6B01601 Тарих в Астана халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Тарихи және аралас пәндерді тереңдетіп оқыту негізінде, кәсіби қызметте қажетті, іргелі, педагогикалық, әдіснамалық, зерттеушілік құзыреттіліктерге ие бакалаврларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Астана халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Ежелгі дүние тарихы
Курс ежелгі Шығыс, Греция, Рим елдерінің тарихын, ежелгі мемлекеттердің археологиялық және жазба дерекнамаларын және тарихнамасын зерттеуге арналған, Еуропада феодалдық құрылыстың пайда болуы, өндірістің азиялық тәсілін зерттеу. Оқу курсы ежелгі өркениеттердің негізгі кезеңдерін, қоғамдық даму заңдылықтарын түсінуді қалыптастырады. Студент мемлекеттердің тарихын, ежелгі мәдениетін меңгереді; қазіргі шығыстану мен антиковедениядағы негізгі теориялық-әдіснамалық бағыттарды меңгереді, ежелгі дүние тарихы бойынша дереккөздерді зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ежелгі Қазақстан тарихы
Курстың мақсаты ежелгі Қазақстан тарихын зерттеу арқылы тарихи ойлауды қалыптастыру, ежелгі Қазақстан тарихының негізгі кезеңдері мен тарихи даму барысында қалыптасқан негізгі оқиғалар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Алғашқы қоғам тарихы
Пән адамзаттың ерте тарихын, әлемнің негізгі әлеуметтік және экономикалық құрылымдарын, қоғамның рухани өмірінің эволюциясын, антропо-, социогенезін және ежелгі кезден қазіргі уақытқа дейінгі адамзаттың тарихи дамуының негізгі жолдарын зерттеуге бағытталған. Курстың шеңберінде алғашқы қауымдық қоғамның даму ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, педагогиканың даму тарихы, пәні, қызметі, педагогиканың негізгі ұғымдары оқытылады; педагогиканың әдіснамасы, зерттеу әдістері, ғылыми-педагогикалық зерттеу құрылымының мәні зерделенеді; жалпыадамзаттық және педагогикалық құндылықтар; ҚР білім беру жүйесі туралы білім; жеке тұлғаның әлеуметтенуі мәселелері, оның дамуының заңдылықтары, сонымен қатар, тұлға дамуының жас және жеке ерекшеліктері; тәрбие процесі, оның бағыттары, формалары, әдістері, құралдары, отбасы және сыныптағы тәрбие мәселелері қарастырылады; мұғалім мен сынып ұжымының ынтымақтастығы қарастырылады; дидактика, оқыту – педагогикалық процестің құрамдас бөлігі, оқытудың атқаратын қызметі; білім беру мазмұны; оқыту әдістері мен әдістемелері, педагогикалық технологиялар туралы түсінік беріледі; оқыту процесінің сапасы, педагогикалық мониторинг пен диагностика; педагогикалық менеджмент негіздері және мектептің оқу-тәрбие процесін басқару мәселелері туралы түсінік қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ежелгі Шығыс тарихы
Пән Шығыс елдерінің өркениетті дамуының ерекшеліктерін, оның тарихи дамуын, Шығыс қоғамдарының әлеуметтік және саяси құрылымын қарастыруға бағытталған. Студенттер ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейін Шығыс елдеріндегі тарихи үрдісті дамытуға заманауи ғалымдардың әртүрлі көзқарастарымен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
Пән бизнес ортаны, бизнесті дамытудың құқықтық аспектілерін, кәсіпкерлік қызмет бойынша нормативтік-құқықтық құжаттарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат бойынша заңнамалық базаны зерделеуге бағытталған. Алынған біліктер мен дағдыларды пайдалану бәсекелестік жағдайында бизнес саласындағы кәсіби міндеттерді тиімді басқаруға және шешуге, сыбайлас жемқорлыққа қарсы Заңнама білімін практикалық қызметте қолдануға, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың шарттары мен түрлерін ажыратуға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің қандай шараларын қолдануға болатынын үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарих ғылымының теориялық-методологиялық мәселелері
Пән тарихтың теориялық-әдіснамалық базасын, тарихи ғылымдағы ғылыми-зерттеу қызметінің принциптерін, ғылыми әдістерді, дәстүрлі және заманауи тарихи тұжырымдамаларды, тарихи талдау әдістерін қолдануға бағытталған. Курс аясында өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ортағасырлар тарихы (Батыс, Шығыс)
Курстың мақсаты ортағасырлық өркениеттер тарихы, олардың даму жолдарының өзіндік ерекшеліктері, Батыс пен Шығыстағы тарихи процестің ерекше сипатына негізделген факторлар туралы терең және жан-жақты түсінік қалыптастыру болып табылады. Оқу курсы зерттеу және талдау жұмысында теориялық және практикалық қызмет процесінде алынған ортағасырлық тарихи оқиғалар туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ата-аналармен өзара әрекеттестіктің теориялық және әдістемелік негіздері
Бұл пән болашақ кәсіби қызметте ата-аналармен өзара іс-қимылдың теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімді игеруге бағытталған, ата-аналарды оқу процесіне тарту, білім беру ұйымын басқару, ата-аналардың педагогикалық белсенділігін дамыту, мектеп пен отбасының оқушыларда құндылықтарды қалыптастырудағы өзара іс-қимылы мәселелері қарастырылады, ата-аналарды білім беру ұйымының білім беру және тәрбие процесіне тарту нысандарының ерекшеліктері ұсынылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысы
Бұл пән студенттердің кәсіби қызметтегі тәрбие жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және басқару процесі туралы теориялық базалық білімді игеруге және оларды жүзеге асырудың практикалық жолдарын қалыптастыруға бағытталған, пәнді оқу барысында тәрбиенің қоғамдық мәні, мақсаттары, міндеттері, даму тарихы қарастырылады; Қазақстан Республикасында бала құқықтарын қорғаудың нормативтік-құқықтық негіздері; тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері, тұлғаны зерттеу; баланың дамуына әсер ететін факторлар зерделенеді, білім берудің формалары мен әдістері, әдістері қарастырылады, сынып жетекшісінің қызметі, оның жеке тұлға мен ұжымды қалыптастыру жұмысындағы рөлі, сыныптағы оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыру зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шығармашылық ойлау және бизнес-идеяларды қалыптастыру
Пән креативті, шығармашылық ойлауды дамытуға, бизнес-идеяларды қалыптастыру әдістерін, бизнес-модель құру принциптерін зерделеуге, оның тиімділігін бағалауға, ғылыми-техникалық әзірлемелерді коммерцияландыруға, стартап жобасын құру және іске асыру мақсатында бірегей кәсіпкерлік бастамаларды ұсынуға және негіздеуге бағытталған. Алынған дағдылар мен дағдыларды пайдалану жаңа идеяларды қалыптастыруға, дамудың инновациялық жолдарын ұсынуға, оларды стейкхолдерлер алдында сауатты ұсынуға, кәсіби міндеттерді қораптан тыс және тиімді шешуге үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі сандық технологиялар
Бұл пән студенттердің цифрлық білім беру ортасындағы заманауи білім беру технологияларының негізгі түсініктері мен ерекшеліктерін зерделеуге және игеруге, оқу процесін ұйымдастыру және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау үшін цифрлық білім беру платформалары мен құралдарын қолдануға бағытталған. Курс шеңберінде білім және ғылым жүйесінде цифрлық технологияларды дамыту, сондай-ақ өнертапқыштық есептерді шешу алгоритмдерін пайдалану қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
Пән организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесу механизмдерімен және экологиялық факторлардың әрекет ету заңдылықтарымен танысуға, адамзаттың техносфералық дамуы жағдайында адам ағзасының қолайлы жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін қажетті жағдайларды анықтауға және қамтамасыз етуге ықпал ететін білімді қалыптастыруға, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде экологиялық ойлау, болжау және дұрыс шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Бұл пән болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға және дамытуға, дамушы ағзаның жас ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы көптеген сұрақтарды игеру арқылы білім алушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, олардың оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтауға, сондай-ақ студенттерді қорғау мен нығайту бойынша бағытталған білім беру мекемелеріндегі жұмыс жағдайындағы балалар мен жасөспірімдердің денсаулығы туралы қажетті жүйеленген білім мен практикалық дағдылармен қамтамасыз етіледи.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Азия мен Африка елдерінің жаңа заман тарихы
Курстың мақсаты: Азия және Африка елдерінің қазіргі және соңғы кезеңдегі тарихы бойынша білімді қалыптастыру, Батыс державаларының Азия мен Африкадағы отаршылдық саясатын ашу, Азия және Африка елдерінің әлеуметтік-саяси және экономикалық дамуын сипаттау. қазіргі және соңғы уақытта Азия және Африка елдерінің қазіргі кезеңдегі саяси, әлеуметтік және экономикалық және мәдени-тарихи дамуын жан-жақты зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Еуропа және Америка елдерінің жаңа заман тарихы
Пән қазіргі кезеңдегі Еуропа мен Америка елдерінің әлеуметтік, экономикалық, саяси және мәдени дамуының бірегейлігінің тұтас көрінісін зерттеуге бағытталған. Курс Еуропа мен Америка елдерінің қазіргі және жаңа тарихының мәселелерін, экономикалық, әлеуметтік, саяси контекстегі ең күрделі тарихи процестерді, сондай-ақ саяси, экономикалық және әлеуметтік ойлардың негізгі бағыттарын, ең маңыздыларын көрсететін мәселелерді қамтиды. қазіргі батыс қоғамдарының қалыптасуы мен дамуының маңызды процестері мен заңдылықтары: Батыс, Орталық және Шығыс Еуропа және Америка.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақстанның орта ғасыр тарихы
Пән орта ғасырдағы Қазақстан тарихын зерттеуге, осы кезеңдегі тарихи фактілер мен оқиғаларды теориялық ұғынуға, қазақ мемлекеттілігін қалыптастыруға және оның дамуына, қазақ халқының қалыптасуының өзіндік ерекшеліктеріне, қазақтардың этногенез мәселелерін зерттеуге, көшпелі халықтардың мемлекеттілігінің сипаты туралы, қазақтардың ұлттық мәдениетінің қалыптасуының өзіндік ерекшеліктерін білуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақстанның жаңа заман тарихы
Курстың мақсаты отандық және шетелдік тарихнаманың теориялық концепциялары негізінде жаңа заман кезеңіндегі отандық тарихтың тарихи үрдістерін сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Курсты оқу барысында Қазақстан тарихының әр кезеңдегі ерекшеліктері мен қайшылықтарын талдауға, сонымен қатар тәуелсіз мемлекеттің қалыптасу кезеңдеріндегі саяси, әлеуметтік-экономикалық, мәдени процесстер даму заңдылықтарының негіздерінің тарихи мазмұнын ашуға мүмкіндік беріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дарындылық психологиясы
Пән студенттерге балалардың дарындылығының тетіктері, құрылымы, критерийлері туралы негізгі түсініктерді зерделеуге, шығармашылықты қалыптастырудың дамып келе жатқан технологияларымен, дарынды балаларды психологиялық сүйемелдеу жүйесін ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстыруға мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған, «дарындылық» ұғымының жан-жақтылығы туралы түсініктер қалыптастырылады; әр түрлі жастағы дарынды балаларды дамыту мен оқытудың негізгі тұжырымдамалық модельдері мен бағдарламалары туралы, дарынды балаларды іздеу және анықтау тетіктері, дарынды балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудегі мұғалімнің рөлі ашылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақстанның қазіргі заман тарихы
«Қазақстанның қазіргі заман тарихы» пәнін оқытудың мақсаты – 20 ғасырдың басынан бүгінгі күнге дейінгі ұлттық тарихтың тарихи өткенінің негізгі кезеңдерін түсіну. Курс аясында жаһандық және еуразиялық тарихи процесс жағдайында тәуелсіз қазақстандық мемлекеттіліктің тарихи негіздері мен қалыптасу кезеңдері туралы білім қалыптасады; тарихи өткеннің жекелеген құбылыстары мен оқиғаларын сыни талдау, ретроспективті, салыстырмалы тарихи және басқа да ғылыми зерттеу әдістері арқылы адамзат қоғамының дүниежүзілік-тарихи дамуының жалпы парадигмасымен байланыстыра білу; дамудың қазақстандық моделінің өзіне тән артықшылықтарын, ерекшеліктері мен маңызын объективті және жан-жақты түсінуі қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарихты оқытудың әдістемесі
Пәннің мақсаты – болашақ тарихшыларды тарихты оқыту әдістемесінің теориялық негіздері туралы заманауи біліммен қаруландыру, тарихты оқытудың жоғары тиімділігін қамтамасыз етуге қажетті практикалық дағдыларды дамыту. Курс аясында студенттер тарих курсының жаңартылған мазмұнымен, мектепте тарихты оқытудың әдіс-тәсілдерімен, сыныптан тыс және үйірме сабақтарын ұйымдастырумен танысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Археология
Бұл пән студенттерге қазіргі археология ғылымының негізгі ұғымдары, әдістері, тәсілдері мен тараулары туралы, сонымен қатар оның дамуының негізгі кезеңдері, бағыттары мен ашылулары туралы жалпы білімді меңгеруге бағытталған. Курс қазіргі қоғамдағы археологияның рөліне қатысты мәселелерді қарастыруды, археологиялық заттарды мұражайларға экспозициялау арқылы гуманитарлық ғылымның әртүрлі салаларындағы археологиялық деректерді тарту және түсіндіруді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас ерекшілік және педагогикалық психологиясы
Пән студенттердің болашақ кәсіби қызметінде қажетті психологиялық және педагогикалық құзыреттілік негіздерін қалыптастыруға бағытталған, курс аясында тұлғаның жас ерекшеліктеріне байланысты даму ерекшеліктері, әртүрлі жастағы адамдармен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру, мектеп жасындағы балалардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің жас ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық әсерді ұйымдастыра білу, жалпы және жеке ерекшеліктер, психикалық даму факторлары, педагогикалық процестің психологиялық механизмдері туралы білімді қолдана отырып, педагогикалық жағдайларды талдау ұсынылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тарихнама
Курстың мақсаты-тарих ғылымының даму заңдылықтары мен өзіндік ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. Пән: тарихи ғылым дамуының имманенттік және сыртқы факторларын, негізгі тарихи-философиялық тұжырымдамалардың тарихи білім қозғалысына әсер ету дәрежесін анықтауға, тарихнамалық талдау принциптері мен әдістерін оқытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Деректану
Курстың мақсаты - Тарихи деректер бойынша тарихи шындықты сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы Тарихи дереккөздердің табиғатын, олардың толықтығын, шынайылығын түсінудің теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады, тарихи шындықты талдау және бағалау және оның тарихи-ақпараттық әлеуетін анықтау үшін. Курстың мақсаты деректану принциптерін меңгеру, тарихи деректерді сынаудың негізгі кезеңдерінің мазмұнын жіктеу және жүйелеу болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пән инклюзивті білім беру кеңістігінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыруға дайындықты қалыптастыруға бағытталған, мүмкіндігі шектеулі жандарға инклюзивті білім берудің заңдылықтары мен мүмкіндіктері, даму кемістігі бар баланың ерекше білім беру қажеттіліктері туралы білім жүйесі қалыптастырылады, инклюзивті ортада балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің ерекшеліктері, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған оқу орындарында оқытудың әртүрлі әдістемелері зерделенеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Этнология
Курстың мақсаты-студенттерді этнологиялық ғылымның ұғымдық аппаратымен, оның ғылыми концепцияларымен, ең беделді гипотезалармен таныстыру, сонымен қатар студенттерге қазіргі заманғы этникалық құрамы және оның қалыптасуының негізгі кезеңдері туралы түсінік беру, ғылымның жаңа жетістіктерін ескере отырып, әлемдік қоғамдастықтың этникалық және этномәдени құрылымы туралы негізгі түсінік беру; этнологияның, әлеуметтік және мәдени антропологияның негізгі теориялық жетістіктерімен таныстыру; студенттерде пәнаралық зерттеу дағдыларын бекіту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Этнология және әлеуметтік антропология
Оқу пәнін меңгерудің мақсаты студенттердің этнология және әлеуметтік антропология туралы ғылыми пәндер ретінде тұтас түсінігін қалыптастыру, олардың басқа да адамзат ғылымдарындағы орнын көрсету, отандық және шетелдік ғылымдағы негізгі ғылыми концепциялармен таныстыру, этногенезі мен антропогенезі, әлем халықтарының қазіргі этникалық құрамы мен этникалық үдерістер туралы, дәстүрлі мәдениеттің, этникалық психологияның ерекшеліктері туралы түсінік беру, ерекше адам өмірінің константаларын көрсету болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Еуропа және Америка елдерінің қазіргі заман тарихы
Пәнді оқудың мақсаты студенттерге 20-шы және 21-ғасырдың басындағы Еуропа мен Америка елдерінің, дүниежүзілік қауымдастықтың дамуы туралы жүйелі көзқарасқа негізделген, әрі қарай бірқатар гуманитарлық пәндерді оқуға негіз болатын тұтас көзқарас беру болып табылады. Курс ХХ ғасырдағы әлемдік дамудың негізгі тенденциялары туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттерде библиографиялық жұмыс пен тарихнамалық талдау жасау дағдылары қалыптасады және дамиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тарихи өлкетану
Пәнді оқу кезінде белгілі бір аймақ тарихының қоғамдық дамуы ғана емес, сонымен қатар жалпы Қазақстанның тарихи өлкетануының тарихы мен дамуы, қоғам мен ортаның географиялық, топонимикалық, экологиялық және демографиялық факторлармен өзара байланысы қарастырылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер оқытушылық және мәдени-ағартушылық қызметте қолданылатын өлкетану жұмыстарын ұйымдастырудың әртүрлі түрлері мен формаларымен; өлкетану ақпаратын жинақтау мен жинақтаудың негізгі әдістемелік тәсілдерімен танысады; мұрағат және мұражай тәжірибесінен өту үшін қажетті теориялық білімді игереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі басқару және көшбасшылық
Пән көшбасшылық және командалық білім беру саласындағы білімді қалыптастыруға, сондай-ақ білім беру ұйымдарының мақсаттарына қол жеткізу үшін тиімді басқару командаларын қалыптастыруға, тұжырымдамаларды, қажеттіліктерді, қауіпсіздік пен көшбасшылықты, білім беру процесіне қатысушылар арасындағы қақтығыстарды басқару әдістерін, мұғалімдердің күйзелісі мен күйіп қалуын зерделеуге, команданың қалыптасуын, басқару міндеттерін шешу процестерін зерделеуге, ұйымның негіздерімен, принциптерімен, басқару әдістерімен және педагогикалық ұжымның жұмысымен танысуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Критериалды бағалау жүйесі бойынша мектеп оқушыларының білімін бақылау
Бұл пәннің мақсаты критериалды бағалаудың технологиялық негіздері туралы білімді қалыптастыру және мектеп оқушыларын оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық тәжірибесінде алған білімдерін жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Курс аясында студенттер тарих сабағында бағалаудың, критериалды бағалаудың ерекшеліктерімен танысады, мектепте критериалды бағалауды ұйымдастырудың жалпы тәсілдерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Азия мен Африка елдерінің қазіргі заман тарихы
Пән студенттердің афроазиялық елдердің тарихи дамуының заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы нақты түсініктерін қалыптастыруға, екі континенттің әртүрлі аймақтарының даму ерекшеліктерін нақтылауға, тәуелсіз мемлекеттердің қалыптасуындағы маңызды оқиғаларды көрсетуге бағытталған. Азия мен Африка елдерінің қазіргі жағдайын және адамзаттың қазіргі және жаңа тарихы мен Азия мен Африка елдерінің тарихының даулы және шешілмеген мәселелерін білуін сипаттайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлем діндерінің тарихы
Курстың мақсаты – студенттердің діннің пайда болу, қызмет ету және даму процестері, оның теориясы, қоғамның басқа салаларымен байланысы туралы күрделі түсініктерін қалыптастыру, ғылыми-зерттеу және талдау жұмыстарында алған білімдерін зерттеу. Курс шеңберінде студенттер әлемдік діндердің құрылымы, категориялық аппараты, олардың зерттеу міндеттері мен әдістемесі туралы түсінікке ие болады, әлемдік діндер тарихындағы негізгі кезеңдері туралы білім жүйесін меңгереді, дін тарихы, теология, философия және дінтану арасындағы байланысты түсінеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Демография және халық статистикасы
Бұл пән халықтың ұдайы өндірісінің негізгі ұғымдары мен принциптерін, халық құрылымын, демографиялық талдау әдістерін, демографиялық саясат пен демографиялық болжау бағыттарын, урбанизация және көші-қон процестерін, сонымен қатар Қазақстан Республикасындағы демографиялық жағдайды талдауға бағытталған. Курс шеңберінде студенттердің ұрпақты болу процесінің ерекшеліктері және Қазақстандағы және шетелдегі демографиялық процестерді талдау әдістері туралы білімдері қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақтардың әскери тарихы
Курстың мақсаты студенттерді қазақтардың әскери тарихымен, оның міндеттерімен, әдістерімен және дамуымен таныстыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер әскери тарихты оқытудың теориялық, нақты тарихи, деректану аспектілерін, әскерлерді құру, қару-жарақпен қамтамасыз ету, аумақтарды қорғаудың негізгі бағыттарын, негізгі шайқастарды біріктіре алады және шайқастар, ұрыс кезінде қорғанысты ұйымдастыру ерекшеліктері, көшпенділерді әскери өнер көрсетуге ынталандыратын құндылық басымдықтарын анықтау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақтардың көшпелі өркениеті
Бұл курс қазақ қоғамының пайда болуынан бүгінгі күнге дейінгі тарихын қамтиды. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушыларда тарихи үрдістің бірлігі туралы түсінік, адамзат қоғамының пайда болуы, ежелгі Шығыстағы алғашқы өркениеттердің қалыптасуы, көшпенділер өркениетінің даму заңдылықтары сияқты іргелі тарихи мәселелерді ұғынады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мұрағаттану және мұражайтану
Бұл пән мұрағат және мұражай қорларын алудың әдістемелік негіздері мен әдістері туралы түсінік береді, студенттердің тарихи ойлауын, құндылық бағдарларын және патриоттық сезімдерін қалыптастыруға арналған. Курс шеңберінде студенттер музейтану және мұрағат ісінің негізгі ережелерімен, мұражайлар мен мұрағаттар қорларын қалыптастырудың принциптерімен, әдістерімен және тәсілдерімен, дереккөздерді (артефактілерді) пайдаланумен танысады, сонымен қатар тарихи процестер мен құбылыстарды талдайды және олардың сабақтастығы, мұрағат және мұражай материалдарымен жұмыс істей біледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазақ қоғамының құқықтық мәдениеті
Бұл курс қазақ социумының құқықтық мәдениетін зерттеуге арналған. Курс студенттерге неғұрлым дамыған мемлекеттердің құқықтық жүйелерін олардың тарихи шығу тегі тұрғысынан талдауға мүмкіндік береді, онда олардың қалыптасуын өмір сүру жағдайы неғұрлым ерте мәдени қоғамдарға тән екенін еске салған кезеңнен бастап қадағалау қажет, құқықтың әлеуметтік бақылау құралы ретіндегі мәнін түсіну үшін қоғамның әртүрлі түрлерінде нормативтік құқықтық актілердің қалай әрекет ететінін талдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлем мәдениетінің тарихы
Курс мақсаты: дүниежүзілік мәдениет объектілерінің пайда болуының, қалыптасуының және эволюциясының негізгі кезеңдері туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру. Курс аясында әлемдік мәдениет пен өнер туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыру, дүние жүзінің негізгі мәселелерін талдау, мәдениет, тарихи-типологиялық дискурста әлемдік мәдениет пен өнердің даму заңдылықтарын зерделеу, мәдениет феномені туралы эмпирикалық білімді жаңарту, әлемдік мәдениет тарихының деректерін зерттеу іс-әрекетінде пайдалана білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
«Алаш» қозғалысы тарихы
Пән қазақ мемлекеттілігінің дамуы, кеңестік қуғын-сүргін тарихы, Алаш қозғалысы және Алаш автономиясы мәселелері бойынша тарихи білімді жинақтау және трансформациялау процесі туралы студенттердің түсінігін қалыптастыруға бағытталған; Алаш мәселесін кеңестік тарихнамада зерттеу ерекшеліктерін, оның негізгі кезеңдерін, принциптерін ашады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Іс-әрекеттегі зерттеу
Пән практиктерге білім берудегі мәселелерді талдауға, ой елегінен өткізуге және шешуге мүмкіндік бере отырып, студенттерді іс-әрекеттік зерттеуге баулуына бағытталған. Студенттер білім беруде «ішінде» және «туралы» емес, «үшін» болатын зерттеудің бұл түрімен мәні бойынша танысады. бұл пән студенттерге болашақта мұғалімнің іс-әрекетіндегі зерттеу принциптерімен танысуға және оны жақсы түсіну және одан әрі жетілдіру мақсатында өз тәжірибесін өзіндік рефлексиялық зерттеу процесіне тартуға көмектеседі, атап айтқанда, проблемаларды үздіксіз анықтау, деректерді жинау, оларды талдау және оның негізінде практикалық әрекеттер арқылы бар тәжірибені қайта қарау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Түркі халықтарының тарихы
Пән түркі халықтарының көне дәуірден бүгінгі күнге дейінгі әлеуметтік, экономикалық, саяси және мәдени дамуының бірегейлігі туралы тұтас көзқарасты зерттеуге бағытталған. Осы пәнді оқу нәтижесінде студент қазіргі түркітану ғылымының негізгі теориялық және әдіснамалық бағыттарын меңгереді, түркі тілдер тобына жататын халықтардың ортақ тарихына қатысты тарихнаманы, дереккөздерді зерттеуге қатысты қабілеттерін қалыптастырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім беру: жаһандық көзқарас
Бұл пән әлемдегі орта білім беру жүйесі туралы идеяны қалыптастыруға және оны жаһандану контекстінде өзгертуге бағытталған, әлемнің түрлі елдерінде мектеп білім беру жүйесін зерттеу; білім беру саласындағы жаһандану үдерістерін зерттеу; мектеп түлектерінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру және орта білім беру жүйесін жаңғырту жолдарын әлемдік стандарттарға сәйкестік бағытында талдау, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың құрылу тарихын, құрылымын, мақсатын, міндеттерін және қызмет бағыттарын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі зерттеу және мәліметтерді талдау әдістері
Пән студенттерді кәсіби қызметтегі ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалармен таныстыруға және оларды жүзеге асыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, ғылым ұғымы, оның әлемдегі рөлі; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы; зерттеу әдістері мен құралдары; ғылыми зерттеу жұмыстарың ұйымдастыру, ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлері, ақпарат көздерінің түрлері, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы, ғылыми ізденістің мазмұны, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеуі қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білімді кәсіби қызметте қолдану, білім алушылардың жас, әлеуметтік және психофизикалық ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру және тәрбие процестерін ұйымдастыру, өзінің кәсіби және жеке дамуын жобалау.
- Қоғам эволюциясы барысында экономикалық, саяси, қоғамдық, мәдени процестерді түсіндіру; Еуропа, Америка және Орталық Азия елдерінің ежелгі, ортағасырлық, жаңа және қазіргі заманғы тарихының тарихи процестерін және елдің дамуына талдау жүргізу аясында тарихи оқиғалардың аймақтық және жергілікті салдарларының себеп-салдарлық байланыстарын белгілеу.
- Білім беру технологияларын жіктеу, тарихты оқытуда білім беру мазмұнын құру кезінде білім беру мазмұнын талдау, кәсіби қызметте білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық мониторинг жүргізу үшін бағалау процедурасының заманауи құралдары мен ақпараттық технологияларды қолдану.
- Мемлекеттік саясатты дамыту шеңберінде шешімдер қабылдау үшін тарихи мәнмәтінді ескере отырып, талдамалық ақпаратты бағалау, мәдени-ағартушылық және ғылыми жобаларды әзірлеу және жүзеге асыру.
- "Адам—тіршілік ортасы" жүйесіндегі тіршілік әрекетінің қауіпсіздігінің теориялық негіздерін білу; білім беру ұйымдарында тіршілік әрекетінің қауіпсіздігінің құқықтық, нормативтік-техникалық және ұйымдастырушылық негіздерін қолдану, төтенше жағдайларда қызметкерлердің іс-әрекетін талдау, зақымдану ошақтарында құтқару және басқа да шұғыл жұмыстарды жүргізуді ұйымдастыру және бағалау.
- Тарихи мәселелерді тарихпен байланысты ғылымдармен өзара байланыста қарастыру; ғылыми зерттеулерде пәнаралық тәсілді қолдану қажеттілігін түсінуді көрсету және дереккөздермен жұмыс жасау кезінде шығыс тілдерін білуді пайдалану.
- Демографиялық болжаудың теориялық негіздерін ажырату; этно және демографиялық зерттеудің заманауи формалары мен әдістерін қолдану, елдегі және шетелдегі әлеуметтік-экономикалық процестерді талдау.
- Экономикалық процестерді түсіну, қоғамда болып жатқан әлеуметтік-маңызды экономикалық проблемалар мен процестерді талдау, фактілерді, оқиғалар мен жағдайларды дұрыс саралау, азаматтық, еңбек құқығының нормаларын түсіндіру және қолдану; нормативтік және өзге де құқықтық актілерге құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы сараптаманы жүзеге асыру; Қазақстан Республикасының ұлттық заңнамасын, білім беру саласындағы қызметтің нормативтік-құқықтық құжаттарын және оқу-тәрбие мекемесінің қажеттіліктерін ескере отырып, кәсіби қызметті құру.
- Мектеп гигиенасы мен жас физиологиясы туралы білім негізінде оқушылардың денсаулық проблемаларына себеп-салдарлық байланыстар орнату, денсаулығының бұзылулардың алдын алу және оқушының физикалық, психикалық және психологиялық денсаулығын нығайту тәсілдері мен әдістерін анықтау.
- Мұрағаттық құжаттардың түрлері мен мерзімдерін анықтау бойынша типтік міндеттерді шешу әдістерін табу; мұрағат ісі саласындағы қолданыстағы нормативтік актілерді тәжірибеде қолдану, мұрағаттану мен мұражайтануды дамытудың өзекті мәселелерін, тарихи және мәдени ескерткіштерді анықтау және сақтау үшін тарихи білімді қолдану.
- Тарихнамадағы тарих ғылымы мен ғылыми мектептердің даму тенденцияларын бағалау; деректанулық және тарихнамалық зерттеулерді қорытындылау, тарихи шындықты бағалау және сипаттау үшін тарихи деректер мен олардың репрезентативтілігіне баға беру.
- Тарихи оқиғаларды талдау кезінде әртүрлі типтегі дереккөздерді талдаудың жалпы және ерекше тәсілдерін анықтау; отандық және жалпы тарихтағы тарихи құбылыстар мен оқиғалардың себептері мен салдарын сыни бағалау; аймақтардың, елдердің тарихи дамуының негізгі тенденцияларын анықтау.
- Кәсіби және өзге де қызметті табысты жүзеге асыру үшін деректік және тарихнамалық, этнографиялық материалдарды талдау, әртүрлі көздерден (статистикалық деректерден, бұқаралық ақпарат құралдарынан, әлеуметтік желілерден, тарихи құжаттамалардан) ақпаратты синтездеу.
- Кәсіби басқару міндеттерін шешу үшін көшбасшылық, команда құру және эмоционалды интеллект ұғымдары туралы білімді қолдану, жағымды тұлға аралық қарым-қатынасты қалыптастыру, қарым-қатынас, келіссөздер мен қарым-қатынас атмосферасын басқару, сөйлеу мәдениетінің жоғары деңгейін көрсете отырып, әртүрлі сөйлеу түрлерін құрастыру және көпшілікке айту, әлемнің әр түрлі елдеріндегі білім беру жүйесін талдау және халықаралық стандарттарға сәйкестендіру бағытында Қазақстан Республикасының орта білім беру жүйесінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру жолдарын жасау, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың қызметі туралы білімдерін көрсету.
Ұқсас БББ
6B01601 Тарих
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01601 Тарих
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01601 Тарих және дінтану
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01601 Тарих
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01601 Тарих мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01601 Тарих
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01601 Тарих
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01601 Тарих
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01601 Тарих пәні мұғалімі, тарихшы-зерттеуші, гуманитарлық пәндер оқытушысы
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01601 Тарих
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01601 Тарих
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01601 Тарих
Шымкент университеті
6B01601 Тарих
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01601 Тарих
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01601 Тарих
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01601 Тарих
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01601 Тарих
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01601 Тарих
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01601 Тарих
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01601 Тарих
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01601 Тарих және қоғамтану (IP)
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті