Жаңа білім беру бағдарламасы

6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді дайындау (Орыс тілі шет тілі ретінде) в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Лингвистикаға кіріспе
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Негізгі лингвистикалық ұғымдар туралы түсініктерді қалыптастыру; лингвистикалық пәндерді одан әрі оқуға қажетті тіл туралы негізгі мәліметтермен танысу. Мазмұны: Тілдің жүйесі мен құрылымы, тіл білімі бөлімдерінің негізгі ұғымдары мен терминдері. Фонетикалық, морфемдік, сөзжасамдық, морфологиялық және синтаксистік талдау. Құзыреттер: Орыс тіл білімі саласында базалық ұғымдарды қолдану қабілеті, коммуникативтік қызметті жүзеге асыру кезінде тілдік құралдарды дұрыс қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл білімінің негіздері
    Несиелер: 3

    Жалпы және жеке тіл білімі. Тіл білімінің негізгі бөлімдері. Тіл және қоғам. Тіл және ойлау. Тіл және сөйлеу. Тілдің жүйесі мен құрылымы. Фонетикалық, морфемалық, сөзжасамдық, морфологиялық, синтаксистік талдаулар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Орыс тілінің фонетикалық жүйесінің қазіргі жағдайы туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны:Қазіргі орыс тілінің фонетикалық жүйесі. Орыс тілінің фонетикалық ерекшеліктері. Дауысты және дауысты дыбыстардың жіктелуі. Фонетикалық процестер. Орфоэпия, орфоэпиялық нормалар. Графика. Құзыреттер:Қазіргі орыс әдеби тілінің фонетикасы саласында ғылыми және кәсіби қызметте теориялық және практикалық білімді қолдану қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттану негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты:Әдебиет бойынша теориялық мәліметтерді жүйелеу, негізгі әдебиеттанушылық категориялардың, ұғымдардың, терминдердің мағынасын ашу; көркем шығармаларды әдебиеттанулық талдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Әдебиеттану ғылыми білімнің саласы ретінде. Көркем шығарманың құрылымы. Көркем шығарманың тілі. Көркем әдебиеттің түрлері мен жанрлары. Әдеби-көркем бағыттар, ағымдар, мектептер. Өлеңтану ғылымының негіздері. Құзыреттер: Оқу үдерісін ұйымдастыру үшін әдебиет, филологиялық талдау және мәтінді интерпретациялау саласындағы білімді қолдану қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Филология ғылымына кіріспе
    Несиелер: 5

    Мамандыққа кіріспе.Тіл білімінің негізгі ұғымдары мен терминдері: "Фонетика және фонология", "Лексикология", "Грамматика". Фонетикалық, морфемдік, сөзжасамдық, морфологиялық және синтаксистік талдау. Әдебиет, оның пәні, әдеби көркем шығарма туралы ғылымның ұғымдық аппараты, әдеби шығарманы талдау мен интерпретациялаудың бастапқы дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс тілінің практикалық фонетикасы
    Несиелер: 5

    Орыс әліпбиі. Дауысты және дауыссыз дыбыстар. Қатты және жұмсақ, дауысты және саңырау дауыссыздар. Сөз, буын, стресс және ырғақ. Айтылу ережелері. Синтагматикалық бөлу. Интонациялық құрылымдардың түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың дамуының жалпы заңдылықтары Физиология, нерв жүйесінің гигиенасы, жоғарғы нерв қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл аппараты, вегетативтік жүйелердің ерекшеліктері. Балабақша ғимараттарына, топтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты:Қазіргі орыс әдеби тілінің лексикалық және фразеологиялық жүйесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны:Лексикалық бірліктердің парадигматикалық және синтагматикалық қатынастары, қазіргі орыс тілінің сөздік құрамы. Орыс лексикасының әлеуметтік дифференциациясы. Орыс фразеологиясы. Лексикология және фразеология саласындағы Заманауи процестер. Құзыреттер:Ғылыми және кәсіби қызметте қазіргі орыс әдеби тілінің лексикологиясы саласында теориялық және практикалық білімді қолдану қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс тілінің лексикасы мен фразеологиясы
    Несиелер: 5

    Лексикалық омонимия, синонимия, антонимия. Сөздік құрамы. Ескірген және жаңа лексика. Орыс лексикасының лексикалық қабаттары, шығу тегі бойынша ерекшеленеді. Қазіргі лексиканың стилистикалық саралануы. Фразеология. Әлемнің бейнесі, оның орыс тілінің лексикасы мен фразеологизмдеріндегі көрінісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің морфемикасы
    Несиелер: 4

    Морфема туралы ілім. Орыс тіліндегі морфемалардың түрлері. Орыс сөзінің морфемалық құрылымы. Сөздің морфемалық құрамы, оның қазіргі құрылымы және шығу тегі. Морфемалардың сөздегі рөлі бойынша жіктелуі. Морфемный анализ.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы
    Несиелер: 4

    Мақсаты:Орыс тілінің сөзжасамдық жүйесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны:Сөздің морфемасы және морфемдік құрылымы. Морфемалар арасындағы құрылымдық-семантикалық қатынастар. Сөздің негізі. Сөздің сөзжасамдық құрылымы. Қазіргі орыс тіліндегі сөзжасам тәсілдері. Сөзжасамдық модельдер және типтері. Құзыреттер:Ғылыми және кәсіби қызметте қазіргі орыс әдеби тілінің сөзжасам саласында теориялық және практикалық білімді қолдану қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • 19 ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Романтизм және реализм.Элегия және Баллада В.А. Жуковский. А.С. Грибоедовтың" Ақылдың қасіреті". А.с. Пушкин, М.Ю. Лермонтов, Н. В. Гоголь реализмге қозғалыс контекстінде. "Табиғи мектебі".

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • 19 ғасырдағы орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    Мақсаты:Тарихи-әдеби үрдістің заңдылықтары туралы, ХІХ ғ. орыс әдебиетінің әлемдік мәдениет жүйесіндегі рөлі туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны:Дәуірдің жалпы сипаттамасы. Әдеби-қоғамдық процесс. Орыс романтизмі. Азаматтық романтизм. Драматургия. Әлеуметтік проза. Поэзия. Құзыреттер: 19 ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихы, мәтінді талдау және интерпретациялау саласындағы жүйеленген теориялық және практикалық білімді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыруда болашақ мұғалімнің психологиялық-педагогикалық бағытын қалыптастыру. Педагогиканың әдіснамалық негіздері. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқыту мен тәрбиелеудің заңдылықтары, принциптері, мазмұны, әдістері, құралдары, формалары. Педагогикалық бақылау. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру жүйесіндегі нормативтік құжаттарда белгіленген кәсіби міндеттерді орындайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психология
    Несиелер: 3

    Психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы базалық білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының қалыптасуы мен дамуының қазіргі заманғы әзірлемелерін, барлық психологиялық ғылымның зерттеу тәжірибесін жинақтауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі орыс тіліндегі сөйлеу бөліктері
    Несиелер: 5

    Сөйлеу бөліктерін салыстырмалы анықтау. Сөйлеу бөліктерінің жалпы мағыналары. Сөйлеу бөліктерін анықтау негіздері. Сөйлеу бөліктері арасындағы негізгі қатынастар. Лексика-грамматикалық разряды сөздерді бөліп-бөліп сөйлеу.Грамматикалық сөйлеу бөліктерінің санаттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазіргі орыс тілінің морфологиясы
    Несиелер: 5

    Қазіргі орыс тілінің морфологиясы Мақсаты: Қазіргі орыс тілінде сөйлеу бөліктерінің жүйесі, формалар жасау және сөз өзгерту тәсілдері туралы тұтас түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны:Грамматикалық маңызы. Сөйлеу бөліктерінің жүйесі, олардың жіктелуі. Орыс тілінің морфологиялық нормалары, грамматикалық мәндер. Сөйлеу бөліктерінің грамматикалық сипаттамасы. Құзыреттер:Қазіргі орыс әдеби тілінің морфологиясы саласында ғылыми және кәсіби қызметте теориялық және практикалық білімді қолдану қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Әлеуметтік-мәдени қарым-қатынас саласындағы Орыс тілі практикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты:Ауызша және жазбаша түрдегі тиімді коммуникация үшін студенттердің тілдік және сөйлеу құзыреттілігін дамыту. Мазмұны:"Хобби, саяхат", "отбасы және отбасылық қатынастар", "білім беру", "Жастар және оның мәселелері", "Экология және климат" және т. б. тақырыптар бойынша ақпараттық-тақырыптық сипаттағы мәтіндер. Құзыреттер: Әлеуметтік-тұрмыстық және әлеуметтік-мәдени қарым-қатынас саласында ауызша және жазбаша түрдегі орыс тіліндегі коммуникацияға қабілеттілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ұлттық тәрбие
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, әдет - ғұрыптары мен дәстүрлері, өзіндік ерекшеліктері; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ халқының, бүкіл Қазақстан халқының құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; Жалпы адамзаттық құндылықтар- «Мәңгі» Мейірімділік, Ақиқат, Сұлулық идеалдарын тіркейтін, бейбітшілікті, тыныштықты сақтауға ықпал ететін өмір.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлемдік діннің дамуын қалыптастырудағы өнердің рөлін қарастыру. Мазмұны: әлемдік өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Дін қызметіндегі өнер түрлері, сәулет және кескіндеме және типография. Қазақстан аумағындағы исламдық сәулет ескерткіштері. Құзыреттіліктер: әлемдік өнердің эволюциясын және оның қазіргі дінтанудағы рөлін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • XX ғасырдағы орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Тарихи-әдеби үрдістің заңдылықтары туралы, орыс әдебиетінің әлемдік мәдениет жүйесіндегі рөлі туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: "Күміс ғасыр". Орыс әдебиеті "бірінші жылым". 20 ғасырдың 80-жылдары орыс әдебиетінің дағдарысы. Постмодернизм. Желілік әдебиет. Құзыреттер:20 ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихы, мәтінді талдау және интерпретациялау саласындағы теориялық және практикалық білімді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Contemporary Russian Literature
    Несиелер: 5

    Қазіргі әдеби процестің негізгі белгілері. 20-21 ғасырлар тоғысындағы орыс реализмі. Қазіргі поэзия. Қазіргі драматургия. Қазіргі Ресейдегі бұқаралық әдебиет. Қазіргі әскери проза. Қазіргі әйелдер прозасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Орыс тілінде сөйлеу тәжірибесі
    Несиелер: 50

    Тақырыптар бойынша ақпараттық-тақырыптық сипаттағы жазбаша мәтіндерді құрастыру: Өзіңіз туралы әңгіме. Өмірбаяны. Сауалнама. Хабарландырулар. Отбасылық, туыстық байланыстар. Үйлену тойы. Отбасы. Балалар проблемалары. Отбасы туралы мақал-мәтелдер, фразеологизмдер. Сіздің үйіңіздің төбесі. Үйдің сыртқы түрі. Үйдің ішінде. Ұлы адамның үлкен үйі. Істің үй. Үй туралы мақал-мәтелдер, фразеологизмдер. Дос және достық. Қандай адамды нағыз дос деп атауға болады? Достық пен махаббат.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Синтаксистік бірліктердің типологиясы туралы тұтас түсінік қалыптастыру; синтаксис құбылыстарын практикалық талдау тәсілдерін меңгеру. Мазмұны: Сөйлем, оның белгілері. Сөз тіркестерінің түрлері. Сөйлемдегі синтаксистік байланыс түрлері. Сөз тіркесінің компоненттері, сөйлем мүшелері. Ұсыныстар түрлері. Құзыреттер: Ғылыми және кәсіби қызметте қазіргі орыс әдеби тілінің синтаксисі саласында теориялық және практикалық білімді қолдану қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. инклюзивті білім берудің педагогикасы мен психологиясы. Инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ЖТД бар тұлғаларға арналған жеке білім беру бағдарламалары мен бағыттарын жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мәдениаралық байланыс негіздері
    Несиелер: 5

    Мәдениетаралық коммуникация, ғылымның осы саласының мәселелері. Мәдениетаралық коммуникацияның нормалары, ережелері мен стильдері, әртүрлі мәдениет өкілдерінің ментальды ерекшеліктері мен ұлттық әдет-ғұрыптары, Шығыс және батыс мәдениеті өкілдерінің құндылық жүйелерін салыстыру. Төзімділік түсінігі. Коммуникативтік құзыреттілік негіздері. Мәдениетаралық интеграция жағдайындағы кәсіби қызмет (ғылыми-зерттеу, ұйымдастыру-басқару, өндірістік және әлеуметтік-технологиялық).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Орыс тілі шет тілі ретінде - В2
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Орыс тілін шет тілі ретінде меңгерудің 2 сертификаттық деңгейі шегінде коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Функционалдық стилистика. Ресми-іскерлік сөйлеу стилі. Іскерлік құжаттама және кәсіби қарым-қатынастағы коммуникация. Экологиялық мәселелер, қоғамның адамгершілік және әлеуметтік-мәдени мәселелері. Жаңалықтар мен сұхбат. Классикалық әдебиет. Құзыреттер: Қарым-қатынастың әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени және ресми-іскерлік салаларында табысты коммуникацияны жүзеге асыру қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Орыс тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Орыс тілі мұғалімінің әртүрлі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін әдістемелік ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздері және бастапқы әдістемелік дағдылар. Сабаққа дайындық, педагогикалық талдау және оқу процессінің рефлексиясы. Орыс тілін оқыту әдістемесінің пәні мен проблемалары. Орыс тілді оқыту мақсаттары. Мектептегі орыс тілінің құрылымы мен мазмұны. Орыс тілін оқыту әдістерінің жіктелуі. Сыныптан тыс жұмыстың негізгі формаларының сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жазбаша сөйлеу практикум
    Несиелер: 5

    Орыс әдеби тілінің ауызша және жазбаша түрі. Хаттар жанры. Әр түрлі жанрдағы әріптердің тілдік және стилистикалық ерекшеліктері. Эссе. Ауызекі сөйлеу, көркемдік, ресми-іскерлік, публицистикалық стильдің жазбаша мәлімдемелерін ресімдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Экономика және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес түсінігі. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық-экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Орыс тілінің В2 аудиовизуалды курсы
    Несиелер: 5

    Мақсаты:Диалогтар. Жаңалықтар Хабарландырулар. Мәдени мазмұндағы мәтіндер. Көркем фильм. Мазмұны:Мазмұны бойынша аяқталған аудиотекст мазмұнын, оның негізгі тақырыптық мазмұнын; сөйлеушінің негізгі мақсаттары мен уәждерін, оның сөйлеу пәніне және реципиентке қарым-қатынасының сипатын есту арқылы түсіну. Құзыреттер:Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік қарым-қатынас саласында ауызша және жазбаша түрдегі орыс тіліндегі коммуникацияға қабілеттілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Орыс тілін шет тілі ретінде оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Орыс тілін оқыту әдістемесінің мәселелері мен мақсаттары. Мектептегі орыс тілінің құрылымы мен мазмұны. Орыс тілін оқыту әдістері. Сыныптан тыс жұмыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Озық шет тілі (Орыс тілі шет тілі ретінде – C1)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қарым-қатынастың барлық салаларында коммуникативтік құзыреттіліктің жоғары деңгейіне қол жеткізу. Мазмұны: Сөйлеудің ғылыми стилі. Заманауи көркем проза. Кез келген әлеуметтік-мәдени, моральдық-этикалық мәселе бойынша пікірталасқа қатысу. Ақпаратты талдау және бағалау элементтері бар эссе, хаттар жазу, өз ұстанымын анықтау. Сұхбат. Құзыреттер: Орыс тілін шексіз жағдайларда қарым-қатынастың барлық салаларында коммуникация құралы ретінде еркін пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • БАҚ тілі
    Несиелер: 5

    Мақсаты:Коммуникацияның мәдени-тілдікнегіздерін, газет, радио, теледидар, жарнама, интернет тілінің спецификалық қасиеттерін игеру; оқылған немесе тыңдалған мәтіндердің материалында сөйлей білуді дамыту. Мазмұны:Публицистика тілінің ерекшеліктері. Публицистикалық мәтіндерді оқу және шағын жанрдағы теле-және радиотекстерді тыңдау. Құзыреттер:Қарым-қатынастың әлеуметтік-мәдени саласында орыс тілінде коммуникацияға қабілеттілік, көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын қолдану, дискуссияны және полемиканы жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қашықтықтан оқытудың әдістемесі мен технологиялары
    Несиелер: 3

    Мақсаты:студенттерде қашықтан оқытуды ұйымдастыру үшін қажетті құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны:қашықтан оқытудың негізгі ұғымдары мен технологиялары. Интернет-білім беру, виртуалды білім беру. Қашықтан оқыту үшін сандық гаджеттер және сандық құралдар. Оқу сабақтарының типологиясы мен түрлері: Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, веб-сабақтар, қашықтан олимпиадалар, жобалар, конкурстар, вебинарлар. Қашықтан оқытудағы диагностика және бағалау. Қалыптасатын құзыреттіліктер:өзінің кәсіби қызметінде қашықтан оқытудың тәсілдерін меңгерген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Іскерлік хат
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Өзекті жағдайларда жазбаша іскерлік қарым-қатынас дағдысы мен дағдыны қалыптастыру. Мазмұны: Құжат мәтіннің ерекше түрі ретінде. Ұйым ішінде коммуникацияға қызмет көрсететін құжаттар; жұмысқа орналасу кезіндегі өзекті құжаттар: сөйлеу клише, құрылымы, мәтін логикасы. Іскерлік хат алмасу (қағаз және электронды): жалпы талаптар, этикет, құрылым, тілдік клише. Құзыреттер:Ресми-іскерлік қарым-қатынас саласында, нақты бизнес саласында орыс тілінде жазбаша нысанда табысты коммуникацияны жүзеге асыру қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тыңдау практикумы (С1)
    Несиелер: 6

    Мағынасы аяқталған аудиотекстің мазмұнын, оның негізгі тақырыптық мазмұнын; сөйлеушінің негізгі мақсаттарын, оның сөйлеу пәні мен реципиентке қатынасының сипатын тыңдау және есту арқылы түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әдебиетті оқытудың педагогикалық технологиялары
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Мектептегі білім берудің жаңартылуына және оны оқыту технологиясына байланысты мектептегі әдебиет курсын жетілдірудің негізгі үрдістерімен танысу. Мазмұны: Әдебиет әдістемесінің теориясы саласындағы заманауи ғылыми зерттеулер, жаңа педагогикалық технологиялар, әдістемелік жетістіктер, сөздік-мұғалімдердің озық тәжірибесі. Әдебиетті оқытудың педагогикалық технологиялары. Құзыреттер: Оқу процесінің тиімділігін арттыру үшін критериалды бағалау, сыни ойлау, ақпараттық, Денсаулық сақтау, инновациялық оқыту технологияларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Орыс тілі мен әдебиетін оқытудың ақпараттық технологиялары
    Несиелер: 5

    Қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдай және ақпараттандырудың филологиялық білімге әсері. Орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы Интернеттің филологиялық сегменті және іздеу технологиялары. Орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы статикалық Ақпараттық технологиялар. Оқу презентациясының артықшылықтары мен кемшіліктері. Орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы интерактивті технологиялар. Web-2.0-филологиялық білім берудегі технологиялар. Орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы қашықтықтан оқыту формалары және желілік өзара әрекеттесу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • С1 орыс тілінің аудиовизуалды курсы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Мазмұнның имплициттік тәсілдері қолданылатын аудио -, видеотекст мағынасы бойынша аяқталған тыңдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Полилогтар. Сұхбат. Танымал ғылымның мәтіндері, публицистикалық стиль. Көркем фильм. Құзыреттер: Қарым-қатынастың шектелмеген салалары мен жағдайларында ауызша және жазбаша нысанда орыс тілінде коммуникацияға қабілеттілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Оқу қызметін ұйымдастыру және мектепте оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Орта мектепте Педагогикалық үдерісті ұйымдастыру нысандары және Қазақстандағы заманауи білім беруді жаңғырту жағдайында оқыту әдістемесі туралы түсінік. Білім беруді дамытудың заманауи үрдістері. Қазақстандық білім беру стандарттары. Орта білім беру қызметкерлерінің кәсіби стандарттары. Орта білім берудің білім беру бағдарламасы. Қазақстан мектебінде оқу қызметін ұйымдастыру формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON5

    әр түрлі жастағы балалардың дамуын диагностикалау әдістерін және инклюзивті білім беру нысандарын қолдана отырып, оқушылардың психофизиологиялық дамуының жалпы, жас, ерекше және жеке ерекшеліктеріне сәйкес оқу процесінде бірлескен және жеке іс-әрекетін ұйымдастырады

  • Код ON1

    негізгі мәдени құндылықтарды, толеранттылықтың, диалог пен ынтымақтастықтың қазіргі заманғы қағидаттарын басшылыққа ала отырып, жалпы адамзаттық және кәсіби міндеттерді шешеді, соның ішінде шетелдік мәдени қоғамда; командада жұмысты ұйымдастырады; ойлау мәдениетін, көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын, пікірталас пен полемиканы жүргізуді, өзінің кәсіби өсуі мен жеке дамуының траекториясын жобалауды көрсетеді

  • Код ON9

    академиялық адалдық мәдениетін түсініп, сақтай отырып, әлеуметтік және кәсіби міндеттерді шешу кезінде Гуманитарлық, әлеуметтік, экономикалық ғылымдардың жүйеленген теориялық және практикалық білімдерін біріктіреді

  • Код ON6

    көпмәдени ортадағы тұтас педагогикалық процесті басқарады: орта білім берудің жаңартылған мазмұны; тұлғаға бағытталған, мәдени және құзыреттілік тәсілдер, ақылды Білім; Әртүрлі білім беру мекемелері менеджментінің негізгі функциялары

  • Код ON8

    оқу процесінің тиімділігін арттыру үшін критериалды бағалау, сыни ойлау технологияларын, ақпараттық, Денсаулық сақтау, оқытудың инновациялық технологияларын қолдана отырып, педагогикалық процесті ұйымдастырады

  • Код ON10

    ақпаратты алу, бағалау, сақтау, дайындау, ұсыну және алмасу мақсатында АКТ және интернет құралдарын пайдаланады; білім беру және еңбек нарығының өзгеруін ескере отырып, интернет-қоғамдастық арқылы кәсіби қызмет саласына қатысады

  • Код ON4

    ғылыми және кәсіби қызметте негізгі әдебиеттану ұғымдарын қолданады; орыс және қазақ әдебиеттерін кезең-кезеңімен сипаттаудың негізгі кезеңдерін, бағдарламаға енгізілген көркем шығармалардың мазмұны мен поэтикасын, орыс әдебиеті классиктерінің өмірбаяны мен шығармашылық фактілерін сипаттайды

  • Код ON3

    орыс тіл білімі саласындағы негізгі ұғымдармен жұмыс істейді; коммуникативтік қызметті жүзеге асыру кезінде тілдік құралдарды дұрыс қолданады; сөйлеудегі орыс әдеби тілінің орфографиялық, орфоэпиялық, лексикалық, грамматикалық және стилистикалық нормаларын қолданады

  • Код ON2

    қарым-қатынасты орыс тілінде ауызша және жазбаша түрде әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік және кәсіби қарым-қатынас саласында, сондай-ақ нақты бизнес саласында тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл мәселелерін шешу үшін сәтті жүзеге асырады, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолданады

  • Код ON7

    мемлекеттік білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес кәсіби қызметте орыс филологиясы саласындағы теориялық және практикалық білімдерін қолданады, оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгерген

Top