым екенін, көркем шығарма тілін түсінеді, оны талдай біледі, қойылған сұрақтарға логикалық ойлау арқылы дұрыс әрі дәл жауап бере біледі, тыңдаған не оқыған әдебиеттерді ғылыми-теориялық тұрғыдан талдай біледі. баспасөз материалдары және қосымша әдебиеттер негізінде хабарлама, баяндама, реферат жаза біледі.

  • Код ON4

    Білім алушы халық ауыз әдебиеті мен балалар әдебиетін, хандық және ежелгі дәуір әдебиетін арнайы пән ретінде оқу арқылы қазақ әдебиетінің тарихын игеруге қабілетті. Білу және түсіну. Кәсіби қызметте қажетті іргелі білім, білік және дағды қалыптастыра біледі, көркем әдебиеттің танымдық-тәрбиелік, көркемдік-эстетикалық, ұлттық сипаттарын айқындап, талдай біледі. Қазақ әдебиеті тарихын, табиғатын, синкреттік сипатын таныту, оны өзге ғылым салаларын (тіл, этнография, тарих, археология, философия т.6.) меңгеру, мамандыққа қатысты қолдана білу.

  • Код ON5

    Ақын-жыраулар шығармаларындағы дәстүр жалғастығы мен шығармашылық байланыстарды ажыратуға, Көркем шығарманың идеялық-тақырыптық негізін, тілдік-көркемдік табиғатын, қазақ әдебиетінің өзіне тән сипаттарын, ұлттық әдеби процестің, әдебиет терминдерінің ерекшеліктерін жете түсінуге, көркем шығарма негізінде талдауға, эстетикалық талғамын қалыптастыруға қабілетті. Білу және түсіну. идеялық – көркемдiк ерекшеліктерін айқындау бiлу; әр шығармаға мiнездеме беру білу.

  • Код ON6

    Шығармашылық қызметтің теориялық негіздерін, шығармашылық психологиясы саласындағы білімдерді меңгереді, сыни тұрғыда ойлауға, жаңа педагогикалық идеяларды генерациялауға қабілетті. Білу және түсіну: Әдебиеттің мазмұны пішінінің диалектикалық бірлігін, тақырып пен идея, әдеби типтендіру мәселелерін, композиция мен сюжет, жазушы стилі, әдеби ағымдар өзектілігін, поэтикалық тілді көркемдік компонеттерге талдай біледі. Практикалық сабақта өз беттерінше жұмыс жасап, көркем шығарманың тақырып аясын аша бiлу. Студент Әдебиетану және әдебиет теориясы мәселелерін, шетел және шығыс әдебиеті өкілдерінің шығармаларымен танысады, автор стилі жайлы ақпараттарды түсінеді және өз ойын еркін жеткізеді, пікірталасқа түсе алады және алған білімін тәжірибеде қолдана біледі.

  • Код ON7

    Қазақ тілінің сөзжасамдық әлеуеті, сөзжасамдық үлгі, тізбек, ұя және морфологиялық жүйесі, грамматикалық мағына, грамматикалық форма, грамматикалық категория, түбір, қосымша, морфема, сөздердің тұлғалық өзгеруі, сөз таптары, олардың жасалу жолдары мен тәсілдері, сөз тіркесі, сөз тіркесінің байланысу тәсілдері, сөйлем, сөйлемнің түрлері туралы теориялық білімді игере отырып, сөзжасамдық, морфологиялық, синтаксистік талдау жүйесін меңгеруге және стильдік қабілетті. Білу және түсіну. Қазақ тілінің сөзжасам, морфология және синтаксис, стилистика салаларының зерттеу нысанын, даму, қалыптасу жолын; зерттеу әдістерін; аталған салаларға қатысты терминдерді түсініп, орынды қолдана алады, . Стилистика мен тіл мәдениетінің арақатынасын ажырып, стильдік қате түрлерімен жұмыс жүргізе отырып, ойын қағазға түсінікті де айқын түсіре біледі.

  • Код ON8

    Студенттерге оқытудың жаңа технологияларын, жалпы білім беретін мектептерге арналған бағдарламаны басшылыққа ала отырып, ұзақ, орта және қысқа мерзімді сабақ жоспарларын және тағы басқа қажетті құжаттарды құрастыруға дағдыландыру, бағалау өлшемдері, жиынтық бағалау, ағымдағы бағалау жұмыстарының әдіс-тәсілдерін меңгеруге қабілетті. Білу және түсіну. Қазақ тілі мен әдебиеті бойынша оқу-әдістемелік жұмыстарды ұйымдастырудың инновациялық тәсілдері туралы түсінігі бар, өз қызметінде педагогтың нормативтік-құқықтық құжаттарын қолдана алады, қазақ тілі мен әдебиеті бойынша заманауи сабақты жүйелі жоспарлай алады, оқыту нәтижесін критериалды бағалайды, оқытудың тиімді технологияларын таңдай біледі және креативті шешім қабылдай алады.

  • Код ON9

    Филология ғылымындағы жаңа бағыттар жайлы ғылыми ақпарат беруге; -қазіргі тіл білімінің негізгі бағыттарын аңғартатын пікірлер туралы ой қорытып ізденуге, бағыт- бағдар беруге қабілетті. Білу және түсіну. Тіл білімі және оның басқа ғылымдармен байланысын; тілдің қоғамдық мәні және оның жүйесі мен құрылымын; тілдердің пайда болуы туралы теорияларды, жасанды тілдерді; тілдердің генеологиялық, типологиялық классификациясын, Тіл біліміндегі мәдениетаралық коммуникация туралы ғылыми түсінігі болады; тілтанымдық ғылыми концепцияларды интерпретациялауға дайын болады; - концептілік, танымдық тұрғыда талдаулар жасау бойынша практикалық жұмыс жасай біледі, қарым-қатынаста жағдаятқа байланысты ойын анық, дәл, орынды жеткізе біледі;

  • Код ON10

    Ақын поэзиясын тақырыптық-идеялық, көркемдік-эстетикалық, жанрлық, құрылымдық, тілдік-бейнелілік тұрғыдан талдауға, ақынның қазақ өлеңіне енгізген жаңалығын, реформаторлығын, ұлттық әдебиетті дамытудағы ролін айқындауға қабілетті. Білу және түсіну: -Абайтану тарихымен терең танысады,-Абай поэзиясының жұмбақ қыр-сырын түсінеді, Абайтанудың даму жолы, белесті кезеңдері, көркемдік-эстетикалық мәселелері жөнінде түсінігі қалыптасады өлеңдерін поэтикалық тақырыптық - идеялық, көркемдік, тілдік тұрғыдан талдай алады. Абайтану ғылымының тарихын, жетістіктерін, бүгінгі бағытын болжай біледі

  • Код ON11

    Қабілетті Жеке потенциалын ашу, азаматтылық пен гуманизмге ие болу, мінез-құлықтың этикалық және құқықтық нормаларын қолдану арқылы қоғамға қызмет ету мақсатында Көшбасшылық қасиеттерді көрсетуге және өз бетінше оқытуды тәжірибеге алуға қабілетті; Білу және түсініу: Әлемдік мәдениет пен дәстүрлердің негізгі тарихи құндылықтарын, қоғамдық-саяси даму заңдарын және қарым-қатынас нормаларын біліп және түсіну.

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 6B01701-Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

Еуразия гуманитарлық институты

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі және әдебиеті
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиетінің оқытушылары
Бакалавриат

Орталық-Азия Университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиетінің мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top