Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01601 Тарих пәні мұғалімі, тарихшы-зерттеуші, гуманитарлық пәндер оқытушысы в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

Пәндер

  • Академиялық хат

    «Академиялық хат» курсының мақсаты студенттердің академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және оқу және зерттеу академиялық мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын дамыту болып табылады. Курсты оқу студенттерге ғылыми деректер қорынан ақпаратты іздеуге, мәтіндерді талдауға және қорытындылауға, академиялық жазбаның әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлемдік өркениеттер тарихы

    әлемдік өркениеттің тарихын отандық және әлемдік тарих ғылымын дамытудағы заманауи үрдістерге сәйкес көрсету. Пәннің негізгі бөлімдері: өркениеттің пайда болуы мен таралуы, ежелгі дәуір, орта ғасыр, жаңа және қазіргі өркениеттер, ерекшеліктер, тарихи мектептер мен әлемдік өркениеттер туралы ілімдер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандыққа кіріспе

    Пәнде тарих ғылымының ерекшеліктері, тарихи заңдылықтар мен құбылыстар, тарихи ұғымдар, дәуірлер, даму ерекшеліктері, өркениетер мен мәдениеттердің даму ерекшеліктері оқытылады. Пән тарихшы маманға қажетті біліктер мен дағдыларды қалыптастыруға ықпал ететін әдіс-тәсілдері мен оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ежелгі дүние тарихы

    Пәннің мақсаты - ежелгі әлемдік тарихты отандық және әлемдік тарихтың қазіргі заманғы үрдістеріне сәйкес зерттеу. Пәннің негізгі бөлімдері: Ежелгі әлемнің мәдениеті, Ассирия, Аккад, Шумер, Византия

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік негіздері және стартаптардың тәлімгері

    Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Оқу пәнінің мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы біртұтас идеяны қалыптастыру, техносферада адамды антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегінің сыртқы жағымсыз әсерлерінен қорғау болып табылады. Адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдары, еңбекті қорғау және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуының ерекшеліктері

    Пәннің мақсаттары: оқушылардың физиологиялық даму ерекшеліктері туралы білімдерін біріктіру және жүйелеу; студентте балалар ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, функционалдық мүмкіндіктері туралы тұтас және тұрақты түсінік қалыптастыруға ықпал ету; мектеп жасындағы балалардың дене және ақыл-ой қабілеттерін қолдауға бағытталған жұмыста болашақ педагогтың кәсіби құзыреттіліктерін кеңейту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәнді оқу студенттердің ғылыми зерттеу әдіснамасы туралы білімі мен түсінігін қалыптастыруға бағытталған; болашақ ғылыми жұмыстың құрылымын құруға үйрету; мақсатты дұрыс тұжырымдауға, міндеттер қоюға үйрету; зерттеу объектісі мен пәнін анықтауға үйрету; ғылыми зерттеу әдістерін сауатты таңдауды игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның ежелгі заман тарихы

    Қазақстанның ежелгі тарихын зерттеудің мақсаты отандық және әлемдік тарих тарихындағы қазіргі заманғы үрдістерге сәйкес Қазақстанның ежелгі тарихын зерделеуді көрсету болып табылады. Пәннің негізгі бөлімдері ежелгі Қазақстан аумағын мекендейтін тайпалар мен тайпалардың пайда болуы, орналасқан жері, саяси тарихы, әлеуметтік құрылымы және бай материалдық және рухани мәдениеті болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тарихи және қазіргі контексте қалыптастыру мәселелерін қарастырады. Сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, орнықтылығының себебін жүйелі түрде ашады, сондай-ақ Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады. Тәртіп сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруді қалыптастырады және осы құбылысқа азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Бұл пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ортағасырлар тарихы

    Орта ғасыр дәуірінің негізгі мазмұны, оның ерекшеліктерін анықталады, жаңа әлемдік дүниетанымдық жүйенің пайда болуы мен дамуы, жаңа өркениет жүйесі туралы түсінік беріледі. Оның мазмұны Батыста, Еуропада, екі әлемнің синтезі - ежелгі, қазірдің өзінде христиан, және оның уақытында жоғары ұйымдастырылған және қиянатсыз, әлі күнге дейін пұтқа табынушылық, мемлекет құрылмаған. Екі әлемнің одағы Ренессанстың, Ұлы Географиялық ашылымдардың, Реформацияның және революцияның, феодализм элементтерінің жойылуына және капиталистік қатынастардың туындауына әкелді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның ортағасырлар тарихы

    Курстың мақсаты - ортағасырлық Қазақстан тарихын (VI-ші кезең - XVII ғасырдың басы) зерттеу, тарихи үдерістердің негізгі бағыттарын анықтау, Қазақстан аумағында Еуразия халықтарының тарихы мен өзара қарым-қатынасында тарихи оқиғаларды көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Батыс пен Шығыстың ортағасырлық тарихы

    Ортағасырлық өркениеттердің даму ерекшеліктерін зерттейді; Қалалардың білім беру үрдістері, ортағасырлық мәдениеттің пайда болуы, жаңа үлгідегі адамның қалыптасуы арасындағы байланыс; Батыс пен Шығыстың дамуының жалпы және ерекше белгілері; Тарихи терминдер мен ұғымдар. Ортағасырлық кезеңдегі Батыс пен Шығыстың көрнекті тарихи тұлғалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алтын Орданың тарихы

    Қазақ хандығының қалыптасуы мен даму тарихы, әлемдік тарихтағы орны мен маңызы, пәннің негізгі бөлімдері Ақ Орда, Моғолстан, Әбілқайыр хандығы негізінде Қазақ хандығының қалыптасуы, қазақ халқының, қазақтардың, қазақ хандығының дамуы, Алтын Орданың тарихы, тарихнамасы және аумағы, халқы, шекарасы, әкімшілік және саяси құрылымы туралы ақпарат беретін Алтын Орданың қалыптасуына, саяси тарихына және әлеуметтік-экономикалық жағдайына шолу жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пәннің мақсаты: адам туралы ғылым жүйесін дамытудағы және мұғалімнің практикалық іс-әрекетіндегі педагогиканың орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі педагогиканың негізгі принциптері мен педагогикалық мәселелерді шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері, тәрбиенің заманауи педагогикалық теориялары мен тұжырымдамалары, жаңа педагогикалық технологиялар, оқытудағы инновациялар, тұлғаны дамыту және тәрбиелеу, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері және вариативті бағдарламалары, пәндік дамытушы білім беру ортасын құру мәселелері, оқыту процесін ұйымдастыру, оқытудың интерактивті әдістері, мектеп жұмысындағы сабақтастық, басшылық, бақылау және мектептерді басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Батыс пен Шығыстың жаңа заман тарихы

    Батыс және шығыс елдерінің жаңа кезеңдегі тарихи даму ерекшеліктерін, жетекші мемлекеттердің әлеуметтік-мәдени, саяси, экономикалық өмір сүру салаларында болған нақты фактілер мен сапалы өзгерістерді мазмұндық ашатын негізгі тұжырымдамаларды түсіну; - жаңа уақыттың көрнекті тарихи тұлғаларын білу; - бағдарламада көрсетілген жаңашылдықты зерделеуде негізгі тарихнамалық дәстүрлерге бағдарлай білу, оларды ұғынудағы қазіргі заманғы үрдістерді ашу; негізгі ғылыми бағыттардың жетістіктерін сыни бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Археология

    Археологиядағы ағымдық үрдістерді зерттеу үшін тарихи ғылымның ажырамас бөлігін қамтамасыз ету. Пәннің негізгі бөлімдері - археология, тарихи қорғандар, ескерткіштер, тұрақтар құнды тарихи деректер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі

    Курстың мақсаты: болашақ педагогтердің білім алушылармен тәрбие жұмысын жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: оқушылардың, сынып ұжымының және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен және т. б. қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстан археологиясы

    Отандық және әлемдік тарих ғылымын дамытудағы заманауи үрдістерге сәйкес Қазақстанның археологиясын таныстыру. Пәннің негізгі бөлімдері: Қазақстанның археологиясының тарихи ғылымдағы рөлі, Қазақстанның археологиялық ескерткіштері, бір және бірнеше мәдениет деңгейінің ескерткіштері, Қазақстанның археологиялық мәдениеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Еуропа мен Американың жаңа заман тарихы

    Пән Еуропа мен Америка елдерінің жаңа кезеңдегі саяси, экономикалық, әлеуметтік өзгерістер мен процесстері, мемлекеттік құрылымы, даму тенденциялары жайында түсінік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беруде цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдану

    Пәннің мақсаты-оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша білім алушының құзыреттілігін қалыптастырудың негізін құрайтын оқыту мен білім беруде цифрлық технологияларды (ЦТ) пайдалану саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін дамыту. Курста мұғалімнің күнделікті іс-әрекетінде компьютерді қолданумен, компьютердің дидактикалық құрал ретіндегі мүмкіндіктерімен, жасанды интеллект технологияларын қолданумен байланысты жалпы мәселелер қарастырылады. Практикалық материал ретінде мектептің оқу процесінде ЦТ қолдану мәселелері қарастырылады: әртүрлі мақсаттағы педагогикалық бағдарламалық құралдарды пайдалану; нақты объектілерді (оқу боттарын) басқаруды жүзеге асыру; виртуалды модельдермен компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру және жүргізу; ғаламдық және жергілікті желілерде әртүрлі формадағы ақпаратты мақсатты түрде іздеуді, оны жинауды, жинақтауды, сақтауды, өңдеуді және беруді жүзеге асыру; оқушылардың зияткерлік бос уақытын ұйымдастыру және т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шығысты отарлау тарихы

    Азия және Африка елдерінің мемлекеттік құрылымының дамуы және олардың отарлық езгіге түсуінің себептері айтылады. Тарихи оқиғалар мен тарихи тұлғалары зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша тарихты оқыту теориясы мен әдістемесі

    Жаңартылған білім беру бағдарламасының мақсаты мен міндеттерін, мазмұнын, күрделілігінің өсу тәртібін біледі және түсінеді; жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша педагогикалық тәсілдер мен оқу материалдарын қолданады; мақсатқа жету үшін сыни бағалау жүйесін қолдана алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның жаңа заман тарихы

    Бұл пән тарихи тұлғалардың негізгі тарихи оқиғалары мен рөлін қарастырады және зерттейді. Пән Қазақстанның әлемдік тарихи үдерістегі орнын анықтайды. Жоғары білімі бар заманауи маманның Қазақстан тарихын толық қабылдауы қажет. Өз Отанының тарихын, халықтар мен мемлекеттердің орны мен рөлін біле тұра, қазіргі Қазақстан аумағында жұмыс істейтін әртүрлі тарихи кезеңдерде әлемдік тарихты дамыту процесінде Қазақстан Республикасы Қазіргі заманғы мемлекеттің әлемдегі рөлі мен орнын түсінуге болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Азия және Африка жаңа заман тарихы

    Жаңа замандағы Азия мен Африка елдерінің тарихи дамуындағы маңызды белестерді оқытады. Бұл елдердің дамуындағы айырмашылықтар, мәдени және саяси құрылымының ерекшеліктері туралы білім қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Курстың мақсаты: "бағалау", "бағалау жүйесі", "бағалау критерийлері" ұғымдарымен таныстыру; оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың бірыңғай технологиясын оқу; 12 жылдық білім берудің концептуалды ережелерін ескере отырып, оқу нәтижелерін критериалды бағалаудың қазақстандық жүйесін қолда бар ғылыми жетістіктер негізінде оқу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық білім беру ресурстарын жасақтау

    "Сандық білім беру ресурстарын жасақтау" пәнін оқу "АКТ", "білім беруде IT-ны қолдану" курсының біліміне негізделеді. Пәнді оқу барысында студенттер педагогикалық жобалау негіздерін меңгеруі керек, білім беру қызметінде электрондық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін пайдалану есебінен оқу процесін қалай қарқындатуға болатынын түсіну керек (оқыту процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру; пәнаралық байланыстарды тереңдету; қажетті ақпаратты іздеу көлемін ұлғайту және оңтайландыру; танымдық қызметтің белсенділігін арттыру); білім алушының тұлғасын дамыту, ақпараттық қоғам жағдайында жеке тұлғаны қолайлы өмірге дайындау (ойлаудың әртүрлі түрлерін дамыту; коммуникативтік қабілеттерін дамыту; компьютерлік графиканы, мультимедиа технологиясын пайдалану есебінен эстетикалық тәрбие беру; ақпараттық мәдениетті қалыптастыру, ақпаратты өңдеуді жүзеге асыру қабілеті).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Азия және Африканың қазіргі заман тарихы

    Қазіргі заманғы Азия мен Африка мемлекететінің даму ерекшеліктері бойынша білім беріледі. Азия мен Африкадағы индустриалды өркениеттегі экономикалық, саяси және әлеуметтік процестердің сипаты, бірінші және екінші дүниежүзілік соғыстар, өнеркәсіптік қоғамның индустриалды дағдарысы және постиндустриалды өркениеттің қалыптасуы, биполярлы әлем, ғылыми-техникалық революция , XXI ғасырдағы жаһандық даму мәселелері баяндалады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қосалқы тарихи пәндер

    Тарихи пәндер бойынша тарихи білім және тарихи деректер мен туындылардың пайда болуы мен даму тарихы. Пәннің негізгі бөлімдері: палеография, геральдика, филантропия, тарихи метрология, хронология, нумизматика, генеалогия, тарихи информатика. Пәннің мақсаты - қазіргі заманғы тарихшы және тарихи ақпараттық кеңістіктегі болашақ тарихшылардың компьютерлік жұмыстардағы ақпараттың ғылыми зерттеулерде практикалық қолданылуы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Еуропа мен Америка елдерінің қазіргі заман тарихы

    Қазіргі заманның негізгі кезеңдері, тарихи үдерістердің қозғаушы күштер, саяси өзгерістер, тарихи тұлғалар, саяси-экономикалық процесстер туралы, тарихи дамуға ықпал еткен мемлекеттер тарихы баяндалады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ХХ-ХХІ ғғ. дүниежүзі тарихы

    XX-XXI ғасырдағы әлемдік саяси құрылымның дамуына ықпал еткен саяси процесстер, тарихи тұлғалар, әлемдік қауымдастық, жахандық мәселелер , халықаралық ұйымдар, осы кезеңнің маңызды тарихи оқиғалары туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның қазіргі заман тарихы

    Қазақстанның қазіргі заман тарихы: 20ғ. басындағы Қазақстанның саяси, әлеуметтік-экономикалық жағдайы, мәдени дамуы мен саяси тарихи жағдайлары туралы қарастырылады Қазақстанның қазіргі заман тарихын отандық және дүниежүзілік тарих ғылымының қазіргі даму үрдістеріне сай зерттелуін көрсету

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орталық Азия елдеріндегі этносаяси үдерістер

    Орталық Азия аймағындағы қазіргі этносаяси процестердің ерекшеліктері баяндалады. Пәнді оқытуда этно-саяси процесстер ұғымы, ұлттар мен ұлттық қатынастардың негізгі ұғымдарын зерттеуге негізделген олардың эволюциясы, этносаралық қақтығыстарды болжау әдістемесін қарастыру, Орталық Азия мемлекеттеріндегі этносаралық шиеленістер мен қақтығыстардың объективті ішкі себептерін түсіну және талдау, өңірлік этнонализмнің ерекшеліктерін, оның өсуінің негізгі себептерін түсіну, Орталық Азия мемлекеттеріндегі этносаралық шиеленістердің себептерін бейтараптандыру бойынша алдын-алу шараларының жүйесін ұғыну бойынша мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Курстың мақсаты: мектеп жасындағы балалардың физикалық және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін зерттеу: мүмкіндігі шектеулі, эмиграцияланған, девиантты, дарынды және т.б. интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру үдерісіне, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Араб тілі

    Курс болашақ мұғалімдердің Қазақстан тарихы бойынша медиа- өндіріс және контентті басқару негіздерін пайдалану қабілетін дамытуға; әртүрлі медиа құжаттарын, соның ішінде аудио, графиканы талдау, түпнұсқа дереккөздермен жұмыс істеу, Қазақстан тарихы бойынша электронды тасымалдау құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын жетілдіруге бағытталған. Курс әлеуметтік желілердің тақырыптық әртүрлілігін түсінуге үйретеді, мәтіндердің авторлары ретінде пайдаланушылардың құқықтық және этикалық мәдениеті туралы білімдерін тереңдетеді; виртуалды аудиториямен әрекеттесу қабілетін дамытады; жаңа қарым-қатынас құралдарын қолдану сауаттылығын дамытады, мақсат қою, оны шешу жолдарын анықтау, мақсатқа жету үдерістерін сипаттау үшін ойлауды жобалауды жетілдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тарихи информатика

    Пән барысында сандық деректердің барлық түрлерін жинауға, талдауға және өңдеуге арналған әдіс-тәсілдер және оны тарих ғылымында қолдануға үйрену жүзеге асады. Ақпараттың басқару құралы ретінде компьютерлік техникамен жұмыс істеу, азіргі заманғы тарихи және тарихи ақпаратты таңдау, оқу кезінде ақпараттық технология жетістіктерін қолдану білу жүзеге асады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ауызша тарих: теория және практика

    Болашақ мұғалімдер тарихтың ғылыми бағыты, сонымен қатар тарихты ұрпақтан- ұрпаққа жеткізудің қазақтың ауызша-тарихи дәстүрі, сонымен қатар медиа-технологиялар арқылы жазылған өмірбаяндық әңгіме-сұхбат арқылы белгілі бір тұлға мен қоғам тарихын зерттеудің заманауи технологиясы ретінде ауызша тарих теориясын зерттейді. Болашақ мұғалімдер мектепте ауызша дереккөздермен жұмыс істеудегі мұғалімдердің тәжірибесін талқылайды; ауызша тарихи дереккөздерді жинау, бекіту, сақтау, түсіндіру және талдау әдістерін біледі. Болашақ мұғалімдер тарих сабағында ауызша тарихи дереккөздерді талдау, түсіндіру және пайдалану дағдыларын жетілдіреді; ақпарат берушімен қарым- қатынас және өзара әрекеттесу арқылы зерттеуші рөлінде коммуникативтік құзыреттілікті қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кіріктірілген оқыту бойынша практикум

    Студенттердің дүниетанымын және олардың танымдық құзыреттілігін қалыптастыру. Әлемнің тұтас көзқарасын қалыптастыруға, маңызды қарым-қатынастарды, құбылыстар мен процестерді түсінуге үлес қосады әр түрлі пәндерден алынған мәліметтерді пайдалана отырып, терең және әртүрлі білім алу мүмкіндігін, жаңа оқиғалар мен құбылыстарға толығымен әсер етеді. Білімді синтездеу, білімді бір пәннен екіншісіне ауыстыру мүмкіндігі, осының арқасында шындықты біртұтас қабылдау жүзеге асырылады, жеке тұлға шығармашылық, дербес, жауапты, толеранты, сауаты қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этногенез және қазақтардың этникалық тарихы

    Теориялық және әдіснамалық тұрғыдан қола дәуірінің тайпалары дәуірінен бастап қазақ халқының эволюциясында, олардың жалпы дамуының, халықтың эволюциясында маңызды рөл атқарған тайпалардың тарихы туралы терең білім алуға мүмкіндік туды. Пәннің негізгі тақырыптары: қазақ халқының этногенезі мен этникалық тарихының теориялық мәселелері, қазақ халқының қалыптасуының тарихи алғышарттары, ежелгі және орта ғасырлық Қазақстан аумағындағы этникалық үдерістер, постмонгол халқының қалыптасу процесінің негізгі себептері, Қазақ хандығының құрылуына байланысты қазақ халқының қалыптасуы, "қазақ" атауының мәні мен шығу тегі, Ұлы, Орта ғасырлық және шағын зат есімдері сияқты этноизометриялық қауымдастықтардың қалыптасу және қалыптасу механизмдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Этнология

    - Этнологиялық зерттеудің ерекшеліктері, әдістері мен тәсілдері. - Қазақстан аймақтарының ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейінгі этнологиялық тарихының негізгі кезеңдері, ерекшеліктері; - зерттеудің этнологиялық әдістері негізінде зерттеулер жүргізу; - этнология саласындағы негізгі білімді тарихи зерттеулерде қолдана білу; - Қазақтың этнографиялық мұрасын зерттеу ерекшеліктері, әдістері мен тәсілдері; - Қазақстанның ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейінгі этнологиялық тарихының негізгі кезеңдері, ерекшеліктері; - зерттеудің этнологиялық әдістері негізінде зерттеулер жүргізу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Білім берудегі менеджмент

    Пәннің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау. Курстың мазмұны: білім берудегі қазіргі менеджменттің негізгі концепцияларымен танысу; білім беруді басқарудың негізгі ұстанымдары мен ұстанымдарын зерделеу; басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістерін зерделеу; нақты жағдайларды талдау және диагностикалау, мақсаттар, міндеттер қою және оларды шешу әдістерін табу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тарихи таным теориясы

    Тарихты немесе өткенді түсіндіру қоғамдық сананың бөлігі, саяси және идеологиялық түсініктің бір бөлігі және әлеуметтік даму стратегиясын айқындаудың маңызды көзі болып табылады. Пәннің негізгі бөлімдері: тарих философиясы мен заманауи дәуірдің міндеттері, тарихтың кең мағынасы, пәннің категориялық аппараттары: әдіс, әдіснама, тарих философиясы, тарихи философия, эпистемология, білім әдісі, тарихи білім, тарихи процесс, тарих, тарихи теория, өркениет, мәдени және тарихи жүйе, тарихи сана.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан тарихының деректемесі

    Қазақстан тарихының деректік базасы, қазақстандық деректанудың қалыптасу тарихы, деректану мектептері, Қазақстан тарихы бойынша деректердің классификациясы, деректермен, мәтіндермен жұмыс жасау жолдары

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның мұнай-газ өнеркәсібінің тарихы

    Пәнді зерделеу мақсаты Қазақстанның көп салалы өнеркәсібінің даму тарихы мәселелерін тарихи-экономикалық тұрғыдан қарастыру. Қазақстандағы нарықтық қатынастардың дамуы. Мұнай және өнеркәсібінің даму тарихы. Мұнай өнеркәсібіндегі шетел инвестицияларының рөлі. Қазақстанның мұнай-газ өнеркәсібіне жалпы сипаттама. Қазақстанның минаралды шикізат ресурстары. Мұнай өңдейтін өнеркәсіптер Сыртқы экономикалық қарым қатынастары. Қазақстанның табиғи ресурстарын тиімді пайдалану мәселелері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның балық шаруашылығының даму тарихы

    Пәннің мақсаты-Қазақстанда балық шаруашылығының қалыптасуы және оның даму тарихы.. Патша өкіметінің балық шаруашылығындағы жүргізген отаршылдық саясаты. Балық шаруашылығының дамуының нәтижесінде өңірге капиталистік қатынастардың енуі, жергілікті қазақтардың сауда, ақша-тауар байланыстарына тартылуы. Патша әкімшілігінің балық кәсіпшілігі дамыту жолындағы жасаған іс-шаралары мен қызметтері. Балық кәсіпшілігі жөніндегі мекемелерінің құрылымы, штаты, қаражаты

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Деректеме

    «Деректеме» пәнінің мазмұны - Жалпы деректанудың негізгі ұғымдары туралы жүйелі білім беріледі, деректануды талдау мен синтездеудің кәсіби дағдыларын қалыптастырады; отандық тарихтың негізгі көздерімен және олардың зерттеу әдістерімен таныстырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан тарихының тарихнамасы

    Қазақстандағы тарих ғылымы, оның кезеңдері, тарихнама пәнінің мақсаты, тарихи зерттеулер жүргізудің ерекшеліктері, танымал тарихшылар және олардың еңбектері, қазақстан тарихының маңызды оқиғаларына, дамуына байланысты жарияланған ғылыми еңбектер талданады. Тарихнамалық көзқарастар мен пікірлер, тарихи мектептер бойынша білім қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Дүниежүзі тарихының тарихнамасы

    Дүниежүзі тарихының тарихнамасы пәні, мақсаты, міндеттері. Тарихнамалық мектептер. Зерттеу нысаны. Тарих ғылымындағы тарихнаманың алатын орны, әлемдік тарихи маңызды оқиғалар бойынша зерттеулер және олар бойынша қалыптасқан пікірлер. Шетелдік танымал тарихшылар және олардың көзқарастары

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстандағы ұлт-азаттық қозғалыстар тарихының тарихнамасы

    Қазақстанның азаттық қозғалысын зерттеушілер, әрбір азаттық күресі бойынша қалыптасқан пікірлер, зерттеу әдістері жайында білім алып, тарихнамалық талдаулар жасау арқылы азаттық қозғалысының зерттелу деңгейін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру
  • пәнаралық тәсілді қолдана отырып, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері мен әдіснамаларын қолдана отырып, оқыту әдістерін қолдану
  • кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның цифрлық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; цифрлық сабақтардың сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; цифрлық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдыларына ие.
  • Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету
  • білім берудің жаңартылған мазмұнындағы құжаттармен жұмыс істеу (ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлар, электрондық журнал және мектеп құжат айналымы, зерттеулерді жоспарлау әдістерін және деректерді өңдеу тәсілдерін қолдану; критериалды бағалау әдістерін қолдану) және т. б.
  • философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, экологиялық ойлау, құқық және кәсіпкерлік негіздері, ғылыми зерттеу әдістері туралы негізгі білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру
  • Психология және педагогика, арнайы тарихи пәндер саласындағы білімді оқытушылық қызметте пайдалану, оқу процесін ұйымдастыру және талдау, сабақты дайындау және өткізу әдістемесі бойынша базалық білім мен практикалық тәжірибені пайдалану
  • қазіргі мұғалім қызметінің әлеуметтік маңызы мен ерекшеліктерін түсінеді, оқушыларға тарихи фактілер мен оқиғаларды түрлі ғылыми интерпретациялаудың негізділігін түсіндіре алады
  • ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу және оларды гуманитарлық ғылым саласында қолдану; гуманитарлық ғылымдар саласындағы мамандандырылған ғылыми мекемелермен арнайы әдебиеттермен жұмыс жасау дағдыларына ие
  • тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу
  • ежелгі заманнан қазіргі уақытқа дейін оның аймақтық және жергілікті ерекшеліктері бар әлемдік тарихи процестің жалпы көрінісін біледі
  • әлеуметтік, гуманитарлық және тарих ғылымдарының негізгі құралдарын пайдалану, тарихи зерттеудің негізгі әдістерін білу және қолдана білу
  • тарихнамалық есепті шешуде маңызды ғылыми әдебиеттерді, библиографиялық және басқа да ақпараттық көздерді талдау
  • ауызша тарих саласындағы ғылыми зерттеулердің мақсаттарын тұжырымдау, нақты міндеттерін қою және оларды жаңа отандық және шетелдік тәжірибені пайдалана отырып және заманауи аппаратураны, жабдықты, ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, заманауи зерттеу әдістерінің көмегімен шешу

Ұқсас БББ

6B01601 Тарих

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01601 Тарих

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01601 Тарих

Астана халықаралық университеті

6B01601 Тарих және дінтану

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01601 Тарих

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01601 Тарих мұғалімін даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01601 Тарих

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01601 Тарих

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B01601 Тарих

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01601 Тарих

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01601 Тарих

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01601 Тарих

Шымкент университеті

6B01601 Тарих

Қызылорда "Болашақ" университеті

6B01601 Тарих

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01601 Тарих

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01601 Тарих

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01601 Тарих

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01601 Тарих

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01601 Тарих

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01601 Тарих

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01601 Тарих және қоғамтану (IP)

М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Top