Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01101 Педагогика және психология в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: басқару психологиясының теориялық-әдіснамалық және қолданбалы негіздерін талдау. Міндеттері: әр түрлі ресурстарды басқарудың психологиялық аспектілерін түсіндіру дағдыларын игеру; басқару әдістерін қолдану; кәсіби өсу мен мансаптың практикалық ұсыныстарын әзірлеу. Пән cалыстырмалы-тарихи талдау дағдыларын және басқару психологиясындағы зерттеу перспективаларын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: басқару қызметінің құрылымы мен негізгі бөлімдері, басқару субъектілері мен объектілері, топтық динамика және басқару, басқару қызметіндегі танымдық процестер, басқару құрылымдарындағы басшылық және көшбасшылық. Оқыту әдістері: кейс-стади, миға шабуыл, өзіндік жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік әдістер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: психология мен білім беруде мәдени-тарихи және белсенді тәсілдердің негізгі ережелерін қолдану. Міндеттері: заманауи білім беру психологиясындағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тәсілдің қалыптасу тарихын талдау; жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында іс-әрекеттік тәсілді іске асырудың негізгі бағыттарын салыстыру. Пән психология мен білім беруде мәдени-тарихи және әрекет тәсілдерін әдіснамалық талдауды қолдануға бағытталған. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: заманауи отандық психологиядағы мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тәсілдердің тұжырымдамасының әдіснамалық ережелері, іс-әрекеттік тәсілдердің жалпы психологиялық заңдылықтары, мәдени-тарихи теорияның ғылыми-әдіснамалық принциптері. Оқыту әдістері: зерттеу, проблемалық оқыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметі үшін ғылыми, философиялық-әдістемелік және дүниетанымдық негізін қалыптастыру. Ғылыми мамандықтар бойынша білім беру және зерттеу жұмыстарын тиімді жүзеге асыруға қажетті білім, дағды және құзыреттіліктерді дамыту. Пәнді оқыту барысында мәдениет пен философияның дамуы контекстіндегі ғылымның пайда болу мен даму тарихы, ғылыми білімнің құрылымы мен зерттеу әдістері, заманауи ғылымның даму кезеңдері, өркениеттің дамуындағы ғылым мен техниканың рөлі, ғылыми ілім мен өркениеттің болашағы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – жоғары мектеп дидактикасы, тәрбие теориясы және білім беру менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білім негізінде кәсіптік-педагогикалық мәдениет контексінде ЖОО-да педагогикалық іс-әрекет қабілетін қалыптастыру. Қазақстандағы жоғары білім берудің қазіргі кезеңдегі тенденциялары, Ұлттық білім беру жүйесі, жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі, жаңа білім беру технологиялары, кредиттік технология жағдайында студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру, оқу-әдістемелік материалдарды жасау технологиясы, жоғары оқу орнында тәрбие берудің ерекшеліктері, жоғары кәсіби білім берудің менеджменті оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: кәсіби салада магистранттардың шеттілдік коммуникатвтік құзыреттіліктерін дамыту. Лингвистикалық білімдері мен біліктіліктері кеңейтіледі,кәсіби және ғылыми қызметінде қолдану үшін іскерлік ағылшын тілі мен академиялық хаттың лексикасы оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудің тарихы мен заманауи тенденциялары
    Несиелер: 4

    Мақсаты: білім беру үдерісінің заманауи білім парадигмаларын біріктіру. Міндеттері: заманауи білім берудің өзекті үрдістері мен тұжырымдамаларын талдау; заманауи білім беру процесінің негізгі үрдістерін сыни талдау тәсілдерін синтездеу. Пән білім беру қызметінің теориясы мен практикасының әдіснамасын пайдалануға бағытталған. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: білім беру парадигмасының құрылымы, оның даму логикасы, білім берудегі заманауи парадигмалар мен технологиялар, әлемнің ғылыми бейнесінің эволюциясы және оның білім беру жүйелерінің сипаттамаларына әсері, білім берудің заманауи парадигмалары. Оқыту әдістері: кейс стади, интеракция.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру психологиясының әдіснамасы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: қазіргі білім беру психологиясы туралы теориялық және қолданбалы ғылым ретінде жүйелі түсінік қалыптастыру. Міндеттері: білім беру психологиясы әдіснамасының әдіснамалық білім деңгейлерін, құрылымы мен функцияларын талдау; білім беру процесінің негізгі парадигмаларын саралау; білім беру психологиясының негізгі әдіснамалық мәселелерін түсіндіру. Пән білім беру психологиясының әдіснамасы, психологияның дамуы мен білім беруді трансформациялауға бағытталған. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: қазіргі білім беру психологиясының әдістері, білім беру психологиясы саласындағы зерттеулердің негізгі теориялары мен бағыттары, дидактикалық тұжырымдамалар мен даму заңдылықтарының психологиялық негіздері, білім беруді психологияландыру. Оқыту әдістері: репродуктивті, зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологиялық- педагогикалық зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: психологиялық-педагогикалықз ерттеуді ұйымдастырудың жүйелі білімі мен құзыреттілігін қалыптастыру. Міндеттері: ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру мәселелері бойынша ақпараттық-библиографиялық дереккөздерді талдау; зерттеу дағдылары мен іскерліктерін интеграциялау. Пән психологиялық-педагогикалық ғылыми зерттеулердің қазіргі тенденциялары мен парадигмаларын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: Білім беру мекемелерінде ғылыми зерттеу жүргізу ерекшеліктері, ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістерін іріктеу жүйесі, зерттеуді ұйымдастырудың кешенді бағдарламасы, эмпирикалық материалды өңдеу әдістері. Оқыту әдістері: презентация, ғылыми-зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қашықтықтан білім беру жағдайында педагог-психолог қызметі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қашықтықтан оқыту жағдайында психологиялық-педагогикалық іс-әрекеттің ерекшеліктері туралы құзыреттіліктің жүйелі білімін қалыптастыру. Міндеттері: қашықтықтан оқыту жағдайында білім беру процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыруды сипаттау; қашықтықтан оқыту жағдайында психологиялық диагностиканы, кеңес беруді, алдын алуды ұйымдастыру әдістерін саралау. Пән қашықтықтан оқыту жағдайында психологиялық диагностиканы ұйымдастыру, кеңес беру, алдын-алу әдістерін саралауға бағытталған. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: онлайн режимде білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру, әдістемелік жұмыс және психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу, кәсіби құзыреттілік және қашықтықтан оқыту жағдайында кәсіби деңгейді арттыру. Оқыту әдістері: жобалау, кейс стади.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиялық эксперименттің әдістемесі мен техникасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: психологиялық эксперименттің теориялық және әдіснамалық негіздерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Міндеттері: проблемалық мәселелерді, тақырыптарды, эксперименттік жоспарды әзірлеуді, зерттеу, апробациялау рәсімдерін анықтау тәсілдері мен тәсілдерін таңдау; психологиялық-педагогикалық зерттеулерді және экспериментті қолдануды ұйымдастыру. Пән психологиялық-педагогикалық зерттеудегі сандық және сапалық талдаудың арақатынасымен танысуға бағытталған. Пәнді оқу кезінде келесі тақырыптар қарастырылады: эксперименттің процедуралары мен психологиялық сипаттамалары, психологиялық эксперименттегі айнымалылардың түрлері, психологиялық эксперименттің дұрыстығы, экспериментатор мен субъектінің іс-әрекетінің маңызы, психологиялық эксперименттердің түрлері, психологиялық өлшеу процедурасы, эксперименттік зерттеудің этикалық аспектілері. Оқыту әдістері: эвристикалық, зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тұлғаның ұлттық өзіндік сана-сезімінің психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: отандық және шетелдік психологтардың зерттеулеріндегі ұлттық сана-сезімнің заңдылықтары мен мәселелерін зерттеу. Міндеттері: тұлғаның ұлттық өзіндік санасының даму ерекшеліктерін айқындау; ұлттық өзіндік сана-сезімді диагностикалау әдістерін қолдану. Пән қазіргі зерттеулерде ұлттық сана-сезімінің психологиялық-педагогикалық негіздерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу кезінде ұлттық сана-сезімнің құрылымы, қалыптасу ерекшеліктері, ғылыми парадигмалар, ұлттық сана-сезімді зерттеу әдістемелері, ұлттық өзін-өзі анықтау мен сәйкестендірудің психологиялық-педагогикалық негіздері, Ұлттық өзін-өзі тану серпіні тақырыптары қаралатын болады. Оқыту әдістері: проблемалық-ізденушілік, ғылыми-зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жанартылған білім беру мазмұны жағдайында педагог-психолог жұмысы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында педагог-психолог қызметінің мазмұны туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Міндеттері: білім беруде тұлғаны психологиялық қолдау бағдарламаларын іске асыру; білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді әзірлеу. Пән қазіргі кезеңдегі білім беру ұйымдарының психологиялық қызметінің моделін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу, қазіргі заманғы педагог-психологтың құзыреттілігін оқыту қызметін психологиялық қамтамасыз ету мазмұны мен құралдары, педагог-психолог жұмысының инновациялық әдістері мен технологиялары. Оқыту әдістері:эвристикалық, жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Киберпедагогика негіздері (педагогикалық білім беру бағдарламаларына)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – оқытуда АКТ-ны қолдану нәтижесінде пайда болған педагогика, психология әдістемелері мен теорияларындағы өзгерістерді анықтау және киберпедагогиканы педагогика ғылымының жаңа саласы ретінде оның тұжырымдамасының сипаттамасын қарастыру. Педагогикалық технология негізінде киберпедагогика курсының оқыту формаларын, оқу материалдарын және оқу қызметінің түрлерін, оның ішінде АКТ, қашықтықтан оқыту, компьютерлік мәліметтерді өңдеу әдістері, интербелсенді әдістері, киберкеңістіктің оқу, тәрбие және даму процестері оқытылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика мен психологиядағы сапалық зерттеулер әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: педагогика мен психологияда сапалы зерттеу әдіснамасын қолдану дағдыларын қалыптастыру. Міндеттері: психологиялық зерттеудің валидтілігі тұжырымдамасының негізгі түсініктері мен проблемаларын түсіндіру; түрлі психологиялық тәсілдерді түсіндірудің негізгі әдістері мен принциптерін қолдану. Пән әдістемелік психологиялық-педагогикалық зерттеулер жүйесінде сапалы әдістерді қолдануға бағытталған. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: салыстырмалы талдау және педагогика мен психологиядағы сапалы тәсілдердің жай-күйі, психология мен педагогикадағы өлшеу және сапалы талдау негіздері, сапалы зерттеу жүргізудің әдістері мен техникалары. Оқыту әдістері: эвристикалық, зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гуманистік педагогика және психология
    Несиелер: 4

    Мақсаты: гуманистік педагогикамен психология әдістерін балама шындық ретінде қолдану қабілетін қалыптастыру. Міндеттері: білім беру процесінің гуманистік бағытының өзгермелілігін қамтамасыз ету; кәсіби қызметтің гуманистік педагогикасы мен психологиясының принциптерін біріктіру. Пән қазіргі гуманистік педагогикамен психологияның генезисін түсіндіруге бағытталған. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: гуманистік бағыттағы балама педагогика мен психологияның тұжырымдамалық идеялары, гуманитарлық жүйе ретінде білім беру, гуманистік педагогикамен психологияны іс жүзінде қолдану. Оқыту әдістері: миға шабуыл, іскерлік ойын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тұлғаға бағдарланған педагогика және психология
    Несиелер: 4

    Мақсаты: білім беру процесін ұйымдастыруда тұлғаға бағытталған тәсілді қолданудың өзекті мәселелерін зерттеу. Міндеттері: білім беру үдерісіне қазіргі заманғы тәсілдердің мазмұнын бағалау; тұлғаға бағытталған білім беруді қолдану. Пән оқытудағы тұлғаға бағытталған тәсілдің теориялық-әдіснамалық аспектілерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: заманауи білім беру үрдісіндегі тұлғаға бағдарланған педагогика және психология, білім беру жүйесіндегі сараланған білім беру теориясына инновациялық бағдар, тұлғаға бағдарланған оқыту жүйесінің модельдері мен жобалануы. Оқыту әдістері: іскерлік ойын, интеракция.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру жүйесіндегі құзіреттілік тәсіл
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазіргі қоғамның білім беру процесін модернизациялаудың өзекті мәселелері мен тенденциялары туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Міндеттері: қазіргі білім берудегі құзыреттілік тәсілінің мәнін, мақсаттарын, міндеттері мен ерекшеліктерін талдау; педагог-психологтың технологиялық құзыреттілік критерийлерін әзірлеу. Пән құзыреттілік тәсіл контекстінде білім алушылардың позициясын зерттеуге және талдауға бағытталған. Пәнді оқу кезінде келесі тақырыптар қарастырылады: құзыреттілік тәсілі контексінде педагог-психологтың шығармашылық қызметіне оқыту технологияларын енгізу ерекшеліктері, құзыреттілік тәсілі контексінде дәстүрлер мен инновациялар. Оқыту әдістері: іскерлік ойын, мәселелік оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беруді басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазіргі кезеңде білім беру жүйесін дамыту стратегиясын жобалау қабілетін қалыптастыру. Міндеттері: білім беруді басқару психологиясының ғылым және кәсіби қызмет саласы ретіндегі мәнін талдау; басқарушылық қызметтің кәсіби психологиялық күрделілігінің жүйеленуін, олардың алдын алу тәсілдерін жобалау. Пән қазіргі білім берудің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу кезінде келесі тақырыптар қарастырылады: басқарушылық ойдың эволюциясы, білім беруді басқарудың заңдылықтары, принциптері, функциялары, психологиясы, ұжымдағы іскерлік қарым-қатынастың негізі ретіндегі тұлғааралық қатынастар, білім беру сапасын басқару, басқару мәдениеті Жүйелік ұғым ретінде: мәні, құрылымы, өзгеру тенденциялары. Оқыту әдістері: практикалық, іскерлік ойын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: ғылыми зерттеу әдіснамасы туралы жүйелі түсінікті қалыптастыру. Міндеттері: ғылыми танымның әдіснамалық негіздерін және ҒЗЖ негізгі кезеңдерін, теориялық зерттеудің негізгі әдістерін меңгеру; жүйелі талдау негіздерін пайдалану, ғылыми зерттеудің заманауи тәсілдері мен әдістерін, дербес зерттеу жұмысының дағдыларын меңгеру; эмпирикалық материалды жалпылау, жүйелеу және теориялық ұғыну. Пән заманауи психологиялық-педагогикалық зерттеулердің бағыттарын сыни талдауға бағытталған. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: ғылыми таным әдістерін жіктеу критерийлері, ғылыми зерттеу жүргізудің жүйесі мен кезеңдері, тарихи және логикалық әдістер, эмпирикалық зерттеу әдістері, теориялық зерттеу әдістері, ғылыми ақпаратты өңдеудің сандық және сапалық әдістері, Оқыту әдістері: теориялық талдау, аннотация және реферат, презентация және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогттың кәсіби қарым-қатынасының негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби-педагогикалық қарым-қатынастың теориялық-әдіснамалық негіздерін меңгеру. Міндеттері: педагогтің кәсіби қарым-қатынасының мәнін айқындау; педагогикалық қарым-қатынастың техникасы мен технологияларын қолдану. Пән кәсіби қарым-қатынастың заманауи парадигмаларын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: кәсіби қарым-қатынас мәселелерін зерттеудің негізгі бағыттары мен үрдістері, педагогтің кәсіби қарым-қатынасының психологиялық аспектілері, кәсіби қарым-қатынас нысандары, педагогтің коммуникативтік құзыреттіліктері, педагогтің коммуникативтік құзыреттілігін дамыту технологиялары, кәсіби қарым-қатынас психотехникасы, кәсіби қарым-қатынас этикасы, кәсіби қарым-қатынас процесін оңтайландыру. Оқыту әдістері: эвристикалық, ізденушілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагог-психологтың әдіснамалық мәдениеті
    Несиелер: 5

    Мақсаты: педагог тұлғасының құрылымында әдіснамалық мәдениеттің теориялық негіздерін зерттеу. Міндеттері: педагог-психологтың әдіснамалық мәдениетінің біліктер жүйесін және оқытудағы тұлғалық-бағдарлы тәсілдің негіздерін сипаттау; кәсіби қызметте және тұлғалық өзін-өзі жетілдіруде әдіснамалық мәдениеттің кәсіби дағдыларын көрсету. Пән қазіргі психологиялық-педагогикалық зерттеулерде мұғалімнің әдіснамалық мәдениетінің мазмұнын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: педагогтің әдіснамалық мәдениетін қалыптастырудың жетекші факторлары, педагогтің әдіснамалық мәдениетін қалыптастыру кезеңдері, маманның әдіснамалық мәдениетін қалыптастырудың мониторингі мен критерийлері, педагогтің әдіснамалық мәдениетін қалыптастырудың негізгі құралдары. Оқыту әдістері: проблемалық презентация, кейс стади.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психологиялық-педагогикалық қызметті ұйымдастыру технологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: психологиялық-педагогикалық қызметтің ұйымдастыру-әдістемелік қызметінің әдістерін қолдану. Міндеттері: оқу орнының педагог-психологының кәсіби қызметінің функциялары мен міндеттерін сипаттау; білім алушыларды психологиялық сүйемелдеудің негізгі іс-шараларын дайындау және өткізу технологиясын қолдану. Пән психологиялық-педагогикалық қызметті ұйымдастырудың заманауи тәсілдерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу кезінде келесі тақырыптар қарастырылады: білім беру мекемесіндегі психологиялық-педагогикалық жұмыстың басым бағыттары мен міндеттері, білім беру мекемесінің психологиялық-педагогикалық жұмысын ұйымдастырудың ерекшеліктері: психологиялық-педагогикалық жұмыстағы ерекшеліктер, жағдайлар, сұраныстар мен технологиялар, стратегиялық және жедел міндеттер. Оқыту әдістері: жобалау, кейс-стади.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагог-психологтың инновациялық әлеуеті
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Педагог-психологтың инновациялық қызметін дамытудың нормативтік-құқықтық негіздерін, инновациялық саясат үрдістерін зерттеу. Міндеттері: педагог-психологтың инновациялық қызметін дамытудың инновациялық саясатын, нормативтік-құқықтық негіздерін талдау; психологиялық-педагогикалық жұмыс саласындағы инновацияларды басқару негіздерін салыстыру. Пән психологиялық-педагогикалық жұмыс саласындағы инновацияларды басқару негіздерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу кезінде келесі тақырыптар қараластырылады: психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің инновациялық процестері, инновациялық жобаларды (бағдарламаларды) әзірлеу әдістемелері мен технологиялары, инновациялық қызмет жағдайындағы мониторингтік зерттеулер мен сараптамалар, педагог-психологтың инновациялық әлеуетін дамытуды жобалау және модельдеу. Оқыту әдістері: танымдық мәселелік таныстырылым, ізденушілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық іс-әрекетте интерактивті оқыту
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазіргі кезеңде инновациялық білім беру қызметін бағдарлау: проблемалар мен перспективаларды түсіну. Міндеттері: интерактивтік оқытудың қағидаттарын, нысандарын, әдістері мен технологияларын бағалау; оқытудың заманауи интерактивтік психологиялық-педагогикалық технологияларын ықпалдастыру. Пән оқытушы мен оқушының интерактивті өзара әрекеттесуін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: интерактивтік оқытудың әдістері мен технологиялары, білім алушылардың білімін бақылаудың инновациялық әдістерінің ерекшеліктері, интерактивтік оқытудың мәселелері мен перспективалары, интерактивтік оқытудың рефлексивті жинақталуы мен мониторингі, интерактивтік сабақты өткізу әдістемесі. Оқыту әдістері: практикалық, интерактивті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогтың кәсіби даму психологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мұғалімнің кәсіби даму психологиясын зерттеуде салыстырмалы талдау жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Міндеттері: педагогтің кәсіби дамуын психологиялық қолдау әдістерін қолдану; психологиялық даму кедергілерін диагностикалау. Пән кәсіптік-білім беру қызметінің әдіснамалық тәсілдерін зерделеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: педагогтің кәсіби даму психологиясының стратегиялары мен технологиялары, кәсіби қызметтің уәждемесін зерделеудің теориялық аспектілері, педагогтің кәсіби дамуының детерминанттары, педагогтің кәсіби-білім беру қызметінің мониторингі, психологиялық-педагогикалық қызметтегі кәсіби деформациялар, педагогтің кәсіби дамуының диагностикасы. Оқыту әдістері: зерттеу, ізденушілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON6

    Жоғары білім деңгейінде алынған тұжырымдамалық білімдер мен түсініктерді, көбінесе ғылыми зерттеулер контекстінде идеяларды бастапқы дамыту немесе қолдану үшін негіз немесе мүмкіндік болып табылады; жаңа құндылықтарды құруға, шығармашылық шешімдер қабылдауға дайын болу, толеранттылық және педагогикалық ынтымақтастық қабілеті.

  • Код ON9

    Теориялық негіздерін, психологиялық-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу әдістемесін түсіндіру; жұмыс нәтижелерін ресімдеуді зерттеу, апробациялау, түсіндіру, проблематикасын, тақырыбын, рәсімдерін анықтау тәсілдері мен тәсілдерін таңдау; қолданбалы есептердің математикалық модельдерін құру әдістерін және алынған зерттеу нәтижелерін мазмұнды түсіндіру, педагог-психологтың инновациялық әлеуетін дамытуды жобалау және модельдеу әдістерін таңдау.

  • Код ON4

    Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру; оқу процесінің жаңа модельдері мен стратегияларын жобалау үшін педагогикалық мақсат қою әдістерін, мектеп, орта білімнен кейінгі және жоғары білімнің интеграциясы мен сабақтастығының қағидаттары мен тетіктерін көрсету; жоғары әлеуметтік құндылықтарға

  • Код ON10

    Жүйелі-әрекеттік тәсіл шеңберінде педагог-психологтың кәсіби қарым-қатынасы мен қызметінің әртүрлі нысандарын біріктіру; жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді әзірлеу, білім беруді басқару психологиясының мәнін талдау, басқарушылық қызметтің кәсіби психологиялық күрделілігінің жүйелілігін және олардың алдын алу тәсілдерін жобалау.

  • Код ON2

    Стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету, педагогикалық жүйелерді қолдана білу, психологиялық проблемалардың аспектілерін бөліп көрсету, нақты практикалық мәселені шешуде жеке ерекшеліктерді ескеру, психоанализдегі ұғымдар мен бағыттар арасындағы байланысты орнату.

  • Код ON1

    Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы.

  • Код ON5

    Қазіргі педагогика мен психологияның өзекті тенденциялары мен тұжырымдамаларын талдау; Қазіргі педагогика мен психологияның негізгі тенденцияларын түсіну және сыни талдау тәсілдерін синтездеу; психологиялық-педагогикалық мәселелерді анықтау көздерін сипаттау; қазіргі педагогика мен психологияның өзекті мәселелерін салыстыру және сынау; инновациялық жетістіктерді оқу-тәрбие процесіне бейімдеу.

  • Код ON7

    Педагогикадағы және арнайы саладағы ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздерін, зерттеу нәтижелерін практикалық педагогикалық қызметке енгізу әдістерін жіктеу; білім алушылардың өзіндік жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру; әзірленген және бекітілген әдістемелік нұсқаулардың талаптарын ескере отырып, семинарлық, практикалық, зертханалық сабақтарды өз бетінше өткізу.

  • Код ON8

    Заманауи ақпараттық технологияларды тарта отырып, ақпараттық-талдау және ақпараттық-библиографиялық жұмыстарды жүргізу; жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулер жүргізуге және арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін меңгеру; Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемелерін интеграциялау; оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың инновациялық әдістері мен заманауи.

  • Код ON3

    Зерттеу контексінде идеяларды әзірлеу және қолдану кезінде пән саласының озық білімдеріне негізделген оқытылатын салада дамушы білімдер мен түсініктерді көрсету; жаңа ортада, неғұрлым кең пәнаралық контексте проблемаларды шешу үшін өз білімдерін, түсініктері мен қабілеттерін кәсіби деңгейде қолдану.

7M01101 Педагогика және психология (Бейінді)
Магистратура

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

"Алматы" Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (2 жыл)
Магистратура

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (2 ж)
Магистратура

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (Педагогикалық өлшеулер)
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Шымкент университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Торайгыров университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

"Сырдария" университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология (Білім берудегі менеджмент)
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Академик А. Қуатбеков атындағы Халықтар достығы университеті (Halyqtar dostyǵy)

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Мирас Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Қазақстан инновациялық академиясы

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология 2 жыл
Магистратура

Орталық-Азия Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология [Ғылыми-педагогикалық бағыт]
Магистратура

Мирас Университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Астана халықаралық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01101 Педагогика және психология
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M001 Педагогика және психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top