Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01601 Тарих в Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

  • Ежелгі Қазақстан тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл курс "Қазақстан тарихы" пәнінің кіріспе бөлімі болып табылады. Осы пәнді оқу процесінде студенттер Қазақстан аумағында алғашқы мемлекеттік құрылымдардың қалыптасу процесін тұтас түсіну үшін, тарихи деректерді қолана отырып, негізгі білім мен дағдыларды дамытатын болады. Курс студенттерге Қазақстан аумағында ерте қалыптасу тарихы мәселелерін қайта қарастыруға мүмкіндік береді. Бұл пәнді игеру студенттерге жалпы білім беретін мектептерде педагогикалық қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық кәсіпке кіріспе
    Несиелер: 3

    Бұл курс мұғалім мамандығына алғашқы кіріспе ұсынады. Атап айтқанда, студенттер тұтас педагогикалық процесті түсіну және олардың кәсіби жеке бағдарларын қалыптастыру, педагогикалық және психологиялық мәселелер мен жағдайларды сыни тұрғыдан шешу үшін қажетті базалық білім мен дағдыларды дамытады. Курс студенттерге мұғалім мамандығын игеруге деген ынтасын қайта қарауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Археология
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерге теориялық және практикалық сабақтар барысында археологиялық қазба деректермен жұмыс істеуге мүмкіндік береді. Ол ежелгі тас дәуірінен темір дәуіріне дейінгі кезеңді қамтиды. Студенттер заманауи археологиялық зерттеулердің деректерін талқылайды, сондай-ақ олармен жұмыс әдістерін менгереді. Курс барысында Қазақстан және шетел археологиясы саласындағы қазіргі заманғы ғалымдардың еңбектері қарастырылатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 3

    Курс салауатты, қауіпсіз және қолайлы білім беру ортасын қалыптастыру мақсатында мектеп жасындағы оқушылардың өсуі мен дамуының физиологиялық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Студенттер балалар мен жасөспірімдердің физиологиялық және гигиеналық ерекшеліктерін, сонымен қатар физиологиялық функциялардың педагогикалық әсерге жауап беру ерекшеліктерін талдайды. Сонымен қатар, курсты оқу барысында студенттер мүшелердің, мүшелер жүйесінің, жалпы организмнің сыртқы ортамен байланысты қызметінің ерекшеліктерін салыстырады. Осыған байланысты студенттер оқу процесін ұтымды етуге, аурудың алдын алуды жүзеге асыруға бағытталған оқушының үйлесімді дамуы мен функционалдық мүмкіндіктерін арттыру әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 3

    «Педагогикалық психологиясы» курсы педагогикалық процесс және оқыту тұжырымдамаларына, білім беру психологиясының негізгі бағыттарына, түсініктері мен категорияларына шолу ұсынады. Студенттер оқу іс-әрекетінің құрылымын сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға, педагогикалық іс-әрекеттің психологиялық заңдылықтары мен оқу-тәрбие процесінің әр түрлі кезеңдеріндегі педагогикалық әсерге шағылыстыруды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ежелгі дүние тарихы
    Несиелер: 6

    Бұл курста ежелгі әлемнің қалыптасуы мен даму процесі ашылады. Студенттер "Ежелгі әлем тарихына" қатысты негізгі категориялар мен ұғымдармен танысуға мүмкіндік алады. Олар әлем тарихының заманауи тұжырымдамаларын, ежелгі әлемнің хронологиялық және географиялық негіздерін, қоғамның әлеуметтік құрылымының ерекшеліктерін талдайды. Олар грек және Рим өнерін, әдебиеті мен театрын талдау арқылы жоғары мәдениеттің қалыптасу процесіне баға беріп, оның әлемдік мәдениет тарихындағы рөлін қайта түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Бұл курс педагогикаға ғылым ретінде шолу, оның диалектикалық, қарама-қайшылықты және әдіснамалық ерекшелігін ұсынады. Студенттер дүниетанымды, әлеуметтік және жеке маңызды педагогикалық мәселелерді талдайды, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтары мен принциптері туралы сыни тұрғыдан ойластырады. Білім беруді цифрландыру жағдайында педагогика, киберпедагогика, киберкеңістік және кибер әлеуметтендірудегі киберонтологиялық тәсілге ерекше назар аударылатын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлем халықтарының этнологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерге дүние жүзіндегі негізгі этникалық топтар мен халықтардың қалыптасу тарихымен танысуға мүмкіндік береді.Пәнді оқу барысында студент этнологиялық деректердің өзгеруін ескере отырып, әлемдегі этникалық процестерді салыстырады және бағалайды. Негізгі этностарды қоғамдық-саяси, экономикалық, мәдени-тарихи аспектіде сипаттайды. Әлем аймақтарындағы негізгі этнотарихи процестерге баға береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстан территориясындағы түркі халықтарының этногенезі
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерге түркі халықтарының этногенезін зерттеуді ұсынады. Студенттер этно-мәдени қауымдастық ретінде түркілердің пайда болу теориясын талдайды. Курсқа ежелгі ғұндар, түркі, Батыс Түркі, Шығыс Түркі, Түргеш, Ұйғыр, Қарлұқ қағанаты, Оғыз мемлекеті, Қарахан мемлекеті, Хазар және қимақ қағанаттарының этно-мәдени бірлестіктерінің қалыптасу тарихы сипатталған. Студенттер осы саладағы соңғы зерттеулер аясында ертедегі түркі курстары тарихының маңыздылығын қайта түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Түркі халықтарының тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл курс түркі халықтарының қалыптасу тарихын зерттеуді ұсынады, түркі халықтарының пайда болу мәселесін ашады. Студенттер орта ғасырдағы түркі халықтарының тарихымен танысуға мүмкіндік алады. Олар ерте орта ғасырларда түркі мемлекеттерінің қалыптасу процесін талдайды. ортағасырлық кезеңдегі түркілердің, қазіргі кезеңдегі түркі мемлекеттерінің тарихын қамтитын тарихи мәтіндермен дереккөздермен жұмыс жасауды менгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орта ғасырлардағы Батыс Еуропа елдерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Курс тарих пен тарихнамадағы "орта ғасырлар" ұғымының пайда болуының негізгі тұжырымдарын ұсынады. Медиа-тарих, оның хронологиялық шекаралары мен кезеңдері туралы түсінік береді. Студенттер Батыс Еуропа ортағасырлық өркениетінің ерекшеліктерін: оның қалыптасуы мен дамуын талдайды. Ортағасырлық тарих көздері сыни тұрғыдан бағаланады, ерте орта ғасырлардағы классификацияны, заңнамалық ескерткіштерді қарастырады. Еуропа елдерінің қалыптасуындағы рыцарлықтың, дін мен ғылымның, католицизмнің және инквизицияның рөлін талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 4

    Білім жүйесіндегі менеджменттің ғылыми негізін студенттерде қалыптастыру, басқару жүйесі түрлерін игерген теориялық білімін нақты тәжірибелік дағдылармен іске асыра білуі; игерген теориялық және тәжірибелік білімдерінің негізінде білім беруді басқаруды дамытады,басқару жайлы білімді өздігінен жаңартады, басқарудың тәжірибелік ғылыми негізі шығармашылық тұрғыда болуы керектігін түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Адал азамат құндылықтары
    Несиелер: 5

    Студенттердің бойында жалпы адамгершілік және ұлттық құндылықтар аясында адал азаматтың құндылықтарын қалыптастырады. Адалдықтың құндылығы мен азаматтық ұстанымды жүйелі білім арқылы меңгереді. Рухани-адамгершілік және азаматтық-патриоттық тәрбиелеу контекстінде адал азаматты қоғам ортасында қалыптастыру мәселелері жүйеленеді. Білім алушылардың ішкі тұлғалық мәдениетін нығайту негіздерінің әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экологиялық мәдениет
    Несиелер: 5

    Экологиялық мәдениет курсы экологиялық сауаттылық және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы нормативтік құқықтық актілерге сәйкес салауатты, қолайлы қоршаған ортаны қамтамасыз ету үшін экологиялық мәдениеттілікті дамыту жолдарын және тіршілік қауіпсіздігі негіздерін үйренуге бағытталған. Студенттер қоршаған ортаның өзара әрекеттесуін сыни тұрғыдан бағалайды, төтенше жағдайларда қорғанудың әдіс тәсілдерін меңгереді, экологиялық мәдениет дамыту үдерісін белсенді ұйымдастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орта ғасырлардағы Азия және Африка елдерінің тарихы
    Несиелер: 6

    Курс Азия мен Африка елдерінің тарихындағы "орта ғасырлар" кезеңін ашады. Азия мен Африка елдерінің орта ғасыр тарихының хронологиялық шектері мен негізгі кезеңдерін анықтайды. Студенттер орта ғасырлардағы Азия мен Африка тарихының тарихи даму ерекшеліктерін талдап, олардың әлемдік өркениеттегі орны мен рөлін сыни тұрғыдан бағалай алады. Қытай, Үндістан, Иран, Африка елдерінің мысалында студенттер үшінші әлем елдеріндегі тарихи процестің рөлі мен маңыздылығын қайта қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы
    Несиелер: 5

    Курс негізінде Батыс және Шығыс қағанаттары қалыптасқан Түркі қағанатының қалыптасу тарихының негізгі тарихи кезеңдерін зерделеуді ұсынады. Студенттер қыпшақ тайпаларының көшпелі мемлекеттердің дамуындағы рөлін талдайды. Моңғол шапқыншылығының зардабын және оның Қазақ хандығының құрылуына тигізген зардаптарын сыни тұрғыдан бағалайды. Студенттер Қазақ хандығының қалыптасу үдерісін заманауи зерттеулер негізінде қайта қарастырады. Қазақ хандығы және Орта Азия хандықтарының Ресеймен қарым - қатынасын, жоңғар шапқыншыларымен күресін талдайды. Студенттер орта ғасырдағы қазақ мәдениеті мен мемлекеттілігінің эволюциясын менгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ұлы даланың педагогикалық мұралары
    Несиелер: 4

    Курста Ұлы даланың ұлы ағартушылары мен ғалымдарының педагогикалық мұраларына шолу жасалады. Оқу барысында студенттер Ұлы Дала ғалымдарының өмірі мен шығармашылығына талдау жасайды: әл-Фараби, А.Құнанбаев, А.Байтұрсынов, М.Дулатов. М.Жұмабаев, Ы.Алтынсарин және басқалар Курс студенттерге Қазақстандағы педагогика ғылымының пайда болуы мен дамуы мәселесінде ұлы ғалымдардың еңбектерінің маңыздылығын қайта қарастыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    "Кәсіпкерлік негіздері" курсы студенттерге кәсіпкерлік қызметті басқару саласындағы теориялық дайындықтың негіздеріне кең шолуды ұсынады. Студенттер кәсіпкерлік тетіктерін талдайды, кәсіби қызметте ұтымды шешімдер қабылдау механизмін сыни бағалайды. Кәсіпкерлік саласындағы жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылау әдістерін талдайды. Студенттер осы проблемалық мәселеде жаңа әдіснамалық тәсілдерді қайта қарастырады, кәсіпкерлік объектілері мен субъектілерін жіктейді. Кәсіпкерлікті жоспарлау, қаржыландыру, талдау және бағалау саласында дағдыларды меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Бұл курс қазіргі әлемдегі инклюзивті білім беруге шолу жасап ұсынады. Студенттер «инклюзия» ұғымын ажырата алады, арнайы білім беруді реформалау мәселесін аша алады, ұлттық арнайы білім беру жүйесінің қалыптасуы мен даму тарихын қарастырады, балаларды интеграциялау модельдерін талдайды және салыстыра алады, мүмкіндігі шектеулі, инклюзивті білім беруді басқарудың құқықтық және этикалық негіздерін түсіндіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кеңес дәуірі тұсындағы Торғай өңірінің әлеуметтік-экономикалық даму тарихы
    Несиелер: 5

    Курс тыңдаушыларға Торғай облысының әлеуметтік-экономикалық дамуының кең панорамасын ұсынады. Студенттер Торғай облысының Кеңес дәуіріндегі ең көрнекті әлеуметтік, экономикалық жетістіктерімен танысады. Кеңестік шындық жағдайында аймақтың даму процесін талдайды. Кеңестік кезеңдегі Торғай өңіріндегі оқиғалардың оң және теріс жақтарын сыни тұрғыдан талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қосалқы тарихи пәндер
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттердің адамзаттың рухани және материалдық мәдениетінің әртүрлі тарихи деректерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер негізгі көмекші пәндерді меңгереді: хронология, топонимика, геральдика, нумизматика, ономастика. Студенттер хронологиялық деректермен жұмыс істеу, материал көздерін жіктеу, шежірелік кестелерді құрастыру дағдыларын меңгереді. Пәнаралық тәсілді және деректерді өңдеудің инновациялық әдістерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХIХ-XXIғ. Торғай өңіріннің мәдени рухани дамуы
    Несиелер: 5

    Курс тыңдаушыларға Торғай өңірінің кеңес дәуірінен бүгінгі күнге дейінгі әлеуметтік-экономикалық және мәдени даму тарихы туралы ақпарат береді. Ұлттық сана-сезімнің қалыптасуына ықпал етеді. Студенттерді туған өлкенің тарихымен таныстырады. Студенттер азаматтық құндылықтардың қалыптасу процесін туған өлке тарихының призмасы арқылы талдайды. Студенттер рухани жаңғырудың ұлттық бағдарламаларын жүзеге асыруда туған өлкенің рөлі мен маңызын сын тұрғысынан бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Бұл курс болашақ мұғалімнің кәсіби дайындығының міндетті компоненті болып табылады. Бұл пәнді игеру студенттерге «Мәңгілік Ел» және «Рухани жаңғыру» ұлттық идеясына сәйкес мектеп оқушыларымен тәрбие жұмысын жүргізуге, жоспарлар мен конспекттер жасауға, сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастыруға және өткізуге мүмкіндік береді. Курс студенттерге заманауи мектепте сынып жетекшісінің қызметін қайта қарауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми - зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Курс тыңдаушыларға академиялық адалдық қағидаттарын ескере отырып, шығармашылық жұмыстар, эсселер, есептер, рефераттар, курстық, диплом жұмыстарын жазу негіздерін ұсынады. Ғылыми мақалаларды жазу әдістері талданады, рефераттарды іріктеу жүргізіледі, курстық, дипломдық және зерттеу жұмыстарын жазуға қойылатын талаптар ескере отырып, академиялық жазуды үйренеді. Ғылымның пәні мен объектісі, зерттеу бағыттары жүйеленеді, ғылымның қазіргі жағдайы мен даму тенденциялары талданады. "Тарих" мамандығы бойынша педагогтарды даярлау үдерісіндегі ғылыми-зерттеу жұмысының рөлі қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудегі жаңа технологиялар
    Несиелер: 6

    Курс тиімді оқыту мен оқытуды мақсат ететін білім берудегі жаңа технологияларына шолу жасауды ұсынады. Студенттер тарихты оқытуда сандық технологиялар саласын үйренеді. Оқу пәндерін бағдарламаларымен жұмыс жасауды үйренеді. Жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес сабақ жоспарларын жасауды, критериалды бағалауды менгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ жазуының тарихы мен зерттелу мәселелері
    Несиелер: 5

    Курс студенттерге қазақ жазуының қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін зерттеуді ұсынады. Курс барысында студенттер тарихи өткенді, ұлттық болмысты ескере отырып, қазақ жазуының қалыптасу процесін талдайды. Студенттер қазіргі тарих ғылымының жетістіктерін ескере отырып, қазақ жазуын зерттеудің проблемалық аспектілерін анықтайды. Қазақ жазуы саласындағы негізгі ғылыми еңбектерді жіктейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттердің ішкі өзгерістерін сезіну және бекіту тетіктерін, шығармашылық, педагогикалық іс-әрекетке ұмтылуды ұсынады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер педагогикалық шеберліктің құрамдас бөліктерін сипаттай алады, педагогикалық техниканы көңіл-күйін, эмоциясын, сөйлеу техникасын, дауыс ырғағын студенттерді тәрбиелеу мен тәрбиелеу саласындағы өзіндік мінез-құлқын талдауды, кәсіби сапасын бағалау меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ГУЛАГ жүйесі
    Несиелер: 5

    Курс барысында студенттер Гулаг жүйесі мысалында КСРО-дағы жаппай, саяси қуғын-сүргіннің тарихи, әлеуметтік-экономикалық алғышарттарын зерттейді және талдайды. Курс барысында студенттер белгілі бір оқиғалар, соның ішінде диссиденттердің жаппай саяси қуғын-сүргіні болған нақты тарихи жағдайды талдайды. Тарихи тәжірибені сыни тұрғыдан қайта пайымдайды, белсенді азаматтық ұстанымын көрсетеді. Курс барысында студенттер тарихи, әлеуметтік-саяси глоссарийді меңгеріп, ашық азаматтық қоғамның құндылықтарын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тарихты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерге мектепте тарих пәнін оқытудың түрлі әдістерін ұсынады. Студенттер тарихты оқыту әдістемесінің қалыптасуы мен дамуын талқылайды. Қазақстан Республикасы мектептеріндегі "тарих" пәні бойынша білім беруді дамытудың заманауи стратегиясын сыни тұрғыдан бағалайды. Қазақстан Республикасының мектептерінде жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес нормативтік құжаттармен танысады және осы бағытта жұмыс жоспарын құруды үйренеді. Курс студенттерге әдістемелік нұсқаулықтарды менгерте отырып, академиялық адалдық қағидаттарын ісжүзінде қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Алаш қозғалысының тарихы
    Несиелер: 5

    Курс студенттерде Алаш қозғалысының дамуының негізгі кезеңдері туралы түсінік қалыптастырады. Алаш қозғалысының қалыптасуының тарихи жағдайларын, даму сипатын ашады. Алаш қозғалысының көшбасшылары ұсынған негізгі идеялық құндылықтар, саяси қызмет және талаптар туралы жүйелі білім береді. Студенттер Алаш қозғалысы көшбасшыларының тұлғаларын зерттейді, Алаш қозғалысының әлеуметтік, кәсіби құрамын талдайды. Алаш қозғалысы мен Алаш автономиясы мәселесі бойынша тарихи білімді жинақтау және трансформациялау процесі туралы студенттердің түсінігін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тарихты оқытудағы сандық-инновациялық әдістер
    Несиелер: 5

    Курс цифрлық сауаттылықты, визуалды ойлауды, технологиялық сауаттылықты, визуалды мәдениет дағдыларын қалыптастырады. Студент көрнекі ақпаратты құжаттау әдістерін (бейне, фототүсірілім), сондай-ақ цифрлық құжаттарды қабылдау, талдау және түсіндіру технологияларын зерделейді. Студент танымның, сандық көздерді, бейнелеу көздерін талдаудың сапалы әдістерін қолдану дағдыларын, ақпаратты өңдеу дағдыларын, зерттеу мақсаттарына қол жеткізу үшін сандық және медиатехнологияны тиімді пайдалану қабілетін жетілдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ хандығы құрылуының көкейкесті мәселелері
    Несиелер: 5

    Курс студенттерге ортағасырлық деректер арқылы Қазақ хандығының қалыптасу мәселелерін ұсынады. Студенттер осы мәселедегі жаңа әдіснамалық тәсілдерді талдайды. Студенттер ХV ғасырдан XVIII ғасырға дейінгі Қазақ хандығының қалыптасуының негізгі кезеңдерімен танысады. Осы кезеңдегі ірі тарихи тұлғалардың рөлі мен орнын бағалайды, сондай –ақ қазақтардың көшпелі мемлекеттік егемендігінің басшылары ретінде хандардың рөлін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жаңа замандағы Қазақстан тарихы
    Несиелер: 5

    Курс студенттерге отандық тарихтағы Қазақстанның жаңа тарихының орны мен рөлі; Қазақстан аумағындағы тарихи фактілер, көрші мемлекеттермен қарым-қатынас туралы ақпарат береді. Студенттер қазақ-жоңғар соғыстарының, Қазақ хандығының нығаюының себептерін талдайды. Қазақ хандарының тарихы, Ресей империясының Қазақстандағы отарлық саясатының барысы сыни тұрғыдан бағаланады. Ұлт-азаттық қозғалыстардың тәжірибесін тарихи деректер арқылы қарастырады және тарихи тұлғалардың рөлін сыни тұрғыдан талқылайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Деректану
    Несиелер: 5

    Курс студенттерге деректанудың ғылым ретінде дамуының негізгі ұғымдарымен және кезеңдерімен танысуға мүмкіндік береді. Студенттер тарихи дереккөздерді жүйелейді және талдайды. Студенттерге мұрағатта жарияланған дереккөздерді іздеу әдіснамасы саласында ақпарат беріледі. Студенттер жазбаша дереккөздерге ресми талдау жасайды. Жазбаша және заттай дереккөздердің, фольклор мен этнографиялық дереккөздердің мазмұнын талдайды және сыни бағалайды. Нормативтік көздер талданады. Мерзімді баспа материалдарын дереккөз ретінде пайдалану әдістерін сыни тұрғыдан талдайды. Тарих ғылымының дамуындағы дереккөздердің рөлін қайта қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Депортацияланған халықтар тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл курс тыңдаушыларға кеңес заманында пайда болған "депортация" ұғымымен таныстырады. Қазақстанға депортацияланған халықтардың тағдырына тарихи деректер арқылы сипаттама беру, көпұлтты Қазақстан мемлекетті құрамының қалыптасуына сыни тұрғыдан талқылауға қабілетті. Олардың жергілікті жерлерде орналасу ерекшеліктерін қарастырады. Кеңес уақытындағы демографиялық жағдайды талқылайды. Тәуелсіз Қазақстандағы Қазақстан халқы Ассамблеясы ұйымының рөлі мен орнын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Оңтүстік-Шығыс Азия елдерінің жаңа және қазіргі заманғы тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерге ХХ ғасырдағы ІІ дүниежүзілік соғысқа дейінгі және одан кейінгі кезеңді (1939-1945 жж.) және қазіргі әлемдегі Оңтүстік-Шығыс Азия елдерінің тарихын зерттеуді ұсынады. Студенттер саяси-экономикалық және әлеуметтік дамудың тарихи жағдайларын, 20-жылдардағы мемлекеттердегі жұмысшы қозғалыстарын тарихи деректер арқылы талқылайды. Оңтүстік-Шығыс Азия елдерінде жаңадан қалыптасқан мемлекеттік басқарудың саяси жүйесі, қазіргі әлемдегі отаршыл елдердің даму тәжірибесін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • ХХ ғ. Еуропа елдерінің саяси және экономикалық дамуы
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерге ХХ ғасырдағы Еуропа елдерінің саяси және әлеуметтік-экономикалық тарихының кең панорамасын ұсынады. Студенттер Еуропа елдерін жартылай тұрақтылық және әлемдік экономикалық дағдарыс жағдайын талқылайды. Олар 1937-1939 жылдары дүниежүзілік соғыстар мен Еуропада тоталитарлық жүйенің құрылу мәселелерін қарастырады. Екінші дүниежүзілік соғыс кезіндегі Еуропадағы саяси дағдарыс жағдайын, қырғи қабақ соғыс мәселелерін қарастырады. ХХ ғасырдың екінші жартысындағы Германия, Ұлыбритания, Францияның рөлін қайта қарастыру, сондай-ақ Шығыс Еуропадағы төңкерістердің нәтижелерін тарихи деректер арқылы талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Орта білім беру мекемелерінде ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізу
    Несиелер: 6

    Курс барысында студенттер орта білім беру ұйымдарында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің негізгі кезеңдерін меңгереді. Студенттер ғылыми қызметтің негізгі түрлерімен және орта білім беру саласындағы ғылыми зерттеу жобаларын іске асыру ерекшеліктерімен танысады. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының негізгі кезеңдерін меңгереді; ғылыми қызметтің ерекшеліктерін және олардың орта білім беру мекемелерінің қызметіне әсерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақстан тарихы бойынша деректер
    Несиелер: 5

    Курс Қазақстан тарихы бойынша негізгі дереккөздерді зерттеуді ұсынады. Студенттер Қазақстан тарихы бойынша дереккөздердің түрлерін сипаттайды. Қазақстан тарихының ежелгі және ортағасырлық кезеңдеріне байланысты тарихи деректерді сыни тұрғыдан талқылайды. Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихының дереккөздерін талдайды. Студенттер өндіріс құралдарын және олардың көмегімен жасалған материалдық заттарды зерттейді: ғимараттар, қару-жарақ, зергерлік бұйымдар, ыдыс-аяқ, өнер туындылары. Дайындық процесін, қазба жұмыстарын жүргізуді талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі заманғы тарихы
    Несиелер: 5

    Курс жаңа және қазіргі замандағы Азия мен Африка елдерінің тарихын қарастырады. Тоталитарлық жүйенің, монополистік капитализмнің қалыптасуын сыни тұрғыдан бағалайды. Олар ХХ ғасырдың 30-жылдарындағы әлемдік экономиканы, бірінші және Екінші Дүниежүзілік соғыстардың себептерін, барысы мен нәтижелерін, олардың себептері мен салдарын тарихи деректерді қолдана отырып, талқылайды. ХХ ғасырдың тарихи тұлғалары қызметінің рөлі мен маңызын түсінеді. ХХ ғасырдағы Азия мен Африка елдерінің мәдени даму ерекшеліктерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Тәуелсіз Қазақстан тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл курста әлемдік тарихтың бір бөлігі ретінде Тәуелсіз Қазақстан тарихын қарастыру ұсынылған. Студенттер жаңа егеменді мемлекеттің жариялануына байланысты Тәуелсіз Қазақстан тарихының тарихи фактілерімен танысуға мүмкіндік алады, оқиғаларды талдайды. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік құрылымын қалыптастыру, ҚР Конституциясының, мемлекеттік рәміздердің маңызын қайта пайымдайды. Экономикалық дамудың қазақстандық моделін бағалайды, сондай-ақ этнодемографиялық үдерістер мен этносаралық келісімді, әлеуметтік дамуын талқылайды. Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың Тәуелсіз Қазақстанды қалыптастырудағы қоғамдық саяси қызметін қарастыра отырып, тарихи тұлға ретінде бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Тәуелсіз Қазақстан тарихының тарихнамасы
    Несиелер: 5

    Курс барысында студент Қазақстанның қазіргі тарихнамасы бойынша зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгереді. Студент отандык тарихнамасының тәуелсіздік алған сәттен бастап бүгінгі күнге дейінгі эволюциясын талдайды. Тәуелсіздік кезеңіндегі Қазақстан тарихнамасы бойынша қазіргі еңбектерді жіктейді. Тарихи деректерді бағалауға қажетті теориялық және практикалық дағдыларды меңгереді. Ұлттық өзіндік сана мен болмысты ескере отырып, тарихнаманың қазіргі кезеңдегі рөлі мен орнын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Оқушылармен ғылыми зерттеу жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Пән аясында студенттер оқушылармен тарихи зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу бойынша білім мен дағдыларды талқылайды. Мектептің тарих бағдарламасы аясында қолданылатын ғылыми зерттеулердің негізгі құралдарын анықтайды. Тарихи дереккөздерді талдау әдістері, оның ішінде тарихи дереккөздерді өңдеудің сандық әдістерін менгереді. Курс нәтижесінде студенттер зерттеулерге негізделген қорытынды жасауды, оларды жазбаша және ауызша хабарлау қабілеттерін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Әлемдік тарихнама
    Несиелер: 5

    Бұл курс тыңдаушыларға әлемдік тарихнаманың дамуының ғылыми негіздерін ұсынады. Студенттер Ежелгі әлем елдеріндегі тарихи ойдың дамуымен танысуға, Шығыстың тарихнамасын қарауға, ортағасырлық еуропалық тарихнаманың ерекшеліктерін талдауға мүмкіндік алады. Еуропалық позитивистік тарихнаманың, ХҮІІІ ғасырдағы тарихнаманың дәстүрлерін сыни тұрғыдан сипаттайды. ХІХ ғасырдың тарихи идеясын, ХХ ғасырдың басындағы американдық және еуропалық тарихнаманы талдайды. Қазіргі заманғы тарих ғылымының дамуындағы қазіргі әлемдік тарихнаманың орны мен рөлін қайта қарастырады және анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • ХХ ғ. Қазақстандағы саяси партиялар мен қозғалыстардың тарихы
    Несиелер: 6

    Курста Қазақстандағы негізгі саяси-идеологиялық ағымдар және ХХ ғасырдың басындағы қазақ саяси элитасының қалыптасу процесі ұсынылған. Студенттер мерзімді баспасөздің, Алаш қозғалысының өзара байланысын талдайды. Алаш қайраткерлерінің еңбектерінде мемлекеттік тәуелсіздікті жаңғырту идеяларын қарастырады. Алаш өкілдерінің Білім және ғылым саласындағы рөлі мен маңызын анықтайды. Қоғамдық-саяси қозғалыстардың, саяси партиялардың қызметіне талдау жасайды. Ұлт зиялыларының қызметі, олардың маңызы мен рөлін тарихи деректерге сүйене отырып қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы Қазақстан тарихы
    Несиелер: 6

    Бұл курс Қазақстанның қазіргі кезеңдегі тарихи дамуын зерттеуді ұсынады. Студент Қазақстанның қазіргі заман тарихының әлемдік тарихтағы орны мен рөлін анықтайды және талдайды. Қазақстандағы қазіргі заман тарихының оқиғалары мен фактілерін сыни тұрғыдан зерттейді. Көрші мемлекеттермен өзара қарым-қатынасқа талдау жасайды. Кеңестік-қазақ қоғамының қалыптасуының тарихи негіздерін қайта пайымдайды. Кеңестік тоталитарлық, "Мәдени революция", Отан соғысын, "Жылымық", "Қайта құру" кезеңдерін қарастырып, талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Еуропа және Америка елдерінің жаңа және қазіргі заманғы тарихы
    Несиелер: 5

    Курс тарихи деректер арқылы студенттерге әлемдік қоғамдастықтағы Еуропа және Америка елдерінің орны және рөлімен танысуға мүмкіндік береді; жаңа және қазіргі уақыттағы Еуропа мен Америка елдеріндегі тарихи оқиғаларды талдайды. ХХ ғасырдың 30-жылдарындағы әлемдік экономиканың дамуымен танысады. Бірінші және екінші дүниежүзілік соғыстың себептерін, барысы мен нәтижелерін қарастырады. ХХ ғасырдағы қоғамдық-саяси қайраткерлерінің рөлін анықтайды. ХХ ғасыр мәдениетінің дамуын, ХХІ ғасырдың басындағы әлемдік саясаттағы Еуропа мен Америка елдерінің рөлін бағалайды және талқылайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON7

    Кәсіби қызмет барысында инклюзивтік білім беру принциптерін және критериалды бағалау технологияларын қолданады;

  • Код ON5

    Педагогикалық және психологиялық пәндердің және Ұлы даланың рухани құндылықтарының теориялық негіздерін сыни тұрғыдан қолданады, тәрбие жұмыстарын ұйымдастыруға қабілетті;

  • Код ON9

    Азаматтық адалдықпен және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің жоғары деңгейін көрсетеді; кәсіпкерлік қызметті жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін қолданады.

  • Код ON8

    Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру дағдыларын меңгерген, орта мектеп оқушыларының ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру дағдыларын қалыптастырады;

  • Код ON3

    Оқытудың инновациялық әдістерін қолданады, заманауи технологияларды және білім менеджменті дағдыларын көрсетеді;

  • Код ON4

    Оқу практикалық және кәсіби міндеттерді шешу барысында сандық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, тарихты оқытудағы кәсіби шеберлікті көрсетеді;

  • Код ON6

    Физиологиялық жас ерекшеліктерін ескере отырып, білім алушыларда тіршілік қауіпсіздігі ережелерін сақтау дағдыларын қалыптастырады, кәсіби қызметте экологиялық мәдениет принциптерін қолданады;

  • Код ON1

    Дүниежүзілік және отандық тарихтың барлық кезеңдерінің теориялық негізіндерін сипаттайды;

  • Код ON2

    Әлемдік және отандық тарихи зерттеулерді, негізгі бағыттар мен ғылыми көзқарастарды кәсіптік салада қолдануға қабілетті;

6B01601 Тарих
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 6B01601-Тарих
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих мұғалімдерін дайындау
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 тарих және дінтану
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих-құқық негіздері
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01601 Тарих мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих пәні мұғалімі, тарихшы-зерттеуші, гуманитарлық пәндер оқытушысы
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Мұғалімнің тарихын оқыту
Бакалавриат

Орталық-Азия Университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01601 Тарихы
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01601 Тарих
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top