Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01601 Тарих в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Шетелдер тарихының деректемесі мен тарихнамасы

    Пәннің мақсаты білім алушылардың шет елдер тарихнамасының деректану теориясы мен әдіснамасы саласындағы тарихи ғылымның қазіргі даму деңгейіне сәйкес білім алуы, тарихи дереккөздер кешендері және олармен жұмыс істеу әдістемесі туралы ақпарат алуы; ғылыми әдебиеттерді талдау дағдыларын меңгеруі және мектептерді, тарих ғылымының бағыттары мен ағымдарын бағалауда ғылыми бағдарларға ие болуы болып табылады. Шет елдердің деректану және тарихнамасын зерттеу көкжиегін кеңейтеді және оның даму деңгейін бақылауға, белгілі бір проблемалардың зерттелу дәрежесін анықтауға, жаңа зерттеу мақсаттарын көруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Алғашқы қауым тарихы

    Пәннің мақсаты антропо және социогенез үрдістері, қазіргі адамның көне тегінен бастап алғашқы өркениеттер қалыптасуына дейінгі адамзаттың тарихи дамуындағы басты үрдістер туралы тұтастай түсінікті қалыптастыру болып табылады. Білім алушылар пәннің курсын оқу барысында алғашқы қауымдық қоғам тарихының негізгі ұғымдары, кезеңдестірулері, негізгі дәуірлері, сондай-ақ, алғашқы қауым тарихын зерттеудегі негізгі әдіснамалық тұжырымдар мен зерттеушілік мектептер туралы білім алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ежелгі әлемдік өркениеттер

    Пәнді оқытудың мақсаты - білім алушыларда ежелгі өркениеттердің тарихи даму жолдары туралы тұтастай түсінік қалыптастыруға, Ежелгі Шығыс, Греция және Рим қоғамдарының дамуындағы ортақ заңдылықтар мен өзіндік ерекшеліктерді зерттеуге; тарихи өткенге деген сындарлы, құндылықтық көзқарасты, ежелгі дүниені қазіргі зерттеу саласындағы маңызды тарихи мәселелер туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Этноархелогия

    Пәнді оқытудың мақсаты - білім алушыларда адамзат қоғамы мен мәдениетінің, олардың түрлі хронологиялық кезеңдердегі элементтерінің шығуы мен динамикасын археологиялық және этнографиялық көзқарастар негізіндегі білімді қалыптастыру; архелогия мен этнография ғылымдарының қиылысындағы пәнаралық зерттеу әдістерін қарастырып, этноархеологиялық бағыттың қалыптасуы мен дамуынына тарихнамалық шолу жасау; археология мен этнографияның өзара ықпалдасуы мен бірігуінің түрлі бағыттарын ашады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Азия және Африка елдерінің ортағасырлар тарихы

    Пәннің мақсаты Азия және Африка елдерінің ортағасырлар және ерте жаңа замандағы (V–XVII ғасырдың алғашқы жартысы) фактілік тарихын, феодалдық қоғамдық жүйенің тарихи эволюциясының заңдылықтары мен оның Шығыс елдеріндегі ерекшеліктерін және де дүниежүзі тарихының жалпы заңдылықтарын оқуға бағытталған. Сонымен қатар, ортағасырлық Азия және Африка елдерінің әлеуметтік-экономикалық және саяси даму мәселелері қарастырылып, талданады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-гуманитарлық пәндер бойынша оқушылардың ғылыми және жобалық қызметін ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты мектеп оқушыларының тарих және әлеуметтік-гуманитарлық пәндер саласындағы ғылыми және жобалық қызметін ұйымдастырудың негізгі қырлары туралы білімдер жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны білім беру мекемесі жағдайында оқушылардың ғылыми-зерттеу және жобалық қызметін ұйымдастырудың теориялық негіздері мен ерекшеліктерін қарастыру; жобаларды жасау технологиясын меңгеру, оқушылардың ғылыми-зерттеу және жобалау жұмысын жүргізу тәжірибесін, дарынды балалардың зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін дамыту әдістерін меңгеруді көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның ежелгі тарихы

    Пәннің мақсаты Қазақстан тарихының тас, қола және темір ғасырларына қатысты білім және тарихи материалдармен, көшпелі өркениеттер және олардың отырықшы-егінші халықтармен өзара әрекеттестігі туралы теориялар мен жұмыс дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Қазақстанның ежелгі тарихы курсын оқу студенттердің дүниетанымын, Қазақстанның археологиялық кезеңдестірілуі мен ескерткіштері негізінде адамзат қоғамының қалыптасу үдерістері туралы қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихты оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты орта мектепте тарихи білім беруді, оқытуды ұйымдастыру әдістері мен нысандарын, олардың тарихта оқытудың қағидаттары мен тәсілдерін зерделеуге бағытталған; жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында белсенді дамыта оқытудың қазіргі заманғы нысандарын (АКТ пайдалану, диалогтың маңыздылығы, сыни ойлауға оқыту және т.б.) қамтитын әдістемелік модельдерді және тарихты оқытудың тұжырымдамалық-әдістемелік тәсілдерін тиімді пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақстан тарихының деректануы мен тарихнамасы

    Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының деректемесі мен тарихнамасының қалыптасуы мен даму мәселесін, деректермен және ғылыми зерттеулермен жұмыс жасаудың қағидалары мен әдістерін зерттеуге, деректер мен зерттеушілердің еңбектерін жүйелеуге, «тарихи факт» және «тарихи дерек» ұғымдарының арақатынасын ұғыну бойынша біліктерді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушылар негізгі мәселелер бойынша отандық және шетел ғалымдарының еңбектеріне талдау жасау дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Инклюзивтті білім беру

    Пәннің мақсаты Ерекше білім беру қажеттіліктерін, диагностика технологиялары мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білім жүйесін ескере отырып, білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін тосқауылсыз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құрудың ұйымдастырушылық-басқарушылық, оқу-тәрбие, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер

    Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, жолдармен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, сапалық және сандық бағалау көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен таныстыру. Пән іс-әрекеттің мазмұны мен түрін дамытуға, бағалау нәтижелерін қадағалауға, талдауға, рефлексия жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Батыс елдерінің ортағасырлар тарихы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда орта ғасырлар тарихын кезеңге бөлу және ортағасырлық ғылымның дамуының негізгі бағыттары туралы жүйелі білімді қалыптастыру; формациялық және өркениеттік көзқарастар қатынасын, тарихты зерттеудегі әдіснамалық тұжырымдар мен зерттеушілік мектептерді, қоғам, саяси институттар,экономика, дін, мәдениетте орын алған негізгі үрдістерді айқындауға; ортағасырлық өркениеттің тарихи және мәдени ерекшелігін ұғынуға, ортағасырлардың қазіргі қоғамдық-саяси шындыққа тигізген ықпалын анықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу негіздері

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге ​​бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері

    Пәннің мақсаты-болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін қалыптастыру. Пән білім алушылардың дамуының жеке, психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде бірлескен білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік –гуманитарлық пәндерді оқыту әдістемесі

    Пәнді оқытдың мақсаты мектепте, арнаулы орта білім беру мекемелерінде, әлеуметтік-гуманитарлық пәндерді жаңа инновациялық технологияларды енгізу арқылы оқыту үрдісін ұйымдастыру ерекшеліктерін зерделеу болып табылады. Пән мазмұнында әлеуметтік-гуманитарлық білім берудің қазіргі күйі мен түйінді мәселелері, негізгі ұғымдарды, жетекші идеяларды, курсты оқу барысындағы теорияларды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Шығыс Қазақстанның тарихи-мәдени мұрасы

    Пәнді оқытудың мақсаты - білім алушыларда мәдени және табиғи мұраны зерттеудегі мәдени және тарихи кезеңдерді талдауға, сонымен бірге оларды зерттеудің негізгі әдіснамалық тәсілдерін қалыптастыруға, тарихи-мәдени мұраны қалыптастыру тарихын және оның мазмұнын зерттеуге, пәнаралық байланыстардың тоғысындағы тарихи-мәдени мұраны кешенді зерттеуге, сонымен қатар, білім алушыларды аймақтық Шығыс Қазақстанның тарихи-мәдени мұраның қазіргі қоғам өміріндегі рөлі туралы заманауи біліммен қамтамасыз етуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты-болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогтың сандық сауаттылығы

    Пәннің мақсаты - мұғалімді оқу процесінде цифрлық технологияларды қолдануға дайындау. Пән цифрлық технологияларды маңызды өмірлік және кәсіби дағды, компоненттер, индекс, стратегиялық тәсілдер, Әлеуметтік сала және ұтқыр және цифрлық құзыреттілік педагогикасы ретінде – сауаттылықтан бастап жеке оқыту контентін құруға дейін, білім алушылардың цифрлық қауіпсіздігінің ерекшеліктері мен қағидаттарын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи география

    Пәнді оқытудың мақсаты адамзаттың тарихи өткенінің географиясын зерттейтін тарих ғылымының арнайы саласы ретінде тарихи географияның принциптері мен әдістері туралы жалпы білімді игеру болып табылады. Пәнді оқу барысында тарихи процестің кеңістіктік тұсына тән белгілер, жергілікті, аймақтық және жаһандық тұрғыдағы адам мен табиғаттың өзара әрекеттесу ерекшеліктері ашылады; картографиялық материалдармен жұмыс жасаудағы жаңа технологияларды қолдану дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Археология

    Пәннің мақсаты археология ғылымының негізгі даму кезеңдері, археологиялық кезеңдестіру, археологиялық ескерткіштердің типтері мен оларды зерттеу әдістері туралы білімді қалыптастыруға; әлемдік өркениеттің дамуындағы Қазақстанның археологиялық ескерткіштері мен мәдениеттерінің орнын анықтауға бағытталған. Сондай ақ, пәнді игеру барысында білім алушылар далалық зерттеулерді жүргізу әдістемесімен танысып, заттарды камералдық өңдеу мен есептік құжаттарды толтыру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Этнодемография негіздері

    Пәннің мақсаты әлемдегі, өңірдегі және Қазақстандағы этнодемографиялық процестердің ерекшеліктері мен мазмұны туралы кешенді білімді қалыптастыру; халықтың этникалық құрылымымен байланысты демографиялық процестерді зерделеу бойынша ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үшін қажетті дағдылар мен дағдыларды меңгеру болып табылады. Пән этникалық процестердің негізгі түрлері мен түрлерін, әлемдегі қазіргі этнодемографиялық жағдайды зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қосалқы тарихи пәндер

    Пәннің мақсаты адамзат қоғамының тарихын тереңірек түсінуге және зерттеуге мүмкіндік беретін қосалқы тарихи пәндер кешенін (палеография, эпиграфия, хронология, сфрагистика, нумизматика, метрология, геральдика, генеология, топонимика, бонистика және т.б.) оқып үйренуге бағытталған. Білім алушылар жазбаша дерек көздердің пайда болу уақыты мен тұпнұсқалығын анықтайды, генология, геральдика және тағы басқалардың ережелерін қолдана отырып, шежіре мен елтаңбалар құрастыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Түрік халықтарының тарихы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда түркі халықтарының қалыптасу және даму процесі туралы ғылыми түсінік қалыптастыру, түркілер тарихын дүниежүзілік тарихтың құрамдас бөлігі ретінде зерттеуге бағытталған. Курс түркі халықтарының тарихы саласындағы нақты білімді, түркі халықтары тарихының даму заңдылықтары мен әртүрлі өркениеттер жағдайындағы дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі түркі қоғамдарының қызмет ету ерекшеліктері туралы түсініктерді, түркі тарихы мен мәдениетінің әлемдік және қазақ өркениетіндегі рөлі мен орнын анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Этнография

    Пәнді оқытудың мақсаты - білім алушылардың этнография саласында іргелі білімдерін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу барысында алғашқы адамдардың пайда болуынан бастап бүгінгі күнге дейінгі әлем халықтарының этнотарихы мен этномәдениеті саласындағы негізгі білім, этноүрдістердің өту заңдылықтары мен ерекшеліктері мен олардың қазіргі қоғамға ықпалы туралы білімдерді құрайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда білім беру жүйесінің тұтастығы мен оның барлық компоненттерінің бірлігі туралы түсінік қалыптастыру болып табылады. Пән болашақ мұғалімдердің педагогикалық процестің барлық құрылымдарын зерттеуге, оларды мақсатқа жету үшін басқаруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақстанның ортағасырлар тарихы

    Пәннің мақсаты Қазақстан аумағындағы ортағасырлық мемлекеттер мен Қазақ хандығының тарихын зерттеу болып табылады. Деректану негізінде осы мемлекеттердің құрамындағы Этногенез және тайпалардың аумақтық шекаралары мәселелері зерттеледі. Пән ортағасырлық Қазақстан аумағындағы мемлекеттердің қалыптасуын, ішкі және сыртқы саясатын зерттейді. Қазақ халқының этногенезі және оның тарихнамалық аспектісі айқындалады. Қазақ халқының материалдық және рухани мәдениеті зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Орта ғасырлардағы дәстүрлі қоғамдардың тарихы

    Пәнді оқытудың мақсаты- білім алушыларда «дәстүрлі қоғам» ұғымын, оның белгілерін және ерекшеліктерін, саяси құрылымын, орта ғасырлар кезеңіндегі дәстүрлі қоғамдардағы құндылықтар иерархиясын оқып-үйренуге бағытталған. Оқушылар дәстүрлі қауымдастықтар тарихы және олардың Орта ғасырдағы мәдениеті жөнінде толық мағлұмат алады, оның негізгі жергілікті тарихи қоғамдарының ерекшеліктерімен және сипатты белгілерімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогтың электрондық портфолиосы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда педагогтің электрондық портфолиосы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады, ол педагогтің әрі қарай өзін-өзі жетілдіруінде және оның кәсіби қызметінде, басқа педагогтармен, білім алушылармен және білім беру процесінің басқа да қатысушыларымен ақпараттық сауаттылық пен желілік мәдениетті қалыптастыру бойынша дағдыларды игеруде, сондай-ақ практикалық құзыреттіліктерді игеруде, шығармашылық жетістіктерді көрсетуде, озық тәжірибені таратуда маңызды рөл атқарады педагог. Бұл пән болашақ мұғалімнің өзін-өзі ұйымдастыруын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері

    Пәннің мақсаты экономика және кәсіпкерлік негіздерін қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін және кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеуді ашуға, өмірдің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылым әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету

    Пәннің мақсаты қажетті ақпарат пен оқытудың әртүрлі құралдарын пайдалана отырып, өзгермелі жағдайларда жұмысқа дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімді даярлау процесін қамтамасыз ету болып табылады. Пән әртүрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлауға, жобалауға, білім алушылардың субъект-субъектілік қызметін ұйымдастыруға, осы қызметті оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде басқаруға, өз қызметін де, білім алушылардың қызметін де талдауға және бағалауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мұрағат құжатары және тарихи мәтіндермен жұмыс жасау техникасы

    Пән құжаттарды жинақтау, есепке алу, сақтау, пайдаланудың ғылыми-әдістемелік және технологиялық негіздерін меңгеру, мұрағат құжаттары мен тарихи мәтіндермен жұмыс жасау әдістемесі мен техникалық тәсілдерін, тарихи деректерді сынау және оларды кәсіби қызметте қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Мұражайтану және мұрағаттану негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты- білім алушыларда ғылыми-зерттеушілік, ұйымдастырушылық-басқарушылық, жобалау және өндірістік қызметте өзінің көрінісін табатын мұражайлар, мұражай қызметі, мұрағаттану ғылымдарының негізгі теориялық ережелерімен таныстыруға бағытталған, оқыту барысында білім алушыларда мұражай және мұрағат ісі тәжірибесінің теориялық және ғылыми-әдістемелік негіздері қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Еуропа мен Америка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы

    Пәнді оқытудың мақсаты – білім алушыларда буржуазиялық мемлекеттердің қалыптасуы мен дамуы кезіндегі Еуропа мен Америка елдерінің тарихи-саяси және әлеуметтік-экономикалық дамуының көптеген мәселелерін зерттеуге бағытталған. Курсты оқып-үйрену кезінде заманауи постиндустриалды қоғамның қалыптасу мәселелеріне, әлемдік әскери-саяси қақтығыстарға, саяси және әлеуметтік-экономикалық құрылымдардың эволюциясына, қазіргі заманның жаһандық мәселелеріне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық тарихы

    Пәннің мақсаты Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық тарихының өзекті мәселелері туралы ғылыми түсінік қалыптастыруға бағытталған. Пән мазмұны Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық дамуының негізгі кезеңдері мен бағытары; әлеуметтік, экономикалық және мәдени құбылыстардың қазіргі экономиканың қалыптасуына тигізген ықпалы; әлеуметтік-экономикалық тарихтың өзекті мәселелерін ғылыми-зерттеушілік және тәжірибелік тұрғыда шешуге қажетті дағдылар мен біліктерге ие болуды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Тарихи этнология

    Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларда тарихи этнология саласында іргелі білімді қалыптастыру болып табылады: этникалық топтардың жіктелуін, этникалық топтардың қызмет ету механизмдерін, өзін-өзі ұйымдастыру және этникалық топтардың өзгеретін табиғи және әлеуметтік-мәдени ортаға бейімделуін, антропогенез және этногенез процестерін, сондай-ақ этникалықтың негізгі теорияларын оқып-үйретеді. Курста этностың табиғи-биологиялық сипаты туралы Л.Гумилевтің көзқарасына ерекше назар аударылады. Білім алушылар тарихи зерттеулерде этнологиялық тәсілдерді қолдану ерекшеліктерін білетін болады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи антропология

    Пәнді зерттеудің мақсаты-тарихи антропологияның рөлі, қазіргі тарих ғылымындағы дамуы туралы тұтас, жүйелі білім қалыптастырып, тарихи антропологияның негізгі ұғымдары, оның әлеуметтік ғылымдар жүйесіндегі орнын анықтауға бағытталған. Қазіргі тарихи-антропологиялық зерттеулердің негізгі бағыттары мен мәселелеріне, оның ішінде отандық, тарихты «антропологиялау» процесіне және оның микротарихты зерттеудегі рөліне үлкен назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Азия мен Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы

    Пәнді оқытудың мақсаты – білім алушыларда капитализм эволюциясы процестерін талдау арқылы буржуазиялық мемлекеттердің қалыптасуы мен дамуы кезіндегі Азия мен Африка елдерінің тарихи-саяси және әлеуметтік-экономикалық дамуының көптеген мәселелерін кең шеңберде оқып-үйренуге бағытталған. Жаңа және қазіргі кезеңдегі заманауи жаһандық проблемаларға, әлеуметтік-экономикалық құрылымдар эволюциясындағы саяси жүйелердің қалыптасуы мен даму ерекшеліктеріне баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Шағын жинақталған мектепте әлеуметтік-гуманитарлық пәндерді оқытуды ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты шағын жинақты мектептердегі әлеуметтік-гуманитарлық пәндер бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың негізгі қырлары туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән әлеуметтік-гуманитарлық пәндерді оқу үрдісін ұйымдастырудың теориялық және тәжірибелік негіздерін: иноовациялық технологиялар, оқытудың әдістері мен тәсілдерін, шағын жинақты мектептердегі оқытудың ерекшеліктерін оқу мен меңгеруге; арнайы, педагогикалық және кәсіби құзіреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Әлемдік мәдениет тарихы

    Пәннің мақсаты: білім алушыларда әлемдік мәдениеттің даму логикасы және оның нақты-тарихи мазмұнының алуан түрлілігі, әртүрлі халықтардың мәдени даму ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыруға, Ұлы даланың көшпелі өркениетінің орны мен рөлін және халықтың мәдени жетістіктерін түсіну негізінде еліміздің заманауи өзін-өзі анықтау контекстінде қалыптасатын әлемдік мәдениет тарихын көрудің өзіндік қазақстандық тәсілін түсінуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның қазіргі заман тарихы

    Пәннің мақсаты қазіргі кезеңдегі Қазақстан аумағындағы тарихи процестер мен оқиғалар туралы кешенді түсінік қалыптастыру болып табылады. Мәселелік-мерзімдік көзқарас негізінде елдің әлеуметтік-саяси, экономикалық және мәдени даму мәселелері, сондай-ақ Қазақстан Республикасының мемлекеттік стратегиясының маңызды аспектілері мен сыртқы саясатының негізгі бағыттары қарастырылады. ХХ - ХХІ ғасырлардағы қазақ мемлекеттілігін жаңғырту идеясының туындауы және қазақ халқының қоғамдық-саяси ойының даму мәселелерін оқып-үйретуге үлкен назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Ежелгі дүние тарихы

    Пәннің мақсаты біздің заманымызға дейінгі 4 мыңжылдықтан бастап біздің заманымыздың 1 мыңжылдық ортасына дейінгі аралықтағы Азия, Солтүстік Африка және Европадағы ежелгі мемлекеттер мен өркениеттердің тарихын, протомемлекеттердің, социогенездің қалыптасу үрдісі мәселелерін, негізгі кезеңдері мен даму заңдылықтарын, ежелгі шығыс және антикалық өркениетердің адамзат тарихындағы рөлін, олардың мәдени және тарихи ерекшелігі тұрғысында зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Тарихи демография

    Пәнің мақсаты аймақтық және жаһандық ауқымдағы әлеуметтік-демографиялық шынайылықты қалыптастырудағы тарихи-демографиялық процестердің мәні мен маңызы туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқып-үйрену барысында білім алушылар халықтың көбею ерекшеліктерін, оның кеңістіктегі қозғалысын, мөлшерін, құрамын, орналасуын және урбанизациясын, сонымен қатар әлемнің әртүрлі елдерінің демографиялық саясатын егжей-тегжейлі қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи өлкетану

    Пәнді оқытудың мақсаты – білім алушыларда тарихи өлкетанудың теориялық мәселелерін қамтитын білім жүйесін, оның ішінде: «тарихи өлкетану» ұғымын, оның зерттеу пәні мен объектісін, өлкетану қызметінің функцияларын, тарихи өлкетанудың заттай, ауызша және жазбаша дереккөздерін игеру болып табылады. Пәнді оқу барысында тарихи-өлкетану жұмыстарының тарихи ерекшеліктерімен, түрлері мен формаларына, сондай-ақ экскурсиялық іс-шараларда өлкетану экспозицияларын қолданумен өлкетану іздеу әдістемесіне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның жаңа тарихы

    Жаңа замандағы Қазақстан тарихы пәнінің негізгі мақсаты - XVII ғасырдың бірінші жартысы мен XX ғасырдың басындағы ішкі саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуды, Қазақстанның көрші мемлекеттермен өзара қарым – қатынасын, қазақ жерлерінің Ресей империясына қосылу үрдісін, ХІХ ғасырдың 60-90-жылдарындағы әкімшілік-аумақтық, сот реформаларын, қазақ халқының ұлт-азаттық күресін, Қазақстанның 1905-1907 жылдардағы революцияға қатысуын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Орта Азияның ортағасырлық тарихы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда Орталық Азияның ортағасырлық кезеңі туралы толыққанды түсінік қалыптастыру, Орталық Азия тарихының аталмыш кезеңінің тарихы бойынша отандық және әлемдік ғылымдағы тарихи деректерді, сонымен қатар оның негізгі жергілікті-тарихи қоғамдарының ерекшеліктері мен сипатты белгілерін зерделеуге, деректердің ерекшеліктерін және ортағасырлардағы Орталық Азия аумағында өткен этномәдени үрдістерді салыстырмалы талдау мүмкіндіктерімен танысу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • экология және тіршілік қауіпсіздігі, экономика және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері саласындағы жан-жақты дамыған тұлға ретінде білімдерін көрсету
  • жаһандық және жергілікті тарихи-мәдени, әлеуметтік-мәдени, әлеуметтік-саяси, этнодемографиялық үрдістерге қоғам дамуының объективтік заңдары негізінде сыни баға беру
  • жалпы адамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарды философиялық білім, және де тұлғаның жан дүниесі мен физикалық ерекшеліктері туралы білімдер негізінде, өзін-өзі дамыту, тұлғалық өсу және өзіндік менеджмент жолдары арқылы дамыту
  • ақпарат пен әртүрлі көздегі деректерді олардың шынайылығы, идеологиялық бағыттылығы және ғылымилық көзқарастары тұрғысында түсіндіру
  • тарихтың барлық кезеңдеріндегі дамудың біртұтастығы мен үздіксіздігін сипаттайтын негізгі оқиғалар, құбылыстар мен үдерістерге, олардың себеп-салдарлық байланысын аша отырып талдау жасау
  • академиялық жазу, ғылыми зерттеулер, зерттелетін саладағы ғылыми-зерттеу үдерісін жоспарлау және ұйымдастыру, алынған нәтижелерге баға беру мен түсіндірудің әдістері мен тәсілдерін қолдану
  • тарих және әлеуметтік-гуманитарлық пәндерді оқытудағы білім беру қызметін ББМС сәйкес біртұтас педагогикалық үрдіс туралы жүйелі білімді, оқыту әдістері, формалары мен құралдарының кең ауқымын қолдана отырып құрастыру
  • әлемдік тарих пен мәдениеттегі тарихи тұлғалардың рөлі мен олардың жетістіктеріне баға беру
  • саралап оқытуды инклюзивтік білім беру талаптарын ескере, төзімділік, моральдық құндылықтар принциптеріне және қолайлы әлеуметтік-психологиялық жағдайларды жасауға сүйене отырып ұйымдастыру
  • гуманитарлық ғылымдар саласындағы жаңа жетістіктерді ақпараттық, және цифрлық ресурстарды қоса алғандағы заманауи білім беру технологияларын қолдана отырып білім берудің барлық формаларында пайдалану
  • Оқу-тәрбие қызметін оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың тиісті әдістері мен оқу жетістіктерін бағалау құралдарын, сондай-ақ білім беру ресурстарының кең ауқымын қолдана отырып жоспарлау
  • зерттеушілік және тәжірибелік міндеттерді шешу кезінде деректемелік, тарихнамалық, археологиялық, этнографиялық, картографиялық және антропологиялық материалдарға талдау жасау

Ұқсас БББ

6B01601 Тарих

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01601 Тарих

Астана халықаралық университеті

6B01601 Тарих және дінтану

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01601 Тарих

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01601 Тарих мұғалімін даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01601 Тарих

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01601 Тарих

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B01601 Тарих

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01601 Тарих пәні мұғалімі, тарихшы-зерттеуші, гуманитарлық пәндер оқытушысы

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01601 Тарих

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01601 Тарих

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01601 Тарих

Шымкент университеті

6B01601 Тарих

Қызылорда "Болашақ" университеті

6B01601 Тарих

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01601 Тарих

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01601 Тарих

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01601 Тарих

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01601 Тарих

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01601 Тарих

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01601 Тарих

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01601 Тарих және қоғамтану (IP)

М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Top