Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01101 Педагогика және психология в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Негізгі және қосымша білім беру бағдарламасын, білім беру ортасына психологиялық сараптама жүргізу және педагогикалық үрдіс субъектілеріне кеңес беруді жүзеге асыру үшін психологиялық-педагогикалық және әдістемелік қолдау көрсететін; білім алушылардың психикалық-физиологиялық және эмоционалдық мінездеріне байланысты олардың жеке білім траекториясын жобалауға дайын педагогика және психология магистрін дайындау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: педагогикалық теория мен педагогикалық шеберліктің негіздері, жоғары мектепте оқыту үшін оқу-тәрбие процесін басқару туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Қалыптасатын дағдылар: педагогиканың негізгі категориялары туралы білім, педагогикалық әдістерді, оқыту технологиясы мен педагогикалық шеберлікті әдістемелік негізді қолдану дағдылары мен біліктері.ОН 8/

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару психологиясы – психологияның басқару қызметінің заңдылықтары туралы бөлімі. Басқару қызметінің психологиялық талаптарын, ерекшеліктерін талдау. Басқару кіші жүйесінің жағдайымен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын жасау; шешімді орындауды ұйымдастыру. Басқару қажеттіліктері және басшы қабілеттері. Диагностикалық интрументарий құру, басшыларды белсенді дайындау әдістері, басқарушылық кеңес беру формасында практикалық жүзеге асыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы. Өркениет мәдениетіндегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революция. Ғылыми ұтымдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым жаратылыстану ғылымдарының әлеуметтік институты ретінде. Қоғамдық және гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникациялық технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (Кәсіби)
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Кәсіби қызмет саласында білім мен іскерлікті дамытуға ықпал ететіндей шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру. Мазмұны: басқару және психологиялық-педагогикалық терминологияны меңгерудегі CLIL әдісінің ерекшеліктері. Қарым-қатынас, кәсіби қарым-қатынастың түрлері мен формалары. LSP монологиялық және диалогтық формадағы қарым-қатынас. Құзыреттіліктер:тілдік, әлеуметтік-мәдени, оқу-танымдық сөйлеу тұрғысынан қарым-қатынас жасауға қабілеттілік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ғылым әдіснамасының жалпы негіздерімен таныстыру, ғылыми зерттеулер әдістерін меңгеру, ғылыми зерттеулер нәтижелерін ресімдеу. Мазмұны: Ғылыми ізденістің жалпы әдіснамасы және педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық негіздері. Ғылыми аппарат және зерттеудің логикалық құрылымы. Ғылыми зерттеулер әдістерінің жүйесі. Магистрлік диссертацияның жалпы сипаттамасы.ОН 3/

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі ақпараттық-статистикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Мақсаты : магистранттарды ұлттық педагогикалық білім жүйелері мен ғылыми және ғылыми-дістемелік қызмет мақсаттары мен міндеттері туралы білім ерекшелігін пайдалануға үйрету Мазмұны : Заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып, психологиялық-педагогикалық зерттеулерге ақпараттық-педагогикалық қолдау көрсету жүйесін әзірлеу. Нақты статистикалық әдісті тағайындау және оны психологиялық-педагогикалық зерттеуде қолдану мүмкіндігі Құзыреттіліктері: статистикалық деректерді автоматтандырылған өңдеу жүйелерін қолдана білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологиялық қызметтің ғылыми-теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: психологиялық қызмет негіздері туралы ғылыми-теориялық білімдерді меңгеру Мазмұны : психологиялық отандық және шетелдік қызметтің қалыптасуы және құрылымы. Білім беру ұйымдарындағы қазіргі психологиялық қызметтің әдіснамалық принциптері мен негізгі мәселелері. Оқу орнындағы психологиялық жұмыс. Оқу орнының білім беру үрдісі субъектілерінің қызметіне психологиялық қолдау көрсету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагог-психологтың кәсіби қызметіндегі білім беру қызметтерінің маркетингі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: нарық, сегменттеу, білім беру қызметтері портфелін басқару, баға құру және ілгерілетуді талдау дағдыларын қалыптастыру Мазмұны : Маркетинг ұғымы. Білім берудегі маркетингтің рөлі. Білім беру мақсаттары мен функциялары. Білім беру қызметтері маркетингінің құрылымдық-функционалдық моделі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогтың шешендік өнері
    Несиелер: 5

    Мақсаты : тиімді кәсіби қызмет үшін академиялық сауаттылық пен оның мәні туралы тұтас ұғым құру Мазмұны:Ғылыми саладағы коммуникация ерекшеліктері. Ғылыми стильдің қалыптасу тарихы. Ғылыми тілдің негізгі қасиеттері. Ғылыми стильдің тілдік ерекшеліктері. Ғылыми мәтін: ғылыми мәтіннің параметрлері, мәтіндердің құрылымдық типтері. Сауаттылықты жетілдіру жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі педагог-психологтың виртуалды ұтқырлығы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әртүрлі типті электрондық ресурстар құру дағдыларын қалыптастыру Мазмұны : ақпараттық ресурстардың ұйымдастырудың негізгі принциптері, материалды жинау, тұтас таңдамаларды бірінші өңдеу, жиналған мәнмәтіндерді екінші өңдеу – ақпаратты алу. Сақтау, қайта өңдеудің негізгі тәсілдері мен құралдарын білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім алушылардың кәсіби және тұлғалық өзін-өзі анықтауы
    Несиелер: 5

    Мақсаты : мектеп оқушыларының кәсіби және тұлғалық өзін –өзі анықтау жұмыстарын ұйымдастыру білімі мен дағдыларын қалыптастыру Мазмұны : Тұлғаның өзін-өзі анықтауы және оның түрлері. Тұлғаның кәсіби өзін-өзі анықтауын қалыптастырудың психологиялық алғышарттары. Кәсіби карьера. Кәсіби бағдарды жүзеге асыру принциптері. Шет елдік кәсіби бағдарды ұйымдастыру тәжірибесі. Мамандықтар сипаттамалары мен жіктемелері Құзыреттіліктері: білім алушылардың кәсіби әжне тұлғалық өзін-өзі анықтауын өзектендіру үшін кеңестер, әңгімелер, тренингтер өткізу қабілеті Оқыту нәтижесі ОН 4 Емтихан/Экзамен/ Exam

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпараттық педагогикалық оқыту технологиялары
    Несиелер: 5

    Мақсаты : магистранттардың ақпараттық-педагогикалық оқыту технологиялары туралы білімін қалыптастыру Мазмұны : әртүрлі сабақтар өткізу, әртүрлі оқу және тәрбие қызметін атқару барысында ақпараттық және педагогикалық технологияларды пайдаланудың заманауи тәсілдері мен әдістері; білім беру қызметінде ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларды пайдалану мүмкіндіктері, ерекшеліктері мен тәсілдері Құзыреттіліктері: білім беру міндеттерін шешу үшін заманауи ақпараттық-педагогикалық технологияларды пайдалануға дайын болу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көшбасшылық психологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты : магистранттардың көшбасшылық, оның рөлдері мен қоғам өміріндегі мәні туралы ұғымын қалыптастыру Мазмұны: Көшбасшылықтың тарихи мәнмәтіндегі ұғымы. Көсем және көшбасшы. Тарихта тұлға рөлі туралы бірінші даму теорияларының пайда болуы. Көшбасшылықтың философиялық тұжырымдары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім ортасының психологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім ортасының әртүрлі жағдайын түсінуді қалыптастыру, білім ортасының психологиялық қауіпсіздік деңгейін диагностикалау біліктілігін дамыту. Мазмұны:Білім ортасы феноменін қарастырудың негізгі тәсілдері. Қауіпсіздік психологиясы ғылым мен практикадағы бағыт ретінде. Отбасының білім ортасындағы психологиялық қауіпсіздік мәселесі. Білім ортасындағы психологиялық зорлық-зоибылық. Мектепте бейімделмеу мектеп салдары ретінде. Оқыту нәтижесі ОН 2,10 Емтихан

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Карьера (мәнсап) психологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: өмір жолы мәнмәтінінде карьераны болжаудың, құрылымдаудың мықты ғылыми базасын құру. Мазмұны: Карьера психологиясының жалпы теориялық негіздері. Карьералық даму формалары мен құрылмының типологиясы. Тұлғаның кәсіби өзін-өзі анықтауы. Кәсіби даму дағдарыстары. Карьера факторлары. Ұтқырлық, әлеует, белгісіздік заманауи қоғамдағы карьераның негізгі факторлары ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жоғары білімдегі педагогикалық дизайн
    Несиелер: 5

    Мақсаты: заманауи тұжырымдар мен моельдерге оқыту педагогикалық жобалау (дизайн) негізі ретінде Мазмұны: Педагогикалық жобалау (дизайн) ғылыми білім аласы ретінде және оқыту ортасын жобалау үрдісі ретінде. Педагогикалық дизайн оқыту ортасын жобалау үрдісі ретінде. Мазмұнды іріктеу принциптері. Пән мазмұнын модульдік құру. Пәндердің электрондық әдістемелік оқыту кешендері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі мониторинг және статистика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім алушыларды білім берудегі негізгі мониторингпен және статистикамен таныстыру. Мазмұны : Мониторинг: тарих, мәні, функциялары мен принциптері. Білім беру сапасы мониторинг мәні ретінде. Білім еру сапасын бағлаудың негізгі тәсілдері. Білім беру сапасын бағалау критерийлері мен тәсілдері. Рейтингтік бағалау жүйесі, оның мәні мен артықшылықтары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагог имиджін қалыптастыру психологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Педагог имиджін қалыптастырудың теориялық негіздерін, принциптері мен әдістерін меңгеру Мазмұны : Мұғалімнің ерекше имиджі. Педагогтардың өзінің имиджге көзқарасы. Педагог имиджінің формасы. Педагог имиджінің құрылымы. Имидждің құрылымдық компоненттері: жеке мінездемелер, тұлғалық, коммуникативтік, әрекеттік және сыртқы тәртіптік; сыртқы, процессуалдық және ішкі компоненттер. Имидж дербес көрінісі ретінде. Имидж және карьера

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогтың жаңартылған білім беру мазмұны жағдайындағы басқарушылық қызметі
    Несиелер: 5

    Мақсаты : жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында педагогтың кәсіби шеберлігін жетілдіру Мазмұны: педагогтың басқарушылық қызметі, басқару қызметінің принциптері. Жаңартылған білім беру мазмұнының мақсаттары мен міндеттері. Бағалау критерийлері, формативтік және қорытынды бағалау Құзыреттіліктері: педагогтың басқарушылық қызметіне дайын болу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі оқу сабақтарын пәнаралық білім беру технологиялары құралдарымен модельдеу
    Несиелер: 5

    Мақсаты : пәнаралық білім беру технологияларын пайдалану негізінде білім алушылардың кәсіби құзыреттіліктерін жетілдіру Мазмұны: Жобалық қызметтің пәнаралық білім беру технологияларының құралдарымен жобалық ойлауды дамыту. Құзыреттіліктері: пәнаралық білім беру технологияларын пайдалана отырып, заманауи оқу сабақтарының сценарийлерін әзірлеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жоғары мектептің білім беру бағдарламаларын оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді жобалау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттардың білім беру бағдарламаларын жобалаудың нормативтік-құқықтық базасы мен әдістемелік негізін меңгеруі. Мазмұны : Білім бағдарламасы ұғымы және білім беру бағдарламаларының түрлері. Білім алушының негізгі білім беру бағдарламасын меңгеру принциптері, жоспарланатын нәтижелері; негізгі білім беру бағдарламасын меңгерудің күтілетін нәтижелеріне қол жеткізуді бағалу жүйесінің жалпы сипаттамасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON3

    білім беру үрдісіне оның барлық сатыларында психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді жүзеге асырады; педагогтардың білім алушылармен және білім алушылардың өзара тиімді оқу бойынша өзара әрекеттерін ұйымдастыру жұмыстарын меңгереді

  • Код ON6

    басқару жүйесінің бар мүмкіндіктерін пайдаланады және білім сапасын қамтамасыз ету үшін оны байыту мен дамыту жолдарын жобалайды/РО6-использовать имеющиеся возможности окружения управляемой системы и проектировать пути ее обогащения и развития для обеспечения качества образования

  • Код ON9

    білім алушыларға, педагогтарға, ата-аналарға кәсіби өзін-өзі анықтау, тұлғалық мәселелер бойынша жеке және топтық кеңестер береді

  • Код ON10

    білім алушылардың психикалық даму заңдылықтары мен олардың ең жақын даму аймақтарын ескере отырып, білім беру қатынастары қатысушыларының өзара әрекеті мен қызметін ұйымдастырады

  • Код ON1

    Қазіргі білім беру парадигмасы мәнмәтінінде философиялық, психологиялық-педагогикалық ғылымның тұжырымдамалық ережелерін; білім ортасын зерттеу принциптері мен әдістерін меңгереді

  • Код ON7

    білім беру үрдісі қатысушыларымен және әлеуметтік серіктестермен өзара әрекет етеді, әлеуметтік, этноконфессионалдық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, ұжымды басқарады

  • Код ON2

    зерттеу әдістерінің кешенін қолдану; білім алушыларға мониторинг жүргізу және диагностикалау арқылы психологиялық-педагогикалық білім саласындағы ғылыми зерттеулер нәтижелерін жүйелей және қорытындылай алады

  • Код ON5

    оқу ортасында академиялық және кәсіби мақсаттар, білім беру бағдарламалары мен білім алушылардың жеке білім маршруттарын жобалау үшін қолданылатын шет тілінде білімін қолданады

  • Код ON4

    дидактика, кәсіби коммуникацияның классикалық ережелерін және білім алушылардың психологиялық-педагогикалық қажеттіліктерін ескере отырып, оқу сабақтарын өз бетімен құрылымдайды

  • Код ON8

    білім беру қызметін жобалау мен білім беру ортасын сараптамылық бағалауда, оқу-тәрбие қызметін әдістемелік қамтамасыз етуде заманауи инновациялық, ақпараттық-коммуникативтік әдістер мен технологияларды пайдаланады

  • Код ON11

    білім беру қатынастары қатысушыларына психологиялық-педагогикалық ағарту міндеттерін шешу барысында психологиялық-педагогикалық білімі мен нормативтік құқықтық актілері бойынша білімін қолданады

  • Код ON12

    білім алушылардың зияткерлік, эмоционалдық ерік саласын, танымдық үрдістерін дамытуға, қауіптенуді тоқтатуға және қарым-қатынас саласында мәселелерді шешуге бағытталған түзету-дамыту процедураларының әдістемесін әзірлейді

7M01101 Педагогика және психология (Бейінді)
Магистратура

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

"Алматы" Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (2 жыл)
Магистратура

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (2 ж)
Магистратура

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (Педагогикалық өлшеулер)
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Шымкент университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Торайгыров университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

"Сырдария" университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (Білім берудегі менеджмент)
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Академик А. Қуатбеков атындағы Халықтар достығы университеті (Halyqtar dostyǵy)

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Мирас Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология 2 жыл
Магистратура

Орталық-Азия Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология [Ғылыми-педагогикалық бағыт]
Магистратура

Мирас Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Астана халықаралық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top