Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01101 Педагогика және психология в Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • қоғамның әлеуметтік-мәдени, саяси өміріндегі өзгерістерді ескере отырып, еңбек нарығының қажеттіліктеріне байланысты заңдылықтар, оқыту және тәрбиелеу принциптері, психологиялық-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі, білім берудің қазіргі тенденциялары теориясын негіздейді.
  • Көптілділік жағдайында қазіргі заманғы талаптарға сәйкес іскерлік хат алмасуды, кәсіби іс-қимылдарды, ғылыми философия мен сөйлеу қарым-қатынасының өзекті мәселелерін талдауды және синтездеуді жүзеге асырады.
  • шығармашылық психология мен педагогика бойынша әдіснамалық тәсілдер мен іргелі білім негізінде кәсіби құзыреттіліктер мен қызметтің зерттеу саласын біріктіреді.
  • білім алушылардың қауіпсіз білім беру ортасын сақтауды көздейтін психологиялық-педагогикалық қызмет көрсетуді ұйымдастыруда педагог-психологтың перспективалық және стратегиялық жоспарлауын құрылымдау тетіктерін саралайды.
  • дифференциалды психологияның негізгі ұғымдарын, оның денсаулық психологиясымен басқа ғылымдармен байланысын, педагогикалық міндеттер мен жағдайларды тиімді шешу тәжірибесін арттыру мақсатында кәсіби өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту теориясы мен әдістемесін қорытындылайды.
  • өз зерттеулерінің тәжірибелік-эксперименттік жұмысын математикалық және статистикалық өңдеуді талдауға арналған бағдарламалық қамтамасыз етудің заманауи құралдарын түсіндіреді.
  • педагог-психологтың тұлғаның психикалық жай-күйінің өзгеру динамикасын қадағалауына және түзету жұмыстарын жүргізуге ықпал ететін мақсаты мен нәтижесі қатысушылар үшін маңызды болып табылатын магистранттың жұмысындағы ойын қызметі мен тренингтерді ұйымдастыруды жіктейді.
  • педагог-психологтың ақпараттық кеңістігі этикасының мүмкіндіктерін кеңейтетін этикалық ғылымның негізгі ұғымдарын, педагогикалық мораль мен моральдық құндылықтардың негізгі категорияларының мәнін модельдейді.
  • білім беру, медицина ұйымдарында жүзеге асырылатын білім беру процесінің субъектілеріне және клиникалық психологияның этникалық міндеттеріне психологиялық-педагогикалық кеңес берудің мақсаты мен міндеттерін, нысандары мен құралдарын дұрыс қою кезінде теориясы мен практикасын санаттарға бөледі.
  • білім берудегі психодиагностиканың теориялық негіздерін, білім беру процесінде білім алушылардың білім мен оқу ақпаратын қабылдауын дамытуға ықпал ететін тұлғаның психологиялық қасиеттері мен қасиеттерін диагностикалаудың тұжырымдамалық тәсілдерінің, әдістері мен формаларының маңыздылығын айтады.
  • білім алушылардың оқу жетістіктерін сараптау және мониторингілеу құралдарын, әдістерін, рәсімдері мен тәсілдерін қолдануға негізделген кәсіби және жеке даму міндеттерін жоспарлау және шешу бойынша сараптама және мониторинг саласындағы теория мен практиканы бағалайды.
  • білім беру сапасын басқаруда негізделген шешімдер қабылдау үшін білім алушылардың мақсаттарын, міндеттерін, құралдарын, құндылықтарын, ғылыми білімдерін, ойлауы мен шығармашылығын іске асыруға байланысты психологиялық-педагогикалық консультациялар мен тренингтердің нәтижелерін талдау мен түсіндірудің, оқу жетістіктері мен тұлғаның психологиялық жай-күйін диагностикалаудың, сараптаудың және мониторингтеудің жетекші идеяларын болжайды.

Ұқсас БББ

7M01101 Педагогика және психология (Бейінді)

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

7M01101 Педагогика және психология

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

7M01101 Педагогика және психология

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

7M01101 Педагогика және психология (Білім берудегі менеджмент)

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

7M01101 Педагогика және психология

«Тұран-Астана» университеті

7M01101 Педагогика және психология

Инновациялық Еуразия университеті

7M01101 Педагогика және психология

Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

7M01101 Педагогика және психология

Торайгыров университеті

7M01101 Педагогика және психология

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

7M01101 Педагогика және психология

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

7M01101 Педагогика және психология

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

7M01101 Педагогика және психология

Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

7M01101 Педагогика және психология

Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

7M01101 Педагогика және психология

Шымкент университеті

7M01101 Педагогика және психология (2 ж)

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

7M01101 Педагогика және психология

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

7M01101 Педагогика және психология (2 жыл)

Өмірхан Аймағамбетұлы Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

7M01101 Педагогика және психология

Alikhan Bokeikhan University

7M01101 Педагогика және психология

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

7M01101 Педагогика және психология (1.5)

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

7M01101 Педагогика және психология

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

7M01101 Педагогика және психология

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

7M01101 Педагогика және психология

Қызылорда "Болашақ" университеті

7M01101 Педагогика және психология

Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

7M01101 Педагогика және психология

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

7M01101 Педагогика және психология (ғылыми-педагогикалық)

«Мирас» университеті (Мирас)

7M01101 Педагогика және психология

Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

7M01101 Педагогика және психология

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

Top