7M01101 Педагогика және психология в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру және психология саласында терең білімі мен озық дағдылары бар, инновациялық білім беру әдістемелерін ғылыми зерттеуге және әзірлеуге, сондай-ақ білім беру және психологиялық салаларда психологиялық қолдау мен кеңес беруге қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Басқару психологиясы
Курстың мақсаты: магистранттарды жоғары мектеп психологиясының негіздеріне оқыту, педагогикалық қызмет саласында психологиялық білімді қолдану тұрғысынан олардың кәсіби мүмкіндіктерін кеңейту. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: жеке тұлға және оның басқару жүйесіндегі әлеуеті, ұйымдастыру және әлеуметтік топ басқару объектілері ретінде, ұйымның мотивациясы мен тиімділігі, жанжал психологиясы және оны шешу әдістері, тиімді қарым-қатынас әдістері мен әдістері, ұйымдағы Көшбасшылық, психологиялық тұрғыдан басқару шешімдерін қабылдау негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәннің мақсаты: магистранттарда жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетін, қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін қалыптастыру. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ЖОО-дағы педагогикалық идеялардың, педагогикалық үдерістің дәстүрлі және инновациялық технологияларының талдауын жүргізеді; жоғары білімнің дамуын болжайды, педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың түрлі нысандарын қолданады. Пәннің мазмұны: жоғары білім берудің заманауи парадигмасы, Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі, педагогикалық ғылымның әдіснамасы, Педагогикалық зерттеудің әдіснамалық аппараты, Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі, жоғары білімнің мазмұны, жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық іс- әрекеттің психологиялық негіздері
Курстың мақсаты-білім беру үрдісінің негізгі заңдылықтары мен механизмдерін білу және түсіну негізінде магистранттардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру мен дамытуға ықпал ету болып табылады. Курстың міндеттері: педагогикалық қызметтің психологиялық аспектілері бойынша базалық білімдерді жүйелеу және интеграциялау; оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру кезінде оқыту мен тәрбиелеудің ғылыми-психологиялық қамтамасыз етуінің қазіргі жай-күйімен және білім алушылардың интеллектуалды және тұлғалық дамуын басқару мүмкіндіктерімен таныстыру.; психологиялық-педагогикалық білімге қатысты құнды тұлғалық өзін-өзі анықтамаға, педагогикалық қызметтің тұлғалық-бағдарлы және дамытушы негіздерін ұғынуға және қолдануға ықпал ету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылымның тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты – тарихи динамикасында қабылданатын және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылатын заманауи ғылыми жаңалықтарды салыстыру және жалпылау қабілетін қалыптастыру. Оқыту курсы ғылымның дамуы мен ғылыми білімнің құрылымы, қоғам дамуындағы ғылымның рөлі туралы түсінік қалыптастырады. Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: ғылым тарихы мен философиясы, жаратылыстану әдіснамасы, социологиялық, гуманитарлық және техникалық білім.Курсты оқу кезінде магистранттар білімдерін пайдалана отырып, біртұтас жүйелі ғылыми дүниетанымға негізделген кешенді зерттеулерді жобалап, жүзеге асыруы керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогтың кәсіби имиджі
Пәнді меңгерудің мақсаты: тұлғалық және кәсіби «Мен-концепциясын», өзін-өзі жетілдіру қажеттілігін сезіну негізінде болашақ педагогтің жеке педагогикалық бейнесін қалыптастыру негізінде психологиялық-педагогикалық білім беру шеберінің негізгі кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал ету және педагогикалық іс-әрекетте жеке тұлғаның шығармашылық мүмкіндіктерін жүзеге асыру; білім беру саласында өз имиджі туралы түсініктерді қалыптастыру, өзінің даму процесін басқару және қалыптасқан педагогикалық бейнені диагностикалау қабілетін ашу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп психологиясы/
Пән бағдарламасы жоғары мектептің болашақ психологының кәсіби қызметіне теориялық және практикалық дайындыққа бағытталған және магистранттарда адам қызметінің білім беру саласына философиялық және ғылыми көзқарастар бірлігі жүзеге асырылатын қазіргі білім берудің маңызды салаларының бірі ретінде психологиялық ғылымның негізгі бөлімдері туралы білім жүйесін және түсініктерді қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Андрагогика
Курстың мақсаты магистранттарда андрагогиканың пәні мен әдістері, оның үздіксіз білім беру контекстінде ересек адамдарды оқыту, тәрбиелеу үшін маңызы туралы түсінік қалыптастыру болып табылады. Курстың негізгі міндеті: таныстыру, даму тарихымен андрагогики; игеру негізгі принциптері, санаттары мен әдістерін андрагогики; қабілетін дамыту салыстырмалы талдау түрлі тәсілдерді зерделеу психикалық және психологиялық феноменов құру; орнату перенос оқыту процесінде алынған білімді практикалық психологиялық-педагогикалық қызметін андрагога.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты: шет тілі курсы магистранттардың мәдениетаралық, коммуникативтік және функционалдық құзыреттілігін қалыптастыруды, ағылшын тілінде лексикалық және тілдік ерекшеліктерді дамытуды, шет тілін меңгеруді және ағылшын тілінде сөйлейтін елдердің мәдени ерекшеліктерін түсінуді көздейді. Мыналарды: грамматиканы шолуды, оқу әдістемесін және жазбаша жұмысқа дайындықты, эссе жазуды, тыңдалым мен айтылым әдістемесін пайдалану көзделеді. Мазмұнға ағылшын тілінің фонологиялық, лексикалық, грамматикалық құбылыстарын белгілі бір бағдарламада коммуникативті және кәсіби іс-әрекетте қолдана білу және қолдану мүмкіндігі кіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
ЖОО-ғы педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
Пәнді меңгерудің мақсаты: ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесінің мәнін анықтау, педагогикалық теория мен практиканың кірігуін қамтамасыз ету. Қалыптастырылатын құзыреттер: педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесінің қалыптасу және даму тарихын білу; «Педагогика», «Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» және т.б. пәндерін оқыту әдістемесін білу; педагогикалық іс-әрекеттерді жобалау, оқу-әдістемелік кешенін, педагогикалық пәндер бойынша сабақтың қысқа мерзімді жоспарын жасақтау, педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесінің мәселелерін талдау
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заманауи педагогикалық технологиялар
Пәнді оқытудың мақсаты: магистранттардың заманауи оқыту технологияларының кең ауқымы туралы білімдерін жетілдіру; оқу процесінде педагогикалық технологияларды іске асыру кезінде кәсіби-педагогикалық іс-әрекеттерді негіздеу қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: білім беру технологиялары мен цифрлық ортаны пайдалана отырып, тиісті инновациялық педагогикалық тәсілдер мен оқытудың белсенді әдістерін таңдау арқылы сындарлы және инклюзивті білім беру процесін жобалау; оқыту нәтижелерін, білім алушылардың даму деңгейін,білімін бағалау әдістері мен тәсілдерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ЖОО-ғы оқыту технологиясы мен білім беру мазмұнының психологиялық- педагогикалық негіздері
Берілген пәнді оқуда магистранттар педагогикалық технологиялар құрылымын (технологиялардың концептуалды және әдіснамалық негіздері, технологияның мазмұндық бөлігі (мақсаты, міндеттері, мазмұны), Іс жүргізу бөлігі (әдістері, формалары, құралдары), сонымен қатар қолданылатын (зерттелетін) технологияларға талдау жүргізу қабілеті (концептуалды негіздер, мақсатты қондырғылар, Қызмет субъектілерінің қарым-қатынасының ерекшеліктері, нысандары және т.б.) түсінігін қалыптастырады.және т. б.), технологиялылық критерийлерімен салыстыру (ұдайы өндіру, нәтижелердің кепілдігі және т. б.)), оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі технологияларына және оларды ЖОО-да жүзеге асыру мүмкіндіктеріне салыстырмалы талдау жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ЖОО-ғы психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
ЖОО-да психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі" пәні ЖОО-да психологиялық пәндерді оқытудың маңызды мәселелері мен мәселелерін көтереді. Болашақ педагогтарда психологиялық білімді насихаттау және психологиялық ойлауды қалыптастыру мақсатында белгіленген мәселелерді шешу жолдары ұсынылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Суггестивті басқару
Суггестивті басқару пәнінің мақсаты – ұжымда суггестивті басқарудың спецификасы мен негіздері туралы білімді қалыптастыру, харизмалық кәсіби басқару іс-әрекетінің икемділігі мен дағдысы, тұлғаның суггестивті дамуының бағдарын талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беруді психологиялық-педагогикалық қолдау
Пәнді оқудың мақсаты: белгілі бір ауытқулары бар және олардан туындайтын білім беру қажеттіліктері бар балалардың жеке даму ерекшеліктері туралы магистранттардың білімін қалыптастыру; оларда балалардың дамуындағы бұзылыстар мен ауытқуларды уақтылы диагностикалаудың, алдын алудың және еңсерудің неғұрлым тиімді жолдарын анықтау құзыретін дамыту болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар: білім алушылардың қолдау мен түзетудегі жеке қажеттіліктерін анықтай алады; дамуында әртүрлі бұзылулары мен ауытқулары бар балаларды бағалау, оқыту және тәрбиелеу, түзету әдістерін, құралдарын меңгереді; балаларды психологиялық-педагогикалық тұрғыдан қолдау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық-педагогикалық зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесі
Пәнді оқудың мақсаты: магистранттардың зерттеу логикасын өз бетінше құру, зерттеу әдістерін таңдау және психология мен педагогика бойынша зерттеулерді дұрыс рәсімдеу қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар келесі құзіреттерді көрсете алады: психологиялық-педагогикалық зерттеуді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін құзыреттер, оның логикасын алдын-ала белгілеп, әдістерді таңдап, оның нәтижелерін әртүрлі білім беру мекемелерінің тәжірибесінде сауатты рәсімдеу және пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагог-психологтың рефлексиялық мәдениеті
Заманауи университет оқытушысының педагогикалық іс-әрекетінің инновациялық формасы ретінде рефлексия туралы негізгі ұғымдарды қалыптастыру, педагогикалық қызметте туындайтын кәсіби-педагогикалық мәселелерді тиімді шешуді қамтамасыз ететін оқытушының рефлексивтік мәдениетін дамыту, педагог- психологтардың рефлексиялық ойлауын және ұстанымдарын дамыту Заманауи университет оқытушысының педагогикалық іс-әрекетінің инновациялық формасы ретінде рефлексия туралы негізгі ұғымдарды қалыптастыру, педагогикалық қызметте туындайтын кәсіби-педагогикалық мәселелерді тиімді шешуді қамтамасыз ететін оқытушының рефлексивтік мәдениетін дамыту, педагог- психологтердің рефлексиялық ойлауын және ұстанымдарын дамыту
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Сандық білім беру ортасының педагогикалық дизайны
Пән нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын модельдеу дағдыларын игеруге; белгілі бір оқу орнының жағдайында және білім алушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың нысандарын, әдістері мен технологияларын пайдалануға арналған. Пәнді игерудің нәтижелері: білім беру процестерін жобалау және интерактивті, студентке бағытталған сабақтарды өткізу, зерттеу қызметі арқылы өз жұмыс ортасын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру жүйесіндегі практикалық психология
Пән білім беру процесіндегі педагогтің психологиялық мүмкіндіктерін шыңдауға; білім беру жүйесінде, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалана отырып, педагог-психологтің психодиагностикалық, ағартушылық, психопрофилактикалық, дамытушылық, психокоррекциялық, психоконсультациялық, әдістемелік қызметін жоспарлау және іске асыру қабілеттерін қалыптастыруға жағдай жасайды. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар келесі құзыреттерді меңгереді: білім берудің практикалық психологиясының негізгі ұғымдары мен терминдерін, психологиялық-педагогикалық білімнің практикалық бағыттарын білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Жобалау және ғылыми зерттеу әрекетінің негіздері
Пәннің мақсаты магистранттардың зерттеу және жобалау қызметі мәдениетінің негіздерін, сонымен қатар зерттеу нәтижелерін әзірлеу, іске асыру және көпшілік алдында таныстыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу магистранттардың ғылыми зерттеу негіздерінің теориясы мен практикасы саласындағы білімдерін, біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға, ұтымды және тиімді ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру және жүргізу кезінде ғылыми сүйемелдеу бойынша қажетті әдістемелік көмек көрсетуге, ғылыми нәтижелерді жинақтауға және ұсынуға, презентациялар дайындауға ықпал етеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Білім берудегі зерттеулер мен инновациялар
Пән педагогиканың әдіснамалық негіздерін зерттеуге бағытталған және психологиялық-педагогикалық зерттеулердің оқыту практикасында қалай қолданылатынын түсінуді қалыптастырады. Пән магистранттардың келесі құзыреттерін дамытуға ықпал етеді: зерттеулерге негізделген тәсілдер арқылы оқытудың өзіндік дағдыларын дамыту; сынақтан өткізуді жүзеге асыру және зерттеу нәтижелерін практикалық педагогикалық қызметке енгізу; зерттеу және практикалық міндеттерді шешуде жаңа идеялар қалыптастыру; зерттеудің инновациялық әдістерін қолдану, зерттеу нәтижелерін таныстыруды жүргізу; топтық талқылау әдістері, шығармашылық (проблемалық) міндеттерді шешу, жобалау (іздеу, аналитикалық, болжамдық, шығармашылық жоба) негізінде топтық шешім қабылдау .
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру жүйесіндегі жобалық қызмет
Пәнді оқытудың мақсаты – жобалаудың практикалық әдістерін мақсатты және дәйекті қолдану, білім беру жобалары мен білім беру жүйесіндегі процестерді болжау бағдарламаларын жасақтау дағдыларын меңгеру. Пәнді оқуды аяқтағаннан кейін магистранттар өздерінің зерттеу жұмыстарын құжаттай алады және коммуникацияның әртүрлі формаларын қолдана отырып, нәтижелер ұсына алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
Профессии
Оқыту нәтижелері
- игерілетін мамандыққа мотивация негізінде өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тәрбиелеуді жүзеге асыру
- практикалық және зерттеу кәсіби-педагогикалық міндеттерді шешу үшін заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалану
- жұмыста психологиялық диагностика, психологиялық кеңес беру және түзету дағдыларын, нақты білім беру ортасы жағдайында білім алушылардың жеке даму траекторияларын жобалау және психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу жөніндегі құзыреттерді пайдалана отырып, білім беру саласындағы зерттеу, практикалық және білім беру міндеттерін шешу
- жаңа білімді кәсіби деңгейде синтездеу және жаңа жағдайда қабілеттерін кеңірек пәнаралық контексте көрсету
- ғылыми зерттеулер процесінде қолдануға және жоғары оқу орындарында арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін меңгеру
- ғылыми және педагогикалық зерттеу әдіснамасы саласында, педагогикалық қызмет процестерін құру және жұмыс істеу саласында, қазіргі кезеңдегі педагогикалық және психологиялық ғылымның ғылыми әзірлемелері туралы, Қазақстанның педагогика және психология саласындағы ғылыми мектептері туралы білімді дамыту
- педагогикалық білімнің негізгі салаларында ғылыми-зерттеу қызметін, педагогикадағы іргелі және қолданбалы зерттеулерді жүзеге асыру
- өз іс-әрекеттерін байланыстыру және өзінің ғылыми-педагогикалық қызметінде жоғары мектепті басқару педагогикасы мен психологиясы туралы білімдерін кәсіби деңгейде қолдану
- оқыту мен тәрбиелеудің жаңа тәсілдерін, әдістерін, модельдерін жасау, қажетті нәтижеге жету үшін білім беру бағдарламаларын жобалау әдісін таңдау.
Ұқсас БББ
7M01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
7M01101 Педагогика және психология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01101 Педагогика және психология
«Тұран-Астана» университеті
7M01101 Педагогика және психология
Торайгыров университеті
7M01101 Педагогика және психология
«Мирас» университеті (Мирас)
7M01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01101 Педагогика және психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
7M01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Инновациялық Еуразия университеті
7M01101 Педагогика және психология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
7M01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01101 Педагогика және психология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
7M01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University (ABU)