7M01101 Педагогика және психология в АГЭУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «Педагогика және психология» білім беру бағдарламасы аясында мамандарды даярлаудың мәнін, функцияларын, принциптерін, мазмұнын, әдістері мен технологияларын ғылыми-практикалық негіздеу
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Жалпы педагогикалық заңдылықтар жүйесін зерттейді, педагогикалық үдерістің қозғаушы күштерін, оқыту мен тәрбиелеу принциптерінің өзара байланысын, жоғары мектептің тұтас оқу-тәрбие үдерісіндегі оқыту мен тәрбиелеу үдерістерінің бірлігін ашады. Оқу-тәрбие процесінің мазмұны қазіргі ғылыми-педагогикалық принциптер негізінде ашылады және қоғамда болып жатқан қоғамның саяси, әлеуметтік-экономикалық өміріндегі өзгерістерді ескере отырып талданады. Болашақ мамандардың кәсіби педагогикалық мәдениетін қалыптастыруға ықпал ететін ұйымдастырушылық, аналитикалық, коммуникативтік дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән магистранттардың ғылыми дүниетанымын, логикалық ойлауын, іргелі білімге қызығушылықтарын қалыптастырады, ғылымның даму проблемаларын бағалауға ғылыми және философиялық көзқарасты, ғылымның мәдени-тарихи дамуындағы тұтас когнитивтік-әлеуметтік жүйе, тарихтың әртүрлі кезеңдеріндегі педагогика өркениет тарихындағы ғылыми білімнің орны мен рөлі, парадигмалар, ғылымның мақсаттары мен мұраттары туралы түсінік қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шет тілі (кәсіптік)
"Шет тілі" пәнінің аспектісінде магистранттар үшін көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын дамыту (баяндама, пікірталас), ақпарат алу мақсатында арнайы әдебиеттерді оқу дағдыларын дамыту, әдебиеттерді мамандық бойынша рефераттау, аннотациялау және аудару негіздерімен танысу, Жарияланымдар дайындау және хат алмасу үшін негізгі жазу дағдыларын дамыту жүзеге асырылады. Мамандық тілін оқыту кәсіби-бағдарланған материалда жүргізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекет тәсілдері
Жоғары психикалық функцияларды дамытудың тетіктері мен заңдылықтары, білім алушылардың әлеуметтік-мәдени тәжірибені игеру тетіктері мен заңдылықтары, дамыта оқыту қағидаттары туралы білімдерін кеңейтеді. Білім алушылардың оқу іс-әрекетін ұйымдастыруға, оқу өзара іс-қимылының, оқу ынтымақтастығының белсенді нысандарын іске асыруға, өзінің Жеке және кәсіби мүмкіндіктерін объективті бағалауға көмектеседі. Психологиялық ғылымның тілін, психологиялық мәдениетті, өз мінез-құлқын басқару әдістерін, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тәрбиелеу тәсілдерін меңгеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық зерттеулерді модельдеу әдістері
Пән математикалық модельдеудің мәнін, оның психологиялық зерттеулердегі маңыздылығын қарастырады. Математикалық модельдердің түрлерін ажырату: детерминистік, стохастикалық және синергетикалық. Психологиялық зерттеулерде математикалық модельдеуді жүзеге асыру құралы ретінде жүйелік тәсілді ұсыну. Жүйелердің жұмыс істеу тиімділігін талдау, олардың дамуын болжау және жобалау үшін модельдеуді көрсетеді. Магистранттарды математикалық статистика және деректерді талдаудың математикалық әдістері, оларды психологиялық зерттеулерде қолдану бойынша білім жүйесімен қаруландыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Пән ғылыми зерттеудің мәнін, түрлерін және ұйымдастырылуын ашады; ғылыми зерттеудің әдіснамасын, ғылыми зерттеулердің мазмұнын, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруды, ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлерін, ақпарат көздерінің түрлерін, зерттеу жұмысының құрылымын және ғылыми зерттеу нәтижелерін тіркейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудің жаһандануы
Пән жаһанданудың заманауи процестері аясында жоғары білім беру мәселелерін қарастырады. Ұлттық білім беру жүйесін бірыңғай халықаралық білім беру кеңістігіне интеграциялау жағдайындағы басымдықтарды айқындау. Ақпараттық технологияларды дамыту контекстінде әлемдегі жоғары білім беру жүйесінің өзгерістерін байқауға, жаһандану контекстінде әлемде және Қазақстанда білім беруді дамыту үрдістеріне талдау жүргізуге, тиімді ұлттық білім беру жүйесін қалыптастыруға әсер ететін факторларды айқындауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Ғылыми басқарудың қазіргі тенденциялары туралы түсінік қалыптастырады. Осы пәннің негізгі бөлімдерінде басшылыққа алады: басқару қызметінің психологиялық мазмұны, менеджердің жеке басқару тұжырымдамасы, басқарушылық өзара әрекеттесудің теориялық негіздері, Негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктері, басқару қызметі субъектісінің психологиясы. Ұйымдастырушылық проблемалар мен менеджердің өзінің басқару функцияларын жүзеге асыру сапасының өзара байланысын психологиялық талдау дағдыларын игеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі психология тарихы, жағдайы, даму тенденциялары
Пән психологиялық ғылым саласындағы ғылыми қызмет бағыттары бойынша білімді тереңдетеді, психологиялық ғылымда заманауи білім мен түсініктерді игеруге, зерттеу саласында жүйелі түсінік көрсетуге, білім беру стандарттарына сәйкес келетін негізгі ғылыми дайындыққа ие болуға көмектеседі. Психологиялық ғылымның негізгі салаларын мамандандыру саласындағы жаңа және күрделі идеяларды сыни талдайтын, бағалайтын және салыстыратын ғылыми ақпарат ағынында еркін бағдарланған қазіргі заманғы ғалымның барлық қасиеттерін игеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері
Пән психология бойынша әртүрлі әдіснамалық тәсілдер мен іргелі білімді пайдалана отырып, ғылыми білім критерийлері негізінде кәсіби және зерттеу қызметі саласында болып жатқан құбылыстар мен процестердің табиғатын талдау және түсіндіру іскерліктері мен дағдыларын қалыптастырады. Ғылыми зерттеу әдістерін қолдануға ықпал етеді және олардың нақты гипотезаларға, мақсаттар мен міндеттерге сәйкестігін негіздейді. Бұл сіздің кәсіби салаңыздағы табиғатты, құбылыстар мен процестерді негізделген түсіндірудің теориялық және әдіснамалық тәсілдерін анықтауға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру субъектілерінің психодиагностикасы
Курс магистранттардың білім берудегі психодиагностиканың теориялық негіздері туралы білімдерін, білім беру процесінде психологиялық қасиеттер мен жеке қасиеттерді диагностикалаудың тұжырымдамалық тәсілдерінің, әдістері мен формаларының маңыздылығын қалыптастыруға бағытталған. Магистранттың қолданылатын диагностика әдістемелерінің тиімділігін анықтауға, білім алушылардың білім мен оқу ақпаратын қабылдауын дамытуға ықпал ететін практикада тұлғаның өлшенетін психологиялық жай-күйінің сапасын диагностикалау өлшемдерін ұсынуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагог-психологтың кәсіби этикасы
Қазіргі кезде білім беру ұйымдарында педагог-психологтың кәсіби іс-әрекетінің құрамдас бөлігі ретінде кәсіби этиканың негізгі аспектілерін анықтайды. Магистранттарда этика ғылымының негізгі ұғымдарының жүйесін, педагогикалық мораль мен моральдық құндылықтардың негізгі категорияларының мәнін қалыптастырады. Мұнда оқытушы мен білім алушылардың қарым-қатынасы маңызды, қызығушылықпен, жеке тәсілмен, қарым-қатынастың этикеттік нормаларын болжайды. Педагог-психологтың ақпараттық кеңістігінің этикасы қалыптастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық кеңес берудің теориясы мен практикасы
Мектеп оқушылары сияқты студенттерге де, ұжымның, психикалық науқастар мен ем алып жатқан адамдардың топтық жұмысына да кеңес беру теориясы мен практикасын қарастырады. Кеңес берудің мақсаты мен міндеттерін дұрыс қою білім беру ұйымдарында жүзеге асырылатын түрлі нысандар мен шарттарды қолдануға негіз береді. Бұл орайда психологиялық-педагогикалық кеңес берудің негізгі тәсілдерінің жүйелі сипаттамасын түсіну маңызды: психодинамикалық, когнитивті-бихевиорлық және гуманистік.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық қауіпсіз және қолайлы орта қалыптастыру
Курс білім беру ортасының тәуекелдерін болжауға, олардың алдын алу және еңсеру бойынша кешенді іс-шараларды жоспарлауға; білім беру процесіне қатысушыларды психологиялық-педагогикалық тәрбиелеу міндеттерін шешу процесінде психологиялық-педагогикалық және нормативтік білімді пайдалануға; психологиялық-педагогикалық қызметте оқытудың белсенді әдістерін қолдануға ықпал етеді. Оқу процесін қамтамасыз ететін материалдарды құрылымдау процесінде қолда бар білімді қолдануға және толықтыруға, білім беру мекемелерінде педагогикалық процесті оңтайландыру үшін психологиялық көмек көрсетуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Креативті педагогика және психология
Курс акме-креативтілік, сыни ойлау, мамандыққа шығармашылық көзқарас, ынтымақтастық және шығармашылық оқыту, білім алу, рефлексивтілікті дамыту дағдылары қалыптастыруға бағытталған. Білім алушының жеке және шығармашылық әлеуетінің нәтижелі өзара іс-қимылына негізделген субъективті белсенділік сияқты тұлғалық қасиеттердің негізінде белгіленген мақсаттар мен міндеттерді табысты іске асыруға жетелейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби өзін-өзі танудың психологиялық негіздері
Магистранттардың кәсіби өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту теориясы мен әдістемесі, рухани шындықтардың "мәңгілігі" және адам өміріндегі позитивті ойлаудың маңыздылығы туралы тұтас түсінігін қалыптастырады, болашақ мамандардың кәсіби өзін-өзі дамытуға дайындығын дамытады. Педагогикалық міндеттер мен жағдайларды тиімді шешу тәжірибесін арттырады. Әлемді тануда шығармашылық белсенділікті дамытуға және өмірлік және кәсіби жағдайларда адамгершілік критерийлерімен басшылыққа алуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дифференциалды психология
Дифференциалды психологияның негізгі ұғымдары туралы идеяларды кеңейтеді, Денсаулық психологиясының басқа ғылымдармен байланысын көрсетеді, Денсаулық психологиясының негізгі әдіснамалық тәсілдері мен әдістерімен таныстырады. Аурулардың қалыптасуы мен дамуына және олардың алдын алуға әсер ететін психологиялық факторлардың маңыздылығын көрсетеді. Магистранттарды денсаулық психологиясы саласындағы дербес зерттеуге, жеке тұлғаның денсаулығына түрлі факторлардың әсерін бағалауға дайындау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагог-психологтың ойын әрекетінің теориялық және практикалық аспектілері
Магистранттарда педагог-психологтың жұмысында ойын іс-әрекетінің теориясы мен практикасын меңгеруді қалыптастырады. Ойындарды ұйымдастыру процесінің түрлері мен функциялары туралы идеяны дамытады; оқытушының әлеуметтенуінің рөлін, оның ұжымдағы қарым-қатынасын қамтамасыз ету құралы ретінде анықтайды. Ойын әрекеті процесінде қатысушылар үшін мақсат пен нәтиже маңызды, бұл педагог-психологтың тұлғаның психикалық жағдайындағы өзгерістердің динамикасын қадағалауға және түзету жұмыстарын жүргізуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагог-психологтың зерттеу мәдениеті
Пән магистранттарда кәсіби психологиялық-педагогикалық қызмет саласында ғылыми дүниетаным мен жүйелі ойлауды қалыптастырады. Педагог-психологтың кәсіби қызметінде зерттеу мәдениетін ұйымдастырудың әдіснамалық тәсілдері мен әдістемелік рәсімдерін игеруге ықпал етеді. Зерттеу мәдениетін қалыптастыру нәтижелері ғылым мен практиканың байланысын жүзеге асыру тәсілі ретінде ғылыми негіздеу жүйесінің өміршеңдігі, педагогика әдіснамасын білу, педагогикалық зерттеу әдістерін меңгеру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Клиникалық психологиясының тарихы
Оқу пәні клиникалық психология саласындағы іргелі және қолданбалы зерттеулер, осы ғылымның мүмкіндіктері, оның әдістемесі, теориялық негіздері мен эмпирикалық міндеттері туралы идеяларды қалыптастырады. Психологиядағы психикалық бұзылуларды зерттеуге әлеуметтік көзқараспен таныстырады. Клиникалық психология саласындағы іргелі және қолданбалы зерттеулер туралы, осы ғылымның мүмкіндіктері туралы идеяларды реттейді: адамның психологиялық және бейімделу ресурстарын арттыру саласында, психикалық дамуды үйлестіру саласында, психикалық денсаулықты қорғау саласында және ауруларды жеңуде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
Курсты оқу білім беру жүйесінде психологияны оқыту әдістемесін игеруде педагогиканың дидактика саласы, психология және әдіснама бойынша теория мен практиканы игеруге бағытталған. Магистрант пәннің оқу-әдістемелік кешенін әзірлейді. Мазмұн тақырыбын құрастырады, өзін-өзі жетілдіру, өзін-өзі жүзеге асыру және өзін-өзі рефлексия дағдылары негізінде психологияны оқыту әдістері мен құралдарын негіздейді. Білім алушылардың тақырыптарды өз бетінше зерделеуі үшін көздерді таңдауды жүзеге асырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық зерттеу әдіснамасы
Пәнді оқытудың негізгі мақсаты - магистранттарда ғылыми зерттеу әдіснамасы саласындағы білім жүйесін игеруден тұратын әдіснамалық мәдениетті қалыптастыру. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің мазмұны, оны жүзеге асырудың әдіснамалық тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Білім беру ұйымдарында зерттеу жұмысын басқару, зерттеу жобаларын әзірлеу, психологиялық-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру, жоспарлау және жүргізу зерттеу, өз зерттеулерінің логикасы мен құрылымын ашу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мінез-құлықтың ұйымдасқан құрылымындағы стресс
"Стресс", "стресстік жағдайлар" ұғымдарын қарастырады, стресстің оң және теріс мағынасын анықтайды. Эмоционалды бояу дәрежесі, ұзақтығы, пайда болу себебі бойынша стресс түрлеріне талдау жүргізеді. Стресс ерекшеліктерінің теориялық негіздерін, стресстік жағдайлардың негізгі көздерін, оларды тудыратын сыртқы және ішкі факторларды зерттейді. Стресс кезінде дененің қорғаныс реакцияларын, стресспен күресуге болатын әдістерді орнатады. Стрессті жеңудің жолдары мен принциптерін, стресстік жағдайлардың салдарын көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ЖОО психология
Педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметінде туындайтын психологиялық заңдылықтар мен құбылыстарды бағалау, тиімді шешімдер қабылдау үшін психологиялық ғылымның негіздері туралы заманауи ғылыми ақпаратты пайдалану, психология тұрғысынан өмірлік және кәсіби жағдайларды сыни тұрғыдан талдау, мінез-құлық пен оқу нәтижелері арасындағы байланысты көру, негізделген пайымдауларды тұжырымдау, кәсіби шешімдерді шешу үшін табысты коммуникативтік стратегияларды жүзеге асыру қабілетін дамытады., зерттеу және кәсіби міндеттер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагог-психологтың іс-әрекетіндегі тренингтер
Ұйымдастырудың негізгі міндеті-коммуникативті дағдыларды, эмоционалды тұрақтылықты, өзіне деген сенімділікті, педагог-психологтың білім алушылармен достық қарым-қатынасын дамыту. Тренинг магистранттың өзін-өзі жетілдіруге, рефлексияға, коммуникативті құзыреттілік тетіктерін игеруге, сондай-ақ жағымсыз тәжірибелерді азайтуға және оларды жағымды эмоционалды күйге айналдыруға, командада жұмыс істей білуге, өзін-өзі басқару және өзін-өзі реттеу техникасын игеруге, қамқорлықтағы адамдардың өмірі мен денсаулығы үшін жауапкершілікті арттыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сарапшы және педагог-психологтың қызметін бақылау
Курсты зерделеу кәсіби және жеке даму міндеттерін жоспарлау және шешу бойынша сараптама және мониторинг саласындағы теория мен практиканы игеруге бағытталған. Сараптаманың мақсаты - алынған рефлексиялық білім негізінде оқу білімін бағалаудың құралдарын, әдістерін, процедуралары мен әдістерін қолдану, жағдайларды, идеялар мен құндылықтарды талдау. Магистрант білім беру кеңістігінде оқу нәтижелерінің жетістіктерін мониторингтеу функцияларының өзара байланысын негіздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
Курстың мақсаты магистранттардың білім беру жүйесіндегі педагогикалық қызметтің дидактикасы, педагогикасы және әдіснама саласындағы теория мен практиканы игеруі. Нәтижелер индикаторлары бойынша магистрант пәннің оқу-әдістемелік кешенін, мазмұн тақырыптарын әзірлеу бойынша жұмыс істейді. Өзін-өзі жетілдіру, өзін-өзі жүзеге асыру және өзін-өзі рефлексия дағдылары негізінде педагогиканы оқыту әдістері мен құралдарын тиімді қолдана отырып, білім алушылардың тақырыптарды өз бетінше зерделеуі үшін көздерді таңдауды жүзеге асырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі психологияның әлеуметтік-этникалық мәселелері
Пән магистранттарда психологиялық ғылымдағы қазіргі әлеуметтік-этникалық мәселелер туралы теориялық білім негіздерін қалыптастырады. Ұлттық психология, ұлттық сана, этникалық бірегейлік мәселелері бойынша білім береді. Магистранттың жалпы психологиялық ой-өрісін кеңейтеді, этнопсихологиялық мұраға дұрыс көзқарасты дамытуға ықпал етеді. Магистранттарда адамдардың жеке және топтық мінез-құлқының этномәдени ерекшеліктерін алғашқы талдау дағдылары мен біліміне деген қызығушылықты қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- қоғамның әлеуметтік-мәдени, саяси өміріндегі өзгерістерді ескере отырып, еңбек нарығының қажеттіліктеріне байланысты заңдылықтар, оқыту және тәрбиелеу принциптері, психологиялық-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі, білім берудің қазіргі тенденциялары теориясын негіздейді.
- Көптілділік жағдайында қазіргі заманғы талаптарға сәйкес іскерлік хат алмасуды, кәсіби іс-қимылдарды, ғылыми философия мен сөйлеу қарым-қатынасының өзекті мәселелерін талдауды және синтездеуді жүзеге асырады.
- шығармашылық психология мен педагогика бойынша әдіснамалық тәсілдер мен іргелі білім негізінде кәсіби құзыреттіліктер мен қызметтің зерттеу саласын біріктіреді.
- білім алушылардың қауіпсіз білім беру ортасын сақтауды көздейтін психологиялық-педагогикалық қызмет көрсетуді ұйымдастыруда педагог-психологтың перспективалық және стратегиялық жоспарлауын құрылымдау тетіктерін саралайды.
- дифференциалды психологияның негізгі ұғымдарын, оның денсаулық психологиясымен басқа ғылымдармен байланысын, педагогикалық міндеттер мен жағдайларды тиімді шешу тәжірибесін арттыру мақсатында кәсіби өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту теориясы мен әдістемесін қорытындылайды.
- өз зерттеулерінің тәжірибелік-эксперименттік жұмысын математикалық және статистикалық өңдеуді талдауға арналған бағдарламалық қамтамасыз етудің заманауи құралдарын түсіндіреді.
- педагог-психологтың тұлғаның психикалық жай-күйінің өзгеру динамикасын қадағалауына және түзету жұмыстарын жүргізуге ықпал ететін мақсаты мен нәтижесі қатысушылар үшін маңызды болып табылатын магистранттың жұмысындағы ойын қызметі мен тренингтерді ұйымдастыруды жіктейді.
- педагог-психологтың ақпараттық кеңістігі этикасының мүмкіндіктерін кеңейтетін этикалық ғылымның негізгі ұғымдарын, педагогикалық мораль мен моральдық құндылықтардың негізгі категорияларының мәнін модельдейді.
- білім беру, медицина ұйымдарында жүзеге асырылатын білім беру процесінің субъектілеріне және клиникалық психологияның этникалық міндеттеріне психологиялық-педагогикалық кеңес берудің мақсаты мен міндеттерін, нысандары мен құралдарын дұрыс қою кезінде теориясы мен практикасын санаттарға бөледі.
- білім берудегі психодиагностиканың теориялық негіздерін, білім беру процесінде білім алушылардың білім мен оқу ақпаратын қабылдауын дамытуға ықпал ететін тұлғаның психологиялық қасиеттері мен қасиеттерін диагностикалаудың тұжырымдамалық тәсілдерінің, әдістері мен формаларының маңыздылығын айтады.
- білім алушылардың оқу жетістіктерін сараптау және мониторингілеу құралдарын, әдістерін, рәсімдері мен тәсілдерін қолдануға негізделген кәсіби және жеке даму міндеттерін жоспарлау және шешу бойынша сараптама және мониторинг саласындағы теория мен практиканы бағалайды.
- білім беру сапасын басқаруда негізделген шешімдер қабылдау үшін білім алушылардың мақсаттарын, міндеттерін, құралдарын, құндылықтарын, ғылыми білімдерін, ойлауы мен шығармашылығын іске асыруға байланысты психологиялық-педагогикалық консультациялар мен тренингтердің нәтижелерін талдау мен түсіндірудің, оқу жетістіктері мен тұлғаның психологиялық жай-күйін диагностикалаудың, сараптаудың және мониторингтеудің жетекші идеяларын болжайды.
Ұқсас БББ
7M01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01101 Педагогика және психология
«Тұран-Астана» университеті
7M01101 Педагогика және психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M01101 Педагогика және психология
Торайгыров университеті
7M01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)
7M01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
7M01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Инновациялық Еуразия университеті
7M01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
7M01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
7M01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)