Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01601 Тарих в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

  • Қоғамтану білімі (пәнаралық курс)
    Несиелер: 5

    Студенттердің экономиканың қызмет ету заңдылықтары жайлы кешенді түсініктерін қалыптастыруға, іскерлік білім алуына бағдарланған, өз бизнесін ашу және оны сәтті жүргізудің ерекшеліктерін айқындайды. Қазақстандық құқықтық институттар мен оның негізгі салаларын сипаттайды. Қазақстан республикасы сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетінің заңнамалық негіздерін зерттейді.Ілияс Жансүгіровтің өмірбаяны мен шығармашылық қызметін, әдебиеттану ғылымындағы орнын қарастырады. Оның отандық әдебиеттің көркемдік қағидаларын қалыптастырудағы үлесін зерттейді. Білім алушылардың бойында ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің дағдылары мен құзіреттіліктер қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстан археологиясы
    Несиелер: 6

    Қазақстандағы археологиялық ғылымды зерттеу. Қазақстан аумағында алғашқы адамның пайда болуы. Ежелгі кезеңнің алғашқы екекерткіштері. Үйсін мен ғұндардың археологиялық ескерткіштері. Кейінгі көшпенділер археологиясы. Қазақстанның ортағасырлық археологиясымен танысу (жерлеу-әдет ғұрыптары ескерткіштер, қоныстар мен қалалар), жергілікті халықтың мемлекеттілігі мен этногенезінің қалыптасуындағы ортағасырлық кезеңнің орнын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Архелогия
    Несиелер: 6

    Адамзат қоғамының өткені мен дамуын заттай тарихи деректердің негізінде зерттейді, археологиялық кезеңдеуді түсіндіреді, ежелгі қоғамдардың материалдық және рухани мәдениетіне назар аударады. Археологиялық заттардың уақытын анықтау әдістерімен таныстырады, археологиялық ескерткіштерге қарап, тарихтың ежелгі кезеңінің негізгі проблемалары мен археологиялық кезеңдеуді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Жаңартылған орта білім мазмұны жағдайында оқытудың жаңаша әдістері мен технологиясын қарастырады. Педагогикалық үдерісті болжау, жоспарлау және басқару, ғылыми талдау әдістерін зерттейді. Педагогиканың гуманитарлық білім және білім беру үдерісі субъектілерінің өзара әрекетінің саласы ретіндегі теориялық түсініктерін және қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ежелгі дүние тарихы
    Несиелер: 6

    Адамзат дамуы тарихының ең маңызды деген кезеңдерін қамтиды: ежелгі өркениеттердің қалыптасуы, құлиеленушілік мемлекеттердің пайда болуы мен дамуы, Шығыстағы тарихи үрдістің ерекше сипаты, олардың даму жолдарының ерекшеліктері Ежелгі дүниенің дамуындағы маңызды үрдістер мен заңдылықтарды, Шығыстағы, Греция мен Римдегі алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің құлдырауының ғылыми негізін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 5

    Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жасерекшеліктерінің жалпы заңдылықтарын, олардың физиологиялық қызметтерінің қалыптасуын қарастырады. Балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын сақтау мен нығайтуға, үйлесімді даму және фкнуционалдық мүмкіндіктерін жетілдіруге бағытталған баланың сыртқы ортамен өзара әрекетін, гигиеналық нормативтер мен талаптарды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қосалқы тарихи пәндері
    Несиелер: 5

    Келесі қосалқы тарихи пәндер қарастырылады: палеография, геральдика, сфрагистика, хронология, метрология, генеалогия. Өйткені оларсыз өткенді білу мен түсіну, әсіресе қосалқы тарихи пәндердің әдістемелік әдістерін зерттеу және түсіну мүмкін емес.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ежелгі Шығыс мемлекеттері
    Несиелер: 6

    Ежелгі Шығыс тарихы ежелгі дүние тарихының жалпы курсының ажырамас бөлігі болып табылады және Ежелгі Шығыстың тарихи даму ерекшеліктерін зерттейді; ежелгі өркениеттердің негізгі кезеңдері, қоғамдық даму заңдылықтары туралы түсінік қалыптастырады. Өркениеттік көзқарас идеяларының призмасы арқылы Шығыстағы және Батыстағы әлеуметтік құрылымдағы айырмашылықтар мен ұқсастықтар көрсетіліп, сонымен қатар Шығыстағы тарихи процестің ерекше сипаты атап көрсетіледі; Пән мемлекеттер тарихын, антикалық мәдениетін, қазіргі шығыстанудағы негізгі теориялық және әдістемелік бағыттарын оқуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мұражай ісі және мұрағат
    Несиелер: 5

    Қазақстан аумағында мұрағаттар мен мұражайларды қалыптастыру, олардың кеңестік кезеңдегі және Тәуелсіз Қазақстан жағдайындағы қызметі. Мұрағат ісінің теориясы мен практикасының негізгі терминдері мен түсініктері. Мұрағат ісінің тарихы, мемлекеттік мекемелердің тарихы. Мұражай ісінің негізгі түсініктері мен аспектілерін ашады, курс практикаға бағытталған бағытқа ие және студенттердің өзіндік оқу біліктері мен дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Алғашқы қауымдық қоғам тарихы
    Несиелер: 5

    Алғашқы қоғам тарихы адамның шығу тегі және антропогенез процесінің қозғаушы күштері, оның экономикалық және әлеуметтік қызметінің пайда болуы мен алғашқы дамуы, материалдық және рухани мәдениеттің пайда болуы мен алғашқы қадамдары туралы мәселені зерттейді; қарабайыр тарихтың хронологиясы мен кезеңделуін зерттейді; адамзат қоғамының қалыптасуының теориялық мәселелерін ашады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Этнология
    Несиелер: 5

    Этнологияның негігі теориялары мен концепциялары қарастырылады, оның түсініктері мен категориялары, әдістері және әлем халықтарының этнографиясын оқудағы қолданысы айқындалады, Қазақстанды қоса алғанда әлемнің және дүниежүзі халықтары жіктелуінің антропологиялық, тілдік, шаруашылық-мәдени этникалық картасы сипатталады. Этногенез және этникалық тарих үрдісін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ежелгі Қазақстан тарихы
    Несиелер: 5

    Ежелгі дәуірден түркі кезеңіне дейінгі Қазақстан аумағындағы тарихи процестің негізгі кезеңдері мен ерекшеліктері туралы толық түсінік береді. Курс Қазақстан аумағындағы ежелгі кезеңдегі мемлекеттік құрылымдардың саяси және әлеуметтік құрылымын түсінудің негізін құрайды. Ертедегі мемлекеттер тарихындағы ең маңызды тарихи және саяси оқиғаларды қарастырады, алғашқы адамдардың, тайпалар мен қоғамдардың қалыптасуына қатысты аймақтың мәдениеті мен әлеуметтік-экономикалық дамуын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жетісу тарихы
    Несиелер: 5

    Ежелгі заманнан бергі Жетісудің негізіг тарихи кезеңдері туралы дүниетанымды қалыптастырады, аймақтың дамуының аса бай мұрасы мен заңдылықтарын түйсіну жолдарын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беруn
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру технологиясын, жеке білім беру маршрутын құруды, балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып оқу үдерісін жоспарлауды, инклюзивті оқыту жағдайында тьюторлық тәжірибені ұйымдастыруды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тарихи демография
    Несиелер: 5

    Тарихи демография - бұл халықты, оның тарихи процестің жүруіне қалай әсер ететіндігін, сондай-ақ белгілі бір өткен оқиғалардың популяцияның өзгеруіне қалай әсер еткендігін зерттейтін арнайы тарихи пән. Тарихи демография демографиямен тығыз байланысты - жалпы халық туралы ғылым, оның ұғымдары мен категорияларын қолданады, бірақ оларды өткенге қатысты қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тарихи өлкетану
    Несиелер: 5

    Білімгерлердің тарихи өлкетану бойынша тарихи сананы қалыптастырудың құралы ретіндегі, тарихи-мәдени және табиғи мұраны табу, сақтау және пайдалану туралы жалпы түсінігін қалыптастырады /

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Іскерлік және кәсіби қарым-қатынас үшін қажетті мамандық тілі, шет тілінде жарияланған кәсіби мәтіндерді түсіну және талдау негізінде коммуникативтік және тілдік құзыреттіліктерді қалыптастырады; онда тарих саласындағы анықтамалар мен ұғымдарды қалыптастырудың практикалық дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқу-тәрбиелік жұмысты ұйымдастыру әдістемесін қарастырады және тәрбиелеу үдерісінің заңдылықтарын, мәні мен мазмұнын қарастырады, жаңартылған орта білім мазмұны аясында тәрбиелеу қағидаларын зерттейді. Болашақ педагогтың өз бетімен білім алу және кәсіби тұрғыда өз-өзін жетілдіруге мүдделілігін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Дүниежүзілік діндер тарихы
    Несиелер: 5

    Діндердің шығу тарихы кең мәдени-тарихи контексте қарастырылады: архаикалық, этникалықтан ұлттық және әлемдік діндерге дейін, олардың генезисі, ерекшеліктері, таралу географиясы; діннің негізгі тарихи формалары, олардың тарихи өзара байланысы және мәдениеттегі өзара байланысы; дін тарихы ғылымының негізгі категорияларын, мәселелерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Орта ғасырлардағы Азия және Африка елдерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Азия мен Африка қоғамдарының тарихи дамуының негізгі заңдылықтары мен ерекшеліктерін қарастырады, орта ғасырлардағы елдердің тарихи процестерін, олардың даму жолдарының өзіндік ерекшеліктерін, патриархалдық қатынастардың ыдырауы мен феодализмнің қалыптасуын, оның белгілері мен мәнін зерттейді; халықтардың қалыптасу барысы, ортағасырлық мемлекеттердің құлдырау себептері; дәстүрлі және феодалдық қоғам терминдерінің арақатынасын ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақстанның орта ғасыр тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақстанның ортағасырлық тарихы курсы оқиғалар мен фактілерді қайта бағалаумен байланысты тарих ғылымының соңғы деректерін ескере отырып, V ғасырдан XVII ғасырға дейінгі Қазақстан аумағындағы адамзат қоғамының даму тарихын зерделейді. Қазақстанның ортағасырлық тарихының пәні Қазақстандағы мемлекеттік-құқықтық жүйелердің, шаруашылықтың, мәдениеттің, қоғамдық және әлеуметтік қатынастардың пайда болуы мен дамуын ортағасырлық кезеңнің әртүрлі кезеңдерінде зерттеу, Қазақ хандығының, қазақ этносының қалыптасуы мен өрлеуі болып табылады. Курсты оқу кезінде Қазақстанның әлеуметтік-мәдени, саяси, экономикалық және геосаяси жағдайының ерекшелігіне назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Тарихты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қазіргі мектеп талаптарын, жан-жақты дамыған саналы тұлғаларды дайындау міндеттерін назарға ала отырып, оқушылардың жас ерекшеліктеріне байланысты оқытудың әдістерін, мазмұнын және ұйымдастырылуын ашып көрсетеді. Тарих пәні мұғалімі қызметінің теориялық және практикалық негіздерін оқытады, яғни болашақ мамандыққа деген қызығушылықты қалыптастыруға мүмкіндік беретін, оған дайындықты және оқытушының тұлғалық, кәсіби қаситеттерін көрсететін орта дайындайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Оқыту нәтижелерін сыни бағалаудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға, олардың теориясы мен технологиясын меңгеруге бағытталған. Қазіргі кездегі тарих сабақтарында сыни бағалаудың технологиялық негіздері мен оларды қолдану білімін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дүниежүзілік мәдениет тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл «Дүниежүзілік мәдениет тарихы» курсы адамзат мәдениетінің пайда болған кезінен бастап негізгі типтерін қарастырады (әлемдік өркениеттің архаикалық негізін қалаған алғашқы мәдениет); жеке мәдениеттердің тарихи қалыптасуы, қалыптасуы мен дамуы, олардың тағдырлары мен архетиптері, сондай-ақ адамзаттың жаһандық өркениеттік дамуы ерекшеліктері тұрғысынан әлемдік мәдениеттің кең панорамасын ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қашықтықтан білім берудің әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Қашықтықтан оқыту және электрондық оқыту әдістерінің әдістемелік мәселелері қарастырылады, қазіргі заманғы білім беру тәжірибесін және алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибе, ғылымның жетістіктерін ескеріп, қашықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып, оқу үрдісін ұйымдастырудың ерекшеліктерін игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ортағасырлар тарихы (Батыс)
    Несиелер: 5

    Ортағасырлар тарихы қоғамдық-саяси және экономикалық өмірдің жаңа нормаларының қалыптасуы мен дамуын ашып көрсетеді, ортағасырлық мемлекеттердің территориясында болып жатқан тарихи оқиғаларды өзара байланыстыра отырып қарастырады. Ортағасырлық кезеңдегі мемлекеттер тарихының негізгі үрдістерін, феодализмнің қалыптасуын және оның белгілері мен мәнін; халықтардың қалыптасуын, ортағасырлық мемлекеттердің құлдырау себептерін оқытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақстанның жаңа заман тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақстан тарихының жаңа кезеңі XVIII ғасырдың басынан ХХ ғасырдың басына дейінгі кезеңді қамтиды. Аталған кезең Қазақ хандығы тарихындағы бірқатар ірі оқиғалар мен процестермен ерекшеленеді: бұл «Ақтабан шұбырынды» кезеңі, Қазақстанның Ресей бодандығын қабылдауы, Ресей империясының отарлау саясаты, қазақ мемлекеттілігінің жойылуы, қазақ халқының тәуелсіздік үшін ұлт-азаттық күресі, халықтың ұлттық сана-сезімін ояту, ХХ ғасырдың басындағы либералды-демократиялық қазақ зиялыларының қызметі, ХХ ғасырдың басындағы қазақ өлкесіндегі оқиғалардың ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Тарихи зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Курс тарихи зерттеу әдістерін шындықты танудың ерекше тәсілі және гуманитарлық білімді қалыптастырудың құралы ретінде ашады; тарихтағы пәнаралық зерттеулердегі деректану әдіснамасының рөлі мен орны туралы түсінік береді; шығу тегі мен мазмұны әртүрлі мәтіндерді талдаудың теориясы мен әдіснамасының жалпы негіздері және оны нақты зерттеу жағдайында қолдану тәсілдері туралы түсінік қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 5

    «Академиялық жазылым» пәні студенттерге эссе, эссе, аннотация, ғылыми мақала сияқты тарихи мәселелер бойынша академиялық мәтіндер жазу дағдыларын, сонымен қатар ережелерге сәйкес қорытынды біліктілік жұмысын (тезис / жоба) дамытуға бағытталған. және жоғары білімнің талаптары, сонымен қатар есептер мен презентацияларды құру және редакциялау дағдыларын, библиографиялық сипаттамаларды дұрыс құрастыру және адалдық пен академиялық тұтастық принциптерін сақтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақ диаспорасының тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақ ирредентінің, қазақ диаспорасының қалыптасуы мен географиясының кеңею тарихы, қазақ диаспорасының таралуы зерттеледі. Қазақтардың әлемнің әр түрлі аймақтарына қоныстану жағдайы оқытылады. ХХ ғасырдағы тарихи оқиғалар - қазақ диаспорасының қалыптасуының қозғаушы күші ретінде және еңбек миграциясы мен қазақ диаспорасының қазіргі жағдайы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақстанның демографиялық тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақстан тарихындағы демографиялық процестерді зерттеу бойынша мәліметтерді талдау, салыстыру және өңдеу. Оқу курсы Қазақстанның демографиялық тарихын және олардың елдің әлеуметтік-экономикалық және саяси дамуымен өзара байланысын ғылыми талдаудың теориялық негізін құрайды. Пән Қазақстанның демографиялық ахуалын дамытудың негізгі кезеңдерін, ғылыми терминологияны, қазіргі көші-қон жағдайы мен мемлекет саясатын, қазақстандық бірегейлікті сақтау проблемаларын зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Оқыту мен оқудағы жаңашыл тәсілдер
    Несиелер: 5

    Оқытудың инновациялық технологияларын, оның белсенді және интерактивті формаларын зерттейді: оқу-тәрбие үрдісін технологияландыру жағдайында инновациялық технологиялар бойынша оқыту түсінігі мен түрлерін қарастырады; белсенді әдістер формасының инновациялық технологиялардың дәстүрлі түрі ретіндегі қалпын және оқу үрдісіне инновациялық технологияларды енгізу мен оларды дайындау мүмкіндігі қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Түркі халықтарының тарихы
    Несиелер: 4

    Түркі халықтарының этникалық және саяси тарихын, Шығыс халықтарының европалық мәдениетпен және түркітілдес халықтардың мәдени-өркениеттік бастауларының даму тарихымен өзара әрекеттесу үрдісін қарастырады. Түркі халықтарының тарихы және мәдениетімен таныса отырып, түркілер қауымдастығының тұтастығын және отандық тарихтың туыстас халықтардың өткені мен бүгінгі тарихымен негізгі байланысын айқындайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Заманауи педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Бұл пән оқыту мен тәрбиелеудің заманауи педагогикалық технологияларын қарастырады; білім берудегі инновациялық процестер; мұғалімнің педагогикалық шеберлігін, моральдық-психологиялық имиджін қалыптастыруға ықпал етеді; Қазақстан Республикасында білім беруді модернизациялаудағы қазақстандық білім беру саясатымен және оның құқықтық негіздерімен таныстырады; білім беруде менеджментті жоспарлау, ұйымдастыру әдістерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Халықаралық қатынастар теориясы мен тарихы
    Несиелер: 5

    Халықаралық қатынастар дамуының, қазіргі заман кезеңіндегі халықаралық қатынастардың дамуы туралы жүйелі көзқарастардың теориялық негіздерін қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Азия мен Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Азия мен Африканың жаңа және қазіргі заман тарихы әлемдік тарихтың бір бөлігі болып табылады және Азия мен Африка елдеріндегі Батыс державаларының отаршылдық саясатын, ХІХ-ХХ ғасырдың ортасындағы Шығыстағы ұлт-азаттық қозғалыстар, Батыс Шығыс қоғамдарының дамыған елдерінің ықпалымен қайта құру, егемен мемлекеттердің құрылуы; соғыстан кейінгі жылдардағы және қазіргі кезеңдегі халықаралық қатынастарын, постиндустриалды өндіріске көшуін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақстан және әлемдік қауымдастық
    Несиелер: 4

    Пән Қазақстан Республикасының соңғы отыз жылда қол жеткізген әлемдік қоғамдастықтағы рөлі мен орнын айқындайды. Атап айтқанда, Қазақстанның халықаралық ұйымдарға қатысуы, ол ұсынған бастамалары, сыртқы саясат векторлары, экономикалық ынтымақтастық, қазақстандық мәдениетті жаһандық әлемде ілгерілету. Қазақстанның шет елдермен және халықаралық ұйымдармен ынтымақтастығының негізгі бағыттары, нысандары мен әдістері туралы жүйелі түсінік қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тарихи таным және тарихи үрдіс теориясы
    Несиелер: 5

    Білімгерлерді қазіргі тарихи-әдістемелік ойдың қалпымен , тарихи ғылымдағы ғылыми-зерттеу жұмысының ережелерімен, тарихи әдістеме бойынша алдыңғы қатарлы ой мен еңбектерді талдау жолдарымен, сондай-ақ ғылыми әдістерді қолданудың практикалық дағдыларын пайдланумен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Еуропа мен Америка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Шет елдер тарихының жаңа және қазіргі кезеңдегі дамуы мен қоғамдық-саяси және мәдени үрдістерді ашады, әлеуметтік-экономикалық даму ерекшеліктерін, ерте буржуазиялық революциялар заңдылықтарын, демократиялық қайта құру дәрежесін; биполярлық жүйенің ыдырау себептерін, қазіргі уақыттағы және қазіргі кезеңдегі халықаралық қатынастарды көрсетеді; постиндустриалды өндіріске көшу және қазіргі уақытта ақпараттық қоғам құру проблемаларын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақстанда ұжымдастыру
    Несиелер: 4

    ХХ ғ. 20-30 жж. Қазақстанның аса күрделі әлеуметтік-экономикалық үрдістерін қарастырады, күштеп ұжымдастыру саясатына ғылыми негіздеме беріледі. Ұжымдастырудың сипаты мен мазмұнын; қазақ халқының дәстүрлі өмір салтының жедел түрде күйретілуінің мақсаты мен салдарын қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Политические портреты нового времени/
    Несиелер: 4

    Ғұлама ойшылдардың саяси-құқықтық ілімдерін, гуманизм идеяларының, демократияның адамның құқықтары мен бостандықтарының қалыптасуы, орнығуы мен дамуын ашып көрсетеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақстанның қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    «Қазақстанның қазіргі заман тарихы» курсы Бірінші дүниежүзілік соғыстың басынан қазіргі күнге дейінгі кезеңді қамтиды. Курстың тарихнамасы және деректанулық базасы қарастырылады; бұрын зерттелмеген немесе объективті қамтылмаған проблемаларды. Қазақстанның Ұлы Отан соғысы жылдарындағы рөлі, соғыстан кейінгі жылдардағы саяси қуғын-сүргін саясатының тоқырауы объективті бағаланады. Тоқырау кезеңіндегі өнеркәсіп пен ауыл шаруашылығының жағдайы, олардың артта қалу себептері, ұлтаралық қатынастар проблемалары. Сондай-ақ зерттеу объектісі қазіргі уақытта тәуелсіз мемлекеттің тарихы, жаңа мемлекеттіліктің қалыптасуы, президенттік институттың бекітілуі мен эволюциясы, билікті бөлу жүйесінің дамуы, қоғамды демократияландыру, партия құрылымының эволюциясы, демократия институттары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақстан тарихы бойынша деректер
    Несиелер: 5

    Деректердің түрлері, олардың Қазақстан тарихына сәйкес жіктелуі ашылды. Қазақстан деректану пәні мен міндеттері.. Қазақстан тарихы бойынша дерек көздердің жіктелуі. Қазақстан халықтарының тарихы мен мәдениеті көптеген ғасырлар бойы шығыс және Батыс өркениеттерімен тығыз байланыста және өзара іс-қимылда дамыды. Араб, иран, түркі, қытай, моңғол, еуропа, орыс ежелгі және ортағасырлық жазба ескерткіштері Қазақстан Республикасы аумағындағы этносаяси тарихты зерделеу үшін құнды дереккөздер болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Алаш қозғалысының тарихы
    Несиелер: 4

    Қазақ интеллигенциясының идеялары мен көзқарастарын, қазақ мемлекеттілігін қалпына келтірудегі алаш зиялыларының қызметін зерттейді. Ұлттық сананы, Отанға деген құрметті қалыптастырады; алаш интеллигенциясы күресінің мысалында республика тәелсіздігін күшейту рухында жастарды тәрбиелеуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Теориялық деректану
    Несиелер: 5

    Тарихи таным жолдарын, прогресс деңгейі мен тарихи ғылымның регресін қарастырады, тарихи танымның негізгі кезеңдерін, тарихшылар қалыптасырған объективті шындықтың деңгейі мен олардың осы уақыттағы маңызын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON1

    көптілді ортада тұлғааралық және мәдениаралық коммуникация барысында әлеуметтік, саяси, мәдени және психологиялық ғылым салаларындағы іргелі білім мен дағдылар негізінде олардың казақстандық қоғамды жаңғырту мен цифрландырудағы рөлі аясында белсенді азаматтық позицияны танытады; бағалау кезінде құқықтық, кәсіпкерлік, өндірістік, экологиялық ортадағы әлеуметтік маңызды құбылыстар мен үрдістерді түсінудің инновациялық тәсілдерін қолданады;

  • Код ON2

    тәрбиеленушілер мен бітірушілердің даму үрдісіндегі физиологиялық және функционалды ерекшеліктері мен жекедара білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру жүйелері мен педагогикалық ой-сананың эволюциялық заңдылықтары мен негізгі кезеңдері туралы ғылыми болжамдар жүйесін меңгеріп, жаңартылған білім беру жағдайындағы оқу-тәрбие жұмысын басқара алады және жоспарлай алады;

  • Код ON6

    оқытылатын курстар бойынша ғылыми-зерттеу жұмысын жазу мен рәсімдеу ережелерін сақтай отырып, ғылыми шынайылық пен объективтілік, өзектілік, маңыздылық тарапынан бағалай отырып, арнайы әдебиеттер мен деректерді ауызша немесе жазбаша талдау дағдыларын қолданады;

  • Код ON5

    өздері оқыған әртүрлі қосалқы тарихи пәндер мен деректердің ерекшеліктерін сипаттайды; курстық және дипломдық (жоба) жұмысты жазу, жазба жүмысқа сын пікір беру барысындағы тәжірибелік жұмыста дәстүрлі және инновациялық әдістерді қолдана отырып, қажетті құжаттарды іздеуде мұрағат және мұражайдың ғылыми-анықтамалық аппаратымен жұмыс істеу барысындағы дағдыларды қолданады;

  • Код ON10

    дискуссияға қатысушының ұстанымы мен дәйектер жүйесін ескере отырып, оқытылатын курстардағы талас тудыратын проблемалар бойынша өзіндік ұстанымын дәлелдер арқылы нақты жеткізеді; оны гуманистік идеалдар мен демократиялық құндылықтар негізінде бағалайды;

  • Код ON7

    оқытытылған курстардағы бойынша анағұрлым маңызды ғылыми және қоғамдық проблемалық дискуссиялардың шығуын түсіндіре отырып, тарих ғылымының тарихы бойынша алған білімдерін дұрыс қолдана алады;

  • Код ON12

    қазіргі кездегі оқыту әдістері мен инновацияық технологияларды, мектептік оқу жоспары мен бағдарламаларымен жұмыс жасау және талдау дағдыларын, АКТ және сыни ойлау технологиялары негізіндегі білімін оқу қызметінде қолдану арқылы тарих бойынша оқу материалының мазмұнын құрастырады.

  • Код ON8

    Батыс және Шығыс өркениеттері мен мемлекеттерінің тарихи дамуының себеп-салдарлық байланыстарын айқындайды; зерттеліп отырған кезеңдегі мемлекеттердің саяси және әлеуметтік-мәдени дамуының негізгі және сипатты белгілеріне салыстырмалы талдау жасайды; алған теориялық білімдері мен ағымдағы саяси оқиғалар негізінде ғылыми негізделген болжамдар келтіреді;

  • Код ON11

    өз ойлары мен пікірлерін қысқа ғылыми мәтін (эссе) негізінде білдіре алады және дәлелдей алады; ғылыми және ғылыми танымал мәтіндердің мазмұнын аннотациялар, рефераттар арқылы бере отырып, оларға стилистикалық талдау жасай алады; зерттеуші ретінде академиялық шыншылдық принциптерін сақтай отырып, нақты цитаталық мысалдар келтіреді және басқа ғалымдардың еңбектеріне сүйенеді;

  • Код ON9

    тарихилық принципті қолдану арқылы тарихи дамудағы адамның ролі мен орнын анықтай отырып, әртүрлі кезеңдерде теориялық білімдерін кәсіби қызметте пайдалану барысында халықаралық қатынастардағы үрдістерді бағалай отырып, тарихи құбылыстар мен фактілерді талдай алады;

  • Код ON3

    арнаулы пәндер бойынша тірек терминдер мен түсініктерді қолдана отырып, археологиялық кезеңдер мен мәдениеттердің біршама маңызды және сипатты белгілерін, адамзат қоғамының алғашқы қауымдық қоғам кезеңіне өтудегі қозғаушы күштерін, алғашқы қауымдық қоғамнан өркениетке өтуінің ерекшеліктері мен заңдылықтарын ажырата алады; алған теориялық білімін іс-тәжірибеден өту барысында қолдана алады;

  • Код ON4

    адамзат тарихындағы этнодемографиялық фактордың ролі мен маңызын ескере отырып, мәдениаралық байланыстарға қабілетті болады; әлемнің толерантты азаматы бола отырып, тарихи білімді білім алушылардың азаматтық бірегейлігін, патриотизмін, Қазақстанның көпұлтты халқының өткені мен болашағына деген құрметін тәрбиелеуде қолданады;

6B01601 Тарих
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 6B01601-Тарих
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих мұғалімдерін дайындау
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 тарих және дінтану
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих-құқық негіздері
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01601 Тарих мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих пәні мұғалімі, тарихшы-зерттеуші, гуманитарлық пәндер оқытушысы
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Мұғалімнің тарихын оқыту
Бакалавриат

Орталық-Азия Университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01601 Тарихы
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top