7M01101 Педагогика және психология в Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «Педагогика және психология» білім беру бағдарламасы аясында мамандарды даярлаудың мәнін, функцияларын, принциптерін, мазмұнын, әдістері мен технологияларын ғылыми-практикалық негіздеу
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жоғары мектептің педагогикасы
Ғылым тарихы мен философиясы
Шет тілі (кәсіптік)
Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекет тәсілдері
Психологиялық-педагогикалық зерттеулерді модельдеу әдістері
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Білім берудің жаһандануы
Басқару психологиясы
Қазіргі психология тарихы, жағдайы, даму тенденциялары
Психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері
Білім беру субъектілерінің психодиагностикасы
Педагог-психологтың кәсіби этикасы
Психологиялық-педагогикалық кеңес берудің теориясы мен практикасы
Психологиялық қауіпсіз және қолайлы орта қалыптастыру
Креативті педагогика және психология
Кәсіби өзін-өзі танудың психологиялық негіздері
Дифференциалды психология
Педагог-психологтың ойын әрекетінің теориялық және практикалық аспектілері
-
2 Оқу жылы
Педагог-психологтың зерттеу мәдениеті
Клиникалық психологиясының тарихы
Психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
Психологиялық-педагогикалық зерттеу әдіснамасы
Мінез-құлықтың ұйымдасқан құрылымындағы стресс
ЖОО психология
Педагог-психологтың іс-әрекетіндегі тренингтер
Сарапшы және педагог-психологтың қызметін бақылау
Педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
Қазіргі психологияның әлеуметтік-этникалық мәселелері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- қоғамның әлеуметтік-мәдени, саяси өміріндегі өзгерістерді ескере отырып, еңбек нарығының қажеттіліктеріне байланысты заңдылықтар, оқыту және тәрбиелеу принциптері, психологиялық-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі, білім берудің қазіргі тенденциялары теориясын негіздейді.
- Көптілділік жағдайында қазіргі заманғы талаптарға сәйкес іскерлік хат алмасуды, кәсіби іс-қимылдарды, ғылыми философия мен сөйлеу қарым-қатынасының өзекті мәселелерін талдауды және синтездеуді жүзеге асырады.
- шығармашылық психология мен педагогика бойынша әдіснамалық тәсілдер мен іргелі білім негізінде кәсіби құзыреттіліктер мен қызметтің зерттеу саласын біріктіреді.
- білім алушылардың қауіпсіз білім беру ортасын сақтауды көздейтін психологиялық-педагогикалық қызмет көрсетуді ұйымдастыруда педагог-психологтың перспективалық және стратегиялық жоспарлауын құрылымдау тетіктерін саралайды.
- дифференциалды психологияның негізгі ұғымдарын, оның денсаулық психологиясымен басқа ғылымдармен байланысын, педагогикалық міндеттер мен жағдайларды тиімді шешу тәжірибесін арттыру мақсатында кәсіби өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту теориясы мен әдістемесін қорытындылайды.
- өз зерттеулерінің тәжірибелік-эксперименттік жұмысын математикалық және статистикалық өңдеуді талдауға арналған бағдарламалық қамтамасыз етудің заманауи құралдарын түсіндіреді.
- педагог-психологтың тұлғаның психикалық жай-күйінің өзгеру динамикасын қадағалауына және түзету жұмыстарын жүргізуге ықпал ететін мақсаты мен нәтижесі қатысушылар үшін маңызды болып табылатын магистранттың жұмысындағы ойын қызметі мен тренингтерді ұйымдастыруды жіктейді.
- педагог-психологтың ақпараттық кеңістігі этикасының мүмкіндіктерін кеңейтетін этикалық ғылымның негізгі ұғымдарын, педагогикалық мораль мен моральдық құндылықтардың негізгі категорияларының мәнін модельдейді.
- білім беру, медицина ұйымдарында жүзеге асырылатын білім беру процесінің субъектілеріне және клиникалық психологияның этникалық міндеттеріне психологиялық-педагогикалық кеңес берудің мақсаты мен міндеттерін, нысандары мен құралдарын дұрыс қою кезінде теориясы мен практикасын санаттарға бөледі.
- білім берудегі психодиагностиканың теориялық негіздерін, білім беру процесінде білім алушылардың білім мен оқу ақпаратын қабылдауын дамытуға ықпал ететін тұлғаның психологиялық қасиеттері мен қасиеттерін диагностикалаудың тұжырымдамалық тәсілдерінің, әдістері мен формаларының маңыздылығын айтады.
- білім алушылардың оқу жетістіктерін сараптау және мониторингілеу құралдарын, әдістерін, рәсімдері мен тәсілдерін қолдануға негізделген кәсіби және жеке даму міндеттерін жоспарлау және шешу бойынша сараптама және мониторинг саласындағы теория мен практиканы бағалайды.
- білім беру сапасын басқаруда негізделген шешімдер қабылдау үшін білім алушылардың мақсаттарын, міндеттерін, құралдарын, құндылықтарын, ғылыми білімдерін, ойлауы мен шығармашылығын іске асыруға байланысты психологиялық-педагогикалық консультациялар мен тренингтердің нәтижелерін талдау мен түсіндірудің, оқу жетістіктері мен тұлғаның психологиялық жай-күйін диагностикалаудың, сараптаудың және мониторингтеудің жетекші идеяларын болжайды.
Ұқсас БББ
7M01101 Педагогика және психология
Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология (Білім берудегі менеджмент)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Ыбырай Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
7M01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
7M01101 Педагогика және психология
Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
7M01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
7M01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01101 Педагогика және психология
Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
7M01101 Педагогика және психология
Инновациялық Еуразия университеті
7M01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University
7M01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01101 Педагогика және психология
«Тұран-Астана» университеті
7M01101 Педагогика және психология
Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M01101 Педагогика және психология
Торайгыров университеті
7M01101 Педагогика және психология (ғылыми-педагогикалық)
«Мирас» университеті (Мирас)
7M01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті