Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті в Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 4

    Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары. Жас ерекшеліктері. Зат пен энергия алмасуы. Тағам гигиенасы. Тірек-қимыл жүйесінің жас ерекшеліктері мен гигиенасы. Оқыту-тәрбиелеу жағдайының оқушылар денсаулығына әсері. Мектептің ғимараты мен оқу бөлмелеріне, тіршілік ортасына, жарықтандырылуына және құрал-жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Балалар арасында кеңінен тараған дерттердің ерекшеліктері және олардың алдын-алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақ жазуының тарихы және латын графикасы
    Несиелер: 4

    Қазақ графикасы. Көне түркі жазуы. Араб жазуына негізделген қазақ жазуы. А.Байтұрсынұлының әліпбиі. Латын графикасына негізделген қазақ жазуы. Кириллицаға негізделген қазақ жазуы. Ұлттық әліпби деңгейіне жету жолы. Жаңа қазақ әліпбиі. Жаңа емлелік заңдылықтар. Жаңа жазудың ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орфография және пунктуация негіздері
    Несиелер: 4

    Қазақ орфографиясының принциптері. Қазіргі қазақ емлесінің ережелері. Дауыстылардың жазылуы. Дауыссыздардың жазылуы. Бірге жазылатын сөздер. Бөлек жазылатын сөздер. Дефис арқылы жазылатын сөздер. Шылау және одағай сөздердің жазылуы. Қосымшалардың жалғануы. Бас әріптің қолданылуы. Тасымал. Тыныс белгілері туралы жалпы түсінік. Нүкте. Сұрау белгісі. Леп белгісі. Үтір. Нүктелі үтір. Жақша. Қос нүкте. Тырнақша. Сызықша.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бизнес негіздері (Бизнес, экология және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
    Несиелер: 5

    Бизнес түсінігі, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің заңы, қоршаған орта. Кәсіпкерліктің экономика, саясат, заңнамаға байланысы. Қазақстандағы экологиялық мүдделерді ескеретін бизнестің ұйымдық-құқықтық формалары. Кәсіпкерлік компанияны ұйымдастыру және тіркеу. Бизнес жүйесіндегі бәсекелестік. Инновациялық кәсіпкерлік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • педагогика
    Несиелер: 5

    Мұғалімнің педагогикалық ойлауын қалыптастырудағы педагогика тарихы. Педагогика тарихының әдіснамалық негіздері. Адам дамуының ерте кезеңдерінде тәрбиелеу және оқыту. Шетелдік педагогика тарихындағы тәрбие, мектеп және педагогикалық идеялар. Қазақ педагогикасының тарихындағы тәрбие, мектеп және педагогикалық ой. Кеңес кезеңіндегі Қазақстанның білім беру жүйесі және педагогикалық ғылымы (1917-1991 жж.)

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Фольклорлық мұралар әдебиеті
    Несиелер: 3

    Фольклорды жинаудың маңызы, мақсаты мен шарттары. Қазақ фольклорын жинаудың ерекшеліктері. Фольклорды жинау тәсілдері. Фольклорды жариялаудың шарттары мен түрлері. ХІХ-ХХ ғасыр басында фольклорды жариялау ісі. Кеңес өкіметі тұсындағы жариялаудың шарттары мен түрлері. Фольклорды зерттеудің түрлері мен мақсат-бағыттары. Отарлау мақсатындағы зерттеулер. Оқу-ағарту мақсаттағы еңбектер. Ғылыми және ғылыми-көпшілік зерттеулер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 4

    Кәсіби бағытталған шетел тілінде мамандықтың пәндік негіздеріне кіріспе. Пәндік-тілдік материалдарды меңгеруді қалыптастыру негіздері. Кәсіби бағытталған шетел тіліндегі кәсіби терминология. Арнайы кәсіби бағыттағы материал. Кәсіби бағытталған шетел тілінде мамандық бойынша пән салалары мазмұнына сипаттама. Кәсіби құзыреттер. Кәсіби бағытталған шетел тілінің мамандық пәндерімен байланысы. Кәсіби бағытталған шетел тілін трансформациялау және дифференцациялау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби орыс тілі
    Несиелер: 4

    Кәсіби орыс тілінде мамандықтың пәндік негіздеріне кіріспе. Орыс тіліндегі кәсіби терминология. Арнайы кәсіби бағыттағы материал. Орыс тілінде мамандық бойынша пән салалары мазмұнына сипаттама. Кәсіби құзыреттер: орыс тіліндегі мәтіндерден бағдар алу, кәсіби мазмұнда монологты баяндау. Кәсіби орыс тілінің мамандық пәндерімен байланысы. Кәсіби орыс тілін трансформациялау және дифференцациялау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ тілінің практикалық курсы
    Несиелер: 4

    Фонетика. Дауысты, дауыссыз дыбыстар. Буын. Тасымал. Екпін. Үндестік заңы. Ассимиляция. Орфография мен орфоэпия. Лексика. Тұрақты тіркестер. Сөз және оның мағыналары. Омоним, синоним, антоним. Сөзжасам. Морфология. Сөз таптары. Зат есім. Сын есім. Сан есім. Есімдік. Етістік. Үстеу. Шылау сөздер. Одағай. Еліктеуіш сөздер. Сөз тіркесі. Сөйлем. Сөйлем мүшелері. Құрмалас сөйлем. Пунктуация.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру пәні, міндеттері, мазмұны. Инклюзивті білім берудің халықаралық тәжірибесі. Қазақстан Республикасындағы жалпы білім беретін мектептердегі мүмкіндігі шектеулі балалардың ерекшеліктерін қамту. Кемтар балаларды қамқорлаудың жаңа жолдары. Мүмкіндігі шектеулі балалардың ақаулық типтеріне сәйкес арнаулы білім беру бағытындағы оқу бағдарламалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 4

    Ғылыми теория ретінде менеджменттің қалыптасуы. Басқару жөніндегі ғылымды дамыту. Мекемені басқару. Мектеп менеджері іс-әрекетінің теориялық негіздері Басқару деңгейлері. Басқару жұмысы. Жоспарлау. Менеджменттің негізінде мектепті басқару принциптері Ұйымдастыру. Мектептегі басқару. Педагогикалық тәжірибеде мектепішілік басқарудың жағдайын диагностикалау Бақылау. Стратегия. Стратегиялық басқару. Басқарудың тәжірибелік негіздері. Ұйымдастыру - басқару жүйесі. Басқару шешімін қабылдау технологиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жаңаша оқыту технологиясының теориясы
    Несиелер: 4

    Модификациялық, комбинаторлық, радикалдық инновация. Жаңа технологиямен оқытудың ерекшелігі. Жаңаша оқыту технологиясының түрлері. Ойын технологиясы. Проблемалы оқыту технологиясы. Сын тұрғысынан ойлау технологиясы. Деңгейлік саралау технологиясы. Оқытудың компьютерлік технологиясы. Презентациялар технологиясы. Кезеңдеп оқыту технологиясы. Альтернативті технологиялар. Өзіндік дамыту технологиясы. Модульдік оқыту технологиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орта және ХҮ-ХҮІІІ ғасырдағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    Орта және ХҮ-ХҮІІІ ғасырдағы қазақ әдебиетіне тән негізгі белгілер мен ерекшеліктері. Жыраулар кезеңі. Қазтуған. Асан қайғы. Доспамбет жырау. Жиембет жырау. Ақтамберді жырау. Тәтіқара ақын. Үмбетей жырау. Бұқар жырау. Шал ақын. Жанақ ақын. Жыраулар шығармашылығының ақындық поэзиядан ерекшелігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әдебиеттану теориясы
    Несиелер: 4

    Әдебиет теориясы. Эстетикалық ойдың даму кезеңдері. Әдебиет теориясының методологиясы. Әдебиет және өнер түрлері. Көркем әдебиет. Әдеби тұлға, орта, автор. Кейіпкер және көркем образ. Образ және архетип. Шығармашылық әлем және әдеби болмыс. Әдеби тек. Әдеби жанрлар. Лирикалық жанрлар. Әдеби процесс, Көркемдік бағыт. Көркемдік әдіс. Стиль. Көркемдік тәжірибе. Дәстүр және жаңашылдық

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ерте ғасырлардағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    Көне түркі әдебиеті. Көне түркі жазба ескерткіштері. Күлтегін жырлары. Қорқыт ата кітабы. Оғыз-наме. Әбу-Насыр әл-Фараби. М.Қашғари «Диуани лұғат ат- түрк». Ж. Баласағұн «Құтадғу біліг». А.Иүгінеки. «Хибатул –Хақайық». А.Яссауи «Диуани хикмат». Н.Рабғузи. «Рабғузи қиссалары». Хорезми «Мұхаббат-наме». Құтб. «Хұсрау-Шырын» дастаны. Сайф Сараи «Гүлстан бит-түрки». Әбілғазы. «Шежіре и-түрк». Х.Дулати «Тарих-и-Рашиди». «Бабыр-наме».

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 4

    Тіл туралы ғылым. Тіл білімінің нысаны жəне пəні, ғылымдар жүйесінде алатын орны. Тілдің жүйесі мен құрылымы. Жазу теориясы мен тарихы. Тіл білімінің фонетика саласы. Тіл білімінің лексикология саласы. Тілдің сөздік құрамы. Фразеология. Тілдің грамматика саласы. Грамматикалық тəсілдер мен амалдар. Грамматикалық категориялар. Сөз таптары. Сөз тіркесі. Сөйлем. Əлем тілдерінің топтастырылуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тіл білімі негіздері
    Несиелер: 4

    Тілдің табиғаты мен қоғамдық қызметі. Тілдің таңбалық, құрылымдық және жүйелік сипаты. Фонетика. Сөздің лексикалық мағынасы. Тілдің сөздік құрамының өзгеру жолдары, себептері. Халықаралық лексика, байырғы лексика. Лексикадағы жүйелі байланыстар. Негізгі грамматикалық ұғымдар. Сөздің морфологиялық құрылымы. Сөз құрамы мен сөзжасам. Сөзжасамның тәсілдері. Сөйлем және сөйлем мүшелері. Дүние жүзі тілдері және олардың жіктелуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі ІТ/ Бағалау мен білім берудегі дифференциалдық бағыт әдістемесі
    Несиелер: 4

    Сандық білім беру ресурстарын әзірлеу және оқу процесінде қолдану. Оқытудың геймификациясы. Оқытудың бұлтты және мобильді технологиялары. Робототехника, құрастыру, бағдарламалау, үлгілеу, 3D-жобалау. Білім берудің STEM технологиялары. Білім беруді дифференциалдау. Критерий. Қалыптастырушы (ағымдағы) бағалау. Ішкі жиынтық бағалау. Сыртқы жиынтық бағалау. Модерация. критериалды бағалау жүйесі. Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 4

    Сөз өнері жайлы ғылым, қалыптасу тарихы. Қайта өрлеу дәуіріндегі, Ресейдегі, Қазақстандағы әдеби ойдың даму тарихы. Образдың түрлері. Тақырып пен идея. Мазмұн мен пішін. Сюжет пен композиция. Көркем шығарманың тілі. Троп және оның түрлері. Фигура және оның түрлері. Өлең туралы ғылыми пайымдаулары. Өлең өлшемдері. Әдебиеттің тектері мен түрлері. Әдеби процесс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістеме
    Несиелер: 4

    "Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі" пәні мен міндеттері Тәрбие мәдени - тарихи феномен және педагогикалық құбылыс ретінде. Мектеп тәрбие жүйесі ретінде. Мектептегі тәрбие жұмысын ұйымдастырушы-тәрбие жүйесінің субъектілері. Тәрбиелеуші және дамытушы ортаның құрамдас бөлігі ретінде сыныптың тәрбиелік жүйесі. Сынып оқушылар ұжымын қалыптастыру және дамыту

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілінің семасиологиясы
    Несиелер: 5

    Семасиология ғылымы, зерттеу нысаны. Семасиология және ономасиология. Сөз, оның белгілері. Сөз және ұғым. Сөздің лексикалық мағынасы. Сөздің грамматикалық мағынасы. Лексикалық мағынаның түрлері, типтері. Сөздің ауыспалы мағынасы. Көп мағыналылық. Омонимия. Синонимия. Сөз варианттары. Антонимдер. Табу және эвфемизмдер. Дисфемизмдер. Қазақ тілінің фразеологиясы. Лексикалық мағынаның құрылымы. Денотаттық, сигнификаттық мағына. Лексикалық мағынаның микрокомпоненттері, макрокомпоненттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы
    Несиелер: 5

    Семасиология. Сөз және мағына. Сөз мағынасының түрлері. Сөздің көп мағыналылығы. Лексикалық омонимдер. Сөз варианттары. Лексикалық антонимдер. Синонимдер. Лексикалық табу және эвфемизмдер. Қазақ тілінің сөздік құрамы. Сөздік құрамның тарихи арналары. Бейтарап лексика. Кітаби лексика. Актив және пассив сөздер. Неологизмдер. Көнерген сөздер. Фразеология. Лексикография. Этимология.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ тілінің тарихи тіл білімі
    Несиелер: 5

    Қазақ тіл білімінің қалыптасу кезеңдері. Қазақ тіл білімі тарихының зерттелу жайы. Қазақтың халық және ұлт тілдерінің жасалуы. Қазақ жазуының тарихы. Тарихи лексикология. Тарихи фонетика. Тарихи сөзжасам. Тарихи морфология. Сөз таптарының тарихы. Тарихи синтаксис.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    ХІХ ғ. қазақ әдебиеті. ХІХ ғ. дәстүрлі айтыс өнері. ХІХғ. сал-серілер. Ән өлең. Өнерпаздық, сыршылдық ағым. Махамбет және дәстүрлі жыраулық поэзия . ХІХ ғ. қисса-дастандар. Зар заман поэзиясы. Шортанбай Қанайұлы. Дулат Бабатайұлы. Мұрат Мөңкеұлы. Шернияз Жарылғасұлы. Алмажан Азаматқызы. Әбубәкір Кердері. Ақмолла Мұхамедиярұлы. Шоқан Уәлиханов. Ыбырай Алтынсарин. Абай Құнанбайұлы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Академиялық сауаттылық
    Несиелер: 5

    «Академиялық сауаттылық» термині. Академиялық жазылым дағдылары. Академиялық мәтін құрастыру. Бағалау өлшемдері (қазақстандық және батыс оқыту жүйесіндегі академизм талаптары, ғылыми мақала, тезис, аңдатпа, абстракт, ғылыми жоба жазу). Академиялық этика және академиялық адалдық. Кәсіби қызметтегі академиялық сауаттылық: іскерлік хат алмасу. Академиялық сауаттылықты оқытуға арналған оқу-әдістемелік база құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ тілін оқыту тарихы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Сабақ өткізудің әдіс-тәсілдері, мазмұны, формалары, әдістері. Оқыту әдістерінің классификациясы. Инновациялық технологияларды пайдалану. Қазақ тілін оқыту әдістемесінің ұстанымдары. Қазақ тілін оқыту әдістерінің жүйесі. Қазақ тілінің фонетикасын оқыту әдістемесі. Қазақ тілінің лексикасы мен фразеологиясын оқыту әдістемесі. Сөзжасамды оқыту әдістемесі. Морфологияны оқыту әдістемесі. Синтаксисті оқыту әдістемесі. Тіл дамыту әдістемесі. Сыныптан тыс жұмыстар әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ әдеби тілінің тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақ әдеби тілінің даму барысын дәуірлеу. Қазақ әдеби тілінің функционалдық стильдері. Қазақ әдеби тілінің қайнар көздері. ХV-ХVІІ ғасырлардағы қазақ әдеби тілі. ХV-ХVІІ ғасырлардағы қазақ жазба тілі. ХVІІІ ғасырдағы қазақ әдеби тілі. ХІХ ғасырдағы қазақ әдеби тілі. Қазақтың ұлттық жазба әдеби тілі. ХІХ ғасырда қазақ тілінің зерттелуі және жазуы мен емлесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ әдебиетін оқыту тарихы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мектептегі әдебиет пәнінің құрылымы мен мазмұны. Жалпы білім беретін мектептегі әдебиет курсының мазмұны мен құрылысы. Көркем шығарманы сабақта талдау жолдары. Әдебиетті оқыту әдістері. Әдебиет теориясынан берілетін тақырыптарды оқыту әдістері. Әдебиет сабағын ұйымдастыру тәсілдері. Көркем шығарманы оқыту. Әдебиет бойынша оқу және сыныптан тыс жұмыстар. Әдебиет сабақтарында көркем шығармамен жұмыс істеу кезеңдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дидактикалық әдебиет
    Несиелер: 5

    Дидактикалық әдебиет – әдеби жанр. Ғылыми, философиялық, моральдық, діни идеяларды және уағыз, ғибрат ойларды білдіретін шығармалар. Дидактикалық көркем сөздегі мақал-мәтелдің, ақыл-нақылдардың, ертегі-эпостың әсері. Қазақ өдебиетіндегі Абайдың «Қарасөздері» мен поэмалары шығыстық дидактикалық шығармалардың дәстүрлі жалғасы. Дидактикалық жанрда жазылған өлеңдер. Ағартушылық-ақылмандық дәстүр.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілінің морфонологиясы
    Несиелер: 5

    Морфонология туралы түсінік. морфонологияның зерттеу нысаны, бірліктері. Қазақ морфонологиясының зерттелуі. А.Айғабылұлының зерттеулері. Фонетика, морфология және морфонология. Қазақ тіліндегі морфонологиялық құбылыстар. Морфонологиялық дыбыс алмасулар. Қыстырма дыбыс қосу. Ықшамдау. Дауысты дыбыс редукциясы, дауыссыз дыбыстардың түсіріліп айтылуы, апакопа, гаплология құбылыстары. Морфонема.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ-орыс тілдерінің салғастырмалы грамматикасы
    Несиелер: 5

    Қазақ, орыс тілдерінің қалыптасуындағы ерекшеліктер. Фонетика. Вокализмдер. Сөздің морфологиялық құрамы. Сөзжасам. Морфология. Грамматикалық мағына және грамматикалық форма. Сөз таптары. Зат есім. Сын есім. Сан есім. Есімдік. Етістік. Етістіктің категориялары. Үстеу. Көмекші сөздер. Сөз тіркестері. Сөйлем мүшелері. Сөйлем. Құрмалас сөйлем. Баламасы жоқ сабақтас құрмалас сөйлемдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Синтаксистік синтагма
    Несиелер: 5

    Синтагма туралы түсінік. Синтагма түрлері. Синтагманың қызметі. Синтагма мүшелері. Синтагмалық қатынас. Ішкі және сыртқы синтагма. Синтагмалық процесс. Парадигма. Парадигмалық және синтагмалық қатынас. Сөз-синтагмалар. Сөйлемдегі синтагма түрлері: предикативтік, объективтік. Сөйлемдегі синтаксистік байланыс түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орта ғасырлардағы қазақ тілінің тарихы
    Несиелер: 5

    Ортағасырлық түркі жазба ескерткіштерінің тілі. Қутадғу біліг” (XI ғ.), Махмұд Қашғаридың “Диван луғат ит-түрк” атты еңбегі (XI ғ.), Иүгнеки “һибатул хакайик”. Рабғузи “Қысас ул-анбия”. Абу Хайанның “Китаб ал-идрак ли-лисан ал-атрак” атты шығармасы, “Ортаазиялық тефсир”, Саифи Сараидың “Гүлистаны”, Құтбтың “Хұсрау-Шырын”, Хорезми “Мухаббат-наме”.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қыпшақтану
    Несиелер: 5

    Қыпшақтану ғылымы және байырғы қыпшақтар. «Қыпшақ» этнонимі. Көне қыпшақ жазба ескерткіштерінің тілі. Көне қыпшақ жазба ескерткіштерінің зерттелуі. Армян жазулы қыпшақ ескерткіштері. Көне түркі тілі мен көне қыпшақ тілінің сабақтастығы. Ресми іс-қағаздарындағы көне қыпшақ тілдерінің іздері. Бүгінгі қыпшақ тілдерінің қалыптасуы және дамуы. Түркі тілдерінің классификациясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілінің синтаксисі
    Несиелер: 5

    Синтаксис туралы түсінік. Сөз тіркесі. Есімді тіркестер. Етістікті сөз тіркестері. Жай сөйлем синтаксисі. Сөйлем мүшелері туралы түсінік. Сөйлемнің тұрлаулы мүшелері. Сөйлемнің тұрлаусыз мүшелері. Сөйлемнің түрлері. Жай сөйлемнің құрылымдық типтері. Құрмалас сөйлем. Салалас құрмалас сөйлем. Сабақтас құрмалас сөйлем. Аралас құрмалас сөйлем. Бөгде сөз, оның түрлері. Мәтін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Журналистика негіздері
    Несиелер: 5

    Журналистиканың пайда болуы мен дамуы. Ақпараттық газет жанры. Газетке мақала жазу. Сұқбат. Репортаж, оның түрлері. Журналист. Репортер. Редактор. Аудиториямен жұмыстың технологиясы. Дауыс сипаттамасы – қайрат, екпін, биіктік, қарқын, дыбыстық жүйе. Үлгі жасау, газет бетін дайындау, үлгі жасау ережесі. Газет бетін дайындау қағидалары, үлгі жасау түрлері. Газетті әрлендіру. Журналистпен кездесу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілінің морфологиясы
    Несиелер: 5

    Сөздердің грамматикалық қасиеттері. Грамматика және оның салалары. Негізгі грамматикалық ұғымдар. Сөз таптары. Зат есім. Көмекші есімдер. Зат есімнің құрылымы. Зат есімнің грамматикалық категориялары. Сын есім. Шырай категориясы. Сан есім. Есімдік. Етістік. Етістіктің категориялары. Үстеу. Еліктеу сөздер. Шылау. Одағай.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Журналистикаға кіріспе
    Несиелер: 5

    Журналистиканың қоғамдық құбылыс ретінде пайда болуы, қалыптасуы мен дамуы. Журналистиканың негізгі функциялары. Қоғамдық пікір және БАҚ. БАҚ аудиториясы: қалыптасуы мен үйретудің проблемалары. Журналистік этика. Бұқаралық ақпараттың мәні. Журналистік қызметтің құқықтық негіздері. Журналистика принциптері. Баспасөз бен журналистік қызметтің бостандығы. БАҚ жүйесі және типологиясы. Журналистік қызметті ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тілдік қатынас негіздері
    Несиелер: 5

    Қарым-қатынас түрлері. Хабарды іс жүзіне асырушылар. Ауызша және жазбаша тілдік қатынас. Тілдік қатынастың құрамы мен түрлері. Қатысымдық тұлғалар: сөз, фразеологиялық тіркес, сөйлем және мәтін. Сөз – тілдік қатынастың басты тұлғасы. Тілдік қатынастың ғылыми негіздері. Тіл мен ойлау. Тіл мен сөйлесім. Тіл және таңба.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кеңестік дәуірдегі қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    1960-2000 жылдардағы проза жанрының тақырыптық тенденциялары. Ұлы Отан соғысы ақын жазушылардың шығармашылығында. Поэзияның жаңа көркемдік белестері. Драматургияның дамуы. Әдеби сын, әдебиеттану тарихы. Тарихи адамдар өмірінен жазылған шығармалар. І.Есенберлиннің, М.Мағағауиннің, Ә.Кекілбаевтің тарихи шығармалары. Кеңестік дәуірдегі қазақ романдары. Кеңестік дәуірдегі қазақ повестері мен әңгімелерінің жанрлық дамуы. Кеңестік дәуірдегі қазақ поэмалары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Журналист имиджі
    Несиелер: 4

    Журналистің кәсіби имиджі. Журналист имиджінің адамгершілік тұлғасы. Имидж беделі. Имидж саясаты. Қарым-қатынас мәдениеті. Әріптестің ескертуін бейтараптандыру тактикасы. Жұмыс имиджі. Журналист беделі және оның ерекшеліктері. Журналистің беделі мен имиджін қалыптастырудағы фонетикалық және графикалық құралдар. Имидж қалыптастырудағы тілдік тұлғалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі кезеңдегі қазақ әдебиеті
    Несиелер: 4

    Қазақ әдебиетінің қазіргі дәуірі. Қазіргі қазақ әдебиетінің даму кезеңдері. Қазіргі кезеңдегі драматургия. Қазақ әдеби сынының жайы. Қазіргі қазақ сатирасы. Қазіргі қазақ романдары. Қазіргі қазақ повестері. Қазіргі қазақ әңгімелері. Деректі проза. Қазіргі қазақ лирикасы. Қазақтың философиялық лирикасы. Қазіргі қазақ поэмалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетел балалар әдебиеті
    Несиелер: 3

    Шетел балалар әдебиеті пәні. Қазіргі әлемдегі балалар әдебиетінің орны мен рөлі. Әр түрлі халықтардың мифтерінің ерекшелігі. Шетелдік әдебиетті талдау. Мектепке дейінгі жастағы балаларға қажетті материалдарды іріктеу. Балаларға таңдалған материалды беру. Балалардың шетел әдебиетін меңгеруін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың жаңа технологиялары
    Несиелер: 4

    Қазіргі сабақ және технология талаптары. Технология талаптары және білім беру үрдісі. Оқыту технологиялары. Дамыта оқыту технологиясы. Проблемалық оқыту технологиясы. Модульдік оқыту технологиясы. Сын тұрғысынан ойлау технологиясы. Ұжымдық оқыту технологиясы. Шығармашылық жұмыстар технологиясы. еру қазақ әдебиетін компьютерлік сыныпта оқыту әдістері. Жобалап оқыту технологиясы. Даралап, саралап оқыту. Интеграциялық оқыту технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тележурналистика және радиожурналистика
    Несиелер: 4

    Телерадио хабар жасау технологиясы. Телестудиялық комплекс. Телепублицистиканың зерттелуі. Теледидар құрылымы. Телевидениядағы жоспарлау. Теледидар және кино өнері . Теледидардың ағартушылық функциясы. Телерадиодағы тікелей эфир. Теледидардағы сценарий ұғымы. Қоғамдық телевизияның қажеттілігі мен мүмкіншіліктері. Отандық телеарналардағы тікелей эфир ерекшеліктері. Телехабарлардағы ұлттық бояулар. Теледидардағы жастар хабарлары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Журналистикадағы жаңа бағыттар
    Несиелер: 5

    Журналистік зерттеу жүргізу жұмыстарының ерекшеліктері. Журналистік зерттеу жүргізудің жанрлары. Журналистік зерттеу жүргізудің тарихы. Ақпараттың негізгі көзі – құжат. Жеке мұрағат жүргізудің ережесі. Журналистік зерттеу жүргізудің əдіс-тəсілдері. Журналистік зерттеу жұмысындағы құқықтық негіздер. Журналистік зерттеу жүргізетін журналистерге кеңестер. Қарсы мəлімет (компромат) немесе өмір. Журналистік зерттеу жүргізу барысында пайдаланылатын ақпарат алу көздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік лингвистика
    Несиелер: 3

    Әлеуметтік лингвистика, нысаны, мәні, негізгі проблемалары. Әлеуметтік лингвистиканың негізгі ұғымдары. Әлеуметтік лингвистиканың зерттеу әдістері. Синхронды әлеуметтік лингвистика. Диахронды әлеуметтік лингвистика. Макро және микроәлеуметтік лингвистика. Тілдің өмір сүру формалары. Тілдің қоғамдық қызметі. Тілдердің қызметтік типологиясы. Тілдердің қарым-қатынастық түрлері. Тілдің қызмет ету салалары. Тілдік жағдаят, оның типтік түрлері. Тіл және саясат.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 4

    Тіл білімі тарихының негізгі кезеңдері. ХІХ ғасырдың соңы мен XX ғасырдың басындағы тіл білімі Ф. де Соссюрдің лингвистикалық концепциясы. ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы тіл білімі. Прага лингвистикалық мектебі. Қазан лингвистикалық мектебі. Орыс тіл білімі, Русистиканың әдіснамалық негіздерінің эволюциясы. Мәскеу лингвистикалық мектебі. ХХ ғасырдың екінші жартысындағы тіл білімі. Қазіргі лингвистикалық білімнің парадигмасындағы функционалдық және номинативті теориялар. Тіл білімі теориясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Телевизиядағы авторлық бағдарлама
    Несиелер: 4

    Авторлық телебағдарламалардың қалыптасуы мен дамуы. Телебағдарламалар және олардың даму эволюциясы. Қазақстандық және шетелдік телеарналардағы рейтингі жоғары бағдарламалар: ұқсастықтары мен айырмашылықтары. Телевизиядағы авторлық бағдарламаға сипаттама. Телебағдарламалардың тақырыптық ерекшеліктері. Сұқбат жанрындағы бағдарламалардың еркшеліктері. Тележурналистика саласының зерттелу жайы. Қазақстан телевизиясындағы авторлық бағдарламалардың өзіндік ерекшеліктері. Авторлық телебағдарламаларды тарату жүйесі және жасау жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Когнитивті лингвистика
    Несиелер: 3

    Когнитивті лингвистика – жеке ғылым саласы. Когнитивті лингвистиканың зерттелу тарихы. Когнитивті лингвистиканың қазақ тіл біліміндегі көрінісі. Когнитивті лингвистиканың басқа ғылымдармен байланысы. Когнитивті лингвистика және терминология. Когнитизм және когнитология. Когнитологияның жеке тармақтары. Тіл мен таным бірлестігі. Тіл мен сана. Тілдік таным және ғаламды зерделеу. Когнитивті лингвистика және тіл білімінің салалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ тілінің стилистикасы және тіл мәдениеті
    Несиелер: 4

    Тіл мәдениеті. Сөйлеу тілі және оның өзіндік ерекшеліктері. Сөйлеу тілі прагматикасы. Этикет формулалары, тілдесу этикасы, тілдесу жанрлары, сөзбен әсер ету тәсілдері. Шаршытоп алдындағы сөз мәдениеті, сөз типтері мен түрлері. Шаршысөз құрылымы. Тіл мәдениетіндегі орфоэпиялық норма. Функционалды стильдер. Көркемсөз стилінің ерекшеліктері. Ғылыми стильге қойылатын талаптар. БАҚ және тіл мәдениеті, оның стилистикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ журналистикасының тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақ баспасөзiнiң пайда болуы. Қазақ тіліндегі алғашқы бейресми газет-журналдар. Қазақтың жалпыұлттық демократиялық басылымдары. Қазақ журналистикасы 1917-1920. Қазақ жастар баспасөзінің тарихы. 1933-1945 жылдардағы баспасөз. Соғыс жылдарындағы майдандық басылымдар. Соғыстан кейінгі баспасөз. Қоғамдық-саяси, әдеби-педагогикалық, ғылыми-көпшілік басылымдар. Сатиралық басылымдар. Бұқаралық ақпарат құралдарының қайта құрылуы. Қазақстандағы жекеменшік және тәуелсіз басылымдар. Егемен елдің еркін баспасөзі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалар әдебиеті
    Несиелер: 3

    Балалар әдебиетiнiң даму тарихы, балалар фольклоры. Балаларға арналған алғашқы оқу құралдарының шығуы (әлiппе, арифметика, грамматика). Халық ауыз әдебиеті \\\\\\\\ балалар әдебиетінің бастауы. Қазақстандағы және шетелдердегі ХIХ ғасырдың екiншi жартысындағы балалар әдебиетiнiң дамуы. ХIХ ғасырдағы балалар әдебиетiне жазушылар, педагог ағартушылардың қосқан үлесi. Қазақ кеңес балалар әдебиеті. 1960-1990 жылдардағы балалар әдебиетiнiң өрлеуi.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс әдебиеті
    Несиелер: 4

    Ежелгі орыс әдебиеті. «Игорь жасағының жорығы туралы». 18 ғасыр әдебиеті, басты өкілдері. Классицизм. 19-ғасырдағы прогрессивті әдебиет; А.Пушкин; М.Лермонтов; А.Грибоедов, Н.Гоголь; 19-ғасырдағы әдебиет сыны; И.Тургенев, Л.Толстой; Ф.Достоевский, А.Чехов; 20-ғасыр басындағы әдебиет. М.Зощенко. А.Куприн; И.Бунин; А.Фадеев. А.Блок. С.Есенин; М.Горький. В.Маяковский; ҰОС жылдарындағы әдебиет. М.Шолохов. А.Твардовский; ХХ ғасырдың 2-жартысындағы әдебиет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Басқа ұлт мектептеріндегі қазақ тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қазақ тілін оқыту әдістемесінің ұстанымдары. Қазақ тілін оқыту әдістерінің жүйесі. Мектептегі әдебиет пәнінің құрылымы, мазмұны. Мектептегі әдебиет курсының мазмұны мен құрылысы. Көркем шығарманы сабақта талдау жолдары. Әдебиетті оқыту әдістері. Әдебиет сабағын ұйымдастыру тәсілдері. Көркем шығарманы оқыту. Әдебиет бойынша оқу және сыныптан тыс жұмыстар. Әдебиет сабақтарында көркем шығармамен жұмыс істеу кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық шешендіктану
    Несиелер: 4

    Шешендіктану туралы түсінік. Шешендіктану тарихына қысқаша шолу. Педагогикалық риторика пәні. Мұғалім және аудитория арақатынасы. Педагог имиджін қалыптастырудағы педагогикалық шешендіктанудың рөлі. Педагог шешеннің сөйлеу логикасы. Мұғалімнің сөйлеу мәдениеті. Сөйлеу және сөз қолдану мәдениеті. Дауыс қойылысы және дикция. Педагог маманның ауызша сөйлеу мәдениеті. Педагог маманның жазба мәдениеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ әдебиеті
    Несиелер: 4

    ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті. Жанрлық және тақырыптық аясының кеңеюі (1905-1930). Қазақ баспасөзінің дамуы. С.Торайғыровтың шығармашылығы. Ш.Құдайбердіұлының дастандары. А.Байтұрсынұлының шығармашылығы. М.Дулатұлы шығармашылығы. Ж.Аймауытұлы. М.Жұмабаев. М.Сералин. С.Мұқанов. Ғ.Мүсірепов. Қ.Аманжолов. Ә.Тәжібаев. Х.Есенжанов. Ж.Молдағалиев. С.Мәуленов. Ә.Нұрпейісов. З.Шашкин. Ә.Нұршайықов. З.Қабдолов. М.Мақатаев. Ш.Мұртаза. М.Шаханов. С.Жүнісов. Қ.Мырза-Әлі. Т.Молдағалиев. Қ.Жұмаділов. Ә.Кекілбаев. М.Әуезов. М.Мағауин. О.Бөкей. Қазіргі қазақ айтысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON5

    - - кәсіби абырой мен педагогтің қадір-қасиетін, бала құқығы мен мүддесін қорғай білу, педагогикалық этика нормаларын сақтау, педагог мамандығының әлеуметтік маңыздылығын ұғыну, балалардың азаматтық құқықтарын құрметтеу; педагогтік қызметке жоғары мотивацияны иелену, өз бетінше білім алуға және өзін-өзі тануға ұмтылу; қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи әдістерінің жай-күйін бағалау қабілетіне ие болу; білім берудің әдістерін, тәсілдерін, түрлерін саралай білу; ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және сақтау үшін заманауи компьютерлік техниканы пайдалану дағдысына ие болу; мәтіндік редакторлармен, электрондық кестелермен, электрондық поштамен және браузерлермен, мультимедиалық жабдықпен жұмыс істеу негіздерін білу

  • Код ON7

    - - филологиялық пәндер саласында базалық білімге ие болу; тіл білімінің негізгі салаларын білу: фонетика, морфология, лексика, синтаксис, стилистика; қазақ тілі мен әдебиетінің, журналистиканың қазіргі жағдайын, оның білім берудің басқа салаларымен қарым-қатынасын, болашақ дамуы мен әдіснамалық негіздерін білу; қазақ тілінің жаңа бағыттарын: семасиология, морфонология, синтагма, когнитивті лингвистика, тілдік қатынас, әлеуметтік лингвистиканы игеру; қазақ әдебиетінің дамуындағы негізгі кезеңдердегі және шетел балалар әдебиетіндегі әдеби тұлғаларды білу

  • Код ON9

    - - шығармашылық қызметтің теориялық негіздерін, шығармашылық психологиясы саласындағы білімдерді меңгеру, кәсіби қызметті қайта қарау, білім берудегі авторлық жаңашыл идеяларды іске асыра білу, стандартты емес және альтернативті шешім таба білу біліктері мен дағдыларын меңгеру, сыни тұрғыдан ойлауға, жаңа педагогикалық идеяларды генерациялауға қабілетті болу; нормативтік мәтіндерді, оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық технологияларын зерделеуде мәтінмен жұмыс істеу әдісін пайдалану; қарым-қатынас негіздерін, педагогикалық шешендік дағдыларын, қарым-қатынас стратегияларын игеру

  • Код ON10

    - - Әдеби тілдің тарихи негіздерін, даму кезеңдерін, жазба әдеби тілдің стильдерін және қазақ жазуының тарихын, орфография мен пунктуация негіздерін, қыпшақтану мен тілдік қатынас негіздерін, қазақ журналистикасының тарихы мен негіздерін, радиожурналистика мен тележурналистика, журналист имиджі мәселелерін білу; тілдік (фонетикалық, лексикалық, семасиологиялық, морфологиялық, морфонологиялық, синтаксистік) талдауларды сауатты жасай білу

  • Код ON2

    - - Орыс тілінде, сол сияқты бір шет тілінде әлеуметтік-саяси, әлеуметтік-мәдени және ғылыми қарым-қатынас жасауда ауызекі деңгейде сөйлей білу; кең дүниетаным мен ойлау мәдениетіне ие жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану, әлеуметтік және гуманитарлық, экономикалық пәндер саласындағы негізгі білімдерге ие болу; тарих ғылымының әртүрлі көзқарастары мен түсініктерін білу; құқықтық жүйенің негіздерін және Қазақстанның заңнамасын білу; қоғамның әлеуметтік даму тенденцияларын білу; түрліше әлеуметтік жағдаяттарды дұрыс шеше білу; қазіргі заманғы технологияларды меңгеру дағдыларын игеру, кәсіптік қызмет саласындағы ақпараттық технологияларды пайдалана білу

  • Код ON4

    - - педагогикалық интеграция теориясы саласындағы білім беру үрдісін ұйымдастыра білу, педагогикалық міндеттерді шешуде түрлі пәндер салаларындағы білімдерді біріктіру мен дағдыларын меңгеру, әлеуметтік серіктестікке және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті болу; ұйымдастырушылық қабілеттерге ие болу, жоғары орындаушылық тәртіпті көрсету; педагогикалық менеджмент саласындағы білімдерді меңгеру, педагогикалық мониторингті іске асыру, педагогикалық өлшемдер мен индикаторлар жүйесін жасау, бақылау-бағалау материалдарын әзірлеу; гигиена талаптарына, еңбекті қорғау және ықтималды теріс сыртқы әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтын қалыптастыруға қабілетті болу

  • Код ON1

    - - Заңды мемлекеттегі адамдар қарым-қатынасының құқықтық және этикалық нормалары туралы; адам өміріне және қоршаған ортаға әсер ету туралы түсінігі болу; кәсіби қызметінде орыс әдебиетінен және мәдениеттанудан, әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардан алған білімін пайдалануға қабілеттілігі; өз ойын орыс тілінде сауатты жеткізе білу қабілеттілігі, қазақ және шетел тілдерінде ауызша және жазбаша дағдыларды игеру; әлеуметтік қатынастарды қалыптастыру кезінде білім беру үдерісіне қатысушылардың этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарын ескеру мүмкіндігі; әлемнің басқа ұлттарының дәстүрлері мен мәдениеттеріне толерантты болу; өз ойын сауатты, логикалық, сенімді және еркін білдіру қабілеттілігі; қазақ тілі мен әдебиеті маманының кәсіби қызметтерін атқару үшін қажетті болып табылатын жоғары мәдени ойлауға ие болу, таным әдістерін игеру, пәнаралық сипатқа ие болу (қазақ тілі мен әдебиетін педагогика, психология, пәнаралық қарым-қатынас)

  • Код ON6

    - - қазақ тілінің даму тарихын, тілдер жүйесін және тілдік категорияларды, игерілетін тілдердің орфографиялық, орфоэпиялық, грамматикалық және стилистикалық нормаларын білу, лингвистикалық зерттеу мен сипаттаудың әдісі мен әдіснамасын, қазіргі қазақ жазуының емлесін игеру; тіл мен танымның байланысын, тілдің әлеуметтік мәнін талдай білу

  • Код ON8

    - Әлемдік әдебиеттану ғылымының жетістіктеріне, бұрынғы озық, әдеби-теориялық ой-пікірлерге сүйенетін әдебиеттану пәндерін игеру; филология ғылымының негізгі элементтерін: қазақ әдебиетінің маңызды тұлғаларын, ұғымдарын, тарихи кезеңдерін білу; ерте және орта ғасырлардағы әдеби мұраларды игеру; балалар әдебиетімен таныс болу; қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың тарихы мен әдістемелік негіздерін игеру

  • Код ON3

    - - Психологиялық-педагогикалық пәндер жүйесін, психология пәнінің міндеттері, салалары, әдістері мен әдіснамалық ұстанымдарын қазіргі заманғы мектептегі білім мазмұнын, кәсіби білім берудің өзара байланысын, салауатты өмір салтын қалыптастырудың, оқытуды ұйымдастыру формалары мен әдістерінің сипаттамасын білу; инклюзивті білім беру туралы түсінікке ие болу, инклюзия саласында нормативтік-құқықтық базаны қолдана білу; педагогикалық инновациялар, педагогикалық технологиялар, дағдылар мен қабілеттіліктер, бағалау, таңдау және педагогикалық технологияны пайдалану саласындағы білімге ие болу, жаңашылдыққа қол жеткізу; инновациялық әдістерді пайдалана отырып, оқу және педагогикалық қызмет жағдайларын зерттеу және жобалау; экономикалық білімдер негіздерін игеру, менеджмент, маркетинг, қаржы туралы ғылыми түсініктерге ие болу

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 6B01701-Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

Еуразия гуманитарлық институты

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі және әдебиеті
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиетінің оқытушылары
Бакалавриат

Орталық-Азия Университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиетінің мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top