Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01601 Тарих в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Шетелдер тарихының деректемесі мен тарихнамасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушылардың шет елдер тарихнамасының деректану теориясы мен әдіснамасы саласындағы тарихи ғылымның қазіргі даму деңгейіне сәйкес білім алуы, тарихи дереккөздер кешендері және олармен жұмыс істеу әдістемесі туралы ақпарат алуы; ғылыми әдебиеттерді талдау дағдыларын меңгеруі және мектептерді, тарих ғылымының бағыттары мен ағымдарын бағалауда ғылыми бағдарларға ие болуы болып табылады. Шет елдердің деректану және тарихнамасын зерттеу көкжиегін кеңейтеді және оның даму деңгейін бақылауға, белгілі бір проблемалардың зерттелу дәрежесін анықтауға, жаңа зерттеу мақсаттарын көруге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін және кәсіби құзыреттілігін, өз бетінше ойлануын қалыптастыру. Пән жаңартылған білім беру бағдарламасын, білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін, білім алушылардың дамуының психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде оқу және тәрбие процесін жүзеге асырудың әдістерін пайдалануға мүмкіндік беретін оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық педагогикалық технологияларын пайдалануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Тарихи демография
    Несиелер: 6

    Пәнің мақсаты аймақтық және жаһандық ауқымдағы әлеуметтік-демографиялық шынайылықты қалыптастырудағы тарихи-демографиялық процестердің мәні мен маңызы туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқып-үйрену барысында білім алушылар халықтың көбею ерекшеліктерін, оның кеңістіктегі қозғалысын, мөлшерін, құрамын, орналасуын және урбанизациясын, сонымен қатар әлемнің әртүрлі елдерінің демографиялық саясатын егжей-тегжейлі қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Шығыс Қазақстанның тарихи-мәдени мұрасы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - білім алушыларда мәдени және табиғи мұраны зерттеудегі мәдени және тарихи кезеңдерді талдауға, сонымен бірге оларды зерттеудің негізгі әдіснамалық тәсілдерін қалыптастыруға, тарихи-мәдени мұраны қалыптастыру тарихын және оның мазмұнын зерттеуге, пәнаралық байланыстардың тоғысындағы тарихи-мәдени мұраны кешенді зерттеуге, сонымен қатар, білім алушыларды аймақтық Шығыс Қазақстанның тарихи-мәдени мұраның қазіргі қоғам өміріндегі рөлі туралы заманауи біліммен қамтамасыз етуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Этнодемография негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты әлемдегі, өңірдегі және Қазақстандағы этнодемографиялық процестердің ерекшеліктері мен мазмұны туралы кешенді білімді қалыптастыру; халықтың этникалық құрылымымен байланысты демографиялық процестерді зерделеу бойынша ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үшін қажетті дағдылар мен дағдыларды меңгеру болып табылады. Пән этникалық процестердің негізгі түрлері мен түрлерін, әлемдегі қазіргі этнодемографиялық жағдайды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазақстанның жаңа тарихы
    Несиелер: 5

    Жаңа замандағы Қазақстан тарихы пәнінің негізгі мақсаты - XVII ғасырдың бірінші жартысы мен XX ғасырдың басындағы ішкі саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуды, Қазақстанның көрші мемлекеттермен өзара қарым – қатынасын, қазақ жерлерінің Ресей империясына қосылу үрдісін, ХІХ ғасырдың 60-90-жылдарындағы әкімшілік-аумақтық, сот реформаларын, қазақ халқының ұлт-азаттық күресін, Қазақстанның 1905-1907 жылдардағы революцияға қатысуын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Тарихи география
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларда тарихи географияның негізгі ұымдары мен әдістері, картографиялық материалмен жұмыс істеу біліктілігін таныту, жаңартылған білім мазмұны жағдайында мектептегі сабақтарда, картамен жұмыс жасаудың жаңа технологияларын қолданып әлемнің тарихи дамуы барысындағы әлеуметтік кеңістік пен географиялық ортаның өзара ықпалының сипатын ашуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Әлемдік мәдениет тарихы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - әлемдік мәдениеттің даму логикасы және оның нақты тарихи мазмұнының әртүрлілігі туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер әртүрлі халықтардың, елдер мен аймақтардың мәдени даму ерекшеліктерін түсінеді, олардың негізгі жетістіктерін біледі. Ұлы даланың көшпелі өркениетінің орны мен рөлін және халықтың мәдени жетістіктерін түсіну негізінде біздің еліміздің қазіргі заманғы өзін-өзі анықтау контекстінде қалыптасатын әлемдік мәдениет тарихын пайымдаудың өзіндік қазақстандық тәсілін ұғынуға ерекше назар аударылатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Адамзаттың тарихқа дейінгі эволюциясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты адамның биологиялық түр ретінде пайда болу процесін, адамзат қоғамының генезисі мен оның әлеуметтік құрылымының эволюциясын, шаруашылықтың алғашқы формаларын, материалдық және рухани мәдениеті туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу барысында білім алушылар «тарихқа дейінгі кезең» терминінің пайда болу тарихымен, дереккөздің сипаттамалық ерекшеліктерімен, уақыттық шеңберімен және кезеңдестірумен және сы кезеңді зерттеу тарихымен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Тарихи өлкетану
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты – білім алушыларда тарихи өлкетанудың теориялық мәселелерін қамтитын білім жүйесін, оның ішінде: «тарихи өлкетану» ұғымын, оның зерттеу пәні мен объектісін, өлкетану қызметінің функцияларын, тарихи өлкетанудың заттай, ауызша және жазбаша дереккөздерін игеру болып табылады. Пәнді оқу барысында тарихи-өлкетану жұмыстарының тарихи ерекшеліктерімен, түрлері мен формаларына, сондай-ақ экскурсиялық іс-шараларда өлкетану экспозицияларын қолданумен өлкетану іздеу әдістемесіне ерекше назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Орта ғасырлардағы дәстүрлі қоғамдардың тарихы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты- білім алушыларда «дәстүрлі қоғам» ұғымын, оның белгілерін және ерекшеліктерін, саяси құрылымын, орта ғасырлар кезеңіндегі дәстүрлі қоғамдардағы құндылықтар иерархиясын оқып-үйренуге бағытталған. Оқушылар дәстүрлі қауымдастықтар тарихы және олардың Орта ғасырдағы мәдениеті жөнінде толық мағлұмат алады, оның негізгі жергілікті тарихи қоғамдарының ерекшеліктерімен және сипатты белгілерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты заманауи мектептің өзгермелі жағдайларында білім алушыларды тәрбиелеудің нәтижелілігін, білім беру мен оқытудың сапасын қамтамасыз ететін кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіру, қалыптастыру болып табылады. Пән әртүрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлауға, жобалауға, білім алушылардың субъективті іс-әрекетін ұйымдастыруға, оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде осы қызметті басқаруға, өз қызметін де, білім алушылардың қызметін де талдауға және бағалауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Тарихи этнология
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларда тарихи этнология саласында іргелі білімді қалыптастыру болып табылады: этникалық топтардың жіктелуін, этникалық топтардың қызмет ету механизмдерін, өзін-өзі ұйымдастыру және этникалық топтардың өзгеретін табиғи және әлеуметтік-мәдени ортаға бейімделуін, антропогенез және этногенез процестерін, сондай-ақ этникалықтың негізгі теорияларын оқып-үйретеді. Курста этностың табиғи-биологиялық сипаты туралы Л.Гумилевтің көзқарасына ерекше назар аударылады. Білім алушылар тарихи зерттеулерде этнологиялық тәсілдерді қолдану ерекшеліктерін білетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Инклюзивтті білім беру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты –білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді, диагностикалық технологиялар мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білімдер жүйесін қалыптастыру. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін кедергісіз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құру үшін ұйымдастырушылық-басқару, тәрбиелік, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Қазақстанның ортағасырлар тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты Қазақстан аумағындағы ортағасырлық мемлекеттер мен Қазақ хандығының тарихын зерттеу болып табылады. Деректану негізінде осы мемлекеттердің құрамындағы Этногенез және тайпалардың аумақтық шекаралары мәселелері зерттеледі. Пән ортағасырлық Қазақстан аумағындағы мемлекеттердің қалыптасуын, ішкі және сыртқы саясатын зерттейді. Қазақ халқының этногенезі және оның тарихнамалық аспектісі айқындалады. Қазақ халқының материалдық және рухани мәдениеті зерттейді.

    Оқу жылы - 1
  • Мұрағат құжатары және тарихи мәтіндермен жұмыс жасау техникасы
    Несиелер: 5

    Пән құжаттарды жинақтау, есепке алу, сақтау, пайдаланудың ғылыми-әдістемелік және технологиялық негіздерін меңгеру, мұрағат құжаттары мен тарихи мәтіндермен жұмыс жасау әдістемесі мен техникалық тәсілдерін, тарихи деректерді сынау және оларды кәсіби қызметте қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Археология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты археология ғылымының негізгі даму кезеңдері, археологиялық кезеңдестіру, археологиялық ескерткіштердің типтері мен оларды зерттеу әдістері туралы білімді қалыптастыруға; әлемдік өркениеттің дамуындағы Қазақстанның археологиялық ескерткіштері мен мәдениеттерінің орнын анықтауға бағытталған. Сондай ақ, пәнді игеру барысында білім алушылар далалық зерттеулерді жүргізу әдістемесімен танысып, заттарды камералдық өңдеу мен есептік құжаттарды толтыру дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Алғашқы қауым тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: антропо және социогенез үрдістері, қазіргі адамның көне тегінен бастап алғашқы өркениеттер қалыптасуына дейінгі адамзаттың тарихи дамуындағы басты үрдістер туралы тұтастай түсінікті қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылар пәннің курсын оқу барысында алғашқы қауымдық қоғам тарихының кезеңдестірулері, негізгі дәуірлері, географиялық атаулары, сондай-ақ, алғашқы қауым тарихын зерттеудегі негізгі әдіснамалық тұжырымдар мен зерттеушілік мектептер туралы білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Азия және Африка елдерінің ортағасырлар тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты Азия және Африка елдерінің ортағасырлар және ерте жаңа замандағы (V–XVII ғасырдың алғашқы жартысы) фактілік тарихын, феодалдық қоғамдық жүйенің тарихи эволюциясының заңдылықтары мен оның Шығыс елдеріндегі ерекшеліктерін және де дүниежүзі тарихының жалпы заңдылықтарын оқуға бағытталған. Сонымен қатар, ортағасырлық Азия және Африка елдерінің әлеуметтік-экономикалық және саяси даму мәселелері қарастырылып, талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Зерттеу және жобалау қызметіндегі цифрлық мүмкіндіктер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты сандық технологиялардың жаңа құралдарын оқып-үйренуге және қолдануға, қолданыстағы тұжырымдамалар мен ІТ технологиялардың негізгі әдістерін қарастыруға бағытталған; білім алушылардың алған білімдері мен дағдыларын ғылыми-зерттеу және жобалау іс-әрекетінде, білім беру саласында, мұражай мен мұрағат мекемелерінде заманауи шындыққа сәйкес қолдануға бағдарланған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ежелгі дүние тарихы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты біздің заманымызға дейінгі 4 мыңжылдықтан бастап біздің заманымыздың 1 мыңжылдық ортасына дейінгі аралықтағы Азия, Солтүстік Африка және Европадағы ежелгі мемлекеттер мен өркениеттердің тарихын, протомемлекеттердің, социогенездің қалыптасу үрдісі мәселелерін, негізгі кезеңдері мен даму заңдылықтарын, ежелгі шығыс және антикалық өркениетердің адамзат тарихындағы рөлін, олардың мәдени және тарихи ерекшелігі тұрғысында зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Этноархелогия
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты - білім алушыларда адамзат қоғамы мен мәдениетінің, олардың түрлі хронологиялық кезеңдердегі элементтерінің шығуы мен динамикасын археологиялық және этнографиялық көзқарастар негізіндегі білімді қалыптастыру; архелогия мен этнография ғылымдарының қиылысындағы пәнаралық зерттеу әдістерін қарастырып, этноархеологиялық бағыттың қалыптасуы мен дамуынына тарихнамалық шолу жасау; археология мен этнографияның өзара ықпалдасуы мен бірігуінің түрлі бағыттарын ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Батыс елдерінің ортағасырлар тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда орта ғасырлар тарихын кезеңге бөлу және ортағасырлық ғылымның дамуының негізгі бағыттары туралы жүйелі білімді қалыптастыру; формациялық және өркениеттік көзқарастар қатынасын, тарихты зерттеудегі әдіснамалық тұжырымдар мен зерттеушілік мектептерді, қоғам, саяси институттар,экономика, дін, мәдениетте орын алған негізгі үрдістерді айқындауға; ортағасырлық өркениеттің тарихи және мәдени ерекшелігін ұғынуға, ортағасырлардың қазіргі қоғамдық-саяси шындыққа тигізген ықпалын анықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Қазақстан тарихының деректануы мен тарихнамасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының деректемесі мен тарихнамасының қалыптасуы мен даму мәселесін, деректермен және ғылыми зерттеулермен жұмыс жасаудың қағидалары мен әдістерін зерттеуге, деректер мен зерттеушілердің еңбектерін жүйелеуге, «тарихи факт» және «тарихи дерек» ұғымдарының арақатынасын ұғыну бойынша біліктерді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушылар негізгі мәселелер бойынша отандық және шетел ғалымдарының еңбектеріне талдау жасау дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Орталық Азияның ежелгі тарихы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты – білім алушыларда тас дәуірі ескерткіштерінен басталған Орта Азия мемлекеттерінің ежелгі тарихын, темір дәуіріндегі тайпалық одақтар тарихын және аймақтағы алғашқы өркениеттер орталықтарының пайда болуын, қалыптасуы мен дамуын оқып-үйренуге бағытталған. Орталық Азияның ежелгі тарихын ашып көрсететін әр түрлі дерек көздерінің сипаттамаларына үлкен назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Түрік халықтарының тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда түркі халықтарының қалыптасу және даму процесі туралы ғылыми түсінік қалыптастыру, түркілер тарихын дүниежүзілік тарихтың құрамдас бөлігі ретінде зерттеуге бағытталған. Курс түркі халықтарының тарихы саласындағы нақты білімді, түркі халықтары тарихының даму заңдылықтары мен әртүрлі өркениеттер жағдайындағы дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі түркі қоғамдарының қызмет ету ерекшеліктері туралы түсініктерді, түркі тарихы мен мәдениетінің әлемдік және қазақ өркениетіндегі рөлі мен орнын анықтайды.

    Оқу жылы - 1
  • Ресей және Кеңес мемлекеттерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты кеңестік мемлекет пен Ресей қоғамының қазіргі замандағы негізгі даму кезеңдері мен тарихи дамуына қатысты білім қалыптастырып, күрделі де қарама-қайшы, біртұтас және де үздіксіз тарихи қозғалыс туралы тұтастай білім жүйесін қалыптастырып, ресейлік және дүниежүзілік тарихтың байланысын ашып, талдауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың сандық сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - өмірлік және кәсіби маңызды дағды ретінде мұғалімнің сандық сауаттылығын; педагогтің сандық сауаттылығының компоненттерін, индексін, стратегиялық тәсілдерін, қағидаттарын; сандық экономиканы, қызмет көрсету саласын, әлеуметтік саланы және педагогиканы; оқытудың ұтқыр және әлеуметтік-медиалық технологияларын; сауаттылықтан жеке оқытатын контентті жасауға дейінгі сандық құзыреттерді; білім алушылардың сандық қауіпсіздігінің ерекшеліктері мен қағидаттарын зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Тарихты оқытудағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты - білім алушыларда білім беру мекемесінің барлық оқыту формаларында тарихты оқытудың ақпараттық технологияларын қолданудың заманауи әдістері мен тәсілдері туралы білімдер жүйесін қалыптастыруға; білім беру ортасын ақпараттық технологиялар, сандық білім беру ресурстарын және мультмедиалық құралдарды қолдана отырып басқару, құру және ұйымдастыру мүмкіндіктерімен таныстыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге ​​бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Еуропа мен Америка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты – білім алушыларда буржуазиялық мемлекеттердің қалыптасуы мен дамуы кезіндегі Еуропа мен Америка елдерінің тарихи-саяси және әлеуметтік-экономикалық дамуының көптеген мәселелерін зерттеуге бағытталған. Курсты оқып-үйрену кезінде заманауи постиндустриалды қоғамның қалыптасу мәселелеріне, әлемдік әскери-саяси қақтығыстарға, саяси және әлеуметтік-экономикалық құрылымдардың эволюциясына, қазіргі заманның жаһандық мәселелеріне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың электрондық портфолиосы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мұғалімнің және оның кәсіби іс-әрекетін одан әрі жетілдіруде, ақпараттық сауаттылықты қалыптастыруда теориялық дағдыларды меңгеруде маңызды рөл атқаратын мұғалімнің электрондық портфолиосы туралы студенттер арасында білім жүйесін қалыптастыру. Басқа мұғалімдермен, студенттермен және оқу үдерісінің басқа қатысушыларымен желілік мәдениет, сонымен қатар практикалық құзыреттіліктерді меңгеру, шығармашылық жетістіктерін көрсету, мұғалімнің озық тәжірибесін тарату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - Қазақстанда және шетелде әртүрлі кезеңдерде білім беру жүйелері туралы түсініктерін қалыптастыру. Пән тәрбие мен білім берудің әдістері, формалары, құралдары, принциптері, инновациялық технологиялары, стратегиялары, бағалау критерилері, ынтымақтастық ортасын құру тәсілдері, оқу және тәрбие қызметін модельдеу және басқару, оны әдістемелік сүйемелдеу, мониторингті жүзеге асыру туралы теориялық білім беруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Тарихты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты орта мектепте тарихи білім беруді, оқытуды ұйымдастыру әдістері мен нысандарын, олардың тарихта оқытудың қағидаттары мен тәсілдерін зерделеуге бағытталған; жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында белсенді дамыта оқытудың қазіргі заманғы нысандарын (АКТ пайдалану, диалогтың маңыздылығы, сыни ойлауға оқыту және т.б.) қамтитын әдістемелік модельдерді және тарихты оқытудың тұжырымдамалық-әдістемелік тәсілдерін тиімді пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Тарихи антропология
    Несиелер: 5

    Пәнді зерттеудің мақсаты-тарихи антропологияның рөлі, қазіргі тарих ғылымындағы дамуы туралы тұтас, жүйелі білім қалыптастырып, тарихи антропологияның негізгі ұғымдары, оның әлеуметтік ғылымдар жүйесіндегі орнын анықтауға бағытталған. Қазіргі тарихи-антропологиялық зерттеулердің негізгі бағыттары мен мәселелеріне, оның ішінде отандық, тарихты «антропологиялау» процесіне және оның микротарихты зерттеудегі рөліне үлкен назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Этнография
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - білім алушылардың этнография саласында іргелі білімдерін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу барысында алғашқы адамдардың пайда болуынан бастап бүгінгі күнге дейінгі әлем халықтарының этнотарихы мен этномәдениеті саласындағы негізгі білім, этноүрдістердің өту заңдылықтары мен ерекшеліктері мен олардың қазіргі қоғамға ықпалы туралы білімдерді құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қосалқы тарихи пәндер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты адамзат қоғамының тарихын тереңірек түсінуге және зерттеуге мүмкіндік беретін қосалқы тарихи пәндер кешенін (палеография, эпиграфия, хронология, сфрагистика, нумизматика, метрология, геральдика, генеология, топонимика, бонистика және т.б.) оқып үйренуге бағытталған. Білім алушылар жазбаша дерек көздердің пайда болу уақыты мен тұпнұсқалығын анықтайды, генология, геральдика және тағы басқалардың ережелерін қолдана отырып, шежіре мен елтаңбалар құрастыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазақстандағы демографиялық процестер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты демографиялық процестердің тарихын зерделеу және Қазақстанда демографиялық саясатты іске асырудың негізгі векторларын қалыптастыру, демографиялық процестердің кезеңдері мен мазмұнын талдау. Курсты игеру барысында білім алушылар демографиялық көрсеткіштерді есептеу әдістерін; демографиялық процестердің демографиялық құрылымдарға, жалпы халықтың көбеюіне әсерін бағалауды меңгереді; көп вариантты демографиялық болжамдар құруды үйренеді; басқа әлеуметтік процестерді талдау үшін демографиялық әдістерді қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Азия мен Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты – білім алушыларда капитализм эволюциясы процестерін талдау арқылы буржуазиялық мемлекеттердің қалыптасуы мен дамуы кезіндегі Азия мен Африка елдерінің тарихи-саяси және әлеуметтік-экономикалық дамуының көптеген мәселелерін кең шеңберде оқып-үйренуге бағытталған. Жаңа және қазіргі кезеңдегі заманауи жаһандық проблемаларға, әлеуметтік-экономикалық құрылымдар эволюциясындағы саяси жүйелердің қалыптасуы мен даму ерекшеліктеріне баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
  • Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, жолдармен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, сапалық және сандық бағалау көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен таныстыру. Пән іс-әрекеттің мазмұны мен түрін дамытуға, бағалау нәтижелерін қадағалауға, талдауға, рефлексия жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Қазақстанның ежелгі тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты Қазақстан тарихының тас, қола және темір ғасырларына қатысты білім және тарихи материалдармен, көшпелі өркениеттер және олардың отырықшы-егінші халықтармен өзара әрекеттестігі туралы теориялар мен жұмыс дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Қазақстанның ежелгі тарихы курсын оқу студенттердің дүниетанымын қалыптастырады, адамның қалыптасу процестері туралы, археологиялық кезеңдеу және Қазақстан ескерткіштері негізіндегі қоғамдар туралы біле алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекетті, экономиканы басқарудағы, құқықтық тәртіп пен ұйымдастыруды қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім мен болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды, дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экономика негіздері мен кәсіпкерлікті қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздері мен кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу, өміртіршілігінің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылымдардың әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ежелгі әлемдік өркениеттер
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты - білім алушыларда ежелгі өркениеттердің тарихи даму жолдары туралы тұтастай түсінік қалыптастыруға, Ежелгі Шығыс, Греция және Рим қоғамдарының дамуындағы ортақ заңдылықтар мен өзіндік ерекшеліктерді зерттеуге; тарихи өткенге деген сындарлы, құндылықтық көзқарасты, ежелгі дүниені қазіргі зерттеу саласындағы маңызды тарихи мәселелер туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мұражайтану және мұрағаттану негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты- білім алушыларда ғылыми-зерттеушілік, ұйымдастырушылық-басқарушылық, жобалау және өндірістік қызметте өзінің көрінісін табатын мұражайлар, мұражай қызметі, мұрағаттану ғылымдарының негізгі теориялық ережелерімен таныстыруға бағытталған, оқыту барысында білім алушыларда мұражай және мұрағат ісі тәжірибесінің теориялық және ғылыми-әдістемелік негіздері қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Код ON1

    экология және тіршілік қауіпсіздігі, экономика және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері саласындағы жан-жақты дамыған тұлға ретінде білімдерін көрсету

  • Код ON2

    академиялық жазу, ғылыми зерттеулер, зерттелетін саладағы ғылыми-зерттеу үдерісін жоспарлау және ұйымдастыру, алынған нәтижелерге баға беру мен түсіндірудің әдістері мен тәсілдерін қолдану

  • Код ON3

    Оқу-тәрбие қызметін оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың тиісті әдістері мен оқу жетістіктерін бағалау құралдарын, сондай-ақ білім беру ресурстарының кең ауқымын қолдана отырып жоспарлау

  • Код ON4

    гуманитарлық ғылымдар саласындағы жаңа жетістіктерді ақпараттық, және цифрлық ресурстарды қоса алғандағы заманауи білім беру технологияларын қолдана отырып білім берудің барлық формаларында пайдалану

  • Код ON5

    саралап оқытуды инклюзивтік білім беру талаптарын ескере, төзімділік, моральдық құндылықтар принциптеріне және қолайлы әлеуметтік-психологиялық жағдайларды жасауға сүйене отырып ұйымдастыру

  • Код ON6

    жалпы адамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарды философиялық білім, және де тұлғаның жан дүниесі мен физикалық ерекшеліктері туралы білімдер негізінде, өзін-өзі дамыту, тұлғалық өсу және өзіндік менеджмент жолдары арқылы дамыту

  • Код ON7

    тарихты оқытудағы білім беру қызметін ББМС сәйкес біртұтас педагогикалық үрдіс туралы жүйелі білімді, оқыту әдістері, формалары мен құралдарының кең ауқымын қолдана отырып құрастыру

  • Код ON8

    ақпарат пен әртүрлі көздегі деректерді олардың шынайылығы, идеологиялық бағыттылығы және ғылымилық көзқарастары тұрғысында түсіндіру

  • Код ON9

    тарихтың барлық кезеңдеріндегі дамудың біртұтастығы мен үздіксіздігін сипаттайтын негізгі оқиғалар, құбылыстар мен үдерістерге, олардың себеп-салдарлық байланысын аша отырып талдау жасау

  • Код ON10

    зерттеушілік және тәжірибелік міндеттерді шешу кезінде деректемелік, тарихнамалық, этнографиялық, картографиялық және антропологиялық материалдарға талдау жасау

  • Код ON11

    жаһандық және жергілікті тарихи-мәдени, әлеуметтік-мәдени, әлеуметтік-саяси, этнодемографиялық үрдістерге қоғам дамуының объективтік заңдары негізінде сыни баға беру

  • Код ON12

    әлемдік тарих пен мәдениеттегі тарихи тұлғалардың рөлі мен олардың жетістіктеріне баға беру

6B01601 Тарих
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 6B01601-Тарих
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих мұғалімдерін дайындау
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 тарих және дінтану
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих-құқық негіздері
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01601 Тарих мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих пәні мұғалімі, тарихшы-зерттеуші, гуманитарлық пәндер оқытушысы
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Мұғалімнің тарихын оқыту
Бакалавриат

Орталық-Азия Университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01601 Тарихы
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top