Жаңа білім беру бағдарламасы

7M07204 Тамақ өндірістерінің технологиясы және инжинирингі в Қазақстан инженерлік-технологиялық университеті

  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары білім беру педагогикасы мен психологиясының пәні мен объектісі. Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының міндеттері. Пәннің негізгі категориялары. Жоғары білім беру парадигмалары: педагогикалық, андрогогиялық, акмеологиялық, коммуникативті. Әдіснамалық білімнің құрылымы: философиялық, жалпы ғылыми, нақты ғылыми және технологиялық деңгейлер. Қазіргі жоғары білім беру педагогикасының міндеттері. Университеттің білім беру процесінің құрылымы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тағам өндірісінің технологиясының физика-химиялық, биологиялық және биотехникалық негіздері
    Несиелер: 4

    Пәнді игерудің мақсаты өнім өндірудің негізгі технологиялық процестері саласында білімді қалыптастыру; берілген қасиеттері бар тамақ өнімдерін алу үшін су биологиялық ресурстарымен болатын өзгерістерді басқару біліктері мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушыларда кәсіптік міндеттерді шешу және өндірістің технологиялық процестерін басқару үшін тамақ өнімдері өндірісінің физика-химиялық және биохимиялық процестерінің негіздері бойынша білімдерін пайдалануға дайындығын қалыптастыратын болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі
    Несиелер: 4

    Кәсіби бағдарланған шет тілдік коммуникативтік құзыреттілік деңгейіне қол жеткізу, болашақта ғылыми қызметтегі ІЖ-ны іс жүзінде қолдану үшін жеткілікті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Жалпыға ортақ мәдениеттің бөлігі ретінде ғылыми ойлаудың тарихын және философиясын терең түсінуге негізделген бакалавриаттың пәнаралық дүниетанымын қалыптастыру мәселесін шешуге мүмкіндік беретін теориялық білімдер және практикалық дағдыларды топтастыру туралы жалпы ақпарат.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу қызметі және коммерцияландыру
    Несиелер: 5

    «Ғылыми-зерттеу қызметі және оны коммерцияландыру» оқу пәнінің мақсаты: ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызметті орындау барысында алынған және кез келген ақпараттық жеткізгіште тіркелген Ғылыми зерттеулерді басқару, жаңа білім немесе шешім туралы ұғыну және түсіну функцияларының бірі ретінде ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін енгізу және оларды коммерцияландыру туралы тұтас түсінік алу арқылы талдамалық, шығармашылық ойлауды қалыптастыру болып табылады.; өндіріске ғылыми әзірлемелер мен технологияларды, сондай-ақ жаңа бұйымдардың, материалдар мен заттардың үлгілерін, макеттерін, үлгілерін енгізу. Қазақстан Республикасының экономикасын дамытуға бағытталған ғылыми саланың құрамдас бөлігі ретінде ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру саласындағы заңдарды білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент психологиясы
    Несиелер: 4

    Студенттердің психологиялық білімінің кеңеюі, басқару тақырыптарының жалпы психологиялық базасын қосу, сондай-ақ басқарушылық қарым-қатынас, кәсіби өсу және студенттердің өзін-өзі тану саласындағы менеджмент сәйкестігін кеңейтуге байланысты кәсіби және өмірлік мәселелерді шешуге практикалық дайындық туралы жалпы ақпарат.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Процесті моделдеу
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми-зерттеу әдістемесін зерттейді: тамақ өнімдерін өндірудің технологиялық процестерін модельдеу, сүт өнімдерін өндірудің технологиялық процестерін модельдеу, ет өнімдерін өндірудің технологиялық процестерін модельдеу, нан пісіру өндірісінің технологиялық процестерін модельдеу, сонымен қатар тамақ өнімдерін өндірудің технологиялық процестерін оңтайландыру әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Патенттану
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми-зерттеу жұмысын, оның ұйымдастырылуы мен кезеңдерін, Патенттану негіздерін, зияткерлік меншікті, өнеркәсіптік меншікті, өнертабысты, пайдалы модель мен өнеркәсіптік үлгінің патентке қабілеттілік шарттарын, патент беруге арналған өтінімнің құрылымын, өнертабысты сипаттауға қойылатын талаптарды, патент беруге арналған өтінімді қарау тәртібін зерделейді, авторлар мен патент иеленушілер; Пәннің мақсаты халықаралық патенттік сыныптаманы (ХПК), патенттік ақпараттың жалпы сипаттамасы мен түрлерін, патенттік құжаттаманың ерекшеліктері мен артықшылықтарын зерделеу, диссертациялық зерттеу шеңберінде патенттік зерттеулер жүргізу болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау және өңдеудің инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    "Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау мен қайта өңдеудің инновациялық технологиялары" пәнінің мақсаты болашақ мамандарға астықты сақтау мен қайта өңдеудің инновациялық технологиялары бойынша кәсіби білім қалыптастыру; сақтауға келіп түсетін астықтың жай-күйін зерделеу; астықты қайта өңдеу кезіндегі заманауи қалдықсыз технологиялар; өсімдік шаруашылығы өнімдерін қайта өңдеу кезінде жаңа өнімдер алу. Пәнді оқытудың міндеттері: болашақ мамандарды әр түрлі дақылдардың астығын, технологиялық процестерді орындау кезінде механикаландыру жабдықтары мен құралдарын өндіру және қайта өңдеу кезінде жоғары өнімді пайдалану үшін қолдануға үйрету; - магистранттарды астықты өндіру, қайта өңдеу және терең қайта өңдеу саласындағы ғылыми-техникалық прогрестің даму үрдістерімен және бағыттарымен таныстыру; - астықты өндіру, қабылдау, сақтау және қайта өңдеудің технологиялық процестерінің мәнін зерттеу; Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өңдеу кезінде ионозондық және гидроионозондық нанотехнологияның жаңа технологиялары мен техникалық шешімдерін әзірлеу. Дәнді, бұршақты, майлы, жеміс, көкөніс және жидек дақылдарын алдын ала өңдеудің қазіргі заманғы әдістерін пайдалана отырып, функционалдық мақсаттағы нанның, макаронның, ұннан жасалған кондитерлік өнімдердің инновациялық, ресурс үнемдейтін технологияларын әзірлеу және енгізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зияткерлік меншік және патент
    Несиелер: 5

    Пән тамақ қауіпсіздігін дамытуды, сондай-ақ зияткерлік қызмет нәтижелеріне құқықтарға қатысты жалпы ережелерді,: өнертабыстың, пайдалы модельдің, өнеркәсіптік үлгінің патентке қабілеттілік шарттарына; осы объектілерге қатысты патенттік құқықтарға; Патент алу рәсімдеріне қатысты негізгі ережелерді зерделейді. Мақсаты-Патенттану мен зияткерлік меншіктің тұжырымдамалық негіздерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Технологиялық процестерді моделдеу және оңтайландыру
    Несиелер: 5

    Пән қоғамдық тамақтандыру кәсіпорнында өндірістік процесті іске асыру шығындарын оңтайландыруды, тамақ өнімдерін өндірудің технологиялық процестерін оңтайландыруды, тамақ өнімдерін өндіруді басқару және бақылау әдістерін жетілдіруді, тамақ өнімдерін өндірудің технологиялық процестерін оңтайландыру әдістерін, тамақтану кәсіпорнының ресурстық әлеуетін оңтайландыру мәселелерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зерттеу теориясы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты магистранттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру, жүргізу және нәтижелерін ұсыну, ғылыми зерттеулерді ғылыми зерттеулер, есептер, мақалалар, ғылыми конференциялардағы баяндамалар нәтижесінде орындау бойынша бастапқы кәсіби біліктері мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым мен практикадағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қазіргі заманғы ақпараттық технологиялармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын дамыту, ақпараттық-есептеу жүйелері мен желілерін құрудың негізгі қағидаларымен танысу, ақпаратты жинау және өңдеу, құжаттарды дайындау және рәсімдеу, ақпараттық желілерде материалдарды ұсыну, ғылыми және білім беру қызметінде қолданбалы бағдарламалардың арнайы пакеттерін пайдалану болып табылады. Пәнді оқыту нәтижесінде магистрант ғылыми қызметте АКТ құралдарын қолдана алады; зерттеудің жаңа әдістерін игеру кезінде заманауи ақпараттық технологияларды меңгере алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тағам қоспалары
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарды тағамдық және биологиялық белсенді қоспаларды ұтымды және қауіпсіз пайдалану саласындағы заңнамамен, нормативтік құжаттармен және ережелермен таныстыруды зерделейді. Тамақ технологиясы мен тамақтануда тағамдық қоспаларды пайдалану әдістерін, сондай-ақ химиялық және биотехнологиялық құрамды зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Корсервіленген ет өнімдерінің биотехнологиясы
    Несиелер: 5

    Пән Биотехнологиядағы консервіленген өнімдердің сапасын басқару жүйесін, ет және ет өнімдері биотехнологиясының қазіргі заманғы аспектілерін зерттейді. ет өңдеу өнімдерін консервілеу процестерінің сапасын басқару, консервілеуге арналған ет өнімдерінің биотехнологиясы бойынша базалық білімді қалыптастыру. Мақсаты-тұтынушының мүдделерін, қауіпсіздік пен экологиялық талаптарды ескере отырып, белгілі бір сапа деңгейіндегі консервіленген ет өнімдерінің биопродукциясын шығаруды қамтамасыз ету мәселелерін шешу алгоритмін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Технологиялық өнімдер
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми зерттеулердің әдістемесін зерттейді: функционалды пектині бар тамақ өнімдерінің технологиялары, функционалды мақсаттағы нан-тоқаш және кондитерлік өнімдерді зерттеу, өсімдік шикізатына негізделген функционалды ақуыздық Тамақ өнімдері, функционалды мақсаттағы фосфолипидті өнімдер, функционалды биологиялық белсенді қоспалар , минералды заттар мен дәрумендермен байытылған функционалды тамақ өнімдерін зерттеу арқылы алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Астықты сақтаудан кейінгі технология және астық сақтау
    Несиелер: 5

    Пән астық және астық өнімдерінің сапасына қойылатын талаптарды , астықты жинаудан кейінгі өңдеу және сақтау теориясы мен практикасын, сақтау кезінде астық және астық өнімдерінің тұрақтылығын арттыратын іс-шаралар бойынша практикалық білім мен дағдыларды қалыптастыруды зерделейді, Пәнді игеру нәтижесінде магистрант білуі тиіс: астық массаларының құрамын, олардың қасиеттерін, астық массаларында болатын процестерді; астықты сақтау, астық және астық өнімдерін қорғау және санитарлық қорғау шарттары мен технологияларын; шикізат пен оны қайта өңдеу өнімдерінің технологиялық қасиеттерін; астықты қайта өңдеу өндірістерінің технологиялық процестерін; астық технологияларын дамыту мен жетілдірудің қазіргі заманғы аспектілерін; астықты терең кешенді қайта өңдеу технологияларын жасауды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарындағы Менеджмент және сервис
    Несиелер: 4

    "Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарындағы Менеджмент және сервис" оқу пәнінің мақсаты: 1. Болашақ кәсіби қызметті тиімді жүзеге асыру үшін тамақтандыру кәсіпорындарының менеджменті саласында жан-жақты білім мен дағдыларды қалыптастыру. 2. Технология менеджменті және мейрамхана ісін ұйымдастыру саласында білім алушылардың практикалық қабілеттері мен құзыреттіліктерін дамыту. Пәннің міндеттері: 1.Өнімді ынтымақтастық, іскерлік өзара іс-қимыл, еңбекті ынталандыру мен ынталандырудың тиімді жүйесін қалыптастыру негізінде персонал жұмысының нәтижелілігін едәуір арттыру мүмкіндігін қамтамасыз ететін тамақтандыру кәсіпорындарының менеджменті саласында практикалық дағдыларды дамытуға ықпал ету. 2. Ұйымдастырушылық қатынастарды талдау және құру, ұжымның жұмысын ұйымдастыру, кәсіпорын персоналдарын басқарудағы көшбасшылық қасиеттерді көрсету дағдыларын тереңдету. 3. Топтық динамика процестеріне және топтық жұмысты ұйымдастыруға, ұжымда қолайлы климат қалыптастыруға негізделген өнімді өзара әрекеттесу дағдыларын дамыту. 4. Магистранттардың таңдаған саласында болашақ кәсіби қызметін тиімді жүзеге асыру үшін қажетті білім, дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру. 5. Тамақтану индустриясы мен қонақжайлылық кәсіпорнының жұмыс істеу тиімділігін арттыруға мүмкіндік беретін қолайлы экономикалық және ұйымдастырушылық-технологиялық жағдайларды қалыптастыру қабілетін жетілдіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстандағы азық-түлік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пән азық-түлік қауіпсіздігінің негізгі ғылыми-практикалық ережелерін, құқықтық және нормативтік аспектілерді, азық-түлік қауіпсіздігі саласындағы мемлекеттік реттеуді, шикізат пен тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін зерттейді. Мақсаты Қазақстанның азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін азық-түлік нарығын дамытудың мемлекеттік маңызын, ҚР өңірлері мен қалаларының азық-түлік қауіпсіздігінің аспектілерін, азық-түлік қауіпсіздігінің халықаралық аспектілерін таныстыру және зерделеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тамақ және ашыту технологиясының микробиологиялық негіздері.
    Несиелер: 5

    Пән Микробтық синтез процестерін өнеркәсіптік жүзеге асырудың негізгі принциптерін, микроорганизмдерді өсіру үшін қоректік ортаны дайындауды, тамақ өндірісінің арнайы микробиологиясы мен биохимиясын, ашыту өнімдерін алу технологиясының микробиологиялық және биохимиялық негіздерін, ашытқы өндірісінің микробиологиясы мен биохимиясын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тамақ өндірісінің сапасы мен қауіпсіздігін бақылаудың заманауи тәсілдері
    Несиелер: 5

    Пән азық-түлік шикізатының қауіпсіздігін, микробиологиялық және вирустық шығу қаупін, тамақ өнімдерінің сыртқы ортадан ксенобиотиктермен (бөгде заттармен) ластануымен байланысты қауіптерді, тамақ өнімдерінің табиғи компоненттерінің қауіптілігін, гендік түрлендірілген көздерден алынған тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін зерттейді. Мақсаты-тағамдық, Технологиялық және биологиялық белсенді қоспаларды пайдалануды бақылау, тамақ өнеркәсібінде қолданылатын ыдыс-аяқ материалдарының қауіптілігін зерттеу, азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерінің сапасын бақылаудың заманауи әдістері, сапаны басқарудың әмбебап тұжырымдамасы, сапаны бақылау құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тамақ өнімдеріндегі биохимиялық процестер
    Несиелер: 5

    Тамақ өндірісіндегі биохимиялық процестер қазіргі тамақ өнеркәсібінің теориялық негіздерін зерттейтін пән болып табылады. Мақсаты-нақты міндеттерге жалпы теориялық білімді қолдануға және оларды практикада қолдануға мүмкіндік беретін әртүрлі тамақ өнімдерін (шарап, нан-тоқаш өнімдері, сүт өнімдері және т.б.) өңдеудің биохимиялық негіздерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлттық сүт өнімдерінің биотехнологиясы
    Несиелер: 5

    Пән сүт өнеркәсібінің технологиясы мен биотехнологиясын, тиісті кәсіпорындарды техникалық қайта жарақтандыру мен қайта жаңғыртуды, ұлттық және отандық сүт өнімдерінің биотехнологиясын , сүт өнімдерін өндіру процестерінің сапасын басқару бойынша базалық білімді қалыптастыруды; Сүт өнеркәсібі кәсіпорындарында өтетін стандарттардың талаптарына жауап беретін жоғары сапалы бәсекеге қабілетті өнім шығаруды қамтамасыз етуді зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тамақ өнімдерін сақтау және қайта өңдеудің инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән ауыл шаруашылығы өнімінің сақтау объектісі ретіндегі ерекшеліктерін, абиотикалық және биотикалық факторлардың өнімнің сақталуы мен сапасына әсерін, сақтаудың теориялық негіздерін, ауыл шаруашылығы өнімін сақтау кезінде болатын процестерді, сондай-ақ ауыл шаруашылығы өнімін сақтаудың оңтайлы режимдерін, ауыл шаруашылығы өнімін сараптауды, өнім сапасын бақылау органдарын зерделейді. Пәннің мақсаты дәнді, жарма және дәнді-бұршақты дақылдарды сақтаудың және қайта өңдеудің инновациялық технологияларын, жемістер мен көкөністерді сақтаудың және қайта өңдеудің инновациялық технологияларын, картопты сақтаудың және қайта өңдеудің инновациялық технологияларын, майлы дақылдарды сақтаудың және қайта өңдеудің инновациялық технологияларын зерделеу және таныстыру болып табылады. қант қызылшасын сақтау мен қайта өңдеудің инновациялық технологиялары, ет пен ет өнімдерін сақтау мен қайта өңдеудің инновациялық технологиялары, сондай-ақ сүт пен сүт өнімдерін сақтау мен қайта өңдеудің инновациялық технологиялары, балық пен балық өнімдерін сақтау мен қайта өңдеудің инновациялық технологиялары, балалар мен диеталық тағам өнімдерін өндірудің инновациялық технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    ғылыми-зерттеу қызметі бойынша материалдарды жазу және ресімдеу кезінде ғылыми зерттеулердің нәтижелерін, тамақ және қайта өңдеу саласының даму үрдістерін бағалайды.

  • Код ON2

    ғылыми танымның, психологияның заманауи әдіснамасын және ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметті одан әрі орындау үшін оқыту сапасын арттыру құралдарын түсіндіреді және жинақтайды.

  • Код ON3

    алынған білім мен дағдыларды жеке даму және орындалатын ғылыми зерттеулерге идеяларды одан әрі кешенді енгізу үшін біріктіреді.

  • Код ON4

    ғылыми-зерттеу қызметінде тамақ өндірісі инжинирингі саласында күрделі ғылыми міндеттерді шешудің кешенді әдістерін қолданады.

  • Код ON5

    педагогикалық психология, кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі саласында өз бетінше ғылыми зерттеулерді жүзеге асырады.

  • Код ON6

    ғылыми-зерттеу және білім беру үдерісінде заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, тамақ және қайта өңдеу өнеркәсібінде ғылыми проблеманың технологиялық шешімдерін табады.

  • Код ON7

    ғылыми танымның қазіргі жағдайы мен даму үрдістері туралы терең білімді, сондай-ақ кәсіби қарым-қатынас және мәдениетаралық коммуникация, шешендік өнер, ауызша және жазбаша түрде ойларды дұрыс және логикалық ресімдеу дағдыларын көрсетеді.

  • Код ON8

    зерттеу жұмысының тақырыбы бойынша ақпаратты талдау және өңдеу, әдеби, патенттік іздеу және ғылыми зерттеулерді дербес жүзеге асырады.

  • Код ON9

    тамақ және қайта өңдеу өнеркәсібі процестерін жетілдірудің қолданыстағы әдістемелері мен тәсілдерін талдайды

Top