Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01101 Педагогика және психология в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасы бойынша білім берудің негізгі мақсаты: еңбек нарығында сұранысқа ие жоғары білікті психологиялық-педагогикалық кадрларды даярлау; жүйеленген білімді, жалпы заңдылықтарды зерттеудің инновациялық технологияларын қалыптастыру және қолдану; жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, кәсіптік қызметті жүзеге асыруға қабілетті магистрлердің негізгі және арнайы құзыреттерін қолдану болып табылады.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Жоғары мектеп психологиясы/
    Несиелер: 8

    Пән бағдарламасы жоғары мектептің болашақ психологының кәсіби қызметіне теориялық және практикалық дайындыққа бағытталған және магистранттарда адам қызметінің білім беру саласына философиялық және ғылыми көзқарастар бірлігі жүзеге асырылатын қазіргі білім берудің маңызды салаларының бірі ретінде психологиялық ғылымның негізгі бөлімдері туралы білім жүйесін және түсініктерді қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін, шетел серіктестерімен қарым-қатынас кезінде кәсіби қызметтің әр түрлі салаларында әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін арттыру, сондай-ақ кәсіби қарым-қатынастың жалпы стандартты жағдайларында әңгімелесушінің пікірін толық және нақты түсіну үшін, кәсіби бағыттағы мәтіндерден қажетті ақпарат болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 5

    Ғылыми танымның мәнін және ғылымның басқа мәдениет салаларымен арақатынасын анық және мағыналы түсінуді қалыптастыруға, қазіргі ғылымның философиялық бейнесін жасауға, зерттеудің нақты саласында қолдану үшін әр түрлі ғылым материалдарын қабылдауға, магистранттардың коммуникативтік және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға, магистранттардың сөздік құрамын байытуға, грамматикалық және теориялық материалдарды зерделеуге, жазбаша жұмыс жасауға, әр түрлі тапсырмалар мен жаттығуларды орындауға, білім беру ережелерін меңгеруге ықпал етеді, сөйлеуді дамыту (ауызша және жазбаша), оқу мәнерлілігі, тыңдау, еркін сөйлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің бағдарламасы психологиялық сана мен ойлауды қалыптастыруға, ғылыми психология категорияларын, психологиялық зерттеудің принциптері мен әдістерін меңгеруге, болашақ маманның жеке тұлға мен топқа зерттеу жүргізу, ұйым персоналын тиімді басқару үшін нақты жағдайға барабар психологиялық өлшеу құралдарын өз бетінше және негізді таңдау және тиімді қолдану қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Пән бағдарламасы жоғары мектептің болашақ педагогының кәсіби қызметінің теориялық және практикалық дайындығына бағытталған және магистранттарда педагогикалық ғылымның негізгі бөлімдері туралы білім жүйесін және түсініктерді заманауи білімнің маңызды салаларының бірі ретінде қалыптастыруға мүмкіндік береді, онда адам қызметінің білім беру саласына философиялық және ғылыми көзқарастар бірлігі жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау мен ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау" курсының мақсаты: ғылыми қызмет туралы түсінік беру; ғылыми зерттеулер мен ғылыми ұйымдардың негізгі түрлері; ғылыми-зерттеу жұмыстарын қаржыландыру, жоспарлау, жүргізу және олардың нәтижелерін ұсыну; ғылыми кадрларды даярлау және аттестациялау. Бұл пәнді оқу барысында магистранттар Негізгі заңнамалық және нормативтік құжаттармен, озық отандық және шетелдік тәжірибемен, жетекші ғалымдар мен мамандардың пікірлерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кеңес беру психологиясы саласындағы ғылыми – зерттеу іс- әрекеті
    Несиелер: 5

    "Кеңес беру психологиясы саласындағы ғылыми – зерттеу іс- әрекеті" курсының мақсаты-магистранттардың шығармашылық қабілеттерін дамыту және консультативтік психология теориясы мен тәжірибесінің өзекті мәселелері саласында білім алу, сонымен қатар магистрлік диссертацияны табысты дайындауға қажетті дербес ғылыми-зерттеу жұмысының тиімділігін арттыру. Курстың міндеттері: магистранттарды зерттеудің өзекті бағыттарына бағыттау және диссертация тақырыбын таңдауға көмек көрсету; магистранттарды академиялық жұмыс дағдыларына үйрету, соның ішінде зерттеулер дайындау және жүргізу, ғылыми жұмыстар, баяндамалар, презентациялар, ғылыми мақалалар мен баяндамалар жазу; жобаларды және дайын ғылыми-зерттеу жұмыстары мен консультативтік психологияның өзекті мәселелерін талқылау; ғылыми пікірталас және зерттеу нәтижелерін таныстыру дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Андрагогика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты магистранттарда андрагогиканың пәні мен әдістері, оның үздіксіз білім беру контекстінде ересек адамдарды оқыту, тәрбиелеу үшін маңызы туралы түсінік қалыптастыру болып табылады. Курстың негізгі міндеті: таныстыру, даму тарихымен андрагогики; игеру негізгі принциптері, санаттары мен әдістерін андрагогики; қабілетін дамыту салыстырмалы талдау түрлі тәсілдерді зерделеу психикалық және психологиялық феноменов құру; орнату перенос оқыту процесінде алынған білімді практикалық психологиялық-педагогикалық қызметін андрагога.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық конфликтология және медиация
    Несиелер: 5

    "Педагогикалық конфликтология және медиация" пәнін оқытудың мақсаты бәсекеге қабілетті маманның конфликтологиялық құзыреттілігіне және білім беру ортасындағы әр түрлі деңгейдегі қақтығыстарды басқару және шешу бойынша медиация технологиясының құзыреттілігіне қол жеткізу және оларды практикалық қызметте қолдана білу болып табылады. Пәнді оқу барысында педагогикалық ЖОО студенттерінің конфликтологиялық дайындығын ұйымдастырудың инновациялық тәсілдері қарастырылады. Білім беру жүйесінде жанжалдардың алдын алу және конструктивті шешу саласында педагогтер мен психологтардың құзыреттілігін арттыру және педагогикалық жанжалдарды шешу мәселе��еріне назар аударылады. Медиация білім беру мекемесінде даулар мен жанжалдарды шешудің баламалы технологиясы ретінде қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық іс- әрекеттің психологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-білім беру үрдісінің негізгі заңдылықтары мен механизмдерін білу және түсіну негізінде магистранттардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру мен дамытуға ықпал ету болып табылады. Курстың міндеттері: педагогикалық қызметтің психологиялық аспектілері бойынша базалық білімдерді жүйелеу және интеграциялау; оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру кезінде оқыту мен тәрбиелеудің ғылыми-психологиялық қамтамасыз етуінің қазіргі жай-күйімен және білім алушылардың интеллектуалды және тұлғалық дамуын басқару мүмкіндіктерімен таныстыру.; психологиялық-педагогикалық білімге қатысты құнды тұлғалық өзін-өзі анықта��ға, педагогикалық қызметтің тұлғалық-бағдарлы және дамытушы негіздерін ұғынуға және қолдануға ықпал ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиядағы және білім берудегі мәдени –тарихтың және іс-әрекеттік әдістер
    Несиелер: 7

    "Психологиядағы және білім берудегі мәдени –тарихтың және іс-әрекеттік әдістер" курсының негізгі мақсаты білім беру жүйесіндегі субъектілерді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бойынша кәсіби қызметтің құндылық-мағыналық негіздерін ғылыми ұғыну және түсінуге апаратын білім беру психологиясындағы мәдени-тарихи және іс-әрекет Тұрғысынан әдіснамалық білімді меңгеру арқылы магистрдің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Курстың міндеттері: магистранттарды психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекет тәсілдерінің қалыптасу және даму тарихымен таныстыру; магистранттарды білім беру психологиясындағы мәдени-тарихи және іс-әрекет тәсілдерінің әдіснамасымен таныстыру; тарихи психологияның уақыт бойынша психикалық процестерді (жас және педагогикалық психология, тұлға психологиясы, Патопсихология, психолингвистика, әлеуметтік психология) зерттейтін психологияның басқа салаларымен өзара байланысын анықтау.); салыстырмалы, жас ерекшелік, педагогикалық психология мен патопсихологияның негізгі заңдылықтарын тарихи және іс-әрекет тұрғысынан көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Болашақ мамандарды кәсіби іс – әрекетке психологиялық педагогикалық дайындаудағы әдіснама мен әдістер
    Несиелер: 5

    Болашақ мамандарды кәсіби қызметке психологиялық-педагогикалық даярлаудың әдістемесі мен әдістемесі" пәні пәндерді оқыту барысында алынған білімді біріктіруге, нақты ғылыми проблеманы психологиялық-педагогикалық зерттеуді дайындау мен жүзеге асыруда оларды ұғынуға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тұлғаның интеллектуальды әлеуетін қалыптастыру негіздері
    Несиелер: 5

    "Тұлғаның интеллектуальды әлеуетін қалыптастыру негіздеріі" курсының мақсаты магистранттардың психологиялық-педагогикалық білім жүйесін меңгеру, білім берудің жеке тұлғаға бағытталған сипатын қамтамасыз ету, оқу-жаттығудың оң уәждемесін қалыптастыру, дербестікті дамыту, қызығушылықты дамыту. Пәнді оқу барысында интеллектуалдық әлеует әлеуметтік-гуманитарлық білім кешенінің санаты ретінде қарастырылады; ақпараттық қоғам адамның интеллектуалдық әлеуетінің ерекшеліктері мен құрамдастары анықталады; когнитивті және құндылық-мотивациялық құрамдастарға ерекше көңіл бөлінеді.; қалыптастыру жолдары ретінде білім беру жүйесі, қосымша білім беру және өздігінен білім беру қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-ғы психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    ЖОО-да психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі" пәні ЖОО-да психологиялық пәндерді оқытудың маңызды мәселелері мен мәселелерін көтереді. Болашақ педагогтарда психологиялық білімді насихаттау және психологиялық ойлауды қалыптастыру мақсатында белгіленген мәселелерді шешу жолдары ұсынылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі психологиядағы ғылыми мектептер мен теориялар
    Несиелер: 8

    Қазіргі психологиядағы ғылыми мектептер мен теориялар" пәнінің мақсаты» магистранттарда психологтың кәсіби қызметінде практикалық міндеттерді шешуде негізгі ғылыми мектептер мен қазіргі психология теориялары туралы теориялық білімді қолдануға мүмкіндік беретін жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЖОО-ғы оқыту технологиясы мен білім беру мазмұнының психологиялық- педагогикалық негіздері
    Несиелер: 8

    Берілген пәнді оқуда магистранттар педагогикалық технологиялар құрылымын (технологиялардың концептуалды және әдіснамалық негіздері, технологияның мазмұндық бөлігі (мақсаты, міндеттері, мазмұны), Іс жүргізу бөлігі (әдістері, формалары, құралдары), сонымен қатар қолданылатын (зерттелетін) технологияларға талдау жүргізу қабілеті (концептуалды негіздер, мақсатты қондырғылар, Қызмет субъектілерінің қарым-қатынасының ерекшеліктері, нысандары және т.б.) түсінігін қалыптастырады.және т. б.), технологиялылық критерийлерімен салыстыру (ұдайы өндіру, нәтижелердің кепілдігі және т. б.)), оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі технологияларына және оларды ЖОО-да жүзеге асыру мүмкіндіктеріне салыстырмалы талдау жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ынтымақтастық педагогикасы
    Несиелер: 5

    "Ынтымақтастық педагогикасы" пәні білім беру процесіне қатысушылар арасында нәтижелі өзара іс-қимыл жасаумен байланысты құзыреттілікті қалыптастыруға және олардың ынтымақтастығын қамтамасыз етуге бағытталған. Пән аясында білім беру үрдісінің барлық субъектілерінің өзара қарым-қатынастарындағы ынтымақтастық мүмкіндіктері зерттеледі және кәсіби-Педагогикалық қоғамдастықтағы алқалылық, іскерлік этика мәселелері қарастырылады. Білім беру үдерісінде сенім және ынтымақтастық ахуалын құрудың түрлі тәжірибелері (отандық және шетелдік сияқты), субъектілердің өзара іс-қимылында іске асырылатын әлеуметтік әріптестік модельдері талданады. Позитивті да, теріс да факто��ла�� (кедергілер) анықталады, өзара сенім мен ынтымақтастық деңгейі артатын процестердің модельдері талқыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогтың кәсіби имиджі
    Несиелер: 5

    "Педагогтың кәсіби имиджі" пәнінің мақсаты педагогикалық мәдениетті, педагогикалық шеберлікті дамытуға және кәсіби имиджді қалыптастыруға ықпал ету. Міндеттері: басқару міндеттерін, әріптестермен, ата-аналармен өзара іс-қимылды ұйымдастыру міндеттерін, әлеуметтік әріптестермен, оның ішінде БАҚ-пен өзара іс-қимылды теориялық түсіну және шешу үшін магистрдің басқарушылық және жобалық құзыреттілігін қалыптастыруға жәрдемдесу; корпоративтік мәдениетті ұйымдастыруға және ұйымның имиджін құру және басқару тәсілдерін меңгеруге дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЖОО-ғы педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі" қазіргі уақытта білім беруде қолданылатын ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқытудың әдістемесі, әдістері мен технологиялары туралы кешенді түсінік қалыптастыруға көмектеседі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    қазіргі ғылыми жетістіктерді сыни талдауға және бағалауға, зерттеу және практикалық міндеттерді, оның ішінде пәнаралық салаларда шешу кезінде жаңа идеяларды генерациялауға қабілетті

  • Код ON2

    Ғылыми зерттеулер жүргізуге және жоғары оқу орындарында арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін еркін меңгерген

  • Код ON3

    Өзінің ғылыми - педагогикалық қызметінде жоғары мектеп басқармасының Педагогика және психология білімін кәсіби деңгейде қолданады

  • Код ON4

    Күнделікті кәсіби қызметке және докторантурада білімін жалғастыруға қажетті білімді кеңейту және тереңдету қабілеті

  • Код ON5

    Педагогика және психология, оқыту теориясы, педагогикалық және психологиялық пәндерді оқыту әдістері мен құралдары, Білім берудегі инновациялар, қазіргі заманғы білім беру технологияларының, кәсіптік білім беруді ұйымдастырудың халықаралық және отандық тәжірибесінің мәні саласындағы арнайы білімді көрсетеді

  • Код ON6

    білім беру мекемелерінде педагогика мен психологияны оқытудың теориясы мен әдістемесі бойынша білімді қолдануға; педагогика мен психологияны оқытудың негізгі жетістіктері мен әдістерін қолдануға; білім алушылардың психикалық және әлеуметтік әл-ауқатын сақтауға бағытталған оқыту бейініне байланысты білім беру процесін жобалауға және ұйымдастыруға қабілетті

  • Код ON7

    алған білімдерін білім алушылармен және басқа да қоршаған адамдармен өзара іс-қимыл және ынтымақтастық процесінде қолдана алады және жалпы және психологиялық-педагогикалық мәдениеттің жоғары деңгейін көрсете алады; позитивті кәсіби имидж қалыптастыру әдістемелері мен техникаларын пайдалана алады

  • Код ON8

    психологиялық қызметтің негізгі түрлеріне қажеттілікті анықтауға және кәсіби қызметтің белгілі бір саласында психологиялық қызметтің жұмысын ұйымдастыруға қабілетті, басқару қызметінде жанжалдарды шешудің жеке және топтық технологияларын қолдана алады

  • Код ON9

    ғылыми және педагогикалық зерттеу әдіснамасы саласындағы білімді; ғылыми әзірлемелерді енгізу бойынша қолданбалы, іргелі ғылыми-зерттеу қызметінің негіздерін, қазіргі кезеңдегі педагогикалық және психологиялық ғылымның даму жағдайы туралы; Педагогика және психология саласындағы Қазақстанның ғылыми мектептері туралы біледі және осы білімді қолданбалы ғылыми зерттеулер жүргізу, нәтижелерді талдау, өңдеу және түсіндіру үшін қолдана алады.

7M01101 Педагогика және психология (Бейінді)
Магистратура

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

"Алматы" Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (2 жыл)
Магистратура

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (2 ж)
Магистратура

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (Педагогикалық өлшеулер)
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Шымкент университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Торайгыров университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

"Сырдария" университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (Білім берудегі менеджмент)
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Академик А. Қуатбеков атындағы Халықтар достығы университеті (Halyqtar dostyǵy)

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Мирас Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология 2 жыл
Магистратура

Орталық-Азия Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология [Ғылыми-педагогикалық бағыт]
Магистратура

Мирас Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Астана халықаралық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top