7M01101 Педагогика және психология в Торайгыров университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесі және ғылыми-зерттеу секторы үшін терең ғылыми және педагогикалық даярлығы бар, жоғары рухани-адамгершілік қасиеттері бар, өз бетінше ойлауға және қоғамның прогрессивті ғылыми-техникалық, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуын қамтамасыз етуге қабілетті кадрлар даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Торайгыров университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәннің мақсаты: Магистранттардың жоғары білім беру педагогикасының әдістемесін, тарихын, заманауи парадигмалары мен теорияларын білу негізінде университеттегі педагогикалық процесті ұйымдастыру және жүргізу қабілеттерін, сонымен қатар заманауи білім беру және білім беру технологияларын пайдалана білу дағдыларын қалыптастыру. кәсіби қызметте
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шeтeл тілі (кәcіби)
Научно-исследовательская работа. Active Voice. Научные труды по направлению подготовки. Passive Voice и перевод пассивных конструкций. Согласование времен. Научные исследования и новые технологии. Модальные глаголы. Функции глагола в предложении. Научная библиотека. Инфинитив, герундий. Научная конференция. Типы предложений. Виды дополнений. Новые научные достижения. Прямая и косвенная речь. Презентация как научная форма коммуникации.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептегі білім беру технологиялары
Пән магистранттарға педагогикалық құзыреттілігін көтеруге мүмкіндік беруге бағытталған. ЖОО педагогикалық үрдісті басқаруда, педагогикалық шеберлікті шыңдауда заманауи педагогикалық технологиялардың ұтымды құралдары, әдістері мен техникаларын меңгеруге арналған. Білім алушылармен қарым қатынас түзудің жаңаша жолдары мен ұстанымдары беріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте педагогикалық және психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты-магистранттарда білім сапасын қамтамасыз ету тұрғысынан психологиялық-педагогикалық пәндерді оқыту туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Магистранттарды кәсіптік білім беру мекемелерінде педагогика мен психологияны оқытудың теориялық-әдіснамалық негіздері, қағидалары, мазмұны, әдістері, нысандары мен құралдары туралы ғылыми білім жүйесімен қаруландыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылымның тарихы мен философиясы
Аталмыш пән ғылым феномені проблематикасына арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде енгізеді және ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын, олардың дамуында алынған және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылған ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше іс-әрекет ретінде зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи бизнес үрдістердің логистикасы
Пәннің мақсаты-нарықтық бәсекелестік жағдайында бизнесті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларына оқыту. Пән шеңберінде теориялық және практикалық мәселелер қарастырылады: кәсіпкерлік және бизнес ұғымдық аппараты; бизнесті ресурстық қамтамасыз ету; маркетингтік қызмет; бизнес-жоспарлау; кәсіпкерлік құпия, тәуекелдер және кадрлық қамтамасыз ету; кәсіпкерлік мәмілелерді ұйымдастыру; кәсіпкерлік мәдениеті; бизнес тиімділігін бағалау. Пән аясында кейс-оқыту әдістері, гипотезаларды қою әдістері, бизнес-модельдеу әдісі қолданылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептегі заманауи білім беру технологиялары
Пән магистранттарға педагогикалық құзыреттілікті арттыруға мүмкіндік беруге бағытталған. Ол педагогикалық дағдыларды дамыту, оқытудың заманауи және тиімді құралдарын, әдістері мен технологияларын игеру, жаңа педагогикалық және психологиялық технологияларды меңгеру есебінен оаооо және жоғары оқу орындары оқытушыларының педагогикалық шеберлігін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық жүйелердің құрылымы және басқару
Пәнді оқытудың мақсаты-магистранттарда педагогикалық жүйелерді басқаруға ғылыми көзқарас туралы тұтас түсінік қалыптастыру . Осы жүйелердегі оқу-танымдық, оқу-білім беру, оқу-тәрбие қызметінің әлеуеті туралы кешенді түсінік қалыптастыру; қазіргі Басқару жүйелерінде қолданылатын қажетті құралдарды ұсыну.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Start up жобалардың инвестициялық экономикалық модельдері
Пәннің мақсаты-start up жобаларды инвестициялық-экономикалық негіздеу үшін қажетті білім, Дағдылар мен құзыреттер жиынтығын қалыптастыру. Пән келесі мәселелерді зерттеуді қамтиды: Start up жобалардың ұғымдық аппараты; Start up жобаны әзірлеу алгоритмі; негізгі капиталға, айналым қаражатына және адам ресурстарына инвестицияларды бағалау; баға белгілеу және қаржылық жоспарлау; техникалық-экономикалық көрсеткіштерді есептеу. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; гипотезаларды қою; есептеу-талдау әдісі; start up жобаны қорғау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім сапасы менеджментінің жүйесі
Оқу пәнін меңгеру мақсаты: пән саласын терең талдау және білім беру мекемесі мен білім беру үдерісін басқару процесінің барлық жақтарын түсіну негізінде білім беру сапасын талап етілетін деңгейде қолдау және құру қабілеттерін дамытуға ықпал ететін болашақ педагогикалық білім магистрінің жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педагогикалық және психологиялық зерттеулер әдістемесі
Бұл пәннің мақсаты – магистранттарда ғылыми-зерттеу қызметі саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру және оларды өз ғылыми зерттеулерін жүргізуге, сондай-ақ білім беру мекемесінде ғылыми-зерттеу қызметіне басшылық жасауға дайындау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекет тәсілдері
Пәннің мақсаты:білім алушыларды психологиялық зерттеулер мен педагогикалық тәжірибеде мәдени, тарихи және қызметтік тәсілдердің теориялық негіздерімен таныстыру. Білім алушылардың психология мен білім берудегі мәдени, тарихи және қызметтік тәсілдерінің нәтижелерін жобалау, ұйымдастыру және тәжірибе жүзінде қолдану мүмкіндігін белсендіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық психологияның өзекті мәселелері
Пәннің міндеттері: магистранттарға қазіргі заманғы ғылыми ұсыныстарға және заманауи білім беру қажеттіліктеріне сәйкес педагогикалық психологияның, білім беру мекемелерінің (мектеп, колледж, жоғары оқу орны) түрлі типтеріндегі педагогиканың заманауи мәселелері саласында терең білім, практикалық дағды беру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
«Басқару психологиясы» ұсынылған оқыту курсы студенттердің басқару құрылымының құрылымы, динамикасы мен ерекшеліктері, адамдардың мінез-құлқының психикалық реттеуінің құрылымы мен механизмдері, ұйымдық және басқару жүйелерінің әртүрлі түрлеріне енген кезде, сондай-ақ осы жүйелер мен қарым-қатынастардың психологиялық ерекшеліктері туралы кәсіби білімін айтарлықтай толықтырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педагогика мен психологиядағы гендерлік зерттеулер
Пәнді оқытудың мақсаты-магистранттарда гендерлік білім берудің принциптерін, әдістемелерін және технологияларын ЖОО-да оқыту практикасына енгізу үшін қажетті теориялық білімді, практикалық шеберлікті және дағдыларды қалыптастыру. Гендерлік психология саласындағы педагог-психологтың жынысы арасындағы өзара қарым-қатынас проблемаларымен байланысты практикалық міндеттерді шешу үшін арнайы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Педагогика және психологиядағы математикалық талдау
Пәннің мақсаты: психология мен педагогикадағы зерттеудің математикалық негіздерін меңгеру, мәліметтерді өлшеу негіздерін және сандық сипаттауды, сонымен қатар статистикалық қорытынды әдістерін оқу, психологиялық-педагогикалық зерттеудің көп өлшемді әдістері мен модельдері туралы түсініктерді қалыптастыру. Деректерді статистикалық өңдеуді қолдана отырып эксперименталды зерттеуді жоспарлау және негіздеу саласындағы негізгі білімдерді меңгеру
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Қазақстанда педагогикалық және психологиялық ойдың дамуы
Магистрант педагог-психологтарды Қазақстан мен әлемдегі психологиялық-педагогикалық ойдың тарихы бойынша терең жан-жақты біліммен және шеберлікпен қаруландыру, әлем мен Қазақстандағы түрлі тарихи кезеңдерде тәрбие мен білім беру мәселелері бойынша кәсіби педагогикалық білімді қалыптастыру, педагогикалық құбылыстарға олардың тарихи көзқарасын қалыптастыруды қамтамасыз ететін педагогикалық ойлау мен дүниетанымды қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы педагогикалық және психологиялық ғылым
Пәннің мақсаты: болашақ мамандарды республиканың психологиялық-педагогикалық мұраларын білу, Қазақстандағы білім беру мен оқытудың теориясы мен тәжірибесін одан әрі дамыту, заманауи әлемдік психология мен педагогиканың даму үрдістері мен даму үрдістерін зерделеу, сондай-ақ болашақ педагогтардың психологиялық-педагогикалық көкжиектерін кеңейту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Тұрақты даму үшін білім берудің тұжырымдамалық негіздері
Бұл пәнде "тұрақты даму үшін білім беру" ұғымының пайда болу алғышарттары және оның тұрақты даму идеяларымен байланысы ашылады, олар өз кезегінде XXI ғасырда білім беруді дамытуға ықпал етеді. Осылайша, тұрақты даму үшін білім беру педагогтың толассыз экологиялық құзыреттілігін қалыптастыру векторы ретінде қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Педагог-психологтың кәсіби қызметіндегі жасанды интеллект
Пәннің мақсаты: педагог-психологтың кәсіби іс-әрекетінде жасанды интеллект туралы білімдерін қолдану саласында студенттердің құзыреттіліктерін жетілдіру.Курс жасанды интеллектпен байланысты принципті жаңа, сұранысқа ие және инновациялық құзыреттіліктерге қол жеткізуге бағытталған магистранттарды дайындауға бағытталған. Тренинг деректерді талдау, машиналық оқыту, табиғи тілді өңдеу сияқты маңызды бөлімдерді қамтитын жасанды интеллект жобаларының әртүрлі түрлерін әзірлеу және басқару бойынша практикалық тәжірибе береді. Осының арқасында экономиканың, менеджменттің және білім берудің цифрлық трансформациясы жағдайында жасанды интеллект технологиялары саласында кәсіби дайындықтың жоғары деңгейіне қол жеткізіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Білім беру саясатының негізгі бағыттары
"Білім беру саясатының негізгі бағыттары" пәнін оқыту мақсаты – білім алушыларда Білім және ғылым саласындағы мемлекеттік саясатты әзірлеу және іске асыру негіздерін тұтас түсінуді қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Тұрақты даму үшін білім беру
Осы пәнде қазіргі заманның өзекті проблемасы –тұрақты даму үшін білім берумен байланысты мәселелер қарастырылады. Онда "тұрақты даму үшін білім беру"ұғымының пайда болуының алғышарттары және оның тұрақты даму идеяларымен байланысы ашылады, олар өз кезегінде, Ххівектегі білім беруді дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қазақстан Республикасының мемлекеттік білім беру саясаты
Пәннің мақсаты - білім берудің қазақстандық ұлттық моделі туралы, егеменді Қазақстандағы білім беру реформалары туралы, экономикалық және саяси қайта құрулардың алғышарттарының себептері туралы түсінік беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Психологиялық-педагогикалық білім беру мен тәрбиелеудің мақсаттары мен міндеттерін түсіну, заманауи ғылымдағы мұғалім-психолог рөлін түсіну, жұмыс көрсеткіштерін анықтау, аналитикалық-болжамдық қызметте өзін-өзі талдау және өзін-өзі түзету, деректерді интерпретациялау, өз жұмысын көрсету
- Ғылыми және инновациялық қызметті жүзеге асыруда әзірленген шешімдердің экономикалық бағалауын жүргізеді
- Бизнес, кәсіби, ғылыми әлемдегі органикалық қоғамды құрудағы көшбасшылықты көрсетеді.
- Стратегиялық және оперативті басқару міндеттерін шешу үшін, сондай-ақ топтық динамика процестерін және команда құру принциптерін білу, адам ресурстарын тексеру және ұйымдастыру мәдениетін диагностикалау дағдылары, ұйымдастырушылық дағдылар негізінде топтық жұмысты ұйымдастыру үшін ынталандыру, көшбасшылық және басқарудың негізгі теорияларын меңгеруді көрсетеді. сыртқы байланыстарды кеңейту және алмасу үшін ақпараттық жинау жүйелерін пайдаланып іскери серіктестермен байланыс орнату ұйымды дамытуға бағытталған жобаларды іске асыру тәжірибесі
- Педагогиканың негізгі ұғымдары мен жоғарғы мектептің дидактикасының классикалық ұстанымдарын арнайы мамандықтың теориялық тұжырымдамасымен және жоғары кәсіптік білім беруді дамытудағы әлемдік тенденциялармен
- Ғылыми және кәсіптік қызметтегі негізгі нормативтік құжаттар, білім берудегі ұйымдастыру және басқару, педагогикалық ғылым ретінде психологияны оқыту әдістемесінің теориялық негіздері және оның зерттеу әдістерін түсіну, мақсаттар мен міндеттерге сәйкес қолданбалы әдістер мен технологияларды қолданудың тұжырымдамалық білімі бар.
- Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде (B1, B2, C1) кәсіби және ғылыми қарым-қатынастың негізгі дағдыларына ие.
- Зерттеу нәтижелерін практикалық педагогикалық қызметке енгізеді және алынған зерттеу нәтижелерін апробациялайды
- Жоғары білім беруде педагогика мен психология саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлап, жүргізеді
- Педагог-психологтың педагогикалық іс-әрекетіндегі негізгі өсу факторы болып табылатын жасанды интеллектті меңгергендігін көрсетеді. Оқу процесіне жасанды интеллект енгізуді ұйымдастырады, жасанды интеллект негізіндегі озық технологияларды пайдаланады, жедел кері байланыс және оқу аналитикасы арқылы оқытуды жекелендіреді.
Ұқсас БББ
7M01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
7M01101 Педагогика және психология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01101 Педагогика және психология
«Тұран-Астана» университеті
7M01101 Педагогика және психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)
7M01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
7M01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Инновациялық Еуразия университеті
7M01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
7M01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
7M01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)