Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01601 Тарих в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Қазақстанның ежелгі тарихы
    Несиелер: 5

    Курс Қазақстан территориясындағы ежелгі адамдардың өмірін және тас, қола дәуірінің даму ерекшеліктерін, тайпа одақтарының қоныстануын зерттеуге бағытталған. Қазақстанның ежелгі қоныстанушыларының саяси және әлеуметтік-экономикалық үдерістерін, мәдениетін зерттей отырып, студенттер тарихи бағалау дағдыларын игереді, жалпы адамзаттық мәдениеттің жетістіктері мен ұлттық ерекшеліктеріне негізделген білім мен тәжірибені игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Археология және этнология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: археологиялық деректер негізінде ежелгі қоғамдардың пайда болуы, дамуы туралы білім беру. Курс студенттерге археологиялық қазбалардың әдістерін, далалық ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдістемелік амалдарын игеруге көмектеседі және этнология ғылымының әдістері мен ұғымдық аппаратын игереді, әлем халықтарының этникалық жіктелуін, соның ішінде Қазақстандағы этникалық процестерді зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика, бизнес және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді экономика мен бизнестің теориялық негіздерімен, елдің экономикалық дамуындағы кәсіпкерліктің үрдістерімен және рөлімен, мемлекеттік реттеу принциптерімен және қолдау әдістерімен таныстырады; нарықтық экономикада қолданылатын білім алушылардың ұғымдық аппаратты игеруіне және иеленуіне, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарымен, бизнес-жоспарды әзірлеу дағдыларымен, қазіргі экономикалық жағдайларда компания қызметіндегі тәуекелдерді бағалаумен ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ұлттық руханият
    Несиелер: 5

    Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қосалқы тарихи пәндер
    Несиелер: 5

    Студенттерге қосалқы тарихи пәндер және олардың тарихи білім жүйесіндегі ролі туралы, қосалқы тарихи пәндердің түрлері хронология, метрология, нумизматика, топономика, геральдика, сфрагистика және т.б. туралы білім беріледі. Курсты оқу барысында студенттер тарихи деректерді топтауға, олармен жұмысты ұйымдастыруға, тарихи материалдың мәнін ашуды үйренеді, теориялық мәліметтерді талдау дағдысы қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ жазуы және латын әліпбиі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту аясында білім алушылар жазу тарихы, графика және лингвистика, қазақ жазуының зерттелуі, әліпбиі мен жазу ерекшеліктері туралы, Көне түркі жазба ескерткіштері, араб, латын алфавитіне негізделген қазақ әліпбиі, графикалық таңба мен фонема арасындағы заңдылықтар, орфография мәселелері туралы ақпарат алады. Лингвистиканың салалары, Көне түркі жазба ескерткіштері, орфоэпия мен орфография мәселелері және қазіргі орфографияның теориялық мәселелерінің шешімдері туралы негіздей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Бұл курс адам мен тірі ағзалардың қоршаған ортамен қарым-қатынасы, адамның өмір сүру ортасына әсер етудің ауқымы мен рұқсат етілген шектері, теріс әсерлерді азайту және қауіпсіз өмірді қамтамасыз ету мүмкіндігі туралы білім алуға бағытталған. Пән төтенше жағдайлар туындаған кезде адамның қоршаған ортамен өзара байланысының қауіпсіз тәсілдерін, өндірістік сала объектілерінің тұрақты жұмысын, теріс факторлардан қорғау және мониторинг жүргізу, техногендік және табиғи сипаттағы қауіпті жағдайлардың алдын алу және олардың салдарын жою мәселелерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ежелгі дүние тарихы
    Несиелер: 6

    Пән студенттің бойында ежелгі өркениеттер дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтары туралы кешенді және ғылыми түсінікті қалыптастырады. Студенттер адамзат қоғамы дамуының Батыс Рим империясы құлағанға дейінгі тарихи оқиғаларын меңгереді, ежелгі өркениеттердің адамзат тарихындағы орны мен рөлін, олардың мәдени және тарихи өзіндік ерекшеліктерін анықтайды, тарихи өткенімізді саналы түрде қастерлей білуге тәрбиелейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 4

    Адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың алатын орны, оның зерттеу пәні және негізгі ұғымдары туралы айтылады. Педагогикалық үдерістің құрамды компоненттері, мәні мен оларды жүзеге асыру заңдылықтары, қағидалары, формалары және әдіс-тәсілдері, құралдары, ерекшелігі баяндалады. Бүгінгі педагогика ғылымындағы адам капиталын қалыптастырудағы басты талаптар мен мәселелер, инновациялық технологиялар, білім беру жүйесін басқару қағидалары меңгертіледі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс мемлекет және құқық туралы негізгі түсініктерімен танысуға бағытталған, білім алушылар қазақстандық құқық жүйесі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтық мәртебесі, азаматтардың құқықтары мен мүдделерін қорғау тетіктері, заңды жауапкершілік негіздері туралы білім алады. Курсты оқу барысында білім алушыларда сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана мен мінез-құлық негіздерімен қатар қоғам мен мемлекетте сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбеушілік қалыптасады, білім алушылар сыбайлас жемқорлық құбылыстарына заңды түрде қарсы әрекет ету қабілетін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Инклюзивті білім беру пәнін оқытуда жалпы инклюзивті білім беру, негізгі міндеттері, ерекшелігі, халықаралық тәжірибесі, принциптері оқытылады. «Білім баршаға» бағдарламасы, Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелері көрсетілген. Инклюзивті білім беру деңгейінің дамуы, мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім берудің мазмұны мен инновациялық жолдарын жүзеге асыру туралы қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жасерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 3

    Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы курсын оқытудағы мақсат педагогикалық бағыттағы білім алушылардың білімін профильдеу. Әртүрлі жастағы оқушылардың анатомо-физиологиялық жүйелерінің даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады. Физиологиялық дамудың жас ерекшелік заңдылықтарын білу, даму заңдылықтарының заманауи проблемаларына сүйене отырып, оқу процесін, оқыту гигиенасын ұйымдастыру, оқытуда психологиялық мәселені қалыптастыру мәселелерін үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Орта ғасырлар тарихы
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: Батыс Рим империясының құлауынан бастап Ағылшын буржуазиялық революциясына дейінгі Батыс Еуропа елдерінің ортағасырлар дәуірі, сонымен бірге ортағасырлық Батыс Еуропаның әлемдік өркениет тарихындағы орны туралы толық білім беру, ортағасырлық шығыстық мемлекеттердің дамуының негізгі мәселелерін, афро-азиаттық қоғам дамуының нақты кезеңдері мен проблемаларын талдау. Студенттер феодалдық жүйенің генезисін, ортағасырлық феодалдық қоғамның әлеуметтік және саяси құрылымы мен медиевистиканың деректік базасының қазіргі жағдайын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері, академиялық жазу туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды, теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу, зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және оқуды бітіру жұмыстарын рәсімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Түркі халықтарының тарихы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: түркі халықтарының ғұн дәуірінен бастап қазіргі заманға дейінгі тарихы мен мәдениетін оқып үйрету, түркі қауымдастығының бірлігін жан-жақты ашу. Студенттерді деректермен жұмыс icтey дағдысына төселдіру, қазіргі заманғы методологиялық концепциялармен қаруландыру. Ұлтшылдық теорияларға сыни тұрғыда қарай білу шеберлігін және студенттердің тарихи ұлттық санасын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазақстанның орта ғасырлардағы тарихы
    Несиелер: 6

    Пән VI-XVIII ғғ. басында Қазақстан территориясында орын алған тарихи үдерістер туралы білім береді. Студенттер Қазақстан аумағында ерте және дамыған ортағасырлық мемлекеттер, моңғолдық кезең, қазақ халқының этногенезі, Қазақ хандығының құрылуы, оның саяси-әлеуметтік тарихы туралы мәселелерді талдайды. Қазақстандағы тарихи құбылыстар мен оқиғаларды адамзат қоғамының әлемдік тарихи дамуының ортақ үлгісімен байланыстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жаңа замандағы Қазақстан тарихы
    Несиелер: 5

    Пән XVIII–ХХ ғ. басындағы Қазақстан территориясындағы тарихи үдерістерді, тарих ғылымындағы қазіргі замандағы әдістемелік көзқарастар контексінде көрші елдер халықтарының тарихымен өзара байланыста және өзара әрекетте оқытады. Ресей империясы саясатының ықпалымен көшпелі қоғамдағы өзгерістер, қазақ қоғамының бейімделу механизмдері, империя саясатының қазақ халқының мәдениетіне тигізген әсері зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық
    Несиелер: 5

    "Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық" пәні білім беру жүйесіндегі негізделген қажеттілік ретінде еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап береді, нақты жағдайларды талдау және диагностикалау дағдыларын дамытады. Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі көшбасшылықты ұйымды басқару құралы ретінде қолдану аясында қарастыруға негізделген және болашақ мамандардың көшбасшылық әлеуетін психологиялық-педагогикалық құрал ретінде дамытуға, болашақ білім беру көшбасшысы ретіндегі білім алушының рефлексивті құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді, білім берудегі барлық мүдделі тараптармен өзара қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады және жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Тарихты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс болашақ мұғалімдерге «Тарих» пәнін оқытудың ғылыми педагогикалық заңдылықтары мен әдістемелік қамтамасыз етілу шарттарын жан-жақты меңгертуді көздейді. Жалпы орта білім беру мазмұнындағы оқу пәнінің алар орны мен ерекшелігі, оқыту формалары мен әдіс-тәсілдері туралы білім, білік, дағдылармен қаруландырады, білім мазмұнын мақсатты меңгертудегі мұғалімінің педагогикалық шеберлігін, тарихты жаңартылған білім мазмұны бойынша оқытудың икемділік-дағдыларын игереді, кәсіби әдістемелік даярлығын қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • ХІХ ғ. Қазақстандағы әкімшілік реформалар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ХІХ ғ. жүзеге асырылған және қазақ қоғамының әлеуметтік, саяси, құқықтық өмірінде және әкімшілік-территориялық құрылымында үлкен өзгерістер туындатқан әкімшілік реформаларды оқып білу. Қазақстан территориясындағы патша үкіметінің әкімшілік реформаларын жүргізудің алғышарттары мен салдарлары, патшалық Ресей үкіметінің аймақтық саясаты талданады. Қазақ тарихындағы XVIII-XIX ғғ. империялық кезеңді сыни талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Азия және Африка елдерінің жаңа заман тарихы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: Шығыс елдерін батыстың отарлық жаулап алу кезеңін, отарлау жүйесінің қалыптасуын және адамзат тарихындағы алғашқы бірыңғай әлемдік капиталистік шаруашылықтың құрылуын (XVII ғ.ортасы-ХХ ғ.басы) оқыту. Студенттер тарихнамалық материалдарды зерттеу негізінде Шығыс елдеріне қатысты кезеңдеу мәселелерін, отарлау кезеңдерін және метрополия елдерінің отарлауына қарсы күрес процесін оқиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Европа және Америка елдерінің жаңа заман тарихы
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында жаңа замандағы Еуропа мен Америка елдерінің саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени даму ерекшеліктері зерттеледі. Ал оның негізгі мазмұны феодалдық-абсолюттік қатынастардан буржуазиялық-капитализмге өту болып табылатындықтан, Англия, Франция, Италия мен Солтүстік Америкадағы буржуазиялық революцияларға, сонымен бірге ескі отарлық империялардың күйреп жаңаларының пайда болуына баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кеңес мемлекетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты КСРО-ң құрылғанынан бастап өмір сүруін тоқтатқанға дейінгі аралықтағы тарихын, әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени дамуын зерттеу болып табылады. Студенттер Кеңестік мемлекеттер құрамын анықтайды, олардың тарихын меңгереді және даму бағыттарын талдайды. Заманауи тарихи зерттеу әдістерін пайдалана отырып, КСРО тарихының өзекті мәселелерін түсінеді, тарихи баға беруге машықтанады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жаһандану үдерістері: теория және қазіргі заман
    Несиелер: 5

    Студенттерді қазіргі интеграциялық үдерістерді, жаһанданудың халықаралық қатынастар жүйесіндегі маңыздылығы мен ықпалын, жағымды-жағымсыз әсерлерін білуге үйретеді. Жаһандану үдерісін зерттеудің теориялық-методологиялық негізі, жаһандану және әлемдік әлеуметтік даму, жаһандық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мәселелері оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақ зиялылары және Алаш қозғалысының тарихы
    Несиелер: 5

    Курста қазақ зиялылары және Алаш қозғалысы тарихы, ұлттық автономия құру жолындағы Ә.Бөкейханов, А.Байтұрсынов және т.б. іс-әрекеттері тың деректер негізінде жан-жақты қарастырылады. Курсты оқу барысында білім алушылар ұлт зиялыларының жаңа қоғам құрудағы орындары мен рөлдерін айқындау арқылы тұлғаның саяси портретін негіздеудің заманауи тарихи зерттеу дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ақтөбе облысындағы білім беру ісінің тарихы
    Несиелер: 4

    Курс мазмұны Ақтөбе облысындағы білім беру ісінің қалыптасу және даму тарихын меңгеруге негізделген. Өлкедегі педагогикалық білім тарихымен танысып, кәсіптік-техникалық білім жүйесінің қалыптасуын анықтайды, ағартушы ғалымдардың білім беру ісінің дамуындағы орнын талдайды. Орта арнаулы білім берудің қалыптасуын, жоғары білім тарихын, олардың даму бағыттарын зерттеуге негіз болады. Өлкедегі білім беру ісі қалыптасуының тарихын, оның ерекшеліктерін анықтауда заманауи тарих ғылымының зерттеу әдістерін қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақстан тарихының тарихнамасы және деректемесі (ХХ ғ. дейін)
    Несиелер: 5

    Пәннің басты мақсаты ежелгі кезеңнен бастап ХХ ғ. дейінгі Қазақстан тарихының тарихнамасы мен дереккөздерінен, оларды зерттеп игерудің тұжырымдамаларынан жан-жақты білім беру болып табылады. Пәнді игеру барысында білім алушылар өз бойларына деректер және тарихи еңбектермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады және оларды талдау, саралау, зерттеу жұмыстарына пайдалану әдіс-тәсілдерін меңгереді және ғылыми аппаратпен жұмыс жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Азия және Африка елдерінің қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: ХХ ғасырдың басына таман империализмнің отарлық жүйесінің қалыптасу процесі мен оның екі дүниежүзілік соғыс нәтижесінде бөлінуін, отарлық жүйенің күйреуі және Шығыс елдерінің саяси тәуелсіздік алуы туралы білім беру. Студенттер Азия және Африка елдерінің XX-XXI ғғ. даму аспектілерін, шығыс қоғамын модернизациялау проблемаларын, оның геосаяси дамуын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Еуропа және Америка елдерінің қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың негізгі мақсаты студенттердің Еуропа және Америка елдерінің қазіргі замандағы саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуының негізгі заңдылықтарын игеруі, маңызды оқиғалардың хронологиясын білуі, оларды талдауы және ой қорытуы, сонымен бірге студенттерде батыс елдерінде постиндустриалдық қоғамның қалыптасуы, жаңа ұлттық мемлекеттердің құрылуы мен дамуы туралы нақты, объективті түсініктің қалыптасуы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Тарихты оқытудағы IT және цифрлық ресурстар
    Несиелер: 4

    Курс студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мақсаттарын жүзеге асыруға бағытталған ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың қазіргі заманғы құралдарын тиімді пайдалану және жасақтау тәжірибесімен, олармен білім беру саласын қамтамасыз ету үдерісімен таныстырады. Курс білім беру үдерісіне сандық білім беру технологияларын енгізудің негізгі өлшемдерін ашады, ақпараттық кеңістікте бағдарлануға дағдыландырады, білім алушыларда ақпараттық белсенділікті, медиасауаттылықты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Музей және архив ісі
    Несиелер: 5

    Музей және архив түрлері, нормативтік-құқықтық базасы туралы объективті түсінікті қалыптастыруды мақсат етеді. Музей, архив құжаттамасымен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыра отырып, жолсілтермен, тізімдемелермен жұмыс, архив-музей каталогтарымен жұмыс жасау, қазіргі заңнамалық құжаттардың, ақпараттық технологияның көмегімен музейлердің құжаттарын ғылыми-техникалық өңдеуден өткізу, жеке анықтамалар дайындауға, музей, архив құжаттарын айналымға енгізу жолдарымен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ақтөбе облысының тарихы
    Несиелер: 5

    Курс мақсаты Ақтөбе өңірінің көне заманнан бастап қазіргі кезеңге дейінгі саяси, экономикалық және мәдени тарихынан жан-жақты білім беру болып табылады. Курсты оқу барысында білім алушылар археологиялық қазба жұмыстары, ортағасырдағы, жаңа және қазіргі замандағы Ақтөбе өңірі тарихын зерделейді, өлке тарихын зерттеу ерекшеліктерін анықтайды және зерттеу дағдыларын игереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектептегі білім беру үрдісін мониторингтеу
    Несиелер: 5

    Курс бiлiм беру жүйесiндегі қызметтер туралы ақпаратты жинап, сақтап, саралап, таратуға және оны үздiксiз бақылап отыруға, даму болашағына болжау жасауға мүмкiндiк беретiн әдіс-тәсілдерді меңгеруге негізделген. Білім мекемелерінің білім сапасын диагностикалау мен мониторингілеудің теориялық негіздерін, оның қазіргі уақыттағы даму тенденцияларын, педагогикалық мониторингтің мақсат, міндеттерін және оны оқу үдерісінде қолдану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тарихты оқытудағы бағалаудың өлшемдік технологиясы
    Несиелер: 5

    Курс білім алушылардың жетістіктерін критериалды бағалаудың технологиялық негіздері туралы білімді қалыптастырады, критериалды бағалаудың мәнімен, рөлімен, функцияларымен, критериалды бағалау жүйесінің әдістерімен, формаларымен және жүзеге асыру құралдарымен, бағалау қызметінің құрылымымен, критериалды бағалау технологиясының үлгілерімен таныстырады. Студенттердің алған білімдері нпсихологиялық-педагогикалық практикада мектеп оқушыларын оқыту мен тәрбиелеуде жүзеге асыра білуін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақ халқының дәстүрлі педагогикалық мәдениетінің тарихы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – болашақ мамандарды этномәдени ғылыми білімдер жүйесімен қаруландырып, ұлттық тәрбие дәстүрлері мен халық тарихына, рухани-мәдени мұраларға, дәстүрлі халықтық педагогикалық мәдениетпен оның тарихнамасына деген біртұтас ғылыми-кәсіби көзқарасын қалыптастыру және этнопедагогикалық білік, дағдыларын арттырып, жетілдіру. Курс педагогикалық процесті басқарудағы педагог тұлғасына қойылатын басты талаптар негізіндегі кәсіби этнопедагогикалық мәдениетті қалыптастыруға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім беру процесі сапасын жетілдірудің заманауи құралдары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: білім беру процесі сапасын жетілдіру аясында іргелі педагогикалық дағдыларды қалыптастыру. Курс білім беру жүйесі жетістіктерін анықтайды, жаңартылған білім беру бағдарламасы, оқу процесін ұйымдастырудың қазіргі заманғы қағидалары мен тәсілдері, оқытудың заманауи технологиялары, оқу процесін ұйымдастырудың жаңашыл әдістері, білім сапасын жетілдіру құралдары, бағалау жүйесі, электронды құжаттар (күнделік, журнал) және тарих пәнін жаңартылған білім мазмұны бойынша ұйымдастыру жолдары туралы түсінік беріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тарихты оқытудағы педагогикалық шеберлікті қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Пәнді игеруде педагогикалық шеберліктің методологиялық, теориялық негіздерін, педагогикалық шеберлік элементтері, педагогикалық техника, өзін-өзі басқару, тиімді қарым-қатынас, қарым-қатынас стильдері, формалары, түрлері, ықпал етудің негізгі тәсілдері, педагогикалық құзыреттілік, қазіргі мектепті жаңғырту аясындағы тарих пәні мұғалімдерінің қызметі, олардың кәсіби шеберлігіне, білімділігіне, мәдениеттілігіне қойылатын талаптар, тарихты оқытудағы педагогикалық шеберлікті қалыптастыру жолдары, әдіс-тәсілдері оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақстанның ХХ-ХХІ ғғ. тарихы (тарихнамалық және деректанулық аспектісі)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсат-міндеті кеңестік кезең және тәуелсіз Қазақстан тарихының өзекті мәселелерінен жан-жақты білім беру болып табылады. Пәнді оқу барысында білім алушылар тарих ғылымының теориялық мәселелерін игереді, тарихи оқиғаларға талдау, тұжырым жасай білу дағдыларын қалыптастырады, Кеңес заманындағы және тәуелсіздік жылдарындағы Қазақстанның саяси-экономикалық, әлеуметтік, мәдени дамуы туралы білім деңгейлерін меңгереді, деректер және тарихи еңбектермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Заманауи мектеп басқару
    Несиелер: 5

    Курста баскару және көшбасшылық, инновациялық мектеп басқару, мектепішілік басқару формалары, мектеп директоры, мектеп директорының орынбасарлары қызметі, мектеп басқаруда басшылыққа алынатын негізгі құқықтық-нормативтік актілер талданады. Студенттер мектептегі Кеңес түрлерін (педагогикалық, әдістемелік) ажыратады, мектеп жоспарлары, мектепішілік құжаттар және олардың жасақталуымен танысады. Аттестация және біліктілік арттыруды жетілдіруге, басқару жүйесіндегі зерттеушілікті зерттеуге дағдылайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тарихи пәндерді оқытудағы кәсіби шетел тілі
    Несиелер: 3

    Қазіргі таңдағы көптілді, көпмәдениетті әлем жағдайында аталған пәнді оқытудың негізгі мақсаты адамзат іс-әрекетінің белгілі-бір саласына қызмет ететін кәсіби бағытталған шет тілін (ағылшын) ерекше пән ретінде оқу; кәсіби-бағытталған материалды игеру және оны кәсіби жағдайларда қолдану; кәсіби (тарихи) шет тіліндегі терминдерді, сонымен қатар шет тіліндегі тарих ғылымының базалық категориялы аппаратын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON3

    Философиялық-этикалық құндылықтарды меңгере отырып тұжырымдар жасайды, қоғамның саяси-әлеуметтік құрылысын талдайды, қауіпсіз өмірді қамтамасыз ету мәдениетін қалыптастырады, кәсіпкерлік және құқықтық білімін жетілдіреді, сыбайлас жемқорлықтың алдын алуға дағдыланады, тарихи-ғылыми тұжырымдарды ескере отырып, тарихи үдерістерді сыни талдайды, баға беруге негізделген пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады;

  • Код ON2

    Тарих ғылымының салалары бойынша кәсіби деңгейдегі білім мен түсінуді қолданады, ғылыми еңбектерге өзбетінше тарихнамалық шолу жасау арқылы дәлелдерді қалыптастырады, тарихи деректерден алынған ақпараттарды талдау арқыл мәселелерді шешеді;

  • Код ON7

    Отан тарихы мен әлем тарихының өзекті мәселелерінің өзара байланысы мен өзара ықпалын жаңа өркениеттік тұрғыда көрсетеді. Тарихи фактілер негізінде теориялық білімді меңгереді және оқиғалардың өзара сабақтастығын түсіндіреді, өлке тарихын және ондағы білім беру ісінің қалыптасуының негізгі факторларын анықтауда заманауи тарих ғылымының зерттеу әдістерін қолдана алады;

  • Код ON6

    Тарих ғылымының салалары бойынша дерек көздері мен тарихнама мазмұнын талдайды, деректерді қолдану тәсілдерін біледі, зерттеу мәселелерін құзіретті тұжырымдап, нәтижелерін ұсынады. Тарих ғылымы саласында жаңа жетістіктер мен ғылыми-әдістемелік білімді және зерттеу мүмкіндерін қолданады, академиялық жазба түрлерін меңгере отырып, ғылыми жұмысты сауатты рәсімдеу дағдыларын жүзеге асырады;

  • Код ON11

    Жаңартылған білім беру жүйесінің мазмұны шеңберінде және қазіргі қоғамға кіруге бағытталған іргелі педагогикалық, психологиялық білім мен дағдыларды меңгереді. Білім мекемелерінде оқу процесін жоспарлау мен ұйымдастыруға дағдыланады, білім беру ісіндегі мониторинг негіздерін меңгереді, дәстүрлі педагогикалық мәдениет тарихымен танысады, "Рухани жаңғыру" бағдарламасын іске асыру бойынша іс-шаралар жоспарлайды және жүзеге асырады;

  • Код ON4

    Білім беру ұйымдарындағы тарих пәнін оқытудың инновациялық әдістемесі теориясын біледі, тарихты оқытудағы құзіреттілік ұстанымдары мен оның ерекшеліктеріне негізделген кәсіби міндеттерді шешуде дамыта оқыту, сараланған, кіріктірілген оқытудың педагогикалық технологияларын қолданады және жас ерекшелік физиология мен мектеп гигиенасын ескереді;

  • Код ON1

    Отан тарихы және дүниежүзі тарихы саласындағы озық білімге негізделген, тарихи құбылыстар мен оқиғаларды адамзат қоғамының әлемдік тарихи дамуының ортақ үлгісімен байланыстыра зерттелетін саладағы білімі мен түсініктерін көрсетеді, тарихи зерттеулер жүргізеді;

  • Код ON5

    Сыни тұрғыдан ойлау, шығармашылық, инновациялық ұстанымдарын игереді және инклюзивті білім беру ерекшеліктерін ескере отырып, кез-келген өмірлік жағдайда шешім қабылдау дағдыларын меңгереді, білім берудегі заманауи менеджмент негіздерін түсінеді, ұйымдастырушылық-басқару шешімдерін қабылдайды және олар үшін жауапкершілік алуға дайын; өзін-өзі дамытып, жетілдіре алады, көшбасшылықтың негізгі сипатын ажыратады;

  • Код ON10

    Қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар мен ақпараттық жүйелер туралы білімді игереді, компьютерлік желілермен жұмыс жасайды, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, тарату үшін интернет-ресурстары және мобильді сервистерді тарата біледі;

  • Код ON8

    Академиялық адалдық ұғымдары мен принциптерін, оларды қолдану мақсаттары мен міндеттерін айқындай отырып, өзінің қызметі мен өмір жолында академиялық адалдық қағидаларын ұстанады;

  • Код ON9

    Жалпы адамзаттық мәдениеттің жетістіктері мен ұлттық ерекшеліктеріне негізделген білім мен тәжірибені меңгереді, тарихты зерттеу арқылы өз халқының мәдениеті мен әлемдік мәдениеттің әртүрлілігін бағалайды және маңызын ұғынады, "Mәңгілік ел" құндылықтары аясында рухани келісім мен толеранттылық идеяларын қолданады. Тарихшы маманның құзыреттілігі шеңберінде көптілді және көпмәдениетті әлем жағдайында әрекеттесу мақсатында орыс және шетел тілдерін меңгереді;

6B01601 Тарих
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 6B01601-Тарих
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих мұғалімдерін дайындау
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 тарих және дінтану
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих-құқық негіздері
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01601 Тарих мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих пәні мұғалімі, тарихшы-зерттеуші, гуманитарлық пәндер оқытушысы
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Мұғалімнің тарихын оқыту
Бакалавриат

Орталық-Азия Университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01601 Тарихы
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top