Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01601 Тарих в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Педагогикалық қызметке кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән педагогикалық іс-әрекеттің ерекшеліктерін және кәсіби өзін-өзі тәрбиелеу мен өзін-өзі жетілдірудегі құзіреттіліктерді қалыптастыруды зерттейді, педагогикалық іс-әрекеттің логикалық және теориялық негіздерін ашады, пәнді оқу нәтижелері бойынша студент педагогикалық логиканың негізгі ұғымдары мен әдістерін біледі, қолданбалы (кәсіби-бағдарланған) міндеттерді шешу үшін тілдік құралдарды қолдануды біледі, оқу әдебиетін өз бетінше үйренуге қабілетті

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым негіздері
    Несиелер: 5

    Пән академиялық жазылымның ерекшеліктерін, академиялық адалдық принциптеріне сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін оқып-үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жазбаша жұмыстардың барлық түрлерін, жобаларды, эссені, мақалаларды, тезистерді, аннотацияларды, рецензияларды, курстық және дипломдық жұмыстарды қоса алғанда, пайдаланылған дереккөздерге сілтеме жасау талаптарына, дәйексөз салу ережелеріне сәйкес, зияткерлік меншік құқығын сақтай отырып, жазып ресімдеуге қабілетт

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән әр түрлі ұйымдық-құқықтық формадағы фирмалар мен кәсіпорындардың қызмет ету механизмдерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы алынған білімді бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін қолдана алады; кәсіпкерлік саласындағы білім мен түсініктерді көрсете алады; теориялық ақпарат пен кәсіпкерлік тәжірибесін жинау және түсіндіруді жүзеге асыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көшбасшылық және инновацияларды басқару
    Несиелер: 5

    Пән тиімді көшбасшылықтың теориялық аспектілерін дамытудағы әлемдік үрдістерді, инновацияны басқару заңдылықтарын оқытады; білім алушы тиімді вербальды, вербальды емес, электрондық коммуникацияға, шешімдер қабылдауға, команда құруға, қақтығыстар мен күйзелістерді басқаруға, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, жетілдіруге, жобаны басқаруға, технологиялық және өнімдік инновацияларды енгізу бағдарламасына немесе ұйымдастырушылық өзгерістер бағдарламасына қатысуға қабілетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мұражайтану
    Несиелер: 5

    Пән мұражай жұмысының теориясы мен тәжірибесін зерттейді, терминологиямен, сондай-ақ әлемнің дамыған мұражай топтамаларының ерекшелігі және жалпы қасиеттерімен таныстырады, мұражайлардың мәдени-ағартушылық, ғылыми-зерттеу қызметіне талдау жасайды, пәннің оқу нәтижелері бойынша білім алушы пәннің негізгі терминдері мен түсініктерін, мұражай жұмысының әдіс ерекшеліктерін біледі, мұражай жұмысы және мұражайтанудың зерттеу тәсілдерінде еркін шарлауды біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы қазіргі заманғы жүйелік түсініктерді қалыптастыру; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты мәселелер; оқыту нәтижесі бойынша түлек экологиялық проблемалардың себептерін және оларды жою жолдарын анықтай алады, экологиялық процестерді талдауды жүзеге асырады, табиғатты қорғау қызметінде нақты міндеттер мен басымдықтарды қоя алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пән негізінен қауырт жағдайларда сауатты шешім қабылдауды және қажетті теориялық білім мен практикалық ынталарды игертіп, тіршілікке қажетті қауіпсіз жағдайларды болдырмауға, табиғи, техногенді және әлеуметтік төтенше жағдайларды болжау және олардың алдын алуды қарастырады, бейбіт уақыттарда кездесетін табиғи және техногенді төтенше жағдай кезінде сауатты түрде шешім қабылдау, алғашқы жәрдем көрсету, авариялық тұрақтандыру және тағы басқа шұғыл жұмыстарды ұйымдастыру шараларын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы арттыруға мүмкіндік береді, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыс ретінде қарсы әрекет ету бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастырады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы құқықтық реттеу контексіндегі оқиғаларға, әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Археология
    Несиелер: 5

    Пән ежелгі ескерткіштердің археологиялық кезеңділігін, палеолиттен орта ғасырға дейінгі материалдық өндірістің даму эволюциясын, археологиялық зерттеу әдістерін зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы археологиялық материал негізінде білім алушылармен жобалау-зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Волонтерлік қызметті ұйымдастыру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән волонтерлік қызметтің мақсаттарын, міндеттерін, ерекшеліктерін, жеке және заңды тұлғаларға көмек көрсетуді, азаматтардың денсаулығын қорғауды, қоршаған ортаны қорғау мен қорғауды үйренеді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы волонтерлік қызметті қауіпсіз орындау қағидаларын сақтап, өз қызметімен үшінші тұлғаларға және қоршаған ортаға зиян келтірмей, волонтерлік қызметті ұйымдастырушының өкімдерін орындауға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алғашқы қауымдық қоғамның тарихы
    Несиелер: 5

    .Пән адамзат қоғамының ерте кезеңдерін, ежелгі адамдардағы әлеуметтік функциялардың қалыптасу ерекшеліктерін зерттейді, алғашқы тайпалардың тарихы, мәдениеті, дінінің негізгі мәселелерін ашады, ежелгі қоғамдардың тарихи дамуының жалпы заңдылықтарын және оның әрі қарай даму жолдарының әртүрлілігін көрсетуге мүмкіндік береді; пәннің оқу нәтижелері бойынша білім алушы ежелгі қоғам тарихы туралы кезеңділік пен нақты материалды біледі, тарихи оқиғалардың хронологиясы мен географиясында бағдары болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән психология туралы жалпы түсініктерді, адам туралы кешенді ғылым ретінде, психологиялық білімнің теориялық негіздерін үйренеді. Күнделікті қызметте қажетті психологиялық қасиеттерді қалыптастыруға және тұлғаның дамуы мен қалыптасуының психологиялық заңдылықтарын меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның ежелгі тарихы
    Несиелер: 7

    Пән ежелгі Қазақстан территориясында болған оқиғалар мен үрдістерді зерттейді, осы кезеңдегі тарихи деректер мен тарихнамасына талдау жасалады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы ежелгі Қазақстан халықтары мен тайпаларының тарихы бойынша білім негіздері бар, негізгі ғылыми ұғымдар мен терминдерді қолдана алады, ежелгі Қазақстан тарихының даму заңдылықтары мен себеп-салдарлық байланыстарды біледі, ежелгі көшпенділер мен отырықшы-егіншілік мәдениетінің өзара іс-қимыл ерекшеліктерін анықтай алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді. Дамитын организмге оның ерте және кеш кезеңдерінде оңтайлы дамуы үшін жағдай жасау мақсатында әсер ету әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ежелгі дүние тарихы
    Несиелер: 5

    Пән ежелгі дүние тарихының кезеңділігін,ежелгі қоғамның даму заңдылықтарын,ежелгі мемлекеттердің пайда болу үрдістерін,Ежелгі Шығыс,Ежелгі Греция, Ежелгі Рим,Египет мемлекеттерінің даму тарихын зерттейді; Пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы ежелгі дүниенің тарихи оқиғаларының уақытнамасына бағдарлануға, жалпы ғылыми және тарихи терминологияны пайдалануға, фактілердің, оқиғалардың, процестердің себеп-салдарлық байланыстарын тануға,Ежелгі дүние тарихы бойынша алғашқы дереккөздерімен жұмыс істеуге қабілетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қосымша тарихи пәндер
    Несиелер: 8

    Пән қосалқы тарихи пәндердің спектрін, олардың қалыптасу кезеңдерін, осы пәннің іргелі ұғымдары мен терминологиясын, олардың басқа тарихи пәндермен байланысын зерттейді; Пәнді оқу нәтижелері бойынша студент тарихи деректердің ерекшеліктерін, шығу тегін анықтай алады, материалдық және жазбаша тарихи деректерге сыртқы талдау жүргізе алады, тарихи зерттеулерде осы дереккөздердің сипаттамаларын қолдана алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дінтану
    Несиелер: 8

    Пән дінтану туралы тарихи деректерді, көне дәуірдегі діннің пайда болуын, әлемдік діндердің қалыптасу ерекшеліктері және олардың әлемде таралуын, қазіргі заманғы көп діни ағымдарды, қазіргі Қазақстандағы діни ахуалды зерттейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы шығу тегі және әлемдік діндердің кезеңдері мен дамуы туралы біледі, қазіргі заманғы діндердің конфессиялардың діни палитрасын талдайды, түрлі сенімдердің мәдени және тарихи мұраларын бағалайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 7

    Пән болашақ мұғалімнің орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру бойынша кәсіби құзыреттілігін зерттейді. Нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану дағдылары мен іскерлігін меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Түркі халықтарының тарихы
    Несиелер: 8

    Пән орта ғасыр кезеңіндегі түркі халықтарының тарихын; түркі халықтарының этникалық, діни және мәдени бірегейлігінің пайда болу мәселелерін зерттейді; Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы халықтардың тарихы мен мәдениетін зерделеудің бірыңғай тұжырымдамалық тәсілдерін біледі, түркі халықтарының мәдениетінің жалпы және өзіндік ерекшеліктерін түсінеді, түркі халықтарының тарихы бойынша дереккөздерін, білім беру ұйымдарында жобалық зерттеуді ұйымдастыру үшін мәселенің тарихнамасын біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тарихи өлкетану
    Несиелер: 8

    Пән тарихи өлкетанудың қалыптасуын, теориялық негіздері мен бағыттарын, өлкетану жұмыстарының негізгі формалары мен ұйымдастырылуын, өлкетанушылардың, публицисттердің, сондай-ақ аймақтың әртүрлі мәдени-ағарту мекемелерінің тарихи-өлкетану материалдарын меңгереді; зерттеу нәтижелері бойынша оқушы аймақтың тарихи-мәдени дамуының ерекшеліктерін біледі, өлке тарихы бойынша жазбаша, этнографиялық және археологиялық дерек көздерін талдай отыра

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тарихты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән мектепте тарихты оқыту мен оқытудағы негізгі әдіснамалық түсініктерді, оқытудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін; пәнді оқу нәтижелері бойынша студент тарихты оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін біледі, дәстүрлі және инновациялық білім беру технологиялары арқылы орта білімнің жаңартылған мазмұны жағдайындағы педагогикалық іс-әрекеттің стратегиясын анықтайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру моделін, инклюзивті кеңістікті құру үшін педагогикалық жағдайларды, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың әр түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби имиджді қалыптастыру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән іскерлік және кәсіби имиджді қалыптастыру шарттарын, ұжым имиджінің тұсаукесерін, топ имиджін моделдеуді үйренеді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы басқару қызметінің дағдыларын, әсер ету механизмдерін, жеке және топтық имидждің этикеті мен мәдениеті мәселелерін меңгерген; кәсіби қызметте іскерлік адамның имиджін қалыптастыру элементтерін қолдану қабілетін көрсете алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орта ғасырдағы Еуропа және Америка тарихы
    Несиелер: 5

    Пән батыс елдеріндегі орта ғасырлардағы және қайта өрлеу кезеңіндегі тарихи үрдістерді, Батыс Еуропаның феодалдық қоғамының даму себептері мен ерекшеліктерін, аймақтық және өркениеттік ерекшеліктерді ескере отырып зерттейді; Пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы елдердегі сословиелік-өкілетті органдардың қалыптасу үдерістерін, ерте және классикалық орта ғасыр кезеңіндегі христиан шіркеуінің рөлін, ХІ-XV ғғ. Батыс Еуропаның халықаралық қатынастар тарихын біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагог пен білім алушылардың зерттеу және жобалау қызметі
    Несиелер: 5

    Білім берудегі жобалық іс-әрекет методологиясын, қазіргі мектептегі жобалар әдісін, оқу жобалау тәжірибесін, оқушылардың жобалық іс-әрекетін ұйымдастыру мен кезеңділігін, педагог пен оқушылардың бірлескен жұмысын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сыни және креативті ойлау
    Несиелер: 5

    Пән рационалды таным түрлері мен тәсілдерін, ұғымдық және аргументативті құрылымдарды құрастыруға қойылатын ережелер мен талаптарды, шешім шығармашылығының рөлін зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жаңа бірегей идеяларды жасауға, жағдайлардан мүмкін болатын шешімдерді жасауға, қабылданған шешімнің тиімділігін бағалауға, көпфункционалды заттарды көруге қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Риторика және сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі тілдік этикетті, әдеби тіл нормаларын, мәтіндерді моделдеуді құралдарын, сөз сөйлеудің негізгі композициялық бөліктерін құруға қойылатын талаптарды, сөйлеудің логикалық ұйымдастырылуын үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы конструктивті диалог жүргізуге, көпшілік алдында сөйлеуге, қарым-қатынас жағдайына сәйкес өз сөзін құрастыруға, қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында риторикалық тәсілдерді қолдануға, аудиторияның назарын ұстау тәсілдерін қолдануға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дүние жүзі тарихының тарихнамасы
    Несиелер: 5

    Пән Батыс, Ресей және Қазақстан тарихнамасының даму ерекшеліктерін, тарих ғылымындағы сыни көзқарасты қалыптастыру мәселелерін, тарихты, қазіргі заманғы мектептерді зерттеудің заманауи әдістемелерін зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша студент тарихты зерттеудің заманауи әдістемесін біледі, зерттеу барысында тарихнамалық талдау әдістерін орынды анықтайды және қолданады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудегі тьюторлық
    Несиелер: 5

    Кәсіби тьюторлық қызметтің мәні мен ерекшелігін, тьюторлық сүйемелдеудің принциптері мен негізгі кезеңдерін, жалпы тьюторлық әрекеттің ресурстық сызбасын, тьюторлық сүйемелдеудің негізгі формалары, әдістері, схемалары мен технологияларын, тьюторлық қызметтің масштабын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Деректану және тарихнама
    Несиелер: 5

    Пән тарихи деректердің түрлерін, тарихи дереккөздермен жұмыс жасау әдістерін, тарихи таным әдіснамасын зерттейді; тарихнаманың тарих ғылымы ретінде қалыптасу кезеңдері, әртүрлі елдердегі тарихнаманың дамуының жалпы және ерекше белгілері; пәнді оқу нәтижесі бойынша студент негізгі зерттеу тұжырымдамаларының мазмұнын ажырата біледі, дереккөздердің жіктелуін береді; деректану және тарихнамалық зерттеулердің әдістемесі мен әдістемесін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ортағасырлық Қазақстан тарихы
    Несиелер: 5

    Пән қазақ халқының этногенезіне, Қазақ хандығы мен қазақ халқының қалыптасуына ықпал еткен ежелгі түркі, моңғол және кейіңгі моңғол мемлекеттерінің қалыптасу кезеңдерін, Қазақстан территориясының түркі тілдес тайпалардың қоныстануы мәселелерін зерттейді; Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы орта ғасырлық мемлекеттік құрылымдар ауысуының себеп-салдарлық байланысын, қазақ халқының этногенез процесін, қазақ мемлекеттілігінің қалыптасу үдерісіні, Қазақ хандығының орны мен рөлін түсінеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орта ғасырлардағы Азия және Африка елдерінің тарихы
    Несиелер: 8

    Пән Азия мен Африка елдерінде орта ғасырлар мен қайта өрлеу дәуірінде болған тарихи процестерді,этногенезді,орталықтандырылған мемлекеттердің құрылуын зерттейді;пәнді оқу нәтижелері бойынша студент Азия мен Африка елдеріндегі феодалдық қатынастардың даму ерекшеліктерін ашып көрсетеді, исламның рөлі мен оның ортағасырлық Шығыс елдерінің дамуындағы орнын атап көрсетеді, Шығыс елдерінің тарихын зерттеудің заманауи әдістемесін, ортағасырлық Шығыс мемлекеттерінің саяси және әлеуметтік даму ерекшеліктерін біледі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстан тарихын мектепте оқыту
    Несиелер: 5

    Бұл пән Қазақстан тарихын зерттеудің ғылыми-педагогикалық тәсілдерін зерттейді, мектепте Қазақстан тарихын оқытудың негізгі әдістері мен әдістерінің ерекшеліктерін анықтайды, Қазақстан тарихы мұғаліміне әдістемелік дайындықты қамтамасыз ету туралы сұрақтар қояды; зерттеу нәтижелері бойынша студент инновациялық технологияларды қолдану арқылы педагогикалық іс-әрекеттерді жүзеге асыра алады, Қазақстандағы тарихи мектептің білім беру стратегиясын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беру процесін цифрландыру
    Несиелер: 5

    Қашықтан оқыту технологиясының негізгі сипаттамалары мен ерекшеліктерін, Интернеттегі іздеуді ұйымдастырудың әдістері мен құралдарын, қашықтықтан оқытуға арналған файлдық форматтар мен оларды дамыту орталарын (PowerPoint, Macromedia Flash және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау мен қолдаудың аспаптық орталарын (Zoom, BigBlueButton, Электрондық оқыту және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау орталарына файлдарды біріктіру әдістері зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қарым-қатынас психологиясы мен жанжалдарды басқару
    Несиелер: 5

    Пән жанжалды психологиялық түсінудің ерекшеліктерін, жанжалды өзара іс-қимылдың психологиялық мәнін: қатысушылардың себептері мен мақсаттарын, өзара іс-қимылдың стратегиясы мен тактикасын, әр түрлі жанжалдың құрылымдық сипаттамаларын зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жанжалды жағдайды басқара алады, жанжалды алдын алу және шешу саласында тәжірибелік біліктердің кешенін құрастыра алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстан әлемдік тарихи процесте
    Несиелер: 5

    Пән Қазақстан тарихын және оның жекелеген кезеңдері мен әлемдік тарих контекстіндегі үдерістерін зерттейді, көшпелі өркениеттің ерекше рөлін, Қазақстанның нақты географиялық орналасуын және оның жаһандық тарихи үдерістерге әсерін ерекше атап көрсетеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Азия мен Африка жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің кезеңділігі, жаңа және қазіргі заманғы Азия мен Африка елдерінің даму траекториясы, соңғы уақыттағы демократиялық мемлекеттердің құрылу процесі; пәнді оқу нәтижелері бойынша студент мемлекеттіліктің қалыптасу ерекшеліктерін, саяси-құқықтық жүйені, әлемдік экономика мен халықаралық қатынастарды анықтайды, Шығыс елдерінің тарихи процесінің ерекшеліктерін түсінеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Этнология
    Несиелер: 5

    Бұл пән әлем халықтарының тілдік және антропологиялық түріне, этногенезі мен этникалық тарихына, санына, популяциясына, аймақтың, континенттің және континенттің демографиялық дамуына сәйкес жіктелуін зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша студент әлем халықтарының этногенез процестері туралы, аймақтардағы халықтардың рухани және материалдық мәдениетінің мәселелері туралы біледі, статистикалық және әртүрлі этнографиялық дереккөздерді меңгереді, халықтар тарихы бойынша талдау жасай алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі әлемдегі және Қазақстандағы ұлттық және ұлтаралық қатынастар
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі әлемдегі этнополитология ұғымдарын, ұлттық саясаттың ерекшеліктерін және оны Қазақстанда жүзеге асырудың әлеуметтік салдарын зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша студент Қазақстан Республикасының этностық құрамдас бөлігін және елдің халықтары мен аумақтарын, ТМД елдеріндегі ұлттық процестерді, заманауи этникалық ұлтшылдықтың даму тенденцияларындағы мемлекеттің демократиялық моделінің мүмкіндіктерін негіздейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән компьютермен жұмыс істеудің психолингвистикалық аспектілерін, "адам-машина" жүйесінде функциялардың таралу мәселелерін, "адам - компьютер" өзара әрекеттестігінің жеке аспектілерін, оқытудың құралдары мен тәсілдерінің әртүрлілігін,Қашықтықтан оқытудың каноникалық дидактикалық жүйесінің негіздерін,Қашықтықтан оқытудың құралдары мен технологияларын, бақылау іс-шараларын және оқушылардың өзіндік жұмысын жоспарлауды, қашықтықтан оқытудың технологиялық платформаларын үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарих ғылымдарының қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән тарих ғылымының қазіргі заманғы мәселелерін, тарих ғылымын зерттеудің заманауи әдістемесін талдайды,Батыс тарих ғылымының және Қазақстанның қазіргі заманғы мектептерін зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша студент патриоттық және дүниежүзілік тарихтың өзекті мәселелерін біледі, тарихи зерттеулер жүргізуде заманауи тәсілдер мен әдістерді қолдана алады, тарихи оқиғаларды қарастыруда жаңа аспектілерді ашады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлемдік өркениеттер тарихы
    Несиелер: 5

    Пән өркениеттің мәдени-тарихи типтерін, әлемдік өркениеттердің даму ерекшеліктерін, дүниежүзілік тарих пен Қазақстан тарихын зерделеудің өркениеттік тәсілдерін зерттейді; Пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы әлемдік өркениеттер тарихы бойынша ғылыми ақпаратты жинақтап, талдайды, мақсат қойып және оған қол жеткізу жолдарын таңдайды, түрлі әлемдік өркениеттердің өзара әрекеттесуін түсінеді және талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Еуропа мен Американың жаңа және қазіргі тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің кезеңділігі, Еуропа мен Америка мемлекеттерінің қазіргі және соңғы уақыттардағы даму траекториясы, Еуропа мен Америка мемлекеттеріндегі капитализм негіздерінің қалыптасуы мен нығаю процесі, осы елдердегі демократияның даму ерекшеліктері; пәнді оқу нәтижелері бойынша студент ағартушылықтың, Жаңа дәуір төңкерістерінің әлемдегі тарихи процестің одан әрі дамуына әсерін бағалауға қабілетті, Бірінші және Екінші Дүниежүзілік соғыстардың әлемнің саяси бейнесін дамытудағы рөлі мен әсерін анықтайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарихи зерттеулер әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән тарих ғылымының әлеуметтік функцияларының мәселелеріне назар аударады. Пән әдіснаманың типологиясын және ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуді зерттейді. тарихи ғылымдарды ғылыми зерттеудің әртүрлі әдістерінің байланысы және пайдалану мүмкіндіктерін, тарихи зерттеулер жүргізу кезінде арнайы және пәнаралық әдістердің ерекшеліктерін зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша студент тарихи зерттеудің негізгі әдістерінің типологиясын біледі, тарихи зерттеулердің әдістерін біліп

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Пән кезеңділікті, қазіргі және соңғы кезеңдегі Қазақстанның даму траекториясын, тәуелсіздік үшін күрес процесін, егемен Қазақстанның құрылуы мен нығаюын, отаршылдық және кеңестік кезеңдегі Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық, мәдени дамуының ерекшеліктерін зерттейді; пәнді оқу нәтижелеріне сәйкес студент Қазақстан халқының тәуелсіздік үшін күресінің кезеңдерін біледі, қазіргі және соңғы кезеңдегі Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық, мәдени, саяси даму тарихының дамуының

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Әртүрлі тілдік және мәдени ортада ақпараттық сауаттылық, еркін қарым-қатынас дағдыларын меңгеріп, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады

  • Код ON2

    Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады

  • Код ON3

    Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, топта жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады

  • Код ON4

    Білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері, білім беру платформалары мен технологиялары, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру ерекшеліктері негізінде орта білім берудің жаңартылған мазмұны, ҚБТ жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON5

    Білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін жүзеге асыруға, ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғалардың психологиялық-педагогикалық сұраныстарының оқу жетістіктерін бағалауды жүргізуге қабілетті

  • Код ON6

    Гуманитарлық ғылымдар жетістіктерін ескере отырып, орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыру қабілетін көрсету, мектепте тарихты оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістерін қолдану

  • Код ON7

    Археологиялық деректерді жинау, тарихи ғылым саласында ғылыми қызығушылық тудыратын мұражай артефактілері мен сирек кездесетін құжаттарды өңдеу және сақтауды қамтамасыз ету дағдыларын көрсетеді

  • Код ON8

    Ежелгі әлемнің тарихы, деректану және тарихнамасы саласындағы терең білімді, ежелгі әлемнің түрлі аймақтарындағы, соның ішінде ежелгі Қазақстан аумағындағы тарихи процестерді талдау, сипаттау және салыстыру қабілетін көрсетеді

  • Код ON9

    Отандық және дүниежүзілік тарихтың даму кезеңдерін, қосалқы тарихи пәндерді, туған өлкені зерделеуді талдай білу, білігі мен дағдыларын жетілдіруге ұмтылысын көрсетеді

  • Код ON10

    Тарихи үдерістегі Қазақстан тарихы мен дүниежүзілік тарих оқиғаларының себептері мен салдарларын талдау үшін ғылыми сипаттаудың әдістері мен тәсілдерін пайдалану дағдысы бар

  • Код ON11

    Тарихи деректерді, тарихнамалық материалдарды талдау негізінде білім беру процесіне арналған әдістемелік құралдарды әзірлеуге қабілетті, Қазақстан мен әлем елдерінің тарихи даму заңдылықтарын біледі

  • Код ON12

    Әлемдік тарих пен саясат саласындағы негізгі тұжырымдамалық тәсілдерді пайдалану, қазіргі халықаралық қатынастар табиғатын және әлемдік тарихи үдерістегі Қазақстанның орнын сын тұрғысынан бағалау қабілетін көрсетеді

6B01601 Тарих
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 6B01601-Тарих
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих мұғалімдерін дайындау
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 тарих және дінтану
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих-құқық негіздері
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01601 Тарих мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих пәні мұғалімі, тарихшы-зерттеуші, гуманитарлық пәндер оқытушысы
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Мұғалімнің тарихын оқыту
Бакалавриат

Орталық-Азия Университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01601 Тарихы
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top