Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті в Шымкент университеті

  • Педагогикалық практика (үзіліссіз) - 8 апта
    Несиелер: 8

    Мамандық бойынша кәсіптік қызметінің түрлерін, олардың функциялары мен міндеттерін оқып зерттеу;теориялық білімдерді бекіту және бұл негізінде кәсіби машықтарды, дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру;инновациялық технологияларды, еңбек пен өндірістің озық әдістерді меңгеру; ұйымдастырушылық және кәсіптік тәжірибені игеру; командалық жұмыстың, басқарудың корпоративтік қағидалары құзыретінің дағдыларын игеру;өз бетінше өз қызметті жоспарлау.

  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 4

    Тіл білімі туралы түсінік қалыптастырады. Тіл білімінің басқа ғылымдармен байланысы, тілдің пайда болуы, тілдің таңбалық жүйесі, құрылымы, қызметі, тіл және ойлау, тіл білімінің негізгі салалары туралы мағлұмат беріледі. Тілдердің дамуы мен өзара байланысы, тіл және қоғам, тіл және жазу мәселелерін меңгереді. Тілдердің генеологиялық және типологиялық топтастырылуы жайлы мағлұмат беріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәнерлеп оқу және шешендік өнер
    Несиелер: 5

    Студенттерге шешендік өнерінің тарихын, шешендік өнердің өзге ғылым салаларымен байланысын, мәнерлеп оқу мен шешендік сөздердің маңыздылығын, шешендік сөздердің көркем тілдік сипатын, шешендік өнерді меңгерту жолдарын, мәнерлеп оқудың сипаты мен басты ерекшеліктерін меңгертеді. Сөйлеу техникасы мен әртүрлі жанрдағы шығармаларды оқуға машықтандырады. Шешендік сөздердің мәні, тіл мәдениеті мен әдеби норма мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақ диалектологиясы
    Несиелер: 4

    Диалектологияның міндеті – жергілікті тіл ерекшеліктерін тексеру. Қазақ диалектологиясы қазақ тіліндегі говорлар мен диалектілерді зерттейді. Диалект – деген термин тілдегі жалпы халықтық сипат алмаған, белгілі бір жерде ғана қолданылатын ерекшеліктердің жиынтығын, өзіне ғана тән тілдік ерекшеліктері бар жекелеген аймақ, территорияны білдіреді. Бұл мағынада диалект халық не ұлт тілінің құрамды бөлігі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамдық сананы жаңғыртудың өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Рухани жаңғыруға, руханиятқа, білім, ғылымға маңыз беруі-еліміздің әлеуметтік, саяси мен экономикалық жаңғыртуды қолға алып күн санап өзгеріп жатқан озық технологиялардың дамуы мен дүниетанымның өсуі негізінде заман ағымына қарай икемделуі.Білім алушы рухани жаңғырудың бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, ұлттық бірегейлік сақтау, білімнің салтанат құруы, сананың ашықтығы сияқты бағыттарын меңгере алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу практикасы (диалектологиялық) 1-апта
    Несиелер: 1

    Диалектологиялық оқу практикасы барысында студент жергілікті тілдік ерекшеліктерді жиюдың басты ерекшеліктерімен танысады. Диалектологиялық тəжірибе кезінде жергілікті ерекшеліктерді жинаудың әдіс-тәсілдері меңгеріледі. Жергілікті ерекшеліктерді жинау жұмыстары жүргізіледі, диалектілік жазбалар жасалынады. Студенттер диалектологиялық тəжірибеден өту барысында, өз білімдерін тиянақтайды, халық арасынан жергілікті тілдік материалдарды дұрыс тауып, тілдік қорымызды байыту үшін зор септігін тигізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Оқушылардың физиологиялық дамуы пәні болашақ өсіп келе жатқан оқушылардың денсаулығын сақтау және нығайту, олардың оқу және дене процесстерін жақсарту. Студенттерге қоршаған ортаның абиотикалық және биотикалық факторлар әсері туралы ғылыми деректер негізінде жағдай мен өз денсаулығының қиындығын бағалауға мүмкіндік беру. Курста балалар мен жасөспірімдердің организміндегі тіршілік әрекеттерінің сандық және сапалық белгілері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу практикасы (фольклорлық)-1апта
    Несиелер: 1

    Фольклорлық практиканың мақсаты – студенттердің халық ауыз әдебиеті пәнінен алған теориялық білімдерін іс жүзінде қолдануға дағдылануы. Ауыз әдебиеті үлгілерін жинап, оларға талдау жүргізу. Фольклордың өзіндік табиғатын меңгереді. Қазақ фольклорының жекелеген нұсқалары, олардың поэтикасы туралы жан-жақты білімдерін толықтырады. Қазақ ауыз әдебиетінен теориялық білімдерін практикада қолдана білуді үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 5

    Әдебиет тарихы мен фольклорды одан әрі тереңдеп тану үшін қажетті терминдер мен түсініктер жүйесін қамту, көркем шығармашылықты талдаудың ғылыми принциптерін теориялық тұрғыда пайымдауды үйрету. Әдебиеттің қоғамдық сана мен өнер түрі ретіндегі ерекшелігін, әдебиеттану ғылымының басты мәселелерін, көркем шығарманың құрылысы және оны талдаудың әдіс-тәсілдері мен ұстанымдарын, көркемдік даму заңдылықтарын, әдеби мектептер,әдеби бағыт пен әдеби ағым, әдеби үдеріс пен әдеби дамудың ортақ заңдылықтарын үйренеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Балалар әдебиеті
    Несиелер: 5

    Балалар әдебиеті – әдебиетіміздің өскелең бір саласы. Оның өзіндік өсу, өркендеу жолдары бар. Балалар әдебиеті тәлім-тәрбие, білім беретін өмір оқулығына айналды. Бұл пәнді оқуда студенттер қазақ әдебиетіндегі балалар әдебиетінің даму тарихымен, кезеңдерімен танысады. Негізгі өкілдерінің өмірі мен шығармаларына шолу жасайды, шығармаларды талдауға дағдыланады. Қазіргі қазақ балалар әдебиетінің даму бағытына бағдар жасалынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • XVIII-XIX ғасырдағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 4

    Жыраулар поэзиясының XVIII-XIX ғасырлардағы еліміздің тарихын бейнелеумен және қазақ поэзиясының поэтикалық кезеңімен тұлғалардың өмірі мен шығармашылығымен таныстырады. ХVІІІ ғасырдың екінші жартысы-ХІХ ғасырдың басындағы қазақ халқының поэзиясы мен ақындық өнерінің негізгі ерекшеліктерін анықтайды .Дамудың жаңа бағытына енген мәдениет пен әдебиетті зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ тілінің фонетикасы мен лексикологиясын оны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Сауатты жазу мен дұрыс сөйлеу заңдылыктарының негізінде студенттерге тілдің дыбыстық жүйесінен, дауысты, дауыссыз дыбыстардан, казақ тілінің дыбыстық кұрамы мен ерекшеліктерінен, үндестік заңынан, орфоэпия мен орфографиядан, сонымен катар қазақ тілінің фонетикалык даму заңылықтары туралы теориялық түрғыдан жүйелі білім беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Графика және орфография
    Несиелер: 5

    Графика және орфография – бұл екеуі фонетика ғылымының құрамдық бөлшектері. Графика – тіл дыбыстарын жазуда таңбалайтын шартты белгілер жиынтығы. Орфография – сөздерді дұрыс жазу ережелерінің жиынтығы және оны қарастыратын тіл білімінің бір саласы. Орфография дыбыстарды (фонемаларды) әріппен таңбалауды, сөздерді, оның бөлшектерін бірге, бөлек немесе дефис арқылы жазуды, бас әріптердің қолданылуын, тасымал тәртібін белгілейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Латын әліпбиі және қазақ жазуының тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақ мәдени өмірінде қолданылған әліпби түрлері, емле ерекшеліктері, қазақ графикасы мен орфографиясының теориялық негіздері, емле ережелерінің уәжі, латын жазуының тарихы, қазіргі қазақ жазуының мәртебесі мен орны туралы білімдер жүйесін қалыптастырады; латын жазуы жайлы соңғы деректерді талдап, тұжырымдауға, пайымдауға дағдыландырады. Қазақ жазуының тарихын меңгере отырып, латын әліпбиіне көшудің маңыздылығына талдау жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ежелгі дәуір әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 4

    Ежелгі дәуірде пайда болған әдеби мұраларды оқуға бағытталған. Ежелгі дәуір әдебиетіне б.з.д. VІІ–б.з. ІХ ғасырды және Х–ХІІ ғасырды қамтитын түрлі әдеби мұралар мен жазба ескерткіштер жатады. Ежелгі дәуір әдебиетінің «Тәңірлік дәуір әдебиеті», «Орта түркі дәуірі» (Қараханид кезеңі мен Алтын Орда кезеңі), «Ислам дәуіріндегі әдебиеті» деп аталатын кезеңдеріне шолу жасалынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 3

    Педагогиканың шығуы және дамуы қарастырылады.Педагогиканың теориялық-әдістемелік негіздерін, жеке тұлғаның дамуы, тәрбиесі және қалыптасуының өзара қатынасы, балардың жас және дара ерекшеліктері, оларды оқу-тәрбие үдерісінде есепке алу, педагогикалық үдерістегі мұғалім мен балалар ұжымының өзара ықпалдастығы мәселелері меңгеріледі. Педагогика ғылымының салалары және оның басқа ғылымдармен байланысы жайлы ақпарат беріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Имиджелогия
    Несиелер: 5

    Имиджиология пәні – тұлғаның экономикалық теория, құқық негіздері сонымен қатар сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетің, кәсіпкер қызметінің тиімділігін, экологиялық ақпаратқа қол жеткізу, экологиялық маңызды шешімдерді қабылдауға, қоршаған ортаға қатысты сот әділдігіне қол жеткізу жолдарын оқытып үйрету, тіршілік қауіпсіздік саласында жалпы біліктілікті көтеру, қоғамға, ұйымға немесе топқа ықпал етуге қабілетті лидер тұлғаларды қалыптастыру жолдарын оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік дағдылары
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлікке оқыту бұрын тап осындай маңызды болған емес. Өскелең ұрпақ көптеген елдерде жастар арасында ұлғайып келе жатқан жұмыссыздықпен бірге жұмыс орындарының ашылуына және жұмысқа орналасу үшін кәсіпкерлік мінез-құлық мәдениетіне баса мән беруде. Бұл пән арқылы студент кәсіпкерлік дағдыларды қалыптастырудың жолдарын теория мен практикалық жұмыстар арқылы меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жеке жетістіктер негіздері
    Несиелер: 5

    Тұлғаның экономика құқық негіздерін сонымен қатар жемқорлыққа қарсы мәдениетің, кәсіпкер қызметінің тиімділігін, экологиялық ақпаратқа қол жеткізу, экологиялық маңызды шешімдерді қабылдауға, қоршаған ортаға қатысты сот әділдігіне қол жеткізу жолдарын немесе топқа ықпал етуге қабілетті лидер тұлғаларды қалыптастыру жолдарын оқыту көзделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Алтын Орда әдебиеті
    Несиелер: 4

    Алтын орда әдебиеті – 13 ғ-дың 2-жартысынан 15-ғ-дың соңына дейін өмір сүрген Алтын Орда мемлекетінің жазба мұралары. Бұл дәуірге Құтб, Хорезми, Сайф Сараи, Әли, Сиди Ахмед, Хұсам Хатиб сияқты ақын-жазушылар шығармашылығы жатады. Хорезмидің «Мухаббат-наме» , Сайф Сарайдың «Гүлістан», Құтбтың «Хұсырау-уа Шырыны», Дүрбектің «Жүсіп-Зылиха» дастандары және Рабғузидің «Қисса – сул әнбиясына» талдау жасалынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жыраулар поэзиясының көркемдік ерекшелігі
    Несиелер: 4

    Бұл пәнде жыраулар поэзиясының көркемдік-идеялық ерекшеліктері, жыраулық өнер, оның табиғатын танытар басты сипаттар ашылады. Қазтуған, Шалкиіз, Доспамбет, Қожаберген, Ақтамберді, Бұқар, Үмбетай, Тәттіқара сынды жыраулардың шығармаларының көркемдік ерекшелігі қарастырылады. Жырау поэзиясындағы басты сарындар, жыраулар поэзиясының көркемдік ерекшеліктері айқындалады. Жыраулар поэзиясының дамып, өркендеуіне ерекше үлес қосқан жыраулар шығармашылығына баға беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағалаудың кретериалды технологиялары
    Несиелер: 3

    Курста студенттер критериалды бағалау жүйесінің мазмұнымен, түрлерімен, тиімділігімен, критериалды бағалау технологиясының басты мақсатымен таныстырады. Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі мен артықшылықтары қарастырылады. Бағалаудағы өзін-өзі бағалаудың, кері байланыс жасаудың және Блум таксономиясы негізіндегі бағалау критерийлерінің маңыздылығы айқындалады. Бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларымен танысады. Дескриптор арқылы бағалауды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бодандық дәуіріндегі әдебиеті
    Несиелер: 4

    Бұл пәнде жыраулар поэзиясының көркемдік-идеялық ерекшеліктері, жыраулық өнер, оның табиғатын танытар басты сипаттар ашылады. Қазтуған, Шалкиіз, Доспамбет, Қожаберген, Ақтамберді, Бұқар, Үмбетай, Тәттіқара сынды жыраулардың шығармаларының көркемдік ерекшелігі қарастырылады. Жырау поэзиясындағы басты сарындар, жыраулар поэзиясының көркемдік ерекшеліктері айқындалады. Жыраулар поэзиясының дамып, өркендеуіне ерекше үлес қосқан жыраулар шығармашылығына баға беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Білім беру саласында стратегиялық тұрғыдан ойлай алатын, басқарудың заманауи технологияларымен құралдарын меңгерген жаңа буынның менеджер-практиктерін дайындау. Тыңдаушылардың бойына кәсіби және басқарушылық құзыретін қалыптастыру, сонымен қатар тиімді ойлау мен оңтайлы шешім қабылдау дағдыларын оқыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кеңес дәуірінідегі әдебиеті
    Несиелер: 4

    Кеңес дәуіріндегі қазақ әдебиетінде пайда болған жаңа бағыт, туындаған тың шығармалар, жазушылардың көркемдік-идеялық ізденістері, жаңа тақырыптың пайда болуы, кейіпкер бейнесін сомдаудағы жаңа ізденістерді меңгеру. Кеңес дәуіріндегі әдебиет өкілдерінің өмірі мен шығармашылығына талдау жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Бұл пәнді оқытуда студент білім беру жүйесінде тәрбиелеу құрылымын, тәрбиелеу теориясының заңдылықтарын, тәрбиелеу жүйесінің негізгі бағыттарын меңгереді. Болашақ кәсіби мамандарға тәрбие жұмысын ұйымдастырудың принциптерін, формалары мен әдістерін ашып көрсетеді. Тәрбие беру өнерін меңгеруге көмектеседі, соған сәйкес студенттерге тәрбие беру саласындағы білімдерін кеңейту және дағдыларын қалыптасыруға жол ашылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ хандығы дәуіріндегі әдебиет
    Несиелер: 4

    Студенттер хандық дәуір әдебиеті тарихының даму бағыттары мен көркемдік-идеялық, тақырыптық ерекшеліктеріне тоқталады. Жыраулық поэзияның қалыптасу. даму, кемелдену кезеңдерімен, өкілдері мен жыраулар поэзиясымен танысу. Қазтуған, Асан қайғы, Доспамбет, Шалкиіз, Жиембет, Тәтіқара, Үмбетей, Ақтамберді, Бұқар сынды жыраулар шығармаларының тақырыбы мен идеясына бағдар жасау, жыраулар поэзиясының тілдік-стильдік және көркемдік табиғатын талдау жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ кеңестік өнердің дамуы
    Несиелер: 4

    Қазақ әдебиетінің өсіп-өркендеп, қанатын кеңге жайып, жан-жақты дамуындағы негізгі кезеңдердің бірі-кеңес дәуірі екендігі анық. Сол кезеңдегі билік басында отырғандар зерттеушілердің назарын осы дәуірдегі әдебиеттің жандануына бұрып, солардың негізінде кеңестік заманның артықшылығын, осы мезгілдегі әдебиет дамуының жетістіктерін баса айтуға бағыттады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ əдебиеті тарихының зерттелу үрдісі
    Несиелер: 4

    Қазақ әдебиетінің тарихы: тарихи дәуірлеудегі тың тұжырымдар, қазақ әдебиеті тарихының өзекті мәселелері, кеңестік қазақ әдебиеті тарихының зерттелу үрдісі, тәуелсіз қазақ әдебиеті тарихының даму бағыты, әдеби байланыс, қазақ әдебиеті тарихындағы көркемдік үрдістегі бағыттар, сынның пайда болуы, проза, поэзия жанрындағы көркемдік ізденістер меңгеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • ХIХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    ХІХ ғасы әдеби даму заңдылықтарының басты ерекшеліктерін саралап көрсету, сол кезеңде өмір сүрген ақындардың мұраларын талдап зерделеу. Абай мектебі, Абай дәстүрі мен дүниетанымын талдау. ХІХ ғасырдың екінші жартысы мен соңына қарай әдебиет жаңа сипаттармен толысып, ұлттық сананың сара көрінісіне жол ашты. ХІХ ғасыр әдебиетінің зерттелуі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Алаш зиялылары әдебиеті
    Несиелер: 5

    Халықтың бостандығы мен азаттығы, болашағы үшін жан сала күрескен, сол жолда құрбан болған алаш әдебиетшілерінің сан салалы асыл идеяларының негізі бүгінгі тәуелсіз Қазақстан идеяларының жүзеге асқанымен түсіндіру. Алаш әдебиетшілерінің ұлт-азаттыққа байланысты туған жырларының идеялық сипатын ашып, ұлт-азаттық тақырыбының қазіргі таңдағы мәңгілік ел идеясымен сабақтастығын ұғындыру. Алаш зиялылары әдебиетіне кең көлемде тоқталу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ тілінің стилистикасы
    Несиелер: 5

    Стилистика тіл ғылымының барлық саласын қамтиды: прагматик. факторды толық есепке алып отырады; тілдік емес ғылымдардың тиімді жақтарын саралайды; Стилистикада тілдік емес факторлардың қызметі стиль түзуге толық мүмкіндік алады; стилистикалық норманы қалыптастырады. Стилистика тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық принциптерін ретке келтіріп қана қоймай, тілдік бірліктер қызметін жүзеге асырушы экстралингвистикадық және стилистикалық мүмкіндіктерді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көркем әдебиет стилистикасы
    Несиелер: 5

    Көркем әдебиет стилі– ойды және сезімді образ арқылы бейнелейтін айрықша өнер Жазушының стилі – көркем шығарма жазу үстінде қалыптасатын әр жазушының өзіндік мәнері, сөз қолдану тәсілдері. Жазушының стиль ерекшелігі, оның өзінін, өмір тануына, шырармасының идеялық мазңұнына сай жалпы халықтық тіл қазынасын меңгеріп, оны қалай қолданғандығынан байқалады. Ақын-жазушылардың өзіндік стиль ерекшеліктері, жазу мәнері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Морфология практикумы
    Несиелер: 5

    Қазіргі қазақ тілінің грамматика саласы бойынша кейбір өзекті мәселелерді қарастыру. Жалаң және күрделі сөздер. Морфологияның дамуына үлес қосқан ғалымдардың еңбектерімен таныстыру. Сөз формаларының жасалу тәсілдерін меңгерту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ әдебиеті (1960-2000жж)
    Несиелер: 5

    Қазіргі қазақ әдебиетінің кезеңдерімен, мол кезеңдегі ақын-жазушылар шығармаларымен таныс болу. Сол кездегі басылымдардағы қазақ әдебиеті туралы көтерілген мәселелерді білу. Ақын-жазушылар шығармаларының құрылысы, тақырып пен идея сынды мәселелерге тоқталу. Қазіргі қазақ әдебиеті өкілдерінің шығармаларының көркемдік ерекшеліктерін, ақын-жазушылар шеберлігін дәйектей білу. Қазақ ақындары мен жазушылары, олардың шығармашылықтары жөніндегі зертеулерге шолу жасай алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сөзжасамның даму жолдары
    Несиелер: 5

    Сөзжасамның тіл білімінің дербес саласы екені, қазақ тіл білімінде сөзжасамның дербес сала болып танылуы. Сөзжасамның қалыптасу, даму кезеңдерімен танысу. сөзжасам мәселелерінен толық мағлүмат беру; туынды сөздердің ішкі мағыналық құрылымын анықтау; түбір сөздің шығу төркінін айқындау, сөз таптарының сөзжасамдық ерекшеліктерін таныту; сөзжасамдық талдау, морфемдік талдау, этимологиялық талдауға үйретіп, жаттықтыру, дағдыландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ әдебиетінің сын тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақ әдеби сынының тарихы. Қазақ әдебиеттану тарихының даму тенденциялары. В. Уәлихановтың қазақ әдебиеті туралы және өлеңнің теориясы туралы алғашқы талдауы. Алаш зиялыларының әдеби-сыни еңбектері. А.Байтұрсыновтың еңбектері. «Қазақ» газеті, «Айқап» журналы. Сыни ойларды дамытудағы олардың жазбалары. Кеңес дәуіріндегі әдеби сындарды қалыптастыру. Қазіргі қазақ әжебиеті сынының даму бағыты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәуелсіз жылдардағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    Тәуелсіздік жылдардағы қазақ әдебиеті бұл пән тәуелсіздік жылдардағы қазақ әдебиетінің, өз арнасын жаңа бағытқы бұрғаны жөнінде толық мағлұмат береді. Тәуелсіздік алған жылдардан бастап жарық көрген көркем шығарманың ұлттық әдебиетке қосқан үлесі жөнінде, тәуелсіздік жылдардағы қазақ әдебиеті өкілдерінің шығармашылығына қарастырады. Тәуелсіздік жылдар әдебиетіне яғни шет елден оралған қазақ жазушылардың шығармашылығымен толығу ерекшелігі де қарастырылады. Жаңа туындылар және әдебиеттің сынын, әдеби процесстің дамуы жөніндегі әдеби талдаулады оқиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Практикалық стилистика
    Несиелер: 5

    Практикалық стилистиканың міндеті – стилистикалық тілдік мәдениетті қалыптастыру. Бұған негіз болатын тілдің стилистикалық қорын және оның қызмет ету заңдылықтарын меңгеру, мұның өзі сөз қолданудың стилистикалық нормаға сәйкес дағдысын қалыптастырады. Бұлардың ішінде тілдің стилистикалық қорын зерттейтін құрылымдық стилистика саласы – әріден келе жатқан дәстүрлі сала. Оны сипаттама стилистика десе де болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әдеби аударма негіздері
    Несиелер: 5

    Әдеби аударма түрлері және өзіне тән ерекшеліктер, жанрды, аударма бірліктерін оқыту. Әдеби аударма түрлері және өзіне тән ерекшеліктері, жанры, аударма бірліктерін оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Кең мағынадағы инклюзивті білім беру – кедергілерді жоюға және оқыту процесіне ерекше оқытуды қажет ететін барлық адамдарды қосу мен сапалы білімге тең қолжетімділікті қамтамасыз ету мақсатында оларды әлеуметтік бейімдеуге бағытталған білім беру процесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сөздікпен жұмыс жасау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Сөздіктермен жұмыс формалары мен әдістерін қарастырады. Сөздіктердің әр түрін қолдануда, сонымен қатар сөздік жұмысының техникасы мен әдістерін жаңартудағы негізгі мәселелерді анықтайды. Мәтіндерді аудару кезінде сөздікті дұрыс қолдану қажет. ... Сөздіктермен жұмыс оқушылардың сөздік қорын толықтырады, аударма сапасын байытады, аударма кезінде терминалмен жұмысты жеңілдетеді. сөздікпен жұмыс - кәсіби терминологияны меңгерудің және есте сақтаудың тиімді әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Практикалық қазақ тілі
    Несиелер: 5

    Оқушыларды кешенді тестілеуге жүйелі түрде дайындау, қазақ тілі ғылымының теориялық негіздерін меңгерту. «Практикалық қазақ тілі» курсының мақсаты - ана тілінің қызметін жүйелі меңгерген, оның қыр-сыры мен тарихын жетік білетін, қарым-қатынастық біліктілігі дамыған, ұлттық санасы оянған дара тұлға қалыптастыруға мүмкіндік туғызу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ поэзиясының дамуы
    Несиелер: 5

    Қазақ өлең құрылысының даму кезеңдері, қазақ өлеңдерінің құрылымдық бастаулары, қазіргі қазақ поэзиясындағы Абай дәстүрінің жалғастығы. Өлең құрылысының теориялық мәселелері мен даму үрдістері. Қазіргі өлең құрылысының теориялық мәселелері. Қазіргі өлең құрылысының даму үрдістері. Қазіргі қазақ өлеңінің ырғақ жүйесі. Өлең ұйқастарының құрылымдық және дыбыстық жүйесі. Қазіргі поэзиядағы дәстүрлі ұйқастар қолданысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ әдебиетінің жаңа бағыттары
    Несиелер: 5

    Әдебиет теориясындағы әдеби шығарма, орта және автор мәселелері.Көркем әдебиеттегі «образдылық» пен «көркем образ» мәселелері.Әдеби туынды және оның мазмұны мен құрылымы.Әдебиеттің көркем шығарманың көркемдеу құралдары мен тілі.Шығармашылық әлемі және әдеби жанрлар мен олардың түрлері.Әдеби үдеріс (процесс), әдеби әдіс, бағыттар мен көркемдік тәжірибелер.Әдебиет теориясындағы әдеби үдеріс (процесс), әдеби әдіс, бағыттар мен көркемдік тәжірибелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ драматургиясының дамуы
    Несиелер: 5

    Драма жанрына сюжеттік-композициялық талдау жасауды, әдеби тілді құбылту мен айшықтауларды салыстыруды, шығарманың көркемдік құндылығын бағалауды, мәтінді интерпретациялауды практикада дұрыс қолдануды үйрету. Драмалық шығармалардың идеялық-көркемдік ерекшеліктерін айқындай келе, драмалық шығармаларды сыни тұрғыдан талдауға, баға беріледі. Қазақ әдебиетінде драма жанрының пайда болуы мен қалыптасуын, даму бағытын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ тілінің морфологиясы және оны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Сөздің морфологиялық құрамы мен жасалу жолдары. Морфемалар мен жұрнақтар. Сөздің морфологиялық құрамы мен жасалу жолдары.Морфемалар мен жұрнақтар. Жұрнақтардың жалпы сипаттамасы.Жұрнақтардың құрамы. Жұрнақтардың мағыналары және қолданылу ерекшеліктері. Қазақ тілінің морфологиясы және оны оқыту әдістемесі меңгеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХХ ғасырдың басындағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    ХХ ғасырдың бас кезіндегі қазақ әдебиеті Ыбырай, Абайлар негізін салған демократиялық ағартушылық бағытта дамыған жаңашыл әдебиетіміздің жалғасы ретінде қарастырылады. Ағартушылық демократтық бағыт өкілдерінің бай мұрасы, жастарды ғылым-білім, өнерге шақырған туындылары оқытылады. Ағартушылық, адамгершілік идеяларды уағыздаған жырлар, ақындардың ар ілімі жайлы түсініктері қамтылады. С.Торайғыров, С.Дөнентаев, С. Көбеев,Т.Жомартбаев , М.Сералин, Ә. Тәңірбергенов, Б.Өтетілеуов шығармалары оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәтін синтаксисі
    Несиелер: 4

    Мәтін синтаксисі – тіл білімінің бір саласы. Мәтін синтаксисі пәнінде студенттер мәтіннің қалыптасып дамуын, мәтінмен жұмыс жасауды, мәтін түрлерін жан-жақты зерттеп үйренеді. Білім алушылар мәтін синтаксисі пәнінде сөздердің байланысын, сөздердің тіркесу амал-тәсілдерін, сөйлемді дұрыс құру тәсілдерін, сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін, ондағы жеке сөйлемдердің бір-бірімен қарым-қатынасын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көркем мәтінді лингвистикалық талдау
    Несиелер: 4

    Лингвистикалық және статистикалық талдаулар көркем шығарманы түсініп оқудың жоғары мәдениетін қалыптастыру. Көркем туындыны оймен сезім арқылы белсенді қабылдауға, оқырманды суреттермен бірге толғанып, көркем образды бірге сомдауға баулу. Сонымен қатар оқушының жалпы тілдік құбылыстарға серіктігін арттырады. Көркем шығарманы өнер туындысы ретінде қабылдап, эстетикалық сезім талғамының ұштасуына жәрдемдеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тіл біліміндегі мәтін мәселесі
    Несиелер: 4

    Пәнінде білім алушы әлеуметтік лингвистикада тілдің функционалды жағын жан-жақты зерттеу жұмыстарын жүргізеді. Пәннің қарастыратын басты мәселелері: тілдің қоғамдық мәні, әлеуметтік қызметі, тіл болмысының қатынастық түрлері (әдеби тіл, ауыз екі сөйлеу тілі, жергілікті диалектері ), тілдің әлеуметтік сипаттағы түрлері (жаргон, арго, кәсіби тіл), билингвизм процестері. Әлеуметтік лингвистика үшін аса қажетті мәселелердің қатарында тілдің (тілдердің) өмір сүру формасынан туатын тілдік жағдайлар, тіл мен мәдениеттің байланысы, тіл саясатын ұғындырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Халық ауыз әдебиеті
    Несиелер: 5

    Қазақ фольклорының қалыптасу, даму кезеңдері жайлы, қазақ фольклорының өзіндік ерекшеліктері, жанрлары туралы, қазақ фольклорының жекелеген нұсқалары мен олардың поэтикасын меңгереді. Қазақ халық ауыз әдебиеті мұраларының мәтінімен танысып, олардың идеялық-эстетикалық құндылықтары туралы өзіндік пікір қалыптастырады. Халық ауыз әдебиеті теориялық және практикалық тұрғыда жан-жақты талдана түсіндіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Түркітануға кіріспе
    Несиелер: 5

    Түркология – түркітектес, түркі тілінде сөйлейтін халықтардың тілін, әдебиетін, тарихын, этнографиясын, рухани, мәдени құндылықтарын зерттейтін ғылым саласы. Түркітану ғылымының қалыптасуы мен дамуы, классификациясы, көне түркі жазба ескерткіштері, түркі тілдерінің өзара байланысы жайлы ақпараттармен таныстыру. Студенттерге түркі тілдерінің зерттелу тарихын, әрбір түркі тілінің өзіндік ерекшеліктері мен бүгінгі жай-күйі туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өндірістік (педагогикалық) / дипломалды практика - 8 апта
    Несиелер: 8

    Кәсіптік тәжірибе – бұл жоғары білікті кәсіптік мамандар дайындау жүйесінің жетекші элементіне кіреді: - тәжірибелік білімді және машықты академиялық білімдерін ауыстыруға; - кәсіптік-өндірістік қызмет саласына болашақ мамандарды бейімдеу; - жеке патенциалын өзіндік тарату және кәсіптік мүдделерін тереңдету және жеке бағыттығы;

    Оқу жылы - 4
  • Тіл мәдениеті және әдеби норма
    Несиелер: 5

    Тіл мәдениеті: әдеби тіл нормаларын, түрлерін, қарым-қатынасын, оның принциптері мен қағидаларын, әдеп нормаларын, функционалдық стильдер негіздерін игеруді көздейді. Сөйлеу мәдениеті қамтиды үш аспектіні: нормативтік, коммуникативтік, этикалық толық меңгереді. Сөйлеу нормаларында кездесетін қиындықтар мен мәселелерді және қазіргі жай- күйін таниды. Сөйлеу мәдениетінің орфоэпиялық, лексикалық, грамматикалық нормаларын, яғни сөздерді дұрыс айту, сөздерді іріктеп, сұрыптап, талғаммен қолдануды практиткалық тұрғыда қарастарырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ тілінің лексикологиясы
    Несиелер: 5

    Лексикологияның негізгі категорияларын қарастыру. Мәтiннiң түпнұсқа мәтiндерiнде ақпараттық базаның кеңеюiн көрсету. Лексика мен фразеологиядағы парадигматикалық және синтагматикалық қарым-қатынастарын салыстыру. Лексикалық бірліктердің қарым-қатынасы мен өзара тәуелділігін талдау. Қазақ тілінің нақты лексикалық және фразеологиялық құбылыстарын сипаттау. Кез келген жанрдың толық лексикологиялық мәтіндік талдау жасау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орхон Енисей жазулары
    Несиелер: 5

    Орхон, Енисей, Талас ескерткiштерiнiң тілдік тұрғыдан зерттелу деңгейiн саралау. ҮII-ІХ ғасыр түркi жазба ескерткiштерi тiлi мен қазiргi қыпшақ тiлдерiн моносиллабтық деңгейде салыстыра зерттеудiң тарихи-лингвистикалық негiзiн көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркем аударманың теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Аударма туралы ғылымның тарихы. Аударма теориясының пәні, міндеттері және әдістері. Аударма мен түп-нұсқа тілдерінің байланысы бойынша аудармалар. Аударма түрлері: қысқартылған аударма, таңдап алынатын аударма, функционалдык аударма, толық аударма, дәлме-дәл аударма, семантикалық аударма. Аударма түрлерін таңдау үшін ұсынылатын ережелер. Аударманың салыстырмалы талдауы. Фразеологиялық бірліктердің аудармасы. Аударма тілдеріндегі сөздердің негізгі орын тәртібі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әдебиет теориясы
    Несиелер: 5

    Әдебиеттану ғылымының сөз өнерінің табиғатын, оның әдістері мен методологиясын, әдеби процесс, рухани-эстетикалық құндылықтар заңдылықтарын зерттейтін саласы. Әдебиет теориясы поэтикалық, прозалық және драмалық көркем шығармалардың табиғатын тануға қызмет етеді. Әдеби шығармашылық және әдебиет теориясының методологиясы. Әдебиет теориясы: әдебиеттің тектері. Әдеби жанрлар. Тілдің көркемдегіш тәсілдері. Әдебиет теориясындағы әдеби шығарма, орта және автор мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркемдік сөз және стилистика
    Несиелер: 5

    Стилистика әдеби нормадан ауытқымай, тілді тек дұрыс қолдануды үйретеді, әдеби тілдің стильдік сапасын, мәнерлегіштік қасиетін арттыру жолын көрсетеді. Стилитика жалпы халықтық тілдің ауызша және жазбаша формаларын, оның әр түрлі стильдерін зерттеп, олардың бір – бірінен айырмашылықтары мен өзіндік ерекшеліктерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сөз өнері: зерттеу мен зерделеу
    Несиелер: 5

    Әдебиеттану ғылымының негізгі саласының бірі болып танылатын бұл пәннің мақсаты: халықтық, ұлттық әдебиетіміздің өмір тарихын көзқараспен таныту, студенттің болашақ маман ретінде эстетикалық талғамын, көркемдік дүниесін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ тілін инновациялық технология бойынша оқыту
    Несиелер: 5

    Мектепте қазақ әдебиетін оқытудың инновациялық заманауи әдістер мен тәсілдерді оқу нәтижелеріне сай қолдануға үйрету. Оқытудың жаңа технологиялары туралы түсінік беру және қолданудың кезеңдерін бөліп қарастыру. Жаңа педагогикалық технология, ойын технологиясы,проблемалы оқыту технологиясы,сын тұрғысынан ойлау технологиясы, деңгейлік саралау технологиясы, жекелеп оқыту технологиясы,дамыта оқыту технологиясы т.б. әдіс-тәсілдерді меңгерту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тыныс белгілер
    Несиелер: 5

    Қазақ тыныс белгілері жөніндегі ережелердің жиынтығымен танысу. Тыныс белгілерінің түрлері және олардың әрқайсысының қызметін таныстыру. Тыныс белгілер мағынаға және интонацияға негізделіп, сөйлемнің грамматикалық құрылысына, мағынасына, интонациясына қарай қойылатындығын меңгерту. Пунктуация мәселелерінің шешілмей келе жатқан даулы тұстарын жан-жақты талдау. Тыныс белгілерінің қойылатын орындарын меңгерту арқылы сауатты жазуға дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ тілінің синтаксисі және оны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тілдің синтаксистік жүйесін сипаттау. Қазіргі синтаксистік теорияның негізгі ережелерін, даму кезеңдерін және тұтастай алғанда тарихтағы рөлін бағалау; қазіргі заманғы оқулықтардағы қазақ тіліндегі синтаксис теориясының негізгі қиын мәселелерін қарастыру; тілдің синтаксистік деңгейінің негізгі ұғымдарын, жай және құрмалас сөйлемдерді саналы түрде білу дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 5

    Студенттер аталмыш курста лингвистикалық терминдермен танысып, оларды ғылыми тұрғыдан пайдалануға үйренуі қажет. Тіл білімінің негізгі нысаны тіл болғандықтан, оның табиғаты, қоғамдық мәні, тілдің пайда болу теориялары, оның құрылымдық және жүйелік сипаттары, құрылымдық элементтердің бір-бірімен байланысы, арақатынастары, тілдер дамуындағы ортақ қасиеттер мен ерекшеліктер жалпы халықтық тіл мен оның өмір сүру формалары, тілдердің типологиялық және генеологиялық топтастырулары, жазудың пайда болуы мен даму үрдістері, тіл білімінің зерттеу әдістері мен методологиясы, басқа ғылымдар жүйесімен байланысы және т.б мәселелер тұрғысында студенттердің өзіндік ойы мен тұжырымдары болуы қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі әдеби процесс
    Несиелер: 5

    Тәуелсіздік жылдардағы қазақ әдебиеті жаңаша шығармаларымен кең рухты туындыларымен толықты. Студент қазіргі кезеңдегі әдебиеттің дамуын рухани мәдени құндылықтарды ұлттық идея, ұлттық болмысты жаңа көзқарас жаңа дүние таным тұрғысынан саралауға үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ орыс тілдерінің салыстырмалы грамматикасы
    Несиелер: 4

    Қазақ және орыс тілдерін генеалогиялық жактан алғанда, әр түрлі тілдік топтарға жатады: қазақ тілі түркі тілдерінің қыпшақ тобына, орыс тілі индоеуропа тілдерініц шығыс славян тобына жатады. Пәнді оқу мақсаты қазақ, орыс тілдерінің грамматикалық құрылысындағы ерекшеліктер мен заңдылықтарымен таныстыру. Қазақ тілінің қалыптасуындағы ерекшеліктер.Орыс тілінің қалыптасуындағы ерекшеліктер. Қазақ, орыс тілдерінің құрылымдық ерекшеліктері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Шетел әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 4

    Антикалық дәуірдегі әдебиет. Алғашқы таптық мемлекеттің пайда болуы дәуіріндегі әдебиет (б.з.б.VІІ-VІ ғ.ғ.). Грек әдебиетінің аттикалық дәуірі. Рим әдебиетінің ежелгі дәуірі.Республика дәуіріндегі рим әдебиеті.Ерте орта ғасырлар әдебиеті. Феодалдық дәуірдегі батырлық эпос. ХІІ-ХІІІ ғасырлардағы серілік әдебиет. Орта ғасырлардағы қалалық әдебиет. Қайта өрлеу дәуіріндегі әдебиет. ХVІІ ғасырдағы ағылшын әдебиеті. ХҮІІ ғасырдағы итальян, неміс, испан әдебиеттері. ХҮІІ ғасырлардағы ағылшын әдебиеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мұхтартану
    Несиелер: 4

    М.О.Әуезовтің өмірі мен шығармашылығына тоқталу. Жазушының шығармашылық лабораториясы мен өмірбаянына қатысты тың деректермен таныстыру. М.Әуезовтің әдеби мұрасының әлемдік деңгейге көтерілгенінен мағлұмат беру. Жазушының төл туындыларымен, аудармаларымен, мақалаларымен таныстыру. М.Әуезов шығармашылығына жаңа көзқараста талдау жүргізу. Жазушы жайлы танымал тұлғалардың айтқан пікірлерін, жазушы шығармаларының шет тілдерге аударылуы жайлы мәселелерге тоқталу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Тілдік қатынас негіздері
    Несиелер: 4

    Тілдік қатынастың ерекшеліктерін оның методологиялық негізін білу. Тілдік қатынасты әскеасырушылар мен хабардың ерекшеліктерін білу, оны қабылдаудың әдәс-тәсілдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Тіл білімінің жаңа бағыттар
    Несиелер: 4

    Қазақ, орыс тілдерінің грамматикалық құрылысындағы ғылымның негізгі қағидаларымен және зерттеу әдістерімен таныса отырып, қазақ-орыс тіліндегі айырмашылығын айта отырып, оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Шәкәрімтану
    Несиелер: 4

    Қазақ әдебиетінің дамуына үлес қосқан ойшыл философ, аудармашы, сазгер Шәкәрім Құдайбердиевтің шығрамаларын оқыту, көркемдік ерекшелігін ұғындыру, ақын жырдарындағы жан мен тән ұғымы,поэмаларындағы философиялық тереңдікті,еңбектеріндегі ойшылдықты үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақ тілінің тарихи грамматикасы
    Несиелер: 4

    Тілдің грамматикалық құрылысын танып, оның негізгі ерекшеліктері мен заңдылықтарын анықтауда оған тән басты-басты грамматикалық ұғымдарды, олардың сипатын айқындап алу қажет. Өйткені тілдің граммат. құрылысындағы белгілі жүйелер, заңдылықтар, атап айтқанда тілдегі сөздердің белгілі бір ортақ грамматикалық қасиеттері арқылы топ-топқа белінуі, сөйлеуде сол сөздердің бір-бірімен байланысқа түсуі, сейлем құрап, белгілі бір қызмет атқаруы негізгі грамматикалық ұғымдармен сипаттапады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Антикалық әдебиет
    Несиелер: 4

    Мәдениет тарихының қай кезеңін алсақ та, ол өзінің баға жетпес мәдени құндылықтарымен ерекшеленеді. Сондықтан да болар, ғалымдар көне мәдениеттің ішінде, әсіресе, грек мәдениетіне ерекше мән береді, өйткені ежелгі Грекияның әдебиеті, өнері, философиясы және т.б. ғасырлар бойы Еуропаның барлық елдерінің ақындарына, мүсіншілеріне, сурешілеріне, жазушыларына, композиторларына сарқылмас шалқар шабыт береді. Көне мәдениеттің жарқын беттері Эсхил, Софокл, Еврипид, Геродот, Фукидид,

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақ әдебиетінің оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Кәсіби білікті маман, шығармашыл тұлға дайындау, қажетті кәсіптік теориялық білім мен тиісті практикалық машық-дағдыларды қалыптастыру. Студенттерге қазақ тілін оқыту процесінің ерекшеліктерін теориялық және практикалық тұрғыдан меңгерту. Кәсіби деңгейі жоғары, жан-жақты дамыған, білім нәрімен сусындаған, теориялық білімі терең, практикалық дағдысы қалыптасқан маман даярлау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Тіл тарихы
    Несиелер: 4

    Бұл пәнде тілдердің жалпы даму тарихы баяндалады. Тілдер қалай қалыптасып, қалай жойылады, олардың тағдыры неліктен әрқилы деген мәселе, түптеп келгенде, тілдерді қолданатын халықтың тіршілігімен тікелей байланысты. Былайша айтқанда, тіл мен тарих – бір-бірімен сабақтаса байланысқан егіз құбылыс. Демек, тарихи оқиғалар да халықтың сөйлеу тіліне байланысты өрбиді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Тіл білімінің тарихы
    Несиелер: 5

    «Тіл білімінің тарихы » курсының басты мақсаты – студенттерді тіл туралы ғылымның негізімен таныстырады. Тіл туралы ғылымның алғашқы кіріспесі болып табылатын бұл курста тіл теориясын атап айтқанда тілдің ішкі, құрылымы және оның ойлаумен, қоғаммен, қоғам дамуының тарихымен, тілдің функциональдық және құрылымдық баламалармен байланысы және т.б. мәселелер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Абайтану
    Несиелер: 4

    Қазақ әдебиеттану ғылымында ұлы ғұламаның әдеби мұрасын танытудың іргелі саласы қаланғандығы. Абайдың өмірі мен шығармашылығы төңірегінде алған білімдерін одан әрі тереңдете түсіп, ақын өлеңдерін, қарасөздерін, поэмаларын және көркем аудармаларын талдату барысында ақын шығармаларының даналық тағылымын игертуді мақсат етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақ тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Қазақ тілін оқыту әдістемесінің зерттейтін басты нысаны оқушыларға тілді меңгерту болғандықтан, ол ең алдымен тіл біліміне арқа сүйейді. Өйткені мектепте қазақ тілі пәнінен өтілетін материал тіл білімі ғылымының негізінде белгіленеді. Яғни қазақ тілі пәнінің мектепте оқытылуы мазмұнын анықтау әдістемесінің міндеті болса, бұл міндетті шешуде ол тіл білімінің мағлұматтарына сүйенеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Салыстырмалы грамматика
    Несиелер: 4

    Салыстырмалы грамматика - бұл, ең алдымен, тілдердің немесе диалектілердің грамматикалық құрылымдарын талдау және салыстыру мәселелерімен байланысты лингвистика саласы . Бұл пәнді оқуда студенттер тілдердің грамматикалық құрылымын салыстыруда талдаудың негізгі бағыттарын, тілдерді салыстыру-салғастырудың әдіс-тәсілдерін, тілдерді салыстыра қарастырудың ұстанымдарын, түркі тілдерінің генеалогиялық және типологиялық сипатын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қайта өрлеу дәуіріндегі әдебиет
    Несиелер: 4

    Батыс және Орталық Еуропа елдер мәдениеті тарихындағы орта ғасырлық Италия әдебиеті, Орта ғасырлық дәстүрді жалғастырудағы фольклор мен қалалық мәдениетін өрлеуінедіг гуманистік антикалық ілімдерді қайта жандандыру турасындағы туындылар қарастырылады. Қайта өрлеу дәуіріндегі махаббат сарыны және Еуропалық новелистика әсері туралы талдау жасау және көркем туындыларды оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Аударма теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Болашақ аудармашы мамандарды аударманың лингвистикалық теориясының негізгі қағидаларымен таныстыру. Аударма ғылымы және оның қалыптасуы туралы зерттеулер. Аударма теориясының зерттеу нысаны, мақсаты мен міндеттері. Аударма және оның тарихы, теориясы мен тәжірибесі жайында жазылған ғылыми жұмыстарға шолу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Aударма мәселесі және стилистика
    Несиелер: 5

    Аударма ғылымының теориясы мен практикасы. Әдеби аударма ғылымы және тарихы. Әдеби аударма түрлері және өзіне тән ерекшеліктері. Жанр және аударма. Әдеби аударма бірліктері. Ұлттық – мәдени ерекшелік және әдеби аударма.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    пәндік және пәнаралық саланың іргелі заңдылықтарының тұжырымдамалық және теориялық негіздерін түсіну және интеграциялауды көрсету; педагогикалық-психологиялық мәселелерді өз бетімен талдай отырып, жинақталған тәжірибе мен білімді шапшаң қайта ойлай білу;

  • Код ON2

    Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтарын және өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсете білу; пәндік және пәнаралық саланың негізгі бөлімдері бойынша білімді түсіну және интеграциялауды көрсету; қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың озық әдістемелік тәсілдерін меңгере отырып, білімін практикада қолдана алу;

  • Код ON3

    Бәсекеге қабілетті ұлттық білім беру жүйесін дамытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияны және оның мүмкіндіктерін әлемдік, білімдік ортаға енудегі сабақтастыққа қолдануды меңгереді. Білімді жаңаша беру мүмкіндіктерін жасауда, білімді қабылдау мен білім сапасын бағалауда, оқу тәрбиесі үрдісінде оқушының жеке тұлғасын жан-жақты қалыптастыруда ақпараттық мәдениетті бағалау және тиімді қолдану қабілетін артады. әлеуметтік және өндірістік салаларда болып жатқан барлық құбылыстарға жеке баға беру; Қазақстанның қазіргі заманғы оқиғаларының себептері мен салдарын талдау үшін тарихи сипаттау әдістері мен тәсілдерін қолдана білу; әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психологияның базалық білімі негізінде түрлі тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас салаларындағы жағдайларға баға беру;жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін таныту; байланысқа қатысушылардың іс – әрекеттеріне баға беру;оқытылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдылары; пәнді оқытуда АКТ-ны және цифрлық білім ресурстарын пайдалану;

  • Код ON4

    оқытылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдылары; өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту; өзін-өзі дамыту және мақсатық өсу үшін өмір бойына жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын ұстану;

  • Код ON5

    оқушының тұлғалық дамуын қалыптастыру мен өзінің кәсіби деңгейін көтеру мақсатында өмір бойы білім алуға мән беру; пән бойынша таңдалған мақсатқа сәйкес оқу жетістіктерін критериалды бағалауды және диагностикалауды қолдана білу;

  • Код ON6

    әлеуметтік, этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыру; тұлғаралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас мәселелерін шешу мақсатында қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасай білу; грамматикалық білімдер жүйесін, белгілі бір тілде тиісті ниет білдірудің праграматикалық құралдарын жеткілікті көлемде түсіну негізінде лингвистикалық және сөйлеу ресурстарын дұрыс пайдалана білу; кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және оқытылатын саладағы мәселелерді шешу; білім берудің маңызды стратегиялық міндеті, халықаралық біліктілік сапасын, лингвистикалық білімін жетілдіру мақсатында, ең негізгісі-мемлекеттік және шетел тілдерін қорытынды жасау;

  • Код ON7

    осы ғылымдардағы білімді интеграциялық процестердің қазіргі заманғы өнімі ретінде синтездеу; командада, тұлғааралық қарым-қатынаста, тиімді жұмыс істеуде коммуникативтілік көрсете білу;

  • Код ON8

    жеке іс-әрекеттеріне түрлі іс –әрекеттерінде түрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды, интернет-ресурстары, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобильді қызметтерді қолдана білу; нақты ғылымды, сондай-ақ бүкіл әлеуметтік-саяси кластерді зерттеуге арналған ғылыми әдістер мен тәсілдерді қолдана білу;

  • Код ON9

    кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және оқытылатын саладағы мәселелерді шешу; өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту; тіл білімінің теориялық негіздерін, жазба әдеби тілдің тарихи даму кезеңдерін, стильдерін және латын графикасына негізделген әліпбиді меңгеру;

  • Код ON10

    қазақстандық қоғамның іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларын пайдалану; өзінің және басқалардың идеялары, әрекеттері мен пайымдауларына қызығушылық таныту негізінде сыни және жүйелі ойлауын дамыту;

  • Код ON11

    оқытылатын қазақ тілі мен әдебиеті салада оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану; талдаудың әдіснамасын таңдау;

  • Код ON12

    әлемде танылған әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар саласындағы пәнді практикада қолдана білу; оқушыларды сыни ойлауға, проблеманы шығармашылықпен бірлесе шешуге тарту мақсатында пәннің негізгі концепциялары мен зерттеу құралдарын және құрылымын айқындай білу; жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін таныту; педагогикалық инновациялық технологияларды оқыту мен тәрбиелеудің мақсат-міндеттеріне, күтілетін нәтижелеріне және оқушылардың физиологиялық ерекшеліктеріне сәйкес қолдана білу;

  • Код ON13

    оқытылатын салада фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділікті білу және түсіну; осы ғылымдардағы білімді интеграциялық процестердің қазіргі заманғы өнімі ретінде синтездеу; нақты ғылымды, сондай-ақ бүкіл әлеуметтік-саяси кластерді зерттеуге арналған ғылыми әдістер мен тәсілдерді қолдана білу; жаңа білімді синтездеу және оны гуманитарлық әлеуметтік маңызды өнімдер түрінде ұсыну; талдаудың әдіснамасын таңдау; әдебиеттану ғылымының теориясы мен қазақ әдебиеті тарихының даму кезеңдерін жетік меңгеру, фольклорлық үлгілер мен көркем шығарманы талдау арқылы шығармашылық қабілеттерін жетілдіру.

  • Код ON14

    зерттеудің нәтижелерін жинақтай білу; Әдебиет саладағы озық білімге негізделген, зерттелетін саладағы білімі мен түсініктерін көрсету, кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және оқытылатын саладағы мәселерді қалыптастыру және оқытылатын саладағы мәселелерді шешу, этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыру, ғылыми зерттеулердің әдістерін және академиялық хатты білу оларды оқытылатын салада қолдану

  • Код ON15

    жаңа білімді синтездеу және оны гуманитарлық әлеуметтік маңызды өнімдер түрінде ұсыну;

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 6B01701-Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

Еуразия гуманитарлық институты

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі және әдебиеті
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиетінің оқытушылары
Бакалавриат

Орталық-Азия Университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиетінің мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top