Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті в Yessenov University

  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын, жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі органдар жүйелерінің жұмысын игеру. Пән балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, дамудың негізгі заңдылықтарын және олардың қоршаған ортаға қатынасын зерттеуге бағытталған. Пән онтогенездік даму сатысынан бастап организмнің даму ерекшеліктерін, организмнің өсуін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: тәрбиелік іс-әрекетті ұйымдастыру мен жүзеге асыру технологиясын, тәрбие үрдісінің негіздерін танып білуде болашақ мұғалімдердің кәсіби-педагогикалық құзреттіліктерін қалыптастыру. Пән студенттердің оқушылармен жүргізілетін тәрбие жұмыстарының әдістемесі мен технологиясы саасында кәсіби-педагогикалық құзреттілікті меңгеруді мақсат етіп ұсынуды дамытуға және тәрбие теориясы бойынша білімдерін кеңейту және тереңдетуге бағыттайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білімалушыларға қазақ тілінің дыбыстар жүйесі, оның фонологиялық ерекшелігі туралы білім беру. Пән студенттерді дыбыс түрлерін ажырата білуге, орфографиялық, орфоэпиялық нормаларды дұрыс қолдана отырып, дыбыстарды сауатты айтуға, жазуға дағдыландыруға бағытталған. Пән мазмұнында дыбыстардың бір-біріне әсері, буын және екпін, интонация, орфография, орфоэпия, қазақ графикасының дамуы, қазіргі жай-күйі туралы ғылыми пайымдаулар қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақ тілінің лексикологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты- қазақ лексикологиясының қазіргі қазақ тіліндегі сөздердің осы замандағы даму қалпын, мағыналық және құрамдық түрлерін, тарихи арналары мен қат-қабаттарын, баю жолдарын, қолданылу аясын тексеруі жөнінде түсінік беру. Пән мазмұнында қазақ лексикологиясының мәселелері, сөз мағынасының қалыптасуы мен дамуы, сөздің қор мен сөздік құрам туралы ғылыми пайымдауларға талдау жасалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамға қызмет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың рухани-адамгершілік қасиеттерін дамыту мақсатында қоғамға қызмет ету дағдыларын қалыптастыру. Пән қоғамның нақты мәселелерін шешуге қосу және жобалық іс-әрекет дағдыларын игеру, әлеуметтік ортадағы тиімді қарым-қатынастың психологиялық негіздерін түсіну, сыни ойлау арқылы студенттердің белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастыруға бағытталған. Теориялық материал барысында білім алушылар волонтерлік қызмет, көшбасшылық, сыни ойлау тақырыптарын зерделейді, проблемаларды анықтайды, жобалар әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жаһандық экология
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-экологияның қазіргі заманғы мәселелерін талдауға, зерттеуге және шешуге кешенді көзқарасты қамтамасыз ететін жаһандық экологиялық ойлауды қалыптастыру. Онда қазіргі экологиялық проблемалар, олардың жаһандық сипаты және қазіргі экологиялық проблемалардың әлемдік экономиканың жағдайымен және елдердің даму ерекшеліктерімен байланысы қарастырылады және зерттеледі. Пәнді оқу экологиялық жобаларды әзірлеу және іске асыру арқылы өтеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Эмоционалды интеллект
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: эмоционалды зияткерлікті басқару дағдыларын қалыптастыру. Пән эмоционалды интеллектінің жоғары деңгейі бар, өзін және айналасындағы адамдардың эмоцияларын тани алатын, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді қарым-қатынас жасайтын адамды қалыптастыруға бағытталған. Курс эмоционалды интеллекттің, модульдердің, эмоциялар түрлерінің, темперамент түрлерінің тарихын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам психикасының жас динамикасын,психикалық процестердің онтогенезін және дамып келе жатқан адамның жеке қасиеттерін, психикалық процестердің даму заңдылықтарын зерттеу. Пән тұлғаның психикалық дамуының заңдылықтары мен тұжырымдамаларының теориялық және әдіснамалық негіздерін, эксперименттік зерттеулерде қалыптасқан және алынған ақпараттық деректерді талдау ерекшеліктерін қалыптастырады. Жас психологиясы психикалық процестердің жас ерекшеліктерін, білімді игерудің жас мүмкіндіктерін, жеке дамудың жетекші факторларын, жас өзгерістерін және т.б. зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі қазақ тілінің морфологиясы мен сөзжасамы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттерге қазіргі қазақ тілінің морфологиялық құрылымы мен сөзжасамдық жүйесі туралы ғылыми білім беру. Пән мазмұнында қазіргі қазақ тіліндегі сөз тұлғалар, олардың түрлену жолдары, сөздердің таптастырылу принциптері, грамматикалық категория, сөзжасамдық жүйе туралы ғылыми пайымдаулар қарастырылады. Пән студенттерге сөздердің тұлғалық белгілерін, сөзжасамның түрлі әдіс-тәсілдерін, грамматикалық форма мен грамматикалық мағынаны жан-жақты меңгертуге бағытталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыруда болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курс педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері мен оның даму тарихы туралы ғылыми білім жүйесін ұсынады, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтарын, принциптерін, мазмұны мен әдістерін ашады, оны жүзеге асырудың практикалық дағдылары мен дағдыларын игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сөз өнері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ маманның кәсіби құзыреттілігінің негізін құрайтын коммуникативті дағдыларды қалыптастырудың теориялық және әдіснамалық негізін қамтамасыз ету. Курс сөздік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында студенттер бір жағынан таза, дұрыс, дәл, мәнерлі, екінші жағынан, коммуникативті және тиімді сөйлеуге дағдыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сабақ дизайны және бағалау
    Несиелер: 5

    Студенттерді сабақты жоспарлау және олардың болашақ педагогикалық қызметін бағалау әдістерімен таныстыру. Курс студенттерге сабақты жоспарлау және бағалау бойынша білім мен дағдыларды береді, өйткені бұл ұғымдар студенттер нәтижелерінің негізгі аспектілері болып табылады. Курс шеңберінде студенттер білім алушылардың лингвистикалық қажеттіліктері мен сұраныстарын ескере отырып, оқу сабақтарын дербес құрастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара әрекеттесу үшін студенттердің құқықтық және құқықтық мәдениетінің деңгейін арттыру. Бұл пән юриспруденцияның негізгі ұғымдары мен категориялары туралы түсінік қалыптастырады; қолданыстағы заңнаманың негізгі ережелері туралы нақты түсінік береді, қазақстандық құқықтық салада өз бетінше бағдарлау дағдыларын дамытады; заңды құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сакральді Маңғыстау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тарихи-мәдени үдерістер мен тарих пен мәдениеттің өзара іс-қимылы мәселелерін, сакрализация процесінің тарихи және мәдени трансформациясын, Қазақстанның ұлттық бірегейлігін нығайтудағы киелі кеңістіктердің рөлі мен маңызын нақты түсінуді қамтамасыз ету. Онда ұлттық-мәдени мұра болып табылатын Маңғыстаудың археологиялық, тарихи, мәдени ескерткіштері қарастырылады және өлкенің тарихи және саяси оқиғалары зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-экономика туралы базалық білім беру, Экономика туралы жүйе, экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары, заңдары мен заңдылықтары туралы түсінік беру. Экономикалық теория экономиканың жұмыс істеуінің іргелі проблемаларын, қоғамның әлеуметтік - экономикалық дамуының эволюциясын, жеке көбею заңдылықтарын (микроэкономика), ұлттық экономика (макроэкономика), мезоэкономика және әлемдік экономика деңгейінде көбеюді қарастырады және зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Медиа сауаттылық
    Несиелер: 5

    Мақсаты-медиа байланыстарды сапалы түсіндірудің базалық дағдыларын меңгеру, түрлі БАҚ жаңалықтар материалдарын талдау технологияларын меңгеру және ақпараттық материалдарды деконструкциялау әдістерін үйрену, жаңалықтар мәтінін жарнама, насихаттан ажыратуға, ақпарат көздерін олардың сенімділігі, беделінің дәрежесі бойынша бағалауға, факт пен пікір арасындағы айырмашылықты түсінуге үйретеді. Пән кәсіби қызметте ақпараттық технологияларды шығармашылықпен қолдану қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған. Пән Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілерін жүйелі түрде ашып көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазақтың халық ауыз әдебиеті
    Несиелер: 5

    «Қазақ халық ауыз әдебиеті» пәнінің мақсаты - фольклордың жанрларын, классификациясын, жанрлық түрлердің бөліну жолдарын меңгеру. Пән халқымыздың сан ғасыр бойына жасаған рухани мәдениеті болған фольклорлық мұраларды терең игертуге бағытталған. Пәннің негізгі мазмұны халық ауыз әдебиетінің нұсқаларын, қазақ фольклорының қалыптасу, даму тарихын, әдеби үрдістің қоғамдық өмірмен байланыста даму заңдылықтарын, әдеби, тарихи мәнін, зерттелу жайын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сандық педагогика
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: педагогикалық міндеттерді шешуде заманауи білім беру ортасында қолдану үшін және мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру үшін ақпараттық технологияларды игеру. Курста оқу процесінде қолданылатын сандық технологиялардың жіктелуі, сандық бейнені өңдеу технологиясы, электронды оқулықтарды пайдалану технологиясы, білім беру платформаларымен жұмыс жасау технологиялары қарастырылады. Курс білім беру және зерттеу мақсаттары үшін интернет-ресурстарды, мультимедиялық құралдарды, сандық технологияларды пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ойлау дизайны
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-адамдарға білімді қолдануда икемді болуға көмектесетін идеяларды қалыптастыру мен жүзеге асырудың шығармашылық процесін жүзеге асыру; белгісіздік жағдайында тұрақсыз шешімдерді табуға, серпінді идеяларды құруға мүмкіндік беретін стандартты емес ойлауды дамыту. Курста инновациялық дизайн-өнімдерді жобалау, жасау, дамыту және апробациялау үдерісінің әдіснамасы мен практикасы, кәсіби дағдыларды дамытуға және жетілдіруге ықпал ететін дизайн-ойлау құралдарының сипаттамасы ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты бәсекелестік ортада кәсіпкерлік теориясы мен практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу болып табылады. Пән өз ісін құру механизмін, ақпараттық және цифрлық технологияларды, қаржылық және кадрлық қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік тәуекел түрлерін, кәсіпкерлік құпияны және кәсіпкерлік мәдениетті пайдалана отырып, бизнес-жоспарлауды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Өлке әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттерге өлке әдебиетінің қалыптасып, даму тарихы, тарихи әдеби процесс, дәстүр жалғастығы туралы мағлұмат беру. Пән өлке авторларының тіл, стиль бағытындағы шеберліктерін, жыраулар поэзиясының көркемдік негіздерін, жыраулық мұралардың тарихилық мәселелерін зерттеуге бағытталады. Пән мазмұнында жеке ақын-жыраулар, жазушылар шығармаларының тақырыптық- жанрлық қырлары, эстетикалық ізденістері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім беруді ізгілендіру стратегиясы, инклюзивті білім берудің психологиялық-педагогикалық негіздері, модельдері мен мазмұны тұрғысынан ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін зерделеу болып табылады. Бұл курс білім беру процесіне қатысушылармен өзара әрекеттесуге дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімнің кәсіби құзіреттілігіне бағытталған. Курс ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен түзету және дамыту жұмыстарының заманауи нысандарымен, әдістерімен және технологияларымен танысу үшін базалық болып табылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Латын графикасына негізделген қазақ жазуының теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушыларға қазақ жазуының тарихындағы латын негізді жазудың өзіндік орнын тарихи-жазба деректер, ресми құжаттамалар негізінде оқып-үйрету. Пән әліпби реформасының қазақ тіл білімінің қалыптасуына, ықпалы туралы ғылыми көзқарастарды талдауға бағытталады. Пән мазмұнында қазақ жазуының тарихы, әр кезеңдердегі әліпби реформасына қатысты саяси, әлеуметтік, тарихи-мәдени мәселелердің туындауы мен шешімі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ежелгі және хандық дәуір әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушыларға бүкіл түркі тілді халықтарға ортақ әдебиеттің кезеңдері, орта ғасыр әдебиеті мен хандық дәуір әдебиетінің тарихи, құрылымдық, көркемдік сабақтастығы туралы білім беру. Пәннің мазмұны ежелгі түркі әдеби жәдігерліктерінің, Х-ХІІ ғасырлардағы, Алтын Орда кезеңіндегі және Қазақ хандығы дәуіріндегі әдебиеттердің идеялық-көркемдік жалғастығын, ақын-жыраудың қоғамдық-әлеуметтік тұлғасын ғылыми тұрғыда пайымдауға бағытталған. Пән ежелгі және хандық дәуір әдебиетінің көркемдік негіздерін, тарихилығын, қалыптасу, даму мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті және салыстырмалы талдау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттерге ХІХ ғасырда өмір сүрген ақындардың шығармашылығын оқыту. Пән ақындық поэзияны тақырыптық, көркемдік-идеялық, жанрлық жағынан жан-жақты талдауға бағытталады. Пән мазмұнында ХІХ ғасырдағы ақындар поэзиясының көркемдік негіздері, тарихилығы, ақындық поэзияның қалыптасу, даму, зерттелу тарихы, ұлт әдебиеті тарихында алатын орны туралы ғылыми пайымдаулар қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ тілін оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттерге мектепте қазақ тілін оқытудың әдіснамалық негіздері мен әдістемелік жүйесін меңгерту. Пән мазмұны тілді меңгертудің практикалық жолдарын үйрету арқылы қазақ тілін оқытудың әдіс-тәсілдерін меңгертуге бағытталады. Пән елімізде жан-жақты дамыған, теориялық білімі терең, практикалық дағдысы жетілген, ұлттық ділі қалыптасқан бәсекеге қабілетті, ғылыми және интеллектуалдық әлеуеті жоғары маман даярлауды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың бойында білім – рухани байлық көзі идеалына сәйкес құндылықтар жүйесін қалыптастырады; білім алушылардың өзіндік даму мен өзіндік жетілу талпыныстарын қолдайды, еңбекке деген сыйластық қатынастарын дамытады; «Мәңгілік Ел», «Рухани жаңғыру», «Ұлы даланың жеті қыры» бағдарламаларын басшылыққа ала отырып патриотизм, өз елінің барлық саладағы жетістіктеріне деген мақтаныш сезімін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақ әдебиетін мектепте оқыту үдерісін ұйымдастырудың инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттерге қазақ әдебиетін оқытудың әдіс-тәсілдері, әдебиет сабағын ұйымдастырудың жолдары туралы білім береді. Пән білім алушыларға қазақ әдебиетін оқытудағы тиімді әдістемелер мен жаңа технологияларды меңгертуге бағытталған. Пән мазмұны мектепте қазақ әдебиеті пәнін оқытудың тиімді әдіс-тәсілдерін, әдебиет пәні мұғаліміне қажетті шеберлік талаптары мен әдіскерлік дағдыларды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттерге қазіргі тіл біліміндегі ғылыми тұжырымдарға сүйеніп, жалпы тіл білімінің теориялық мәселелері туралы білім беру. Пән әлемдік лингвистикадағы ғылыми пайымдауларға талдау жасауға бағытталады. Пән мазмұнында жалпы тілдік теорияның қалыптасу тарихы, тілдің өзіндік мәні мен қызметі, табиғаты, тілді зерттеу бағыттары мен мектептер, олардың басты ұстанымдары, тілді зерттеу әдістері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Академиялық жазылым негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты білім алушыларда кәсіби білімді дамыту мақсатында академиялық мәтіндерді құру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Пән ғылыми ақпаратты жазу және ұсыну негіздерін оқытуға, академиялық сипаттағы мәтіндермен жұмыс жасауға, оқу және зерттеу жұмыстарына бағытталған. Бұл курста студенттердің ғылыми мәтіндермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған бірқатар мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әбіштану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттерге Ә.Кекілбаевтың шығармашылық мұрасын жан-жақты оқыту. Пән жазушының шығармашылық өмірбаянын, шығармаларының жанрлық сипаты мен тақырыптық-идеялық, көркемдік ерекшеліктерін, қазақ әдебиеті тарихындағы орнын танытуға бағытталған. Пән мазмұны қаламгердің поэзия, проза, драматургия, публицистика жанрындағы шығармаларын талдау арқылы әдебиеттегі орнын танытуды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазіргі қазақ әдебиеті және сыни ойлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – қазақ әдебиеті сынының тарихын қазіргі заманғы әлемдік өркениет талаптарына сай оқыту. Пән студенттерге қазақ әдеби сыны тарихының даму заңдылықтарын ашуға, оқылатын дәуір қаламгерлерінің көркемдік шеберлігінің маңыздылығын баса көрсетуге, қазақ әдеби сыни ойының дүниежүзілік және қазақ мәдениетіне әсерін оқып, үйретуге бағытталған. Пән мазмұнында көрнекті әдебиеттанушы ғалымдардың еңбектері, қазақ әдеби дамуының жалпы тенденциялары қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Еуропалық шетел әдебиеті: антикалық дәуір мен қазіргі шетел әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – Еуропа халықтары әдебиеттерінің қалыптасып, даму тарихы, дәстүр жалғастығы жайында кең көлемде мағлұматтар беру. Пән жеке ақын-жазушылар шығармаларының шеберліктерімен таныстыруға бағытталады. Пән мазмұнында шетел халықтары әдебиеттерінің ең байырғы салаларын арнайы қарастыра отырып, әрбір халықтың әдеби шығармаларының кейбір қазақша жарияланған нұсқалары арқылы әдеби жәдігерліктеріне арналған ғылыми зерттеу еңбектер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазіргі қазақ тілінің синтаксисі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білімалушыларға қазіргі қазақ тіліндегі синтаксистік конструкциялардың түрлері, жасалу жолдары туралы жүйелі білім беру. Пән қазіргі қазақ тілі синтаксисінің өзекті мәселелеріне ғылыми талдау жасайды. Пән мазмұнында қазіргі қазақ тілі синтаксисі ғылымының зерттелу тарихы, сөздердің байланысу тәсілдері мен түрлері, сөйлемнің басты критерийлері, сөйлемнің құрылымы, құрамы туралы ғылыми көзқарастар қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әдебиет теориясының негіздері мен әдебиеттану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттерге әдебиет теориясының негіздерінен білім беру. Пән әдебиеттану ғылымының теориялық және практикалық мәселелерін оқытуға бағытталған. Пән мазмұнында көркем әдебиеттің ерекшеліктері, ұғымдары мен категориялары, көркем шығарманың құрылымы, мазмұн мен пішін, әдеби жанрлар, көркемдік әдістер, әдеби бағыт-ағымдар, әдеби процесс мәселелері мен әдебиет теориясының даму тарихы қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақ әдеби сынының тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттерге қазақ әдебиеті сынының тарихы, оның әлемдік өркениетпен сабақтастығы туралы ғылыми білім беру. Пән арқылы білім алушылар сынның алғашқы арналарымен танысады, бүгінгі Тәуелсіздік кезеңіндегі әдебиетке, ғылыми зерттеуге қойылатын талаптарға талдау жасайды. Пән мазмұны арқылы қазақ әдебиеттану ғылымы мен әдебиет сынының бүгінгі күйі, проблемаларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Зерттеу/жобалық жұмыстарды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – болашақ мұғалімдердің ғылыми-зерттеу мәдениетін қалыптастыру, оларды ғылыми-зерттеу жұмысын жүзеге асыруға қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларын меңгерту. Курс ғылыми-педагогикалық зерттеудің ерекшеліктері мен оған қойылатын талаптарды ашып көрсетуге бағытталған. Пән зерттеуді жобалау және орындау кезеңдерін түсіндіреді; педагогикалық зерттеудің әдістер жүйесімен және оларды ұтымды қолдану шарттарын қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON2

    жаһандық және ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтарға ие;

  • Код ON6

    қазақ әдебиетінің даму тарихы, оның жанрлық түрлері бойынша кәсіби дағдыларды меңгеруге қызығушылық қалыптастырады;

  • Код ON3

    оқу-тәрбие және әдістемелік үдерістің сапасын қамтамасыз ету үшін қазақ тілінің құрылымын лингвистикалық салаларға талдап, саралайды;

  • Код ON8

    өз ісін одан әрі ұйымдастыра отырып, кәсіби шеберлікті жетілдіру бағыттарын айқындайды;

  • Код ON5

    өзінің кәсіби қызметінде әдістемелік эксперимент пен зерттеулерді жоспарлайды және өткізеді;

  • Код ON7

    кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара іс-қимыл жасайды, сөйлеу мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді;

  • Код ON1

    бағдарлама пәндері бойынша сапалы білімді көрсетеді;

  • Код ON4

    оқыту әдістемелерінде инновациялық, цифрлық технологиялардың мүмкіндіктерін шығармашылық және нәтижелі пайдаланады;

6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 6B01701-Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

Еуразия гуманитарлық институты

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі және әдебиеті
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиетінің оқытушылары
Бакалавриат

Орталық-Азия Университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиетінің мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01701 Қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top