6B01601 Тарих в Mardan Saparbaev Instityty
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығының жаңа талаптарына сәйкес өмір бойы білім алатын білікті, креативті және функционалдық сауатты, кәсіби қызмет үшін қажетті құзыреттерді меңгерген, сыни ойлай алатын тарих білім беру бағдарламасының мұғалімдерін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Мардан Сапарбаев институты
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
-
Ежелгі дүние тарихы
Несиелер: 5Ежелгі өркениеттердің негізгі кезеңдерін, әлеуметтік даму заңдылықтарын түсінуді қалыптастырады. Адамзаттың мәдени және ғылыми дамуының маңызды кезеңдерін және Ежелгі әлем тарихының көздерін зерттейді. Ежелгі әлем тарихының негізгі оқиғаларын талдайды және ежелгі өркениеттердің әлемдік тарихқа қосқан үлесін көрсетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Несиелер: 5Құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттану адамның адаммен, қоғаммен, қоршаған ортамен қарым-қатынасын реттейтін этикалық және заңнамалық нормаларды білуге, қоғамдық және жеке құқықтық сана мен құқықтық мәдениетті арттыруға, сондай-ақ ұлттық мүдделер мен қауіпсіздікке қатер төндіретін қоғамға қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесі мен азаматтық ұстанымды қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Кәсіпкерлік дағдылары
Несиелер: 5Курс бизнесті жүргізу дағдыларын теориялық зерделеуге және практикалық қолдануға, білім алушылардың жалпы экономикалық және басқарушылық дайындығын қамтамасыз етуге, кәсіпкерлік қызметтің мәні мен ұйымдастырушылық аспектілері және оның экономиканы дамытудағы мақсаты туралы білімді қалыптастыруға, нарықтық қатынастарға сәтті қатысу мәселелері бойынша кәсіпкерлік қызмет тәсілдерін зерделеуге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Ғылыми зерттеулер және академиялық жазу
Несиелер: 5Пән білім алушылардың өзіндік зерттеу жобаларын іске асыру және халықаралық академиялық қоғамдастық нормаларына сәйкес олардың нәтижелерін жазбаша нысанда ұсыну, зерттеу әдістерін қолдану, өзіндік зерттеу ережелерін дәлелді түрде баяндау, өзіндік ғылыми жобасын іске асыру үшін тиісті құралдарды таңдау қабілеттерін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Қосалқы тарихи пәндер
Несиелер: 5Палеография, хронология, метрология, Нумизматика, Геральдика, сфрагистика, генеалогия, Топонимика, ономастиканың Тарихи салаларын анықтайды. Халықтың рухани және заттық мәдениетін баяндайды. Ақпаратты тарихи-теориялық тұрғыдан қолданады. Тарих ғылымдарының өзіндік салаларының ерекшеліктерін салыстырады. Тарихи оқиғаларды, құбылыстарды жоспарлайды.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Несиелер: 5Пән білім алушылардың экологиялық дүниетанымын және тіршілік қауіпсіздігі бойынша зиянсыз, әрі қауіпсіз өмір сүрудің негізгі білімдерін қалыптастыруға, табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы қауіпті және төтенше жағдайларда адамның қауіпсіз іс-әрекетін, азаматтық қорғаныстың мақсатын, құрылымын, міндеттерін білуге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Қазақстанның ежелгі заман тарихы
Несиелер: 6Қазақстанның ежелгі тарихын әлем тарихының бір бөлігі ретінде суреттейді. Деректер мен тарихнаманы жіктейді. Археологлық, формациялық және өркениеттік тәсілдерді түсіндіреді. Қола және темір дәуіріндегі Қоғамның өркениеттік ерекшеліктерін қарастырады. Алғашқы тайпалық одақтар мен мемлекеттік бірлестіктердің тайхын бағалайды. Қазақ халқының ежелгі тарихын талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Ортағасырлар тарихы
Несиелер: 5Ортағасырлар тарихындағы феодалдық қатынастардың алғышарттары мен феодалдық қоғамның даму кезеңдерін қарастырады. Ортағасыр тарихының тарихи кезеңдерін жіктейді. Ортағасырлар елдерінің тарихын тарихи формация негізінде бағалайды. Мемлекеттердің ортағасырдағы өзіндік ерекшіліктерін салыстырады. Ортағасырлардағы қоғамның әлеуметтік-экономикалық және саяси жағдайын ұсынады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Орталық Азия халықтарының тарихы
Несиелер: 5Орталық Азия халықтарының ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі тарихын көрсетеді. Этногенездің үздіксіздігі мен сабақтастығын зерттейді. Ұлттардың қалыптасуы мен дамуын түсіндіреді. Орталық Азия халықтарының әлеуметтік құрамының ерекшеліктерін сипаттайды. Орталық Азия халықтарының мәдениеті мен өнерін бағалайды. Орталық Азия халықтарының саяси институттарын жіктейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Мәңгілік Ел идеясы және рухани жаңғыру
Несиелер: 3Пән қазақ халқының зияткерлік күшін, қазақстандық мәдениеттің қуатын өздігінен ұйымдастыруға, ұлт пен елдің рухани, ғылыми-зияткерлік, ғылыми-шығармашылық және көркемдік әлеуетін жаңартуға негізделген. Қазақстанның азаматтық және рухани, этникалық және ұлттық бірегейлігін, адамгершілік-рухани жаңғыруын қалыптастыруға және нығайтуға бағытталған..
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Қазақстанның орта ғасырлар тарихы
Несиелер: 5Қазақстандағы орта ғасырлардың тарихи оқиғаларын, ортағасырлар тарихының негізгі түсініктері мен тарихи процестерін баяндайды. Тарихи мәліметтер мен құжаттарды таңдайды. Орта ғасырдағы қоғамның әлеуметтік-экономикалық және саяси жағдайын ажыратады. Ортағасырлық тарихи процестердің заңдылықтары мен қозғаушы күшін нақтылайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Әл-Фарабиден хакім Абайға дейінгі рухани сабақтастық
Несиелер: 3Пән Қазақстан халқының өркениеттік және дүниетанымдық тамырлары мен руханиятына деген қызығушылықты қалыптастыруға және жандандыруға, этностың мәдени тарихының құрамдас бөлігі ретінде, дүниетаным тарихы мен философияны білуге, халық ойшылдарының мұрасын зерттеуге, қазіргі заманғы қоғамдық сұраныс пен дүниетанымдық түсінігі контекстінде дәстүрлі бастауларға жүгінуге, этностың өмірлік перспективаларын түсінуге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Қазақ хандығының тарихы
Несиелер: 5Қазақ хандығының пайда болуының алғышарттарын анықтайды. Қазақ халқының этникалық құрамы мен қалыптасуын түсіндіреді. Қазақ жүздерінің этносаяси және экономикалық факторларын бағалайды. Қазақ хандығының саяси және әлеуметтік-экономикалық тарихын талдайды. Қазақстан тарихындағы ұлы тұлғалардың рөлін дәлелдейді. Қазақ хандығының ұлттық-мәдени саясатын қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Педагогика
Несиелер: 5Курс оқыту мен тәрбиелеу саласындағы педагогикалық зерттеулердің негізгі бағыттары туралы ұғымдарды қалыптастыруға, кәсіптік педагогикалық қызметтің жалпы сипаттамасы, педагогиканың пәні, әдіснамасы және құрылымы, оқыту мен тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі туралы, кәсіптік шеберлік пен педагогикалық технологиялар, мектепте білім беру процесін тиімді ұйымдастыру үшін қажетті дағдылар туралы білімді меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Дінтану
Несиелер: 5Әлемдік және дәстүрлі діндердің құрылымын, тәжірибесі мен ерекшеліктерін түсіндіреді. Экстремизм, терроризм және діни радикализм идеологиясын сыныптайды. Дін мен теология философиясының негізгі бағыттарын сипаттайды. Әлемдік діндер идеяларының мазмұнын, дәстүрлі емес діни ағымдардың жұмысын талдайды. Көпэтносты және көпконфессиялы қазақстандық қоғам интеграциясының идеологиялық және рухани негіздерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Инклюзивті білім беру
Несиелер: 5Пән қалыпты және девиантты дамуы бар балаларды бірлесіп оқыту идеясын дамыту, ерекше білім алу қажеттіліктері бар адамдарды әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеудің міндеттері мен мазмұны туралы теориялық білімді қалыптастыруға, студенттерді дамуында өзгешелігі бар оқушыларға білім берудің педагогикалық жүйелері саласындағы қажетті біліммен жарақтандыруға және интеграция жағдайында түзету-дамытушылық оқу процесін ұйымдастыруға дайындауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Мұражайтану
Несиелер: 5Мұражайтану және мұражайларды жіктеу саласындағы негізгі ұғымдар, мұражайдағы ғылыми жұмыстың негізгі түрлері мен типтері, мұражай экспозицияларының құрылымы, мазмұны және жасау ерекшеліктері, музейлердің мәдени-білім беру қызметінің мәні мен ерекшелігі туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 5Пән болашақ мұғалімнің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және техникасы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыретін қалыптастыруға, студенттерді диагностикалық, мақсатты болжау, жобалау, ұйымдастырушылық, коммуникативтік, талдамалық іскерліктермен қаруландыруға, оқушылармен тәрбие жұмысын ұйымдастыруға және жүргізуге, білім алушылармен өзара іс-қимылға жауапты және шығармашылық қарым-қатынасты дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Түркі халықтарының тарихы
Несиелер: 5Түркі мемлекеттерінің пайда болуы, дамуы, дағдарысы туралы түсүнік береді. Негізгі теориялық мәселелер мен ұғымдарды қарастырады. Түркі халықтарының әлеуметтік-мәдени өзгерістерін бағалайды. Жаһандану үдерісіндегі ұлттық болмысты сақтаудағы түркі халықтарының жағдайына талдау жасайды. Түркі халықтарының тарихы мен түркі мемлекеттерінің тарихын жағдайын салыстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Археология
Несиелер: 5Археологиялық деректерді, далалық және камералық зерттеу әдістерін сипаттайды. Археологиялық зерттеулердің процедуралық кезеңдерін баяндайды. Арнайы библиографиялық көрсеткіштер мен заманауи археологиялық зерттеулерді қарастырады. . Археологияның негізгі бөлімдерін ажыратады. Археологиялық зерттеулер барысында қазба жұмыстарының арнайы ережелерін сипаттайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Орта Азия мен Қазақстандағы сәулет тарихы
Несиелер: 5Орта Азия мен Қазақстанның ежелгі дәуірден XXI ғасырға дейінгі сәулет өнерінің дамуын айқындайды. Сәулет тарихы мен тарихнамасын, деректану әдіснамасын қарастырады. Ежелгі өнер туындыларының бейімделуін түсіндіреді. Сәулет ескерткіштерінің ерекшеліктерін салыстырады. Тарихи экспонаттарды бағалайды. Орта Азия мен Қазақстан архитектурасының заттық және рухани құндылықтарын сипаттайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Түркістан обылысының табиғи және мәдени мұрасын қорғау
Несиелер: 5Пән ұлттық құндылықтарды сақтау мен табиғатты қорғаудың ұлттық санасын қалыптастырудың маңыздылығын қарастырады. Ұлттық мәдени, рухани және материалдық құндылықтарды зерттеу қажеттілігі түсіндіріледі. Ескерткіштерді бастапқы күйінде сақтау бүгінгі күні өзекті мәселелердің бірі болып табылады деген түсінік береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Тарихты оқыту әдістемесі және критериалды бағалау
Несиелер: 5Пән тарихи білім беру әдістемесінің негіздерін, «критерий», «бағалау», «білім беру нәтижесі» ұғымдарын зерделеуге, тұрған міндеттерді айқын түсіну негізінде оқушылармен жұмыс жасау әдістемесін меңгеруге, балалардың жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін білуге, оқушылардың білімін меңгеру процесін білуге, білім беру нәтижелерін критериалды бағалаудың практикалық іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Әлем халықтарының этнографиясы
Несиелер: 5Әлем халықтарының этнографиясын саяси-географиялық тұрғыдан түсіндіреді. Әлем халықтарының қазіргі этномәдени және этникалық процестерін салыстырады. Дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды этникалық топтармен байланыстырады. Этникалық тарихты, экономиканы, халықтардың материалдық және рухани мәдениетін және халықтардың отбасылық өмірін баяндайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Қазақ диаспорасының тарихы
Несиелер: 5Қазақ диаспорасы тарихының проблемаларын және оның қазіргі заманғы проблемаларын салыстырады. Қазақ ирреденттерінің қалыптасу процесін және оның диаспораға ауысуын бағалайды. Қазақ диаспорасының әлеуметтік-экономикалық және саяси тарихын талдайды. Болашақта қазақ диаспорасының даму үдерісін көрсетеді. Шетелдегі қазақтардың этникалық тарихын, этнологиялық ерекшелігін қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Қазақ халқының салт-дәстүрлер тарихы
Несиелер: 5Қазақтардың дәстүрлі шаруашылығы тарихының теориялық мәселелерін зерттейді. Қазақтардың мәдениеті мен этногенезін қайта құру үшін археология мен этнографияның зерттеу дағдыларын қолдану негізінде қазақтардың дәстүрлі шаруашылығын қалыптастырудың соңғы кезеңін қарастырады. Қазақ халқының материалдық мәдениетінің маңызды жетістіктерін анықтайды, Қазақстан аумағындағы тарихи-этнографиялық үдерістердің сабақтастығын талдайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Тарихи демография
Несиелер: 5Тарихи демографияның негіздерін, көші-қон қозғалысының жағдайын сипаттайды. Халық өсімінің динамикасы мен құрамын бағалайды. Отбасы мен неке көрсеткіштерінің мәселелерін зерттеуді талдайды. Халық санының табиғи өсу, туу және өлім процестерін көрсетеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы
Несиелер: 5XVIII ғасырдың бірінші жартысынан бастап бүгінгі күнге дейінгі тарихи оқиғаларды қарастырады. Қазақстанның Ресей империясының құрамына кіруінің экономикалық, әлеуметтік, саяси және рухани салдарын бағалайды. Кеңестік Қазақстанның тарихи мәселелерін талдайды. Тәуелсіз Қазақстанда жүргізілген реформалардың мазмұнын ұсынады. Қазіргі заманғы әлеуметтік және этносаралық келісімнің нығаюын қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Этнология
Несиелер: 5Теориялық мәселелерді, ғылыми тұжырымдамаларды, этнология ұғымдарын анықтайды. Халықтардың этнографиясын жіктейді. Әлемнің этникалық картасын қолданады. Этностардың дәстүрлі және рухани мәдениетінің ерекшеліктерін салыстырады. Дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарда, сенімдерде этномәдени ерекшеліктер жүйесін ұсынады. Халықтардың діни қалыптасуын зерттеудің маңыздылығын қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Әлем елдерінің мәдениеті
Несиелер: 5Әлем елдерінің мәдени ақпарат алудағы негізгі көздері мен әдістерін көрсетеді. Ол материалдық және рухани мәдениеттер әлеміндегі мағынасын түсіндіреді. Сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастырады және оларды практикада қолданады. Кеңістіктік және уақытша қатынастардағы құбылыстардың тұтастығы мәдениетін салыстырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
«Алаш» қозғалысының тарихнамасы, деректануы және зерттеу әдістемесі
Несиелер: 5"Алаш"қозғалысының қайнар көздері мен тарихнамасына, сондай-ақ зерттеу әдіснамасына талдау жасайды. Отандық және шетелдік авторлардың ғылыми әдебиеттерін, қозғалысты идеологиялық бағалаудың теріс-негативтен осы қозғалысты либералды-демократиялық деп тануға дейінгі өзгеру динамикасын қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Мұрағаттану
Несиелер: 5Қазақстанда мұрағат ісінің теориясы мен тарихы туралы білімді, сондай-ақ Мұрағаттану принциптері мен ғылыми әдістерін түсіну негізін, Мемлекеттік және мемлекеттік емес сақтау орындары бойынша құжаттарды ұйымдастыру процесін пайдалану қабілетін қалыптастырады. Пән терминологиялық аппаратты, мұрағат құжаттарын пайдалану нысандарын, Мұрағат құқығы мен мұрағат заңнамасын зерделеуге бағыттайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Әлемдік өркениеттер тарихы
Несиелер: 5Әлемдік өркениеттердің сабақтастығын анықтайды. Әлеуметтік-этникалық құндылықты түсіндіреді. Басқа елдердің өркениеттерін бағалайды. Әлемдік өркениеттердің әлемдік тарихтағы рөлі туралы құнды деректерді талдайды. Әлем елдерінің өркениеттік жүйесін бағалайды. Әлем елдері өркениетінің даму процесінің теориялық негіздерін жоспарлайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
Несиелер: 4Пән Қазіргі Азия мен Африка елдері тарихының негізгі оқиғалары мен процестерін қарастырады; әлемдік тарихи процестегі Шығыс елдерінің орны мен рөлі. Пәнді игеру барысында Азия мен Африка елдерінің қазіргі кезеңдегі дамуының негізгі тарихи заңдылықтары; Азия мен Африка елдері саясатының теориялық және қолданбалы аспектілері, халықаралық қатынастар эволюциясының, Шығыс елдерінің отарлау процестерінің кезеңдері мен мазмұны зерделенеді.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Қазақ өркениеті
Несиелер: 5Қазақ халқының өркениет тарихын қарастырады. Қазақ өркениетіндегі көшпелі халықтардың тарихи дамуын анықтайды. Тарихи, рухани, мәдени және ғылыми ұғымдарды қолданады. Ұлттық тарихтағы мәдени-азаматтық көзқарастарды ажыратады. Қазақ өркениеті тарихының даму процесін ғылыми негізде тұжырымдайды. Адамдарды рухтандыратын ұлттық идеяны бағалайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Қазақстанның тарихи географиясы
Несиелер: 5Пән Қазақстанның тарихи географиясының әдістері мен көздерін зерттейді. Тарихи географияның қалыптасуы мен даму тарихы. Адамды қоныстандыру саласы. XV-XIX ғғ. қазақтардың мәдени географиясы XV-XIX ғғ. Қазақстанның саяси географиясы XX ғ. Қазақстанның экономикалық географиясы XX ғ. Қазақстан Республикасының тарихи географиясы
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Дүниежүзінің тарихи географиясы
Несиелер: 5Пән Дүниежүзінің тарихи географиясының әдістері мен көздерін зерттейді. Топонимиканы, ономастиканы, Тарихи Географияны пәнаралық зерттеудің ерекшеліктерін қарастырады , зерттеудегі және кәсіби шеберлікті дамытудағы пәнаралық көзқарасты көрсетеді, тарихтың теориялық негіздерін сабақтас қатынастардың өзара байланысын қолданады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Тарихнама
Несиелер: 5Тарих ғылымы мен тарихнаманың даму байланысын түсіндіреді. Тарихи мұраға сыни көзқарас қалыптастырады. Ақпараттың артықшылықтары мен кемшіліктерін қарастырады. XVIII ғасырдың екінші жартысы мен ХХ ғасырдың басында тарихнама заңдылықтарын зерттейді. Қазақстанның Қазан төңкерісінен кейінгі тарихнамасын және тәуелсіздік жылдарын бағалайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Қазақстан тарихының өзекті мәселелері
Несиелер: 5Қазақстан тарихының негізгі кезеңдерін талдайды, ел дамуының ерекшеліктерін объективті бағалауда тарихи-салыстырмалы талдауды қолданады, өзекті проблемаларды жинақтауда Талдамалық, диагностикалық дағдыларды көрсетеді, өз қорытындыларын Отандық тарихтың фактілері мен оқиғаларын талдаумен дәлелдейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Дүниежүзі тарихының өзекті мәселелері
Несиелер: 5Азия және Африка, Еуропа және Америка елдерінің қоғамдық дамуының негізгі үрдістеріне талдау жасайды. Халықаралық мәселелерді қабылдау мен жинақтауда аналитикалық, диагностикалық дағдыларды қалыптастырады, өз қорытындыларын дүниежүзілік тарихтағы фактілер мен оқиғаларды талдаумен дәлелдейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Халықаралық қатынастар тарихы
Несиелер: 5Халықаралық қатынастар тарихының даму заңдылықтарын, мемлекеттердің саяси табиғаты мен тарихи процесін түсіндіреді. Халықаралық қатынастардағы тарихи-саяси саланың әсерін түсіндіреді. Жаңа және қазіргі заманғы халықаралық қатынастар проблемасын талдайды. Отарлық империялардың қалыптасуы мен отарлық жүйенің күйреуін тұжырымдайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Цифрлық білім беру ресурстары
Несиелер: 5Заманауи цифырлық білім беру ресурстарын қолданудың негізгі әдістері мен құралдарын бағалайды. Білім беру процесінде сандық білім беру ресурстарының құрылымы мен қолданылуына жүйелі көзқарасты негіздейді. Білім беру ортасын құру үшін цифрлық жабдықтар мен цифрлық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін дәлелдейді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Қазақстан тарихының деректануы
Несиелер: 5Қазақстан тарихының деректану бойынша зерттеулерді қалыптастыру процесін, оның нақты тарихи материал негізінде дамуын айқындайды. Мәліметтерді таңдайды, зерттеулер жүргізеді және мәліметтерді сыни талдайды. Қазақ тарихының тарихи мәліметтерін талдау үшін әдістемелік жүйені практикада қолданады. Тарихи зерттеулерде терминологиялық аппаратты талдайды. Тарихи зерттеуде құжаттық-ақпараттық базалық негізді қалыптастырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Tарихты оқытудағы инновациялық технологиялар
Несиелер: 5Мектепте оқыту мен бағалаудың жаңа тәсілдерімен, олардың ерекшеліктерімен, оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдарымен, оларды қолданудың әдіснамалық негіздерімен таныстырады. Жаңартылған бағдарламаның мазмұнына сәйкес сабаққа дайындық әдістері мен түрлері және оны ұйымдастыру, әзірленген критерийлер негізінде оқушыларды формативті және жиынтық бағалау ерекшеліктері талданады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Еуропа және Америка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
Несиелер: 5Еуропа және Америка елдері тарихының құрылымы мен мазмұнын анықтайды. Еуропа мен Америка елдерінің қазіргі саяси дамуы туралы баяндайды. Жетекші мемлекеттердің экономикалық және әлеуметтік қатынастарын бағалайды. Тарихи процестер мен құбылыстарды салыстырады. Батыс өркениетінің даму заңдылықтарын негіздейді. Еуропа мен Американың қазіргі тарихи тұлғаларының, мемлекет басшылары мен саяси қайраткерлерінің шындықтарын дәлелдейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Кеңес үкіметі және Ресей мемлекетінің тарихының тарихнамасы
Несиелер: 5Ресей мемлекетінің әлеуметтік-саяси және мәдени дамуының негізгі тенденциялары туралы тұтас түсінік береді. Пән Ресей мемлекетінің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерін зерттеуге бағытталған: жаңа мемлекеттердің пайда болуы - Киев Русі, феодалдық князьдіктер, Ресейдің орталықтандырылған мемлекеті, Ресей империясы, кеңестік және посткеңестік Ресей.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Tарихи өлкетану
Несиелер: 3Өлкетанудың Тарихи цикл ретіндегі ерекшелігін, Қазақстанның оңтүстік өңірін зерттеудің негізгі кезеңдерін баяндайды. Қазақстан тарихының тарихи-құжаттық материалдарының дұрыстығы мен репрезентивтілігі үшін қазіргі заманғы жетістіктер негізінде командалық Тарихи-іздестіру жұмысын ұйымдастыру, зерттеулерде және кәсіби шеберлікті дамытуда клинаралық тәсілді көрсетеді, ескерткіштерді тарихи дереккөз ретінде зерделейді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Қазақстан тарихының тарихнамасы
Несиелер: 5Қазақтардың тарихы туралы методологиялық база мен қолданылған әдістерді анықтайды. Қазақстан тарихы туралы тарихи еңбектерді жіктейді. Сыни тұрғыдан ақпараттың артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалайды. Қазақ тарихының тарихнамалық негізін талдайды. Қазақстандық тарихнаманың даму кезеңдерін көрсетеді. Қазақстан тарихшылары мен тарихнамашыларының шығармашылық мұрасын қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Тарихи іс теориясы және тарихи таным
Несиелер: 5Қазіргі тарих ғылымының жетістіктерін көрсетеді. Тарихи таным теориясының Тарихи процесі мен объектісі мен ерекшеліктерін түсіндіреді. Қазіргі тарихи процесс пен тарих ғылымдарының рөлін бағалайды. Тарихи білімнің теориялық және әдістемелік негіздерін талдайды. Тарихи танымның өзекті мәселелерін ұсынады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Н. Ә. Назарбаевтың еңбектері
Несиелер: 5Қазақстан Республикасы тарихының дереккөздері ретінде маңыздылығы мен ерекшеліктерін айқындайды. Мемлекет басшысы ретінде қалыптасудағы өмір жолын, кезеңдері мен еңбектерін жіктейді. Тәуелсіз Қазақстан мемлекеттілігінің қалыптасу тарихын талқылайды. Бұқаралық ақпарат құралдарынан дереккөздерді пайдаланады. Тарихи мәліметтерді талдайды. Н.Ә.Назарбаевтың ұлттық мемлекеттілігімізді қалыптастыру мен өркендетудегі рөлін қорытындылайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Қазақстанның киелі жерлер тарихы
Несиелер: 3Киелі жерлерді, ежелгі тарихи және рухани жерлерді, ерекше табиғи құбылыстар орындарын, негізгі ескерткіштерді, қорғандар мен жерлеу орындарын қарастырады. Діни табиғи-ландшатф объектілерін, кесенелер мен храмдарды, мәдени-тарихи мұраларды анықтайды. Халықаралық және республикалық деңгейдегі киелі жерлерге талдау жүргізеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Код ON4
Кәсіби салада ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолданады, Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетін сақтайды, ресми және бейресми білім беру шеңберінде одан әрі оқытуды жобалай отырып, өзінің зияткерлік және мәдени деңгейін дамытады.
-
Код ON8
Жалпы әлемдік тарихтың даму парадигмасымен өткен тарих құбылыстары мен оқиғаларын зерттеп, Қазақстанның ежелгі тарихының қалыптасу процесін анықтап, әлем тарихының даму кезеңдерін зерттейді. Тарихи өлкетану және аймақтық зерттеулерде киелі жерлердің шығу тарихын анықтап, қосалқы тарихи пәндер теориясын зерттеудегі рөлін дәлелдейді. Білім беру мекемесінің заманауи оқу-тәрбие үрдісінің принциптерін сараптайды.
-
Код ON9
Қазақстанның ортағасырлық тарихын, Орталық Азия халықтар тарихының қалыптасу заңдылықтары мен архитектурасының рухани құндылықтарын анықтап, нақты тарихнама мен деректанулық, археологиялық деректерді, мұрағаттық құжаттар мен мұражай экспонаттарының хронологиясының құндылығын анықтап, негізгі әдістерін талдайды.Тәуелсіз Қазақстанның мемлекеттілігінің қалыптасуындағы тарих ғылымының әр түрлі саласында бөлімдерінде елбасының еңбектерін қолданады.
-
Код ON3
Тұрақты азаматтық ұстанымын, кәсіпкерлік қабілетін, көшбасшылық қасиеттерін және сыни ойлау дағдыларын қалыптастырады. Адам мен қоршаған ортаның өзара байланысын сипаттайды, жеке мүмкіндіктері мен жеке ерекшеліктерін ескере отырып, қауіпсіз және салауатты өмір салтының құндылықтарын жинақтайды.
-
Код ON1
Әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық құбылыстардың ерекшеліктерін, олардың Қазақстан қоғамын жаңғыртудағы рөлін, тарихи үдерістердің ерекшеліктерін және шындықты философиялық пайымдауды сипаттайды.
-
Код ON6
Оқытудың интеграциясы мен сабақтастығы қағидаттарын ескере отырып, оқу сабақтарын жоспарлайды, білім алушылардың оқу-танымдық қызметінің жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, бағалау құралдарын қолданып, педагогикалық қызметте оқыту мен диагностиканың жаңа технологияларын пайдаланады.
-
Код ON2
Ақпаратты жинау және түсіндіру үшін қазіргі заманғы цифрлық технологияларды пайдалана отырып, әлеуметтік-этикалық нормалар мен ғылыми идеяларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастырады. Нақты және виртуалды салада мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын көрсетеді.
-
Код ON10
Өзінің кәсіби қызметінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, тарих саласындағы кәсіби міндеттерді шешуде теориялық, практикалық дағдыларды қолдана отырып, Қазақстан мен әлемдек тарихи - географиялық білім берудің дамуының өзекті мәселелерін зерттейді.
-
Код ON5
Оқу процесінде жеке, сараланған және түрліше тәсілдерді қолдана отырып, баланың жеке басының дамуы мен қалыптасуындағы оқыту мен тәрбиелеу әдістерін таңдайды және қолданады.
-
Код ON7
Мультимәдени, мультиэтникалық және көпконфессиялы қоғамда сындарлы диалог жүргізу дағдыларын қолдана отырып, Қазақстан мен әлем халықтарының мәдени-тарихи мұрасын, этнология, Мұражайтану саласындағы білімдерін қалыптастырады.
6B01601 Тарих
БакалавриатЫ. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 6B01601-Тарих
БакалавриатЕ.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 Тарих мұғалімдерін дайындау
Бакалавриат"Алматы" Университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 Тарих
БакалавриатАймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01601 Тарих
БакалавриатХалықаралық гуманитарлық-техникалық университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 тарих және дінтану
БакалавриатШ. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 Тарих
БакалавриатМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 Тарих-құқық негіздері
БакалавриатАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 Тарих
БакалавриатБатыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 Тарих
БакалавриатҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 Тарих
БакалавриатАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 Тарих
БакалавриатШет тілдер және іскерлік карьера университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01601 Тарих мұғалімін даярлау
БакалавриатОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 Тарих
БакалавриатТорайгыров университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 Тарих
БакалавриатСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 Тарих
БакалавриатҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
БакалавриатТараз мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат"Сырдария" университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01601 Тарих
БакалавриатІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 Тарих
БакалавриатҚызылорда "Болашақ" университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 Тарих пәні мұғалімі, тарихшы-зерттеуші, гуманитарлық пәндер оқытушысы
БакалавриатХ.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 Тарих
БакалавриатМанаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 Тарих
БакалавриатСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 Мұғалімнің тарихын оқыту
БакалавриатОрталық-Азия Университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01601 Тарих
БакалавриатШ.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 Тарих
БакалавриатШымкент университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01601 Тарих
БакалавриатАстана халықаралық университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B01601 Тарихы
БакалавриатҚазақстан-Американдық еркін университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
БакалавриатМ.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01601 Тарих
БакалавриатСулейман Демирел атындағы университет
БББТ: B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша