Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «6В017-Тіл мен әдебиеті мұғалімін дайындау (қазақ тілі мен әдебиеті)» мамандығы бойынша білім беру бағдарламасының мақсаты: – пәндік сала бойынша көп мәдениеттілігін, коммуникативтілікті меңгерген, қазіргі заманғы ғылыми-практикалық деңгейде қызметтің педагогикалық саласында әлеуметтік маңыздылығы бар міндеттерді шығармашылық және жоғары кәсіби тұрғыда шешуге қабілетті, сонымен қатар жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке ие, төмендегідей бағыттар бойынша кәсіби қызметін жүзеге асыра алатын біліктілігі жоғары педагогикалық кадрларды даярлау: – оқушының жан-жақты дамыған тұлға ретінде тәрбиелеу және қалыптастыру; - пәндік салада жүйелі білімді қалыптастыру; - пәндік сала бойынша оқу үдерісін қазіргі заманғы ғылыми деңгейде ұйымдастыру; - ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру. Білім беру бағдарламасының негізгі міндеттері: - пәндік сала... қоғамның әлеуметтік тапсырысына және білім берудің әлемдік стандарттарына сәйкес мамандындарылуымен (траекториялардың және т.б. атауы) болашақ мұғалімдерді сапалы кәсіби даярлауды қамтамасыз ету; – пәндік сала... болашақ мұғалімдерде негізгі құзыреттіліктердің, сонымен қатар жалпы ғылыми және арнайы білімдер, білік пен дағдылардың жүйесін қалыптастыру; - дене, рухани және интеллектуалдық өзін-өзі дамытудың тәсілдерін меңгеру, психологиялық сауаттылықты, ойлау мәдениеті мен тәртібін қалыптастыру.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Ұлттық тәрбие
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, салт - дәстүрлері, өзіндік ерекшелігі; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ нанодының, бүкіл қазақстандық нанодтың құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; жалпыадамзаттық құндылықтар-бейбітшілік, бейбітшілік, зорлық-зомбылықты сақтауға ықпал ететін жақсылықтың, ақиқаттың, сұлулықтың "мәңгілік" мұраттарын тіркейтін өмір, Бостандық, ар-ождан, сенім, махаббат, бақыт.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тіл ғылымы және оның нысанымен таныстыру; тіл ғылымының өткені мен қазіргі деңгейі туралы ақпаратты шығармашылықпен игеруге баулу; ғылыми әдебиетті талдап, саралап, зерттеп оқып, өз білімін жүйелі түрде жетілдіруге бейімдеу. Мазмұны: тіл білімінің негізгі ұғымдар жүйесі, тілдің табиғаты, мәні, қоғамдық қызметі, тілдің құрылымы, қазіргі тіл ғылымының негізгі зерттеу бағыттары мен салалары қарастырылады. Құзыреттіліктері: Тіл ғылымы жайлы теориялық тұжырымдарға қатысты өз ойларын айта біледі, пікірлерін дәлелдей алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 5

    Мақсаты:Әдебиеттану мәселелерін, бастауларын, салаларын, әдебиет теориясының мәселелерін таныстыру. Мазмұны: Әдебиет туралы ғылым және оның салаларын және оның қосымша салаларын, нақты айтқанда әдебиеттің теориясының, сынының, тарихының бастау арналарын, әрқайсысының өзіндік табиғатына тән ерекшеліктерін талдап-таразылау арқылы түсіндіреді. Құзыреттіліктері: Әдебиет туралы ғылымның тарихынын, сөз өнерінің қоғамдық функциясын түсініп, практикада қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 3

    Балалар мен жасөспірімдердің өсуінің, дамуының жалпы заңдылықтары. Жүйке жүйесінің физиологиясы, гигиенасы, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл аппараты, вегетативтік жүйелердің ерекшеліктері. Мектеп ғимараттарына, сыныптарына, ауа ортасына, жарықтандыруға және жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі сандық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи сандық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Сандық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы сандық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Сандық робототехника. Оқыту процесінде сандық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Функционалды фонетика және оны оқыту
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Тіл дыбыстарының фонетикалық, фонологиялық табиғатын меңгерту. Мазмұны: Сегментті және суперсегментті фонетиканың негізгі бірліктерін қолданымдық ерекшеліктерін функционалды тұрғыда меңгерту. Отандық және шетелдік ғалымдардың зерттеулерін, қазақ графикасы мен орфографиясының негіздерін фонологияға, сингармонизм заңына, әліпби теориясына сүйене отырып талдауға үйрету. Құзыреттіліктері: Тіл дыбыстарының фонетикалық, фонологиялық табиғатын функционалды тұрғыда оқыту шеберлігі қалыптасқан

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Халық ауыз әдебиеті және оны оқыту
    Несиелер: 3

    Мақсаты: фольклортану ғылымындағы методологиялық мәселелерді, фольклордың табиғатын, ерекшеліктерін, көркемдік жүйесін, жанрларын, поэтикасын, даму-қалыптасуын, зерттелуін таныту. Фольклор, фольклортану ғылымының ерекшеліктері. Әлемдік фольклортану ғылымындағы теориялық бағыттар, мектептер. Жанрлары, поэтикалық тәсілдері, құралдары. Феодализм, Кеңес дәуіріндегі фольклор. Ертегілер. Аңыздар. Эпостар. Тарихи, тұрмыс-салт жырлары. Шешендік сөздер. Эпостық, лиро-эпостық жырлар. Құзіреттілігі: халық ауыз әдебиеті мұраларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жазу сауаттылығы және сөйлеу техникасы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Орфографиялық, орфоэпиялық білімдерін мәтін арқылы толықтыру. Мазмұны: Түрлі әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, мәтіндермен жүйелі жұмыс жүргізу арқылы оқушылардың сөздік қорларын байытып, сөйлеу тілдерін дамыту қажет. Интонация туралы жалпы түсінік. Фразалық және логикалық екпін. Сөйлеу техникасы. Құзыреттіліктері: қазақ тілінің құрылымы мен жүйесін, функционалдық бірліктердің ерекшеліктерін біледі, оларды коммуникативті мақсатқа жету үшін әлеуметтік жағдайларда пайдаланады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Білікті маман даярлауға, студенттердің қабілеттерін, дарындылығын көрсетуге, кәсіби біліктілікке жетуге жағымды жағдай жасау. Мазмұны: студенттер бойында кәсіпке қажетті білім, дағды, сапаны қалыптастыруға бағытталған оқытушылар мен студенттердің арасындағы біріккен іс-әрекет. Қалыптасатын құзыреттер: тәрбие, оқыту, білім беру, жоғары мектептің педагогикалық процесі, әлеуметтену, іс-әрекет табыстылығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психология
    Несиелер: 3

    Мақсаты:әртүрлі психикалық құбылыстар туралы білімді меңгеру негізінде студенттердің психологиялық ойлауын дамыту. Мазмұны:психология ғылым және тәжірибе ретінде. Сана. Жеке тұлға. Іс-әрекет. Тұлға психологиясы. Темперамент. Мінез. Қабілеттер. Ерік психологиясы. Эмоциялар мен сезімдер психологиясы. Танымдық процестер. Сезім. Қабылдау. Зейін. Жады. Ойлау және сөйлеу. Қиял. Қалыптасатын құзыреттіліктер: адамдардың психикалық жағдайы мен мінез-құлқының өзгеруін, динамикасын болжауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ тілінің лексикологиясы және оны оқыту
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазақ тілі лексикалық жүйесінің ғылыми теориялық негіздерін меңгерту арқылы студенттердің сөз байлығын жетілдіру, ой-өрісін кеңейту, оны оқытудың жолдарын үйрету. Мазмұны: Сөз, сөздік қор, сөздік құрам, сөздің көп мағыналылығы, ауыспалы мағына,омоним, синоним, антоним, диалект сөздер, фразеологизмдер т.б. теориялық тұрғыдан меңгертіп, оқытуда қолдана алу. Құзыреттіліктері: Сөз құдіретін түсінеді, кәсіби қызметінде пайдалана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әдебиет теориясы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты: 1) әдебиеттанудың бір бөлімі ретінде әдеби теорияның эстетикамен тығыз байланысы бар түсінігін қалыптастыру; 2) әдеби теорияның көркем практикадан тәуелділігін және оның соңғы тәжірибеге әсер ету мүмкіндігін көрсету, бұл өзінің мазмұны мен білім формаларында абстрагирленген ретінде қажеттілігінің негіздемесі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазақ тілінің сөзжасамы,морфологиясы және оны оқыту
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Сөздердің жасалу жолдары мен түрленуін орта мектепте оқытудың әдіс-тәсілдерін меңгерту. Мазмұны: Сөзжасам, морфология пәнінің нысаны, сөздердің жасалу тәсілдері, оның тарихи негізі, зерттелу аспектісі, сөзжасам теориясы мен номинация теориясының арақатынасы және оны оқытудың әдіс-тәсілдері, атауыш сөздер мен түбір сөздің айырым белгілерін, қосымшалардың түрлері мен функционалдық қызметін, грамматикалық мағынаның түрлерін, грамматикалық формалар мен нөлдік форма мәселелерін, грамматикалық категорияның ерекшіліктері қарастырылады. Талдауға сай келетін дидактикалық стратегиялар іріктеліп, түрлі тапсырмалар құрастырылады. Құзыреттіліктері: Білім алушылар сөзжасам,морфология саласы бойынша алған теориялық білімдерін практикалық тұрғыда бекіте алады, оны педагогикалық әдіс-тәсілдер арқылы оқыту процесінде қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ежелгі және хандық дәуір әдебиеті және оны оқыту
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Ежелгі түркі және Қазақ хандығы дәуіріндегі әдеби жәдігерліктерді жан-жақты таныстыру. Түркі қағанаты дәуіріндегі әдебиеті, оғыз дәуіріндегі әдебиеті, ислам дәуіріндег, қарахан дәуіріндегі,Алтын Орда дәуіріндегі,қазақ хандығы дәуіріндегі әдебиет. Құзіреттілігі: Ежелгі заманғы және қазақ хандығы дәуіріндегі әдебиетке ғылыми негізде талдау жасай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мектептегі жазба жұмыстарын жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Өзге тілде білім алатын оқушыларға қазақ тілінде жазба жұмыстарын жүргізудің әдіс-тәсілдерін үйрету; Мазмұны: Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі жазба жұмыстарының ерекшеліктері, қазақ орфографиясына тән негізгі заңдылықтар, жазба тілге тән белгілер, оларды қолдану, жазба жұмыстарының түрлері: эссе, жаттығулар, жазба кестелер, диктант т.б. оларға арналған тапсырмалар жүйесі, зерттелуі, қолданылуы қарастырылады. Жазба жұмыстарына тән әдіс-тәсілдер іріктеледі. Құзыреттіліктері: Мектептегі жазба жұмыстарын ғылыми-методологиялық және практикалық тұрғыда талдай алады, құрастыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Функциональды сауаттылықты дамыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Қазақ тіліндегі мәтіндерді оқып-талдау арқылы функционалдық сауаттылыққа, оның ішінде оқу сауаттылығына үйрету. Мазмұны: Мәтіндегі көтерілген ситуациялық немесе проблемалық мәселелердің оқу сауаттылығын дамытуда алатын орны, оқу сауаттылығына арналған тапсырмалар жүйесі, оқу сауаттылығы мен тіл үйретудің сабақтастығы, өзіндік ой-пікірін білдірудегі оқу сауаттылығының рөлі т.б. қарастырылады. Құзыреттіліктері: оқу сауаттылығының ғылыми-методологиялық негізін талдай алады, тапсырмалар жұйесін құрастыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Сөйлеу мәдениетін анықтау. Сөйлеу дұрыстығы. Сөзді дұрыс таңдау, сөздің формалары. Сөздің дәлдігі. Ұсыныстарды дұрыс құру. Сөйлеу мәнерлілігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Іскерлік қарым-қатынас түрлері

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ тілінің тарихы мен жазуын оқыту
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Бүгінгі тіл саясаты, оның ұлттық тілге қатысын қазақ тілінің тарихымен байланыста қарастыру. Мазмұны: Жазудың түрлерін, Орхон-Енесей жазба ескерткіштеріндегі руникалық, төте, латын жазуларына, кирилицаға тоқтала отырып, оларды халықтың тарихымен бірлікте оқытады. Білім алушы толық мағлұмат ала отырып, өздігінен ізденеді. Құзыреттіліктері: ғылыми зерттеуді ұйымдастыру қағидаларын, ғылыми ілімге қол жеткізудің және оны құрудың тәсілдерін түсінеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазақ әдебиетін орта мектепте оқытуға арналған нормативті құжаттар негізінде әдебиет пәнін жаңаша оқытудың методологиялық негізін айқындау. Мазмұны: Әдебиеттің өнер мен ғылым ретіндегі қызметін, идеологиямен, тарихпен сабақтастығын, өмірлік жағдаятпен байланыстылығын негізге ала отырып, рухани, эстетикалық, зияткерлік танымды дамыту, азаматтық борышты өтеуге тәрбиелеу мәселелері қарастырылады. Жаңартылған білім беру жүйесіндегі білім мазмұнына анализ жасау, әдебиетті оқытуда тиімді жаңа технологиялар интербелсенді әдістер сараланады. Құзыреттіліктері: Пәндерінің теориялық негіздерін және оларды оқытудың технологияларын қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелері. Даму мүмкіндігі шектеулі балалармен және олардың отбасыларымен жұмыс жасаудың психологиялық-педагогикалық технологиялары. Инклюзивті білім беру ұйымдарында педагогтармен және психологтармен өзара іс-қимыл жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ҚР-ның білім беру жүйесіндегі нормативті құжаттар: білім стандарттары, типтік бағдарлама, білім бағдарламаларымен танысу, қазақ тілін оқыту бойынша енгізілген жаңашылдықтарды зерделеу: Мазмұны: қазақ тілін оқытуға арналған жаңартылған білім беру бағдарламасындағы білім мазмұны, оның педагогикалық, психологиялық методикалық аспектілері талданады. Критериалды бағалау, оқытудың әдістері мен қағидалары, сабақты өткізу, оның құрылымы, білім беру технологиялары, инновациялық әдіс-тәсілдер, сыныптан тыс жұмыстар, теориялық білімді практикада қолдану жолдары қарастырылады. Құзыреттіліктері: Пәндерінің теориялық негіздерін және оларды оқытудың технологияларын қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • ХІХ ғасыр қазақ әдебиеті және оны оқыту
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Ұлттық әдебиеттің ХХ ғасырдың басындағы даму үрдістерін таныту. Мазмұны: Әдебиет тарихының проблемалық мәселелерін, қоғамдық өзгерістердің ақын-жазушылардың түсінік-танымына, көзқарастарына тигізген ықпалын, әдеби жанрлардың пайда болу, қалыптасу процестерін, жалпы көркемсөз өнеріндегі дәстүр мен жалғастық мәселелерін жан-жақты әрі ғылыми негізде талдау машықтарын игертіп, оны оқытудың жолдары меңгертіледі. Құзыреттіліктері: Көркем шығарманы тарихи - функционалдық әдіс контексінде талдай біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Көркем мәтінді әдеби талдау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Көркем мәтінді талдау арқылы мәтін мен автордың, оқырман мен мәтіннің арасындағы поэтикалық байланыстарды қарастыру. Мазмұны: Көркем әдебиеттің поэтикасын әдеби және сыни дискурс тұрғысынан қарастыру. Қазіргі қазақ әдебиеті шығармаларын зерттеу мен талдаудың әдістері, тәсілдері, теориялық білімді практикамен ұштастыру, жүйелі түрде толықтыру дағдыларын игеру. Құзыреттіліктері: Көркем шығарманы тарихи - функционалдық әдіс контексіндегі талдай біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қашықтан оқытудың әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: кәсіби қызметтің жаңа түрі - қашықтан оқытуды ұйымдастыру және іске асыруға қажетті студенттердің құзырлылығын қалыптастыру. Мазмұны: Қашықтан оқытудың негізгі түсініктері мен технологиялары. Қашықтан оқытуға арналған цифрлық гаджеттер мен цифрлық құралдар. Қашықтан оқытудың түрлері мен формалары: қашықтан оқыту Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, қашықтан жарыстар мен жобалар, конкурстар, вебинарлар және т.б. Қашықтан оқытудағы бақылау мен бағалау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен пНОзаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан Ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • ХХ ғасырдағы қазақ әдебиеті және оны оқыту
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазақ әдебиеті тарихының ХХ ғасырдың басындағы әдеби үрдіс және оны оқыту жайында кең көлемді мағлұмат беру болып табылады. XX ғасыр басындағы казақ елінің саяси, әлеуметтік жағдайы және ұлттық мәдениеттің даму бағыттары. Әдебиетінің тарихын оқытуда дәстүрлі және инновациялық әдістер, жаңа технологиялар. Құзіреттілігі: ХХ ғасыр басындағы әдеби құбылыстарды талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Функционалды синтаксис және оны оқыту
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Оқушы ойын жеткізу барысында дұрыс сөйлем құрауға үйрету. Мазмұны: Білім алушылардың грамматика саласы бойынша теориялық білімдерін тереңдетіп, біліктіліктерін дамытады, осы білімді игерумен қоса түсіне, зерттей және тілші-ғалымдар көзқарастарын салыстыра отырып, функционалдық тұрғадан меңгерту көзделеді. Жинақтаған білімдерін өзгеге қалай оқыту жолдары үйретеді. Құзыреттіліктері: теориялық білімдерін тілші-ғалымдардың көзқарастарымен салыстыра отырып, функционалдық тұрғада оқытуға қабілетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ілгермелі шетел тілі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты (В2 деңгейі-озық ағылшын тілі) студенттерде мәдениетаралық және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, мағыналардың жіңішке реңктерін көрсете білу, лексика мен грамматиканы күрделендіре білу, сирек кездесетін, шағын жиіліктегі сөздер мен құрылымдарды тиімді есте сақтау және ұзарту. Пән аясында әсерді, оқиғаны, армандарды, үміт пен ұмтылысты сипаттау үшін тақырыптар қарастырылады. Қалыптасатын дағдылар: өз пікірін баяндау, түпнұсқада ағылшын тіліндегі фильмдерді түсіне білу, нұсқауларды, жарнамалық брошюраларды, хаттарды, қысқа ресми құжаттарды оқу, таныс немесе қызықты тақырыптағы байланысты хабарлама (эссе, хат, Нұсқаулық) жаза білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Мақсаты: экологиялық тепе-теңдікті сақтай отырып, қоршаған әлемге ұқыпты қарау тәсілдерін зерттеу. Мазмұны: табиғат пен қоғам қатынасының негізгі теориялары. Мальтузианизм және оның қазіргі заманғы түсіндірмелері. ҚР-дағы Тұрақты дамудың заманауи тұжырымдамалары, стратегиялары. Адам экологиясы мәселесі, сондай-ақ оның жаны мен денесінің денсаулығын сақтау. Құзыреттер: табиғат пен қоғамның экологиялық тепе-теңдігін сақтаудың негізгі заңдылықтарын біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Педагогикалық риторика
    Несиелер: 4

    Мақсаты: кәсіби педагогикалық және ғылыми аяда өнімді қарым-қатынас жасай алатын жан-жақты коммуникативтік тұлғаны қалыптастыру мақсатында тиімді коммуникативтік әсер ету мен өзара әрекет етуді меңгеру. Мазмұны: Педагогикалық риторика және тиімді тілдік қарым-қатынас ұстанымдары. Қарым-қатынастың вербалды және бейвербалды қырлары. Вербалды агрессия және балалар мен жастар арасындағы тілдік мінез-құлықтың арнайы түрлері.Көпшілік алдында ғылыми сөз сөйлеу шеберлігінің негіздері. Қалыптасатын құзыреттіліктер: қызметтің кәсіби және ғылыми салаларында әдеби орыс тілінің ауызша және жазбаша формаларында қарым-қатынас жасай алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің этикалық және заңнамалық негіздерін зерделеу. Мазмұны: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің конституциялық негіздері. Мемлекет және діни бірлестіктер. Діни бірлестіктерді тіркеу. Тіркеу кезінде заңнамалық негіздерді орындау. ҚР-да ар-ождан және діни сенім бостандығын қамтамасыз етудің этикалық және әлеуметтік-мәдени мәселелері.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтаудың өзекті мәселелері. Құзыреттілігі: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтаудағы мемлекеттік саясаттың негізгі талаптарын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әлем әдебиеті және оны оқыту
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Әр елдің тарихының әдебиетке тигізген әсерін, одан туындаған әдеби мектептер мен бағыт, ағымдардың өзіндік ерекшелігіне мән беріп, типологиялық, салыстырмалы, аналитикалық талдау жасауға үйрету. Мазмұны: Әлемдік руханияттың бастау көзі болған эллиндік әдебиеттен бастап әлем әдебиетінің негізгі туындыларымен танысады. Құзыреттіліктері: Отандық және әлем әдебиетінің даму заңдылықтары мен басты тарихи кезеңдерін меңгерген

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: еңбек нарығындағы тіршілік қауіпсіздігі негіздерін қарастыру. Мазмұны: адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі қоғамдағы тұрақсыздандырушы факторлар, олардың алдын-алу әдістері мен әдістемелері. Алғашқы көмек көрсетудің техникалық-технологиялық негіздері, сондай-ақ төтенше жағдайларда санитарлық-гигиеналық нормаларды сақтау. Құзыреттілігі: қазіргі ортада тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз етудің заманауи тәсілдеріне игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазіргі қазақ әдебиеті және оны оқыту
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Шығармаларды идеялық-тақырыптық тұрғыдан, жанр, көркемдік жүйе бойынша меңгерту Мазмұны: Қазіргі қазақ әдебиетінің шығармаларын идеялық-тақырыптық тұрғыдан, жанр, көркемдік жүйе бойынша талдау, студенттердің білімін теориялық және практикалық тұрғыдан жүйелі түрде толықтыруға дағдыландыру және оны оқытудың жолдарын меңгерту. Құзыреттіліктері: өзгеріп тұратын әлеуметтік және экономикалық жағдайларда білім беру үрдісін жүзеге асыруға қабілетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Артобразование
    Несиелер: 5

    Отандық өнер мен көркем мәдениеттің ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Курс өнердің барлық түрлерін қамтиды, бұл қазақтардың адамгершілік-эстетикалық әлемі эволюциясының жалпы көрінісін, әдет-ғұрып элементтерін және қазіргі қазақстандық келбетін қалыптастыру үшін олардың маңызын құруға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON2

    Тәрбие мен білім берудің жаңа философиясын түсінеді, педагогикалық қызметінде басшылыққа алады; Ғылыми зерттеуді ұйымдастырудың ұстанымдарын, ғылыми білімдерді құрастыру мен оған қол жеткізудің тәсілдерін түсінеді

  • Код ON6

    Сандық технологияның дамуымен байланысты көпфункциональды ақпараттар легімен жұмыс істейді, өзгерістерге тез бейімделеді, тіл үйренуге бейім, ынтымақтастық жағдайында топта жұмыс істейді және сыни ойлай алады

  • Код ON4

    Инклюзивті білім беруде әр түрлі жастағы балаларды дамыту үшін диагностикалық әдістерді қолдана алады, педагогикалық-психологиялық ерекшеліктерді, салауатты өмір салтын меңгереді, оқытудың, тәрбиелеудің әртүрлі теорияларын біледі, субъективтілік, коммуникативтілік, ізгілік және толеранттылық, ұлттық құндылықты бойға сіңірудің әдістемелік тәсілдерін қолдана алады

  • Код ON3

    Нарықтық экономика мен саяси үрдістердің тірек ұғымдары мен негізгі заңдылықтарын, кәсіпкерлік-инвестициялық қызметтің негіздерін меңгереді

  • Код ON1

    Қоғамдық пәндерден игерген білімдерін әлеуметтік және кәсіби міндеттерді шешуде қолданады, академиялық адалдық мәдениетін сақтап отырып, қағидаларын түсіне алады

  • Код ON5

    Балалар іс-әрекетінің әртүрлі түрлерін ұйымдастырудың әдіс-тәсілдеріне ие, оқушылардың ғылыми-зерттеу және жобалық жұмыстарына, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологиялармен (SMART және STEM технологиялары) білім беру процесіне байланысты сабақтан тыс жұмыстарды, дене тәрбиесін ұйымдастырудың әдістерін қолданады

  • Код ON7

    этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды, қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін, ұлттық тәрбиенің заңдары мен қағидаларын ескере отырып, көп мәдениетті ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру тәсілдеріне ие

  • Код ON8

    ойын жүйелі, сөз мәдениетінің талаптарына сай ауызша және жазбаша түрде тұжырымдап жеткізеді, сөз саптау тәсілдері (баяндау, сипаттау, пайымдау) мен сөйлесім әрекетін меңгереді, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін біледі және оларды танымдық әрекеттерді белсенді меңгеруде, өзін-өзі дамытуда, білімін жетілдіруге орынды қолданады

  • Код ON9

    ақпараттар ағынында қажетті информацияны анықтап, іріктеп, өңдеп, жетілдіріп, сақтап жеткізудің әдістері мен тәсілдерін қолданады; сандық технологиямен жұмыс істейді, жаңа контент жасай алады

  • Код ON10

    тіл мен әдебиет салаларын оқытуда педагогикалық-психологиялық ерекшеліктерді меңгереді, кәсіби өсу жолында өзінің білім траекториясын құрастырады

  • Код ON11

    қазақ тілін оқытудың интерактивті әдіс-тәсілдерін, инновациялық технологияларын меңгереді, педагогикалық тәжірибеде орынды қолданады

  • Код ON12

    қазақ әдебиетінің тарихын, теориялық мәселелерін және даму бағыттары мен үрдістерін біледі және көркем шығарманы талдауда қолданады

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 6B01701-Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

Еуразия гуманитарлық институты

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі және әдебиеті
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиетінің оқытушылары
Бакалавриат

Орталық-Азия Университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиетінің мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top