Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01302 Бастауышта оқытудын педагогикасы мен әдістемесі в ABU

Пәндер

  • Психология және адам дамуы

    Бұл пәнді оқу барысында психологияның ерекшеліктері адамның психикасы мен санасын білу тәсілі ретінде, психологиялық ғылым мен практиканың пәні мен міндеттері, тұлғаның жас ерекшеліктері, баланың тұлға ретінде қалыптасуының әртүрлі кезеңдеріндегі психикалық дамуының механизмдері мен факторлары ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогика

    Бұл пәнді оқыту студенттерді ғылыми білім саласы ретінде педагогиканың әдіснамалық негіздерімен, тұтас педагогикалық процестің мазмұнымен және құрылымымен таныстыруға бағытталған. Қазіргі мектептегі оқу процесінің негізгі формалары мен құрылымы айқындалады. Мектептің оқу-тәрбие процесінде қолданылатын негізгі әдістер, формалары және құралдары анықталады, сондай-ақ педагогикалық этиканың негіздері мен педагогикалық қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыруға негіз болады. Қазіргі заманғы білім беру және тәрбие технологиялары, мектепті және мектеп құжаттамасын басқару мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшеліктік физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Бұл пән болашақ педагог мамандарға балалар мен жасөспірімдердің өсу, даму заңдылықтарын, ағза, ағза жүйелері және олардың жас ерекшеліктері туралы, сонымен қатар оқыту шарттары, оқушыларға тәрбие берудің әсері, оқу бөлмелеріне қойылатын гигиеналық талаптар, мектеп жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар, мектеп жасындағы балаларға арналған оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың гигиеналық негіздері туралы заманауи мәліметтер береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экономикалық-құқықтық білім негіздері

    Пән мемлекет және құқық, норма түсінігі және құқықтық мемлекеттің әрекеті, құқықтық қатынастар және құқықтық жауапкершілік, нарықтық экономика саласындағы білім, қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік қызмет туралы түсінік қалыптастырады. Сонымен қатар, сыбайлас жемқорлық көріністерінің заңдылықтары мен механизмдерін және онымен күресу әдістерін, заманауи нарықтық инфрақұрылымның негізгі элементтерін зерттейді және өз ісін ашу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ғылыми және экологиялық білім негіздері

    Ғылыми және экологиялық ойлаудың даму тарихы. Ғылым әдістемесі. Ғылыми зерттеулердің негізгі әдістерінің сипаттамасы. Ғылыми зерттеудің кезеңдері мен реттілігі. Ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді талдау және зерттеулерді ұйымдастыру. Ғылыми жұмыстар зерттеу нәтижелерін ұсыну нысаны ретінде: түрлері мен ерекшеліктері. Экологиялық зерттеулердегі жүйелік тәсілдің негіздері: мақсаты мен міндеттері. Биологиялық қауіпсіздіктің құрамдас бөліктерінің бірі ретінде адам өмірінің қауіпсіздігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Кәсіби өзін-өзі анықтау негіздері

    Курстың мазмұны белсенді, тұлғаға бағытталған тәсілдердің принциптері мен ережелеріне негізделген, шетелдік және отандық психологияда тұлғаның өзін-өзі дамыту идеяларын дамытуды және кәсіби өзін-өзі анықтауға салыстырмалы талдауды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі менеджмент

    Бұл пән менеджменттің мазмұнын кәсіби қызметтің ерекше түрі ретінде ашуға бағытталған.Бұл ғылымның отандық және шетелдік авторлардың жұмыстарында дамуы байқалады. Білім беру жүйесін басқарудың негізгі теориялары мен тұжырымдамаларының мазмұны, басқару қызметінің психологиялық аспектілері, принциптері мен тетіктері ашылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кіші сынып оқушы тұлғасын психологиялық педагогикалық диагностикалау

    Бұл пәнді оқу барысында психодиагностикалық құралдардың жіктелуі, тесттерді құру және бейімдеу технологиясы, психодиагностикалық әдістер мен психодиагностикаға қойылатын талаптар қарастырылады. Бастауыш мектепте психологиялық-педагогикалық диагностиканы қолдану технологиясы көрсетілген. Психодиагностиканың этикалық және кәсіби мәселелері ашылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Баланың мектепке оқуға даярлығы

    Бұл пәннің мазмұны баланың мектепте оқуға психологиялық-педагогикалық даярлығы туралы жалпы идеяларды зерттейді; қазіргі мектепке дейінгі білім беру бағдарламаларының негізгі тұжырымдамалары; мектепке дайындық түрлері; баланың мектепке даярлығын анықтайтын диагностикалық әдістер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Психологиялық құзіреттілік негіздері

    Бұл пән тұлғаның кәсіби құндылығының негіздерін : психология саласындағы ғылыми-теориялық білім жүйесі енгізілген маманның жеке басының сипаттамасын: Психологияның заманауи және классикалық бағыттарын, кәсіби этика, психологиялық қызметтің негізгі бағыттарымен байланыс психологиясын сипаттайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Бұл пән тәрбиені тұтас педагогикалық процесте қарастырады, "тәрбие", "тәрбие процесі", "мектептің тәрбие жүйесі", «тәрбие жұмысындағы педагогикалық технологиялар» туралы түсініктерді қалыптастырады. Осы курсты оқу барысында тәрбие жұмысының ерекшеліктері, оқушылар ұжымын қалыптастыру, мектептің ата-аналарымен педагогикалық өзара әрекеттесу технологиясы, тәрбие саласындағы озық педагогикалық тәжірибені зерттеу және жинақтау , сондай-ақ қалыптасқан кәсіби құзыреттері бар орта білім беру жүйесіндегі педагогикалық қызмет үшін қажетті академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениеті қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кіші сынып оқушыларының психологиясы

    Берілген пәннің мазмұны бастауыш сынып оқушыларының дамуын және білім беру тұжырымдамасын; танымдық үрдістердің психологиялық дамуының ерекшеліктерін, оқу уәждемесін, бастауыш сынып оқушыларының үлгерімсіздігінің себептерін; мектеп оқушыларының оқу-жаттығу қиындықтарының типологиясын; өзін-өзі бағалауды қалыптастыру факторларын, сондай-ақ оқытудың оқушының психикасына әсерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі заманғы қазақ (орыс) тілінің негіздері

    Бұл пән студенттерді тіл білімінің негізгі ұғымдары мен тілдік терминдерінің жүйесімен, тілдің қоғамдық мәні, құрылымдық ерекшеліктері, тіл мәнерлілігі туралы білімдермен таныстырады, тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық,стилистикалық нормаларын, тіл мәдениетін меңгеруге ықпал етеді; тілдің құрылымдық, жүйелік, танымдық мәні, мәні туралы түсініктерді қалыптастырады, сондай-ақ студенттерді тілдік талдау дағдыларымен қаруландырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Бұл пән жалпы және арнайы білім берудің ажырамас бөлігі ретінде инклюзивті білім беру жүйесі туралы тұтас көзқарасты, инклюзивті білім берудің теориялық-әдіснамалық негіздерін мен ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етілуін қарастырады, сондай-ақ даму және мінез-құлықтың әртүрлі ерекшеліктері бар балалармен жұмыста кәсіби әрекеттердің алгоритмін әзірлеу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық шеберлік

    Бұл пән студенттерді педагогикалық мамандықтың теориялық және практикалық негіздерімен таныстырады, олардың педагогикалық іс-әрекетінің практикалық дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді; Педагогикалық шеберлік компоненттерін, педагогикалық техника негіздерін, этиканы, қарым-қатынасты үйренеді; бастауыш мектептің оқу үрдісінде заманауи білім беру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Логопедия негіздері

    Берілген пәннің мазмұны логопедияның қазіргі мәселелері мен міндеттерін, Қазақстан Республикасында аномалды балаларды оқыту мен тәрбиелеудің ерекшеліктерін қарастырады. Әртүрлі тілдік бұзылыстардың негізгі сипаттамаларын және олармен түзету жұмысының принциптерін үйретеді. Балалардың аномальды дамуының себептері туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көркем жазуға үйретудің тарихы

    Бұл курс студенттерді каллиграфиялық хаттың даму тарихымен, хат түрлерімен, каллиграфиялық хат құралдарының даму тарихымен, шумерлік клинописпен, Египет иероглифтік хатымен, грек капиталды жазуымен таныстырады. Сондай-ақ әртүрлі тарихи кезеңдерде каллиграфияны дамыту әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дефектология

    Бұл пәннің мазмұны дефектология мен логопедияның қазіргі мәселелері мен міндеттерін, Қазақстан Республикасында аномалды балаларды оқыту мен тәрбиелеудің ерекшеліктерін қарастырады. Әртүрлі тілдік бұзылыстардың негізгі сипаттамаларын және олармен түзету жұмысының принциптерін ашады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дидактика

    Пәнді оқу барысында Оқыту теориясының негізгі ережелері,қазіргі дидактикалық тұжырымдамалар,технологиялар қарастырылады. Қазіргі бастауыш мектепте бастауыш жалпы білім беру мазмұнына қойылатын талаптарды іске асыруға ерекше назар аударылады. Пән логикалық және мазмұнды-әдістемелік тұрғыдан педагогикамен, психологиямен, бастауыш мектепте оқу пәндерін оқыту әдістемесімен, педагогикалық практикамен байланысты.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жазуға үйретудің теориясы мен технологиясы

    Бұл пән студенттерді каллиграфиялық жазуға оқытудың ұйымдастырушылық және гигиеналық жағдайларымен таныстырады, бастауыш мектептегі жазуға оқытудың заманауи тәсілдеріне баға беруге, сондай-ақ бастауыш сынып оқушыларының жазудағы типтік қателіктерді ажыратуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Арнайы педагогика

    Пәнді оқу барысында студенттер дамуында ауытқулары бар балалардың жіктемелерімен және олардың онтогенезінің психофизикалық ерекшеліктерімен танысады; Түзету педагогикасының терминологиялық аппараты туралы түсініктер қалыптастырылады; арнайы оқу-тәрбие және түзету-оңалту мекемелерінің қазіргі заманғы жүйесі туралы түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ерекше білім беруге мұқтаж балалармен бастауыш мектеп мұғалімінің жұмыс мазмұны

    Бұл пәннің мазмұны мүмкіндігі шектеулі балалардың психологиялық-педагогикалық сипаттамаларын қарастырады, осы санаттағы балалармен бастауыш мектеп мұғалімінің жұмыс мазмұны; балалардың оқу процесіне толық және ішінара кірігуінің мәні мен мазмұны, сондай-ақ инклюзивті және интеграцияланған білім беруді ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық базасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Балалар әдебиеті

    Бұл пән студенттердің балалар әдебиетінің өнер, ерекше шындық ретіндегі ерекшеліктері туралы түсініктерін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер балаларға арналған әдебиеттің даму тарихымен және фольклорлық шығармалармен танысады; балалардың психофизиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып арнайы жасалған жұмыстар кешені.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Коррекциялық педагогика

    Бұл курс түзету-дамытушылық білім берудің бастауыш сыныптары мен жалпы білім беретін бастауыш сыныптарда білім беру бағдарламаларын іске асыру барысында балаларды оқыту мен тәрбиелеудің мазмұнын зеттейді; бастауыш сыныптарда өтелетін және түзетілетін-дамытушы білім алушылардың оқу және сабақтан тыс іс-әрекетін ұйымдастыру міндеттерін, мазмұнын, әдістерін, құралдарын, формалары мен үдерісін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жаңартылған білім беру мазмұны негізіндегі мұғалімнің тұлғалық кәсіби іс-әрекеті

    Берілген пән бірінші сынып оқушыларының психикалық дамуы туралы физиологиялық ерекшеліктерін; баланы мектепке дайындау жүйесін, оның бейімделуін; баланың солақайлығын, гипербелсенділігі мәселелерін, сондай-ақ бірінші сыныпта оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруды; сондай-ақ бірінші сынып оқушыларының ата-аналарымен жұмысты қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сандық білім беру технологиялары

    Қазіргі білім берудің даму тенденциялары. Ақпаратты іздеу, сақтау және жүйелеудің негізгі принциптері. Көрнекі ақпаратпен жұмыс істеу ерекшеліктері. Интеллект картасын немесе инфографиканы дамыту. Әлеуметтік желілерде студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Сандық ақпараттық ортадағы ынтымақтастық ерекшеліктері. Қазіргі білім беру технологиясының мысалы ретінде аралас оқыту

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқыту әдістемесі

    Бұл пән бастауыш мектепте оқылатын математика пәнінің мазмұнының негіздерін қарастырады: 1000000 және Ноль шегіндегі натурал сандардың арифметикасы, маңызды шамалар, сонымен қатар негізгі орта білім деңгейінде оқуды жалғастыру үшін алгебра және геометрия пропедевтикасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектептегі жаңартылған білім беру мазмұнының құрылымдық жүйесі

    Курс барысында студенттер бастауыш сынып пәндері бойынша білім беру бағдарламасын жаңарту және критериалды бағалау жүйесін енгізу тұрғысынан шеберлігін жетілдіреді. Курс сонымен қатар мәдени-тарихи парадигмадағы психикалық дамытудағы жас аралық кезеңдерге ерекше назар аударады. Әртүрлі оқыту жағдайларында педагогтың жүмыс жасау әдістерімен тәсілдері, бұл ерекшеліктері мен заңдылықтарды бастауыш сынып оқушыларын оқыту және тәрбиелеу процесінде ескеру жолдары. Курсты оқу барысында студенттер жаңартылған білім беру бағдарламасына кіріспе және бағдарлама аясында қолданылатын терминдермен танысады. Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясындағы педагогикалық тәсілдерді игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім берудегі ақпараттық технологиялар

    Ақпараттық процестер,қоғамды ақпараттандыру және білім беру.Білім берудегі ақпараттық процестерді іске асырудың техникалық және технологиялық аспектілері.Ақпараттық білім беру ортасы.Электрондық білім беру ресурстары.Білім берудегі мультимедиа технологиясы. Білім беруде коммуникациялық технологиялар мен олардың сервистерін пайдалану. Білім беруде деректер қоры мен ақпараттық жүйелерді пайдалану. Ақпараттық жүйелерді пайдаланудың құқықтық аспектілері. Ақпараттық технологияларды қолданудың құқықтық аспектілері, ақпаратты қорғау және қауіпсіздік мәселелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Кәсіби тіл адам қызметінің белгілі бір саласына қызмет ететін тәртіптік құбылыс ретінде (мамандықтың ерекшеліктерін ескере отырып). Қазақ (орыс) тіліндегі кәсіби терминология. Арнайы кәсіби бағдарланған материал және оны кәсіби жағдайларда қолдану. Қазақ (орыс) тіліндегі мамандық бойынша пәндік аймақ мазмұнының сипаттамалары. Кәсіби құзыреттілік: қазақ (орыс) тіліндегі мәтіндердегі бағдар, кәсіби мазмұн монологы және т.б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бастауыш мектеп педагогикасы

    Бұл пәннің мазмұны педагогиканың жалпы негіздерін де, сонымен қатар бастауыш мектеп педагогикасымен тікелей байланысты мәселелерді де қарастырады: балалардың жас ерекшеліктерін, бастауыш мектеп оқушыларын оқыту қағидалары мен ережелерін, оқыту және тәрбиелеу түрлері мен нысандарын, бастауыш мектеп мұғалімі алдында тұрған міндеттерін.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиядағы ғылыми-зерттеу әдістері

    Бұл пән ғылыми танымның мәні, әдіснамасы туралы ұғымды, зерттеу әдістерін, психология әдіснамасының ерекшеліктерін, қазіргі заманғы ғылыми-зерттеу әдістерін, ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастырудың әдіснамалық принциптерін, әдістемелерін және әдістерін зерттейді; ғылыми зерттеуді талдау, өңдеу және интерпретациялау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Кіші мектеп оқушыларын оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық негіздері

    Бұл пән бастауыш сынып оқушыларының мектепте оқуға дайындығының психологиялық - педагогикалық сипаттамасын; танымдық үрдістерді және тұлғаны қалыптастыру қызметін,тұлғаның әлеуметтік қасиеттерін дамытуды, мотивацияны, оқу жетістіктерін дамытуды; өзін-өзі бағалау және тұлғааралық қарым-қатынас ерекшеліктерін зерделейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық кеңес беру

    Бұл пән педагогикалық кеңес берудің мәні мен мазмұнын қарастырады; педагогикалық кеңес берудің құрылу ерекшеліктерін; педагогикалық кеңес берудің дефенициясын; бастауыш сынып оқушыларының ата-аналарына педагогикалық кеңес беру; әлеуметтік-педагогикалық кеңес берудің техника, әдістері мен тәсілдерін қолдану дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Этнопедагогика

    Бұл пән студенттердің педагогикалық дүниетанымын, педагогикалық мәдениетін және жалпы кәсіби құзыреттілігін Қазақстан этнопедагогикасының жалпы негіздерін, ҚР этностарының мәдениеті мен дәстүрі туралы білімдерін, сонымен қатар ҚР этностарының этнопедагогика материалдарын білім беру мекемелерінің тәрбие іс-әрекетінің тәжірибесіне енгізудің негізгі жолдарын, әдістерін, формалары мен құралдарын түсінуін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі

    Пән кәсіби тілді адам қызметінің белгілі бір саласына қызмет ететін тәртіптік құбылыс ретінде зерттейді (мамандықтың ерекшелігін ескере отырып). Шет тіліндегі кәсіби терминология. Арнайы кәсіби бағдарланған материал және оны берілген кәсіби жағдайларда пайдалану. Мамандық бойынша пәндік сала мазмұнының шет тіліндегі сипаттамасы. Кәсіби құзіреттілік: шет тіліндегі мәтіндерде бағдарлау, кәсіби мазмұнды монологиялық айту, ресми, кәсіби сипаттағы хат жазу кезінде ойларды, пайымдауларды, ақпаратты ұсыну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бағалаудың өлшемдік технологиясы мен әдебиеттік оқуды оқыту әдістемесі

    Бұл пән студенттерде бастауыш мектептің педагогикалық үдерісіндегі критериалды бағалаудың теориялық негіздері мен технологиясы білімдерін қалыптастырады, "әдебиеттік оқу" пәнінің мазмұнымен, ауызша әдебиеттің, отандық және әлемдік балалар әдебиетінің озық үлгілерімен таныстырады, осы пән арқылы адамгершілік қасиеттерді тәрбиелейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бағалаудың өлшемдік технологиясы мен дүниетануды оқыту әдістемесі

    Пәнді оқу барысында студенттер бастауыш мектептің педагогикалық процесінде критериалды бағалаудың теориялық негіздері мен технологиясы туралы білімдерін дамытады; дүниені тану пәнінің мазмұны туралы, сонымен қатар қоршаған дүниенің ерекшеліктері және көрнекі материалмен, оқу құралдарымен және басқа да табиғи материалдармен жұмыс істей білу туралы түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік педагогика

    Пән негізгі бағытқа жатады және студенттің әлеуметтік жұмыстың әлеуметтік-педагогикалық аспектісі мазмұнын, жеке тұлғаны әлеуметтендіру процесінде әлеуметтік білім мен тәрбие теориясы мен практикасының негізін, әртүрлі әлеуметтік ортадағы адамға немесе адамдар тобына әлеуметтік-педагогикалық қолдау көрсетуге дайындығы туралы білімін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бағалаудың өлшемдік технологиясы мен жаратылыстануды оқыту әдістемесі

    Бұл пән студенттерде бастауыш мектептің педагогикалық үдерісіндегі критериалды бағалаудың теориялық негіздері мен технологиясы білімдерін қалыптастырады; курс жертану мен өлкетанудың пәнін, міндеттерін, зерттеу әдістері мен әдіснамалық негіздерін, жердің құрылысы мен дамуының жалпы физика –географиялық заңдылықтарын қарастырады; Қазақстан Республикасы халықтарының өмірінің басқа да жақтарын, табиғатын, тарихын, халқын, шаруашылығын, мәдениетін, өнерін және жергілікті ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Отбасы педагогикасы

    Бұл пәннің мазмұны отбасылық тәрбие жағдайларын, олардың әлеуетті мүмкіндіктерін, баланың тұлғасын қалыптастыру бойынша ата-аналарға ғылыми негізделген ұсыныстарды қарастырады; тәрбиенің көптеген мәселелерін шешуге көмектеседі, қиындықтарды анықтайды және дұрыс шешім табуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік психологиялық тренинг

    Пән тренингтік жұмыстың топтық әдістерінің даму тарихын қарастырады; "тренинг" феноменіне заманауи көзқарастар, психологиялық тренинг практикалық психология әдісі ретінде, тренингтік топтардың негізгі түрлері, тренингтік топтарды құрастыру және дайындау. Тренингтерді ұйымдастыру және өткізу іскерліктерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың кәсіби бағытталуы және өзін-өзі анықтауы

    Бұл пән "психологиялық кеңістік" ұғымын, ондағы өзін-өзі анықтау орнын; кәсіби бағдар жүйесінің қалыптасу тарихын; оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтауды белсендіру әдістерін; әртүрлі жастағы оқушылармен кәсіби бағдар беру жұмысының технологиясын өз бетінше құруға мүмкіндік беретін практикалық білім мен іскерлікті қарастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Болашақ маманның кәсіби құзыреттілігі

    Пәнді оқыту барысында болашақ мамандар Қазақстан Республикасының Білім беру саласындағы заңнамасымен ұсынылған негізгі өкілеттіктермен танысады; оқыту және тәрбиелеу процестерінің мәні, Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар және болашақ мұғалімдердің педагогикалық кәсіптің мәдениеті мен құндылық негіздеріне жеке көзқарасы туралы жалпы түсінік қалыптастырылады; қазіргі мұғалімнің кәсіби қызметін түсінудің әртүрлі тәсілдерін және мұғалімнің кәсіби шеберлігі мен кәсіби құзыреттілігінің нақты біліктері мен дағдыларын қалыптастыру жолдарын талдау, салыстыру мен сәйкестендіру дағдылары дамиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика тарихы

    Бұл пән студенттерді ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі педагогикалық ғылымның дамуының теориялық негіздерімен, алдыңғы қатарлы мұғалімдер мен көрнекті ойшылдар ұсынған біліммен таныстырады; білім беру теориясы мен практикасының дамуының тарихи заңдылықтарын түсінуге және анықтауға ықпал етеді. Көрнекті педагогтардың педагогикалық теорияларында қазіргі заман үшін өзекті және басты нәрсені бөліп көрсетуге үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет елдердегі бастауыш білім беру педагогикасы

    Бұл курс шетелде бастауыш білім берудің педагогикасын; қазіргі заманғы бастауыш білім берудің даму үрдістерін; АҚШ-та, Батыс Еуропада ( Германия, Франция, Ұлыбритания) бастауыш білім беру жүйесін; Қазақстанда және шетелде бастауыш білім беруді реформалауды қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық проектілеудің теориясы мен технологиясы

    Бұл курс студенттерді ғылыми педагогикалық зерттеу әдістерімен және жалпы педагогикалық жобалаумен таныстырады; педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру ерекшеліктерімен; педагогикалық жобалау ұғымымен; жоба түрлерімен; жобалау технологияларымен; гносеология, әдіснама, педагогика және психология саласындағы білімді меңгеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Девиантология

    Бұл курс девиантты мінез-құлықтың негізгі түрлерін, тұлғалық бұзылуларды, девиантты, суицидалды мінез-құлықтың себептерін, девиантты мінез-құлықты әлеуметтік бақылаудың ерекшеліктерін зерттейді; девиантты мінез-құлықты диагностикалау және коррекциялау әдістері мен технологияларын меңгеру дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқу үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс

    Бұл пәннің мазмұны студенттердің даму ерекшеліктері туралы жалпы түсініктерін қалыптастырады туралы, оларға әсер ету әдістері және олармен жұмысты ұйымдастыру тәсілдері туралы оларға үлгермейтін оқушылармен жұмыс істеуге деген қызығушылықты ынталандыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Вокалдық хор тәрбиесі

    Пәннің мазмұны мазмұны мен стилі бойынша ерекшеленетін көркем-құнды репертуарды зерттеу арқылы, сонымен қатар халық музыкасын қолдану, халықтық әншілік дәстүрлерді зерделеу, шығармашылыққа тәрбиелеу арқылы шығармашылық әрекеттің қалыптасуын зерттейді. вокалдық тыңдау, ұйымшылдық, зейін, жауапкершілік, педагогикалық қызметте олардың шығармашылық мүмкіндіктерін адекватты бағалауға ықпал ету

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстандағы педагогика ғылымдарының дамуы

    Бұл курс студенттерді Қазақстандағы психологиялық - педагогикалық ғылымның қалыптасу және даму тарихымен; Қазақстанның қазіргі педагогикалық ғылымының негізгі бағыттары мен даму үрдістерімен және қазақстандық қоғамның әртүрлі даму кезеңдерінде педагогиканың дамуымен таныстырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Салыстырмалы педагогика

    Бұл пәннің мазмұны салыстырмалы тұрғыда әлемнің әр түрлі елдері мен аймақтарындағы педагогикалық теория мен практиканың даму жай-күйін, заңдылықтарын және үрдістерін, сондай-ақ олардың жалпы тенденцияларының, ұлттық және аймақтық ерекшеліктерінің арақатынасын қарастырады; ұлттық білім беру жүйелерін олардың шетелдік тәжірибелерін қолдану арқылы өзара байытудың формалары мен тәсілдерін анықтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогиканың ғылыми - зерттеу әдістері

    Бұл пән ғылыми танымның мәнін, әдіснамасын, зерттеу әдістері туралы ұғымды, педагогика әдіснамасын, қазіргі заманғы ғылыми-педагогикалық зерттеудің ерекшеліктерін, ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастырудың әдіснамалық принциптерін, әдістемелерін және әдістерін зерттейді; ғылыми-педагогикалық зерттеуді талдау, өңдеу және интерпретациялау қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектептегі қазіргі педагогикалық технологиялар

    Пәнді оқыту барысында қазіргі заманғы педагогикалық технологиялардың теориялық және практикалық негіздері, оларды бастауыш мектептің оқу-тәрбие процесінде қолданудағы шығармашылық тәсілі; қазіргі заманғы педагогикалық технологиялардың мәні, жіктелуі және ерекшеліктері; қазіргі заманғы технологияларды ескере отырып, білім беру ұйымдарында білім беру процесін іске асыру бойынша педагогикалық қызметті жүзеге асырудың әдістері мен тәсілдері қарастырылады;

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық өнердің теориясы мен әдістемесі

    Бұл пәннің мазмұны музыкалық оқыту мен тәрбиелеудің мақсаттары міндеттері мен принциптерін қарастырады. Музыкалық білім берудің отандық және шетелдік жүйелері. Музыкадағы оқыту және тәрбиелеу әдістері. Музыкалық тәрбиенің мазмұны. Халық музыкасы. Қазақ халық музыкасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көрнекі құралдарды дайындаудың теориясы мен технологиясы

    Бұл пәннің мазмұны бастауыш мектептің оқу-тәрбие үрдісіне қажетті көрнекі құралдарды дайындау теориясы мен технологиясын; көрнекіліктердің пайда болу және даму тарихын қарастырады; көрнекіліктерді пайдалана отырып, студенттерге көрнекі құралдар мен сабақтарды ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Көркем еңбекті оқыту әдістемесі

    Берілген пәннің мазмұнында Бастауыш мектепте «Көркем еңбектің» интеграцияланған курсы, «Көркем еңбек» пәнін оқытудың теориялық негіздері еңбекке баулу сабағының құрылысының өзгешеліктерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бейнелеу өнерге үйретудің теориясы мен технологиясы

    Бұл пән кіші мектеп жасындағы балалардың бейнелеу шығармашылығының даму ерекшеліктерін; кіші мектеп оқушыларының көркем - эстетикалық тәрбие жүйесіндегі бейнелеу өнері сабақтарының рөлі мен маңызын қарастырады; студенттерде осы пән бойынша кіші мектеп оқушыларының оқу және оқудан тыс іс-әрекеттерін ұйымдастыру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Көркем жабыстыру және пластилинография

    Берілген пәннің мазмұны апликация және пластилинография бойынша жұмыс технологиясын қарастырады; қағаздан тоқылған бұйымдар туралы мәлімет береді, көлемді тоқылған бұйымдарды жасау және қағаз және ермексаз жұмыс істеу техникаларын қолдана отырып, сабақтарды ұйымдастыру біліктерін қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Қазіргі психологиялық-педагогикалық ғылымда, жас ерекшелік физиологиясы мен мектеп гигиенасында негізгі ережелер мен категориялар туралы білімді қолдану, зерттелетін аймақтағы мәселелерді шешу.
  • Болашақ педагогикалық қызметте оқуды өз бетінше жалғастыруға кәсіби қалыптасу және психологиялық дайындық үшін қажетті оқыту дағдыларын пайдалану;
  • Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеу саласындағы ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістерін білу;
  • Инклюзивтік білім беру және тәрбие қызметінің технологиялары мен әдістемелерін, негізгі дидактикалық тұжырымдамалардың сипаттамаларын, ақыл-ойы бұзылған балаларды тәрбиелеу мен оқыту практикасының даму кезеңдерін қолдана отырып, мектептің тұтас педагогикалық процесін басқару бойынша қалыптасқан кәсіби құзыреттіліктермен орта білім беру жүйесіндегі практикалық педагогикалық қызметте білімін және түсінігін көрсету;
  • Психологиялық-педагогикалық ғылымның әртүрлі бағыттарындағы фактілер мен құбылыстарды, педагог қызметіндегі диагностикалық әдістемелерді түсіну және білімді қолдана білу, танымдық процестердің деңгейлерін, кіші мектеп оқушыларының жас ерекшеліктерін талдау;
  • Көптілділік пен қарым-қатынас мәдениетін ескере отырып, әртүрлі жас категорияларымен өзара әрекеттесу және қарым-қатынас жасаудың тиімді тәсілдерін, коммуникация саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану;
  • Отандық және шетелдік педагогикалық ғылымды дамыту саласындағы білім мен түсініктерді көрсету, зерттелетін саладағы заманауи жетістіктерге негізделген озық педагогикалық тәжірибені жинақтау;
  • Білім беру саласындағы ІТ теориялық және практикалық білімдерін, білім беру процесінде ақпаратпен жұмыс істеу үшін бағдарламалық және техникалық құралдарды қолдану;
  • Академиялық адалдық, сондай-ақ қауіпсіздік нормаларын қамтамасыз ету қағидаттарын сақтай отырып, ғылыми зерттеулерге негізделген кәсіпкерлік дағдыларды, көшбасшылықты, инновацияларды қабылдауды тәрбиелеу үшін заманауи құқықтық мемлекет идеясын білуді көрсету.
  • Жалпы адамзаттық, этномәдени және отбасылық құндылықтар туралы пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен интерпретациялауды жүзеге асыру, сондай-ақ әлеуметтік-педагогикалық кеңес берудің техникасын, әдістері мен тәсілдерін практикада қолдану.
  • Дамудағы ауытқуларды жіктеу үшін кәсіби деңгейде білім мен түсініктерді қолдану, сондай-ақ дамуымен мінез-құлқында әртүрлі ерекшеліктері бар балалармен жұмыс жасауда кәсіби әрекеттер алгоритмін жасау және ерекше білім беруге мұқтаж балаларға психологиялық-педагогикалық көмек көрсету;
  • Жаңартылған білім беру бағдарламаларын ескере отырып, оқытудың заманауи әдістерін, жеке әдістемелерді оқытуда білім беру технологияларын қолдануда оқу-практикалық міндеттерді шешу үшін болашақ мамандардың теориялық және практикалық білімдерін қолдану;
  • Психологиялық-педагогикалық ғылымның теориялық білімдерін жалпылау және мұғалімнің педагогикалық шеберлігін жетілдіруге, кәсіби қызметте әртүрлі құзыреттерді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін оқыту мен тәрбиелеудің тиімді әдістері мен әдістерін жіктей білу.

Ұқсас БББ

6B01302 Бастауыш білім беру және инклюзивті тәжірибе

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

6B01302 Шет тілі білімімен бастауыш сынып мұғалімі

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)

6B01302 Бастауыш білім бизнес инновациямен

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Қазақстан-Американдық еркін университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01302 Бастауыш білім беру (IP)

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01302 Бастауыш білім (IP)

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

Top