Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01601 Тарих в ОАИУ

Пәндер

  • Ежелгі дүние тарихы

    Ежелгі өркениеттердің негізгі кезеңдерін, әлеуметтік даму заңдылықтарын түсінуді қарастырады. Адамзаттың мәдени және ғылыми дамуының маңызды кезеңдерін және Ежелгі әлем тарихындағы дереккөздерді зерттейді. Ежелгі әлем тарихындағы негізгі оқиғаларды түсіндіреді және ежелгі өркениеттердің әлемдік тарихқа қосқан үлесін көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары

    Курс бизнесті жүргізу дағдыларын теориялық зерделеуге және практикалық қолдануға, білім алушылардың жалпы экономикалық және басқарушылық дайындығын қамтамасыз етуге, кәсіпкерлік қызметтің мәні мен ұйымдастырушылық аспектілері және оның экономиканы дамытудағы мақсаты туралы білімді қалыптастыруға, нарықтық қатынастарға сәтті қатысу мәселелері бойынша кәсіпкерлік қызмет тәсілдерін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Пән білім алушылардың экологиялық дүниетанымын және тіршілік қауіпсіздігі бойынша зиянсыз, әрі қауіпсіз өмір сүрудің негізгі білімдерін қалыптастыруға, табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы қауіпті және төтенше жағдайларда адамның қауіпсіз іс-әрекетін, азаматтық қорғаныстың мақсатын, құрылымын, міндеттерін білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Курс адамның адаммен, қоғаммен, қоршаған әлеммен қарым-қатынасын реттейтін этикалық және заңнамалық нормаларды білуге, білім алушылардың қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыруға, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесі мен азаматтық ұстанымды ұлттық мүдделер мен қауіпсіздікке қатер ретінде қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Пәннің мақсаты - жасанды интеллект жұмысының негіздері мен принциптерін оқыту. Оқыту барысында білім алушылар жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамалары мен әдістерімен танысады, машиналық оқытудың, нейрондық желілердің, табиғи тілді өңдеудің және компьютерлік көрудің негізгі алгоритмдерін үйренеді. Пән алынған білімді жасанды интеллектті қолданатын әртүрлі қосымшалар мен жүйелерді жүзеге асыруда практикалық қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пән білім алушылардың өз ғылыми жобаларын іске асыру және олардың нәтижелерін халықаралық академиялық қоғамдастық нормаларына сәйкес жазбаша нысанда ұсыну, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолдану, өз зерттеулерінің ережелерін дәлелді баяндау, өз ғылыми жобасын іске асыру үшін тиісті құралдарды таңдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның ежелгі заман тарихы

    Қазақстанның ежелгі тарихын әлем тарихының бір бөлігі ретінде суреттейді. Деректер мен тарихнаманы жіктейді. Археолоялық, формациялық және өркениеттік тәсілдерді түсіндіреді. Қола және темір дәуіріндегі қоғамның өркениеттік ерекшеліктерін қарастырады. Алғашқы тайпалық одақтар мен мемлекеттік бірлестіктердің тарихын бағалайды. Қазақ халқының ежелгі тарихын талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру

    Пән дамуы қалыпты және ауытқитын балаларды бірлесіп оқыту идеясын дамыту туралы теориялық білімді қалыптастыруға, ерекше білім беру қажеттілігі бар адамдарды әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеудің міндеттері мен мазмұнына, студенттерді дамуы бұзылған оқушыларға білім берудің педагогикалық жүйелері саласында қажетті біліммен жарақтандыруға және интеграция жағдайында түзету-дамыту оқу процесін ұйымдастыруға даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ хандығының тарихы

    Қазақ хандығының пайда болуының алғышарттарын анықтайды. Қазақ халқының этникалық құрамы мен қалыптасуын түсіндіреді. Қазақ жүздерінің этносаяси және экономикалық факторларын бағалайды. Қазақ хандығының саяси және әлеуметтік-экономикалық тарихын талдайды. Қазақстан тарихындағы ұлы тұлғалардың рөлін дәлелдейді. Қазақ хандығының ұлттық-мәдени саясатын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Әлемдік және дәстүрлі діндердің құрылымын, тәжірибесі мен ерекшеліктерін түсіндіреді. Экстремизм, терроризм және діни радикализм идеологиясын сипаттайды. Дін мен теология философиясының негізгі бағыттарын жіктейді. Әлемдік діндер идеяларының мазмұнын, дәстүрлі емес діни ағымдардың жұмысын талдайды. Көпэтносты және көпконфессиялы қазақстандық қоғам интеграциясының идеологиялық және рухани негіздерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Курс оқыту мен тәрбиелеу саласындағы педагогикалық зерттеулердің негізгі бағыттары туралы ұғымдарды қалыптастыруға, кәсіптік педагогикалық қызметтің жалпы сипаттамасы, педагогиканың пәні, әдіснамасы және құрылымы, оқыту мен тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі туралы, кәсіптік шеберлік пен педагогикалық технологиялар, мектепте білім беру процесін тиімді ұйымдастыру үшін қажетті дағдылар туралы білімді меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның орта ғасырлар тарихы

    Қазақстандағы орта ғасырлардың тарихи оқиғаларын, ортағасырлап тарихының негізгі түсініктері мен тарихи процестерін баяндайды. Тарихи мәліметтер мен құжаттарды таңдайды. Орта ғасырдағы қоғамның әлеуметтік-экономикалық және саяси жағдайын ажыратады. Ортағасырлық тарихи процестердің заңдылықтары мен қозғаушы күшін нақтылайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ортағасырлар тарихы

    Ортағасырлар тарихындағы феодалдық қатынастардың алғышарттары мен феодалдық қоғамның даму кезеңдерін қарастырады. Ортағасыр тарихының тарихи кезеңдерін жіктейді. Ортағасырлар елдерінің тарихын тарихи формация негізінде бағалайды. Мемлекеттердің ортағасырдағы өзіндік ерекшіліктерін салыстырады. Ортағасырлардағы қоғамның әлеуметтік-экономикалық және саяси жағдайын ұсынады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орталық Азия халықтарының тарихы

    Орталық Азия халықтарының ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі тарихын көрсетеді. Этногенездің үздіксіздігі мен сабақтастығын зерттейді. Ұлттардың қалыптасуы мен дамуын түсіндіреді. Орталық Азия халықтарының әлеуметтік құрамының ерекшеліктерін сипаттайды. Орталық Азия халықтарының мәдениеті мен өнерін бағалайды. Орталық Азия халықтарының саяси институттарын жіктейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әл-Фарабиден хакім Абайға дейінгі рухани сабақтастық

    Пән Қазақстан халқының өркениеттік және дүниетанымдық тамырлары мен руханиятына деген қызығушылықты қалыптастыруға және жандандыруға, этностың мәдени тарихының құрамдас бөлігі ретінде, дүниетаным тарихы мен философияны білуге, халық ойшылдарының мұрасын зерттеуге, қазіргі заманғы қоғамдық сұраныс пен дүниетанымдық түсінігі контекстінде дәстүрлі бастауларға жүгінуге, этностың өмірлік перспективаларын түсінуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мәңгілік Ел идеясы және рухани жаңғыру

    Пән қазақ халқының зияткерлік күшін, қазақстандық мәдениеттің қуатын өздігінен ұйымдастыруға, ұлт пен елдің рухани, ғылыми-зияткерлік, ғылыми-шығармашылық және көркемдік әлеуетін жаңартуға негізделген. Қазақстанның азаматтық және рухани, этникалық және ұлттық бірегейлігін, адамгершілік-рухани жаңғыруын қалыптастыруға және нығайтуға бағытталған..

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мұражайтану

    Мұражайтану және мұражайларды жіктеу саласындағы негізгі ұғымдар, мұражайдағы ғылыми жұмыстың негізгі түрлері мен типтері, мұражай экспозицияларының құрылымы, мазмұны және жасау ерекшеліктері, музейлердің мәдени-білім беру қызметінің мәні мен ерекшелігі туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Археология

    Археологиялық деректерді, далалық және камералық зерттеу әдістерін сипаттайды. Археологиялық зерттеулердің процедуралық кезеңдерін баяндайды. Арнайы библиографиялық көрсеткіштер мен заманауи археологиялық зерттеулерді қарастырады. . Археологияның негізгі бөлімдерін ажыратады. Археологиялық зерттеулер барысында қазба жұмыстарының арнайы ережелерін сипаттайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орта Азия мен Қазақстандағы сәулет тарихы

    Орта Азия мен Қазақстанның ежелгі дәуірден XXI ғасырға дейінгі сәулет өнерінің дамуын айқындайды. Сәулет тарихы мен тарихнамасын, деректану әдіснамасын қарастырады. Ежелгі өнер туындыларының бейімделуін түсіндіреді. Сәулет ескерткіштерінің ерекшеліктерін салыстырады. Тарихи экспонаттарды бағалайды. Орта Азия мен Қазақстан архитектурасының заттық және рухани құндылықтарын сипаттайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пән болашақ мұғалімнің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және техникасы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыретін қалыптастыруға, студенттерді диагностикалық, мақсатты болжау, жобалау, ұйымдастырушылық, коммуникативтік, талдамалық іскерліктермен қаруландыруға, оқушылармен тәрбие жұмысын ұйымдастыруға және жүргізуге, білім алушылармен өзара іс-қимылға жауапты және шығармашылық қарым-қатынасты дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Түркі халықтарының тарихы

    Түркі мемлекеттерінің пайда болуы, дамуы, дағдарысы туралы түсүнік береді. Негізгі теориялық мәселелер мен ұғымдарды қарастырады. Түркі халықтарының әлеуметтік-мәдени өзгерістерін бағалайды. Жаһандану үдерісіндегі ұлттық болмысты сақтаудағы түркі халықтарының жағдайына талдау жасайды. Түркі халықтарының тарихы мен түркі мемлекеттерінің тарихын жағдайын салыстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы

    XVIII ғасырдың бірінші жартысынан бастап бүгінгі күнге дейінгі тарихи оқиғаларды қарастырады. Қазақстанның Ресей империясының құрамына кіруінің экономикалық, әлеуметтік, саяси және рухани салдарын бағалайды. Кеңестік Қазақстанның тарихи мәселелерін талдайды. Тәуелсіз Қазақстанда жүргізілген реформалардың мазмұнын ашып көрсетеді. Қазіргі заманғы әлеуметтік және этносаралық келісімнің нығаюын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлем халықтарының этнографиясы

    Әлем халықтарының этнографиясын саяси-географиялық тұрғыдан түсіндіреді. Әлем халықтарының қазіргі этномәдени және этникалық процестерін салыстырады. Дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды этникалық топтармен байланыстырады. Этникалық тарихты, экономиканы, халықтардың материалдық және рухани мәдениетін және халықтардың отбасылық өмірін баяндайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қосалқы тарихи пәндер

    Палеография, хронология, метрология, Нумизматика, Геральдика, сфрагистика, генеалогия, Топонимика, ономастиканың Тарихи салаларын анықтайды. Халықтың рухани және заттық мәдениетін баяндайды. Ақпаратты тарихи-теориялық тұрғыдан қолданады. Тарих ғылымдарының өзіндік салаларының ерекшеліктерін салыстырады. Тарихи оқиғаларды, құбылыстарды жоспарлайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ диаспорасының тарихы

    Қазақ диаспорасының пайда болу тарихы мен кезеңдерін және әлемдегі ирреденттерді зерттейді. Шетел қазақтарының проблемаларын талдайды. Қазақ диаспорасының шаруашылық-экономикалық және әлеуметтік-саяси жағдайын салыстырады. Қазақтардың тарихи отанына оралу, азаматтығын алу және бейімделу мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи демография

    Тарихи демографияның негіздерін, көші-қон қозғалысының жағдайын сипаттайды. Халық өсімінің динамикасы мен құрамын бағалайды. Отбасы және неке көрсеткіштерінің мәселелерін зерттеуді талдайды. Халық санының табиғи өсу, туу және өлім процестерін көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этнология

    Теориялық мәселелерді, ғылыми тұжырымдамаларды, этнология ұғымдарын анықтайды. Халықтардың этнографиясын жіктейді. Әлемнің этникалық картасын қолданады. Этностардың дәстүрлі және рухани мәдениетінің ерекшеліктерін салыстырады. Дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарда, сенімдерде этномәдени ерекшеліктер жүйесін ұсынады. Халықтардың діни қалыптасуын зерттеудің маңыздылығын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Түркістан обылысының табиғи және мәдени мұрасын қорғау

    Пән ұлттық құндылықтарды сақтау мен табиғатты қорғаудың ұлттық санасын қалыптастырудың маңыздылығын қарастырады. Ұлттық мәдени, рухани және материалдық құндылықтарды зерттеу қажеттілігі түсіндіріледі. Ескерткіштерді бастапқы күйінде сақтау бүгінгі күні өзекті мәселелердің бірі болып табылады деген түсінік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлем елдерінің мәдениеті

    Әлем елдерінің мәдениеті туралы ақпаратты алу мен жинақтаудың негізгі көздері мен әдістерін көрсетеді. Адамзат тарихындағы мәдениеттің мәні мен рөлін түсіндіреді. Сыни ойлау дағдыларын қалыптастырады және оларды іс жүзінде қолданады. Кеңістік пен уақыт ішіндегі мәдени құбылыстардың тұтастығын дәлелдейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ халқының салт-дәстүрлер тарихы

    Қазақтардың дәстүрлі шаруашылығы тарихының теориялық мәселелерін зерттейді. Қазақтардың мәдениеті мен этногенезін қайта құру үшін археология мен этнографияның зерттеу дағдыларын қолдану негізінде қазақтардың дәстүрлі шаруашылығын қалыптастырудың соңғы кезеңін қарастырады. Қазақ халқының материалдық мәдениетінің маңызды жетістіктерін анықтайды, Қазақстан аумағындағы тарихи-этнографиялық үдерістердің сабақтастығын талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихты оқыту әдістемесі және критериалды бағалау

    Дәстүрлі оқыту мен жаңартылған білім беру мазмұны аясында оқыту жүйелерін қарастырады. Тарихты оқыту әдістемесінің басқа ғылымдармен байланысын анықтайды. Әдістемелік жұмыстың оқушының әлеуметтік белсенділігі мен ғылыми гуманистік дүниетанымын қалыптастыруға бағытталған заңдылығын зерттейді. Зерттеу барысында ол критериалды бағалау дағдыларын меңгеруге ықпал ететін "критерий", "бағалау", "білім беру нәтижесі" ұғымдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы

    Пән Азия мен Африка елдері нің жаңа және қазіргі заман тарихының негізгі оқиғалары мен процестерін қарастырады; әлемдік тарихи процестегі Шығыс елдерінің орны мен рөлін түсіндіреді. Пәнді игеру барысында Азия мен Африка елдерінің қазіргі кезеңдегі дамуының негізгі тарихи заңдылықтары, елдерінің саясатының теориялық және қолданбалы аспектілері, халықаралық қатынастар эволюциясының, Шығыс елдерінің отарлау процестерінің кезеңдері мен мазмұны зерделенеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазақ өркениеті

    Қазақ халқының өркениет тарихын қарастырады. Қазақ өркениетіндегі көшпелі халықтардың тарихи дамуын анықтайды. Тарихи, рухани, мәдени және ғылыми ұғымдарды қолданады. Ұлттық тарихтағы мәдени-азаматтық көзқарастарды ажыратады. Қазақ өркениеті тарихының даму процесін ғылыми негізде тұжырымдайды. Адамдарды рухтандыратын ұлттық идеяны бағалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Дүниежүзінің тарихи географиясы

    Пән Дүниежүзінің тарихи географиясының әдістері мен көздерін зерттейді. Топонимиканы, ономастиканы, Тарихи Географияны пәнаралық зерттеудің ерекшеліктерін қарастырады , зерттеудегі және кәсіби шеберлікті дамытудағы пәнаралық көзқарасты көрсетеді, тарихтың теориялық негіздерін сабақтас қатынастардың өзара байланысын қолданады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • «Алаш» қозғалысының тарихнамасы, деректануы және зерттеу әдістемесі

    "Алаш"қозғалысының қайнар көздері мен тарихнамасына, сондай-ақ зерттеу әдіснамасына талдау жасайды. Отандық және шетелдік авторлардың ғылыми әдебиеттерін, қозғалысты идеологиялық бағалаудың теріс-негативтен осы қозғалысты либералды-демократиялық деп тануға дейінгі өзгеру динамикасын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазақстанның тарихи географиясы

    Пән Қазақстанның тарихи географиясының әдістері мен көздерін зерттейді. Тарихи географияның қалыптасуы мен даму тарихы. Адамды қоныстандыру саласы. XV-XIX ғғ. қазақтардың мәдени географиясы XV-XIX ғғ. Қазақстанның саяси географиясы XX ғ. Қазақстанның экономикалық географиясы XX ғ. Қазақстан Республикасының тарихи географиясы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Әлемдік өркениеттер тарихы

    Әлемдік өркениеттердің сабақтастығын анықтайды. Әлеуметтік-этникалық құндылықты түсіндіреді. Басқа елдердің өркениеттерін бағалайды. Әлемдік өркениеттердің әлемдік тарихтағы рөлі туралы құнды деректерді талдайды. Әлем елдерінің өркениеттік жүйесін бағалайды. Әлем елдері өркениетінің даму процесінің теориялық негіздерін жоспарлайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мұрағаттану

    Қазақстанда мұрағат ісінің теориясы мен тарихы туралы білімді, сондай-ақ Мұрағаттану принциптері мен ғылыми әдістерін түсіну негізін, Мемлекеттік және мемлекеттік емес сақтау орындары бойынша құжаттарды ұйымдастыру процесін пайдалану қабілетін қалыптастырады. Пән терминологиялық аппаратты, мұрағат құжаттарын пайдалану нысандарын, Мұрағат құқығы мен мұрағат заңнамасын зерделеуге бағыттайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазақстанның киелі жерлер тарихы

    Киелі жерлерді, ежелгі тарихи және рухани жерлерді, ерекше табиғи құбылыстар орындарын, негізгі ескерткіштерді, қорғандар мен жерлеу орындарын қарастырады. Діни табиғи-ландшатф объектілерін, кесенелер мен храмдарды, мәдени-тарихи мұраларды анықтайды. Халықаралық және республикалық деңгейдегі киелі жерлерге талдау жүргізеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тарихнама

    Тарих ғылымы мен тарихнаманың даму байланысын түсіндіреді. Тарихи мұраға сыни көзқарас қалыптастырады. Ақпараттың артықшылықтары мен кемшіліктерін қарастырады. XVIII ғасырдың екінші жартысы мен ХХ ғасырдың басында тарихнама заңдылықтарын зерттейді. Қазақстанның Қазан төңкерісінен кейінгі тарихнамасын және тәуелсіздік жылдарын бағалайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кеңес үкіметі және Ресей мемлекетінің тарихының тарихнамасы

    Ресей мемлекетінің әлеуметтік-саяси және мәдени дамуының негізгі тенденциялары туралы тұтас түсінік береді. Пән Ресей мемлекетінің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерін зерттеуге бағытталған: жаңа мемлекеттердің пайда болуы - Киев Русі, феодалдық князьдіктер, Ресейдің орталықтандырылған мемлекеті, Ресей империясы, кеңестік және посткеңестік Ресей.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықаралық қатынастар тарихы

    Халықаралық қатынастар тарихының даму заңдылықтарын, мемлекеттердің саяси табиғаты мен тарихи даму үдерісін түсіндіреді. Халықаралық қатынастардағы тарихи-саяси саланың әсерін түсіндіреді. Жаңа және қазіргі заманғы халықаралық қатынастар проблемасын талдайды. Отарлық империялардың қалыптасуы мен отарлық жүйенің күйреуін тұжырымдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Н. Ә. Назарбаевтың еңбектері

    Қазақстан Республикасы тарихының дереккөздері ретінде маңыздылығы мен ерекшеліктерін айқындайды. Мемлекет басшысы ретінде қалыптасудағы өмір жолын, кезеңдері мен еңбектерін жіктейді. Тәуелсіз Қазақстан мемлекеттілігінің қалыптасу тарихын талқылайды. Бұқаралық ақпарат құралдарынан дереккөздерді пайдаланады. Тарихи мәліметтерді талдайды. Н.Ә.Назарбаевтың ұлттық мемлекеттілігімізді қалыптастыру мен өркендетудегі рөлін қорытындылайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан тарихының өзекті мәселелері

    Қазақстан тарихының негізгі кезеңдерін талдайды, ел дамуының ерекшеліктерін объективті бағалауда тарихи-салыстырмалы талдауды қолданады, өзекті проблемаларды жинақтауда Талдамалық, диагностикалық дағдыларды көрсетеді, өз қорытындыларын Отандық тарихтың фактілері мен оқиғаларын талдаумен дәлелдейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Tарихи өлкетану

    Өлкетанудың Тарихи цикл ретіндегі ерекшелігін, Қазақстанның оңтүстік өңірін зерттеудің негізгі кезеңдерін баяндайды. Қазақстан тарихының тарихи-құжаттық материалдарының дұрыстығы мен репрезентивтілігі үшін қазіргі заманғы жетістіктер негізінде командалық Тарихи-іздестіру жұмысын ұйымдастыру, зерттеулерде және кәсіби шеберлікті дамытуда клинаралық тәсілді көрсетеді, ескерткіштерді тарихи дереккөз ретінде зерделейді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазақстан тарихының тарихнамасы

    Қазақ халқының тарихы туралы методологиялық база мен қолданылған әдістерді анықтайды. Қазақстан тарихы туралы тарихи еңбектерді жіктейді. Сыни тұрғыдан ақпараттың артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалайды. Қазақ тарихының тарихнамалық негізін талдайды. Қазақстандық тарихнаманың даму кезеңдерін көрсетеді. Қазақстан тарихшылары мен тарихнамашыларының шығармашылық мұрасын зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Tарихты оқытудағы инновациялық технологиялар

    Оқушылардың мектептегі біліміне қол жеткізудің және бағалаудың жаңа тәсілдерімен, ерекшеліктерімен, оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдарымен, оларды қолданудың әдіснамалық негіздерімен таныстырады. Жаңартылған білім беру аясындағы бағдарламаның мазмұнына сәйкес сабаққа дайындалуда және оны ұйымдастыруда қолданатын әдістер мен тәсілдердің, бағалау критерийлер негізінде формативті және жиынтық бағалау ерекшеліктерін талдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық білім беру ресурстары

    Заманауи цифырлық білім беру ресурстарын қолданудың негізгі әдістері мен құралдарын бағалайды. Білім беру процесінде сандық білім беру ресурстарының құрылымы мен қолданылуына жүйелі көзқарасты негіздейді. Білім беру ортасын құру үшін цифрлық жабдықтар мен цифрлық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін дәлелдейді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан тарихының деректануы

    Қазақстан тарихының деректану бойынша зерттеулерді қалыптастыру процесін, оның нақты тарихи материал негізінде дамуын айқындайды. Мәліметтерді таңдайды, зерттеулер жүргізеді және мәліметтерді сыни талдайды. Қазақ тарихының тарихи мәліметтерін талдау үшін әдістемелік жүйені практикада қолданады. Тарихи зерттеулерде терминологиялық аппаратты талдайды. Тарихи зерттеуде құжаттық-ақпараттық базалық негізді қалыптастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Еуропа және Америка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы

    "Индустриалды" және "постиндустриалды қоғам" теорияларын түсіндіреді. Еуропа мен Америка елдерінің даму кезеңдерін бағалайды. Қазіргі заман тарихының жалпы тарихи процестегі орнын қарастырады. Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі жаңа әлемдік тәртіптің қалыптасуын баяндайды.Екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Еуропа мен Америка елдерінің әлеуметтік-экономикалық жағдайын салыстырады. Қазіргі батыс өркениетін және оның негізгі ерекшеліктерін бағалайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дүниежүзі тарихының өзекті мәселелері

    Азия және Африка, Еуропа және Америка елдерінің қоғамдық дамуының негізгі үрдістеріне талдау жасайды. Халықаралық мәселелерді қабылдау мен жинақтауда аналитикалық, диагностикалық дағдыларды қалыптастырады, өз қорытындыларын дүниежүзілік тарихтағы фактілер мен оқиғаларды талдаумен дәлелдейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи іс теориясы және тарихи таным

    Тарихи таным теориясын, тарихи процестің өзектілігін, зерттеу объектілерін және қазіргі тарих ғылымындағы мәселелерді түсіндіреді. Қазіргі тарихи процестің және тарихи ғылымдардың рөлін бағалайды. Тарихи білімнің теориялық және әдістемелік негіздерін талдайды. Тарихи білімнің маңызды мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби салада ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолданады, Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетін сақтайды, ресми және бейресми білім беру шеңберінде одан әрі оқытуды жобалай отырып, өзінің зияткерлік және мәдени деңгейін дамытады.
  • Жалпы әлемдік тарихтың даму парадигмасымен өткен тарих құбылыстары мен оқиғаларын зерттеп, Қазақстанның ежелгі тарихының қалыптасу процесін анықтап, әлем тарихының даму кезеңдерін зерттейді. Тарихи өлкетану және аймақтық зерттеулерде киелі жерлердің шығу тарихын анықтап, қосалқы тарихи пәндер теориясын зерттеудегі рөлін дәлелдейді. Білім беру мекемесінің заманауи оқу-тәрбие үрдісінің принциптерін сараптайды.
  • Қазақстанның ортағасырлық тарихын, Орталық Азия халықтар тарихының қалыптасу заңдылықтары мен архитектурасының рухани құндылықтарын анықтап, нақты тарихнама мен деректанулық, археологиялық деректерді, мұрағаттық құжаттар мен мұражай экспонаттарының хронологиясының құндылығын анықтап, негізгі әдістерін талдайды.Тәуелсіз Қазақстанның мемлекеттілігінің қалыптасуындағы тарих ғылымының әр түрлі саласында бөлімдерінде елбасының еңбектерін қолданады.
  • Тұрақты азаматтық ұстанымын, кәсіпкерлік қабілетін, көшбасшылық қасиеттерін және сыни ойлау дағдыларын қалыптастырады. Адам мен қоршаған ортаның өзара байланысын сипаттайды, жеке мүмкіндіктері мен жеке ерекшеліктерін ескере отырып, қауіпсіз және салауатты өмір салтының құндылықтарын жинақтайды.
  • Әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық құбылыстардың ерекшеліктерін, олардың Қазақстан қоғамын жаңғыртудағы рөлін, тарихи үдерістердің ерекшеліктерін және шындықты философиялық пайымдауды сипаттайды.
  • Оқытудың интеграциясы мен сабақтастығы қағидаттарын ескере отырып, оқу сабақтарын жоспарлайды, білім алушылардың оқу-танымдық қызметінің жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, бағалау құралдарын қолданып, педагогикалық қызметте оқыту мен диагностиканың жаңа технологияларын пайдаланады.
  • Ақпаратты жинау және түсіндіру үшін қазіргі заманғы цифрлық технологияларды пайдалана отырып, әлеуметтік-этикалық нормалар мен ғылыми идеяларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастырады. Нақты және виртуалды салада мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын көрсетеді.
  • Өзінің кәсіби қызметінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, тарих саласындағы кәсіби міндеттерді шешуде теориялық, практикалық дағдыларды қолдана отырып, Қазақстан мен әлемдек тарихи - географиялық білім берудің дамуының өзекті мәселелерін зерттейді.
  • Оқу процесінде жеке, сараланған және түрліше тәсілдерді қолдана отырып, баланың жеке басының дамуы мен қалыптасуындағы оқыту мен тәрбиелеу әдістерін таңдайды және қолданады.
  • Мультимәдени, мультиэтникалық және көпконфессиялы қоғамда сындарлы диалог жүргізу дағдыларын қолдана отырып, Қазақстан мен әлем халықтарының мәдени-тарихи мұрасын, этнология, Мұражайтану саласындағы білімдерін қалыптастырады.

Ұқсас БББ

6B01601 Тарих

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01601 Тарих

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01601 Тарих

Астана халықаралық университеті

6B01601 Тарих және дінтану

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01601 Тарих

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01601 Тарих мұғалімін даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01601 Тарих

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01601 Тарих

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01601 Тарих пәні мұғалімі, тарихшы-зерттеуші, гуманитарлық пәндер оқытушысы

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01601 Тарих

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01601 Тарих

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01601 Тарих

Шымкент университеті

6B01601 Тарих

Қызылорда "Болашақ" университеті

6B01601 Тарих

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01601 Тарих

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01601 Тарих

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01601 Тарих

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01601 Тарих

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01601 Тарих

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01601 Тарих

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01601 Тарих және қоғамтану (IP)

М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Top