Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01601 Тарих пәні мұғалімі, тарихшы-зерттеуші, гуманитарлық пәндер оқытушысы в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәнде тарих ғылымының ерекшеліктері, тарихи заңдылықтар мен құбылыстар, тарихи ұғымдар, дәуірлер, даму ерекшеліктері, өркениетер мен мәдениеттердің даму ерекшеліктері оқытылады. Пән тарихшы маманға қажетті біліктер мен дағдыларды қалыптастыруға ықпал ететін әдіс-тәсілдері мен оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 3

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты: студенттердің академиялық мәтіндерді құрастыру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Оқу пәнін оқытудың міндеттері: студенттерді академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен, жанрларымен, академиялық мәтіндерді жазуға қойылатын талаптармен таныстыру және дереккөздермен, кітапханалық және Интернет-ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын, академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ежелгі дүние тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - ежелгі әлемдік тарихты отандық және әлемдік тарихтың қазіргі заманғы үрдістеріне сәйкес зерттеу. Пәннің негізгі бөлімдері: Ежелгі әлемнің мәдениеті, Ассирия, Аккад, Шумер, Византия

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Археология
    Несиелер: 5

    Археологиядағы ағымдық үрдістерді зерттеу үшін тарихи ғылымның ажырамас бөлігін қамтамасыз ету. Пәннің негізгі бөлімдері - археология, тарихи қорғандар, ескерткіштер, тұрақтар құнды тарихи деректер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстанның ежелгі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақстанның ежелгі тарихын зерттеудің мақсаты отандық және әлемдік тарих тарихындағы қазіргі заманғы үрдістерге сәйкес Қазақстанның ежелгі тарихын зерделеуді көрсету болып табылады. Пәннің негізгі бөлімдері ежелгі Қазақстан аумағын мекендейтін тайпалар мен тайпалардың пайда болуы, орналасқан жері, саяси тарихы, әлеуметтік құрылымы және бай материалдық және рухани мәдениеті болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ортағасырлар тарихы
    Несиелер: 5

    Орта ғасыр дәуірінің негізгі мазмұны, оның ерекшеліктерін анықталады, жаңа әлемдік дүниетанымдық жүйенің пайда болуы мен дамуы, жаңа өркениет жүйесі туралы түсінік беріледі. Оның мазмұны Батыста, Еуропада, екі әлемнің синтезі - ежелгі, қазірдің өзінде христиан, және оның уақытында жоғары ұйымдастырылған және қиянатсыз, әлі күнге дейін пұтқа табынушылық, мемлекет құрылмаған. Екі әлемнің одағы Ренессанстың, Ұлы Географиялық ашылымдардың, Реформацияның және революцияның, феодализм элементтерінің жойылуына және капиталистік қатынастардың туындауына әкелді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Алтын Орданың тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақ хандығының қалыптасуы мен даму тарихы, әлемдік тарихтағы орны мен маңызы, пәннің негізгі бөлімдері Ақ Орда, Моғолстан, Әбілқайыр хандығы негізінде Қазақ хандығының қалыптасуы, қазақ халқының, қазақтардың, қазақ хандығының дамуы, Алтын Орданың тарихы, тарихнамасы және аумағы, халқы, шекарасы, әкімшілік және саяси құрылымы туралы ақпарат беретін Алтын Орданың қалыптасуына, саяси тарихына және әлеуметтік-экономикалық жағдайына шолу жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның ортағасырлар тарихы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - ортағасырлық Қазақстан тарихын (VI-ші кезең - XVII ғасырдың басы) зерттеу, тарихи үдерістердің негізгі бағыттарын анықтау, Қазақстан аумағында Еуразия халықтарының тарихы мен өзара қарым-қатынасында тарихи оқиғаларды көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам туралы ғылым жүйесін дамытудағы және мұғалімнің практикалық іс-әрекетіндегі педагогиканың орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі педагогиканың негізгі принциптері мен педагогикалық мәселелерді шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері, тәрбиенің заманауи педагогикалық теориялары мен тұжырымдамалары, жаңа педагогикалық технологиялар, оқытудағы инновациялар, тұлғаны дамыту және тәрбиелеу, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері және вариативті бағдарламалары, пәндік дамытушы білім беру ортасын құру мәселелері, оқыту процесін ұйымдастыру, оқытудың интерактивті әдістері, мектеп жұмысындағы сабақтастық, басшылық, бақылау және мектептерді басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Батыс пен Шығыстың ортағасырлық тарихы
    Несиелер: 5

    * Ортағасырлық өркениеттердің даму ерекшеліктерін зерттейді; * қалалардың білім беру үрдістері, ортағасырлық мәдениеттің пайда болуы, жаңа үлгідегі адамның қалыптасуы арасындағы байланыс; Батыс пен Шығыстың дамуының жалпы және ерекше белгілері; Тарихи терминдер мен ұғымдар. Ортағасырлық кезеңдегі Батыс пен Шығыстың көрнекті тарихи тұлғалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Еуропа мен Американың жаңа заман тарихы
    Несиелер: 5

    Пән Еуропа мен Америка елдерінің жаңа кезеңдегі саяси, экономикалық, әлеуметтік өзгерістер мен процесстері, мемлекеттік құрылымы, даму тенденциялары жайында түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Батыс пен Шығыстың жаңа заман тарихы
    Несиелер: 5

    Батыс және шығыс елдерінің жаңа кезеңдегі тарихи даму ерекшеліктерін, жетекші мемлекеттердің әлеуметтік-мәдени, саяси, экономикалық өмір сүру салаларында болған нақты фактілер мен сапалы өзгерістерді мазмұндық ашатын негізгі тұжырымдамаларды түсіну; - жаңа уақыттың көрнекті тарихи тұлғаларын білу; - бағдарламада көрсетілген жаңашылдықты зерделеуде негізгі тарихнамалық дәстүрлерге бағдарлай білу, оларды ұғынудағы қазіргі заманғы үрдістерді ашу; негізгі ғылыми бағыттардың жетістіктерін сыни бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім беруде IT қолдану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды (АКТ) қолдану бойынша білім алушының құзыреттілігін қалыптастыру негізін құрайтын білім беру мен білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдалану саласындағы білім, білік және дағды жүйесін дамыту. "Білім беруде IT қолдану" курсында мұғалімнің күнделікті қызметінде компьютерді пайдалануға байланысты жалпы мәселелер, компьютердің дидактикалық құрал ретіндегі мүмкіндіктері қарастырылады. Практикалық материал ретінде мектептің оқу үрдісінде АТ-ны қолдану мәселелері қарастырылады: әртүрлі бағыттағы Педагогикалық бағдарламалық құралдарды пайдалану; нақты объектілерді (оқу боталарын) басқаруды жүзеге асыру; виртуалды модельдермен компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру және өткізу; жаһандық және жергілікті желілерде әртүрлі формадағы ақпаратты мақсатты іздестіруді жүзеге асыру, оны жинау, жинақтау, сақтау, өңдеу және беру; оқушылардың зияткерлік бос уақытын ұйымдастыру және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қосалқы тарихи пәндер
    Несиелер: 5

    Тарихи пәндер бойынша тарихи білім және тарихи деректер мен туындылардың пайда болуы мен даму тарихы. Пәннің негізгі бөлімдері: палеография, геральдика, филантропия, тарихи метрология, хронология, нумизматика, генеалогия, тарихи информатика. Пәннің мақсаты - қазіргі заманғы тарихшы және тарихи ақпараттық кеңістіктегі болашақ тарихшылардың компьютерлік жұмыстардағы ақпараттың ғылыми зерттеулерде практикалық қолданылуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік негізі және ментор стартаптары
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тарихи информатика
    Несиелер: 5

    Пән барысында сандық деректердің барлық түрлерін жинауға, талдауға және өңдеуге арналған әдіс-тәсілдер және оны тарих ғылымында қолдануға үйрену жүзеге асады. Ақпараттың басқару құралы ретінде компьютерлік техникамен жұмыс істеу, азіргі заманғы тарихи және тарихи ақпаратты таңдау, оқу кезінде ақпараттық технология жетістіктерін қолдану білу жүзеге асады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты: экологиялық ойлау және қауіпсіз өмір сүру негіздерін меңгерген қауіпсіз үлгідегі экологиялық білімді тұлғаны қалыптастыру; адамның денсаулығы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету қағидаттарын зерделеу, экологиялық мәдениетті, салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін арттыру және іс-қимылдың, өмір қауіпсіздігінің, жергілікті қоғамдастық пен табиғаттың тұрақты дамуының жүйелі салдарын (тәуекелдерін) болжау және бағалау білігін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәнгілік ел идеясы және рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: мамандардың жаңа буынын, ұлттық сана-сезімнің, ұлттық рухтың, патриотизм рухының, тарихи сана мен әлеуметтік жадтың даму деңгейі жоғары қоғамның әлеуметтік белсенді мүшелерін; мемлекетіміздің тұрақтылығын, тәуелсіздігін, қауіпсіздігін сақтау бойынша белсенді және батыл іс-қимылдарға дайын, басқа мәдениеттер өкілдерімен сындарлы диалог құруға қабілетті кәсібилік пен бәсекеге қабілеттілік рухын тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: болашақ педагогтердің білім алушылармен тәрбие жұмысын жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: оқушылардың, сынып ұжымының және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен және т. б. қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның жаңа заман тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл пән тарихи тұлғалардың негізгі тарихи оқиғалары мен рөлін қарастырады және зерттейді. Пән Қазақстанның әлемдік тарихи үдерістегі орнын анықтайды. Жоғары білімі бар заманауи маманның Қазақстан тарихын толық қабылдауы қажет. Өз Отанының тарихын, халықтар мен мемлекеттердің орны мен рөлін біле тұра, қазіргі Қазақстан аумағында жұмыс істейтін әртүрлі тарихи кезеңдерде әлемдік тарихты дамыту процесінде Қазақстан Республикасы Қазіргі заманғы мемлекеттің әлемдегі рөлі мен орнын түсінуге болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуының ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаттары: оқушылардың физиологиялық даму ерекшеліктері туралы білімдерін біріктіру және жүйелеу; студентте балалар ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, функционалдық мүмкіндіктері туралы тұтас және тұрақты түсінік қалыптастыруға ықпал ету; мектеп жасындағы балалардың дене және ақыл-ой қабілеттерін қолдауға бағытталған жұмыста болашақ педагогтың кәсіби құзыреттіліктерін кеңейту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстан мәдениетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақ мәдениетінің бастауы туралы түсінік беру, заманауи қазақстандық кинотеатр, театр, опера және балет, әдебиет, өнер, сондай-ақ Қазақстан Республикасының көрнекті мәдениет қайраткерлерінің қалыптасуын зерделеу жүзеге асады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сандық білім беру ресурстарын жасақтау
    Несиелер: 5

    "Сандық білім беру ресурстарын жасақтау" пәнін оқу "АКТ", "білім беруде IT-ны қолдану" курсының біліміне негізделеді. Пәнді оқу барысында студенттер педагогикалық жобалау негіздерін меңгеруі керек, білім беру қызметінде электрондық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін пайдалану есебінен оқу процесін қалай қарқындатуға болатынын түсіну керек (оқыту процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру; пәнаралық байланыстарды тереңдету; қажетті ақпаратты іздеу көлемін ұлғайту және оңтайландыру; танымдық қызметтің белсенділігін арттыру); білім алушының тұлғасын дамыту, ақпараттық қоғам жағдайында жеке тұлғаны қолайлы өмірге дайындау (ойлаудың әртүрлі түрлерін дамыту; коммуникативтік қабілеттерін дамыту; компьютерлік графиканы, мультимедиа технологиясын пайдалану есебінен эстетикалық тәрбие беру; ақпараттық мәдениетті қалыптастыру, ақпаратты өңдеуді жүзеге асыру қабілеті).

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Азия және Африка елдерінің жаңа заман тарихы
    Несиелер: 5

    Жаңа замандағы Азия мен Африка елдерінің тарихи дамуындағы маңызды белестерді оқытады. Бұл елдердің дамуындағы айырмашылықтар, мәдени және саяси құрылымының ерекшеліктері туралы білім қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шығысты отарлау тарихы
    Несиелер: 5

    Азия және Африка елдерінің мемлекеттік құрылымының дамуы және олардың отарлық езгіге түсуінің себептері айтылады. Тарихи оқиғалар мен тарихи тұлғалары зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу және ұйымдастыру негіздері
    Несиелер: 5

    Пән шеңберінде студенттер ғылыми зерттеулердің негізгі заңдарымен; тарихи зерттеулердің негізгі мәселелерін іріктеу және талдау, ғылыми жұмысты ұйымдастыру формалары, академиялық жазба, тұжырымдамалық шешімдер жасау, техникалық аппаратын рәсімдеу талаптарымен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша тарихты оқыту теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жаңартылған білім беру бағдарламасының мақсаты мен міндеттерін, мазмұнын, күрделілігінің өсу тәртібін біледі және түсінеді; жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша педагогикалық тәсілдер мен оқу материалдарын қолданады; мақсатқа жету үшін сыни бағалау жүйесін қолдана алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Зерттеу жұмысына кіріспе
    Несиелер: 5

    Студенттер ғылыми зерттеулер жүргізудің негізгі талаптарымен танысып, реферат, коллоквиум, эссе, ғылыми баяндама жазу және орындауды үйренеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарихи өлкетану
    Несиелер: 5

    Пән өлкенің тарихын жалпы тарихи үдеріс мән-мәтінінде зерттеуге және локалды тарих ұғымында оқып-үйренуге арналады. Егемендікті иеленуі мен Қазақстанның тәуелсіз даму жолына енуіне байланысты ұлттық тарихтың «ақ таңдақтарын» анықтаудың маңызы артып келеді. Пән белгілі бір аймақтың тарихын, әлеуметтік-экономикалық, саяси, мәдени дамуын, табиғат жағдайын жан-жақты зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХХ-ХХІ ғғ. дүниежүзі тарихы
    Несиелер: 5

    XX-XXI ғасырдағы әлемдік саяси құрылымның дамуына ықпал еткен саяси процесстер, тарихи тұлғалар, әлемдік қауымдастық, жахандық мәселелер , халықаралық ұйымдар, осы кезеңнің маңызды тарихи оқиғалары туралы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орталық Азия елдеріндегі этносаяси үдерістер
    Несиелер: 6

    Орталық Азия аймағындағы қазіргі этносаяси процестердің ерекшеліктері баяндалады. Пәнді оқытуда этно-саяси процесстер ұғымы, ұлттар мен ұлттық қатынастардың негізгі ұғымдарын зерттеуге негізделген олардың эволюциясы, этносаралық қақтығыстарды болжау әдістемесін қарастыру, Орталық Азия мемлекеттеріндегі этносаралық шиеленістер мен қақтығыстардың объективті ішкі себептерін түсіну және талдау, өңірлік этнонализмнің ерекшеліктерін, оның өсуінің негізгі себептерін түсіну, Орталық Азия мемлекеттеріндегі этносаралық шиеленістердің себептерін бейтараптандыру бойынша алдын-алу шараларының жүйесін ұғыну бойынша мәселелер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еуропа мен Америка елдерінің қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманның негізгі кезеңдері, тарихи үдерістердің қозғаушы күштер, саяси өзгерістер, тарихи тұлғалар, саяси-экономикалық процесстер туралы, тарихи дамуға ықпал еткен мемлекеттер тарихы баяндалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: "бағалау", "бағалау жүйесі", "бағалау критерийлері" ұғымдарымен таныстыру; оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың бірыңғай технологиясын оқу; 12 жылдық білім берудің концептуалды ережелерін ескере отырып, оқу нәтижелерін критериалды бағалаудың қазақстандық жүйесін қолда бар ғылыми жетістіктер негізінде оқу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: мектеп жасындағы балалардың физикалық және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін зерттеу: мүмкіндігі шектеулі, эмиграцияланған, девиантты, дарынды және т.б. интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру үдерісіне, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Азия және Африканың қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 6

    Қазіргі заманғы Азия мен Африка мемлекететінің даму ерекшеліктері бойынша білім беріледі. Азия мен Африкадағы индустриалды өркениеттегі экономикалық, саяси және әлеуметтік процестердің сипаты, бірінші және екінші дүниежүзілік соғыстар, өнеркәсіптік қоғамның индустриалды дағдарысы және постиндустриалды өркениеттің қалыптасуы, биполярлы әлем, ғылыми-техникалық революция , XXI ғасырдағы жаһандық даму мәселелері баяндалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тәуелсіз Қазақстан Республикасының тарихы
    Несиелер: 5

    Тәуелсіз Қазақстан Республикасының тарихы: 20ғ. басындағы Қазақстанның саяси, әлеуметтік-экономикалық жағдайы, мәдени дамуы мен саяси тарихи жағдайлары туралы қарастырылады Қазақстанның қазіргі заман тарихын отандық және дүниежүзілік тарих ғылымының қазіргі даму үрдістеріне сай зерттелуін көрсету

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кіріктірілген оқыту бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Студенттердің дүниетанымын және олардың танымдық құзыреттілігін қалыптастыру. Әлемнің тұтас көзқарасын қалыптастыруға, маңызды қарым-қатынастарды, құбылыстар мен процестерді түсінуге үлес қосады әр түрлі пәндерден алынған мәліметтерді пайдалана отырып, терең және әртүрлі білім алу мүмкіндігін, жаңа оқиғалар мен құбылыстарға толығымен әсер етеді. Білімді синтездеу, білімді бір пәннен екіншісіне ауыстыру мүмкіндігі, осының арқасында шындықты біртұтас қабылдау жүзеге асырылады, жеке тұлға шығармашылық, дербес, жауапты, толеранты, сауаты қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарихи процесс және таным теориясы
    Несиелер: 5

    Тарихты немесе өткенді түсіндіру қоғамдық сананың бөлігі, саяси және идеологиялық түсініктің бір бөлігі және әлеуметтік даму стратегиясын айқындаудың маңызды көзі болып табылады. Пәннің негізгі бөлімдері: тарих философиясы мен заманауи дәуірдің міндеттері, тарихтың кең мағынасы, пәннің категориялық аппараттары: әдіс, әдіснама, тарих философиясы, тарихи философия, эпистемология, білім әдісі, тарихи білім, тарихи процесс, тарих, тарихи теория, өркениет, мәдени және тарихи жүйе, тарихи сана.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстандағы ұлт-азаттық қозғалыстар тарихының тарихнамасы
    Несиелер: 8

    Қазақстанның азаттық қозғалысын зерттеушілер, әрбір азаттық күресі бойынша қалыптасқан пікірлер, зерттеу әдістері жайында білім алып, тарихнамалық талдаулар жасау арқылы азаттық қозғалысының зерттелу деңгейін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан тарихының деректемесі
    Несиелер: 6

    Қазақстан тарихының деректік базасы, қазақстандық деректанудың қалыптасу тарихы, деректану мектептері, Қазақстан тарихы бойынша деректердің классификациясы, деректермен, мәтіндермен жұмыс жасау жолдары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Этнология
    Несиелер: 7

    - Этнологиялық зерттеудің ерекшеліктері, әдістері мен тәсілдері. - Қазақстан аймақтарының ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейінгі этнологиялық тарихының негізгі кезеңдері, ерекшеліктері; - зерттеудің этнологиялық әдістері негізінде зерттеулер жүргізу; - этнология саласындағы негізгі білімді тарихи зерттеулерде қолдана білу; - Қазақтың этнографиялық мұрасын зерттеу ерекшеліктері, әдістері мен тәсілдері; - Қазақстанның ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейінгі этнологиялық тарихының негізгі кезеңдері, ерекшеліктері; - зерттеудің этнологиялық әдістері негізінде зерттеулер жүргізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Этногенез және қазақтардың этникалық тарихы
    Несиелер: 7

    Теориялық және әдіснамалық тұрғыдан қола дәуірінің тайпалары дәуірінен бастап қазақ халқының эволюциясында, олардың жалпы дамуының, халықтың эволюциясында маңызды рөл атқарған тайпалардың тарихы туралы терең білім алуға мүмкіндік туды. Пәннің негізгі тақырыптары: қазақ халқының этногенезі мен этникалық тарихының теориялық мәселелері, қазақ халқының қалыптасуының тарихи алғышарттары, ежелгі және орта ғасырлық Қазақстан аумағындағы этникалық үдерістер, постмонгол халқының қалыптасу процесінің негізгі себептері, Қазақ хандығының құрылуына байланысты қазақ халқының қалыптасуы, "қазақ" атауының мәні мен шығу тегі, Ұлы, Орта ғасырлық және шағын зат есімдері сияқты этноизометриялық қауымдастықтардың қалыптасу және қалыптасу механизмдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Деректеме
    Несиелер: 6

    Тарих деректану мәселелерінің маңызды теориялық және әдістемелік мәселелерін қарастыру. Белгілі бір кезеңге, белгілі бір мектепке немесе жеке тарихқа қатысты тарих ғылымының даму нәтижелерін көрсету. Зерттеу проблематикасын дамытудың негізгі желілерін таңдау: - тарих ғылымы тарихының аса маңызды және даулы мәселелерінің әртүрлі кезеңдерінде қалыптасуы мен шешімін көрсету; - студенттерді таңдаған мамандығына байланысты тарихты зерделеуге тиісті барлық маңызды құжаттар жиынтығымен таныстыру.; - студенттерді тарихи деректерді іздеу және талдау дағдыларымен қаруландыру; - студенттерді деректанулық талдау әдістемесіне үйрету (тарих әдіснамасы, тарихи факт және т.б.).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дүниежүзі тарихының тарихнамасы
    Несиелер: 5

    Траихнама пәні, мақсаты, міндеттері. Тарихнамалық мектептер. Зерттеу нысаны. Тарих ғылымындағы тарихнаманың алатын орны, әлемдік тарихи маңызды оқиғалар бойынша зерттеулер және олар бойынша қалыптасқан пікірлер. Шетелдік танымал тарихшылар және олардың көзқарастары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан тарихының тарихнамасы
    Несиелер: 8

    Қазақстандағы тарих ғылымы, оның кезеңдері, тарихнама пәнінің мақсаты, тарихи зерттеулер жүргізудің ерекшеліктері, танымал тарихшылар және олардың еңбектері, қазақстан тарихының маңызды оқиғаларына, дамуына байланысты жарияланған ғылыми еңбектер талданады. Тарихнамалық көзқарастар мен пікірлер, тарихи мектептер бойынша білім қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау. Курстың / пәннің мазмұны: білім берудегі қазіргі менеджменттің негізгі концепцияларымен танысу; білім беруді басқарудың негізгі ұстанымдары мен ұстанымдарын зерделеу; басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістерін зерделеу; нақты жағдайларды талдау және диагностикалау, мақсаттар, міндеттер қою және оларды шешу әдістерін табу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON10

    Психология және педагогика, арнайы тарихи пәндер саласындағы білімді оқытушылық қызметте пайдалану, оқу процесін ұйымдастыру және талдау, сабақты дайындау және өткізу әдістемесі бойынша базалық білім мен практикалық тәжірибені пайдалану

  • Код ON12

    ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу және оларды гуманитарлық ғылым саласында қолдану; гуманитарлық ғылымдар саласындағы мамандандырылған ғылыми мекемелермен арнайы әдебиеттермен жұмыс жасау дағдыларына ие

  • Код ON8

    білім берудің жаңартылған мазмұнындағы құжаттармен жұмыс істеу (ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлар, электрондық журнал және мектеп құжат айналымы, зерттеулерді жоспарлау әдістерін және деректерді өңдеу тәсілдерін қолдану; критериалды бағалау әдістерін қолдану) және т. б.

  • Код ON1

    Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету

  • Код ON5

    өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру

  • Код ON9

    ежелгі заманнан қазіргі уақытқа дейін оның аймақтық және жергілікті ерекшеліктері бар әлемдік тарихи процестің жалпы көрінісін біледі

  • Код ON6

    әлеуметтік, гуманитарлық және тарих ғылымдарының негізгі құралдарын пайдалану, тарихи зерттеудің негізгі әдістерін білу және қолдана білу

  • Код ON13

    пәнаралық тәсілді қолдана отырып, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері мен әдіснамаларын қолдана отырып, оқыту әдістерін қолдану

  • Код ON4

    Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін қолдану; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның сандық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; сандық сабақтар сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; сандық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдылары бар.

  • Код ON2

    философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология және академиялық адалдық қағидаттарының базалық білімін ескере отырып, тұлға аралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың, экологиялық ойлаудың, кәсіпкерлік дағдылардың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау

  • Код ON3

    тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу

  • Код ON11

    қазіргі мұғалім қызметінің әлеуметтік маңызы мен ерекшеліктерін түсінеді, оқушыларға тарихи фактілер мен оқиғаларды түрлі ғылыми интерпретациялаудың негізділігін түсіндіре алады

  • Код ON7

    тарихнамалық есепті шешуде маңызды ғылыми әдебиеттерді, библиографиялық және басқа да ақпараттық көздерді талдау

Top