6B01601 Тарих в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогикалық саладағы әлеуметтік маңызды міндеттердің қазіргі заманғы ғылыми-практикалық деңгейінде шығармашылық және жоғары кәсіби шешуге қабілетті, сонымен қатар жоғарыда аталған салаларда кәсіптік қызметті жүзеге асыруға қабілетті жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар жоғары білікті педагогикалық кадрларды тарихи, мультикультурализмдік, коммуникативтік дағдыларға дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Несиелер: 3Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың дамуының жалпы заңдылықтары Физиология, нерв жүйесінің гигиенасы, жоғарғы нерв қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл аппараты, вегетативтік жүйелердің ерекшеліктері. Балабақша ғимараттарына, топтарына, ауа ортасына, жарықтандыруға және жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері.
Селективті тәртіп
-
Археология
Несиелер: 5Археология ғылымы адамзат тарихын археологиялық қазба жүмыстары арқылы зерттеліп, табылған жәдігерлердің негізінде адамзаттың тарихын қалпына келтіруге мүмкіндік береді. Археология адамзат тарихын Тас дәуірі,Энеолит, Қола дәуірі, Темір дәуірі деп төрт кезеңге бөледі. Адамзат тарихының хронологиялық, эволюциялық дамуын зерттеу археология ғылымының міндеттерінің бірі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ежелгі Қазақстан тарихы
Несиелер: 5Қазақстанның ежелгі тарихы курсы өзінде Қазақстан территорриясында мекен еткен тайпалардың, адамдардың материалдық және рухани мәдениетін қарастырады. Сонымен қатар Қазақстан территориясындағы алғашқы тайпалық бірлестіктер, мемлекеттердің тарихын, қазақ мемлекеттілігінің дамуы тарихын түсіндіреді. Қазақ жеріндегі мемлекеттік бірлестіктердің болуы, мемлекеттілігін ұғымының қалыптасуы отан тарихымыздағы маңызды факторлардың бірі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ежелгі Шығыс және антика тарихы
Несиелер: 4Ежелгі Шығыс пен антикалық тарих әлем тарихының жалпы курсының құрамдас бөлігі болып табылады, оған ежелгі қоғамдардың (Ежелгі Греция, Ежелгі Рим) немесе "классикалық" ежелгі тарих. Ежелгі Шығыс, Грекия және Рим тарихын "Әлем тарихының" құрамдас бір ұғымына қосу — механикалық немесе ерікті болып табылмайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
«Туған жер»: менің және менің өлкемнің тарихы
Несиелер: 3«Туған жер»: менің және менің өлкемнің тарихы курсының мақсаты өзінің туған өлкеннің тарихының маңыздылығын көрсету болып табылады. Әрбір өлкенің тарихы жинақталып келіп Қазақстан тарихын құрайды. Өлкенің тарихын зерттеу, оның ақтандақ беттерін ашу әрбір тарихшы өлкентанушының міндеті.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Қазақстанның ортағасырлар тарихы
Несиелер: 5"Қазақстанның ортағасырлық тарихы" курсы V ғасырдан бастап XVII ғасырға дейінгі Қазақстан аумағындағы адамзат қоғамының даму тарихын, оқиғалар мен фактілерді қайта бағалауға мүмкіндік береді. Қазақстанның ортағасырлар тарихының зерттеу барысында соңғы деректер есепке алынады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Психология
Несиелер: 3Психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы базалық білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының қалыптасуы мен дамуының қазіргі заманғы әзірлемелерін, барлық психологиялық ғылымның зерттеу тәжірибесін жинақтауды қамтиды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Ұлттық тәрбие
Несиелер: 3Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, әдет - ғұрыптары мен дәстүрлері, өзіндік ерекшеліктері; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ халқының, бүкіл Қазақстан халқының құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; Жалпыадамзаттық құндылықтар- «Мәңгі» Мейірімділік, Ақиқат, Сұлулық идеалдарын тіркейтін, бейбітшілікті, тыныштықты сақтауға ықпал ететін өмір, еркіндік, ар-ождан, сенім.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Мектеп педагогикасы
Несиелер: 5Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсатты белгілеу, тұлға, білім. Жасына қарай және тұлғалық ерекшеліктер. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби сапа. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, түрлері. Дүниетаным– жеке тұлғаның ядросы. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқу үдерісі. Оқытудыңзаңдылықтары, принциптері. Білім берудің мазмұны, әдістері, құралдары, формалары. Оқу үрдісінің педагогикалық сапасын бақылау. Оқудың себептері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Латын әліпбилі қазақ жазуы
Несиелер: 2Латын әліпбиі негізінде қазақ жазуының теориялық аспектісі; латын әліпбиіне негізделген қазақ әліпбиі мен орфографиясының ерекшеліктері; жазу теориясының негізгі санаттары; латын графикасына негізделген қазақ әліпбиінің жобасы; ұлттық әліпби құрудың негізгі алғышарттары; жаңа орфография ережелерінің негізгі принциптері;графикамен және алфавитпен арақатынасы; қазақ графикасы мен орфографиясы,сингармонизм заңы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Қосалқы тарихи пәндер
Несиелер: 5Қосалқы тарихи пәндер және оның тарих ғылымында алатын орны. Курсты оқу барысында түп деректерді тану мәселелеріне ерекше көңіл бөлу, анықтау және талдау, зерттеу. Қосалқы тарихи пәндердің жекелеме бөлімдерін оқу барысында түп-деректерді пайдалану, оның тарихи үрдісіндегі орны. Тарихи пәндерді оқу барысында пән бойынша негізгі материалдарды пайдалану
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Несиелер: 5Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және олардың білім беруде қолданылуы. Мультимедиялық технологиялар. Білім берудегі 3D технология. Сандық білім беру ресурстарының классификациясы. Жоғары сапалы цифрлық білім беру ресурстарын дамыту. Виртуалды шындық Сандық робототехника. Оқу үрдісінде сандық білім беру ресурстарын пайдалану әдістері. Оқу нәтижелерін сандық анықтау. Оқудан тыс және ғылыми-зерттеу жұмыстарын цифрландыру мәселелері. Білім берудің әкімшілік-басқарушылық қызметін санмен қамтамасыз ету. AOO NISH Digital білім беру ресурстары
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Экология және тұрақты даму
Несиелер: 5Тірі организмдердің, әртүрлі деңгейдегі экожүйелердің, жалпы биосфераның қызмет етуінің негізгі заңдылықтары, олардың тұрақтылығы; биосфера компоненттері мен адамның шаруашылық іс-әрекетінің экологиялық салдарының өзара әрекеттесуі, әсіресе табиғатты пайдалануды интенсификациялау жағдайында; ҚР және әр түрлі елдерде тұрақты дамудың концепциялары, стратегиялары және практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы түсініктер; экология, қоршаған ортаны қорғау, тұрақты даму мәселелері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Орта ғасыр тарихы
Несиелер: 3Орта ғасырлар тарихы (Батыс) курсы тарихи әдебиетте "орта ғасыр"ретінде шартты түрде анықталатын дәуірде басталған қазіргі Еуропа халықтары мен мемлекеттерінің тарихын қарастырады. Еуропа термині шын мәнінде экономикалық, әлеуметтік-саяси және рухани дамудың ортақтығын анықтайтын халықтар мен мемлекеттердің кейбір аумақтық тұтастығын білдіреді. Негізгі орта ғасыр үш кезеңге бөлінеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Музейтану және архивтану
Несиелер: 3Мұрағат ісі – мұрағаттық құжаттарды сақтаудың, ұйымдастырудың және пайдаланудың практикалық мәселелерін қамтитын қоғам қызметінің саласы. Мұражайтану – бұл әлеуметтік ақпаратты сақтау, мұражай заттары арқылы білім мен эмоцияларды тану және беру процестерін, мұражай ісін, мұражай қоғамдық институт ретінде, оның әлеуметтік функциялары мен оларды жүзеге асыру нысандарын зерттейтін ғылым.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет
Несиелер: 5Конституцияның, ҚР қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, экономиканы мемлекеттік реттеудің өкілеттіктер шеңбері, мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның шығу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шаралары; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
Несиелер: 5Өмір тіршілігінің қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманғы тұрақсыздандыру факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Экономика және бизнес негіздері
Несиелер: 5Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес түсінігі. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, шаруашылық жүргізудің қоғамдық формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық-экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурс үнемдеу. Экономикалық дамудың циклділігі. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Педагогикалық өлшемдер
Несиелер: 5Оқу нәтижелерін бағалаудың қазіргі заманғы құралдары. Бағалау мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Бағалау қағидаттары. Кезеңдер және бағалау құралдары. Критериалды кестелер - рубикаторлар. Қалыптастырушы бағалау және жиынтық (ішкі және сыртқы) бағалау. Жиынтық бағалау нәтижелерінің модерациясы. Білім беру нәтижелерін бағалаудың жас ерекшеліктері. Құрметпен өзін-өзі бағалау және өзара бағалау. Педагогикалық міндеттер портфелі. Портфельдің функциялары мен құрамы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 4
-
Инклюзивті білім беру
Несиелер: 5Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. инклюзивті білім берудің педагогикасы мен психологиясы. Инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ЖТД бар тұлғаларға арналған жеке білім беру бағдарламалары мен бағыттарын жобалау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Тарихты оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Биологияны оқыту әдістемесі пәні, мақсаты және міндеттері. ТОӘ мазмұны мен әдіснамалық негізі. Заманауи әдістер, тәсілдер мен технологиялар. Оқыту формалары. Мектептегі тарихи білім берудің жаңартылған білім мазмұны. Тарих бойынша қолданбалы курстарды енгізу. Білім алушылардың оқу жетістігін заманауи бағалау. Тарихты оқытудың материалдық базасы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Қазақстанның жаңа және қазіргі замандағы мәдениеті
Несиелер: 5Қазақстан тарихының жаңа және қазіргі заман тарихындағы мәдениеттің дамуы мен оның қоғамдағы орны мен ролін айқындау қажет. Жаңа замандағы қазақ қоғамындағы мәдениеттің орны, оның дамуындағы ерекшеліктерді анықтау курстың мақсаты. Кеңес үкіметі тұсындағы қазақ өнерінің дамуындағы ерекшеліктерді көрсету, оның эволюциялық дамуын айқындау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Қазақстанның жаңа заман тарихы
Несиелер: 5«Қазақстанның жаңа тарихы» пәнінің мақсаты XVIII - XX ғ. басындағы Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық, саяси, мәдени даму тарихы бойынша толық білім кешенін қалыптастыру болып табылады. «Қазақстанның жаңа тарихы» пәнінің негізгі міндеттері келесілер болып табылады: оқытылатын бағдарлама бойынша тарихи білімдердің жүйелігін, бірізділігін және құндылығын қамтамасыз ету; студенттерде қазақстандық патриотизмді қалыптастыру және дамыту;
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Этнология негіздері
Несиелер: 3Этнологиялық ғылымның пәндік саласы, этнологиялық деректерді жинау, өңдеу және интерпретациялау әдістері, қолданылатын ақпарат көздері, этнологиялық ғылымының теориясы мен тарихы мәселелері.Этнология әлем халықтарының тұрмысын, дәстүрлерін, мәдениетін зерттейді. Этнология ғылымы халықтар мен өркениеттің әлемдік тарихының маңызды бөліктерінің бірі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Қазақ (орыс) тілі(В2)
Несиелер: 5Сөйлеу мәдениетін анықтау. Сөйлеу дұрыстығы. Сөзді дұрыс таңдау, сөздің формалары. Сөздің дәлдігі. Сөйлемдерді дұрыс құру. Сөйлеу мәнерлілігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Іскерлік қарым-қатынас түрлері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 5
-
Сандық тарих (digital history): мақсаты, тәжірибесі, тарихнамасы
Несиелер: 4Қазіргі таңда ақпараттық және цифрлық технологияларды тарихи зерттеулерде қолдану жаңа мүмкіндіктерді алып келді. Цифрлық технологиялар тарихи деректерді өңдеуде, архивтік құжаттарға қолжетімділікті арттыру, цифрлық контенттермен жұмыс жүргізу ді курс барысында үйретіледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Ілгермелі шетел тілі
Несиелер: 5Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өзінің пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша «қолдаймын» және «қарсымын» барлық дәлелдерді айту. Ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсете отырып эссе, баяндама, хаттарды жазу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Қазақстанның тарихи информатикасы: практикум
Несиелер: 4Қазіргі таңда ақпараттық және цифрлық технологияларды тарихи зерттеулерде қолдану жаңа мүмкіндіктерді алып келді. Цифрлық технологиялар тарихи деректерді өңдеуде, архивтік құжаттарға қолжетімділікті арттыру, цифрлық контенттермен жұмыс жүргізу ді курс барысында үйретіледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Түркі халықтарының тарихы
Несиелер: 3Түркі халықтарының тарихы курсы бай тарихы мен мәдениеттін зерттеуге баулиды, түркі ортақтығының бірлігін ашады,отандық тарихтың өткенімен және түркі тектес халықтармен генетикалық байланысын көрсетеді. Түркі халықтарының тарихы бойынша бырыңғай процесс ретінде білім кешенін қалыптастырады, тарихи-мәдени өткенді талдай білу, түркі халықтарының рухани мәдениетін зерттеуде тарихилық принципін қолдану
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Қазақ диаспорасының тарихы
Несиелер: 4Қазақ ирредентінің қалыптасу тарихы. Қазақ диаспорасының қалыптасу тарихы. Қазақ диаспорасының географиясын, таралуын кеңейту. Қазақтардың жер шарының түрлі аймақтарына қоныстануы. Қазақ диаспорасының қазіргі жағдайы. ХХ ғасырдың тарихи оқиғалары – қазақ диаспорасының қалыптасуының қозғаушы күші. Еңбек көші-қоны және қазақ диаспорасының қазіргі жағдайы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Арт білім беру
Несиелер: 5Отандық өнер мен көркем мәдениеттің ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Курс өнердің барлық түрлерін қамтиды, бұл қазақтардың адамгершілік-эстетикалық әлемі эволюциясының жалпы көрінісін, әдет-ғұрып элементтерін және қазіргі қазақстандық келбетін қалыптастыру үшін олардың маңызын құруға мүмкіндік береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 6
-
Тарих пәні бойынша педагогикалық технологиялар
Несиелер: 5Оқу нәтижелерін бағалаудың қазіргі заманғы құралдары. Бағалау мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Бағалау қағидаттары. Кезеңдер және бағалау құралдары. Критериалды кестелер - рубикаторлар. Қалыптастырушы бағалау және жиынтық (ішкі және сыртқы) бағалау. Жиынтық бағалау нәтижелерінің модерациясы. Білім беру нәтижелерін бағалаудың жас ерекшеліктері. Құрметпен өзін-өзі бағалау және өзара бағалау. Педагогикалық міндеттер портфелі. Портфельдің функциялары мен құрамы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Көшбасшылық: тиімді басшылықтың дағдылары
Несиелер: 5Көшбасшылық негіздері. Көшбасшылықтың тұлғалық теориясы. Мінез-құлық және ситуациялық көшбасшылық. Көшбасшы және команда. Функционалдық (рөлдік) көшбасшылық. Көшбасшылық стиліндегі PAEI функциялардың үйлесімсіздігі. Тиімді көшбасшылық стильдері. Тиімсіз көшбасшылықтың архетиптері. Ұйымдағы көшбасшылық стильдерін жүзеге асыру
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Білім берудегі менеджмент және электронды құжаттандыру
Несиелер: 5Педагогикалық басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Мектептерді басқару. Мектепті басқарудың ұстанымдары мен принциптері. Педагогикалық басқарудың функциялары мен әдістері. Басқарудағы ақпараттық технологиялар. Көшбасшылық стильдері Этика және басқару мәдениеті. Маркетинг. Білім беруді ұйымдастырудың бәсекеге қабілеттілігі. Электронды журналдар, сабақтарды автоматты түрде тарату, аяқталған құжаттар мен есептер, оқытушылар мен студенттерге мониторинг жүргізу және т.б.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Дүниежізілік мұра географиясы
Несиелер: 5ЮНЕСКО. Дүниежүзілік мәдени және табиғи мұраны қорғау туралы Конвенция. Дүниежүзілік Мәдени мұра объектілері және шетелдік Еуропаның басқа да көрнекті орындары. Шетелдік Азия мен Австралияның ұлы мұрасы мен көрікті жерлері. Американың Дүниежүзілік Мәдени Мұрасының объектілері. Африка-тамаша кездесу. Қазақстандағы Дүниежүзілік мұра объектілері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
Несиелер: 3Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы Азия мен Африка қоғамдарының ежелгі және орта ғасырлық тарихының хронологиялық және тақырыптық бағытын жалғастырып келеді және сонымен қатар Азия және Африка елдерінің тез өзгеретін әлеуметтік, саяси және экономикалық ақиқатына негізделген өзінің ерекшелігіне ие.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Қазақстан тарихының тарихнамасы
Несиелер: 5Қазақстан егемендік алып, тәуелсіз даму жолына түскен уақытта Қазақстан тарихының тарихнамасы отандық тарихтың ақтандықтарын толтыруда атқарар ролі зор. Пән ел тарихында елеулі оқиғаларды, тарихи құбылыстарды және оған қатысты тарихи тұлғаларды жетелей танып, баға беруге және талдау жасауға үйретеді. Бұл дегеніміз - өткен тарихымыздағы істердің маңыздылығын аша отырып, зерттеу қажетілігін көрсетеді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Кәсіпкерлік негіздері
Несиелер: 5Кәсіпкерлік типологиясы; кәсіпкерлік шешімдер; фирманың сыртқы, ішкі ортасы; кәсіпкерліктің ұйымдық-құқықтық нысандары; құрылтай құжаттары; мемлекеттік тіркеу, лицензиялау; жұмыс істеу тетіктері; кәсіпкерлік тәуекелдер; кәсіпкерлікте еңбек ақы төлеу; кәсіпкерлік қызмет мәдениеті; қорғауға жататын мәліметтер тізбесі; кәсіпкерлер жауапкершілігінің мәні мен түрлері; қаржылық талдау әдістері; ШОБ бухгалтерлік есеп негіздері; салық салу; кәсіпкерлік қызметтің көрсеткіштері, тиімділігін бағалау әдістері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 7
-
Қазақстан тарихының деректері
Несиелер: 5Тарих ғылымының қарқынды дамуының жағдайында деректану саласына ерекше көңіл бөлінеді. Қазақстан тарихын зерделеу үшін деректемелік талдау қажет. Қазақстан тарихы бойынша деректерді зерттеу тарихымыздың әлі де зерттеу қажет ететін ақтандақ беттерді ашуға мүмкіндік береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 8
-
Қазақ қоғамының күнделікті өмір тарихы
Несиелер: 5«Қазақ қоғамының күнделікті өмірі» пәнінің мақсаты түрлі ауызша, жазбаша және материалдық дереккөздер негізінде Қазақстан аумағындағы жаңа заман дәуірі туралы анағұрлым терең түсінік беру болып табылады. Аталған элективті курс студенттердің көзқарасын кеңейтеді, қоғамда болып жатқан құбылыстар мен үрдістерді сынау арқылы түсіну және сараптау дағдыларын қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 8
-
Код ON4
Кәсіби-бағытталған оқытудың маңызды бөлігі ретінде оқу-танымдық қызметтің жоғары уәждемесін қамтамасыз етеді; археологиялық, этнографиялық экспедицияларда практикалық жұмыс істей алады, орта білім берудің жаңартылған мазмұнын ескере отырып, Тарих бойынша оқу сабақтарын өткізу әдістемесін меңгерген;
-
Код ON3
әлем халықтарының дәстүрлеріне, мәдениетіне төзімді, кәсіби және тұлғалық өсуге ұмтылады, жалпыадамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарды қалыптастырады; патриотизм, Қазақстан Республикасы халықтарының достығы, төзімділік, діни төзімділік рухында тәрбиелейді;
-
Код ON6
білім берудің жаңартылған мазмұнына байланысты дайындау үшін қажетті материалдарды өз бетінше зерттеу қабілеті мен іскерлігіне ие, критериалды бағалау технологиясының жаңа формалары мен әдістерін іздейді: жобалар әдісі, сыни ойлау технологиясы, Ақпараттық технологиялар, денсаулық сақтау технологиялары;
-
Код ON5
гуманитарлық пәндер саласындағы негізгі үрдістерді білуді және түсінуді көрсетеді, белгілі тарихшылардың көзқарастарына талдау жүргізу кезінде дәлелдер әзірлейді, осы мәселелерді, оқиғаларды, идеяларды және теорияларды әр түрлі интерпретациялау қабілетін көрсете отырып, тарихтың әртүрлі кезеңдерінің мәселелерін, оқиғаларын, идеяларын және теорияларын сыни бағалайды;
-
Код ON8
гуманитарлық пәндер саласында ғылыми зерттеулер жүргізеді, орта мектептің жаңартылған мазмұны аясында оқытудың заманауи әдістерін, құралдарын және нысандарын қолдана алады, білім беру, сондай-ақ ғылыми және тәрбие қызметінде тапсырмаларды орындау кезінде шығармашылық тәсілді қолданады.
-
Код ON1
тарихтың барлық хронологиялық кезеңдеріне қатысты әдіснамаларды, құралдарды және проблемаларды біледі және біледі, сондай-ақ оларды біліктілік шеңберінде біледі, осы білімдер мен түсініктерді кәсіби деңгейде қолданады;
-
Код ON2
қазіргі ақпараттық ағымдарда бағдар ала алады және әлемдік экономикадағы динамикалық өзгеріп отыратын құбылыстар мен процестерге бейімделе алады, мемлекеттік және орыс тілдерінде сөйлесе алады, кәсіби салада тілдік дағдыларды қолдана алады;
-
Код ON7
уақыт пен кеңістіктегі оқиғалардың себептері мен салдарларын Тарихи сипаттау және талдау тәсілдерін меңгерген;
6B01601 Тарих
БакалавриатЫ. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 6B01601-Тарих
БакалавриатЕ.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 Тарих мұғалімдерін дайындау
Бакалавриат"Алматы" Университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 Тарих
БакалавриатАймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01601 Тарих
БакалавриатХалықаралық гуманитарлық-техникалық университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 тарих және дінтану
БакалавриатШ. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 Тарих
БакалавриатМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 Тарих-құқық негіздері
БакалавриатАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 Тарих
БакалавриатБатыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 Тарих
БакалавриатҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 Тарих
БакалавриатАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 Тарих
БакалавриатШет тілдер және іскерлік карьера университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01601 Тарих мұғалімін даярлау
БакалавриатОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 Тарих
БакалавриатТорайгыров университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 Тарих
БакалавриатСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 Тарих
БакалавриатҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
БакалавриатТараз мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат"Сырдария" университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01601 Тарих
БакалавриатІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 Тарих
БакалавриатҚызылорда "Болашақ" университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 Тарих пәні мұғалімі, тарихшы-зерттеуші, гуманитарлық пәндер оқытушысы
БакалавриатХ.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 Тарих
БакалавриатМанаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 Тарих
БакалавриатСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 Мұғалімнің тарихын оқыту
БакалавриатОрталық-Азия Университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01601 Тарих
БакалавриатШ.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 Тарих
БакалавриатШымкент университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01601 Тарих
БакалавриатАстана халықаралық университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01601 Тарихы
БакалавриатҚазақстан-Американдық еркін университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
БакалавриатМ.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01601 Тарих
БакалавриатСулейман Демирел атындағы университет
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша