Білім беру бағдарламасы өзекті емес

7M01101 Педагогика және психология в Шымкент университеті

Пәндер

  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

    Ғылыми деректерді жинауды өз бетінше жүзеге асыру, зерттеулерді жоспарлау, ғылыми-техникалық ақпаратты зерделеу, талдау және қорыту бойынша базалық білім мен дағдыларды қалыптастырады. Ғылыми танымның негізгі әдістері мен зерттеу кезеңдері туралы түсініктерін кеңейтеді, ақпарат көздерін өңдеудің нақты әдістерін енгізуге үйретеді; ғылыми әдістерді қолдана отырып, ғылыми эксперименттер жүргізуге, педагогика-психология саласындағы зерттеулерді ұйымдастыруға және жоспарлауға үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу әдістемелері

    Зерттеу әдістерін түсіндіреді, оларды іріктеу кезеңдерін ұйымдастыру және жүргізу принциптерін көрсетеді. Танымдық қызметті жандандырудың тиімді тәсілдерінің бірі ретінде ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізудің әдістері мен тәсілдерімен таныстырады, педагогикалық экспериментті ұйымдастыру әдістерін жүйелейді, зерттеу жұмысын жүргізудің тиімділігін айқындайды; фактілерді жинайды, сипаттайды, талдайды, жинақтайды және түсіндіреді, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу әдістемесінің бағыттары мен нысандарын белгілейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Тұлғаның дамуы,оны тәрбиелеу және қалыптастыру

    Жеке тұлғаның мақсатты қалыптасу үдерісін зерделейді; тұлғаның қалыптасуы мен дамуына әсер ететін сыртқы орта факторларын айқындайды, тұлғаны қалыптастыру жолдары мен құралдарын түсіндіреді; тұлғаның ақыл-ой, адамгершілік, эмоционалдық және дене бітімінің дамуына ықпал етеді, гуманистік көзқарасты қалыптастырады, жас ерекшеліктерін ескере отырып, даралықты ашу үшін әртүрлі жағдайларды қамтамасыз етеді; саналы азаматтық ұстанымды, еңбекке, әлеуметтік шығармашылыққа дайындықты, демократиялық өзін-өзі басқаруға қатысуды дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жеке тұлғаның қалыптасуы мен дамуының психологиялық-педагогикалық мәселелері

    Жеке тұлғаның қалыптасуының мәнін оның әлеуметтік дамуға деген табиғи қабілетінің маңызды мәні ретінде зерттейді, жеке қасиеттерін зерттейді; әлеуметтік қажеттіліктер мен қоғамдық қолдаумен байланысты әлеуметтік-адамгершілік қасиеттердің қалыптасуын қарастырады; педагогикалық психологиялық мәселелерді анықтайды, жеке қасиеттерді зерттейді; қоғамдағы қажеттіліктер тұлғаның қалыптасуы мен дамуының психологиялық-педагогикалық мәселелерін шешеді, әлеуметтік дамуға байланысты жеке қасиеттердің қалыптасуына үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Басқару жүйесіндегі жұмыстың тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында басқарушылық қызметтің психологиялық жағдайлары мен ерекшеліктеріне үйретеді; жеке және тұтас шешімдер қабылдаудың психологиялық ерекшеліктерін нақтылайды, білімді саналы және мақсатты түрде жүзеге асырылатын процесс ретінде, басқарушылық қатынастар субъектілерінің іс-әрекеттерін ынталандыру мәселелерін ажыратады; басқару жүйелеріндегі адамдардың қатынастарына байланысты мәселелерді зерттейтін және білімдерді жинақтайтын қолданбалы психологияның саласын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Білім алушыларды тәрбиелеу, оқыту және білім беру жағдайларында тұлғаны дамытуға және қалыптастыруға бағытталған біртұтас педагогикалық процесс ретінде педагогикалық қызметке бағыттайды және ынталандырады, жоғары мектеп педагогикасы саласындағы өзекті зерттеу проблемаларын анықтайды және талқылайды.Білім алушыларды ЖОО мен мектеп арасындағы байланыстарды жан-жақты зерттеуге тартады. Табиғи құбылыстарды зерттеуге арналған әдістер мен амалдардың ғылыми принциптерге негізделген жүйесін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • ЖОО оқытушысының қызметін оқу әдістемелік құралдармен қамтамасыз ету

    Педагогтердің кәсіби біліктілігі мен ғылыми – әдістемелік деңгейін арттыруға баса назар аударады, тұтас педагогикалық процесте ғылыми негізделген әдістемелік материалдарды қамтиды, кәсіби-педагогикалық қызмет құрылымында нақты айқындалған ерекшелігі бар дербес іскерліктер жиынтығын қарайды; тәрбие процесі, инновациялық теориялар мен даярлау технологиялары туралы қазіргі заманғы түсінікті қарайды және баяндайды. Әлеуметтік-педагогикалық, нормативтік-мазмұндық, функционалдық психологиялық оқу-метолдиялық құралдарды талдайды; стандарттар мен типтік жоспарларға сәйкес әдістемелік жұмысты ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылым тарихы мен философиясындағы маңызды оқиғаларды аналитикалық түрде көрсете білуді қалыптастырады, көрнекті ғалымдар мен инженерлердің рөлі мен маңызын зерттейді. Әртүрлі мәдени-тарихи жағдайларда ұтымды және баламалы білімнің арақатынасына білікті баға береді, ғылым тарихының жекелеген фактілері мен құбылыстарын ұтымды қайта жаңартуды жүргізеді, ғылыми теориялар мен негіз қалаушы ғылыми-тұжырымдамалық модельдердің негізгі мазмұнын сауатты түсіндіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шет тілі (кәсіби)

    Мазмұны әр түрлі деңгейдегі шет тілді түпнұсқа дереккөздерді оқудың негізгі түрлерін сипаттайды; білім беру бағдарламасы бойынша ғылыми тақырыптарға жазбаша хабарламаларды дайындау дағдыларын дамытады: ғылыми баяндама, ғылыми зерттеу тақыры- бы бойынша тезистер, шет тіліндегі түпнұсқа дереккөздерге реферат жасайды, ғылыми мәтінді және түйіндемені аннотациялайды. Кәсіби ақпаратты қамтитын дәрістер мен хабарламаларды есту арқылы қабылдатады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқу әдістемелік құралдарын пайдалану практикумы

    Оқытудың методологиялық негіздерін, педагогикалық процестегі оқу-тәрбие жұмыстарының формалары, әдістері, құралдары қарастырылады. Педагогика ғылымының негізінде анықталған оның мақсат-міндеттері, категориялары, құрылымы, әдіснамалық негіздері, негізгі даму кезеңдері сипатталады. Оқу процесі кезінде оқу құралдарының көзге көрінетіндей және құлаққа естілетіндей болуын қамтамасыз етуді , оқу құралдарымен жұмыс істеу кезінде кеңінен қолданатын түрлі формалар мен әдістерін қолдануды үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инновациялық педагогика

    Білім берудің жаңа мазмұны туралы білімді қалыптастырады, оқытудың жаңа технологияларын іске асырады, меңгерудің әдістері мен тәсілдерін қолдануды, білім берудің үздіксіз өзгерістерін ғылыми негіздеуге және қамтамасыз етуге үйретеді, педагогикалық дәстүрлерді болашақ білімнің дамуымен байланысын қамтамасыз етеді . Қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды топтастыра отырып, оқу және тәрбие үрдістеріндегі әрекеттерді байланыстырып, ізгілік көзқарастарды қалыптастыру жолдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инновациялық құзіреттілік

    Оқыту мен тәрбиелеу нәтижелерін жүзеге асыруда кәсіби шеберлікті арттырады, педагогикалық шындық жағдайындағы өзгерістерді бағалау қабілетін көрсетеді, ойлау инерциясын, алынған инновациялық білім беру өнімдерін нақты білім беру процесінде қолдануға, сынақтан өткізуге және енгізуге қабілетті, зияткерлік және шығармашылық мамандыққа сипат береді. Жеке кәсіби құзіреттілік өзін-өзі көрсету және өзін-өзі дамыту әдістерін, кәсіби деформацияға қарсы тұру құралдарын пайдалануды үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этикалық психология

    Білім алушылардың практикалық іс-әрекетінде қолдану және әлеуметтенуі үшін қажетті нақты адамгершілік-этикалық білімді меңгеру арқылы жалпы мәдениеттің қалыптасуын қарастырады; коммуникативтік қабілеттерді, тұлғааралық өзара іс-қимыл жағдайларын талдайды, үйретеді, қарым-қатынаста өзін-өзі өзгерту міндеттерін қояды және алынған тәжірибені пайдалана отырып, сыртқы құбылыстар контексіндегі адамдардың іс-әрекеттерін түсіндіру этикасын көрсетеді. Этикалық кодекстің талаптары мен нұсқауларына сәйкес орындалатын психологиялық іс әрекеттерді сипаттайды.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі басқару психологиясы

    Психологиялық білім мен теориялардың көмегімен басқарушылық қызмет мәселелерін зерттейді және шешеді. Ол еңбек саласының барлық аспектілеріне әсер ететін ғылыми факторларды түсінуді және оларды білім берудегі басқару психологиясын жақсартуға мүмкіндік беретін жинақталған іс-шаралар негізінде құруды қарастырады. Басқару жүйесіндегі жеке тұлғаны және әлеуметтік топтарды зерттейді, қойылған міндеттерді шешу үшін жеке және топтық функцияларды талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 3
  • Ұйымдастыру психологиясы

    Басқару жүйесіндегі жұмыстың тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында психологиялық жағдайлар мен ұйымдастырушылық қызметтің ерекшеліктерін талдайды, басқару жүйесіндегі жеке тұлғалар мен әлеуметтік топтарды сипаттайды, қойылған міндеттерді шешу үшін жеке және топтық функцияларды қарастырады, ұйым мүшелерінің психикалық денсаулығын тиімділікті арттыру және жұмыс үшін қолайлы жағдай жасау мақсатында ұйымдардағы адамдардың психикалық белсенділігі мен мінез-құлқының барлық аспектілерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 3
  • Абайдың гуманистік көзқарастары

    Ұлы ақын, жазушы, қоғам қайраткері, ағартушының рухани әлеміне үйретеді, Абайдың өнердегі маңыздылығын түсінуге үйретеді ғылымдағы сөздер мен оның шығармашылық ізденістері;қазақ әдебиетіндегі көшбасшылықтың мәнін ашады; Абайдың дүниетанымын гуманистік және диалектикалық түсініктің таптырмас құндылығы ретінде үйретеді, ұлттық сананы жаңғыртуға зор ықпал еткен рухани реформатордың шеберлігі мен дарыны ақындық және қайталанбас өзіндік ерекшелігін көрсетеді

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 4
  • Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік әдістері

    Білім беруді тану және жобалау әдіснамасын зерделейді, жоғары психикалық функциялардың дамуының психологиялық ерекшеліктері мен заңдылықтарын, психологиялық заңдылықтарды қолдану әдістерін және білім беру процесін құру принциптерін түсінеді; ғылыми кәсіби-психологиялық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби құзыреттілікті қалыптастырады. Оқыту және дамыту, сананы қалыптастыру, адамның мәдени-тарихи психологиясы мен руханилығы, психология мен білім берудегі белсенділік әдістері мәселелерін зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 3
  • Болашақ мамандардың еңбекке мотивациясын қалыптастыру мәселелері

    Болашақ маманның кәсіби дайындыққа, мақсаттарға, міндеттерге, бәсекеге қабілетті маманның білім беру сапасын арттырудың күтілетін нәтижелеріне уәждемесінің қалыптасуын сипаттайды. Білім берудегі әлеуметтік-кәсіби жағдайларды дамыту әдістерін қолдану арқылы танымдық функцияларға оқытады; болашақ мамандардың кәсіби уәждемесін қалыптастыру бойынша педагогикалық жағдайларды сынақтан өткізеді; жұмыс мамандығын игеру процесінде кәсіби-педагогикалық қызметке уәждеменің қалыптасу өлшемдері мен көрсеткіштерін анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық зерттеулердің әдістемесі мен әдіснамасы

    Заманауи дидактикалық зерттеудің негізгі тарауларын сипаттауға үйретеді, педагогикалық тәжірибенің әдіснамалық негіздерін қарастырады; педагогикалық зерттеудің алдыңғы қатарлы педагогикалық дағдысы мен құрылымын пайдалануға үйретеді, педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу әдістерін қарастырады; қазіргі заманғы дидактикалық зерттеудің негізгі сипаттамаларын зерделейді, зерттеушілік ізденіс әдіснамасын анықтауда практикалық дағдылар мен іскерліктерді қалыптастырады, әдіснамалық мәдениетті тұрақты жетілдірудің алғышарттарын жасайды, дербес және жеке зерттеу жұмысын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Отбасы педагогикасы және жанұя тәрбиесін ұйымдастыру

    Отбасының әлеуметтік жағдайында туындайтын мәселелерді шешуге дайындайды, отбасылық қатынастар үшін психологиялық қарым-қатынас мәдениетін тиімді пайдалану, жыныстық әлеуметтену және некеге дайындық, некеге тұрар алдында серіктес таңдау тәсілдерін сипаттайды; тәрбие институты ретінде отбасының даму тенденцияларын және оның қазіргі жағдайын зерттейді, отбасылық тәрбиенің мәнін, адамның жеке басының дамуы осы процестің тетіктерін және олардың отбасы мүшелеріне әсерін талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру жүйесінде психологиялық қызметті дамыту бойынша зерттеулер

    Психологиялық зерттеулердің, диагностиканың, кеңес берудің және түзетудің кешенді міндеттерін шешеді; дамуы мен мінез-құлқында ауытқулары бар адамдардың әртүрлі санаттарының ерекшеліктеріне барабар әрі қарай түзету-дамыту жұмысының негізі ретінде кешенді психологиялық диагностика жүргізу дағдыларын дамытады; өз бетінше ойлауға, ғылыми-техникалық прогресті , қоғамның әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуын қамтамасыз етуге қабілетті болады . Жаңа білім беру педагогикалық технологияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халық педагогикасының ғылымилығы

    Этномәдени идеалға сәйкес тәрбиенің әдістері мен тәсілдерін үйретеді. Ұрпақтар сабақтастығын, этностың тұтастығын қамтамасыз етудің маңызды құралы болып табылатын ұлттық мәдениеттің жалпы ерекшеліктерін сақтауға ықпал етеді. Ең өзекті мәселелерді, негізгі ұғымдарды, дереккөздерді, әдістер мен міндеттерді қоса алғанда, халық педагогикасы туралы білімдерін кеңейтеді және тереңдетеді; этностың табиғатын, халық педагогикасының рухани бастауларын біледі, жас ұрпақты өмірге дайындау үшін барлық мүмкіндіктерді пайдаланады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым әлемі және зерттеушінің этикасы

    Ғылымның, ғылыми бағыттар мен ғылыми нәтижелердің прогрессивті мәнін ашады; ғылыми қызметті жүзеге асырудың негізгі теориялық ережелерімен, заңдарымен, қағидаттарымен, терминдерімен, ұғымдарымен, процестерімен, әдістерімен, технологияларымен, құралдарымен, операцияларымен таныстырады, кәсіби қызметте және моральдық қағидаттар жиынтығында әдеп нормаларын ұстануға үйретеді; педагогикалық моральдың қызметін, қағидаттарын, мазмұнын, ерекшеліктерін қарайды, мұғалімнің моральдық қызметіне, мінез-құлқына сүйенеді; педагогикалық этикет негіздерін дайындайды, дұрыс кәсіби қарым-қатынас қағидаларын, принциптерін үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби педагогика

    Білім алушылардың кәсіптік білімінің, оларды тәрбиелеудің, оқыту мен дамытудың ғылыми заңдылықтарын негіздейді, кәсіптік тәрбие принциптерін негіздейді; ақпараттық, педагогикалық технологиялар мен жүйелерді қолдана отырып, кәсіптік білім берудің теориялық-әдіснамалық негіздерін және кәсіптік педагогикада зерттеулер жүргізу әдістемесін әзірлейді; білім беру мен тәрбиелеу жүйесін басқаруды оқытады, инновациялық технологияларды жобалаудың педагогикалық теориялары мен тәсілдері туралы білімдерін жинақтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Нейропатопсихология

    Жүйке жүйесі мен адам психикасындағы өзгерістерді қарастырады. Нейро-және патопсихологияның ерекшеліктерін көрсетеді, түрлерін, медициналық психологиямен байланысын зерттейді. Жаратылыстану дәстүрлерін, эксперименттік тәсілді, сапалы талдау принциптерін сақтауға үйретеді. Диагностикалық түзету профилактикалық міндеттерін шешеді, диагностикалық, түзету, сараптамалық-консультациялық, профилактикалық, оңалту, ғылыми-зерттеу және оқу-педагогикалық дағдыларын кеңейтеді.Денсаулықты сақтау мақсатында адам психикасына әсер етудің психологиялық әдістерін әзірлеуге және зерттеуге үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • ғылым тарихы дамуының негізгі заңдылықтарын түсіндіреді және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымын көрсетеді; ғылыми және философиялық таным әдістерімен табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми тұрғыда түсінуді және зерттеуді меңгереді.
  • білім беруде пәндік білімді кіріктіре алады, студенттің тұлғалық дамуын қалыптастырады, қосымша білім беруді өз бетінше жалғастыру үшін оқу дағдыларын көрсетеді; психологияны оқытудың эксперименттік әдістерін оңтайлы және тиімді түрде анықтай алады.
  • кәсіби және тұлғалық тұрғыдан өсуге деген жауапкершілігін сезінеді және өзіне жүктейді, адамгершілік-азаматтық ұстанымын дамытудың жеке тәрбие жүйесін құрады, тұлғаның дамуы мен тәрбиесінің байланысын зерттейді; психологиялық сауаттылығын, оқу-тәрбиелік қағидаларын ұйымдастыру және қолдана білу қабілетін дамытады.
  • тұлғалардың аутодеструктивті мінез-құлықтарының ерекшеліктерін зерттейді; моральдық және азаматтық ұстанымдарын дамытады; ғылыми зерттеулердің әдістерін пайдалана отырып, педагогика-психология саласында тәжірибелер жүргізеді.
  • білім беру жүйесінің психологиялық қызмет көрсету әдістері мен технологияларын, олардың бағыттары мен принциптерін, әдістері мен формаларын талдайды; психологиялық-педагогикалық диагностикалау, дамыту, түзету, сараптау, әдістемелік жұмыстар білімін талдау негізінде тексереді;
  • эмоционалдық шиеленісті төмендетуге және сындарлы шешімдер қабылдауға ықпал ететін психологиялық жағдайларды қарастырады; педагогикалық-психологиялық мәселелерді шешуде эксперименттік әдістерді тиімді пайдаланады.
  • кәсіби және ғылыми мәселелерді шешуде тиімді коммуникацияларды қолданады, көпмәдениетті, көпэтикалы, копконфессионалды қоғамдағы қарым-қатынас, педагогикалық ынтымақтастықта өзіне жауапкершілік жүктейді ; педагогикалық қарым-қатынас пен белгілі бір психологиялық сананы анықтайтын білім жүйесін қолдана алады, қарым-қатынасқа қатысушылардың іс-әрекетінің нәтижелерін бағалайды.
  • қазақ, орыс, шетел тілдері, қарым-қатынас технологиясы, педагогикалық риторика және конфликтология саласындағы білімдерді талқылайды және салыстырады; кәсіби және ғылыми мәселелерді шешу ауқымындағы іскерліктері мен дағдыларын дәлдікпен жүзеге асырады;
  • ғылыми зерттеу жұмыстарын және анализ жүйесін жетілдіру барысында коммуникативтік дағдыларды пайдалана алады, тұлғааралық қарым-қатынаста коммуникативтік, командада жұмыс істеу дағдыларын көрсетеді және академиялық адалдық пен ақпараттық мәдениет қағидаттарын біледі.
  • әлеуметтік-этикалық құндылықтарды біледі және сақтайды, кәсіби дағдыларды біріктіреді, теориялық білімді, инновациялық технологиялар саласындағы практикалық дағдыларды және жеке қасиеттердің белгілі бір жиынтығын біріктіре біледі;
  • ерекше білім қажеттілігі бар тұлғаларға педагогикалық қолдау көрсете алады, педагогикалық этика ережелерін сақтайды, ұйымдастыру, оқу-тәрбие, түзету-дамыту процестерінде, арнайы білім мен ғылым мекемелерінің талаптары мен басқа да жұмыстары кезінде тез шешім қабылдайды және басқара біледі.
  • педагог-психологтардың әдістемелік бірлестіктерінің, психологиялық орталықтардың қызметін талдайды, білімін сұрыптайды және тексереді; педагог-психологтардың әдістемелік бірлестіктерімен, психологиялық орталықтармен, тәжірибелік мамандардың қауымдастығымен біргелікте жұмыс жасау, шешім қабылдау іскерлігі мен дағдыларын үйлестіре қолданады;
  • педагогикалық-психологиялық оқыту мен тәрбиелеуде инновациялық технологияларды оқу процесін жандандыру барысында қолданады, тәрбие мәдениетінің және кәсіби дағдыларының деңгейін арттырады.

Ұқсас БББ

7M01101 Педагогика және психология

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

7M01101 Педагогика және психология

Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)

7M01101 Педагогика және психология

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

7M01101 Педагогика және психология

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

7M01101 Педагогика және психология

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

7M01101 Педагогика және психология

«Тұран-Астана» университеті

7M01101 Педагогика және психология

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

7M01101 Педагогика және психология

Торайгыров университеті

7M01101 Педагогика және психология

«Мирас» университеті (Мирас)

7M01101 Педагогика және психология

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

7M01101 Педагогика және психология

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

7M01101 Педагогика және психология

Қызылорда "Болашақ" университеті

7M01101 Педагогика және психология

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

7M01101 Педагогика және психология

Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

7M01101 Педагогика және психология

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

7M01101 Педагогика және психология

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

7M01101 Педагогика және психология

Инновациялық Еуразия университеті

7M01101 Педагогика және психология

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

7M01101 Педагогика және психология

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

7M01101 Педагогика және психология

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

7M01101 Педагогика және психология

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

7M01101 Педагогика және психология

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

7M01101 Педагогика және психология

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

7M01101 Педагогика және психология

Alikhan Bokeikhan University (ABU)

Top