7M01101 Педагогика және психология [Ғылыми-педагогикалық бағыт] в Мирас Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру кеңістігінің инновациялық дамуын қамтамасыз етуге қабілетті терең ғылыми ойлауы және дүниетанымы бар, педагогика және психология саласында жоғары білікті магистрлерді дайындау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Мирас Университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
-
Салыстырмалы педагогика
Несиелер: 5Салыстырмалы педагогика педагогикалық ғылым саласы ретінде. Қазіргі әлемдегі білім берудің даму тенденциялары. Батыс елдерінің орта және жоғары мектебі. Шет елдерде педагогикалық және ғылыми кадрларды даярлау жүйесі. Әлемнің жоғары дамыған елдерінде (Ұлыбритания, Франция, Германия, АҚШ, Жапония және т. б.) білім беру. Әлемнің жетекші елдерінің мектептеріндегі оқу бағдарламаларының негізгі түрлері. Әлемдік мектептегі өтемдік оқытудың түрлері мен формалары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тәсілдер
Несиелер: 5Пән отандық психологиядағы іс-әрекет тәсілінің пайда болу тарихы туралы, іс-әрекеттің психологиялық теориясының пайда болуындағы Л. С. Выготскийдің және оның ғылыми мектебінің рөлі туралы түсініктерді қалыптастырады; білім беру жүйесіндегі психологтың диагностикалық, түзету-дамыту, сараптау-бағалау жұмысында мәдени-тарихи және іс-әрекет тәсілдерінің идеяларын практикалық қолдануға магистранттардың дайын болуын қалыптастырады
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Несиелер: 3Пән философия мен оған байланысты ғылымдардың дамуының әртүрлі тарихи кезеңдердерінің маңызды мәселелерін зерттейді, білімнің бір түрі ретінде және әлеуметтік-мәдени құбылыс ретінде ғылымның қасиеттері туралы білім алуға бағытталған. Курсты меңгеру барысында тәжірибе мен білім беру саласында кешенді зерттеулерді жобалау және енгізу әдістері зерттеледі; халықаралық педагогикалық сфераның дәстүрлі және қазіргі жетістіктерінің формалары мен әдістері; жалпы ғылыми пән ретіндегі философияның проблемалары, сонымен қатар ғылымдардың кәсіби жеке салаларын тану; Қазақстандық және халықаралық зерттеу топтарының ғылыми және ғылыми-білім беру кешендерін дамыту бойынша жұмыстарына қатысуға дайындық жүргізілуде
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Несиелер: 5Пән болашақ мұғалімдерді жоғары білім педагогикасының жалпы мәселелерімен, әдіснамалық және теориялық негіздерімен, оқытудың қазіргі заманғы технологияларымен, оқыту мен тәрбиелеуді жоспарлау мен ұйымдастырумен, оқытушы мен студенттің университеттің оқу процесінде пәндік-өзара әрекеттесуінің коммуникативті технологияларымен, білім беруде және ғылыми процестер компьютерлік технологиялар мен ақпараттық технологияны қолданудың негіздерімен таныстырады
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Инклюзивті білім берудің психологиялық-педагогикалық негіздері
Несиелер: 5Инклюзивті білім беруді дамыту. Денсаулық мүмкіндіктері шектеулі балалардың ерекшеліктері. Кешенді пәнаралық психологиялық-медициналық-педагогикалық диагностика. Инклюзивті білім беру құралдарымен ДМШ бар балаларды оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастыру. Ерекше денсаулық мүмкіндіктері бар баланың білім беру бағытының моделі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Оқу орындарында ҒЗЖ ұйымдастыру және жоспарлау
Несиелер: 5Пән ғылым ұғымын, оның әлемдегі рөлін; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуын, олардың түрлерін; ЖОО-да ҒЗЖ ұйымдастырылуын; ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлерін, ақпарат көздерінің түрлерін, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымын, ғылыми ізденістің мазмұнын, теориялық және эксперименталды ғылыми зерттеуді ұйымдастыруды, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеуді қарастырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шет тілі (кәсіби)
Несиелер: 3Пән студенттердің мәдениаралық және коммуникативті құзыреттіліктерін және оның құрамдас бөлігі ретінде студенттердің кәсіби негізделген мәдениаралық коммуникациялық құзіреттілігін қалыптастырады, бұл олардың халықаралық кәсіби ортаға кірігуіне және кәсіби шет тілін мәдениетаралық, ғылыми және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік береді. Пән халықаралық білім беру тәжірибесін оқытудың жаңа әдістері мен құралдарын жасау мен қолдануда кең мүмкіндіктер ашады
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Білім беру сапасын басқару жүйесі
Несиелер: 5Пән білім беру процесінің мақсаты мен мазмұнын, сапаны басқарудың жүйе құраушы объектісі ретінде, сыртқы пайдаланушылар ұсынатын білім беру сапасы мен тиімділігінің көрсеткіштері жүйесіне қойылатын талаптарды, білім берудегі сапа менеджментін, сапаны басқару жүйесінің құрылымын қалыптастыру, білім беру қызметінің сапасын бағалау құралы ретінде қоғамдық аккредиттеуді қарастырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
ЖОО-да оқу -тәрбие процесін әдістемелік қамтамасыз ету
Несиелер: 5Пән әдістемелік жұмыс саласында ғылыми-тәжірибелік білімді, іскерлікті және құзыреттілікті қалыптастырады және оларды өзінің кәсіби қызметінде жүзеге асырады; саланың әлеуетті мамандарының дайындық деңгейін қамтамасыз ететін әдістемелік жұмысты ұйымдастыру мәселелері саласында ғылыми-тәжірибелік білім жүйесіне сүйенетін кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктің қазіргі заманғы дүниетанымдық негіздерін; кәсіби қызметті тиімді жүзеге асырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
ЖОО-да инновациялық білім беру технологиялары
Несиелер: 5Құзыреттілік білім беруге көшу жағдайында ЖОО-да оқу үдерісін ұйымдастырудың мазмұны мен формалары. Пәнді оқытудың объектісі, пәні, міндеттері және әдістері, оның басқа пәндермен байланысы. Педагогикалық технологиялар. Педагогикалық технологиялардың түрлері. Проблемалық оқыту. Оқыту әдістері. Жаңалықтардың мәні мен бағыты. Инновациялық педагогика және психология. Инновациялық оқу орындары. Педагогикалық және психологиялық жүйені оңтайландыру. Инновациялық оқыту кезеңдері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Тұлға әлеуметтенуінің педагогикасы мен психологиясы
Несиелер: 5Пән әлеуметтік педагогика мен психологияның категориялары мен әдістері туралы, тұлғаның әлеуметтік қалыптасуының ерекшеліктері, тұлғаның әлеуметтік-психологиялық сипаттамалары, әлеуметтік топтар мен қоғамдастықтар психологиялары, тұлғааралық, әлеуметтендіру, әлеуметтендіру факторлары мен механизмдері, әлеуметтік тәрбие, әлеуметтік-педагогикалық процесс, әлеуметтік өзара қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру, өзін-өзі талдау және рефлексия туралы білімді қалыптастырады, жағдайларды модельдеу процесінде өзіндік кәсіби іс-әрекеттерді түзету дағдыларын қалыптастырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
ЖОО-дағы психологтың кеңес беру жұмысының әдіснамасы мен әдістемесі
Несиелер: 3Пәннің мақсаты: кәсіби қызмет түрі ретінде және адамға психологиялық көмектің ерекше технологиясы ретінде кеңес беру мәселелерін сыни және жүйелі талдау қабілетін қалыптастыру; психологиялық көмек көрсету қызметтері мен орталықтарының қызметін регламенттейтін халықаралық және қазақстандық нормативтік-құқықтық құжаттар негізінде психодиагностика және психологиялық кеңес берурі.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесі
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: кәсіби қызмет түрі ретінде және адамға психологиялық көмектің ерекше технологиясы ретінде кеңес беру мәселелерін сыни және жүйелі талдау қабілетін қалыптастыру; психологиялық көмек көрсету қызметтері мен орталықтарының қызметін регламенттейтін халықаралық және қазақстандық нормативтік-құқықтық құжаттар негізінде психодиагностика және психологиялық кеңес беру
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 5Пән басқару психологиясының пәні мен тарихы, басқару әдістері, басқару қызметінің мәселелері, көшбасшылық теориясы, басқару қызметіндегі шешім қабылдау, басқару іс-әрекетінің тиімділігін бағалау әдістері, басқару қызметінің тиімділігін арттыру әдістері, басқару қызметіндегі функционалды күйлер, басқару қызметінде ақпараттық технологияларды қолдану қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
НЛБ бойынша практикум
Несиелер: 3Пән НЛБ технологияларын қолдану, нейролингвистикалық стратегиялар мен техникаларды психотерапевтік және психокоррекциялық қызметте қолдану қабілетін қалыптастырады: пән метамодель құрылымын және бағдарламалау тілін қарастырады; НЛБ-да репрезентативті жүйелерді қарастырады; психодиагностика және тұлғааралық қарым-қатынас процесіндегі көз паттерндерінің рөлі; Зәкір нерв процестерін басқару технологиясы ретінде; адамдармен қарым-қатынас жасау іскерлігін қалыптастыру; раппортты орнату және қолдау.; 'дыбыссыз тілде' сөйлесу кезінде практикалық дағдыларды қалыптастыру, субмодальды және психокинезиологиялық техникадағы фокус
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Заманауи кросс- мәдениет психологиядағы ғылыми эксперименталды зерттеулер
Несиелер: 5Пән кросс-мәдени зерттеулердегі эксперименттер түрлерін, табиғи эксперименттерді, этнопсихологиялық зерттеулердегі контент-талдауды, психосоматикалық әдістемелерді, сұрау әдісін талдай білуді қалыптастыру, әңгімелесу, сұхбат, кроссмәдени біліктердің тренингі, Қазақстандық этнопсихология мектебінің этникалық өзіндік сана феномендерін зерттеу дағдыларын және Қазақстандық психология мектебінің тұлғаның құндылықтық бағдарлары мен этникалық түсініктер феноменін қалыптастыру
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Білім беру кеңістігі субъектілерінің деструктивті жағдайларының психодиагностикасы және психокоррекциясы
Несиелер: 5Пән психологтың кәсіби іс-әрекетінің психодиагностикалық іс-әрекетіне теориялық және практикалық дайындығын, психодиагностиканың және психокоррекцияның негізгі ұғымдарының жүйесін, психодиагностикалық әдістемелердің рөлі мен орны туралы тұрақты түсініктерді, осы әдістемелердің мүмкіндіктері мен шектеулерін қалыптастырады; қазіргі кезеңдегі психодиагностиканың дамуының негізгі тенденцияларын ашады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Психологиялық эксперименттің техникасы мен әдістемесі
Несиелер: 6Пән ғылыми ізденістің жалпы методологиясын және психологиялық эксперименттің әдіснамалық негізін, психологиялық эксперименттің ғылыми аппараты мен логикалық құрылымын қарастырады, психологиядағы эксперименталды зерттеу әдістерін, озық педагогикалық тәжірибені қолдануды үйретеді; басқа да зерттеу іс-әрекетін талдау және жеке психологиялық құрылымдарды әзірлеу үшін психологиялық қағидаларды практикада қолдану дағдыларын қалыптастырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Интегративті психология негіздері
Несиелер: 6Пән әлеуметтік-психологиялық және мәдени стереотиптер туралы білімді, тұлғалық әлеуетті дамыту және сананы кеңейту, адамның дене, эмоциялық, сезімтал, когнитивті және креативті мүмкіндіктерін, ригидтік барабар емес шындықты ашуға және өзектілендіруге көмектесу, көшбасшылық әлеуетті жүзеге асыру әдістерін, ерік-жігерді, сезімдерді және сананы зерттеудің арнайы техникаларын меңгеру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Тұлға дамуының және тұлғааралық қарым-қатынастардың алдын алу және түзету
Несиелер: 6Психологиялық көмек түсінігі. Психологиялық көмек бағыты ретінде психокоррекция мен психопрофилактиканы анықтау. Психокоррекция түсініктерін салыстыру, психологиялық кеңес беру, тұлғааралық қарым-қатынастың психопрофилактикасы. Психокоррекцияның психикалық бұзылуларды өтеуге бағытталуы, жеке тұлғаның дамуындағы психикалық ауытқуларды дамыту және алдын алу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Медиа өзара әрекетінің психологиясы
Несиелер: 6Пән жастар аудиториясына теледидар мен интернеттің әсерін, массмедианың жастардың когнитивті және эмоционалдық дамуына әсерін, 'виртуалды шындық' ұғымының психологиялық мазмұнын талдайды, Виртуалды кеңістіктегі аддиктивті феномендермен жұмыс жасаудағы психокоррекция дағдыларын қалыптастырады (интернет тәуелділік, интернет-қарым-қатынасқа тәуелділік, телеза тәуелділік)
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Код ON1
Білім сапасын басқару құзыреттілігі негізінде кәсіби және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында тиімді шешімдерді талдау, бағалау және қабылдауда басқару психологиясының жүйелі білімін қолдану
-
Код ON2
Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі туралы базалық білімді меңгеру
-
Код ON3
Оқытудың тиімділігі мен сапасын арттырудың психологиялық әдістері мен құралдарын қоса алғанда, ғылыми таным әдіснамасын меңгеру
-
Код ON4
Білім беру кеңістігінің субъектілеріндегі тұлғалық және кәсіби деструкциялардың проблематикасын қоса алғанда, білім алушылардың танымдық іс-әрекеті психологиясының білімін меңгеру
-
Код ON5
Көптілді кадрларды даярлау аясында ғылыми-әдістемелік өнімдерді, оқу-әдістемелік кешендерді әзірлеуді қоса алғанда, қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды тарта отырып, ақпараттық-аналитикалық және ақпараттық-библиографиялық жұмыстарды жүргізе білу дағдыларын меңгеру
-
Код ON6
Диссертация, ғылыми мақала, есеп, аналитикалық жазба және т. б. түрінде ғылыми-зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін қорыта білу
-
Код ON7
Жоғары оқу орнында психологиялық-педагогикалық жұмысты жүзеге асыру, оның ішінде НЛБ техникаларын психотерапевтік, коучинг, тәрбие және басқару процесінде қолдану
-
Код ON8
Инновациялық оқыту жағдайында кәсіби міндеттерді шешуде веб-платформалар мен мультимедиялық қосымшаларды қолдануда интегративті тәсілді және интерактивті әдістерді қолдану
-
Код ON9
Ғылыми зерттеулер жүргізуге және жоғары оқу орындарында арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін шет тілін кәсіби деңгейде меңгеру
-
Код ON10
Қарым-қатынас технологияларын, педагогикалық риторика дағдыларын, коммуникация стратегияларын меңгеру жаңа құндылықтарды жасауға, шығармашылық шешімдер қабылдауға, педагогикалық ынтымақтастыққа төзімділікке және қабілеттілікке дайын болу
-
Код ON11
Педагогикалық іс-әрекетке жоғары мотивация, педагогикалық инновацияны шығармашылық қолдану, инновациялық білім беру ортасында өзін-өзі жетілдіру және өз білімін жетілдіру
7M01101 Педагогика және психология (Бейінді)
Магистратура«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАбай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
Магистратура"Алматы" Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураТараз инновациялық-гуманитарлық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология (2 жыл)
МагистратураӨ.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология (2 ж)
МагистратураБатыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология (Педагогикалық өлшеулер)
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураИнновациялық Еуразия университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураШымкент университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураТорайгыров университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
Магистратура«Тұран-Астана» университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураШ. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология (1.5)
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
Магистратура"Сырдария" университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология (Білім берудегі менеджмент)
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМанаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚызылорда "Болашақ" университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАкадемик А. Қуатбеков атындағы Халықтар достығы университеті (Halyqtar dostyǵy)
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураХ.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМирас Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚазақстан инновациялық академиясы
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология 2 жыл
МагистратураОрталық-Азия Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураШ.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМ.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша