Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Шымкент университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бәсекеге қабілетті орта және арнаулы орта, кәсіби білім беру мекемелерінде жұмыс жасайтын озық ойлы,толерантты, мәдениетті, жоғары білікті бастауыш сынып мұғалімін дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы Шымкент университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Отбасы педагогикасы
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Бастауыш мектептегі дене шынықтыру теориясы мен технологиясы
Әлеуметтік педагогика
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Этнопедагогика
Қоғамдық сананы жаңғыртудың өзекті мәселелері
Кәсіби педагогика
Педагогикалық қызметтің негіздері
1-сынып оқушыларын оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық педагогикалық негіздері
-
2 Оқу жылы
Балалар әдебиеті
Экономика және құқық
Педагогика
Мәтінді тілдік талдау әдістемесі
Жазуға үйрету технологиясы
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Бастауыш мектептегі жасанды интелект негіздері
Білім берудегі менеджмент
Бастауыш мектепте шет тілін оқыту әдістемесі
Бағалаудың критериалды технологиялары
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
-
3 Оқу жылы
Заманауи сабақты жоспарлау
Тұрақты даму мақсаттары: (инклюзивті білім беру, тұрақты даму, сыбайлас жемқорлық, ғылыми зерттеу, тіршілік қауіпсіздігі мен экология).
Білім берудегі қазіргі педагогикалық технологиялар
Бастауыш мектепте қазақ тілін оқыту әдістемесі
Қашықтықтан оқытудың әдістемесі мен технологиясы
Қазақ тілін оқыту арқылы инновациялық кәсіби іс-әрекетке даярлау
Әдебиеттік оқу әдістемесі
Орыс тілін оқыту теориясы мен технологиясы
Кіші мектеп жасындағы оқушыларды оқытудың педагогикалық-психологиялық диагностикасы
Бастауыш мектепте музыканы оқыту теориясы мен технологиясы
Бастауыш мектептегі дүниетануды оқыту теориясы және технологиясы
Бастауыш мектептегі көркем еңбекті оқыту теориясы мен технологиясы
Бастауыш мектептегі дүниетануды оқыту әдістемесі
Бастауыш мектепте бейнелеу өнерін оқыту теориясы мен технологиясы
Бастауыш мектепте жаратылыстану оқыту теориясы және технологиясы
Сауаташуәдістемесі
Бастауыш мектепте музыканы оқыту әдістемесі
Бастауыш мектептегі арт білім беру
Бастауыш сыныптарда жобаларды құру
Педагогтың эстетикалық мәдениеті
Бастауыш мектеп оқушысының зерттеу қызметін дамыту
Бастауыш мектептегі жаратылыстануды оқыту әдістемесі
-
4 Оқу жылы
Логикалықесептершығаруәдістемесі
Шағын комплектілі бастауыш мектепте жаңа технологияларды пайдалану
Математиканың бастауыш курс негіздері
Шағын жинақты бастауыш мектептегі педагогикалық үдеріс теориясы мен технологиясы
Бастауыш мектеп психологиясы
Кәсіби қызмет негіздері
Педагогикалық шеберлік
Бастауыш сынып оқушыларының оқуға бейімдеудің педагогикалық-психологиялық негіздері
Бастауыш білім берудегі цифрлық оқыту және медиасауаттылық
Математиканы оқыту әдістемесі
Педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдістемесі
Қазақ/орыс/тілінен дидактикалық материалдар дайындау
Бастауыш сыныпта көрнекіліктер дайындау әдістемесі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Компьютерлік сауаттылық негіздерін біледі. Осы саладағы озық білімге негізделген, зерттелетін саладағы білімі мен түсініктерін көрсетеді. Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтарын, өзіндік ерекшеліктерін түсінеді, ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсетеді.
- Білім беру мен тәрбиелеу үдерісіне өзіндік қатынасын дайындайды. Тарихтың әр түрлі кезеңдеріндегі білім беру жүйесінің даму тенденцияларын жете ұғынады. Ғылыми және философиялық таным әдістерімен табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми тұрғыда зерттейді.
- Жеке іс-әрекеттерінде түрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды, интернет-ресурстарды, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша мобильді қызметтерді қолданады.
- Білім алушылардың өздігінен білім алу, инновациялық, шығармашылық ғылыми-зерттеу іс-әрекеттерін қалыптастырады. Оқытылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдылары мен моральдық, азаматтық ұстанымын дамытады.
- Интеллектуалдық, рухани- адамгершілік, мәдениеттік, коммуникативтік, ұйымдастырушылық - басқарушылық дағдыларын қалыптастырады. Өзін-өзі дамытып, мансаптық өсу үшін өмір бойына жеке білім беру траекториясын құрады.
- Оқытушылық іс-әрекетін дұрыс бағалай алады. Білім жүйесіне қажетті ақпаратты талдайды. Ғылыми жинақтарды ескере отырып, түсінік қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды жүзеге асырады. Грамматикалық білімдер жүйесін, прагматикалық құралдарды белгілі бір бағытта игеру негізінде лингвистикалық және сөйлеу ресурстарын пайдаланады.
- Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын ұғынады. Әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психологияның базалық білімі негізінде түрлі тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас салаларындағы жағдайларға баға береді. Жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін танытады.
- Рухани-адамгершілік, отансүйгіштік, патриоттық, экологиялық және оқушылардың денсаулығын қорғауды ұйымдастырады. Қазақстандық қоғамның іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларын пайдаланады.
- Қоғамдық нормаларға негізделетін әлеуметтік этикалық құндылықтарды талдайды. Әлеуметаралық зерттеулер жүргізу барысында әдептілік нормаларын сақтайды. Әлемде танылған әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар саласындағы пәнді практикада қолданады.
- Ғылыми зерттеудің және зерттелуі қажет мәселенің тұжырымын табады. Зерттеліп жатқан нысан мен синтез процесіндегі білімді байланыстырады. Зерттеулердің нәтижелерін түсіндіреді әрі жинақтайды.
- Білімді практикада қолдану дағдыларын, олардың қызмет етуінің тиімділігін талдайды. Ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады. Нақты ғылымды, әлеуметтік-саяси кластерді зерттеуге арналған әдістер мен тәсілдерді меңгереді.
- Педагогикалық салада оқу-практикалық , кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді игереді. Педагогикалық фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділікті түсінеді.
Ұқсас БББ
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Шымкент университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01301 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01301 Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті