Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01101 Педагогика және психология в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Магистранттардың коммуникативтік құзыреттілігін меңгеру, ол кәсіби қызметтің әр түрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста шет тілін пайдалануға мүмкіндік береді. Кәсіби мақсаттар үшін шет тілі курсы магистранттардың ой-өрісін кеңейтуге, олардың жалпы мәдениеті мен білімін, ойлау мәдениетін және экономика саласында күнделікті және кәсіби қарым-қатынасты арттыруға ықпал ете отырып, білім беру және тәрбие мақсаттарын жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Кез келген ғылым аясында жаңа білім алудың негізгі тәсілдерін зерттейді. Ғылыми әдістің маңызды жағы, оның кез келген ғылым үшін ажырамас бөлігі нәтижелерді субъективті түсіндіруді болдырмайтын объективтілік талабы болып табылады. Жоғары мектептегі магистранттардың ғылыми-зерттеу жұмысы ғылыми әдебиеттермен жұмысты ұйымдастыру. Ғылыми таным мен шығармашылықтың әдістемелік негіздері. Ғылыми білім түсінігі. Теория-жалпыланған білім жүйесі. Теориялық және эмпирикалық зерттеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тәрбие философиясы
    Несиелер: 5

    Әлемнің әртүрлі елдерінің үдемелі және логикалық талдауының призмасы арқылы философиялық ғылыми мектептерді қарастыру. Этикалық нормаларды, әлемнің түрлі мәдениеттерінде мінез-құлық ережелерін ескере отырып, тәрбие философиясының модельдерін қалыптастыруды қарастыру. Жаһандық әлемдегі тәрбиенің қазіргі философиясындағы инновациялық бағыттарды жүйелеу және іздеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    "Басқару психологиясы" пәнінің мазмұны негізгі мәселелерді қамтиды: басқару жүйесін зерттеу тәсілдері, басқару қызметінің мәні және оны зерттеудің негізгі тәсілдері, еуропалық, американдық, жапон басқару жүйесінің теориялық және практикалық психологиялық аспектілері, ұйым қызметкерінің тұлғасы психологиялық талдау және басшының басқарушылық әсер ету объектісі, басқару қарым-қатынас психологиясы, іскерлік келіссөздер психологиясы, экстремалды және стресстік жағдайлардағы басқару қызметі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтану мен тәрбие философиясы
    Несиелер: 5

    Жеке тұлғаны тәрбиелеуді әлеуметтендіру философиясы бұл күрделі және өте динамикалық процесс, сондықтан ол жалпы алғанда, жеке адамның социумдағы саналы мінез-құлқының динамикасын қарастырады, өзгермелі жаһандық әлемде одан әрі табысты және креативті болжайды. Әлеуметтендіру мен тәрбиелеудің қазіргі заманғы философиялық парадигмаларын талдау мен тұлғаның менталдығын, ұқсастығын және сәйкестендірілуін есепке ала отырып, жеке адаммын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық зерттеулердің әдістемесі мен әдістері
    Несиелер: 5

    Педагогикалық зерттеудің әдіснамалық негіздері. Ғылыми зерттеудің ұғымдық аппараты, оның мазмұны мен сипаттамасы. Ғылыми педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру. Педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру мен жүргізудің практикалық аспектілері. Ғылыми таным әдістері. Педагогикалық зерттеудің эмпирикалық әдістері. Педагогикалық зерттеудің теориялық және салыстырмалы-тарихи әдістері. Педагогикалық зерттеудегі математикалық статистика әдістері. Зерттеу нәтижелерін апробациялау, ресімдеу және енгізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Баланың әлеуметтенуі
    Несиелер: 5

    Баланың жеке тұлғасын әлеуметтендіру туралы түсінік. Әлеуметтанудың мәні, компоненттері, кезеңдері, факторлары, құралдары, механизмдері. Мега -, макро -, мезо - және микро - әлеуметтендіру деңгейлері. Тұлғаны әлеуметтендірудің әлеуметтік-психологиялық аспектілері: әлеуметтік бейімдеу және индивидуализация. Тұлғаны әлеуметтендіру және дамыту тәсілдері мен теориялары. Тұлғаның әлеуметтенуіне әлеуметтік-психологиялық факторлардың әсері. Тұлғаның әлеуметтік-психологиялық құзыреттілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Пән магистранттарда іргелі білімге деген қызығушылықтың дамуын болжайды; ғылымның қалыптасуы мен дамуының философиялық бағаларына қажеттілікті ынталандыру; магистранттардың ғылымның қазіргі философиясының негізгі концепциялары мен пәнін толық түсінуін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары мектеп педагогикасы негізгі мәселелерді қамтиды: жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы, Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі, педагогикалық ғылым әдіснамасы, жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігі, жоғары мектепте оқыту теориясы (дидактика), жоғары мектепте оқытудың кредиттік жүйесі негізінде оқыту үдерісін ұйымдастыру, болашақ мамандарды дайындауда оқытудың белсенді әдістері мен формалары, жоғары мектепте жаңа білім беру технологиялары, жоғары мектептің ғылыми қызметінің теориясы. СҒЗЖ, жоғары мектеп маманның тұлғасын қалыптастыру және тәрбиелеудің әлеуметтік институты, Білім берудегі менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика бойынша зерттеу жобаларын ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Педагогика бойынша зерттеу жобаларын ұйымдастыру және жоспарлау. Педагогикадағы зерттеудің ұғымдық-терминологиялық аппараты. Ғылыми-зерттеу жұмысының технологиясы. Зерттеудің өзектілігін, проблемасын, объектісін, затын, гипотезасын, есебін, әдіснамалық және теориялық негіздерін анықтауға қойылатын талаптар; оның ғылыми жаңалығы, қорғауға шығарылған ережелердің теориялық және практикалық маңыздылығы. Психологиялық-педагогикалық эксперименттегі модельдеу. Зерттеу жүргізу жоспарын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық конфликтология және медиация
    Несиелер: 5

    Конфликтологияның ғылым ретінде дамуы. Конфликтологияның негізгі ұғымдары. Қақтығыстардың пайда болуының жеке ерекшеліктері. Жанжалдар мен жанжалдар психологиялық-педагогикалық мәселе ретінде. "Оқушы-оқушы" жүйесіндегі жанжалды жағдайлардың алдын алу және түзетудің теориялық негіздері. Қақтығыстар мен жанжалды жағдайлардың алдын алу әдістері. Жанжал қиын жағдайлардың түрі ретінде. Қақтығыстарды басқару. Тұлғааралық қақтығыстар және суицидтік мінез-құлық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • 21 ғасыр педагогикасы
    Несиелер: 5

    Білім беру жүйесіндегі құзыреттілік тәсіл мәселесіне кіріспе. Құзыреттілік тәсіл түсінігі. Өзгеретін әлеуметтік-экономикалық шындыққа жауап ретінде білім мазмұнын жаңарту қажеттілігі; адамның оқу сюжеттері мен оқу жағдайларынан тыс тиімді әрекет ету қабілетінің жалпылама шарты; оқушылардың құзыреттілігін мақсатты қалыптастыру мүмкіндігі. Құзыреттілік тәсілді жүзеге асыруға кедергі келтіретін білім беру мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Конфликтологияның заманауи мәселелері
    Несиелер: 5

    Конфликтологияның қазіргі заманғы мәселелері: арнайы Конфликтология пәнін құрайтын әр түрлі жанжалдардың негізгі қолданбалы аспектілерін зерттеу; математикалық модельдер мен компьютерлік технологияларды кеңінен тарта отырып, жанжалдардың проблемасымен айналысатын ғылымның әр түрлі салаларына жататын ақпаратты зерделеу және ықпалдастыру; жанжалдардың дамуын және оларды шешу нұсқаларын бақылау және диагностикалау жүйесін әзірлеу; жанжал ұғымының мәні мен мазмұнын анықтау; жанжалдардың пайда болу себептерін, көздері мен жағдайларын, олардың өзара шартты қатынастарды ұйымдастыру деңгейіне әсерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқытудың ойын әдістері
    Несиелер: 5

    Ойын адам қызметінің ерекше түрі, тұлғаны әлеуметтендіру факторы ретінде. Ойынның пайда болуы және әлеуметтік – педагогикалық маңызы. Қоғамның дамуындағы "адамзаттың көп қырлы даналығы" (С. А. Шмаков), өзіндік мәдени іс-әрекеттің формасы ретінде ойын. Ойын функциялары. Ойын тұлғаны әлеуметтендіру құралы ретінде. Ойын-қызметті ұйымдастырудың дербес және заңды түрі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Болон процесі контексінде қазақстандық жоғары білім. Білім берудегі технологиялық тәсіл. Педагогикалық технологиялардың жіктелуі. Педагогикалық психотерапиялық қызмет технологиясы. Коммуникативтік технологиялар. Сыни ойлау технологиясы. Жобалау шеберханасының технологиясы. Ғылыми-педагогикалық зерттеудің әдістемесі мен технологиялары. Электрондық білім беру ресурстарының рөлі мен орны. Қашықтықтан білім беру технологиялары. Жоғары білім берудің білім беру бағдарламаларын жүзеге асырудың заманауи технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Практикалық психология
    Несиелер: 5

    Практикалық психологияның объектісі. Практикалық психологияның мақсаты мен міндеттері. Психологиялық білім жүйесіндегі практикалық психологияның орны. Практикалық психологияның даму тарихы. Практикалық психология әдістері. Болашақ мамандарды даярлаудағы практикалық психологияның рөлі. Практикалық психология кәсіби іс-әрекет ретінде және психологиялық ғылым саласы ретінде. Практикалық психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Коммуникатив дағдыларын қалыпастыру
    Несиелер: 5

    Кері байланыс процесі ретінде коммуникация.Ақпаратты алудың вербалды әдістері. Ақпаратты берудің вербалды әдістері. Бейвербальді коммуникациялар. Тұлға типтері және тұлғааралық коммуникация мәселесі. Тұлғаның типологиясы және оларды коммуникацияның тиімділігін арттыру үшін пайдалану. Ақпаратты қабылдау мен өңдеудің психофизиологиялық ерекшеліктері. Жеке тұлғаның жағдайы және тұлғааралық коммуникациялар. Тәрбие үдерісін педагог-ұйымдастырушының функциясы ретінде коммуникация процестерін басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи білім беру концепциялары
    Несиелер: 5

    Тұлғалық-бағдарлы оқыту теориясы. Дамыта оқыту теориясы. Л. С. Выготскийдің дамыта оқыту теорияларының ғылыми-психологиялық негізі ретінде өзекті және жақын даму аймақтары туралы оқуы. Дамудың шешуші факторы ретінде тұлғаның белсенділігі және Дамыта оқытудың қажетті шарты туралы тезис ұсыну. Дамыта оқыту теориясы Л. В. Занкова. Дамыта оқыту жүйесінің принциптері Л. В. Занкова. Дамыта оқыту теориясы Д. Б. Эльконина және В. В. Давыдова.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Ғылым әдіснамасы туралы жалпы түсінік. Қазіргі ғылыми танымның негізгі әдіснамалық концепциялары. Психологияның негізгі принциптері. Психологияның онтологиялық базисі және адамның мәні туралы түсінік. Психологиядағы "адам" және "тұлға" ұғымдары. Әлемдегі адам болмысының іргелі жағдайлары. Тұлғаны тәрбиелеудің мәні. Психологиялық бағыттар мен мектептердің категориялық талдауы. Қазіргі ғылымның зерттеу пәні мен әдістерінің өзара байланысы. Психологиядағы эксперименталды әдіс мәселесі. Психологиялық практиканың әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары оқу орындарында психология пәндерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Психологияны оқу пәні ретінде оқыту мазмұны. ЖОО-да оқу ерекшеліктері. Аудиториялық сабақтың құрылымы. ЖОО-дағы психология сабағы және оның негізгі ерекшеліктері. Сабақ түрлері. Психология курсында көрнекілік психология бойынша дәріс жүргізу әдістемесі. ЖОО-да психологияны оқытуды бақылау және бағалау. Игеру процесін бақылауды ұйымдастыру. Жұмысты жандандыру студенттердің сабақта студенттердің Өзіндік жұмысы. Оқытуды компьютерлендіру. Оқытудың белсенді әдістерінің топтық формалары. Оқыту ойындары. Сюжеттік ойындар психологиясын оқыту әдістемесіне кіріспе.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді кәсіби қызметте сендіру коммуникациясының мәселелерімен таныстырады. Қарым-қатынас психологиясының негізгі бағыттарының мазмұнын ашуға, кәсіби-психологиялық қарым-қатынас дағдыларын дамытуға көмектеседі. Студенттерді қарым-қатынас психологиясының негізгі әдістері мен құралдарымен, сондай-ақ Болашақ педагогтардың кәсіби қызметінің тиімділігін арттыру үшін білім, білік және дағдыларды қалыптастырумен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас негіздері
    Несиелер: 5

    Қарым-қатынас түсінігі, оның маңызы, түрлері. Әртүрлі ғылымдардағы қарым-қатынас түсінігі. Қарым-қатынастың негізгі функциялары мен мақсаттарын анықтау. Мақсаты мен даму деңгейі бойынша қарым-қатынас түрлері. Қарым-қатынастың Макро -, мезо-және микро деңгейі. Қарым-қатынас құрылымы. Қарым-қатынастың коммуникативтік жағының мазмұны. Коммуникативтік актінің құрылымы. Қарым-қатынастың вербалды және вербалды емес құралдары, олардың ерекшеліктері. Қарым-қатынастың перцептивті жағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ювеналдық психология
    Несиелер: 5

    Ювеналды психология ғылым ретінде. Ювеналдық психология пәні-маңызды жағдайларда балалар мен жасөспірімдердің психологиялық ерекшеліктері мен психологиялық мәселелері. Пайда болу тарихы. Ювеналды психологияның міндеттері. Ювеналды психологияның әдіснамалық принциптері. Ювеналды психологиядағы тұлғаны зерттеу әдістері: бақылау, сауалнама жүргізу әдісі, сұхбат әдісі, эксперимент әдісі, биографиялық әдіс, контент-талдау әдісі. Психологиялық диагностика әдістері: сот-психологиялық сараптама әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жаттықтырғыш жұмыс технологиясы
    Несиелер: 5

    Тренингтің психологиялық негіздері. Психологиялық тренингтің пәнге кіріспе, тарихы. "Жануарлар магнетизм" теориясы Ф. А. Месмера. Топтық психотерапия және гипноз. Топтық әдістердің әлеуметтік-психологиялық аспектілері. Психоанализдегі және басқа да Батыс психологиялық мектептеріндегі топтық әдістер. Психологтар мен психотерапевтердің топтық жұмыс әдістері. Қазіргі топтық әдістер және өзіндік сананың дамуы.Тренингтің құрылымдық сипаттамалары. Тренинг тобының мақсаты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстандағы психология-педагогикалық ғылым
    Несиелер: 5

    Ежелгі түркі әдеби ескерткіштерінде психологиялық ойдың пайда болуы. "Қорқыт ата кітабы ". Адамның және қоршаған ортаның қарым-қатынасын көрсету оның әлемдегі орны жоғары философиялық және психологиялық деңгейде. Қорқыт ата мұрасына Гуманизм. Руникалық жазулар. Этнопедагогика әлеміндегі Қазақ философиясының мәні. Әл-Фарабидің психологиялық идеялары. Әл-Фараби дүниетанымының қалыптасуының идеялық негіздері мен алғышарттары. Бастапқы дүниетанымдық ұстанымдар. Таным теориясына қосқан үлесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түзету педагогикасы
    Несиелер: 5

    Түзету педагогикасының теориялық негіздері. Түзету педагогикасының ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуы. Түзету қызметінің психологиялық-педагогикалық негіздерін ұйымдастыру: нормативтік-құқықтық база, медициналық-педагогикалық консультация, арнайы қолдаудың мемлекеттік жүйесі. Әртүрлі санаттағы балаларды психологиялық-педагогикалық түзету. Түзету педагогикасы мен психологиясындағы психотерапиялық жұмыстың жаңа технологиялары. Түзету-дамыту жұмысындағы когнитивті терапия. Түзету-дамыту жұмысындағы Драмотерапия. Түзету-дамыту жұмысындағы Логотерапия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беруде баланы педагогикалық қолдау
    Несиелер: 3

    Адамгершілік педагогиканы дамыту контекстіндегі педагогикалық қолдау. Педагогикалық қолдаудың негізгі ұғымдары. Қолдаудың принциптері мен мазмұны. Қолдау қызметінің құрылымы. Қолдау қызметінің бағыттары: психологиялық, жеке-кеңес беру, үйлестіруші, әлеуметтік, ұйымдастырушылық. Шарт педагогикалық қолдаудың құралы және нәтижесі ретінде. Педагогикалық қолдаудың вариативтілігі. Баланы қолдау әдістері мен тактикасы. Педагогикалық қолдауды модельдеу және жобалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогтың психологиялық қызметі
    Несиелер: 3

    Педагогикалық қызметтің психологиялық негіздері. Педагогтың кәсіби қызметі. Компоненттері педагогикалық қызмет (балалармен жұмыс, проектировочный, ұйымдастырушы, коммуникативтік). Педагогикалық қызмет субъектісі құрылымындағы қабілеттер. Жобалау қабілеті: мақсатты болжау, жоспарлау, іске асыруды ұйымдастыру және бақылау. Педагогикалық қабілеттерінің диагностикасы. Педагогикалық қызметтің стильдері (мазмұнды, динамикалық және нәтижелі сипаттамалар). Мұғалім тұлғасының психологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-ерекеттік
    Несиелер: 5

    Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекет тәсілдерінің қалыптасу тарихы мен әдіснамасы. Жоғары психикалық функциялардың дамуының параллелограммы Л. С. Выготский мен М. Коуланың мәдени-тарихи теориясының салыстырмалы талдауы психиканың, сананың және қызметтің дамуының филогенетикалық және социогенетикалық зерттеулері. Ж. Пиаже және Л. С. Выготский теориясының салыстырмалы талдауы. Мәдени-тарихи және іс-әрекеттегі зерттеу және практикалық қызметтің әдістері мен технологиялары

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аутизмі бар балаларды оқыту мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу нәтижесінде магистрант білуі керек: - балалық аутизмді анықтау және алдын-алу саласындағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдіснамасы ерте сатыларда; Балалардың аутизмі туралы қажетті ақпараттарды іріктеу және талдау әдістері, аутистің баласын қолдаудың жеке картасын құрастыру; аутизмге бейімділігі бар балалардың мінез-құлқын талдау принциптері: - аутистикалық балаларды зерттеудің мақсаты, міндеттері мен тұжырымдарын тұжырымдау, мынаны түсіну керек: - аутистің қазіргі заманғы әлемде әлеуметтенуі мен бейімделу проблемасының жағдайы; идеяға ие болу: - өлшеу нәтижелерін өңдеу әдістері туралы және аутистің баланың денсаулығы мен ақыл-ой дамуының жағдайы туралы; - аутистикалық балаларды сүйемелдеу әдістерін дамытуға байланысты ата-аналарға кеңес беретін білім мен дағдыларды игер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Заманауи жағдайдағы жеке тұлғаның әлеуметтенуінің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Қазіргі жағдайда тұлғаны әлеуметтендіру әлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде. Қазіргі жағдайда тұлғаны әлеуметтендірудің өзекті мәселелері. Қазіргі ғылымдағы" әлеуметтендіру " ұғымы. Әлеуметтендірудің мәні. Әлеуметтендіру кезеңдері, тұлғаны әлеуметтендіру агенттері. Әлеуметтендіру құралдары. Әлеуметтендіру механизмдері. Тұлғаны әлеуметтендіру құрылымы. Әлеуметтендіру үрдісінің құрамдас бөліктері: әлеуметтік тәжірибе, әлеуметтік рөл, өзін-өзі тану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жеке тұлғаның әлеуметтану педагогикасы мен психологиясы
    Несиелер: 5

    Курс тұлғаны әлеуметтендірудің негізгі теориялық, әдістемелік және практикалық мәселелерін жүйелі түрде баяндауды ұсынады. Шығармашылық мамандықтардың студенттерімен жұмыс жасаудағы ғылыми-психологиялық білімді жүзеге асыруға ерекше көңіл бөлінеді. Жеке тұлғаны әлеуметтендірудің әртүрлі бағыттары бойынша әртүрлі теориялық негізделген бағдарламалар мен әдістер ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивтік білім беру (тереңдетілген оқыту курсы)
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны негізгі төрт модульді қамтиды: инклюзивті білім беру мәселесін зерттеудің қазіргі теориялық, әдістемелік және құқықтық аспектілері. Арнайы педагогикалық талаптары бар балаларды әлеуметтендіруді зерттеудің теориялық негіздері. Арнайы педагогикалық мұқтаждықтары бар балалардың психологиялық-педагогикалық қолдауында инклюзивтік білім беруді дамыту Арнайы педагогикалық мұқтаждықтары бар балаларды әлеуметтендірудің қазіргі әлеуметтік және философиялық көзқарастары Сондай-ақ, осы пәнді оқып-үйрену шеңберінде магистранттарға арнайы білім беру қажеттіліктері бар балаларды сүйемелдеудің жеке ба��дарламаларын құрастыру кезінде құжаттарды өңдеудің заманауи формалары ұсынылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік жұмыс психологиясы
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік жұмыс психологиясы. Психоәлеуметтік жұмыс нысандары. Психоәлеуметтік қызмет пән ретінде: негізгі түсініктер, мақсаттары мен міндеттері, курстың бөлімдері. Психоәлеуметтік көмек Психотерапия мен әлеуметтік жұмыс арасындағы шекаралық аймақ ретінде. Психоәлеуметтік жұмыстың бағыттары. Әлеуметтік жұмыстың әлеуметтік/ медициналық моделіндегі психоәлеуметтік практиканың негізгі даму кезеңдері. Жеке Әлеуметтік жұмыстағы Диагностикалық тәсіл. Әлеуметтік жұмыстың функционалдық мектебі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызмет
    Несиелер: 3

    Білім берудің психологиялық қызметінің анықтамасы, мақсаттары мен міндеттері. Практикалық психолог қызметінің нормативті-құқықтық негіздері. Психологиялық қызметтің құжаттамасы. Әр түрлі білім беру мекемелеріндегі психологиялық қызмет. Психодиагностика білім беру психологының практикалық қызметінің негізі ретінде. Педагог-психолог қызметінің жүйесіндегі психологиялық кеңес беру. Мектеп психологының дамыту жұмысының жүйесі. Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    ғылыми және педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы туралы; ғылыми әзірлемелерді енгізу бойынша қолданбалы, іргелі ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері, қазіргі кезеңдегі педагогикалық және психологиялық ғылымның даму жағдайы туралы; педагогика және психология саласындағы Қазақстанның ғылыми мектептері туралы түсінікке ие болу

  • Код ON2

    жоғары білім берудің әлемдік жүйесінің жетістіктерін білу; кәсіби қызмет жағдайындағы тұлғааралық қарым-қатынастың психологиялық заңдылықтары мен механизмдерін; әлеуметтік-психологиялық құбылыстар мен процестердің заңдылықтарын білу

  • Код ON3

    "Педагогика және психология" білім беру бағдарламасы бойынша бакалавриат пәндері бойынша оқу бағдарламаларын, оқу-әдістемелік кешендерді әзірлей білу; дәстүрлі және инновациялық педагогикалық технологиялар негізінде дәрістер, СӨЖ, СОӨЖ, тәрбие іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу; студенттердің оқу жетістіктері мен дамуына мониторинг және бағалау жүргізу; зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау

  • Код ON4

    педагогикалық мәселелерді диагностикалау; педагогикалық және психологиялық мәселелерді шешу үшін қажетті ақпаратты жинау, талдау, таңдау; педагогикалық проблема бойынша жеке және ТОПТЫҚжұмысты ұйымдастыру; педагогикалық қызмет бойынша жоспарлау және есеп беру дағдылары болуы

  • Код ON5

    студенттерді ғылыми жұмысқа тартуға; курстық және дипломдық жұмыстарға басшылық жасауға; ғылыми зерттеулер жүргізу технологияларын меңгеруге және ғылыми жұмыстың материалдары мен нәтижелерін жариялауға; көпшілік алдында сөз сөйлеу технологияларына; зерттеу жобаларына қатысуға қабілетті болуға; ғылыми және педагогикалық қызмет мәселелері бойынша кең, белсенді, шығармашылық байланыстарды қолдауға тиісті.

7M01101 Педагогика және психология (Бейінді)
Магистратура

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

"Алматы" Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (2 жыл)
Магистратура

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (2 ж)
Магистратура

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (Педагогикалық өлшеулер)
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Шымкент университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Торайгыров университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

"Сырдария" университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (Білім берудегі менеджмент)
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Академик А. Қуатбеков атындағы Халықтар достығы университеті (Halyqtar dostyǵy)

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Мирас Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология 2 жыл
Магистратура

Орталық-Азия Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология [Ғылыми-педагогикалық бағыт]
Магистратура

Мирас Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі:
Top