6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақ тілі мен әдебиетінің оқыту әдістері негізінде әдеби дәстүрде білім алған, мәдениетті ұлт тәрбиелеуге қабілетті кәсіби мұғалімдерін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Экология және тұрақты даму
Экология және тұрақты даму курсы студенттердің экологиялық дағдыларын дамытуға, заманауи экологиялық мәселелерді шешуге, қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынасты дамыту жолдарын қалыптастыруға, студенттердің экологиялық санасын және қоршаған ортаны қорғауға жауапкершілігін арттыруға бағытталған.Нәтижесінде студенттер экологиялық тенденцияларды талдау және басым бағыттарды қалыптастыру, табиғатты қорғау бойынша нақты міндеттерді қою арқылы өмірлік маңызды тұрақтылықты сақтауды үйренеді. Сондай-ақ студенттер қазіргі заманғы экологиялық саясаттың негізгі бағыттарын, жаһандық, аймақтық және жергілікті деңгейде экологиялық проблемаларды шешудің практикалық тәсілдерін анықтай алады, сонымен қатар тұрақты даму мақсаттарына жету үшін табиғи ортаның сапасын басқарудың әртүрлі құралдарын қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық
Пән білім алушылардың қаржы жүйесі, қаржылық тәуекелдер, қаржы институттары және олардың өнімдері туралы білімдерін игеруге бағытталған. Нәтижесінде студенттер әртүрлі дерек көздерден қаржылық ақпаратты іздеуді, талдауды, түсінуді, бағалауды үйренеді және алған ақпаратты қаржылық мәселелерді шешу үшін пайдалана алады.Жалпы бұл курс қаржылық алаяқтықтың жоғары тәуекелі жағдайында білім алушыларда сауатты, ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эмоционалды интеллект
Пән педагогтарға Қазақстанның мемлекеттік білім беру саясатының стратегиялық бағыттары мен басым бағыттары контекстінде тьютордың рөлін меңгертуге бағытталған. Студенттер эмоционалды интеллект пен икемді құзыреттіліктердің заманауи мектептің оқу-тәрбие процесіндегі орнын анықтайды. Олар икемді дағдыларды, оның ішінде цифрлық ортада дамытуды ескере отырып, оқу қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады. Әртүрлі жасерекшелік топтарындағы білім алушылардың эмоционалды интеллектін бағалау және дамыту технологияларын меңгерген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу
Пәнді игеру арқылы әрбір студент жеке тұлға ретінде көшбасшылық қасиеттерін ашу және дамыту, инновациялық үдерістерден туындаған жаңалықтарға бейімделу дағдыларын дамыту, сонымен бірге ғылыми-техникалық үдерістер нәтижелерін кәсіби қызметінде қолдана алу мүмкіндіктеріне үйренеді.Басқарудағы көшбасшылық қасиеттер мен адами фактордың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын оқып біледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық статистика негіздері
Пәннің мақсаты - студенттерді жүйелі ойлаудың формалары мен заңдылықтарымен таныстыру, студенттерді жүйелі ойлауға үйрету, оларда негізделген дәлелдеу дағдыларын дамытуға көмектесу болып табылады. Студенттер деректерді жинау, өңдеу және идеялар ұсыну процесін түсінеді, қарастырылатын объектінің немесе құбылыстың жағдайын бағалауда деректерді сандық және сапалық талдауды қолдану дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Курс құқықтық сауатты, заңға бағынатын тұлғаны қалыптастыруға бағытталған. Студенттер өздерінің құқықтары мен міндеттерін біледі және сыбайлас жемқорлыққа мүлдем төзбеушілік танытады. Студенттер өз қызметінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік, құқықтық және этикалық нормаларын қолдана алады . Курс қоғамдағы заңның үстемдігі, этикалық принциптері мен сыбайлас жемқорлықпен күресу принциптері туралы түсінік қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән студенттердің кәсіпкерлік дағдылары мен іскерлік ойлауын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономиканың, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру шарттарын, оның ішкі және сыртқы ортасының заңдылықтарымен жан-жақты танысу арқылы бизнес-жоспар, жеке бизнесті құру және өз бизнесін сәтті жүргізу дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиеттануға кіріспе
Бұл курста филологияның негізгі саласы әдебиеттану ғылымының негізгі ұғымдары мен түсініктері туралы мәселелер қарастырылады. Білім алушылар әдебиет пен өнер туралы эстетикалық, теориялық тұжырымдар мен сын-пікірлердің туу, ғылымға айналу тарихымен, әдебиеттанудың негізгі және жанама салаларымен, олардың басты функцияларымен, әдеби теориялық терминдермен терең танысып, әдеби шығарманың идеялық-эстетикалық мәні, шынайылығы, көркемдігі, ұлттық және адамзаттық мазмұн-сипаты, құрылысы, жанрлық ерекшеліктері, көркемдік тәсілдер мен стиль туралы жан-жақты білім алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Лингвистикалық ілімдер тарихы
Пәннің мақсаты:білім алушылардың тіл білімінің даму сатылары, дүниежүзілік тілдердің қалыптасуы мен дамуы, диахрониялық және синхрондық тіл білімі туралы білімдерін қалыптастыру. Білім алушыларға тіл білімінің қалыптасуы мен дамуы, тілдердің шығу кезеңдерінен бастап, диахрониялық даму үрдісі, тіл мен қоғамның өзара байланысы, дүниежүзі тілдерінің класссификациясы, лингвистикалық зерттеу тәсілдері туралы білім игертіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тіл білімінің теориясы мен тарихы
Пәннің мақсаты: тіл білімінің теориялық негіздері, негізгі ұғым категориялары, тілдің құрылымы мен жүйесі, тілдер типологиясы мен классификациясы туралы білім қалыптастыру. Тіл білімінің қалыптасу сатылары, тіл ғылымындағы ғылыми ағымдар мен мектептер тарихы туралы дүниетанымдық білім игертіліп, дүниежүзі тілдерінің генеологиялық және типологиялық классификациясы, тіл ғылымының зерттеу әдістерімен тіл біліміндегі жаңа бағыттар меңгертіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым
Академиялық жазылым пәні білім алушыларды функционалды стиль түрлері мен ғылыми мақала жазу, салалық пәндік терминология, іс-қағаздарын жүргізу, академиялық сауаттылық дағдысын қалыптастырады. Сондай-ақ ғылыми баяндамалар жасауға, мәтіндерді кәсіби тұрғыдан талдай білуге, сыни ойлауға, плагиаттан сақтану жолдарын меңгертеді және ғылыми деректер қорынан ақпаратты табуға, жазба жұмысын жүйеліндіруге машықтанады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ежелгі және орта дәуірдегі түркі әдебиеті
Бұл курста ежелгі және орта дәуірдегі түркі әдеби мұралардың өзіндік ерекешеліктері қарастырылады. Студенттер тарихи жәдігерлер арқылы жеткен әдеби ескерткіштердің идеялық-тақырыптық сипатын саралап, ғылыми талдау жасауға қалыптасады. Ежелгі дәуір ескерткіштері арқылы қазақ әдебиеті тарихының қалыптасуына негіз болған шығармаларға баға беріп, көне жәдігерлердің тарихпен әдебиетті байланыстыруы, әдеби шығарманың сыры мен сипаты, әдеби дамудың мағынасы мен мәнін айыруды үйренеді. Курсты оқытуда түркі жазба әдебиетіндегі әр кезеңдегі бірнеше нұсқаларды өзара салыстырып, мәтіндік айырымдарды зерделеуді меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тарихи жырлардың типологиясы
Тарихи жырлардың классификациясы, дәуірлеу кезеңдері және оның зерттелуін меңгереді. Оқу барысында тарихи жырлардың генезисі мен типологиялық ерекшеліктері және ұқсастықтарын анықтайды. Типологиялық зерттеудегі тарихи-поэтиканың заңдылықтары мен құбылыстардың пайда болуы, даму, қайталау себептерін анықтайды. Тарихи жырларындағы көркемдік қырларын анықтау әдістемелерінің бейнеленуін талдайды. Жырларды кезеңдері мен жекеленген тақырыптар аясында жобалар қорғайды, сараптамалық дәйектемелер жазады, зерттеулер жүргізеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ халық ауыз әдебиеті
Қазақ халық ауыз әдебиеті - синкретті өнері ретінде қарастырады және спецификалық ерекшеліктерін айқындайды. Пәннің тарихи кезеңдері мен зерттелуін саралайды. Пәннің жанрлық түрлері, олардың генезисі мен типологиялық ерекшеліктерін анықтайды. Курстыоқу барысындағы шығармалардың көркемдік және ғұрыптық түрлерінің құрылымы мен мазмұндарының көркемдік ерекшеліктерін талдау әдістері мен тәсілдерін анықтай алады. Жанрлық ерекшеліктерін айқындайды, сипаттама береді, мысал арқылы дәлелдер келтіре алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі
Академиялық жазылым пәні білім алушыларды функционалды стиль түрлері мен ғылыми мақала жазу, салалық пәндік терминология, іс-қағаздарын жүргізу, академиялық сауаттылық дағдысын қалыптастырады. Сондай-ақ ғылыми баяндамалар жасауға, мәтіндерді кәсіби тұрғыдан талдай білуге, сыни ойлауға, плагиаттан сақтану жолдарын меңгертеді және ғылыми деректер қорынан ақпаратты табуға, жазба жұмысын жүйеліндіруге машықтанады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы, морфонологиясы және оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты: білім алушыларға тіл дыбыстарының жасалу ерекшеліктері мен заңдылықтарын, морфеманың фонологиялық құрылымы мен фонеманың морфологиялық қызметін теориялық және әдістемелік тұрғыдан меңгерту. Тіл дыбыстарының жіктелімі; орфография; орфоэпия; буын ерекшеліктері; дауыс әуені, кідірістер; морфемалар жігіндегі дыбыстық алмасулар мен дыбысталудың түрлі нұсқалары, морфемалардың дыбыстық құрамы туралы теориялық және әдістемелік білім игертіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Фонология, интонология және оқыту әдістемесі
Білім алушыларға фонеманың, яғни дыбыстың сөздегі қызметін және сөзді, сөз тіркесін, дауыс ырғағын, сөйлеудің ритм-мелодикалық бейнесін теориялық және әдістемелік тұрғыдан зерттеу пәннің негізгі мақсаты болып табылады. Білім алушыларға фонеманың лингвистикалық бірлік ретіндегі қызметі, интонологияның қалыптасуы мен дамуы туралы теориялық білім меңгертіліп, оны әдістемелік тұрғыдан жүзеге асырудың инновациялық әдістемелік жүйесі игертіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогика және дидактика
Пәннің мақсаты ғылым ретінде педагогика туралы жалпы түсінік пен зерттеуге бағытталған оқыту концепцияларын қалыптастыру. Студенттер педагогика ғылымының дамуының тарихи алғы шарттарын меңгереді, дидактиканың негізгі заңдылықтары мен қағиаларын түсінеді. Студенттер цифрлық құралдарды пайдалана отырып, өзекті ғылыми ақпараттарды іздеуді және талдауды жүзеге асырады, педагогика мен дидактиканың іргелі негіздеріне сүйене отырып, өз көзқарасын білдіруге қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру
Пән студенттердің әрбір мүшесі өзінің құндылығы мен маңыздылығын сезінетін инклюзивті қоғам қағидалары туралы түсінігін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Оқушылар жас ерекшеліктеріне байланысты физиологияны, анатомияны жақсы біледі, жасерекшелік физиологиясы туралы терең білімге сүйене отырып, танымдық дағдылардың қағидаларын түсінеді, ерекше білімді қажет ететін балалармен жұмыс жасай алады, инклюзивті білім беру ортасын құрудың стратегияларын біледі және оны жүзеге асыра алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық психология
Пәннің мақсаты әр түрлі жас кезеңдерінде оқыту және тәрбиелеу психологиясы саласындағы білімді қалыптастыру болып табылады. Оқушыларды мектепте жетістікке жетуге ынталандырудың психологиялық жолдары туралы нақты түсінік қалыптасады және танымдық процестердің сапасын бағалайды. Студенттер мұғалім-оқушы-ата-ана жүйесінде сындарлы қарым-қатынас үлгілерін ассимиляциялау арқылы коммуникативтік құзыреттіліктерін дамытады. Курстың соңында олар білім берудегі психологиялық-педагогикалық тәсілдерді сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қазіргі қазақ тілінің лексика-фразеологиясы және оқыту әдістемесі
Курстың мақсаты: қазақ тілінің лексика-фразеологиялық қабатының жалпы заңдылықтарын және оның қызмет ету ерекшеліктерін теориялық және әдістемелік тұрғыдан меңгерту. Тілдегі сөздік қордың жүйелік категориясын айқындап, лексика мен фразеологиядағы парадигматикалық және синтагматикалық түсініктерін қалыптастырады; лексикалық және фразеологиялық мағынаны лингводидактикалық ұстанымдар арқылыигеріп, оны оқытуға арналған жаңа әдіс-тәсілдер туралы түсінікке ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Хандық дәуірдегі жыраулар поэзиясы
Пән хандық дәуірдегі жыраулар поэзиясын жан-жақты таныстыра отырып, тарихи жәдігерлер арқылы жеткен әдеби ескерткіштердің идеялық мазмұнын меңгертеді. ХV-XVIІІ ғасырлардағы жыраулардың поэзиясында орын алған әлеуметтік, елдік, ерлік тақырыбындағы толғауларының идеялық-көркемдік ерекшелігін саралауға қалыптасады. Сондай-ақ, жыраулар поэзиясындағы ақыл-нақыл, өсиет-өнеге сөздердің тәрбиелік мәнін, суырыпсалмалық ақындық өнердің қыры мен сырын толық меңгереді. Курсты оқу барысында студенттер жыраулар поэзиясындағы табиғат, адам, жан-жануарлар жайлы мәтіндерді кешенді түрде талдап, бабалардан мұра болып жеткен көркем сөз үлгілері мен әдебиеттің мұратын айқындауды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби этика және сәйкестік
Пәннің мақсаты студенттерді кәсіби педагогикалық ортада қабылданған көзқарастармен, құндылықтармен, білімдермен, сенімдермен және дағдылармен таныстыру. Студенттер педагогикалық немесе басқа да қызмет аясында көшбасшылық және белсенділік дағдыларын, Қазақстанның ұлттық және мәдени құндылықтарына деген сүйіспеншілігін дамытады, кәсіби этикамен танысады, оны құндылық ретінде қабылдай отырып, қатаң сақтауды үйренеді. Студенттер мансап жолын жоспарлай отырып, өзін-өзі талдау және өзін-өзі басқару дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ХIX ғ.қазақ әдебиеті
Пән XIX ғасыр қазақ әдебиеті зар заман ақындарының, сал-сері, айтыс ақындарының, жаңа жазба әдебиет авторларының шығармаларын оқытады. Студенттер XIX ғасыр қазақ әдебиетінің қоғамдық-тарихи жағдайын, даму бағыттары мен заңдылықтарын, сол кезең мұрасын танымдық тұрғыдан меңгереді. Көркем шығарманың әдеби жанрлық ерекшелігін, мазмұнын, идеясын әдістер арқылы талдайды. XIX ғасырдағы қазақ әдебиеті мұраларының мәтінімен танысып, олардың идеялық-эстетикалық құндылықтары туралы өзіндік пікір қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ тілін оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты болашақ маманға мектепте қазақ тілін оқытудың əдіснамалық негіздері мен əдістемелік жүйесін, тілді меңгертудің тәжірибелік жолдарын үйрету арқылы кəсіби теориялық және тәжірибелік деңгейі жоғары мұғалім даярлау. Тіл білімі, педагогика, психология жəне əдістеме ғылымдарының жетістіктеріне сүйене отырып, білім алушылар тілді меңгертудің ғылыми-əдіснамалық негіздері туралы үғым, түсінігі қалыпасып, оқытудың əдістемелік жүйесін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ діни-ағартушылық әдебиеті
Пән ХІХ ғ. аяғы мен ХХ ғ. бас кезіндегі қазақ діни-ағартушылық әдебиетін қарастыруға бағытталған. Осы кезеңде өмір сүрген діни-ағартушылық бағыттағы ақын-жыраулардың шығармаларындағы исламдық дүниетанымды, адамгершілікті, азаматтық мұраттарын жаңа сипатта оқытуға бағытталған.Студенттер қазақ діни-ағартушылық әдебиетінің негізгі ұғымдарын, танымдық мәнін, құрылымын, мазмұнын талдаудың әдістерін меңгереді.Студенттер ХІХ ғ. аяғы мен ХХ ғ. бас кезіндегі қазақ діни-ағартушылық кезеңіндегі ақын-жыраулар шығармаларын әлеуметтік, жанрлық, көркемдік ерекшеліктерін жан-жақты талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Абайтану
Пән ұлы қазақ философы, ақын, ойшыл Абай Құнанбайұлының ұлттық шығармашылық мұрасын зерттей отырып, студенттерді мәдени-рухани тәрбиелеу арқылы толық адам тұлғасын айқындауды меңгереді. Пән Абайдың қара сөздері мен өлеңдеріндегі ой-толғамдарды интерпретациялай алуға, өзіндік ой-пікірлерін жазба тіл мен сөйлеу тілінде еркін жеткізіп, өз пікірін қорғай алуды дамытуға негізделеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақ жазуының тарихы
Қазақ жазуының тарихын, әліпби үлгілерін, әріп пен фонема қатынасын, графемалар құрылысын, қолданысы мен шығуын, даму кезеңдерін меңгерту пәннің мақсатын айқындайды. Көне түркі, А.Байтұрсынұлы, латын, кирилл, жаңа қазақ әліпбилерін үйреніп, қазақ жазуының тарихи кезеңдерін игеріп, жазба тілдің жүйесін, емле нормалары, графемалар және латын графикасына көшу туралы көзқарастар мен проблемаларды сыни тұрғыдан талдауды меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Отаршылдық дәуірдегі әдебиет
Пән отаршылдық дәуірдегі қазақ әдебиетін қарастыруға бағытталған. Студенттер отаршылдық дәуірдегі қазақ әдебиетінің негізгі ұғымдарын, танымдық мәнін, көркем шығарманың құрылымы мен мазмұнын талдаудың әдістерін меңгереді. Студенттер отарлау дәуіріндегі шығармалардың әлеуметтік-мазмұндық, көркемдік, жанрлық ерекшеліктерін жан-жақты талдайды. Білім алушылар Отаршылдық дәуірдегі қазақ әдебиетінің жанрлары, поэтикасы, дәстүр жалғастығы, жазба әдебиеттің қалыптасуы туралы терең білім алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Критериалды бағалау технологиясы
Пән технологияны оқу үдерісінде практикалық қолдануды оқытады. Курс білім беру мақсатындағы таксономияның негізінде және білім алушының білім деңгейіне сәйкес оқыту нәтижелерін бағалаудың критерийлері мен формативтік және жиынтық тапсырмаларды әзірлеу дағдыларын қалыптастыра отырып, оқыту нәтижелері мен әдістерінің өзара талаптары мен мақсаттарын үйретеді және бақылаудың рейтингтік жүйесінің тұжырымдамасын ашады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
Пән оқыту әдістемесінің қалыптасу тарихы, ғылыми негіздері, оқыту тәсілдері, амалдары, жолдары, білім беру бағдарламалары жөнінде жүйелі білім береді. Әдебиет пәнінің мазмұны мен құрылымы, өзіне тән өзгешеліктерін, оқыту принциптерін үйретеді. Жаңартылған оқу бағдарламасының ғылыми-педагогикалық бағыттарының негізін қарастырады. Көркем шығарманы жанрлық және жас ерекшеліктеріне қарай, құндылықтар негізінде оқыту, Мұғалім және оның әдеби білім берудегі орны секілді тақырыптарды қамтиды
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Бұл пәнді оқудың мақсаты жасанды интеллект (ЖИ) саласындағы теориялық білім мен дағдыларды және жасанды интеллекттің заманауи құралдары мен әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.Студенттер AI туралы негізгі түсініктермен танысады; негізгі AI тұжырымдамалары мен әдістерін үйренеді; негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерде ЖИ ұсынылған теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдану қабілетін алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Нормативті қазақ тілі
Пәннің мақсаты - фонетика, лексика, морфология, синтаксис, сөзжасам салаларының жалпы сипаты, жеке тілдік қабаттары, ерекшеліктері туралы білім беру. Қазақ тіліндегі грамматикалық категориялар мен формаларды; қазақ тіл білімінің салалары бойынша теориялық, практикалық білім мазмұны туралы түсінігін кеңейтеді. Білім алушылар тіл білімінің барлық салалары бойынша теориялық білімді игеріп, оны тәжірибелік тұрғыдан қолдану дағдысын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Айтыс типологиясы
Айтыс өнерін оқыта отырып, студенттеріміздің бойында ең әуелі құдіретті сөз өнеріне деген қызығушылықты арттыру. Ертеңінен үлкен үміт күттірер жастарымыздың санасында ұлттық мұраттарды рухани қазынамен толықтыра келе, жан дүниесін байытып, ой-өрісін дамыту. Сонымен қатар студенттеріміз өз елінің төл өнері мен мәдениетінің тарихынан хабардар болып, сурыпсалмалық өнерден жауапкершілік пен ұстанымдылық сынды қасиеттер мен ұлттық дәстүр мен ғұрыптарды қастерлеу құзіреттіліктеріне ие болмақ.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлемдік әдеби үрдіс
Студент әлемдік әдеби үрдіс пәнін оқу барысында әдебиеттің әлемдік, аймақтық, ұлттық көлемдегі белгілі бір кезеңімен танысып, сондай-ақ тұтастай тарихын қамтитын туу, қалыптасу және дамуынан тұратын тарихи қозғалыстағы ағымдымеңгереді. Әлемдік әдеби үрдістерін ашып, әдебиет жанрларының түрлерін және ондағы идеялық-көркемдік ізденістерге саралау жасайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Морфемика, дериватология және оқыту әдістемесі
Пәнді оқытудың мақсаты: сөздің морфемалық құрылымы, агглютинация және флексия, морфемика мен дериватология туралы ғылыми тұрғыдан түсінік беріп, оны әдістемелік бағытта оқытудың жолдарын қалыптастыру. Білім алушылар морфема және морф; морфтардың түрлері: алломорфтар және морфеманың нұсқалары; сөздің морфемалық құрылымы; т.б, туралы теориялық білімді игереді. Морфемика мен дериватологияның байланысын мектепте оқытудың әдістемелік жолдарын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шешендік сөз шеберлігі
Шешендік өнердің адам қоғамында пайда болуы, оның анықтамасы, қоғамдық қажеттілік, шешендіктің дамуының алғышарттары, демократиялық құрылымның шешендікке ықпалы, адамның ақыл-ойы мен шешендіктің өзара байланысы сияқты мәселелер талданады. Қазақ шешендік өнерін дәуірлеу, тарихи кезеңдері, ежелгі түркі шешендігі, билер шешендігі, ақын-жыраулар шешендігі, қазіргі шешендіктің өзіндік белгілері, қазіргі шешендіктегі сөйлеудің түрлері, шешендік сөздегі тіл тазалығы мен тіл көрнекілігі, шешендік сөздерге тән ерекшеліктер қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ХХ ғасырдағы қазақ әдебиеті
Пән ХХ ғасыр қазақ әдебиетін қарастыруға бағытталған. Студенттер ХХ ғасырдағы қазақ әдебиеті кезеңдерінің дамуын, автор шығармаларының мәтінін кешенді зерттеуді меңгереді. ХХ ғасыр ақын-жазушылар шығармаларының сюжеттік құрылымын, жанрлық ерекшеліктерін тақырыптық, идеялық-көркемдік тұрғыдан талдайды. ХХ ғасыр қазақ әдебиеті пәні студенттерге ХХ ғасыр басынан Тәуелсіздік жылдарының алғашқы кезеңіне дейінгі қалыптасқан түрлі әдеби зерттеулер мен пайымдауларға жаңаша көзқарас қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Шетел әдебиетінің тарихы
Студент бұл курсты оқуда грек, неміс, ағылшын, француз, парсы, араб, үнді әдебиеті мен мәдениетімен, шетел әдебиетінің көрнекті туындыларымен танысып, көркем шығарманың поэтикасын жүйелі зерделеуге, талдауға машықтанады. Оқыту барысында әрбір халықтың әдеби шығармаларының қазақша жарияланған мәтіндеріне салыстырмалы талдау жасайды. Әлемдік сөз өнері дамуының тарихына әдеби шолу ауқымында оқытуды көздейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі қазақ тілінің морфологиясы, сөзжасамы және оқыту әдістемесі
Пәнді оқытудың мақсаты: тілдің грамматикалық құрылысы, негізгі грамматикалық ұғымдар, сөз топтары мен сөз таптарының лексика-грамматикалық ерекшеліктері, грамматикалық категориялар, сөзжасамдық процестер, сөзжасамдық бірліктер туралы біртұтас ғылыми түсінік қалыптастыру, морфологияның негізгі теориялық мәселелерін ашу, сол арқылы қазақ тілінің морфологиялық құрылымы туралы функционалды-семантикалық аспектіде жүйелі білім беру және оны мектепте оқыту дағдылары меңгертіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер негіздері
Пән педагогикалық зерттеу саласында зерттеушілік дағдыларды дамытуға бағытталған. Студенттер зерттеудің негізгі сапалық және сандық әдістерін біледі, ғылыми әдебиеттерді талдай алады, Action research, lesson study әдістемелерін, бақылау мен рефлексияны меңгерген. Студенттер деректерді өңдей алады және көпшілікке ұсыну үшін зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде құрастыра алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Қазақ әдебиетіндегі психологизм
Пән әдебиеттегі психологизмнің принциптерін, адамның ішкі әлемін нақты бейнелейтін психологизм поэтикасын меңгертумен қатар, психологизмнің түрлері: мимика, бейвербалды ишараттар арқылы көркем шығарманың табиғатын танытуға машықтандырады. Курсты оқу барысында көркем туындыдағы психологизмнің берілу ерекшеліктерін, авторлық таным, авторлық идеяны, сондай-ақ көркем шығарманы психологизм принциптері арқылы теориялық талдауға үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі қазақ тілінің синтаксисі және оқыту әдістемесі
Сөз тіркесі синтаксисін, сөйлем синтаксисін,мәтін синтаксисін, жай және құрмалас сөйлемдердің зерттелу тарихын, классификациясын, негізгі критерийлерін; құрмалас сөйлемді, жай сөйлемді күрделенген сөйлемнен ажырату жолдарын теориялық әрі әдістемелік тұрғыдан меңгерту пәннің мақсаты болып табылады. Білім алушылар синтакистік бірліктердің коммуникативтік, функционалдық қызметі туралы білімін қалыптастырып, дидактикалық ұстанымдарға сүйене отырып,оны оқытудың инновациялық әдіс-тәсілдерін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
XXI ғасырдағы қазақ әдебиеті
Пән ХХІ ғасыр әдебиетінің көркемдік ерекшелігін ескере отырып, жаңаша талдау жасуға үйретеді. Тәуелсіздік кезеңіндегі қаламгерлердің өмірі мен қызметін, шығармашылық болмысын бүгінгі талап тұрғысынан таразылап, жанрлық жүйесін, көркемдік өрнектерін зерделеп, тілдік, стильдік ерекшеліктеріне баға беріп, аталған кезең әдебиетінің тарихына және прозалық, поэзиялық, драмалық туындыларға теориялық талдау жасай алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
- Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
- Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
- Халық ауыз әдебиеті мен жазба ескерткіштерді сақтаудың маңыздылығын түсінеді және заманауи ақпараттар легіне негізделген талдау жолдарын меңгереді.
- Әртүрлі дәуірдегі ақын-жазушылардың шығармаларының көркемдік ерекшелігін айқындау, қазақ әдебиетінің тарихын, теориясын меңгеріп, жаңа білімді қолдануға және үйренуге қабілетті, сондай-ақ өзінің кәсіби іс-әрекетінің нәтижесін дұрыс бағалай алады.
- Тіл білімі мен әдебиеттің бөлімдерінің лексика-диалектикалық, морфологиялық-синтаксистік, пунктуациялық-стильдік сипаттамаларымен қатар көркемсөз сипатын ашатын заңдылықтары негізінде және туындыны талдаудың ғылыми әдістемелерін жетік меңгереді.
- қазақ тіл білімі мен әдебиеттанудың даму тенденциясы мен ағымдағы жағдайындағы тарихын және оларды педагогикалық, ғылыми-зерттеу, жобалық-құрастырушы, ұйымдастырушы-басқарушы қызметте қолдану тәсілдерін біледі; кәсіби қызметте қоғам пікіріне, дәстүрге, әдет-ғұрыпқа, қоғамдық ережелерге негізделген интеллектуалдық көзқарасы бар кәсіби маман қалыптасады.
- Түлек өзінің пәндік саласы бойынша жан-жақты білім мен түсінікті меңгерген, алған білімін тәжірибеде, оның ішінде көпсалалы немесе көп кәсіптік контекстте қолдана алады. Кәсіби өсуі үшін өзінің педагогикалық тәжірибесі туралы рефлексия құра алады.
- Қазақ және әлем әдебиетін оқыту барысында жаңа инновациялық технологияларды сыни тұрғыдан саралап, білім мен ақпаратты тәжірибеде жүзеге асыруға үлес қоса алады.
- Заманауи ақпараттар легіне, жаһандану үдерісі мен құбылыстарының динамикалық өзгерістеріне бейімделіп, әдебиетті оқыту әдістемесі бағытындағы мәселелерді оңтайлы шеше алады
- Моральдық-этикалық құндылықтарға ие және жауапкершілігі мол тұлға қалыптасады.
- Педагогикалық қызметтің мәнін түсініп, терең пәндік, цифрлық құзыреті және кең интеллектуалдық көзқарасы бар кәсіби маман иесі болып қалыптасады
Ұқсас БББ
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
А.Қ.Құсайынов атындағы Еуразия гуманитарлық институты
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01701 Қазақ тілі және әдебиеті
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Шымкент университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (IP)
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті