Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01101 Педагогика және психология в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру мен психологиялық практикада өзекті мәселелерді өз бетінше шеше алатын зерттеу, талдау, жобалау құзыреттіліктерін меңгерген кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Академиялық жазылым
Пәннің мақсаты академиялық контексте жазбаша білдіру дағдыларын дамыту болып табылады. Курс ғылыми мәтіннің құрылымын, зерттеу және дәлелдеу әдістерін, дәйексөз беру және сілтеме жасау ережелерін зерделеуді қамтиды. Білім алушылар ғылыми эссе, рецензиялар мен зерттеу мақалаларын жоспарлау, жазу және редакциялау техникаларын, сондай-ақ академиялық этика және жұмыстарды ресімдеу қағидалары мәселелерін меңгеретін болады. Практикалық тапсырмалар мен кері байланыс арқылы магистранттар академиялық пікірталас аясында өз идеяларын нақты, қисынды және сенімді түрде білдіруге үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Когнитивті функцияларды диагностикалау мен түзету
Курс когнитивтік функцияларды диагностикалау мен түзетудің теориялық негіздерін зерделеуге бағытталған. Магистранттар психологиялық-педагогикалық қорытындылар жасау және түзету бағдарламаларын жасау дағдыларын дамыта отырып, сенсорлық-перцептивтік жүйені, жадты, назар аударуды, ойлау мен сөйлеуді зерттеу және түзету әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиеттерді талдау, білім беру саласындағы теориялық және тұжырымдамалық негіздер
Пәннің мақсаты білім беру саласындағы сын тұрғысынан ойлау және ғылыми әдебиетті талдау дағдыларын дамыту болып табылады. Курс магистранттарға өздерінің зерттеу жұмыстарын жасауға дайындай отырып, негізгі тұжырымдамалар мен үрдістерді тереңірек түсінуге көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты - ғылым философиясын оның тарихи дамуы мен әлеуметтік-мәдени маңызын ескере отырып, тереңдетіп оқытуға бағытталған. Курс қазіргі заманғы техногендік өркениет дағдарыстарына, әлемнің ғылыми бейнесіндегі жаһандық өзгерістерге, ғылыми ұтымдылықтың түрлері мен ғалымдардың құндылықтар жүйесіне бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Зерттеу дизайны және білім берудегі этика
Пәннің мақсаты зерттеу дизайны қағидаттарын меңгеру және білім беру саласындағы этикалық нормаларды зерделеу болып табылады. Магистранттар зерттеу мәселелерін тұжырымдауды, әдіснаманы таңдауды, деректерді жинау құралдарын әзірлеуді және талдауды жоспарлауды үйренеді, деректердің құпиялылығын және қатысушылар құқықтарының сақталуын қамтамасыз ету қағидаларын түсінеді және қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикалық-психологиялық-зерттеулердің әдіснамасы
Пәннің мақсаты магистранттарды дамыту психология және педагогика саласындағы ғылыми әдістер мен тәсілдерді терең түсінуді қалыптастыру болып табылады. Білім алушылар зерттеулерді жобалау және жүргізу, деректерді талдау және түсіндіру саласындағы құзыреттерді игереді, сондай-ақ зерттеу практикасында этикалық нормаларды қолдануды үйренеді. Курс шеңберінде психологиялық-педагогикалық процестермен жұмыс әдістеріне ерекше назар аударылады, бұл ғылыми және білім беру салаларындағы кәсіби дағдыларды дамытуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Когнитивті процестерді бағалау мен түзетудің ілгерілеген әдістері
Пән когнитивтік психологияның қазіргі заманғы тұжырымдамаларын және когнитивтік процестерді бағалау әдістерін зерделеуге бағытталған. Магистранттар когнитивтік өзгерістерді диагностикалау, түсіндіру және болжау әдістерін меңгереді, бұл қызметтің түрлі салаларында қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік береді.<br />
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сапалы зерттеулер және деректерді талдау
Курс барысында магистранттар білім беру деректерін талдау үшін қолданылатын әртүрлі статистикалық әдістерді, соның ішінде сипаттамалық және қорытынды статистиканы, корреляциялық талдауды, регрессиялық талдауды және факторлық талдауды меңгереді. Олар сондай-ақ сынамаларды алу, деректерді жинау және өлшеу құралдарының сенімділігі мен негізділігін бағалау принциптерімен танысады. Курс магистранттарға заманауи статистикалық бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, өз бетінше зерттеулер жүргізуге және білім беру деректерін талдауға мүмкіндік беретін теориялық негіздер мен практикалық дағдыларды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәннің мақсаты -жоғары білім беру педагогикасының заманауи аспектілерін зерттеу. Курс кәсіби педагогикалық мәдениетті, педагогикалық қарым-қатынасты, дидактиканы, педагогикалық процестің теориясын, оқытудың әдістері мен формаларын, оқу процесін басқаруды қамтиды. Жоғары білім беру жағдайында білім беру теориясына, ғылыми қызметке және педагогикалық технологияларға ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім беру субъектілерінің нормалары мен патологиясын зерттеу
Курстың мақсаты-магистранттарды психикалық дамуы мен мінез-құлқында ауытқулары бар балалармен, жеткіншектермен жұмыс істеуге дайындау. Курс жас және индивидуалды ерекшеліктер, норма мен аномалия ұғымдарын даралап ажыратуды, сондай-ақ, психологиялық-педагогикалық диагностика модельдерін әзірлеуді қамтиды. Магистранттар психикалық ауытқулары бар балалардың білім беру ортасына тиімді ықпалдасып кетуіне жағдай жасайтын, оларға арналған психологиялық сүйемелдеу бағдарламаларын жобалау мен бағалау әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сандық зерттеу және деректерді талдау
Пәннің мақсаты психология мен педагогика контексіндегі сандық зерттеулер мен деректерді талдау әдістерін меңгеру болып табылады. Магистранттар сауалнамалар, эксперименттер және тестілеуді қоса алғанда, деректерді жинау мен өңдеудің статистикалық әдістерін зерделейді. Курс регрессиялық талдау, факторлық талдау және нәтижелерді түсіндіру үшін статистикалық бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану сияқты деректерді талдаудың негізгі тәсілдерін қамтиды
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру ортасындағы нормативтік және девиантты көріністерді кешенді талдау
Бұл курс нормативтік-құқықтық негіздер мен ауытқыған мінез-құлықтың алдын-алу әдістерін зерттеп білуге бағытталған. Мақсаты-магистранттарды девиантты мінез-құлықы бар балаларды индивидуалды сүйемелдеудің бағдарламасын жоспарлауға және жүзеге асыруға үйрету. Магистранттар инклюзивті білім беру ортасын құру мен ұжымдағы тұлғааралық қатынастарды жақсартуға жағдай жасайтын, осындай білім алушыларды бейімдеу мен әлеуметтендіру әдістерін оқып үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты - кәсіби ағылшын тілін тереңдету. Магистранттар грамматика мен сөздік қорын жетілдіреді, олардың кәсіби және академиялық ортада қолданылуына баса назар аударады. Курс тілдік құзыреттілік пен ағылшын тілінде сөйлесуге деген сенімділікті арттыруға көмектесетін кеңейтілген тыңдау, оқу, жазу және сөйлеу жаттығуларын қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Оқыту мен дамытудың нейропсихологиясы
Бұл пән ми құрылымдары мен функциялары оқу мен тұлғалық дамуға қалай әсер ететінін оқып үйренуге бағытталған. Негізгі мақсаты -магистранттарге тұлғалық өсу мен білім беру процестерінің негізінде жатқан нейропсихологиялық механизмдер туралы тереңірек түсініктер беру. Нейрондық желілерді, когнитивті функцияларды және олардың оқытудың әр алуан формаларымен өзара әрекеттестігін зерттеп біле отырып, магистранттар сыни ойлау дағдыларын дамытады. Оқушылардың индивидуалды өзгешеліктерін ескере отырып, оқыту бағытына бейімделуі мен білім беру әдістерін жақсарту үшін магистранттардың осы білімдерді қолдана білуі аса маңызды
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік және эмоционалдық даму мен психикалық денсаулық
Пән әлеуметтік және эмоциялық дамудың психикалық денсаулықпен өзара байланысын зерттеуге арналған. Магистранттар салауатты оқу ортасын құруға ықпал ететін эмоциялық дамуды, ерте араласуды қолдау және психикалық бұзылулардың алдын алу әдістерін зерделейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру ортасындағы кроссмәдени зерттеулер
Бұл курс әлеуметтік мәдени факторлардың ықпалына баса назар аудара отырып, білім берудегі кросс-мәдени зерттеулердің әдіснамасын талдауға бағытталған. Мақсаты-білім беру практикасындағы әртүрлі мәдениеттердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын айқындау. Білім беру процесін жақсарту үшін мәдени интеллектісін қолдана отырып, магистранттар әртүрлі нормаларды, әдет-ғұрыптарды, құндылықтарды, мақсаттарды, діндер мен дәстүрлерді оқып үйренеді. Сондай-ақ, олар сүйемелдеуші білім беру бағдарламаларын жасауға жағдай жасайтын, көп мәдениетті білім беру ортасында білімді дұрыс ұйымдастырып тамасымалдау мен коммуникация әдістері бойынша оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психотерапиялық бағыттар және оларды білім беру саласында қолдану
Курс білім беру жүйесіндегі психотерапияның әдіснамасына, теориясы мен практикасына бағытталған. Мақсаты-магистранттарды алғашқы байланыстан бастап консультацияны аяқтауға дейінгі психотерапиялық процесті ұйымдастыру мен жүргізуге үйрету. Магистранттар білім беру процесіне қатысушылардың амандығы мен психикалық денсаулығын жақсартуға мүмкіндік беретін психологиялық араласудың және көмек көрсетудің бағдарламаларын әзірлейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Осы пәннің мақсаты басқару психологиясы саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Магистранттар басқарудың әдіснамалық негіздері мен теорияларын, менеджердің жеке басының ерекшеліктерін, персоналдың уәждемесін және басқарушылық қарым-қатынастың психологиялық аспектілерін зерделейді. Курста адам ресурстарын басқару технологиялары, кадр саясатын психологиялық сүйемелдеу, сондай-ақ кәсіби деформацияның алдын алу және ұйымдағы жанжалдарды басқару әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім беру мекемелеріндегі психотерапия
Курстың мақсаты-магистранттарға білім беру мекемелерінде психолог-психотерапевт болып жұмыс істеу үшін теориялық білімдер мен практикалық дағдылар туралы түсініктер беру. Магистранттар психологиялық терапия әдістерін, терапевтік қатынастар мен әртүрлі санаттағы білім алушылардың мәселелерін зерттеп үйренеді. Курс қолдау көрсететін оқу ортасын құруға мүмкіндік беретін психологиялық сүйемелдеу бағдарламаларын жобалау мен іске асыруды үйретеді және білім беру процесіне қатысатындар арасындағы өзара әрекеттестіктің әдістерін оқытады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-эмоционалды дамуымен психикалық аман-саулығы
Мақсаты-магистранттардың жалпы аман-саулығын жақсарту үшін әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды білім беру процесіне ықпалдастыруға оқыту. Психикалық аман-саулық пен денсаулықты жақсартуға, тұлғааралық қатынастарды нығайту мен стресске төзімділікті дамытуға жағдай жасайтын инклюзивті оқу ортасын құру мен сүйемелдеу әдістері оқытылып үйретіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі медиативті технологиялар
Бұл курстың мақсаты дау-дамайды конструктивті шешу және психологиялық қолайлы білім беру ортасын құру тәсілдерінің бірі ретінде медиация құралдарын меңгеру болып табылады. Пән білім беру үдерісі субъектілерінің ынтымақтастығын қалыптастыратын психологиялық-педагогикалық құбылыс ретінде медиацияның гуманитарлық әлеуетін анықтауға және негіздеуге бағытталған. Оқыту нәтижесінде магистранттар медиация арқылы дау-дамайларды шешудің басқа да баламалы тәсілдерінің айырмашылығын анықтай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Философиялық концепциялар мен ғылыми көзқарастарды ескере отырып, психологиялық-педагогикалық қарым-қатынас техникаларын пайдаланып, жеке тұлғалар мен әлеуметтік топтардың даму психологиясын талдайды.
- Зерттеулер жүргізу және адамдармен жұмыс істеу кезінде этика ережелерін ескере отырып, кәсіби қызмет нәтижелері үшін жауапкершілікті сезініп, ғылыми пікірталастар ұйымдастырады.
- Жеке және кәсіби мақсаттарға жету және оларды кәсіби қызметке біріктіру үшін психология және педагогика білімдерін біріктіреді.
- Психология және педагогика саласындағы халықаралық ұйымдардың педагогикалық тұжырымдамалары мен стратегияларын талдай отырып, жоғары білім берудегі әлемдік тенденцияларды бағалайды.
- Білім беру процесіне халықаралық серіктестердің, жұмыс берушілердің, кәсіби қауымдастықтар мен ғылыми ұйымдардың тәжірибесі мен ресурстарын біріктіреді.
- Педагог-психологтың психодиагностикалық, психопрофилактикалық, дамытушылық және психокоррекциялық қызметін, оның ішінде цифрлық технологияларды қолдануды жоспарлайды және жүзеге асырады.
- Әдіснамалық (тәсілдер, принциптер, әдістер, мәліметтерді талдау) және зерттеудегі этикалық принциптердің маңыздылығы туралы білімдерін көрсете отырып, кәсіби мәселелерді шешу үшін әдіснамалық білімді синтездейді.
- Көпмәдениетті ерекшеліктер мен студенттердің қажеттіліктерін ескере отырып, нақты және виртуалды ортада заманауи білім беру технологияларын пайдаланып, авторлық курстар мен оқу-әдістемелік кешендерді жобалайды.
- Білім беру процесінің нақты жағдайында теориялық білім мен әдістемелік тәсілдерді қолданады.
- Әлеуметтік-эмоционалды даму туралы деректерді бағалау және интерпретациялау әдістерін қолдана отырып, когнитивті функцияларды диагностикалайды және түзетеді.
Ұқсас БББ
7M01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
7M01101 Педагогика және психология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01101 Педагогика және психология
«Тұран-Астана» университеті
7M01101 Педагогика және психология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M01101 Педагогика және психология
Торайгыров университеті
7M01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)
7M01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
7M01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Инновациялық Еуразия университеті
7M01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
7M01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
7M01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)