6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті в Шымкент университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 1. Дүниетаным, тіршіліктің өмірі және қызметінің мазмұны мен теориялық мәні туралы терең білім беру; 2.Болашақ маманның өзі таңдаған еңбек нарығында жетістікке жетуге мүмкіндік беретін кәсіби жоғары білім беру; 3.Ақпараттық технологиялар саласындағы болашақ мамандар үшін тілдік құзыреттілікті қалыптастыруға ықпал ететін үштілді оқытуды оқу үдерісінде қолдану.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы Шымкент университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Тіл біліміне кіріспе
Мәнерлеп оқу және шешендік өнер
Қазақ диалектологиясы
Қоғамдық сананы жаңғыртудың өзекті мәселелері
Оқу практикасы (диалектологиялық) 1-апта
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Оқу практикасы (фольклорлық)-1апта
Әдебиеттануға кіріспе
Балалар әдебиеті
-
2 Оқу жылы
XVIII-XIX ғасырдағы қазақ әдебиеті
Қазақ тілінің фонетикасы мен лексикологиясын оны оқыту әдістемесі
Графика және орфография
Латын әліпбиі және қазақ жазуының тарихы
Ежелгі дәуір әдебиетінің тарихы
Педагогика
Имиджелогия
Кәсіпкерлік дағдылары
Жеке жетістіктер негіздері
Алтын Орда әдебиеті
Жыраулар поэзиясының көркемдік ерекшелігі
Бағалаудың кретериалды технологиялары
Бодандық дәуіріндегі әдебиеті
Білім берудегі менеджмент
Кеңес дәуірінідегі әдебиеті
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Қазақ хандығы дәуіріндегі әдебиет
Қазақ кеңестік өнердің дамуы
Қазақ əдебиеті тарихының зерттелу үрдісі
-
3 Оқу жылы
ХIХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті
Алаш зиялылары әдебиеті
Қазақ тілінің стилистикасы
Көркем әдебиет стилистикасы
Морфология практикумы
Қазіргі қазақ әдебиеті (1960-2000жж)
Сөзжасамның даму жолдары
Қазақ әдебиетінің сын тарихы
Тәуелсіз жылдардағы қазақ әдебиеті
Практикалық стилистика
Әдеби аударма негіздері
Инклюзивті білім беру
Сөздікпен жұмыс жасау әдістемесі
Практикалық қазақ тілі
Қазіргі қазақ поэзиясының дамуы
Қазіргі қазақ әдебиетінің жаңа бағыттары
Қазақ драматургиясының дамуы
Қазақ тілінің морфологиясы және оны оқыту әдістемесі
ХХ ғасырдың басындағы қазақ әдебиеті
Мәтін синтаксисі
Көркем мәтінді лингвистикалық талдау
Тіл біліміндегі мәтін мәселесі
Халық ауыз әдебиеті
Түркітануға кіріспе
-
4 Оқу жылы
Өндірістік (педагогикалық) / дипломалды практика - 8 апта
Тіл мәдениеті және әдеби норма
Қазақ тілінің лексикологиясы
Орхон Енисей жазулары
Көркем аударманың теориясы мен практикасы
Әдебиет теориясы
Көркемдік сөз және стилистика
Сөз өнері: зерттеу мен зерделеу
Қазақ тілін инновациялық технология бойынша оқыту
Тыныс белгілер
Қазақ тілінің синтаксисі және оны оқыту әдістемесі
Жалпы тіл білімі
Қазіргі әдеби процесс
Қазақ орыс тілдерінің салыстырмалы грамматикасы
Шетел әдебиетінің тарихы
Мұхтартану
Тілдік қатынас негіздері
Тіл білімінің жаңа бағыттар
Шәкәрімтану
Қазақ тілінің тарихи грамматикасы
Антикалық әдебиет
Қазақ әдебиетінің оқыту әдістемесі
Тіл тарихы
Тіл білімінің тарихы
Абайтану
Қазақ тілін оқыту әдістемесі
Салыстырмалы грамматика
Қайта өрлеу дәуіріндегі әдебиет
Аударма теориясы мен әдістемесі
Aударма мәселесі және стилистика
Оқыту нәтижелері
- пәндік және пәнаралық саланың іргелі заңдылықтарының тұжырымдамалық және теориялық негіздерін түсіну және интеграциялауды көрсету; педагогикалық-психологиялық мәселелерді өз бетімен талдай отырып, жинақталған тәжірибе мен білімді шапшаң қайта ойлай білу;
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтарын және өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсете білу; пәндік және пәнаралық саланың негізгі бөлімдері бойынша білімді түсіну және интеграциялауды көрсету; қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың озық әдістемелік тәсілдерін меңгере отырып, білімін практикада қолдана алу;
- Бәсекеге қабілетті ұлттық білім беру жүйесін дамытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияны және оның мүмкіндіктерін әлемдік, білімдік ортаға енудегі сабақтастыққа қолдануды меңгереді. Білімді жаңаша беру мүмкіндіктерін жасауда, білімді қабылдау мен білім сапасын бағалауда, оқу тәрбиесі үрдісінде оқушының жеке тұлғасын жан-жақты қалыптастыруда ақпараттық мәдениетті бағалау және тиімді қолдану қабілетін артады. әлеуметтік және өндірістік салаларда болып жатқан барлық құбылыстарға жеке баға беру; Қазақстанның қазіргі заманғы оқиғаларының себептері мен салдарын талдау үшін тарихи сипаттау әдістері мен тәсілдерін қолдана білу; әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психологияның базалық білімі негізінде түрлі тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас салаларындағы жағдайларға баға беру;жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін таныту; байланысқа қатысушылардың іс – әрекеттеріне баға беру;оқытылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдылары; пәнді оқытуда АКТ-ны және цифрлық білім ресурстарын пайдалану;
- оқытылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдылары; өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту; өзін-өзі дамыту және мақсатық өсу үшін өмір бойына жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын ұстану;
- оқушының тұлғалық дамуын қалыптастыру мен өзінің кәсіби деңгейін көтеру мақсатында өмір бойы білім алуға мән беру; пән бойынша таңдалған мақсатқа сәйкес оқу жетістіктерін критериалды бағалауды және диагностикалауды қолдана білу;
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыру; тұлғаралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас мәселелерін шешу мақсатында қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасай білу; грамматикалық білімдер жүйесін, белгілі бір тілде тиісті ниет білдірудің праграматикалық құралдарын жеткілікті көлемде түсіну негізінде лингвистикалық және сөйлеу ресурстарын дұрыс пайдалана білу; кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және оқытылатын саладағы мәселелерді шешу; білім берудің маңызды стратегиялық міндеті, халықаралық біліктілік сапасын, лингвистикалық білімін жетілдіру мақсатында, ең негізгісі-мемлекеттік және шетел тілдерін қорытынды жасау;
- осы ғылымдардағы білімді интеграциялық процестердің қазіргі заманғы өнімі ретінде синтездеу; командада, тұлғааралық қарым-қатынаста, тиімді жұмыс істеуде коммуникативтілік көрсете білу;
- жеке іс-әрекеттеріне түрлі іс –әрекеттерінде түрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды, интернет-ресурстары, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобильді қызметтерді қолдана білу; нақты ғылымды, сондай-ақ бүкіл әлеуметтік-саяси кластерді зерттеуге арналған ғылыми әдістер мен тәсілдерді қолдана білу;
- кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және оқытылатын саладағы мәселелерді шешу; өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту; тіл білімінің теориялық негіздерін, жазба әдеби тілдің тарихи даму кезеңдерін, стильдерін және латын графикасына негізделген әліпбиді меңгеру;
- қазақстандық қоғамның іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларын пайдалану; өзінің және басқалардың идеялары, әрекеттері мен пайымдауларына қызығушылық таныту негізінде сыни және жүйелі ойлауын дамыту;
- оқытылатын қазақ тілі мен әдебиеті салада оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану; талдаудың әдіснамасын таңдау;
- әлемде танылған әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар саласындағы пәнді практикада қолдана білу; оқушыларды сыни ойлауға, проблеманы шығармашылықпен бірлесе шешуге тарту мақсатында пәннің негізгі концепциялары мен зерттеу құралдарын және құрылымын айқындай білу; жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін таныту; педагогикалық инновациялық технологияларды оқыту мен тәрбиелеудің мақсат-міндеттеріне, күтілетін нәтижелеріне және оқушылардың физиологиялық ерекшеліктеріне сәйкес қолдана білу;
- оқытылатын салада фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділікті білу және түсіну; осы ғылымдардағы білімді интеграциялық процестердің қазіргі заманғы өнімі ретінде синтездеу; нақты ғылымды, сондай-ақ бүкіл әлеуметтік-саяси кластерді зерттеуге арналған ғылыми әдістер мен тәсілдерді қолдана білу; жаңа білімді синтездеу және оны гуманитарлық әлеуметтік маңызды өнімдер түрінде ұсыну; талдаудың әдіснамасын таңдау; әдебиеттану ғылымының теориясы мен қазақ әдебиеті тарихының даму кезеңдерін жетік меңгеру, фольклорлық үлгілер мен көркем шығарманы талдау арқылы шығармашылық қабілеттерін жетілдіру.
- зерттеудің нәтижелерін жинақтай білу; Әдебиет саладағы озық білімге негізделген, зерттелетін саладағы білімі мен түсініктерін көрсету, кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолдану, дәлелдерді қалыптастыру және оқытылатын саладағы мәселерді қалыптастыру және оқытылатын саладағы мәселелерді шешу, этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыру, ғылыми зерттеулердің әдістерін және академиялық хатты білу оларды оқытылатын салада қолдану
- жаңа білімді синтездеу және оны гуманитарлық әлеуметтік маңызды өнімдер түрінде ұсыну;
Ұқсас БББ
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Асқарбек Қабыкенұлы Құсайынов атындағы Еуразия гуманитарлық институты
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01701 Қазақ тілі және әдебиеті
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Ыбырай Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті (IP)
Мұхтар Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Өмірхан Аймағамбетұлы Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті