7M01101 Педагогика және психология в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 7М01101 "Педагогика және психология" білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты еңбек нарығында сұранысқа ие жоғары білікті педагог кадрларды даярлау, психологиялық-педагогикалық пәндер саласында жүйеленген білімді қалыптастыру, жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке ие, кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті магистрлердің негізгі және арнайы құзыреттерін қалыптастыру болып табылады, сондай-ақ білім беру процесінде инновациялық технологияларды қолдану және магистранттардың психологиялық-педагогикалық процесті талдау мен жетілдірудің ғылыми-зерттеу және эксперименттік әдістерін игереді.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Шет тілі (кәсіби)
Қолданбалы психологияның өзекті мәселелері
Қазақстанда психологиялық-педагогикалық ойлардың дамуының тарихы
Ғылым тарихы және философиясы
Психология мен білім берудегі мәдени тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
Басқару психологиясы
Жоғары мектеп педагогикасы
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу
Тұлғаны әлеуметтендірудің теориялық және әдіснамалық мәселелері
Психологиялық диагностиканың әдіснамалық және этикалық принциптері
Тұлға теориясы
Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру және басқару
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы комплаенс қызметтердің қолдануы
Креативті білім берудің психолого-педагогикалық негіздері
-
2 Оқу жылы
Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызмет
Тұлға дарындылығы психологиясы
ЖОО-да психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
Тұлғаның өзін-өзі және бірін-бірі бағалау мәселелері бойынша ғылыми зерттеулер
Сапалы білім берудегі менеджмент жүйесі
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері
ЖОО-дағы тәрбие жұмысының инновациялық әдістемесі
ЖОО-дағы тәрбие процесінің технологиясы
ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
Диагностикалау және кеңес берудің психологиялық-педагогикалық өзекті мәселелері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылым тарихы мен философиясының проблемалары мен қазіргі даму тенденцияларын зерттейді, кәсіби мәселелерді шешуде тілдік қарым-қатынас дағдыларын қолдана алады.
- Педагогика ғылымының мәселелерін, педагогикалық қызметтің мәнін, оқу –тәрбие процесін құруды талдай алады. Өз қызметінің басымдықтарын анықтау мен іске асыруда және өзін-өзі бағалау негізінде оны жетілдіру тәсілдерінде құзыретті, педагогикалық қызмет пен басқарудың психологиялық негіздері мен заңдылықтарын меңгерген.
- Психодиагностиканың этикалық, құқықтық және кәсіби стандарттарын біледі; зерттеуді қалыптастырудың этикалық талаптары. Психологтың этикалық кодексін бұзбайтын эксперименттерде сындарлы қатынастар құра алады; субъектімен өзара әрекеттесуде кәсіби шекараларды белгілей алады. Диагностикалық зерттеу мен дизайнды жүргізуге және талдауға қабілетті, тұлғаны дамыту үшін білім беруде психологиялық қолдау бағдарламаларын қолданады. Білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтердің қызметін жетілдіреді
- Ғылыми негізделген нәтижелер алу үшін психологиялық-педагогикалық зерттеулерде зерттеудің жаңа әдістерін, әдіснамалық принциптер мен әдістемелік тәсілдер жүйесін зерттейді және қолданады.
- Диагностикалық зерттеу мен жобалауды әзірлейді, заманауи тұжырымдамалар мен теорияларды терең білу негізінде магистранттың жеке басын дамыту үшін білім беруде психологиялық қолдау бағдарламаларын қолданады.
- Диагностикалық зерттеу мен жобалауды әзірлейді, заманауи тұжырымдамалар мен теорияларды терең білу негізінде білім алушының жеке басын дамыту үшін білім беруде психологиялық қолдау бағдарламаларын қолданады Мәдени-тарихи және белсенді психология негізінде инновациялық білім беру, тәрбиелік, зерттеу жағдайларын талдайды. Ғылыми нәтижелерді интеграциялауды ескере отырып, педагогикалық және зерттеу қызметін жобалайды. Қазақстанда педагогикалық ойдың, ағарту мен мектепте білім берудің пайда болуы мен дамуының әлеуметтік-тарихи және әлеуметтік-мәдени алғышарттарын зерттейді.
- Инклюзивті білім беруді іске асыру мақсатында түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті; ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдардың отбасыларымен өзара іс-қимыл жасай алады, Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды әлеуметтендіру процестерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыра алады; инклюзивті білім беруді іске асыру мақсатында жалпы білім беру ұйымдары жағдайында түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру дағдыларын меңгереді. Ғылыми зерттеулерді меңгерген, тұлғааралық қатынастардың теориялық және практикалық аспектілерін қарастыруды ескереді.
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың негізгі қағидаттарында Құзыретті, компания қызметіндегі әдептілік пен сенімділік ұстанымын ұстана отырып, қызметкерлерді сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық негіздеріне оқыту процесін ұйымдастырады.
Ұқсас БББ
7M01101 Педагогика және психология
Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология (Білім берудегі менеджмент)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01101 Педагогика және психология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Ыбырай Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты
7M01101 Педагогика және психология
Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01101 Педагогика және психология
Шымкент университеті
7M01101 Педагогика және психология
Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
7M01101 Педагогика және психология
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті
7M01101 Педагогика және психология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қызылорда "Болашақ" университеті
7M01101 Педагогика және психология
Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01101 Педагогика және психология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01101 Педагогика және психология
Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01101 Педагогика және психология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01101 Педагогика және психология
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
7M01101 Педагогика және психология
Инновациялық Еуразия университеті
7M01101 Педагогика және психология
Alikhan Bokeikhan University
7M01101 Педагогика және психология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M01101 Педагогика және психология
«Тұран-Астана» университеті
7M01101 Педагогика және психология
Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M01101 Педагогика және психология
Торайгыров университеті
7M01101 Педагогика және психология (ғылыми-педагогикалық)
«Мирас» университеті (Мирас)
7M01101 Педагогика және психология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01101 Педагогика және психология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
7M01101 Педагогика және психология
Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті