Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01302 Бастауыш мектеп мұғалімі в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

  • Білім беру психологиясы. Ұрпақтар психологиясы.
    Несиелер: 5

    Психология пәні. Психологияны зерттеу әдістері. Психология теориясы. Білім беру психологиясы. Тәрбиелеу психологиясы. Мұғалім психологиясы. Оқытудың мазмұны мен әдістерін жобалау, диагностикалық құралдарды жасау және психикалық дамуды түзету. Ұрпақтар психологиясы, ұрпақтар эволюциясы, XX және XXI ұрпақтардың ерекшеліктері мен құндылықтары («Х», «Y», «Z», «Альфа»). Z және Альфа ұрпақтарының дамуы және қалыптасуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эмоционалды интеллект
    Несиелер: 3

    Эмоционалды интеллект түсінігі. Эмоционалды интеллекттің құрылымы мен түрлері. Эмоционалды сауаттылық және эмоционалды өзін-өзі реттеу. Эмоционалды интеллекттің негізгі факторлары. Қарым-қатынастағы эмоциялар. Эмоционалды икемділік және эмоционалды реакцияларды дене, сана, қиял деңгейінде, сыртқы деңгейде бақылау. Стресс кезіндегі эмоционалды икемділіктің рөлі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық логика және дискретті математика
    Несиелер: 5

    Пән математикалық логиканың түсініктері мен әдістерін, математикалық ойлаудың ерекшеліктерін ашады; аксиоматикалық теориялар қарастырылады; Математиканы оқыту және математиканы оқыту кезінде логиканың және оның ішінде математикалық логиканың рөлі. Математикалық логика әдістерінің компьютерлермен және информатикамен байланысы. Қоршаған ортаның дискретті құбылыстары мен дискретті процестерін модельдеу. Жалпы математикалық және әдістемелік мәдениет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі тайм-менеджмент
    Несиелер: 5

    Тайм-менеджменттің негіздерін, педагог жұмысын жоспарлаудағы маңызын, мақсатты болжауды, жоспарлау түрлерін қарастырады. Уақытты қабылдаудың қасиеттері мен психологиялық механизмі ашылады; уақытша ресурстарды бағалау, толық уақыт перспективасында қызмет мақсатын жоспарлау, құрастыру дағдыларын қалыптастыру; тұлғааралық және кәсіби өзара іс-қимылдың уақытша ресурстарын бөлу; шаршау процестері, жұмыс және демалыс күн тәртібін құру, стресстің алдын алу, релаксация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математиканың бастауыш курсының теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттің математиканың бастауыш курсы бойынша ғылыми негіздерін қалыптастырады; логикалық және алгоритмдік ойлау қабілеті дамиды; математикадан оқу құралдарымен және ғылыми-әдістемелік әдебиеттермен өзіндік жұмыс істей білу, басқа да жалпы оқу іскерліктері дамиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру философиясы
    Несиелер: 5

    Білім беру философиясы; Білім беру философиясының негізгі мәселелері; Философиялық әдістердің ерекшелігі; Білім беру түсінігі мен мақсаттары; Ежелгі Грециядағы білім беру ерекшеліктері; Алғашқы философиялық мектептердің пайда болуы; Әлемдік және қазақ ағартушыларының еңбектеріндегі білім философиясы; Жалпыға бірдей білім беруді кеңейту және дамыту. Ортағасырлық университеттердің пайда болуы. Қазақстан Республикасындағы қазіргі білімнің қалыптасуы. Білім беру стандарттарын қалыптастыру. Болон процесіндегі Қазақстан.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық қызметке кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән кәсіби педагогикалық қызметтің мәні мен ерекшелігі туралы жалпы түсініктерді қалыптастыруға ықпал етеді; педагог тұлғасына қойылатын талаптармен таныстыру; педагогтың кәсіби мәдениетін қалыптастыруға ықпал ету; педагогиканың адам туралы ғылым жүйесіндегі орнын анықтап, оның міндеттерін, құрылымын, негізгі санаттарын ашу; толерантты әлеуметтік ынтымақтастық дағдылары; студенттер мәдениетінің когнитивті қабілеттерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру білімі 1
    Несиелер: 2

    Дене шынықтыру және салауатты өмір салтының теориялық негіздерін меңгеру (дене шынықтыру тарихы, тамақтану мәдениеті, сауықтыру гимнастикасы, аурулардың алдын алу). Ақыл-ой және физикалық өнімділікті дамыту, бақылау және өзін-өзі бақылау. Физикалық қасиеттерді (күш, жылдамдық, төзімділік, икемділік, ептілік, қимылдарды үйлестіру) оқыту және дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Data аналитика
    Несиелер: 3

    Деректерді жинау және талдау процесі. Деректердің жіктелуі. Деректерді талдаудың негізгі әдістері. Статистика, талдау, түсіндіру және деректерді визуализациялау. Деректерді талдау платформалары мен программалары (Driven Data, Дүниежүзілік банктің ашық деректері, SPSS, R және негізгі статистика)

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі әлемдік және ұлттық трендтер
    Несиелер: 5

    Негізгі құзіреттіліктер және жаңа сауаттылық. Студенттер мен оқытушылардың жағдайы. Өмір бойы білім алу. Қоғамның әлеуметтік құрылымындағы білім. Білім беру саласындағы мүдделі тараптар. Білім: жеке немесе қоғамдық игілік. Білім берудегі эмпирикалық зерттеулер және оның мәселелері. Білім берудегі эмпирикалық зерттеулердің ерекшелігі және олардың шектеулілігі. Білім беруді цифрлық түрлендірудің негізгі бағыттары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру білімі 2
    Несиелер: 2

    Салауатты өмір салтына тұрақты мотивацияны дамыту. Бақылау тестілері бойынша физикалық даму және дене шынықтыру деңгейін анықтау. Дене жаттығулары арқылы қозғалыс белсенділігін қалыптастыру. Физикалық шаршаудың алдын алу. Физикалық денсаулық паспорты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Отбасылық педагогика және психология
    Несиелер: 5

    Пәннің ұғымдық аппараты ашылады. Отбасы әлеуметтік институт ретінде қарастырылады. Отбасылық қарым-қатынастарды реттейтін әдеп ережелері, отбасылық қарым-қатынастың халықтық дәстүрлері ұсынылған. Қазіргі заманғы отбасының жіктелуі, отбасылық қатынастарды реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар қарастырылады. Тұлғааралық қатынастарды орнату туралы түсінік қалыптасады. Отандық және шетелдік психологиялық-педагогикалық әдебиеттегі отбасылық қарым-қатынастарды зерттеу талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шешендік өнер технологиялары (қазақ / орыс тілдерінде)
    Несиелер: 3

    Шешендік өнердің даму тарихы. Риторика негіздері. Сөйлеу мәнерімен жұмыс. Аудитория алдында сөз сөйлеу. Көпшілік алдында дәлелдеп сөйлеу. Байланыс кедергілерін жеңу. Сендіру, сұрақтарға жауап бере білу, іскерлік әңгіме жүргізу шеберлігі. Сөйлеудің негізгі заңдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    «Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының әдістемесі» пәні гуманистік парадигмадағы тәрбие әдістемесінің ерекшеліктерін, тәрбие үрдісін, оның мақсаты мен бастауыш мектептегі мәнін ашады. Дене, ақыл-ой, адамгершілік, еңбек, эстетикалық, сенсорлық тәрбие сияқты тәрбие түрлері сипатталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық жазу (Writing Skills)
    Несиелер: 3

    Академиялық жазудың негізгі жанрлары. Мәтінді құрастырудың логикасына, тезистер мен дәлелдердің құрылысына қойылатын талаптарға байланысты негізгі біліктер мен дағдылар. Академиялық мәтіні бар ағылшын тіліндегі жұмыстың негізгі форматтары. Пәнге байланысты ағылшын тіліндегі жұмыстың негізгі форматтары, жазуға дайындық әдістері, жұмыс түрлері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ойын педагогикасы
    Несиелер: 5

    Әдеби оқу сабақтарында ойын технологиялары қарастырылады. Әдеби оқу сабақтарында бастауыш мектепте әдеби шығармаларды импровизациялау, сахналау, драматизациялау мазмұны ашылады. Импровизациялық ойын әдістемесі ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жаңа педагогика
    Несиелер: 5

    Жаңа педагогикалық парадигма: ізгілендіру; валеолизация; рационализация; ақпараттандыру. Педагогикалық процесстегі оқытушы мен студенттердің, студенттер арасындағы серіктестік қатынас. Педагогикалық жаңашылдық. Қазіргі мұғалімнің функцияларын өзгертуге қатысты тәсілдер. Оқушылардың сабаққа белсенді араласуы және қатысуы. Оқу процесін оқушылардың жеке, танымдық және әлеуметтік ерекшеліктерін ескере отырып құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дене шынықтыру білімі 3
    Несиелер: 2

    Физикалық қасиеттерді дамытуда және денсаулықты сақтауда дене шынықтыруды қолданудың практикалық дағдыларын жетілдіру және спорт түрлерінің техникасы мен тактикасын меңгеру. Физикалық демалу әдісі арқылы дененің функционалды жүйелерін қалпына келтіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бастауыш мектеп дидактикасы
    Несиелер: 5

    Пән педагогикалық жүйелердің ерекшеліктерін, баланың әлеуметтенуі мен индивидуализациясының көрінісі ретінде тұлғаның тұтас дамуын; бастауыш мектептің тұтас педагогикалық процесінің сипаттамасын; білім беру, тәрбиені дамыту функцияларының бірлігін ашады. Білім беру ұйымдарында, нақты бастауыш мектепте педагогикалық үрдісті моделдеу қарастырылады. Бастауыш сынып оқушыларының оқу жетістіктерін диагностикалау, бақылау ашылады; бастауыш сынып оқушыларының танымдық іс-әрекетін ынталандыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Білім беру қызметтері нарығында кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру. Білім берудегі іскерлік тәжірибе. Білім берудегі кәсіпкерлікті қамтамасыз етудің құқықтық аспектілері. Білім беру қызметін тұтынушылар мен білім беру ұйымдары арасындағы жаңа әлеуметтік-экономикалық қатынастар. Білім беру өнімдерін әзірлеу (курстар, тренингтер, үйірмелер, шеберлік сыныптары және т.б.). Білім берудегі маркетингтік зерттеулер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шағын мектептегі педагогикалық процесс
    Несиелер: 5

    Пән оқытудың инновациялық технологияларының принциптеріне сәйкес оқу материалын құрылымдау негіздерін қарастырады; оқытудың белсенді әдістерін меңгеру дағдылары мен біліктерін қалыптастыруға ықпал етеді; шағын жинақты мектептің ерекшеліктеріне сәйкес оқу үдерісін қайта құру дағдылары мен біліктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазіргі білім берудегі педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән кәсіби дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді. Оқыту процесінде жалпы білім беру ұйымдарында қолданылатын заманауи инновациялық білім беру технологияларын зерделеу және игеру. Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша білім беру үдерісін ұйымдастырудың белсенді әдістері мен технологияларын қолдану іскерлігін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі
    Несиелер: 3

    Пәнді зерттеу мақсатында шет тілін дамыту және жетілдіру. Ағылшын тіліндегі академиялық әдебиеттерді оқу және талдау. Халықаралық журналдарда жарияланған мақалалар. Ақпарат көздерін сыни бағалау, түзету, сараптамалық шолулар, материалдарға қойылатын талаптар мен бағалау критерийлері, тәжірибеден алынған мысалдар, плагиат ұғымы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазақ аруы
    Несиелер: 3

    Тарихтағы және қоғам дамуындағы әйелдердің рөлі. Ұлы lаланың ұлы әйелдері: әйел бейнесі, құндылықтар мен қатынастар, дәстүрлер, отбасы. Салауатты өмір салты және саналы неке. Қазіргі ханым және қоғам. Гендерлік стереотиптер. Әйелдер көшбасшылығы және жеке жетістік. STEM саласындағы ханымдар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Білім берудегі жобаларды басқару. Жобалау міндеттері: қалыпты, жедел, стратегиялық. Жобаны басқарудың тәсілдері, процестері, стандарттары, құрылымы, механизмдері және жоба портфелін басқару. Жобадағы қауіптер мен өзгерістерді басқару. Дизайн жұмыстарының құрылымдық декомпозициясы. Стейкхолдермен байланыс. Топтық жұмыс. Команда кәсібилігі. Жобадағы цифрлық құралдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Стартаптарды құру және жылжыту
    Несиелер: 5

    Стартап ортасының негізгі түсініктері. Стартап құру негіздері. Стартаптың даму кезеңдері. Жобаны басқару құралдары мен әдістемесін қолдана отырып, стартаптарды құру. Стартаптарға инвестициялар тарту. Стартапты дамыту және кеңейту үшін капитал тарту. Стартап нәтижелерін бағалау құралы. Стартаптардың сапасын бағалаудың көп өлшемді моделі. Инновациялық және технологиялық стартаптардың маркетингі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру тұжырымдамасы. Шетелде және Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамыту. Ерекше білім беруді қажет ететін жандар үшін оқу іс-әрекетін ұйымдастыру және жоспарлау. Ерекше білім беруді қажет ететін жандарды психологиялық-педагогикалық қолдау бойынша жағдай жасау үшін әртүрлі профильдегі мамандар тобында жұмыс істеу дағдылары. Оқу жоспарларын бейімдеу және инклюзивті оқыту жағдайында репетиторлық практиканы ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Дене шынықтыру білімі 4
    Несиелер: 2

    Денсаулық сақтау технологиялары арқылы тұлғаны қалыптастыру. Кәсіби қолданбалы дене шынықтыру дағдыларын игеру. Таңдалған спорт түрін жетілдіру. Физикалық денсаулық деңгейін және оны басқару әдістерін бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім берудегі цифрлық технологиялар. Оқу процесін ұйымдастырудың цифрлық технологиялары және оқу материалдарын әзірлеу. Цифрлық оқыту технологиялары. IT құралдарының дидактикалық мүмкіндіктері. Цифрлық білім беру ресурстары. Білім берудегі кеңейтілген және виртуалды шындық. Ата-аналармен жұмыс жасаудағы цифрлық технологиялар. Кітапханадағы цифрлық технологиялар. Білім беру қызметін басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ойлау дизайны
    Несиелер: 5

    Инновациялық шешімдерді жобалаудағы адамгершілік көзқарастар. Эмпатия кезеңдері, анықтау кезеңдері, идея кезеңдері, прототиптеу кезеңдері, тестілеу кезеңдері. Ойлау кезеңдерін жобалау. Проблемалық-бағытталған стратегияға сәйкес әрекет ету. Өнімді негіздеуді қолдану. Вербалды емес, графикалық кеңістіктік модельдеу құралдарын қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Көптілді ортада қазақ (орыс) тілін оқыту
    Несиелер: 5

    Қазақ (орыс) тілін көптілді ортада оқытудың ерекшеліктері; фонетиканы оқыту әдістемесі; сөз құрамын оқыту әдістемесі, сөзжасам; сөйлеу бөліктерін оқыту әдістемесі; орфографияны оқыту әдістемесі; синтаксис пен пунктуацияны оқыту әдістемесі; сөйлеуді дамыту әдістемесі; көптілді ортада қазақ (орыс) тілін оқытудың қазіргі заманғы тәсілдері ашылады. Электрондық оқу ресурстарын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Каллиграфия дидактикасы
    Несиелер: 5

    Пән бастауыш сынып оқушыларының каллиграфиялық жазу дағдыларын қалыптастырудың психофизиологиялық және әдістемелік негіздерін ашады. Каллиграфиялық жазу дағдысын қалыптастырудың ең тиімді тәсілдері; кіші оқушының жазуының қалыптасуына және каллиграфиялық қателіктердің алдын алуға әсер ететін жағдайлар анықталады. Жазу тәсілдерін меңгеру арқылы каллиграфиялық жазу дағдысы қалыптасады. Электрондық оқыту құралдарын әзірлеу және таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығының дидактикасы
    Несиелер: 5

    Функционалдық сауаттылықты дамыту ерекшеліктерін, баланың қоршаған ортаға бейімделуін баяндайды; 21 ғасырдың құзыреттілігін қалыптастыру мақсатында мектеп алды және мектеп міндеттері талданады. Функционалдық сауаттылық, логикалық сауаттылық, ауызша-логикалық ойлау негіздері ашылады. Мектепке дейінгі баланың математикалық функционалдық сауаттылығы қарастырылады; оқу іс-әрекетінің дағдыларын меңгеру (міндеттерді анықтау, іздеу бағыты, нәтижені бағалау). Тапсырмалар кешенін құру іскерліктері қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бастауыш мектепте математика дидактикасы
    Несиелер: 5

    Пән бастауыш мектепте "Математика" пәні бойынша Типтік оқу бағдарламасымен жұмыс істей білуді дамытуға ықпал етеді; оқушылардың оқу-танымдық қызметін белсендіру әдістерін қолдана отырып, оқыту мақсатында және жаңартылған бағдарламаға сәйкес математика сабақтарының қысқа мерзімді жоспарларын құрастыру; оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау тапсырмаларын құрастыру. Функционалдық сауаттылықты, математикаға деген қызығушылықты қалыптастыру тәсілдері қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән қазақ (орыс) тілінің ғылым ретінде әдістемесін; орыс тілі бастауыш мектептің оқу пәні ретінде; фонетиканы оқыту әдістемесі; сөз құрамын оқыту әдістемесі, сөзжасам; сөйлеу бөліктерін оқыту әдістемесі; орфографияны оқыту әдістемесі; синтаксис және пунктуацияны оқыту әдістемесі; сөйлеуді дамыту әдістемесі. Қазақ (орыс) тілін оқытуда заманауи технологиялардың мәні ашылады. Кәсіби қызмет дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Оқытуда өлкетану материалдарын қолдану әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән өлкетану ұғымын, туған өлкенің табиғи және әлеуметтік-экономикалық ерекшеліктерін, белгілі бір аумақты зерттеу тәсілдері мен тәсілдерін, өлкетануда қолданылатын ғылыми зерттеу әдістерін, кіші отанды ғылыми зерттеу кезеңдерін ашады. Табиғат объектілерін, белгілі бір аумақтың халқы мен шаруашылығын зерттеудің типтік бағдарламалары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Сауаттылық пен жазудың дидактикасы
    Несиелер: 5

    Пән бастауыш мектепте "Сауат ашу" пәні бойынша типтік оқу бағдарламасының мазмұнын ашады; сөйлеу қызметінің түрлерін жүйелі сипаттау; бірінші сынып оқушыларын сауат ашуға оқыту; 5-7 жастағы балаларды жазудың графикалық, каллиграфиялық дағдыларын қалыптастыру процестерінің психологиялық, физиологиялық, дидактикалық негіздері, хатқа оқыту принциптері; "Сауат ашу" сабақтарының білім беру, тәрбиелік және дамытушылық мүмкіндіктері қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бастауыш мектепте әлем мен жаратылыстану дидактикасы
    Несиелер: 5

    Пән елдің өлкетану және тарихи ерекшеліктері негізінде бастауыш сынып оқушыларының экологиялық білімін ашады; жаратылыстану ғылымдарын зерттеу барысында Қоршаған орта туралы түсініктерді қалыптастыру үдерісі; тәжірибе, эксперименттерді ұйымдастыру; зерттеу дағдылары мен оларды таныстыру дағдылары қалыптасады; дүниетану және жаратылыстану бойынша оқу процесін құрастыру; критериалды бағалау тапсырмаларын әзірлеу, рефлексия; электронды оқыту құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қашықтан оқыту технологиясы
    Несиелер: 5

    Деректерді жинау және талдау процесі. Деректердің жіктелуі. Деректерді талдаудың негізгі әдістері. Статистика, талдау, түсіндіру және деректерді визуализациялау. Деректерді талдау платформалары мен программалары (Driven Data, Дүниежүзілік банктің ашық деректері, SPSS, R және негізгі статистика)

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығы
    Несиелер: 6

    Функционалдық сауаттылықты дамыту ерекшеліктерін, баланың қоршаған ортаға бейімделуін баяндайды; 21 ғасырдың құзыреттілігін қалыптастыру мақсатында мектеп алды және мектеп міндеттері талданады. Функционалдық сауаттылық, логикалық сауаттылық, ауызша-логикалық ойлау негіздері ашылады. Мектепке дейінгі баланың математикалық функционалдық сауаттылығы қарастырылады; оқу іс-әрекетінің дағдыларын меңгеру (міндеттерді анықтау, іздеу бағыты, нәтижені бағалау). Тапсырмалар кешенін құру іскерліктері қалыптасады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мамандық коучингі және тьюторлық
    Несиелер: 5

    Коучинг және тьюторлықтың пайда болу тарихы. Коучинг философиясы. Коучинг және тьюторлық - білім берудегі тәлімгерліктің ерекше формалары ретінде. Коучингтік технологиялар. Жеке білім беру траекториясын қалыптастыру мақсатында білім алушыларды жеке сүйемелдеу. Білім алушыларды оқыту сатылары бойынша сүйемелдеу процесі (бастауыш мектеп, орта буын, жоғары мектеп). Студенттерді тьюторлық қолдау бағдарламасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Информатика және робототехниканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Роботтарды құрастыру және бағдарламалау бойынша білім мен іскерлікті қалыптастыру. Робототехника саласындағы негізгі терминдер мен ұғымдарды зерттеу, робототехниканың негізгі заңдары туралы түсініктерді қалыптастыру. Робототехникалық құрылымдарды құру кезінде алгоритмдерді жасау негіздерімен танысу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Педагогикалық практикумдағы менторлық
    Несиелер: 5

    Тәлімгерлік тұлғаны мақсатты қалыптастыру процесі ретінде. Тәлімгерліктің мақсаттары мен міндеттері. Тәлімгерлік принциптері. Тәлімгер мен болашақ жас маманның өзара әрекеттесу кезеңдері. Тәлімгерлік түрлері. Тәлімгердің жұмыс істеу әдістері. Субъектілердің өзара әрекеті: тәлімгер-қамқоршы, кері байланыс. Кәсіби практикалық қызметке бейімделу. Оқу-педагогикалық практикадағы тәлімгерлік.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектепалды білім беру
    Несиелер: 6

    Пән мектепалды сыныптардағы оқу-тәрбие қызметін ұйымдастырудың ерекшеліктерін; мектепалды даярлықтың оқу бағдарламаларының сипаттамасын; жұмыс режимін және пәндік-кеңістіктік ортаның ерекшеліктерін; білім алушылардың қайтымды ерекшеліктеріне сәйкес Тәрбие және оқу қызметін ұйымдастыру әдістерін ашады. Оқытудың белсенді әдістерін, ата-аналарды педагогикалық қолдау әдістерін іріктеу дағдылары қалыптасады. Мектепке дейінгі қашықтықтан оқыту жағдайында оқытудың электрондық құралдарын таңдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бастауыш мектепте әдебиеттік оқудың дидактикасы
    Несиелер: 4

    Әдеби оқуды оқыту әдістемесінің пәнін, міндеттерін; әдеби оқуды оқытудың қазіргі бағдарламасының ерекшеліктерін; оқу дағдысының сапасын, олармен жұмыс істеу әдістері мен тәсілдерін; түрлі рулар мен жанрлардағы әдеби шығармалармен жұмыс істеу ерекшеліктерін; бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу және оқырман дербестігін дамыту жұмыстарының әдістерін ашады. Сынып, сыныптан тыс оқудың оқу материалдарын іріктеу дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бастауыш сынып оқушыларының әдеби білім беру жүйесіндегі шығармашылық оқу
    Несиелер: 5

    Балалар әдебиеті. Әдеби шығарманы меңгеру барысында оқырманның шығармашылық қызметін жандандыру тәсілдері. Оқылған оқырманның көркем әсерлерін жүзеге асыратын екінші сөз, музыкалық, бейнелеу, театр образдарын жасау. Оқырман баланың шығармашылық қызметінің өнімдерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бастауыш мектепте көркемдік білім беру
    Несиелер: 5

    Пән артпедагогика тұжырымдамаларын қарастырады. Ол өнерді педагогикамен интеграциялаудың технологиялары мен әдістерін, білім беру процестерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудегі өнер мүмкіндіктерін ашады. Ертегі терапиясының, құм терапиясының, асық терапиясының, драматизацияның және т. б. ерекшеліктерін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бастауыш мектептегі критериалды бағалау
    Несиелер: 5

    Пән бастауыш сынып оқушыларының оқу жетістіктерін диагностикалау мен бағалаудың жаңа тәсілдерінің ерекшеліктерін, білім беру сапасын бағалау процесінің мазмұнын ашады. Курс білім беру мақсаттарының таксономиясы негізінде қалыптастырушы және жиынтық тапсырмаларды, қол жеткізілген оқу нәтижелерін бағалау критерийлері мен дескрипторларын әзірлеу дағдыларын қалыптастырады; қашықтықтан оқыту жағдайында бағдар парақтарын әзірлейді. Бастауыш мектепте электрондық құжаттарды жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бастауыш мектепте қосымша білім беруді ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән түрлі танымдық ұжымдық шығармашылық істерге негізделген бастауыш мектепте қосымша білім беру бағдарламасын ашады. Бос уақытта оқушылардың әлеуметтік, зияткерлік мүдделерін жандандыруды, салауатты, шығармашыл, өсіп келе жатқан, қалыптасқан азаматтық жауапкершілікпен және құқықтық өзін-өзі танумен тұлғаны дамытуды қамтамасыз ететін тәрбиелеу ортасын құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бастауыш мектепте зерттеу
    Несиелер: 5

    Курс болашақ маманның кәсіби мүдделері саласындағы ғылыми-зерттеу құзіреттілігін дамытуға бағытталған. Ол студенттердің ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады; зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу (таңдалған салаға сәйкес), ғылыми эксперименттер қою, зерттеу нәтижелерін академиялық стильде сауатты ресімдеу және оларды көпшілік алдында таныстыру. Аннотация, рецензия, тезис құрастыру ережелері ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мұғалімнің кәсіби бағдарлары
    Несиелер: 5

    Зерттеу іс әрекет педагогикалық қызметтін компоненті ретінде. Педагогикалық шығармашылығының психология – педагогикалық негіздері.Педагогикалық қатынас шығармашылық үдеріс ретнде. Педагогикалық мамандықтың пайда болу мен құрылуы. Қазіргі кездегі әлемдегі білім саласы. Білім іс - әрекет жүйесі. Педагогикалық білім мақсаттарын көрсететің профессиограмма.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Оқушылардың тәжірибелік іс-әрекеттері
    Несиелер: 5

    Пән елдің өлкетану және тарихи ерекшеліктері негізінде бастауыш сынып оқушыларының экологиялық білімін ашады; жаратылыстану ғылымдарын оқу процесінде қоршаған әлем туралы түсініктерді қалыптастыру процесі; тәжірибелер, эксперименттер ұйымдастыру; зерттеу дағдылары мен оларды таныстыру дағдылары қалыптасады; дүниетану және жаратылыстану бойынша оқу процесін құрастыру; критериалды бағалау тапсырмаларын әзірлеу, рефлексия; оқытудың электронды құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бастауыш мектепте робототехниканы оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Роботтарды құрастыру және бағдарламалау бойынша білім мен іскерлікті қалыптастыру. Робототехника саласындағы негізгі терминдер мен ұғымдарды зерттеу, робототехниканың негізгі заңдары туралы түсініктерді қалыптастыру. Робототехникалық құрылымдарды құру кезінде алгоритмдерді жасау негіздерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Менталды математика
    Несиелер: 5

    Менталдық математиканың ерекшеліктері; менталдық математиканың мақсаты, принциптері мен құралдары ашылады. Абакуспен, калькулятормен, менармен жұмыс істеу алгоритмі; ауызша есеп. "Соробан" арнайы шоттарындағы есептеулердің көмегімен зияткерлік қабілеттілікті дамытудың жапон әдістемесі; ақыл-ойды дамыту әдістемесі ашылады. Менталдық математиканы ерте оқытудың кемшіліктері ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Онлайн білім беру платформаларымен (STEM) жұмыс істеу бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Білім беру онлайн платформалар негізінде бастауыш мектеп үшін қосымша білім беру бағдарламаларын жобалау. Мультимедиялық құралдарды әзірлеу, оларды онлайн-оқыту жағдайында іске асыру. Мектеп технопарктерін және технополистерін, STEAM-білім студияларын және жобалау кеңселерін құру. Қашықтықтан оқыту жағдайында электрондық білім беру ортасының жұмыс істеу принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту шарттарымен танысу және пәндер бойынша білім беру сапасын арттыру, оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді зерделеу, оқытылатын пәндерге қатысты функционалдық сауаттылықты қалыптастыру бойынша кіші оқушыларға арналған тапсырмалар кешенін әзірлеу, жаңа өнімді технологияларды игеру және пайдалану арқылы оқушылардың негізгі құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Кіші жастағы студенттердің жобалық іс-әрекетін ұйымдастырудың дидактикасы
    Несиелер: 5

    Пән бастауыш сынып оқушыларының жобалық қызметінің мәнін ашып түсіндіреді. Жобалау білім беру технологиясының мақсаттары, міндеттері; жобалардың жіктелуі; тақырыпты таңдау процесі; жобалау қызметінің кезеңдері; жобалау қызметінің ерекшеліктері қарастырылады. Ынтымақтастық, коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру және жобалық қызметте кооперациялау іскерлігінің маңыздылығы ашылады. Жобаны дайындау алгоритмі, презентацияны ұсыну және қорғау қарастырылады. Электрондық ресурстарды әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON1

    Әлемдік және ұлттық трендтер негізінде білім беру мәселелерін ұғынуға қабілетті, инновациялық педагогикалық және волонтерлік қызметке дайын, ұлттық рухта және салауатты өмір салтында тәрбиеленген көшбасшы қыз

  • Код ON2

    Қазіргі педагогикалық процесті жүзеге асыру үшін, оның ішінде жалпы және инклюзивті білім беру жағдайында ұрпақ теориясының ерекшеліктерін ескере отырып, цифрлық технологияларды қолдану білігі мен дағдыларын меңгерген

  • Код ON3

    Пәндік салада ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу, академиялық жазу және зерттеу нәтижелерін таныстыра алатын, оның ішінде шетел тілінде таныстыру дағдыларына ие

  • Код ON4

    Жеке іс-әрекетінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың алуан түрлерін пайдаланады: ғаламторлық-ресурстар, бұлтты сервистер және ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша мобильді қызметтер

  • Код ON5

    Өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын қалыптастырады, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз етуде салауатты өмір салтына бағдарланады

  • Код ON6

    Демократиялық стиль мен жоғарғы адамгершілік және әлеуметтік құндылықтарды, гуманистік педагогика идеяларын ұстана отырып, педагогикалық такт, педагогикалық әдеп ережелерін сақтайды; білім алушылардың жеке тұлғасына құрмет көрсетеді

  • Код ON7

    Ұлттық білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес тұлғалық-бағдарлы, сараланған, интеграцияланған, денсаулық сақтау, дамыта оқыту және құзыреттілік тәсілдің ерекшелігі негізінде бастауыш мектептің тұтас педагогикалық процесін құрастырады

  • Код ON8

    Бастауыш сынып оқушыларын математика, сауат ашу, әдебиеттік оқу, жаратылыстану, көркем шығармашылық негіздеріне оқыту процесін қазіргі жаңартылған білім беру талаптарына сәйкес моделдейді және құрастырады, инклюзивті және қашықтықтан білім беруді ескере отырып, оқу әрекетінен тыс жүзеге асырады

  • Код ON9

    Функционалдық міндеттер шеңберінде педагогикалық үдерісті басқару қабілетін көрсетеді, кәсіби білімді дамытуға және кәсіби қызмет нәтижелеріне жауапкершілік алады

  • Код ON10

    Белсенділік пен шығармашылық көрсете отырып, педагогикалық міндеттерді шешудің баламалы нұсқаларын әзірлеу, ұсыну шеберлігі мен дағдыларын көрсетеді; педагогикалық процестің барлық қатысушыларының өзара іс-қимылы арқылы оқыту мен тәрбиелеудің сапасын жақсарту үшін білім алушылардың оқу жетістіктері мен жеке ерекшеліктерін диагностикалау нәтижелерін пайдаланады

  • Код ON11

    Зерттеу қызметінің мақсаттарын өз бетінше қою және негіздеу, оған қол жеткізудің сәйкес әдістері мен құралдарын таңдайды; бастауыш сынып оқушыларының зерттеу дағдыларын, олардың тілдік құзыреттерін дамытуға қабілетті

Top