Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01601 Тарих в Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты - Білім-мәдени және ғылыми сала үшін зияткерлік элитаны қалыптастыру мен ұйымдастыру-басқару қызметі мен сараптамалық-ағартушылық, педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыруды қамтитын жоғары кәсіби білікті тарихшы мамандарды даярлау - Жоғары жалпы зияткерлік даму деңгейі, сауаттылық пен сөйлеу мәдениетін меңгеру, ғылыми еңбек дағдылары мен гуманитарлық ойлау мәдениетін қалыптастыру. - Шығармашылық қуатын дамыту үшін, жаңашылдықты арттыру, жоғары кәсіби білімнен кейінгі кезеңде студенттердің білімін жалғастыруға жағдай жасау. - Тарихи, әлеуметтік-гуманитарлық салада ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге түлектерді дайындау. - Әлеуметтік-тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру: мақсатқа ұмтылыушылық, ұйымдастырушылық, еңбек сүйгіштік, ортаға бейімделу, ұжымда жұмыс жасау қабілеті, кәсіби қызметінде өзінің соңғы нәтижесіне жеткенге дейінгі жауапкершілік, азаматтық жауапкершілік, толеранттылық, жалпы мәдениетін көтеру, жаңа білім мен білікті өзіндік қалыптастыру мен дамытуға жағдай жасау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 4

    Курстың мазмұнына онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі организмнің тіршілік ету ерекшеліктері, ағзалардың, ағзалар мен ағзалар жүйелерінің тұтастай алғанда өсу және даму шамасына қарай функциялары, әрбір жас кезеңіндегі осы функциялардың өзіндік ерекшеліктері және т.б. кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Кіріспе. Экология пәні мен міндеттері. Мемлекеттік жүйенің құрылымы, міндеттері, құқықтары, рөлі мен маңызы және тіршілік қауіпсіздігі мен қоршаған ортаны қорғауды басқару. Экологиялық жүйелер. Табиғатқа, атмосфераға, гидросфераға, литосфераға, биотикалық қауымдастықтарға антропогендік әсер. Қазақстанның экологиялық мәселелері. Қазақстан Республикасының тұрақты дамуы. Жаһандық экологиялық мәселелер. Экологиялық мониторинг. Жаңа өркениет жолында. Бизнес түсінігі және мәні. Бизнес субъектілері. Бизнес саласындағы негізгі қызмет түрлері. Бизнес түрлерін жіктеу. Кәсіпкерліктегі инновациялық қызмет. Инновацияларды басқару. Бизнестегі көшбасшылық. «Сыбайлас жемқорлық» ұғымының теориялық-әдістемелік негіздері. Қазіргі білім беру контексіндегі академиялық адалдық. Қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қатынастарын жақсарту негізінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Қоғамдағы сыбайлас жемқорлықты қабылдамау ахуалын жасау. Сыбайлас жемқорлық үшін заңды жауапкершілік. Салық және бюджетке төленетін басқа да төлемдер саласындағы қылмыстарды талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарихи антропология
    Несиелер: 4

    «Тарихи антропология» курсының негізгі мақсаты білім алушыларды тарихи антропологияның негізгі түсініктерімен, салыстырмалы түрде жаңа ғылыми бағыттың күнделік тарихымен таныстыру. Күнделікті өмір тарихы тұрмыстық тарихтан айырмашылығы тарихшының зерттеу аймағына қоршаған шынайылықтың материалдық жағы емес, зерттеп отырған дәуірдің адамдары күнделікті өмірге қандай үлес қосты деген мәселе өзекті болады. Бұл бағыт кәсіби тарихшы мамандар дайындауда берік ұстанымға ие болып, ғылымды ізгілендірудің жалпы бағытына оң әсер етіп отыр.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Археология
    Несиелер: 4

    Археология тарихи ғылымның арнайы бөлімі ретінде ұсынылған. Курс тарихи және археологиялық кезеңділікті, археологиялық көздердің негізгі түрлерін ұсынады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алғашқы қоғам тарихы
    Несиелер: 4

    Курстың пәні, мақсаттары мен міндеттері. Периодизация, дереккөздер және зерттеу әдістері. "Қарабайыр қоғам тарихы" және "Тарихқа дейінгі"терминдеріне шолу. Ежелгі және "қазіргі" примитивтілік: саяси және синполиттік мәдениеттер туралы ұғымдар. Тарих ғылымдары жүйесіндегі пән пәні. Классикалық примитивтілік туралы білімнің табиғаты қарабайыр тарихтың негізгі кезеңдері. Қарапайым тарихты зерттеу құрылымы: танымдық, дүниетанымдық және практикалық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстандағы тас және қола дәуірі
    Несиелер: 4

    Қазақстаның ертедегі және орта ғасырдығы зерттелу тарихы. Ежелгі Қазақстан тарихы бойыннша заттай деректемелер. Ежелгі Қазақстанның жазбаша деректемелері. Отандық тарихымыздың өзекті мәселелері. Қазақстан тарихын оқытудың мақсат – міндеттері, кезеңдері, тарихи маңызы. Қазақстаның ежелгі тарихының зерттелуі. Табиғат жағдайлары және ертедегі гоминидтердің мекендеген ортасы. Ежелгі полеолит. Соңғы полеолит. Орта тас ғасыры (мезолит)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогика пәнi, мақсаты, мiндетi. Оқушылардың және оларды тәрбиелеу ерекшелiктерi. Балабақшада оқыту-тәрбиелеу бағдарламасының дамуы. Сәби шақтағы балаларды оқыту және тәрбиелеу теориясы мен практикасы. Мектепке дейiнгi балалардың дене тәрбиесi, ақыл-ой, адамгершiлiк, еңбек, эстетикалық, экономикалық, экологиялық тәрбие теориясы мен әдiстемесi. Мектепке дейiнгi балалардың ойын әрекетi. Мектепке дейiнгi балалардың коммуникативтi әрекетiн ұйымдастыру және әдiстемесi.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Архив пен музейдегі құжаттанудың әдістері
    Несиелер: 3

    Архив пен музейдегі құжаттар танудың пәні мен міндеті. Құжаттанудың ғылыми пән ретінде қалыптасуы мен дамуы, ғылым жүйесіндегі орны. Отандық құжаттану дамуының негізгі кезеңдері. Құжаттанудың тарих ғылымымен, архивтанумен, құқықтанумен, экономикалық, техникалық ғылымдармен, ақпарат туралы ғылыммен, басқару теориясымен байланысы. Құжаттану дамуындағы тәжірибенің орны. Құжаттану мәселелерін зерттеу әдістері. Құжаттанудың жалпы ғылыми және арнайы әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орта ғасырлар тарихы
    Несиелер: 5

    Орта ғасырлардың әлемдік тарихи процесстегі орны. Оның хронологиялық шеңбері және кезеңделуі. Феодализм Ұлы көші. Рим империясының территориясында алғашқы варварлық мемлекеттердің құрылуы. Франк мемлекеті және Византия IV-XI ғасырлардағы. Ортағасырлық тарихи дамудың Батыс және Шығыс Еуропа нұсқалары. Византия, Франция, Англия, Германия, Италия XI-XV ғ.ғ. ұлы географиялық ашылулар. Отаршылдық жүйенің пайда болуы. Батыс Еуропадағы кеш орта ғасырлардағы буржуазиялық революциялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Әлеуметтендіру педагогикалық құбылыс ретінде. Жеке тұлғаның даму факторлары. Кемтар балаларды тәрбиелеу туралы ұғым, ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды қоғамға толыққанды кіріктіру үшін жағдай жасау. Әрқайсысының зияткерлік дамуын, психофизиологиялық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, қолжетімді білім беру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектептегі білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Білім беру ұйымындағы персоналды басқару жүйесі. Білім беру жүйесін басқару. Білім беру ұйымының менеджменті. Мектептегі білім беру процесінің сапа менеджменті. Мекеменің білім беру жүйесін басқару. Білім берудегі менеджменттің теориялық негіздері. Педагогикалық менеджменттің принциптері мен функциялары. Қазіргі білім берудегі менеджменттің маңызы. Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайындағы орта білім беру ұйымдарындағы педагогикалық менеджмент.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ежелгі дүние тарихы
    Несиелер: 5

    Ежелгі Шығыс» және «Антика» ұғымы. Курстың мазмұны мен мәселелері. Хронологиясы мен географиялық шегі. Ерте мемлекеттік құрылымдыр. Палестина жеріне ежелгі еврейлік тайпа одағының шабуылы. Израиль-Иудей патшалығының құрылуы. Сирия, Финикия, Палестина мемлекеттерінің даму ерекшеліктері. Б.з.д. Ү-ІҮ ғғ. классикалық Греция. Грек-парсы соғыстары. Ежелгі Қытайдың табиғат жағдайы мен шаруашылық дамуының ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі IT /Оқыту мен бағалауда дифференциалды тәсілдің әдістері
    Несиелер: 4

    Компьютерлік желілер және Интернет. Интернет сервистері және оларды оқыту міндеттерінде қолдану. Интернет оқу диалогы үшін орта ретінде. Off-line және on-line технологиялар. WWW үшін білім беру ақпаратын дайындау.Білім берудің тиімділігі мен сапасын бағалау. Оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары. Оқыту нәтижелерін психологиялық-педагогикалық бағалау. Критериалды бағалау. Портфолио. Акт және бағалауды ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның ежелгі тарихы
    Несиелер: 5

    Тас дәуірінің ерекшеліктері мен кезеңдері. Алғашқы адамдардың еңбек құралдары. Қола дәуіріндегі шаруашылықтың даму бағыттары, мәдениеті, өнері мен діні. Андроновтық тайпалардың қоғамдық құрылысы, әлеуметтік өмірде мүліктік теңсіздіктің пайда болуы. Сақ тайпалық одағының көрші мемлекеттермен (Иран, Қытай) өзара қарым-қатынастары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Архивтану және музейтану
    Несиелер: 3

    Пәннің оқу мақсаттары. Мұрағаттану – мұрағат туралы ғылымда туындайтын теориялық, құқықтық және методолгиялық мәселелерді жетілдіретін кешенді пән. Оның құрамын құрушы келесі тақырыптар болып табылады: Мұрахаттанудың теориясы мен әдістемесі, Мұрағат ісінің тарихы мен ұйымдасуы, Археография, мұрағат құқығы, Мұрағаттанулық терминдер тану, Мұрағаттық менеджмент, Мұрағаттық статистика, Автоматтандырылған мұрағат технологиясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстандағы тайпалық одақтар және ерте мемлекеттер тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақстаның ертедегі және орта ғасырдығы зерттелу тарихы. Қазақстандағы тайпалық одақтар және ерте мемлекеттер тарихы бойынша заттай деректемелер. Қазақстандағы тайпалық одақтар және ерте мемлекеттер тарихының жазбаша деректемелері. Отандық тарихымыздың өзекті мәселелері. Қазақстандағы тайпалық одақтар және ерте мемлекеттер тарихын оқытудың мақсат – міндеттері, кезеңдері, тарихи маңызы. Қазақстандағы тайпалық одақтар және ерте мемлекеттер тарихының зерттелуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 4

    Кәсіби шеберлік терминологияны терең түсінуге және бекітуге, сөйлеудің ғылыми стиліне тән құрылымдарды қолдану дағдыларын дамытуға ықпал ететін арнайы лексиканы таңдау арқылы қол жеткізіледі. Студенттердің өзіндік жұмысын жандандыруға, кәсіби сөйлеу, ғылыми және іскери сөйлеу кезінде теориялық ақпаратты зерделеуге ықпал ететін орыс тілінде өнімді сөйлеу өндірісінің формаларын дамытуға арналған тапсырмаларға ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның ортағасырлар тарихы
    Несиелер: 4

    Антика мен орта ғасырлар түйісіндегі Европа ІҮ ғасыр аяғы – ХІ ғасыр ортасы. Рим империясындағы дағдарыс (Б.з. ІІІ ғ.- ІҮ ғ.). Батыс Рим империясының құлауы және жаңа патшалықтардың пайда болуы. Франк державасындағы феодализмнің дамуы. Меровингтер патшалығы. Ү- ҮІІ ғ. І ж. Византия (Шығыс Рим империясы). ХІ ғ. аяғындағы Батыс Европаның феодалдық құрылымының сипаты. ҮІІІ-Х ғ.Италия. ІХ-ХІ ғ. Германия. ХІ ғасырдың ортасына дейінгі Англия. VІІІ-ХІ ғасырлардағы Испания. Орта ғасырлық қалалардың пайда болуы. Крест жорықтары және Батыс пен Шығыс ХІ-ХҮ ғасырлардағы Франция.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның сакралды географиясының тарихы
    Несиелер: 4

    Қазақстанның сакралды географиясы тарихы - қазақ мемлекеттілігінің жазбаша дереккөздерінде ерекше рөл атқарады. «Қасиетті Қазақстан» жобасы. «Ұлы даланың жеті қыры». Қазақстанның қасиетті орындары. Тарихи-мәдени мұра алаңын құрайтын республиканың рухани жерлері. Алматы - мыңжылдық тарихы бар қала. А.Байтұрсынов атындағы мұражай-үй

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    «Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» пәні мен міндеттері. Мәдени-тарихи құбылыс және педагогикалық құбылыс. Білім беру жүйесі ретінде мектеп. Мектептегі тәрбие жұмысын ұйымдастырушылар білім беру жүйесінің объектілері болып табылады. Оқу және даму ортасы аясында сыныптың білім беру жүйесі. Студенттердің командалық сыныбын қалыптастыру және дамыту

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Азия және Африка елдерін отарлау тарихы
    Несиелер: 5

    Шығыс елдерінің геосаяси және этникалық сипаттамалары. Елдер мен халықтардың мәдениет және өркениет ерекшелігі. Ұлттық және әлемдік тарихнамадағы Шығыс тарихының мәселелерін зерттеу. Британдық Үндістан. Дәстүрлі үнді қоғамының трансформациялық факторлары. Үндістанның тәуелсіздік үшін күресі. Үндістанның ұлттық конгресі: идеялар, саяси құжаттар, тәуелсіздік үшін күрестегі тактика. Колониализм кезеңінде Оңтүстік Азия арал әлемі. Индокитайда ағылшын және француз колониясы. Африкады отарлау. Колониялық өнеркәсіптік капитал және африкалық қоғамның дәстүрлі құрылымдары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Азия және Африка елдерінің жаңа заман тарихы
    Несиелер: 5

    Тақырыпқа кіріспе. Жаңа уақытты кезеңділандыру мәселелері. Шығыс елдерінің даму ерекшеліктері. Шығыс елдерінің отарлау басталуы. Құлдық сауда. Колониялық жүйенің қалыптасуы. Жапон мемлекетінің пайда болуы. Токугава сегунаты. Цинь империясының дағдарысы және Цинь әулетінің билікке келуі. Қытайдың жабылуы. Танымал қозғалыстар. «Опиум соғысы»

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • АҚШ демократиясының тарихы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-қазіргі американдық саяси жүйенің барлық аспектілерін талдау. АҚШ Конституциясының мазмұнын зерттеу; АҚШ саяси жүйесін анықтайтын демократия принциптерін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қосалқы тарихи пәндер
    Несиелер: 3

    Қосалқы тарихи пәндер: тұжырымдамасы және түрлері. Хронология тұжырымдамасы, әдістер мен көздер. Ежелгі күнтізбелер. Орта ғасыр күнтізбелері. Ресейлік хронология жүйесінің дамуы. Тарих, генеалогия, әдістер және көздер. Ресейдегі билеуші әулеттердің генеалогиясы. Қосалқы тарихи пәндер ретінде нумизматика және бонистика. Пәндерді қалыптастыру тарихы. Ақшалай айналым тарихының негізгі кезеңдері. Дереккөздер түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби - бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 4

    Мамандық бойынша болашақ мамандықтың ерекшеліктерімен белгіленетін студенттердің шет тілін үйренудегі қажеттілігін есепке алуға негізделген кәсіптік-бағдарлы оқыту, қосымша кәсіби білім алу, лексикалық минимум алу, терминологияны оқу, студенттерді ғылыми мақалалар мен жарияланымдарды өз бетінше оқуға дайындау, кәсіби тілде қарым-қатынас жасау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқушылардың ғылыми жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 3

    Курс мақсаты оқушының ғылыми-зерттеу қабілетін, бағытын анықтау, білімі мен дағдысын бағдарлау, зерттеу мәселесін анықтаудағы алдын-ала ізденіс, анықтамалық және ғылыми әдебиеттермен жұмыс жасауда тәжірибелік дағдыны қалыптастыру, зерттеу дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету (зерттеу нысаны мен пәнін, тақырыбын, болжамын айқындау, мақсаты мен зерттеу міндетін айқындау, зерттеу нысанына байланысты әдістерді анықтау). Мәліметтер жинақтау мен тәжірибе жүргізуді үйрету. Алынған мәліметтерді статистикалық өңдеу мен нәтижені кесте, диаграмма түрінде дайындауға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарихи және мәдени ескерткіштерді сақтау
    Несиелер: 5

    Мәдени және тарихи құндылықтарды сақтауға және қорғауға бағытталған шаралар мен шаралар кешені. Іс-шараларға ескерткіштерді зерттеу, олардың құндылығын, ресми мәртебесін бағалау, қалпына келтіру және сақтау кіреді. Тарихи мұраға қызығушылық (ең алдымен антиквариат) Қайта өрлеу дәуірінде пайда болды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстан тарихын оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Курстың пәні мен міндеттері. Тарих оқулығы білім көзі және оқыту құралы ретінде. Тарихты оқытудың әдістері мен тәсілдері. Тарихи құжаттарды, тарихи білім көздерін зерттеу. Мектеп оқытушысын даярлау. Тарих сабақтарындағы заманауи білім беру технологиялары. Тарихты оқыту технологияларындағы инновациялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Антропология
    Несиелер: 4

    Антропология адамның жан-жақты доктринасы ретінде: антропология бөлімдері. Әлеуметтік антропологияның тақырыптық-әдістемелік ерекшелігі. Әлеуметтік-гуманитарлық білім жүйесінде антропологияның орны мен рөлі. Антропогенездің эволюциялық моделі: негізгі факторлар, механизмдер, тарихи кезеңдер. Антропогенездің теологиялық және космологиялық модельдері: олардың ортақ ерекшеліктері мен ерекшелігі. Адам тұтастай алғанда бар және оның өмірінің шегі. Адам өмірінің семантикалық кеңістігі мен олардың арасындағы қарым-қатынастың негізгі «әлемдері». Диалогтың негізгі принциптері және олардың семантикалық мәдени кеңістікте жүзеге асыру нысандары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның жаңа заман тарихы
    Несиелер: 5

    XVIII ғасырдың бірінші жартысында Қазақстандағы әлеуметтік-экономикалық және ішкі саяси ахуал. Ресейге кірудің алғашқы кезеңінде патша саясаты. Әбілмансұрдың (Абылай) әскери және мемлекеттік қызметінің басталуы. Сырым Датұлының басшылығымен Кіші жүздегі халық азаттық қозғалысы (1783-1797). Орта Азия хандарының және патшалықтың отаршылдық саясатын қысымға қарсы қазақ халқының азаттық күресі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Европа және Америка елдерінің жаңа заман тарихы
    Несиелер: 5

    Жаңа уақыттың тарихын кезең-кезеңмен бөлу мәселесі. Негізгі көздер және синтездеу жұмыстары. Жаңа кезеңде капитализмнің қалыптасуы мен дамуы. Капитализм - Еуропадағы ерекше құбылыс. Капитализмнің ерте және кеш генезисінің өңірлері. Бірінші өнеркәсіптік төңкеріс. Қазіргі заманғы Еуропа мен Америка елдерінің мемлекеттік-саяси құрылымының эволюциясы. Жаңа уақыттың Еуропадағы саяси картасы. Ұлттық мемлекеттердің қалыптасуы. XVI-XVIII ғғ. Еуропалық мемлекеттіліктер: монархиядан абсолютизмге дейін. Ұлттық нұсқалар абсолютизм.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Этнология
    Несиелер: 4

    Этнологияның пайда болуы. Этнологияның пәні, объектісі және зерттеу әдісі. Этнологиядағы негізгі түсініктер: этнос, этностық, мәдениет, ассимиляция, этникалық сана, менталитет, ұлт, ұлт, ұлт, ұлтшылдық. Этникалық аумақтар мен этникалық шекаралар мәселесі. Этнологияның басқа ғылымдармен байланысы. Этнос және этностық негізгі теориялар. Этногенез проблемалары. Этникалық тарихтың негізгі кезеңдері. «Этногенез» термині. Этногенездің құрылымы. Этнологиялық процестердің түрлері. Этнонимдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қытай тарихы
    Несиелер: 5

    Курс Қытай тарихының ежелгі дүниеден бастап қазіргі күнге дейінгі даму кезеңдері бойынша білім беруге бағытталған. Атап айтқанда алғашқы протомемлекеттердің қалыптасуын, орта ғасырлардағы Қытай, жаңа және қазіргі кезеңдегі Қытай мемлекеттілігінің тарихы қамтылады. Курстың мақсаты. Қытай тарихы Тарих факультетінің студенттеріне мемлекеттің қалыптасуы мен даму заңдылықтарын, құқық жүйесі мен Қытай мемлекетінің құрылымдық ерекшелігін терең меңгеруге кӛмектеседі. Курстың міндеті. Курс оқу бағдарламасы Қытай тарихын студенттерге ежелгі дүниеден бастап қазіргі күнге дейінгі мемлекеттік және құқықтық институттардың басты даму тенденцияларын түсінуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ТМД елдерінің қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 3

    КСРО-ның ыдырауы және ХХ ғасырдың аяғында халықаралық қатынастардың өзгеруі. Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығы халықаралық қатынастар субъектісі ретінде. ТМД-ның институционалды-құқықтық құрылымы. ТМД қалыптастыру процесінің табиғаты мен негізгі бағыттары. Қатысушылардың мүдделері мен ұстанымдары. Саяси және ұйымдастыру мәселелері. Жоғарғы органдарды қайта ұйымдастыру. ТМД-ның негізгі құрылтай құжаттары. ТМД хартиясы. Достастықтың жарғылық және мамандандырылған органдары. Мемлекет басшылары кеңесі, Үкімет басшылары кеңесі, Парламентаралық ассамблея (IPA), Сыртқы істер министрлері кеңесі (CMFA), Қорғаныс министрлері кеңесі (CMO) өкілеттіктері мен жұмыс тәртібі. ТМД Экономикалық Сотының мәртебесі мен қызметі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дүниежүзілік тарихты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Тарихты педагогикалық ғылым ретінде оқыту әдістемесі. Оқу тарихын қалыптастыру және дамыту. Қазіргі мектептегі тарихты оқытудың нормативтік базасы. Тарих, жалпы білім беретін, орта және жоғары кәсіптік мектептердегі оқу пәні ретінде. Тарихи білім беру процесі және нәтиже. Тарихи білім мазмұны. Тарихи түсініктерді, дағдыларды, қабілеттер мен құзыреттерді қалыптастырудың әдістемелік әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оқытудағы пәнаралық байланыс
    Несиелер: 4

    Пәнаралық байланыс - бұл оқу процесінің мазмұны, формалары мен әдістерінде көрініс табатын және олардың шектеулі біртұтастығында тәрбиелік, дамытушылық және тәрбиелік функцияларды орындайтын объектілер, құбылыстар мен процестер арасындағы синтездеу, интегративті қатынастарды белгілеуге арналған педагогикалық категория.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Батыс Европа елдерінің қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Антифашистік коалициядағы келіспеушіліктер. БҰҰ білім беру жүйесі. Негізгі соғыс қылмыскерлерінің сынақтары. Еуропадағы Германия одақтастарымен бейбітшілік келісімшарттары. Германия мен Австриямен бейбіт келісімдер туралы мәселе. Жапониямен қатынастарды бейбіт жолмен реттеу. Сан-Франциско туралы шарт. Халықаралық қатынастардың екі жақты жүйесі. Халықаралық қатынастардағы күш факторы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Аймақтану
    Несиелер: 3

    Аймақтану мәселесін ғылым және оқу пәні ретінде айқындау, тарихи бағдардағы аймақтану білімі өндірісі үдерісін қарастыру, іргелі қоғамтану пәндерін айқындау, кешенді ғылыми және халықаралық аймақтану оқу пәндерін анықтау мен аймақтану зерттеулерінің арасында байланыс бағытын анықтау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстанның қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Курстың пәні мен міндеттері. Қазақстанның қазіргі заман тарихы - Қазақстан тарихының ажырамас бөлігі. Қазіргі заманғы дереккөздер және олардың ерекшеліктері. Тарихтану курстары. Бірінші дүниежүзілік соғыс кезінде Қазақстан. Жалпыұлттық дағдарыстың өсуі. 1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс, оның себептері, қозғаушы күштері, басы, курсы және негізгі кезеңдері. Қазақстандағы ЖЭС. ЖЭС-ке өтуге арналған әлеуметтік-экономикалық және саяси алғышарттар. Көп құрылымды экономика қалыптастыру. Қазақстан тәуелсіз, тәуелсіз мемлекет. КСРО ыдырауы. Тоталитарлық жүйенің ыдырауы. Қазақстан экономикасына көшу және оның сипаты. Сыртқы саясатты қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ресей және Кеңес мемлекетінің тарихы
    Несиелер: 3

    XVII - XVIII ғғ. Ресей. Әлеуметтік-экономикалық және саяси трансформацияның қажеттілігі. Петрдің реформаларының маңызы, мазмұны және өркениетті мәні. Жоғары мемлекеттік басқару жүйесін реформалау, оның мазмұны мен маңызы. Жергілікті өзін-өзі басқаруды реформалау. Шіркеу реформасы. Әскери реформаның мәні мен мазмұны. Мирасқорлықты реформалау: мағынасы мен салдары. Экономикадағы меркантилизм саясаты: мәні, мазмұны, тарихи бағалауы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Европа және Америка елдерінің жаңа заман тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақстанның қазіргі заман тарихы общеисторическом процесінде. Батыс өркениеті және оның ерекшеліктері. Индустриалды қоғам теориясы. Жаңа тарихты кезеңдестіру. Еуропа мен Америка елдерінің жаңа тарихы курсының пәні, мазмұны және кезеңділігі. Негізгі көздер. Славян халықтарының ұлттық қозғалысы. Австрия-Венгрия Бірінші дүниежүзілік соғыс кезінде. 1 дүниежүзілік соғыстың салдары. Версаль-Вашингтон жүйесі. Фашизм. Капиалистік жүйенің әлемдік экономикалық дағдарысы. Екінші дүниежүзілік соғыс. Ялты конференция. Еуропалық интеграция. Еуропа мен Америка дамуының қазіргі әлеуметтік моделінің қалыптасуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстанның этникалық тарихы (ежелгі және орта ғасырлар)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты білім алушыларды Қазақстан халқының этникалық тарихының негіздерімен, этностың көне тарихымен, орта ғасырлардағы этнос генезисімен таныстыру, Қазақстан территориясындағы этностардың қалыптасу тарихын зерттеудегі негізгі тұжырымдарды нақтылай алу дағдысын қалыптастыру. Оқу курсы Еуразия территориясындағы ортағасырлардағы түрік-монғол халықтарының этникалық үдерістері жүйесіндегі теориялық-әдіснамалық ерекшелік түсінігін қалыптастыру. Пән Қазақстанның этносаяси сабақтастық, этностардың қалыптасу тарихы мен негізгі ұғымдарды үйренуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Азия және Африка елдерінің қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    ХХ ғасырдың 20-40 жылдарындағы Жапония. Тәуелсіз Ирактың тарихи даму ерекшеліктері. Сауд Арабиясының даму ерекшеліктері. Таяу шығыс дағдарысы және оны шешу жолдары. Түркиядағы ұлттық буржуазиялық революция және Түрік Республикасының қалыптасуы. Моңғолияның мемлекеттік-саяси даму тәжірибесі. Тәуелсіз Үндістан мемлекетін қалыптастыру. Үндістан Республикасының конституциялық құрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тарихи өлкетану
    Несиелер: 3

    Тарихи өлкетану курсына кіріспе. Тарихи өлкетану көздері. Ежелгі түркі жазба ескерткіштері және олардың туған жерін зерттеудегі рөлі. Қазақстанның археологиялық көздері және оларды жергілікті тарихта пайдалану. Қазақстан тарихының этнографиялық көздері. Архитектура және өнер ескерткіштері туған жерді зерттеуге арналған көздер болып табылады. Қазақстанды зерттеу қоғамы - Қазақстан Республикасындағы жергілікті тарих орталығы, Қазақстанды зерттеу қоғамы - Қазақстан Республикасындағы жергілікті тарих орталығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тарихи информатика
    Несиелер: 5

    тарихи зерттеулердің пәнаралық саласы, мақсаты тарихи ғылымды ақпараттық, әдістемелік және технологиялық қамтамасыз етуді кеңейту, сонымен қатар нақты тарихи зерттеулерде жаңа ақпараттық технологиялар мен әдістерді сынақтан өткізу болып табылады. Тарихи информатиканың негізі цифрланған тарихи түрдегі барлық көздерді құру, өңдеу және талдау үшін қажетті теориялық және қолданбалы білімдердің жиынтығы болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан тарихының тарихнамасы
    Несиелер: 5

    Қазақстан тарихының тарихнамасы пәні мен тақырыбы ұлттық тарихи ғылымның тарихы ретінде. Тарихи пәндер жүйесінде Қазақстан тарихы тарихнамасының орны мен маңызы, тарихи зерттеулер құрылымында. Тарих ғылымының дамуының негізгі бағыттары. Тарих ғылымын дамытудың әдісін құру. Концепциялық аппаратты қайта ойластыру. Тарих ғылымын дамытудың әлеуметтік-саяси жағдайлары. Қазақстан тарихы үшін зерттеудің (XIII-XVII ғғ.) мәні. Тарихи зерттеу тақырыбы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан тарихының деректері
    Несиелер: 5

    Қазақстан тарихын зерттеудің мақсаты, мақсаттары мен міндеттері. Тақырыптың анықтамасы. Басқа тарихи пәндермен байланысы. Қосалқы тарихи пәндер: палеография, тарихи хронология, тарихи метрология, нумизматика, бостандық, сфрагистика, геральдика, генеалогия, филигрия, фалиберистика, дипломатия, эпиграфия, тарихи география, тарихнама, топонимика, тарихи лингвистика. Пәннің негізгі түсініктері. Қазақ ауызша халық өнерінің тарихи көзі. Оларды тарихи дереккөз ретінде көрсетеді. Фольклордың пайда болуы мен дамуы. Фольклорды жіктеу. Ауызша халық шығармашылығын талдаудың көздерін зерттеу әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетелдер тарихының деректері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты, міндеттері. Бастапқы зерттеу әдістері. Жазба дереккөздер жаңа және қазіргі заманғы тарихтың негізгі түрлерінің бірі. Баспа және қолжазба көздері. Мерзімді басылымдардың пайда болуы және ерекше маңызы. Жаңа туындылардың пайда болуы және ҒТП-ті дамытуға байланысты дереккөздер түрлері. Ресми шыққан құжаттар. Заңнамалық сипаттағы тарихи дереккөздер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҚР-ның сыртқы саясаты
    Несиелер: 5

    Қазақстанның Жоғарғы Кеңесінің Қазақстанның тәуелсіздігі туралы қарар қабылдауы. Қазақстан Республикасының саяси және дипломатиялық тануы. Әлемдік қауымдастыққа кірудің қазақстандық моделі. Қазіргі халықаралық қатынастар жүйесіндегі Қазақстанның орны мен рөлі. Қазақстанның әлемдік қауымдастыққа ену кезеңдері. Қазақстанның геосаяси, геоэкономикалық және геостратегиялық жағдайы. Қазақстанның ұлттық-мемлекеттік мүдделері. Қазақстан Республикасының сыртқы саясатының принциптері. Қазақстан БҰҰ-ға мүше. Қазақстан және Орталық Азия аймағындағы қауіпсіздік мәселелері. Қазақстанның негізгі комитеттер жұмысына қатысуы. Қазақстанның ЕҚЫҰ-ға қабылдануы. Қазақстанның ЕҚЫҰ-ға төрағалығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстанның экономикалық тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақстанның экономикалық тарихының пәні мен мазмұны. Дерек көздері және тарихнамасы. Экономикалық тарихты кезеңге бөлу. Қазақстанның ортағасырлық қалалары. Сауда. Ақша айналымы, Ұлы Жібек жолының Қазақстанның экономикасы, Ұлы Отан соғысы кезінде Қазақстанның ұлттық экономикасы. Тәуелсіздік жылдары Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық дамуы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетелдер тарихының тарихнамасы
    Несиелер: 5

    Жаңа заманның тарихи ойларын қалыптастыру. Гуманистік тарихнама. Ағартушылық тарихнама XVIII ғ. Қазіргі заман тарихының кеңестік тарихнама. гуманистік тарихнама. Батыс Еуропадағы буржуазиялық қатынастардың пайда болуы. Орта ғасырлық құндылықтар жүйесін қалпына келтіру және қалпына келтіру. Негізгі ерекшеліктері гуманистік тарихнама. Гуманистік Италиядағы тарихнама. Итальяндық жетекші мектептер гуманизм. Саяси-риторикалық мектеп Л.Бруни. Эрудиттік мектеп. Ф.Биондо, Л. Уолла. Саяси мектеп Н.Макиавелли.F. Гвиччардини.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстанның ұлттық экономикасы тарихы
    Несиелер: 5

    Ұлттық экономика негізінің қалануы мен қалыптысуын зерттеу. Мемлекеттің әлеуметтік саясаты мен экономикалық реформалары. Тәуелсіздік кезеңі мен Кеңес одағы кезіндегі республиканың экономикалық дамуының салыстырмалы анализі; Қазіргі кездегі Қазақстан Республикасының әлеуметтік саясаты мен Экономикасы дамуының ерекшелікктері. Мамандандырылған ұйымдардың қызметі: Еуразиялық экономикалық қоғам, Ортақ экономикалық кеңістік, Кеден Одағы және олардың республика ӛміріндегі ролі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ халқының рухани мәдениетінің тарихы
    Несиелер: 4

    Ежелгі Қазақстан тайпалары туралы «Авеста», Сақ-үйсін дәуіріндегі мифология, дін және өнер. Руникалық жазба. Номадизм, оның этномәдени және этнопсихологиялық аспектілері. Қазақ халқының көзқарастары, әдет-ғұрыптары мен әдет-ғұрыптарындағы тең құқықтығы. Рухани ұстаздар Арыстан Баб, Ысқақ Баб. Үлкен уағызшы, суфи ақыны Қожа Ахмет Яссауи

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Түркі халықтарының тарихы
    Несиелер: 4

    Түркі халықтарының генезисі. ХХ-XXI ғғ. тоғысындағы түркі халықтары. Саны. Негізгі тұру аймақтары. Этнография, мәдениет, дін, географиялық ерекшеліктер. Мемлекеттер және мемлекеттік құрылымдар. Дереккөздерге шолу. Қытай көздері. Жалпы сипаттамасы. Тарихнамалық шолу. Ресей және шетел түркологиясының кезеңдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Тарихи демография
    Несиелер: 5

    Демография ғылым ретінде. Демография тақырыбы. Демография және әлеуметтану. Халықтың дереккөздері және демографиялық деректер. Халық санағы: халық санағының қысқаша тарихы: мақсаттары, принциптері. Демографиялық коэффициенттер: концепция, типология, қолданылатын шектеулер. Демографиялық процестер мен құрылымдар. «Халықтың қозғалысы» түрлерінің тұжырымдамасы. Халықтың құрылымы: анықтамасы, негізгі түрлері. Демографиялық және демографиялық емес құрылымдар. Халықтың жыныстық құрамы: анықтау, негізгі көрсеткіштер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дүниежүзілік діндер тарихы және дінтануды оқыту әдістері
    Несиелер: 4

    Дүниежүзілік тарихы негізгі діни пәндердің бірі ретінде алғашқы діни нысандардың пайда болуынан бастап ұлттық және әлемдік діндердің қалыптасуы мен дамуына дейінгі білім жинақтайды, әртүрлі діндердің өткенін олардың формаларының ерекшелігінде бейнелейді, олар туралы ақпаратты жинақтайды және сақтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мәңгілік Ел идеясы және рухани жаңғыру
    Несиелер: 4

    «Мәңгілік ел» идеясы қазақ халқының, әсіресе жастардың санасында адамдарды біріктіруге ықпал ететін маңызды құндылықтарды оятуға арналған. Әлемдік экономика мен саясаттағы дағдарысқа байланысты сыртқы сынақтар мен қауіп-қатерлер жағдайында біздің елімізге «Мұғалім ел» ұлттық идеясында көрініс табатын рухани және әлеуметтік нұсқаулар қажет. «Рухани жаңғыру» концептуалды бағдарламасы - «ХХІ векеттегі ұлттық тұжырымдама» - Қазақстан, орыс және орыс тілдеріндегі жаңашыл модернизациялардың жаңа тұжырымдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақ диаспорасының тарихы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерді қазақ диаспорасы тарихының негізгі ұғымдарымен таныстыру; - студенттерді ең танымал теориялық бағыттармен, мектептермен, ұғымдармен және олардың өкілдерімен таныстыру. Қазақ диаспорасының зерттелу тарихы. КСРО-ның ресми ғылымы бұл тақырыпқа тыйым салғанына қарамастан, 17-18 ғасырлардағы Орта Азиядағы тарихи жағдайды зерттеген кеңестік және қазақстандық тарихшылар бұл тақырыпқа тоқтала алмады. Қазақтар мен жоңғарлар арасындағы екі жүз жылға жуық соғыс тарихы туралы еңбектерде, сондай-ақ Орта Азия халықтарының (қазақ-жоңғар, қазақ-қытай, жоңғар-қытай, қазақтар мен ортаазиялық хандықтар арасындағы) қарым-қатынастар туралы ғалымдар белгілі бір дәрежеде немесе басқа дәрежеде иррендента туралы сұрақтар қойды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON4

    педагогикалық интеграция теориясы саласындағы білім беру үрдісін ұйымдастыра білу, педагогикалық міндеттерді шешуде түрлі пәндер салаларындағы білімдерді біріктіру мен дағдыларын меңгеру, әлеуметтік серіктестікке және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті болу; ұйымдастырушылық қабілеттерге ие болу, жоғары орындаушылық тәртіпті көрсету

  • Код ON7

    тарихи пәндер саласында базалық білімге ие болу; отандық тарихтың қазіргі жағдайын, оның білім берудің басқа салаларымен қарым-қатынасын, болашақ дамуы мен әдіснамалық негіздерін білу, болашақ мамандығының әлеуметтік мәнін және мағынасын түсіну

  • Код ON3

    психологиялық-педагогикалық пәндер жүйесін, міндеттерін, салаларын, психологияның әдістері мен әдіснамалық негіздерін, қазіргі мектеп мазмұнын, кәсіптік білім берудің байланысын, салауатты өмір салтын қалыптастыруды, білім беруді ұйымдастырудың формалары мен әдістерінің сипаттамаларын біледі; этнопедагогика мен инклюзивті білім берудің негізгі қағидаларын біледі, инклюзивті білім беру саласындағы нормативтік базаны қолдана біледі

  • Код ON2

    пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білімдер жүйесін, нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайды ескере отырып кәсіби қызметте теориялық білімдерді қолдана алу біліктері мен дағдыларын меңгеру; педагогтың кәсіби парызын ұғыну, педагогикалық қызмет нәтижесіне жауапкершілікпен қарау; педагогикалық менеджмент саласындағы білімдерді меңгеру, педагогикалық мониторингті іске асыру, педагогикалық өлшемдер мен индикаторлар жүйесін жасау, бақылау-бағалау материалдарын әзірлеу

  • Код ON6

    тарих пен тарихты оқыту әдістемесінің білім беру саласында кәсіби қызметтің барлық түрлерін жүзеге асыру үшін қажетті білім, білік және дағдыларды меңгеру; жалпы, арнайы тарихи-гуманитарлық, жаңа әдебиеттерге бағдар жасай білу

  • Код ON8

    әлем тарихының жетістіктеріне, жетекші тарихи ой-пікірлерге сүйенетін негізгі тарихи пәндерді игеру, тарих ғылымының негізгі мәселелерін: дүниежүзі және отандық тарихтың саяси тұлғаларын, тарихи ұғымдарды, тарихи кезеңдерін білу

  • Код ON1

    - Философияның, экологияның негізгі қағидаларын, бизнес негіздерін біледі; қазақ, орыс, шет тілдерін біледі, мемлекеттік, орыс және шет тілдерін сауатты біледі; кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды, бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдана білу

  • Код ON9

    ұлттық білім беру жүйесін модернизациялаудың өзекті міндеттеріне жауап беретін инновациялық, педагогикалық технологияларды меңгеру; арнайы педагогикалық білімдері мен біліктілік жүйесін қалыптастыру

  • Код ON5

    кәсіби абырой мен педагогтің қадір-қасиетін, бала құқығы мен мүддесін қорғай білу, педагогикалық этика нормаларын сақтау, педагог мамандығының әлеуметтік маңыздылығын ұғыну, балалардың азаматтық құқықтарын құрметтеу; педагогтік қызметке жоғары мотивацияны иелену, өз бетінше білім алуға және өзін-өзі тануға ұмтылу

  • Код ON10

    әлеуметтік-саяси пәндердің, тарихнама мен деректанудың теориялық негіздерін, рухани тарих пен оқыту әдістемесінің, отандық тарих пен дүниежүзі тарихының өзекті мәселелерін білу

6B01601 Тарих
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 6B01601-Тарих
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих мұғалімдерін дайындау
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 тарих және дінтану
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих-құқық негіздері
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01601 Тарих мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих пәні мұғалімі, тарихшы-зерттеуші, гуманитарлық пәндер оқытушысы
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Мұғалімнің тарихын оқыту
Бакалавриат

Орталық-Азия Университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01601 Тарихы
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top