Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

  • Базалық шет тілі
    Несиелер: 2

    Тұрмыстық, мәдени, кәсіби және ғылыми қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу кезінде, шетелдік әріптестермен қарым-қатынас жасау кезінде, сондай-ақ одан әрі өз бетінше білім алу үшін қажетті және жеткілікті шет тілін (ағылшын) меңгеру дағдыларын қолдану.

    Семестр 1
  • МІжМБ инфрақұрылымы
    Несиелер: 4

    Бұл курс қонақжайлылық индустриясының инфрақұрылымы, оның өндірістік элементтері туралы түсінік береді, студенттердің қонақ үй және мейрамхана бизнесін реттеуге әсер ететін теориялық перспективаларды бағалау қабілетін қалыптастырады. Курс қонақ үй, мейрамхана кәсіпорындары инфрақұрылымының негізгі элементтерін және олардың қазіргі нарықтық ортадағы жұмыс істеу ерекшеліктерін бағалауға мүмкіндік береді.

    Семестр 1
  • Қонақжайлылық индустриясы негіздері
    Несиелер: 4

    Бұл курс қонақжайлылық индустриясының жұмыс істеу негіздерін тұжырымдамалық түсінуді қалыптастырады, мейрамханалық және қонақ үйлік шаруашылықтың жұмыс істеу ерекшеліктерін ашады. Құзыреттілік тәсіл негізінде қонақжайлылық индустриясының тарихы, қазіргі жай-күйі және оның даму үрдісі туралы білім мен түсінік жүйесін қалыптастырады. Бұл курсты зерттеу білім алушылардың қонақ үйлер мен мейрамханалар қызметінің нәтижелерін жоспарлауға, талдауға, бағалауға дайындығы үшін негіз болып табылады, сондай-ақ тұтынушылардың талаптарына сәйкес келетін қонақ үй өнімін қалыптастыру мен ұсынудың заманауи технологияларын қолдануға мүмкіндік береді.

    Семестр 1
  • Курортология негіздері
    Несиелер: 4

    Бұл курс курорттық факторларды және оларды жаңа сауықтыру тәсілдері мен технологияларын ескере отырып, санаторий-курорттық өнімді қалыптастыру үшін пайдалану мүмкіндіктерін зерттеудің әдіснамалық тәсілдерін әзірлейді. Осы курс аясында курорттық жүйе денсаулық сақтау қызметін құрудың негізі ретінде қарастырылады. Курсты оқу студенттерге рекреациялық-оңалту мекемелері жағдайында курорттық сауықтыру мен демалысты ұйымдастырудың принциптерін, жаңа әдістерін қалыптастыру құралдарын алуға мүмкіндік береді.

    Семестр 1
  • МІжМБ-дегі кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Курс қонақжайлылық индустриясы, мемлекеттік мекемелермен байланыс, қызмет көрсету сапасын басқару саласындағы бизнес инфрақұрылымының даму деңгейін, кәсіпорын қызметінде сапа менеджменті жүйесін енгізу арқылы бизнестің бәсекеге қабілеттілігін арттыру мүмкіндігін, сондай-ақ кәсіпкерлік қызметтің басым бағыттары бойынша бизнесті ұйымдастыру саласында басқарушылық шешімдер қабылдау тетігін түсінуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік және мейрамханалық және қонақ үйлік бизнесті ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Курс экономикалық зерттеулердің қазіргі заманғы қағидаттарын, әдістері мен тәсілдерін қолдану негізінде меманхана және мейрамхана саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі бағыттарының стратегиясын, ұйымдастырушылық басқару, өндірістік-технологиялық міндеттері мен проблемаларын шешуге қабілетті маман-менеджерді даярлауға бағытталған. Бұл курсты зерттеу экономикалық тұрғыдан қонақ үй және мейрамхана бизнесін талдау, бағалау және тиімді жоспарлау мен ұйымдастыру үшін практикалық негіз қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Семестр 2
  • Мейрамханалар және отельдер дизайны және жобалау негіздері
    Несиелер: 3

    Бұл курс білім алушыларда, мейрамханаларды ұйымдастыру және басқару жүйесінде жұмыс істей алатын кең бейінді мамандарды талдау және даярлау үшін практикалық база құруға және студенттерді мейрамхана бизнесін дизайн негіздеріне үйретуге, студенттерде сервистік үй-жайларды, өндірістік жабдықтарды жобалау және рәсімдеу, дизайны туралы ұғымдарды қалыптастыруға, сондай-ақ сервистің барлық түрлерінің өзара байланысы туралы тұтас түсінік беруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Семестр 2
  • Мамандыққа бағытталған шет тілі
    Несиелер: 12

    Студенттердің туристік және қонақжай секторларындағы коммуникативті құзыреттіліктерін дамыту, бұл олардың халықаралық кәсіби ортаға енуіне және кәсіби ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік береді.

    Семестр 3
  • Көшбасшылық және жеке даму
    Несиелер: 5

    Жеке әлеуетті ашу және кәсіпкерлік ойлауды қалыптастыру үшін де, сондай-ақ қоғамға қызмет ету үшін де көшбасшылық қасиеттерді, дене жүктемелерін, жүйке-психикалық ширығуды көрсетеді, тиімді іскерлік қарым-қатынасқа, көпшілік алдында сөз сөйлеуге, келіссөздер жүргізуге, кеңестер өткізуге, электрондық коммуникацияларға дағдылар мен қабілеттерді қолданады, сондай-ақ коммуникативтік міндеттерді шешу үшін заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды қолдана алады

    Семестр 3
  • Қонақжайлылық кәсіпорын экономикасы
    Несиелер: 5

    Бұл курс нарықтық экономика жағдайында кәсіпорынның жұмыс істеуі туралы ұғымды қарастырады, оқу барысында студент экономикалық қызметтің негізгі мәселелерін талдайды, кәсіпорын мен оның құрылымдық бөлімшелері жұмысының негізгі техникалық-экономикалық көрсеткіштерін зерттейді, қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының материалдық, еңбек және қаржы ресурстарын тиімді пайдалану бағыттарын таңдайды.

    Селективті тәртіп
    Семестр 3
  • МІжМБ-дегі бухгалтерлік есеп және аудит
    Несиелер: 4

    Оқу процесі мейрамхана мен қонақ үй бизнесіндегі бухгалтерлік есеп пен аудит әдістемесін, шаруашылық операцияларын жүргізудің заңдылығын түсінуге ықпал ететін құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған, бухгалтерлік есептің негізі мен құрылымын қарастыруды, қаржы-шаруашылық қызметті зерттеуді, есеп айырысу операцияларын жүргізуді, қызмет нәтижелерін қалыптастыруды және оларды талдауды көздейді

    Селективті тәртіп
    Семестр 3
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Студенттердің қызметі саласында кәсіби қарым-қатынас жасауға қажетті коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Курстың соңғы мақсаты – мамандық тілі негізінде коммуникативтік және тілдік құзыреттілікті қалыптастыру, студенттердің кәсіби дайындығын жетілдіру.

    Семестр 4
  • Қонақжайлылық саласындағы маркетинг
    Несиелер: 4

    Курс студенттерде заманауи маркетингтік технологиялар мен басқару әдістерін қолдану негізінде мейрамханалық және қонақ үйлік бизнесінің кәсіпорындары мен ұйымдарын басқарудың теориялық, кәсіби шеберлігі мен дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ маркетингтік құралдар негізінде қонақ үйлер мен мейрамханалар қызметінің ерекшелігін ескеретін тиімді басқару шешімдерін қабылдауға бағытталған.

    Семестр 4
  • Қонақжайлылық саласындағы менеджмент
    Несиелер: 4

    Бұл курс білім алушыларда қонақжайлық саласындағы менеджменттің қазіргі заманғы қағидаттарын, әдістері мен тәсілдерін қолдану негізінде жүйелі, кәсіби білімді, қонақжайлық саласындағы басқару дағдыларын қалыптастырады, сондай-ақ студенттерде адамның адамға, қоғамға және қоршаған ортаға қатынасын реттейтін практикалық дағдыларды дамытады, сондай-ақ персоналды және қонақтардың мінез-құлқын басқару кезінде жанжалдардың алдын алу үшін коммуникативтік қабілеттерді дамытады және қонақ үйлер мен мейрамханалар қызметінің ерекшелігін ескеретін тиімді басқарушылық шешімдер қабылдайды

    Семестр 4
  • Кәсіби коммуникативті-ситуациялық практикум
    Несиелер: 3

    Бұл курстың негізгі мақсаты студенттердің коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыру, яғни қызмет көрсету саласына қатысты практикаға бағытталған ситуациялық тапсырмаларды талқылау кезінде негізгі кәсіби терминологияны білу және ұтымды.

    Семестр 4
  • Мейрамханалар мен қонақ үйлердегі қызмет көрсету технологиясы
    Несиелер: 3

    Курс қызмет көрсету стандарттарына сәйкес келетін және қазіргі тұтынушының талаптарын қанағаттандыратын мейрамханалар мен қонақ үйлерде қызмет көрсетуді ұйымдастыруды жан-жақты зерттеуді қарастырады. Қонақ үйлік-мейрамханалық нарық үшін мамандарды даярлау бағдарламасының маңызды бөлігі болып табылады. Студенттердің қоғамдық тамақтану кәсіпорындарында қызмет көрсетуді ұйымдастыру туралы түсініктерін қалыптастыру; студенттердің қызмет көрсету саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды алуы; студенттерді болашақ еңбек қызметінде алған дағдыларын пайдалануға дайындау.

    Селективті тәртіп
    Семестр 5
  • Мәдениет, дәстүрлер және әлем халықтарының тамақтануының заманауи технологиялары
    Несиелер: 3

    Бұл курс әлем халықтарының ұлттық дәстүрлері мен тамақтану мәдениетін қалыптастыру қағидаттарын, ұтымды тамақтану және дәстүрлі емес тамақтану жүйелерінің принциптерін ашуға, жақын және алыс шетел халықтарының ұлттық тағамдарының ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Осы курсты оқу аясында студенттер нақты жұмыс жағдайларын шеше отырып, ұлттық тағамдардың, діни дәстүрлердің ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі диеталар жасайды, әлемнің әртүрлі елдерінің туристері үшін тағамдар мен сусындардың ассортиментін таңдайды.

    Селективті тәртіп
    Семестр 5
  • Кәсіби шет тілі
    Несиелер: 12

    Курс тұлғааралық және мәдениетаралық өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін шет тіліндегі мамандықтың мамандандырылған мәтіндерін, ұғымдары мен терминологиясын түсіну үшін студенттердің коммуникативтік-мәдениетаралық және кәсіби құзыреттіліктерін дамытуға және қалыптастыруға бағытталған.

    Семестр 5
  • Турістік өнімді әзірлеу және тур калькуляциясы
    Несиелер: 4

    Бұл курс студенттердің қонақжайлылық саласындағы өнімдер мен қызметтерді анықтау, дамыту және жылжыту қабілеттерін дамытады. Курс туристік өнімдерді әзірлеу үшін қолданылатын процестерді, сондай-ақ туристердің қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін туристік қызметтерді жетілдірудегі қоғамдастықтың рөлін қарастырады. Туристік өнімдерді жоспарлаумен, жобалаумен және туристік нарыққа жеткізумен байланысты негізгі элементтерді зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Семестр 5
  • Туристік қызмет психологиясы
    Несиелер: 3

    Кәсіби қызмет үшін қажетті психологиялық білім мен дағдыларды қалыптастыру қонақжайлылық индустриясының болашақ мамандарына адамдардың жағдайын диагностикалауды және болжауды, сондай-ақ жеке тұлғалық ерекшеліктерді ескере отырып, туристік нарықты басқару процесін бағдарламалауды үйретеді және студенттерге қонақжайлылық индустриясының менеджері қажет психологиялық білім алуға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Семестр 5
  • Нөмірлік қорды басқару
    Несиелер: 5

    Курс қонақжайлылық индустриясындағы кәсіпорындардың нөмірлік қорының жұмыс істеу процестерін тиімді басқаруға мүмкіндік беретін теориялық және практикалық дағдыларды қарастырады, нөмірлік қорға қызмет көрсетудің заманауи технологияларын қолдана отырып, операциялық процестерді тиімді ұйымдастыруды зерттейді. Қызмет көрсету сапасы мен клиенттердің қанағаттанушылығының заманауи үлгілерін бейімдеу мақсатында курсты меңгеру барысында студенттер қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарында процесс менеджментінің тиімділігін арттыру бойынша басқарушылық шешімдерді әзірлеу дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Семестр 5
  • Тамақтандыру кәсіпорындарын басқару
    Несиелер: 4

    Аталмыш курс қазіргі нарықтық жағдайда бизнесті сәтті жүргізу үшін қажетті тамақтандыру кәсіпорнын басқарудың қазіргі заманғы негізгі принциптері мен әдістері жайлы түсінігін көрсетеді, басқару процестерінің табиғатын және олардың тамақтану кәсіпорындарының әртүрлі түрлеріндегі көріну ерекшеліктерін түсіндіреді. Студенттер түрлі типтегі кәсіпорындарда, соның ішінде туристік және қонақ үй кешендерінің тамақтану кәсіпорындарында тамақтану қызметтерін ұсыну процесін ұйымдастыру және басқару саласында негізгі дағдылар кешенін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Семестр 5
  • Ивент іс-шараларды жоспарлау және ұйымдастыру технологиялары
    Несиелер: 3

    Бұл курс іс-шараларды жоспарлау мен басқарудың теориялық аспектілері мен практикалық қолданылуын зерттейді. Студенттер талдау, маркетинг, түрлі іс-шараларды жоспарлау және өткізу бойынша кешенді оқыту арқылы ивент-индустрияның менеджерлерінің тәжірибесі мен дағдыларын алады. Курс барысында осы саладағы табысты қызмет үшін қажетті басқарушылық дағдыларға: коммуникативтік, тұлғааралық және ұйымдастырушылық дағдыларға ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Семестр 6
  • Мейрамханалық-қонақ үйлік қызметтерді сатуды басқару
    Несиелер: 4

    Курс өткізу қызметін, қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі ұйымдастырушылық ресурстарды жоспарлау, ұйымдастыру және басқару арқылы сату саласындағы ұйымның мақсаттарына тиімді және пәрменді қол жеткізу жүйесін меңгерген мамандарды даярлауға бағытталған, студенттер арасында қонақ үй өнімдерін сату технологияларын, сатып алу мінез-құлқының ерекшеліктерін, тиімді жұмыс істейтін қонақ үй сату бөлімінің жұмысын ұйымдастыру және осы қызметті бақылау туралы іргелі теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Семестр 6
  • МІжМБ-дегі жарнама
    Несиелер: 3

    Осы курс аясында жарнама, ең алдымен, жарнамалық қызметтің негізгі аспектілерімен танысуды, жарнама және маркетинг, жарнама және құқықтық реттеу, жарнама және ақпарат саласы, жарнама және мәдениет сияқты құбылыстарды түсінуді дамытуды қамтитын коммуникативті әсердің ерекше саласы ретінде қарастырылады. Пәнді оқу барысында студент қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының жарнамалық науқанын құру дағдыларын игере отырып, жарнамалық қызметтің ерекшеліктерін, жарнаманың өзара байланысын және басқа да маркетингтік коммуникация құралдарын игереді.

    Селективті тәртіп
    Семестр 6
  • Ивент іс-шараларды және оқиғалы туризмді жылжыту
    Несиелер: 3

    Бұл курс оқиғалар туризмі мен ивент іс-шараларды жылжыту әдістері мен құралдарын теориялық және практикалық қолдануды қамтамасыз етуге, сондай-ақ әртүрлі ивент іс-шараларды өткізу мен жылжытудың орындылығын сыни бағалау және негіздеу дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Семестр 6
  • Қонақжайлылық индустриясын цифрландыру
    Несиелер: 3

    Курсты оқу барысында мейрамхана және қонақ үй бизнесінің цифрлық және бизнес-үрдістері қарастырылып, оларды жүзеге асыру мысалы ретінде универсалды 1С басқару жүйесімен қатар, жаhандық Amadeus, Gabriel, Sabre броньдау жүйелері және R-Keeper мен Shelter қонақ үй бизнесін автоматтандыру жүйелері оқытылады. Жалпы, бұл курс білім алушылардың мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесін басқару саласындағы тағылымдарын қалыптастыруға негізделген

    Семестр 6
  • Мамандандырылған шет тілі
    Несиелер: 6

    Курс студенттердің сөйлеу компоненттерін, шет тіліндегі ұғымдар мен терминологияларды түсіну үшін коммуникативтік-интермәдени және кәсіби құзыреттіліктерін дамытады және қалыптастырады

    Семестр 7
  • Мәдениетаралық коммуникативтік-ситуациялық практикум
    Несиелер: 3

    Шет тілінде кәсіби бағытталған оқыту әдісін қолдана отырып, курс студенттердің шығармашылық ойлау мәдениетін қалыптастыруға бағытталған және студенттерді пікірталас әдісі арқылы қызмет көрсету саласынан талқыланатын мәселелер мен жағдайларды өз бетінше шешуге және шетелдік білім мен дағдыларды қолдануға шақырады. Курс студенттерге өз сөздерін логикалық түрде құруға, Кәсіби шет тілінде өз көзқарастарын дәлелдеуге және дәлелдеуге, пікірталас мәдениеті мен полемикалық шеберлікті дамытуға мүмкіндік беретін басқа зерттеу және проблемалық әдістермен бірге жаңа құралдарды игеруге жағдай жасайды.

    Семестр 7
  • Халықаралық туристік және қонақ үй бизнесін басқарудағы стратегиялық маркетинг
    Несиелер: 6

    Бұл курс халықаралық туристік және қонақ үй бизнесін басқарудағы стратегиялық маркетинг бойынша қазіргі заманғы қағидаттар мен ғылыми әзірлемелерді көрсетеді және маркетингтік зерттеулердің процестері мен әдістерін және туристік компаниялар мен қонақжайлылық кәсіпорындарын корпоративтік басқаруды жан-жақты зерттеуді ұсынады. Курс студенттердің халықаралық маркетингтік операцияларды түсіну, талдау және жүзеге асыру, маркетинг-менеджментте кейіннен шешімдер қабылдау үшін және туристік және қонақ үй кәсіпорындарының тиімді дамуын, тұрақты кірістілігі мен тұрақтылығын қамтамасыз ету үшін деректерді талдау кезінде әртүрлі зерттеу әдістерін қолдану, туризм және қонақжайлылық саласындағы корпоративтік басқарудың халықаралық тәжірибесіндегі перспективалар мен заманауи үрдістерді бағалау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Семестр 7
  • Мотельдік бизнес менеджменті
    Несиелер: 3

    Бұл курс студенттерде теориялық және практикалық дағдыларды қалыптастыруға және мотель бизнесі саласындағы менеджмент жүйесін маркетингтік тұрғыдан талдау, бағалау және тиімді ұйымдастыру үшін практикалық негіз құруға, сондай-ақ мотель бизнесі қызметінің ерекшелігін ескеретін тиімді басқарушылық шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Семестр 7
  • Халықаралық тәжірибеде туриндустрия мен отель бизнесінің бизнес-экономикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студенттер халықаралық туризм және қонақжайлылық индустриясында микро және макроэкономикалық талдаудың негізгі құралдарын қолдануды қарастырады, сұраныс пен ұсыныстың туристік нарықтарын және туризмді дамытудың экономикалық тенденцияларын талдай отырып, нақты экономикалық жағдай негізінде микро және макроэкономикалық саясатты түсіну мен түсіндіруді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Семестр 7
  • Кәсіби шет тілдік-коммуникативті-ситуациялық практикум
    Несиелер: 3

    Аталған курс студенттердің кәсіби дайындығында тілдік-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға және сөйлеу әрекетінің өнімді түрін және ауызша-сөйлеу іскерлігін дамытуға бағытталған. Студенттердің болашақ кәсіби қызметіндегі кейстер мен проблемалық жағдайлар түріндегі құрылымдық-мағыналық тіректердің негізінде пікірталас және полемика әдісінің көмегімен пайымдау, аргументациялау біліктерін қалыптастыратын белсенді коммуникативтік қызмет үшін рефлексивті ойлауды қалыптастыруды іске асыруға ерекше назар аударылады.

    Семестр 7
  • Тұрақты туризм
    Несиелер: 4

    Пән аясында студенттер туризмнің қоршаған ортаға әсерін, туризмнің табиғатқа әсерін азайту бойынша белсенді шешімдер мен ұсыныстарды көрсетіп зерттейді, сонымен қатар туризмнің тұрақты дамуының негізгі құралдары мен тетіктерін талдау, туризмнің тұрақты дамуына ықпал ететін шаралар кешенін әзірлеу құзыреттілігін игереді

    Селективті тәртіп
    Семестр 8
  • Дестинацияларды басқару
    Несиелер: 4

    Осы курс шеңберінде әртүрлі елдердегі туристік десцинацияларды басқарудың ерекшеліктері туралы түсінік қалыптасады, білім алушылар туристік дестинацияларды жоспарлау мен дамытудағы негізгі бағыттар мен басқару құралдарын, маркетингтік тәсілдерді зерттейді, туристік дестинациялардың жұмыс істеу және оларды басқару проблемалары бойынша ғылыми, анықтамалық және статистикалық және өзге де ақпаратты талдайды және сыни тұрғыдан түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Семестр 8
  • Тур-және-отельдік бизнесті тиімді қамтамасыз етудегі қазіргі қаржы-құқықтық менеджмент
    Несиелер: 6

    Ол халықаралық саяхаттар мен қонақ үйлер бизнесіндегі кәсіпорындардың қаржылық және құқықтық реттеулерін қолданудың практикалық дағдыларын дамытуға, халықаралық сауда мен қаржылық қатынастарды талдау мен оларды халықаралық және ұлттық деңгейде реттеуге, туризм мен қонақжайлылық индустриясындағы кәсіпорындардың қаржылық жағдайын талдаудың сандық және сапалық әдістеріне бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Семестр 8
  • Тур-отельдік бизнестегі кадр менеджменті
    Несиелер: 5

    Курс барысында персоналды кәсіби іріктеуде және оларды таңдауда, ситуациялық тәсілді қолдануда практикалық білігі мен дағдысы, туризмде адам ресурстарын пайдалануды жетілдіру бойынша басқару шешімдерін жасау және адам факторының призмасы арқылы ұйымдастыру проблемаларын талдауға қабілеттілік қалыптасады, персоналды басқару үдерісі мен жүйені жетілдіру туралы жобалардың және әлеуметтік тиімділігі бағаланады.

    Семестр 8
  • Код ON1

    ОН 1 Ұжымның қызметін ұйымдастыруда және кәсібибасшылықты жүзеге асыруда көшбасшының дағдыларын қолданады, экономика, құқық, тіршілік қауіпсіздігі және сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет саласында азаматтық және қылмыстық заңнама нормаларын қолдану қабілеттерін көрсетеді

  • Код ON2

    Қонақжайлылық индустриясының қызмет етуінің қазіргі заманғы процестерін қалыптастыру құралдарына ие, заманауи технологияларды қолдану негізінде қонақ үй кәсіпорны инфрақұрылымының негізгі құрылымдық элементтерін әзірлейді, отель бизнесін ұйымдастыруда курорттық ресурстарды пайдалана отырып, қонақжайлылық саласының даму үрдістерін болжайды.

  • Код ON3

    Қонақ үйлік-мейрамханалық бизнесінде кәсіпкерліктің даму заңдылықтарын, бизнесті ұйымдастырудың формалары мен әдістерін қолданады және қонақжайлылық индустриясында кәсіпорындар ашудың экономикалық орындылығын негіздейді.

  • Код ON4

    Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының тауарлары мен қызметтерін өндіру бойынша негізгі техникалық-экономикалық көрсеткіштер мен шығындарды есептеу әдістемесін меңгерген, қонақ үйлер мен мейрамханалар қызметінің экономикалық тиімділігін талдай алады, бухгалтерлік есеп шоттарында шаруашылық қызметтің нәтижелерін көрсете алады, бухгалтерлік, статистикалық есептілік пен салық декларацияларының нысандарын жасай алады.

  • Код ON5

    Әлем халықтарының тамақтануының заманауи технологиясын зерттеуде әдістемелік тәсілдерді қолдана алады және оларды отельерлер мен рестораторлардың кәсіби қызметіне қызмет көрсету технологиясында қолдана алады, сонымен қатар мамандандырылған мейрамхананың мәзірін жасай алады.

  • Код ON6

    Қонақжайлылық индустриясындағы кәсіпорындардың қызметіне әсер ететін сыртқы және ішкі факторларды болжауға, халықаралық, өңірлік, жергілікті нарықтарда туристік қызмет қызметтерін көрсетуді жобалау және жоспарлау әдістерін меңгеруге қабілетті

  • Код ON7

    Қонақ үйлік және мейрамханалық қызметтері саласындағы прогрессивті, бәсекеге қабілетті сату нысандарын анықтайды және талдайды, жаңа ақпараттық және коммуникациялық технологиялар негізінде тұтынушының талаптарына сәйкес қонақ үй-мейрамханалық кәсіпорындарын сату тәжірибесіне инновацияларды енгізу және қонақ үй өнімін жылжыту бағдарламасын әзірлейді.

  • Код ON8

    Туристердің қажеттіліктерін қанағаттандыруды ескере отырып, туристік өнімдерді әзірлеу кезінде өңірлік туристік ресурстарды қолданады, туристік өнімді ішкі және келу туристік нарығына енгізудің тиімді стратегияларын қалыптастырады

  • Код ON9

    Отель мен мейрамханалар қызметтерінің жұмысын тиімді ұйымдастыруды қалыптастырады және олардың өндірістік-технологиялық процестерінің өзара байланысын реттейді.

  • Код ON10

    Кәсіби тақырыптарға ауызша да, жазбаша да шет тілінде тиімді қарым-қатынас жасау қабілетін көрсетеді, өзінің кәсіби қызметіндегі әлеуметтік, кәсіби және коммуникативтік проблемаларды талдайды.

  • Код ON11

    Ұйымның сыртқы және ішкі орта факторларының әсер ету заңдылықтарын, қонақжайлылық индустриясының кәсіпорындарын тиімді басқару үшін жедел және стратегиялық басқарудың нысандары мен әдістерін қолданады, мейрамханалық және қонақ үйлік бизнесі саласындағы маркетингтің негізгі ұғымдары мен категорияларын нарықтың әртүрлі сегменттеріндегі тұтынушылардың сұранысын толық қанағаттандыру үшін қолданады.

  • Код ON12

    Қонақжайлылық индустриясындағы кәсіпорындарды тиімді басқару үшін ұйымның сыртқы және ішкі ортасы факторларының әсер ету заңдылықтарын, жедел, стратегиялық және кадрлық менеджменттің нысандары мен әдістерін қолданады, мейрамханалық және қонақ үйлік бизнесі саласындағы маркетингтің негізгі ұғымдары мен санаттарын нарықтың әртүрлі сегменттеріндегі тұтынушылардың сұранысын толық қанағаттандыру үшін қолданады.

  • Код ON13

    Туризм индустриясындағы түрлі іс-шаралардың рөлі мен мақсатын сыни бағалайды, табысты іс-шараларды жоспарлау және ұйымдастыру үшін қажетті әдістер мен стратегияларды қолданады

  • Код ON14

    Макроэкономикалық көрсеткіштерге талдау жүргізеді және халықаралық туризм мен қонақ үй бизнесі саласындағы экономикалық оқиғаларға болжам жасайды. Халықаралық туризм және қонақжайлылық индустриясы нарығында маркетинг стратегиясын әзірлеудің тәсілдері мен әдістерін меңгерген. Құқықтық өріс шеңберінде қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының қаржылық тұрақтылығын арттыру және қаржылық тәуекелдерін төмендету үшін неғұрлым тиімді басқару шешімдерін таңдайды.

  • Код ON15

    Әр түрлі туристік кәсіпорындар үшін ақпараттық шешімдердің құндылық ұсыныстарын талдай және қалыптастыра алады. Туристік, мейрамханалық, қонақ үйлік бизнес үшін интернет жарнама компанияларын өткізу дағдыларын меңгерген.

6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
Бакалавриат

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

БББТ: B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
Бакалавриат

"Тұран" университеті мекемесі

БББТ: B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
Бакалавриат

Қазақ спорт және туризм академиясы

БББТ: B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11102 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top