Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01601 Тарих в Астана халықаралық университеті

  • Алғашқы қоғам тарихы
    Несиелер: 5

    Пән адамзаттың ерте тарихын, әлемнің негізгі әлеуметтік және экономикалық құрылымдарын, қоғамның рухани өмірінің эволюциясын, антропо-, социогенезін және ежелгі кезден қазіргі уақытқа дейінгі адамзаттың тарихи дамуының негізгі жолдарын зерттеуге бағытталған. Курстың шеңберінде алғашқы қауымдық қоғамның даму ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ежелгі дүние тарихы
    Несиелер: 4

    ЕКурс Ежелгі Шығыс, Греция, Рим елдерінің тарихын, ежелгі мемлекеттердің археологиялық және жазба дерекнамаларын және тарихнамасын зерттеуге арналған. Еуропада феодалдық құрылыстың пайда болуы, өндірістің азиялық тәсілін зерттеу. Оқу курсы ежелгі өркениеттердің негізгі кезеңдерін, қоғамдық даму заңдылықтарын түсінуді қалыптастырады. Студент мемлекеттердің тарихын, ежелгі мәдениетін меңгереді; қазіргі шығыстану мен антиковедениядағы негізгі теориялық-әдіснамалық бағыттарды меңгереді, Ежелгі дүние тарихы бойынша дереккөздерді зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ежелгі Қазақстан тарихы
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты ежелгі Қазақстан тарихын зерттеу арқылы тарихи ойлауды қалыптастыру, ежелгі Қазақстан тарихының негізгі кезеңдері мен тарихи даму барысында қалыптасқан негізгі оқиғалар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді білім беру процесінің мәні, оның формалары мен әдістері туралы білімдермен, сонымен қатар отандық және шетелдік педагогикалық теория мен практикадағы білім берудің заманауи тұжырымдамаларымен және үлгілерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ежелгі Шығыс тарихы
    Несиелер: 5

    Пән Шығыс елдерінің өркениетті дамуының ерекшеліктерін, оның тарихи дамуын, Шығыс қоғамдарының Әлеуметтік және саяси құрылымын қарастыруға бағытталған. Студенттер ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейін Шығыс елдеріндегі тарихи үрдісті дамытуға заманауи ғалымдардың әртүрлі көзқарастарымен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарих ғылымының теореялық-методологиялық мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән тарихтың теориялық-әдіснамалық базасын, Тарихи ғылымдағы ғылыми-зерттеу қызметінің принциптерін, ғылыми әдістерді, дәстүрлі және заманауи тарихи тұжырымдамаларды, тарихи талдау әдістерін қолдануға бағытталған. Курс аясында өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ортағасырлар тарихы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты ортағасырлық өркениеттер тарихы, олардың даму жолдарының өзіндік ерекшеліктері, Батыс пен Шығыстағы тарихи процестің ерекше сипатына негізделген факторлар туралы терең және жан-жақты түсінік қалыптастыру болып табылады. Оқу курсы зерттеу және талдау жұмысында теориялық және практикалық қызмет процесінде алынған ортағасырлық тарихи оқиғалар туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономикалық теория және оның қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерге қазіргі экономикалық теорияның өзекті мәселелері бойынша білім беру болып табылады. Пәннің міндеттері: тыңдаушылардың негізгі экономикалық мәселелерді зерттеудің заманауи құралдары мен аналитикалық аппаратын меңгеруі; экономикалық ғылым саласындағы ғылыми зерттеулердің алдыңғы қатарлы ағымдағы және перспективалық бағыттарының барлық спектрімен танысу, олардың өзекті экономикалық проблемалармен байланысын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Студенттер адамның психикалық даму заңдылықтарын және оның әртүрлі жас кезеңдеріндегі психологиялық ерекшеліктерін зерттейді. Ересек адамды оқыту, адамның дамуын зерттеу, ересек кезеңге тән даму дағдарыстарын қарастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
    Несиелер: 5

    Пән нормативті-құқықтық құжаттарды өз қызметінде қолдануға, кәсіби міндеттерді шешуде жүйелендірілген теориялық және практикалық білімді қолдануға, қоғамның әл-ауқаты мен мемлекеттің қауіпсіздігі үшін сыбайлас жемқорлық болып табылатын қауіптілік туралы білім беруге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Курс қауіпсіздік мәдениетін дамытуға, күнделікті өмірде, қауіпті жағдайларда, оның ішінде табиғи, техногендік және биологиялық-әлеуметтік сипаттағы қауіпсіз жүріс-тұрысқа дайындалуға, салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға, алғашқы көмек көрсету дағдыларын және қорғаныс туралы негізгі білім алуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарихи өлкетану
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу кезінде белгілі бір аймақ тарихының қоғамдық дамуы ғана емес, сонымен қатар жалпы Қазақстанның тарихи өлкетануының тарихы мен дамуы, қоғам мен ортаның географиялық, топонимикалық, экологиялық және демографиялық факторлармен өзара байланысы қарастырылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер оқытушылық және мәдени-ағартушылық қызметте қолданылатын өлкетану жұмыстарын ұйымдастырудың әртүрлі түрлері мен формаларымен; өлкетану ақпаратын жинақтау мен жинақтаудың негізгі әдістемелік тәсілдерімен танысады; мұрағат және мұражай тәжірибесінен өту үшін қажетті теориялық білімді игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, оның ішінде білім алушылардың ерекше білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыру. Оқытудың және диагностиканың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану, оқытудың жеке, метапәндік және пәндік нәтижелеріне қол жеткізу үшін білім беру ортасының мүмкіндіктерін қолдану және оқу-тәрбие процесінің сапасын оқыту пәні құралдарымен қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның жаңа заман тарихы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты отандық және шетелдік тарихнаманың теориялық концепциялары негізінде жаңа заман кезеңіндегі отандық тарихтың тарихи үрдістерін сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның орта ғасыр тарихы
    Несиелер: 5

    Пән орта ғасырдағы Қазақстан тарихын зерттеуге, осы кезеңдегі тарихи фактілер мен оқиғаларды теориялық ұғынуға, қазақ мемлекеттілігін қалыптастыруға және оның дамуына, қазақ халқының қалыптасуының өзіндік ерекшеліктеріне, қазақтардың этногенез мәселелерін зерттеуге, көшпелі халықтардың мемлекеттілігінің сипаты туралы, қазақтардың ұлттық мәдениетінің қалыптасуының өзіндік ерекшеліктерін білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Еуропа және Америка елдерінің жаңа заман тарихы
    Несиелер: 6

    Пән Еуропа мен Америка елдерінің дамуының негізгі тенденциялары мен ерекшелігін, жаңа тарихтың екінші кезеңінде халықаралық қатынастарды, негіз қалаушы фактілерді, саяси, халықаралық, мәдени тарихтың ең ірі персоналын қалыптастыруға; қазіргі тарихнамада тиісті мәселелерді қоюға, негізгі деректер мен әдебиеттерді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Еуропа және Америка елдерінің тарихы
    Несиелер: 6

    Пәнді меңгерудің мақсаты Еуропа мен Америка елдерінің жаңа және жаңа тарихын зерттеу, экономикалық, әлеуметтік, саяси контекстіндегі аса күрделі тарихи үрдістер, сонымен қатар саяси, экономикалық және әлеуметтік ойдың негізгі бағыттары, батыс, орталық және Шығыс Еуропа мен Американың қазіргі қоғамдарының қалыптасуы мен дамуының маңызды үдерістері мен заңдылықтарын көрсету болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тарихи география
    Несиелер: 5

    Пән Тарихи географияның әдістері мен мәселелерін, тарихи зерттеу үшін кеңістіктік ойлау дағдыларын меңгеруге бағытталған. Курс аясында студенттер адамның, табиғат пен қоғамның өзара қарым-қатынасын, олардың өзара қарым-қатынасы мен өзара байланысын зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Этнология және әлеуметтік антропология
    Несиелер: 5

    Оқу пәнін меңгерудің мақсаты студенттердің этнология және әлеуметтік антропология туралы ғылыми пәндер ретінде тұтас түсінігін қалыптастыру, олардың басқа да адамзат ғылымдарындағы орнын көрсету, отандық және шетелдік ғылымдағы негізгі ғылыми концепциялармен таныстыру, этногенезі мен антропогенезі, әлем халықтарының қазіргі этникалық құрамы мен этникалық үдерістер туралы, дәстүрлі мәдениеттің, этникалық психологияның ерекшеліктері туралы түсінік беру, ерекше адам өмірінің константаларын көрсету болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстан тарихын зерттеу мен оқытудың тұжырымдамалық ұстанымдары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - теориялық және практикалық материалдарды игеру, теориялық және практикалық зерттеулер негізінде мектеп мұғалімінің Қазақстан тарихындағы қызметінің негіздерімен алғашқы танысу; курстың міндеттері қазіргі мектепте Қазақстан тарихын оқыту әдістері туралы терең және жан-жақты білім қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Этнология
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттерді этнологиялық ғылымның ұғымдық аппаратымен, оның ғылыми концепцияларымен, ең беделді гипотезалармен таныстыру, сонымен қатар студенттерге қазіргі заманғы этникалық құрамы және оның қалыптасуының негізгі кезеңдері туралы түсінік беру, ғылымның жаңа жетістіктерін ескере отырып, әлемдік қоғамдастықтың этникалық және этномәдени құрылымы туралы негізгі түсінік беру;этнологияның, Әлеуметтік және мәдени антропологияның негізгі теориялық жетістіктерімен таныстыру; студенттерде пәнаралық зерттеу дағдыларын бекіту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Деректану
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты Тарихи деректер бойынша тарихи шындықты сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы Тарихи дереккөздердің табиғатын, олардың толықтығын, шынайылығын түсінудің теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады, тарихи шындықты талдау және бағалау және оның тарихи-ақпараттық әлеуетін анықтау үшін. Курстың мақсаты деректану принциптерін меңгеру, тарихи деректерді сынаудың негізгі кезеңдерінің мазмұнын жіктеу және жүйелеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарихнама
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-тарих ғылымының даму заңдылықтары мен өзіндік ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. Пән: тарихи ғылым дамуының имманенттік және сыртқы факторларын, негізгі тарихи-философиялық тұжырымдамалардың тарихи білім қозғалысына әсер ету дәрежесін анықтауға, тарихнамалық талдау принциптері мен әдістерін оқытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстан тарихының тарихнамасы мен деректануы
    Несиелер: 5

    Курс Қазақстандағы тарихи білімнің жай - күйін және оның жеке кезеңдеріндегі дамуын зерттеуге арналған; өткен және қазіргі тарихи ғылымды түсіну және оның негізінде тарихи ғылыми ойларды дамыту перспективаларын анықтау, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру нысандарын жетілдіру және көзбе -көз базаны қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарихты оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән теориялық және практикалық сипаттағы материалды меңгеруге, теориялық және практикалық сабақтар негізінде мектеп мұғалімінің Тарих бойынша қызметінің негіздерімен алғашқы танысуға бағытталған; міндеттері қазіргі мектепте тарихты оқыту әдістемесі туралы терең және жан-жақты білімді қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Археология
    Несиелер: 5

    Оқу курсы археология саласындағы нақты білімдерді, археологиялық зерттеулердің процедурасы мен әдістемесі туралы түсініктерді, қоғамды зерттеуде іргелі ғылым ретінде археологияның теориялық және әдістемелік негіздері негізінде адам қоғамының даму кезеңдері мен заңдылықтары туралы жан-жақты және жүйелі түсініктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орталық Азия тарихының тарихнамасы мен деректануы
    Несиелер: 5

    Курс деректану мәселелерін ғылыми пән ретінде зерттеуге, дерек көздері мен тарихи танымға, Орталық Азия деректану бойынша білімге, зерттеушінің деректермен жұмысының негізгі кезеңдеріне арналған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Критериалды бағалау жүйесі бойынша мектеп оқушыларының білімін бақылау
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты - критериалды бағалаудың технологиялық негіздері және мектеп пен колледждерде оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық практикасында алған білімдерін іске асыру мүмкіндігі туралы білім қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 5

    Ағзалар, жүйелер, тұтас организм қызметінің механизмдері мен заңдылықтары. Әдістемелік дайындық және физиологиялық эксперименттер жүргізудің практикалық дағдыларын қалыптастыру, ағзаның резервтік және бейімделу мүмкіндіктерін бағалау үшін базалық білім алу. Гигиеналық нормалаудың әдістемесі, принциптері, сыртқы орта факторлары және олардың адам денсаулығына әсері, судың, ауаның және тамақ өнімдерінің токсикологиялық сипаттамаларын анықтау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудің инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - заманауи инновациялық әдістер мен технологияларды қолдана алатын кәсіби сауатты, Шығармашылық Белсенді маманды дайындау; білім беру ортасының мүмкіндіктері, соның ішінде ақпараттық; оқушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістері. Сабақ құрылымының ерекшеліктеріне, ақпарат тасығыштарына, білім беру мазмұнының деңгейіне байланысты оқытудың әр түрлі құралдарын пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оқушылардың жас ерекшелік физиологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-балалар ағзасының өсу және даму заңдылықтары, оның қызметінің жас морфо-функционалдық ерекшеліктері, оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыруға қойылатын талаптар туралы қажетті білім көлемін беру, бастауыш жалпы білім беретін мектепте жұмыс істеу, Курстың міндеті-оқушылардың физиологиялық ерекшеліктері туралы терең білімі бар педагогтың құзыреттілігін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі басқару
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-білім беру ұйымдарының алға қойған мақсаттарына оңтайлы қол жеткізуін қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін білім беру менеджменті саласында студенттердің теориялық білімі мен практикалық білімдерін қалыптастыру, Курстың міндеті білім беру мекемелері басшыларының басқару, ұйымдастыру, қаржы-экономикалық, әкімшілік-шаруашылық, инновациялық және әдістемелік қызмет салаларында кәсіби шеберлігін жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі басқару технологиялары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-білім берудегі инновациялық технологияларды, оқытудың кредиттік жүйесінің ақпараттық технологияларын, оқытудың заманауи әдістерін, ғылым мен білімнің қазіргі жетістіктері тұрғысынан философиялық-педагогикалық білім жүйесін оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Этнопедагогика
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты озық халықтық педагогикалық дәстүрлерді жаңғырту, нығайту және сақтау, алған білімдерін практикада қолдануға теориялық тұрғыдан дайындау. курстың міндеттері озық халықтық педагогикалық дәстүрлерді нығайту және сақтау, алған білімдерін тәжірибеде қолдану болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Азия мен Африка елдерінің тарихы
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: қазіргі және жаңа уақыттағы Азия және Африка елдерінің тарихы бойынша білімді қалыптастыру; Азия және Африка елдеріндегі Батыс державаларының отаршылдық саясатын ашу; жаңа және жаңа уақыттағы Азия және Африка елдерінің әлеуметтік-саяси және экономикалық дамуын сипаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ХVII-XXI ғғ. Азия және Африка
    Несиелер: 6

    Пән Жаңа және жаңа уақыттағы Азия мен Африка елдерінің әлеуметтік, экономикалық, саяси және мәдени дамуының өзіндік түсінігін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тарихи демография
    Несиелер: 5

    Курс демографиялық тарихты, адамзат дамуының қоғамдық-тарихи үрдісінің бір бөлігін зерттеуге арналған. Тарихи демография демографиялық ғылым сияқты процестер мен құбылыстарды зерттейді, бірақ олардың тарихи ретроспективасында. Халық санағын және оның Қазақстан халқының демографиялық дамуына әсерін зерттеу. Өңірлердің, облыстардың қала және ауыл тұрғындарының саны, ұлттық, гендерлік, жыныстық-жастық құрамы, сондай-ақ Қазақстан халқының көші-қон қозғалысы қарастырылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер тарихи жағдайды демографиялық аспектілерді талдауға енгізумен бағалайды, тарихтың демографиялық, экономикалық, саяси және әлеуметтік факторларының өзара байланысы мен өзара тәуелділігін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлем діндерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттерге діннің пайда болу, қызмет ету және даму процестері, оның теориясы, оның қоғам өмірінің басқа салаларымен өзара байланысы туралы кешенді түсініктерді қалыптастыру; ғылыми-зерттеу және талдау жұмыстарында алынған білімдерді зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • «Алаш» қозғалысы тарихы
    Несиелер: 8

    Курстың мақсаты: тарихи оқиғаларды талдау негізінде студенттерде қозғалыс тарихы, оның көрнекті қайраткерлерінің және Қазақстан тәуелсіздігіне қол жеткізу үшін қозғалыстың маңызы туралы білімдерін қалыптастыру, Алашорда үкіметі үлгісінде Ұлттық идеялар мен мемлекеттілік идеяларының рухани-мәдени санасының дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Парсы тілі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - білімдерді және біліктіліктерді облысының парсы әдеби тілі - фонетикой, графикамен, нормативтік тілінің грамматикасы мен сөздік қорына қажетті көлемде

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Демография және халық статистикасы
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде студенттер Жаңа замандағы Қазақстанның демографиялық дамуын зерттейді. Пәннін мақсаты: Халықтың өсімі түрлері. Қазақстандағы демографиялық жағдай. Демографиялық апат және оның Қазақстандағы зардаптары. Қазақстандағы тыңайған жерлерді игеру мен өнеркәсіптік құрылыс кезінде демографиялық үдерістер. Тәуелсіз Қазақстандағы этнодемографиялық жағдай және оның трансформациясының негізгі бағыттары. ХХІ ғасырдағы демографиялық саясаттың негізгі бағыттарын студенттерге оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мұрағаттану және мұражайтану
    Несиелер: 4

    Оқу курсы мұрағаттану және музейтану принциптері мен ғылыми әдістерін түсінудің негізін, Мемлекеттік және мемлекеттік емес қоймалар бойынша құжаттарды ұйымдастыру процесін қалыптастырады. Пән терминологиялық аппаратты, құжаттарды қолдану формаларын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көшпелі қоғамның құқықтық нормаларының негіздері
    Несиелер: 4

    Курс қазақ құқығы болып табылатын түркі тілдес көшпелі өркениеттің мәдени құндылықтарын, өнімі мен мұрасын зерттеуге арналған. Мыңжылдық тарихы бар Қазақ құқығы жартылай көшпелі бірлестіктердің жатақханасының жағдайына барабар және бейімделген нормативтік активтердің әдет-ғұрпы, дәстүрлері мен пайдалы модельдерін өзіне алды. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер саяси-құқықтық дереккөздерді өз бетінше талдайды және олардың әр түрлі дәуірдегі мемлекет пен құқық дамуының әлеуметтік жағдайларымен өзара байланысын ашады; тарихи-құқықтық және Мемлекеттік мәселелер бойынша өз көзқарасын заңды түрде сауатты білдіру, тарихи-құқықтық ұғымдар мен санаттарды еркін пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақтардың көшпелі өркениеті
    Несиелер: 5

    Бұл курс қазақ қоғамының пайда болуынан бүгінгі күнге дейінгі тарихын қамтиды. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушыларда тарихи үрдістің бірлігі туралы түсінік, адамзат қоғамының пайда болуы, ежелгі Шығыстағы алғашқы өркениеттердің қалыптасуы, көшпенділер өркениетінің даму заңдылықтары сияқты іргелі тарихи мәселелерді ұғынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • «Алаш» қозғалысының тарихнамасы
    Несиелер: 8

    Курстың мақсаты-қазақ мемлекеттілігінің дамуы, кеңестік қуғын-сүргін тарихы, Алаш қозғалысы және Алаш автономиясы мәселелері бойынша тарихи білімді жинақтау және трансформациялау процесі туралы студенттердің түсінігін қалыптастыру; Алаш мәселесін кеңестік тарихнамада зерттеу ерекшеліктерін, оның негізгі кезеңдерін, принциптерін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлем мәдениетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты әлемдік мәдениет объектілерінің пайда болуының, қалыптасуының және эволюциясының негізгі кезеңдері туралы базалық түсініктерді қалыптастыру, әлемдік мәдениет пен өнер туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыру; әлемдік мәдениеттің негізгі мәселелерін талдау; тарихи-типологиялық дискурста әлемдік мәдениет пен өнердің даму заңдылықтарын зерттеу; мәдениет феномені туралы эмпирикалық білімді өзектендіру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Араб тілі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - бакалаврлардың білімге және құзыреттерге ие саласындағы араб әдеби тілі - фонетикой, графикамен, нормативтік тілінің грамматикасы мен сөздік қорына қажетті көлемде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақтардың әскери тарихы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерді қазақтардың әскери тарихымен, оның міндеттерімен, әдістерімен және дамуымен таныстыру болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер әскери тарихты зерттеудің теориялық, нақты-тарихи, деректанулық аспектілерін үйлестіре алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ қоғамының құқықтық мәдениеті
    Несиелер: 4

    Бұл курс қазақ социумының құқықтық мәдениетін зерттеуге арналған. Бұл курс студенттерге неғұрлым дамыған мемлекеттердің құқықтық жүйелерін олардың тарихи шығу тегі тұрғысынан талдауға мүмкіндік береді, онда олардың қалыптасуын өмір сүру жағдайы неғұрлым ерте мәдени қоғамдарға тән екенін еске салған кезеңнен бастап қадағалау қажет. Құқықтың мәнін әлеуметтік бақылау құралы ретінде түсінуге тырысу үшін реттеуші ұйғарымдар қоғамның әртүрлі түрлерінде қалай әрекет ететінін талдау қажет

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    "Адам—тіршілік ортасы" жүйесіндегі тіршілік әрекетінің қауіпсіздігінің теориялық негіздерін білу; білім беру ұйымдарында тіршілік әрекетінің қауіпсіздігінің құқықтық, нормативтік-техникалық және ұйымдастырушылық негіздерін қолдану, төтенше жағдайларда қызметкерлердің іс-әрекетін талдау, зақымдану ошақтарында құтқару және басқа да шұғыл жұмыстарды жүргізуді ұйымдастыру және бағалау.

  • Код ON2

    Экономикалық процестерді түсіну, қоғамда болып жатқан әлеуметтік-маңызды экономикалық проблемалар мен процестерді талдау, фактілерді, оқиғалар мен жағдайларды дұрыс саралау, азаматтық, еңбек құқығының нормаларын түсіндіру және қолдану; нормативтік және өзге де құқықтық актілерге құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы сараптаманы жүзеге асыру; Қазақстан Республикасының ұлттық заңнамасын, білім беру саласындағы қызметтің нормативтік-құқықтық құжаттарын және оқу-тәрбие мекемесінің қажеттіліктерін ескере отырып, кәсіби қызметті құру.

  • Код ON3

    Мектеп гигиенасы мен жас физиологиясы туралы білім негізінде оқушылардың денсаулық проблемаларына себеп-салдарлық байланыстар орнату, денсаулығының бұзылулардың алдын алу және оқушының физикалық, психикалық және психологиялық денсаулығын нығайту тәсілдері мен әдістерін анықтау.

  • Код ON4

    Білім беру технологияларын жіктеу, тарихты оқытуда білім беру мазмұнын құру кезінде білім беру мазмұнын талдау, кәсіби қызметте білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық мониторинг жүргізу үшін бағалау процедурасының заманауи құралдары мен ақпараттық технологияларды қолдану.

  • Код ON5

    Білімді кәсіби қызметте қолдану, білім алушылардың жас, әлеуметтік және психофизикалық ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру және тәрбие процестерін ұйымдастыру, өзінің кәсіби және жеке дамуын жобалау.

  • Код ON6

    Тарихнамадағы тарих ғылымы мен ғылыми мектептердің даму тенденцияларын бағалау; деректанулық және тарихнамалық зерттеулерді қорытындылау, тарихи шындықты бағалау және сипаттау үшін тарихи деректер мен олардың репрезентативтілігіне баға беру.

  • Код ON7

    Қоғам эволюциясы барысында экономикалық, саяси, қоғамдық, мәдени процестерді түсіндіру; Еуропа, Америка және Орталық Азия елдерінің ежелгі, ортағасырлық, жаңа және қазіргі заманғы тарихының тарихи процестерін және елдің дамуына талдау жүргізу аясында тарихи оқиғалардың аймақтық және жергілікті салдарларының себеп-салдарлық байланыстарын белгілеу.

  • Код ON8

    Тарихи оқиғаларды талдау кезінде әртүрлі типтегі дереккөздерді талдаудың жалпы және ерекше тәсілдерін анықтау; отандық және жалпы тарихтағы тарихи құбылыстар мен оқиғалардың себептері мен салдарын сыни бағалау; аймақтардың, елдердің тарихи дамуының негізгі тенденцияларын анықтау.

  • Код ON9

    Мұрағаттық құжаттардың түрлері мен мерзімдерін анықтау бойынша типтік міндеттерді шешу әдістерін табу; мұрағат ісі саласындағы қолданыстағы нормативтік актілерді тәжірибеде қолдану, мұрағаттану мен мұражайтануды дамытудың өзекті мәселелерін, тарихи және мәдени ескерткіштерді анықтау және сақтау үшін тарихи білімді қолдану.

  • Код ON10

    Кәсіби және өзге де қызметті табысты жүзеге асыру үшін деректік және тарихнамалық, этнографиялық материалдарды талдау, әртүрлі көздерден (статистикалық деректерден, бұқаралық ақпарат құралдарынан, әлеуметтік желілерден, тарихи құжаттамалардан) ақпаратты синтездеу.

  • Код ON11

    Тарихи мәселелерді тарихпен байланысты ғылымдармен өзара байланыста қарастыру; ғылыми зерттеулерде пәнаралық тәсілді қолдану қажеттілігін түсінуді көрсету және дереккөздермен жұмыс жасау кезінде шығыс тілдерін білуді пайдалану.

  • Код ON12

    Демографиялық болжаудың теориялық негіздерін ажырату; этно және демографиялық зерттеудің заманауи формалары мен әдістерін қолдану, елдегі және шетелдегі әлеуметтік-экономикалық процестерді талдау.

  • Код ON13

    Мемлекеттік саясатты дамыту шеңберінде шешімдер қабылдау үшін тарихи мәнмәтінді ескере отырып, талдамалық ақпаратты бағалау, мәдени-ағартушылық және ғылыми жобаларды әзірлеу және жүзеге асыру.

6B01601 Тарих
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 6B01601-Тарих
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих мұғалімдерін дайындау
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 тарих және дінтану
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих-құқық негіздері
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01601 Тарих мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих пәні мұғалімі, тарихшы-зерттеуші, гуманитарлық пәндер оқытушысы
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Мұғалімнің тарихын оқыту
Бакалавриат

Орталық-Азия Университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарихы
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top