Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01101 Педагогика және психология в «Тұран-Астана» университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогика және психология саласында толыққанды, сапалы кәсіптік білім алу үшін жағдайларды қамтамасыз ету, кәсіби өсу мен тұлғалық дамуға ұмтылатын ғылыми-зерттеу дағдылары бар кең базалық кәсіптік даярлықты қамтамасыз ету.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Тұран-Астана» университеті
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Педагог-психолог іс-әрекетіндегі ақпараттық-коммуникативтік технологиялар
Пәнді оқытудың мақсаты: педагог-психолог іс-әрекетінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгеру, оларды практикалық және ғылыми қызметте қолдану, кәсіби қызметті жүзеге асыруға қажетті жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Осы пән аясында оқытылады: Педагог-психологтың оқу, диагностикалық, кеңес беру іс-әрекетіндегі ақпараттық технологиялар, Қазіргі ақпараттық технологияларды қолданудың психологиялық-педагогикалық аспектілері. Педагог-психолог қызметіндегі бұқаралық ақпарат құралдары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Даму мәселелері бойынша жас ерекшеліктік психологиялық кеңес беру
Пәнді оқытудың мақсаты: әр түрлі жас кезеңдеріне сай кеңес беру қызметінің теориялық негіздері мен практикалық дағдылары туралы білім алу. Осы пән аясында оқытылады: Кіріспе. Жас ерекшелік психологиялық кеңес берудің жалпы сипаттамасы. Балалар мен жасөспірімдердің психологиялық дамуы мен тәрбиесінің мәселелері бойынша психологиялық кеңес берудің теориялық негіздері. Жасқа байланысты психологиялық кеңес берудің принциптері және оның. кезеңдері. Жасқа байланысты психологиялық кеңес берудегі психолог пен ата-ананың ынтымақтастығы. Ұсыныстар беру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәнді оқытудың мақсаты: білім алушыларға басқару психологиясы туралы негізгі білім беру және басқарудың психологиялық мәселелерін кәсіби шешуге дайындық. Осы пән аясында оқытылады: Басқару психологиясының пәні және негізгі міндеттері. Басқарушы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, басқару іс-әрекетіндегі психологиялық ықпалы, менеджердің коммуникативтік құзыреттілігі. Билік және көшбасшылық негізгі ұйымдастыру процестері ретінде. Еңбек мотивациясы және жұмысқа қанағаттану. Ұйымдағы коммуникация (коммуникация). Топтық процесті басқару. Ұйымлық мәдениет және даму. Қақтығыстарды басқару психологиясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Психологиялық-педагогикалық кеңес берудің технологиялары мен әдістемелері
Пәнді оқытудың мақсаты: психологиялық-педагогикалық кеңес берудің теориясы, әдістемесі мен әдістері аумағында білім беру. Осы пән аясында оқытылады: Психологиялық кеңес беру: әдістеме және негізгі принциптер. Психологиялық - педагогикалық кеңес берудің әдістері мен тәсілдері, клиент пен кеңесші үшін ықтимал қауіптер. Кеңесшінің жұмыс формалары. Теориялық артықшылыққа байланысты кеңес беру. Телефон және интернет бойынша кеңес беру. E-терапияда қолданылатын негізгі және даралық техника.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіптік)
Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттарды кәсіби сипаттағы грамматикамен, лексикалық материалмен және кәсіби бағыттағы мәтіндермен таныстыру. Осы пән аясында оқытылады: оқытылатын шет тілінде материалды ғылыми баяндаудың функционалдық-стильдік сипаттамасы, жалпы ғылыми терминология және шет тіліндегі сәйкес мамандықтың терминологиялық қосалқы тілі, халықаралық ынтымақтастық шеңберінде іскерлік хат алмасу негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Мінез -құлық психологиясы және сыбайлас жемкорлыққа қарсы мәдиниет
Пәнді оқытудың мақсаты: сыбайлас жемқорлықпен күресу бойынша білімді қалыптастыру және осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды осы негізде дамыту. Осы пән аясында оқытылады: Мінез-құлықтың психологиялық түсініктері мен категориялары; сыбайлас жемқорлық әрекеттерінің себептері. Сыбайлас жемқорлықпен күресу жолдары. Кәсіби этиканың мазмұны мен ерекшеліктері. Кәсіби қызметтегі моральдық қақтығыстық жағдайларды шешудің мүмкін жолдары (әдістері).
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ЖОО ғылыми зерттеу жұмыстарын жоспарлау және ұйымдастыру
Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттардың психологиялық-педагогикалық зерттеулерді дайындаудың, жоспарлаудың, ұйымдастырудың және жүргізудің әдіснамалық негіздерін меңгеруі, психологиялық-педагогикалық құбылыстарды зерттеуде психология және педагогика әдістерін қолдану дағдылары мен шеберліктерін меңгеруі. Осы пән аясында оқытылады: Ғылым таным процесі және тәжірибені жетілдіру ретінде. Ғылыми қызметтің әдіснамалық негіздері. Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу бойынша практикалық дағдыларды дамыту. Ғылыми зерттеу әдістері; мәліметтерді талдау және өңдеу әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика мен психологияның қазіргі даму тенденциялары
Пәнді оқытудың мақсаты: жетекші психологиялық-педагогикалық идеялар мен концепциялармен, әлемдік және отандық білімнің дамуының тарихи бейнесімен танысу негізінде психологиялық-педагогикалық ойлау ерекшеліктерін қарастыру, осы процестің заңдылықтарын зерделеу. Осы пән аясында оқытылады: Негізгі ғылыми психологиялық-педагогикалық бағыттар мен концепциялардың пайда болу және даму тарихы. Негізгі психологиялық-педагогикалық ұғымдар мен категориялар. Тәрбиенің қоғам өміріндегі, жеке тұлғаның нақты тарихи даму процесіндегі рөлі. Психологиялық-педагогикалық ойлау тарихы. Оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық-психологиялық теориялары мен тәжірибесі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогика мен психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты: әртүрлі әдіснамалық тәсілдердің іргелі теориялық білімдерін, нақты психологиялық-педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық мәселелерін, жеке тұлғаның психологиясы мен педагогикасының әдіснамасын қалыптастыру. Осы пән аясында оқытылады: Ғылыми танымның дербес саласы ретінде ғылым әдіснамасы мен педагогика мен психология әдіснамасының жалпы сипаттамасы. Қазіргі әдіснамалық тұжырымдамалар туралы идеялар. Қазіргі педагогика мен психологияның іргелі принциптері және психологиялық-педагогикалық білімнің негізгі категориялары туралы түсінік. Психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістемесінің, пәнінің және әдістерінің жалпы сипаттамасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім берудегі жобалар мен ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүйелеу
Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттардың білім берудегі жобалар мен ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүйелеудің әдістемелік негіздері туралы білімді меңгеруі. Осы пән аясында оқытылады: Ғылыми зерттеу әдістері. Модельдеу ғылыми зерттеу әдісі ретінде. Жүйелік көріністердің негіздері.Жүйелік талдаудың әдістемесі. Мәселені тұжырымдау және құрылымдау. Басқару жүйелерін зерттеу. Ғылыми жобаларды әзірлеу. Жобаның типтік мазмұны.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Менеджмент
Пәнді оқытудың мақсаты: менеджменттің ғылым, практика және басқару өнері ретіндегі кешенді идеясын қалыптастыру және оның қазіргі тұжырымдамасын түсіну. Осы пән аясында оқытылады: басқарудың іргелі тұжырымдамалары, басқару теорияларының тарихи дамуы және ұйымдарды басқарудың салдары туралы қысқаша түсінік, пән шеңберінде Қазақстандағы басқару, менеджерлер күнделікті жұмысында кездесетін ұйымның ішкі және сыртқы факторлары мен күштерін анықтау, басқару мәселелері, әлеуметтік жауапкершілік және басқару этикасы туралы түсінік.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Педагогика мен психологиядағы IT технологиялар
Пәнді оқытудың мақсаты: білім беруде ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану бойынша білімдерін қалыптастыру, ақпараттық білім беру ортасында жұмыс істеуге ынтасын қалыптастыру. Осы пән аясында оқытылады: IT технология құралдарын пайдалана отырып оқу іс-әрекетін ұйымдастыру. Өздігінен білім алуда ІТ технология құралдарын қолдану. АТ технологиясының оқу құралдарымен пайдаланушылардың диалогын ұйымдастыру ерекшеліктері. Ашық білім беру жүйесін IT-технологияларды, «виртуалды» білім беру мекемелерін пайдалана отырып басқару әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Педагогика және психология саласындағы теориялық және практикалық принциптерді, әдістерді, білім беру ұйымдарындағы тәрбие мен дамудың негізгі бағыттарын қолданады, тұтас педагогикалық процесті, басқару психологиясын жоспарлау және басқару дағдыларын көрсете алады, оларды кәсіби қызметтің міндеттерін іске асыру үшін инновация элементтерімен жаңа тәсілдермен біріктіреді.
- Инновациялық жобаларды әзірлеу, іске асыру және енгізу кезінде педагогика мен психологияның жалпы қағидаттарын қолдануды ескере отырып, ғылыми және педагогикалық зерттеу әдіснамасын білу мен түсінуді көрсетеді.
- Білім берудің жаңа үрдістері мен талаптарын ескере отырып, оқу-тәрбие процесін іске асыру үшін оқу және оқу-әдістемелік бағдарламаларды жасайды, әзірлейді және іске асырады; жаңа жетістіктер мен өзіндік инновациялық идеяларды енгізе отырып, оқытудың тиімділігі мен сапасын арттыру жөніндегі шараларды әзірлейді.
- Балалар мен жасөспірімдерді психологиялық дамыту және тәрбиелеу мәселелері бойынша түзетуді ұйымдастыру принциптерін және психологиялық кеңес беру әдістерін қолданады, әртүрлі жас кезеңдерінде алынған теориялық білім мен консультациялық қызметтің практикалық дағдылары негізінде ұсыныстар жасайды; кәсіби қызметте білім беру технологияларын тиімді қолданады.
- Психологиялық шындықты жүйелі ойлауды және тұтас қабылдауды қолданады, кәсіби міндеттерді шешу үшін жағдайларды талдайды және диагностикалайды; психологиялық - педагогикалық кеңес берудің әдістері мен әдістерін және кәсіби қызметтегі моральдық жанжалды жағдайларды шешу әдістерін тиімді қолданады.
- Білім алушылардың психикалық және әлеуметтік әл-ауқатын сақтауға бағытталған білім беру процесін жобалауды және ұйымдастыруды біледі; педагог-психологтың практикалық және ғылыми қызметінде заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолданады.
- Заманауи техника мен технологияларды қолдану негізінде ұйымдастырушылық-психологиялық зерттеуде психологиялық жобалау үшін ақпаратты жинауды, талдауды, таңдауды жүргізеді; білім беру нарығының қазіргі заманғы үрдістерін талдайды; диагностика және түзету бағдарламаларын әзірлейді және іске асырады; психологиялық-педагогикалық проблема бойынша жеке және топтық жұмысты ұйымдастыру дағдыларын көрсетеді.
- Шет тілінде іскерлік қарым-қатынас орната алады, халықаралық ынтымақтастық шеңберінде іскерлік хат алмасуды жүргізе алады, барлық өзгерістерді қадағалай алады және педагогика мен психология саласындағы жаңа әдістерді енгізе алады, ақпарат көздерін сауатты пайдалана алады, талдау жүргізе алады және ауызша және жазбаша ғылыми мәтіндер жасай алады, сондай-ақ кәсіби қызметте шетелдік басылымдарда жарияланған ғылыми жетістіктерді пайдалана алады.
- Ғылыми танымның эмпирикалық және теориялық деңгейлерін қолданады, ғылыми зерттеу әдістерін біріктіреді, ғылыми зерттеудің ерекшелігін ескере отырып әдістер кешенін қолданады, сондай-ақ нақты құрылымды, ойлардың нақтылығын, ғылыми немесе публицистикалық стильді қолдануды біледі.
- Зерттелетін құбылыстардың, процестер мен объектілердің маңызды байланыстарын, заңдылықтары мен заңдылықтарын, олардың даму кезеңдері мен деңгейлерін, зерттелетін фактілер мен теориялар арасындағы пәнаралық контексте қажетті және тұрақты қатынасты анықтай алады.
- Білім беру индустриясындағы білім беру процесін ұйымдастыру мен жоспарлауда теориялық және практикалық білім мен білік пен зерттеу дағдыларын қолдана алады, отандық нарықтың қажеттіліктері мен заманауи талаптарын ескере отырып, білім беру өнімін жобалай және жасай алады; жаңа ақпаратты белсенді пайдалана отырып және кәсіби міндеттерді талдау мен шешудің қарапайым дағдыларына ие бола отырып, білімді үнемі жаңартып отырады.
- Кәсіби қызметті ұйымдастыру және іске асыру кезіндегі Қазақстанның құқықтары мен заңнамалары жүйесіне сүйене отырып, демократиялық қоғамның құқықтық мәдениетінің құндылықтарына бағдарлана алады.
Ұқсас БББ
7M01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
7M01101 Педагогика және психология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01101 Педагогика және психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M01101 Педагогика және психология
Торайгыров университеті
7M01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)
7M01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
7M01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Инновациялық Еуразия университеті
7M01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
7M01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
7M01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)