Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01302 Шет тілі білімімен бастауыш сынып мұғалімі в Болашақ

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Қазақ мәдениеті мен тілінің, Қазақстан халқының басқа да мәдениеттері мен тілдерінің, шет тілдерінің байлығын оқыту мен тәрбиелеу процесіне біріктіреді; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен академиялық адалдықты сіңіреді; өзекті әлеуметтік-экономикалық және құқықтық жағдайларға бағдарлана отырып, экология, экономика, құқық және қаржылық сауаттылық саласындағы міндеттерді шешу үшін жасанды интеллект құралдары мен кәсіпкерлік білімді пайдалана отырып, білім алушылардың өмірі мен денсаулығын, оның ішінде цифрлық ортада қорғауды қамтамасыз етеді.
  • Бастауыш сынып оқушыларының оқу жетістіктерінің тұрақты мониторингі шеңберінде қысқа мерзімді және орта мерзімді жоспарлауды, критериалды бағалау жүйесін, оқытудың тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын пайдалана отырып, білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру міндеттерін қою арқылы оқу процесін жүзеге асырады; этнопедагогикалық және этнопсихологиялық білім, кросс-мәдени зерттеулер және педагогикалық этика негізінде білім алушының эмоционалды-құндылық саласын дамытатын тәрбие жұмысын жүзеге асырады.
  • Оқу ортасын қолжетімді етіп ұйымдастыру үшін жағдай жасайды, оқушыларға мектепте және ұжымда бейімделуге, өз әлеуетін ашуға және әрқайсысының қажеттіліктерін қанағаттандыруға көмектеседі, бастауыш сынып оқушыларының физиологиялық, жас ерекшеліктері мен психологиялық даму ерекшеліктерін ескере отырып, өмір жолының барлық кезеңдерінде, дамуында байқалған бұзушылықтарды ескере отырып, психикалық күйін өлшеу және бағалау әдістерін пайдаланады.
  • Академиялық мақсаттар үшін шет тіліндегі іскерлік мәдениетаралық коммуникация дағдыларын пайдалана отырып және ресми, бейресми және ақпараттық формаларда кәсіптік үздіксіз білім беру шеңберінде әріптестермен өзара әрекеттестік жасай отырып, оқыту/тәрбиелеу және оқыту практикасын жақсарту қажеттіліктерін диагностикалау негізінде өзінің кәсіби даму траекториясын тиімді құра отырып, педагогикалық процестің барлық қатысушылары үшін қолайлы, жанжалсыз ортаны қолдауда өз практикасы мен әріптестердің практикасының рефлексиясын жүзеге асырады.
  • Тіл мен әдебиет саласындағы оқушылардың білімін, дағдыларын және машықтарын дамытады, тілдік және сөйлеу құралдарын, коммуникативтік әдістерді тиімді қолдануда дұрыс стратегияларды таңдай отырып, лексика көлемі, грамматикалық білім жүйесі, ауызша және жазбаша сөйлеу, сауаттылық және әдеби оқу, прагматикалық тәсілдер арқылы тілдік қарым-қатынас жасау дағдыларын игеруге бағытталған. Сонымен қатар, бастауыш сынып оқушыларында шет тілін ерте оқыту негізінде поликультуралық білім берудің негіздерін қалыптастыру әдістерін қолдана отырып, оқушылардың тілдік компетенцияларын дамытуға үлес қосады.
  • Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, математика, жаратылыстану, дүниетану, технология және өнер саласындағы білім алушылардың білімін, іскерлігі мен дағдыларын дамытады, бастауыш сынып оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу, дамыту және тәрбиелеу міндеттерін шешуге бағытталған оқыту мен бағалаудың сәйкес әдістерін таңдайды, сонымен қатар оқу бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылар үшін бағдарламаларды әзірлеу және іске асыру тәжірибесіне негізделіп, ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы ақпаратты іздеу, сұрыптау және сын тұрғысынан бағалау әдістеріне сүйенеді.
  • Бастауыш мектепте оқу процесін және басқаруды білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен міндетті құжаттар тізімін жүргізу, адамгершілік-этикалық және құқықтық нормаларды сақтау негізінде ұйымдастырады, түзету-дамыту жұмысының ең тиімді әдістері мен технологияларын талдап, таңдай отырып, оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың құралдарын білім беру жүйесінде аз комплектілі мектептерде оқытудың ерекшеліктерін ескере отырып, жобалық жоспарлау әдістерін меңгеру негізінде іске асырады.
  • Бастауыш сынып оқушыларын оқыту мен тәрбиелеу мүмкіндіктерін кеңейту үшін, оның ішінде инклюзивті ортаны ескере отырып, шет тілінде инновациялық, ақпараттық-коммуникативтік, цифрлық технологиялар мен контентті қолдану арқылы мәдени-демалыс қызметін қоса алғанда, білім беру процесін басқару технологиясын меңгерген, педагогтердің білім алушылардың ата-аналарымен/заңды өкілдерімен, педагогтармен және қоғаммен ынтымақтастығында цифрлық сәйкестікті басқаруды және цифрлық этикетті сақтауды меңгерген.
  • Зерттеу жүргізу, оқу-тәрбие процесін талдау дағдыларын, сабақты зерттеуді жүзеге асыру негізінде психологиялық-педагогикалық мониторинг дағдыларын, білім беру процесін жетілдіру үшін нәтижелерді зерделеуді, білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету үшін балалардың жеке және жас ерекшеліктерін басшылыққа ала отырып, бастауыш сыныптардың ұсынылған бағдарламасына сәйкес диагностика және ғылыми зерттеулер үшін рұқсат етілген әдістер мен әдістемелерді таңдауды меңгереді.
Top