7M01101 Педагогика және психология в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты әмбебап (жалпы) құзыреттерді қалыптастыру және дамыту: жалпы ғылыми, құралдық, әлеуметтік-тұлғалық, жалпы мәдени; пәндік-мамандандырылған (кәсіби) құзыреттерді қалыптастыру және дамыту
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Несиелер: 5Кез келген ғылым аясында жаңа білім алудың негізгі тәсілдерін зерттейді. Ғылыми әдістің маңызды жағы, оның кез келген ғылым үшін ажырамас бөлігі нәтижелерді субъективті түсіндіруді болдырмайтын объективтілік талабы болып табылады. Жоғары мектептегі магистранттардың ғылыми-зерттеу жұмысы ғылыми әдебиеттермен жұмысты ұйымдастыру. Ғылыми таным мен шығармашылықтың әдістемелік негіздері. Ғылыми білім түсінігі. Теория-жалпыланған білім жүйесі. Теориялық және эмпирикалық зерттеу әдістері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 4"Басқару психологиясы" пәнінің мазмұны негізгі мәселелерді қамтиды: басқару жүйесін зерттеу тәсілдері, басқару қызметінің мәні және оны зерттеудің негізгі тәсілдері, еуропалық, американдық, жапон басқару жүйесінің теориялық және практикалық психологиялық аспектілері, ұйым қызметкерінің тұлғасы психологиялық талдау және басшының басқарушылық әсер ету объектісі, басқару қарым-қатынас психологиясы, іскерлік келіссөздер психологиясы, экстремалды және стресстік жағдайлардағы басқару қызметі.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Педагогика бойынша зерттеу жобаларын ұйымдастыру және жоспарлау
Несиелер: 5Педагогика бойынша зерттеу жобаларын ұйымдастыру және жоспарлау. Педагогикадағы зерттеудің ұғымдық-терминологиялық аппараты. Ғылыми-зерттеу жұмысының технологиясы. Зерттеудің өзектілігін, проблемасын, объектісін, затын, гипотезасын, есебін, әдіснамалық және теориялық негіздерін анықтауға қойылатын талаптар; оның ғылыми жаңалығы, қорғауға шығарылған ережелердің теориялық және практикалық маңыздылығы. Психологиялық-педагогикалық эксперименттегі модельдеу. Зерттеу жүргізу жоспарын әзірлеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Педагогикалық зерттеулердің әдістемесі мен әдістері
Несиелер: 5Педагогикалық зерттеудің әдіснамалық негіздері. Ғылыми зерттеудің ұғымдық аппараты, оның мазмұны мен сипаттамасы. Ғылыми педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру. Педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру мен жүргізудің практикалық аспектілері. Ғылыми таным әдістері. Педагогикалық зерттеудің эмпирикалық әдістері. Педагогикалық зерттеудің теориялық және салыстырмалы-тарихи әдістері. Педагогикалық зерттеудегі математикалық статистика әдістері. Зерттеу нәтижелерін апробациялау, ресімдеу және енгізу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Тәрбие философиясы
Несиелер: 5Әлемнің әртүрлі елдерінің үдемелі және логикалық талдауының призмасы арқылы философиялық ғылыми мектептерді қарастыру. Этикалық нормаларды, әлемнің түрлі мәдениеттерінде мінез-құлық ережелерін ескере отырып, тәрбие философиясының модельдерін қалыптастыруды қарастыру. Жаһандық әлемдегі тәрбиенің қазіргі философиясындағы инновациялық бағыттарды жүйелеу және іздеу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Баланың әлеуметтенуі
Несиелер: 5Баланың жеке тұлғасын әлеуметтендіру туралы түсінік. Әлеуметтанудың мәні, компоненттері, кезеңдері, факторлары, құралдары, механизмдері. Мега -, макро -, мезо - және микро - әлеуметтендіру деңгейлері. Тұлғаны әлеуметтендірудің әлеуметтік-психологиялық аспектілері: әлеуметтік бейімдеу және индивидуализация. Тұлғаны әлеуметтендіру және дамыту тәсілдері мен теориялары. Тұлғаның әлеуметтенуіне әлеуметтік-психологиялық факторлардың әсері. Тұлғаның әлеуметтік-психологиялық құзыреттілігі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Әлеуметтану мен тәрбие философиясы
Несиелер: 5Жеке тұлғаны тәрбиелеуді әлеуметтендіру философиясы бұл күрделі және өте динамикалық процесс, сондықтан ол жалпы алғанда, жеке адамның социумдағы саналы мінез-құлқының динамикасын қарастырады, өзгермелі жаһандық әлемде одан әрі табысты және креативті болжайды. Әлеуметтендіру мен тәрбиелеудің қазіргі заманғы философиялық парадигмаларын талдау мен тұлғаның менталдығын, ұқсастығын және сәйкестендірілуін есепке ала отырып, жеке адаммын.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шетел тілі (кәсіби)
Несиелер: 4Магистранттардың коммуникативтік құзыреттілігін меңгеру, ол кәсіби қызметтің әр түрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста шет тілін пайдалануға мүмкіндік береді. Кәсіби мақсаттар үшін шет тілі курсы магистранттардың ой-өрісін кеңейтуге, олардың жалпы мәдениеті мен білімін, ойлау мәдениетін және экономика саласында күнделікті және кәсіби қарым-қатынасты арттыруға ықпал ете отырып, білім беру және тәрбие мақсаттарын жүзеге асырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Несиелер: 4Пән магистранттарда іргелі білімге деген қызығушылықтың дамуын болжайды; ғылымның қалыптасуы мен дамуының философиялық бағаларына қажеттілікті ынталандыру; магистранттардың ғылымның қазіргі философиясының негізгі концепциялары мен пәнін толық түсінуін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Несиелер: 4Жоғары мектеп педагогикасы негізгі мәселелерді қамтиды: жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы, Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі, педагогикалық ғылым әдіснамасы, жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігі, жоғары мектепте оқыту теориясы (дидактика), жоғары мектепте оқытудың кредиттік жүйесі негізінде оқыту үдерісін ұйымдастыру, болашақ мамандарды дайындауда оқытудың белсенді әдістері мен формалары, жоғары мектепте жаңа білім беру технологиялары, жоғары мектептің ғылыми қызметінің теориясы. СҒЗЖ, жоғары мектеп маманның тұлғасын қалыптастыру және тәрбиелеудің әлеуметтік институты, Білім берудегі менеджмент.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Коммуникатив дағдыларын қалыпастыру
Несиелер: 5Кері байланыс процесі ретінде коммуникация.Ақпаратты алудың вербалды әдістері. Ақпаратты берудің вербалды әдістері. Бейвербальді коммуникациялар. Тұлға типтері және тұлғааралық коммуникация мәселесі. Тұлғаның типологиясы және оларды коммуникацияның тиімділігін арттыру үшін пайдалану. Ақпаратты қабылдау мен өңдеудің психофизиологиялық ерекшеліктері. Жеке тұлғаның жағдайы және тұлғааралық коммуникациялар. Тәрбие үдерісін педагог-ұйымдастырушының функциясы ретінде коммуникация процестерін басқару.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Ювеналдық психология
Несиелер: 5Ювеналды психология ғылым ретінде. Ювеналдық психология пәні-маңызды жағдайларда балалар мен жасөспірімдердің психологиялық ерекшеліктері мен психологиялық мәселелері. Пайда болу тарихы. Ювеналды психологияның міндеттері. Ювеналды психологияның әдіснамалық принциптері. Ювеналды психологиядағы тұлғаны зерттеу әдістері: бақылау, сауалнама жүргізу әдісі, сұхбат әдісі, эксперимент әдісі, биографиялық әдіс, контент-талдау әдісі. Психологиялық диагностика әдістері: сот-психологиялық сараптама әдістері
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Педагогикалық конфликтология және медиация
Несиелер: 5Конфликтологияның ғылым ретінде дамуы. Конфликтологияның негізгі ұғымдары. Қақтығыстардың пайда болуының жеке ерекшеліктері. Жанжалдар мен жанжалдар психологиялық-педагогикалық мәселе ретінде. "Оқушы-оқушы" жүйесіндегі жанжалды жағдайлардың алдын алу және түзетудің теориялық негіздері. Қақтығыстар мен жанжалды жағдайлардың алдын алу әдістері. Жанжал қиын жағдайлардың түрі ретінде. Қақтығыстарды басқару. Тұлғааралық қақтығыстар және суицидтік мінез-құлық.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Практикалық психология
Несиелер: 5Практикалық психологияның объектісі. Практикалық психологияның мақсаты мен міндеттері. Психологиялық білім жүйесіндегі практикалық психологияның орны. Практикалық психологияның даму тарихы. Практикалық психология әдістері. Болашақ мамандарды даярлаудағы практикалық психологияның рөлі. Практикалық психология кәсіби іс-әрекет ретінде және психологиялық ғылым саласы ретінде. Практикалық психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Конфликтологияның заманауи мәселелері
Несиелер: 5Конфликтологияның қазіргі заманғы мәселелері: арнайы Конфликтология пәнін құрайтын әр түрлі жанжалдардың негізгі қолданбалы аспектілерін зерттеу; математикалық модельдер мен компьютерлік технологияларды кеңінен тарта отырып, жанжалдардың проблемасымен айналысатын ғылымның әр түрлі салаларына жататын ақпаратты зерделеу және ықпалдастыру; жанжалдардың дамуын және оларды шешу нұсқаларын бақылау және диагностикалау жүйесін әзірлеу; жанжал ұғымының мәні мен мазмұнын анықтау; жанжалдардың пайда болу себептерін, көздері мен жағдайларын, олардың өзара шартты қатынастарды ұйымдастыру деңгейіне әсерін талдау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Кәсіби-педагогикалық қарым-қатынас негіздері
Несиелер: 5Қарым-қатынас түсінігі, оның маңызы, түрлері. Әртүрлі ғылымдардағы қарым-қатынас түсінігі. Қарым-қатынастың негізгі функциялары мен мақсаттарын анықтау. Мақсаты мен даму деңгейі бойынша қарым-қатынас түрлері. Қарым-қатынастың Макро -, мезо-және микро деңгейі. Қарым-қатынас құрылымы. Қарым-қатынастың коммуникативтік жағының мазмұны. Коммуникативтік актінің құрылымы. Қарым-қатынастың вербалды және вербалды емес құралдары, олардың ерекшеліктері. Қарым-қатынастың перцептивті жағы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Жаттықтырғыш жұмыс технологиясы
Несиелер: 5Тренингтің психологиялық негіздері. Психологиялық тренингтің пәнге кіріспе, тарихы. "Жануарлар магнетизм" теориясы Ф. А. Месмера. Топтық психотерапия және гипноз. Топтық әдістердің әлеуметтік-психологиялық аспектілері. Психоанализдегі және басқа да Батыс психологиялық мектептеріндегі топтық әдістер. Психологтар мен психотерапевтердің топтық жұмыс әдістері. Қазіргі топтық әдістер және өзіндік сананың дамуы.Тренингтің құрылымдық сипаттамалары. Тренинг тобының мақсаты.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Заманауи білім беру концепциялары
Несиелер: 5Тұлғалық-бағдарлы оқыту теориясы. Дамыта оқыту теориясы. Л. С. Выготскийдің дамыта оқыту теорияларының ғылыми-психологиялық негізі ретінде өзекті және жақын даму аймақтары туралы оқуы. Дамудың шешуші факторы ретінде тұлғаның белсенділігі және Дамыта оқытудың қажетті шарты туралы тезис ұсыну. Дамыта оқыту теориясы Л. В. Занкова. Дамыта оқыту жүйесінің принциптері Л. В. Занкова. Дамыта оқыту теориясы Д. Б. Эльконина және В. В. Давыдова.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
21 ғасыр педагогикасы
Несиелер: 5Білім беру жүйесіндегі құзыреттілік тәсіл мәселесіне кіріспе. Құзыреттілік тәсіл түсінігі. Өзгеретін әлеуметтік-экономикалық шындыққа жауап ретінде білім мазмұнын жаңарту қажеттілігі; адамның оқу сюжеттері мен оқу жағдайларынан тыс тиімді әрекет ету қабілетінің жалпылама шарты; оқушылардың құзыреттілігін мақсатты қалыптастыру мүмкіндігі. Құзыреттілік тәсілді жүзеге асыруға кедергі келтіретін білім беру мәселелері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Оқытудың ойын әдістері
Несиелер: 5Ойын адам қызметінің ерекше түрі, тұлғаны әлеуметтендіру факторы ретінде. Ойынның пайда болуы және әлеуметтік – педагогикалық маңызы. Қоғамның дамуындағы "адамзаттың көп қырлы даналығы" (С. А. Шмаков), өзіндік мәдени іс-әрекеттің формасы ретінде ойын. Ойын функциялары. Ойын тұлғаны әлеуметтендіру құралы ретінде. Ойын-қызметті ұйымдастырудың дербес және заңды түрі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Қазақстандағы психология-педагогикалық ғылым
Несиелер: 5Ежелгі түркі әдеби ескерткіштерінде психологиялық ойдың пайда болуы. "Қорқыт ата кітабы ". Адамның және қоршаған ортаның қарым-қатынасын көрсету оның әлемдегі орны жоғары философиялық және психологиялық деңгейде. Қорқыт ата мұрасына Гуманизм. Руникалық жазулар. Этнопедагогика әлеміндегі Қазақ философиясының мәні. Әл-Фарабидің психологиялық идеялары. Әл-Фараби дүниетанымының қалыптасуының идеялық негіздері мен алғышарттары. Бастапқы дүниетанымдық ұстанымдар. Таным теориясына қосқан үлесі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Жоғары оқу орындарында психология пәндерін оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Психологияны оқу пәні ретінде оқыту мазмұны. ЖОО-да оқу ерекшеліктері. Аудиториялық сабақтың құрылымы. ЖОО-дағы психология сабағы және оның негізгі ерекшеліктері. Сабақ түрлері. Психология курсында көрнекілік психология бойынша дәріс жүргізу әдістемесі. ЖОО-да психологияны оқытуды бақылау және бағалау. Игеру процесін бақылауды ұйымдастыру. Жұмысты жандандыру студенттердің сабақта студенттердің Өзіндік жұмысы. Оқытуды компьютерлендіру. Оқытудың белсенді әдістерінің топтық формалары. Оқыту ойындары. Сюжеттік ойындар психологиясын оқыту әдістемесіне кіріспе.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Қарым-қатынас психологиясы
Несиелер: 5Пән студенттерді кәсіби қызметте сендіру коммуникациясының мәселелерімен таныстырады. Қарым-қатынас психологиясының негізгі бағыттарының мазмұнын ашуға, кәсіби-психологиялық қарым-қатынас дағдыларын дамытуға көмектеседі. Студенттерді қарым-қатынас психологиясының негізгі әдістері мен құралдарымен, сондай-ақ Болашақ педагогтардың кәсіби қызметінің тиімділігін арттыру үшін білім, білік және дағдыларды қалыптастырумен таныстыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Психологияның теориялық-әдіснамалық негіздері
Несиелер: 5Ғылым әдіснамасы туралы жалпы түсінік. Қазіргі ғылыми танымның негізгі әдіснамалық концепциялары. Психологияның негізгі принциптері. Психологияның онтологиялық базисі және адамның мәні туралы түсінік. Психологиядағы "адам" және "тұлға" ұғымдары. Әлемдегі адам болмысының іргелі жағдайлары. Тұлғаны тәрбиелеудің мәні. Психологиялық бағыттар мен мектептердің категориялық талдауы. Қазіргі ғылымның зерттеу пәні мен әдістерінің өзара байланысы. Психологиядағы эксперименталды әдіс мәселесі. Психологиялық практиканың әдістемесі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Заманауи білім беру технологиялары
Несиелер: 5Болон процесі контексінде қазақстандық жоғары білім. Білім берудегі технологиялық тәсіл. Педагогикалық технологиялардың жіктелуі. Педагогикалық психотерапиялық қызмет технологиясы. Коммуникативтік технологиялар. Сыни ойлау технологиясы. Жобалау шеберханасының технологиясы. Ғылыми-педагогикалық зерттеудің әдістемесі мен технологиялары. Электрондық білім беру ресурстарының рөлі мен орны. Қашықтықтан білім беру технологиялары. Жоғары білім берудің білім беру бағдарламаларын жүзеге асырудың заманауи технологиялары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Заманауи жағдайдағы жеке тұлғаның әлеуметтенуінің өзекті мәселелері
Несиелер: 7Қазіргі жағдайда тұлғаны әлеуметтендіру әлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде. Қазіргі жағдайда тұлғаны әлеуметтендірудің өзекті мәселелері. Қазіргі ғылымдағы" әлеуметтендіру " ұғымы. Әлеуметтендірудің мәні. Әлеуметтендіру кезеңдері, тұлғаны әлеуметтендіру агенттері. Әлеуметтендіру құралдары. Әлеуметтендіру механизмдері. Тұлғаны әлеуметтендіру құрылымы. Әлеуметтендіру үрдісінің құрамдас бөліктері: әлеуметтік тәжірибе, әлеуметтік рөл, өзін-өзі тану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Жеке тұлғаның әлеуметтану педагогикасы мен психологиясы
Несиелер: 7Курс тұлғаны әлеуметтендірудің негізгі теориялық, әдістемелік және практикалық мәселелерін жүйелі түрде баяндауды ұсынады. Шығармашылық мамандықтардың студенттерімен жұмыс жасаудағы ғылыми-психологиялық білімді жүзеге асыруға ерекше көңіл бөлінеді. Жеке тұлғаны әлеуметтендірудің әртүрлі бағыттары бойынша әртүрлі теориялық негізделген бағдарламалар мен әдістер ұсынылған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Әлеуметтік жұмыс психологиясы
Несиелер: 7Әлеуметтік жұмыс психологиясы. Психоәлеуметтік жұмыс нысандары. Психоәлеуметтік қызмет пән ретінде: негізгі түсініктер, мақсаттары мен міндеттері, курстың бөлімдері. Психоәлеуметтік көмек Психотерапия мен әлеуметтік жұмыс арасындағы шекаралық аймақ ретінде. Психоәлеуметтік жұмыстың бағыттары. Әлеуметтік жұмыстың әлеуметтік/ медициналық моделіндегі психоәлеуметтік практиканың негізгі даму кезеңдері. Жеке Әлеуметтік жұмыстағы Диагностикалық тәсіл. Әлеуметтік жұмыстың функционалдық мектебі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-ерекеттік
Несиелер: 5Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекет тәсілдерінің қалыптасу тарихы мен әдіснамасы. Жоғары психикалық функциялардың дамуының параллелограммы Л. С. Выготский мен М. Коуланың мәдени-тарихи теориясының салыстырмалы талдауы психиканың, сананың және қызметтің дамуының филогенетикалық және социогенетикалық зерттеулері. Ж. Пиаже және Л. С. Выготский теориясының салыстырмалы талдауы. Мәдени-тарихи және іс-әрекеттегі зерттеу және практикалық қызметтің әдістері мен технологиялары
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Түзету педагогикасы
Несиелер: 5Түзету педагогикасының теориялық негіздері. Түзету педагогикасының ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуы. Түзету қызметінің психологиялық-педагогикалық негіздерін ұйымдастыру: нормативтік-құқықтық база, медициналық-педагогикалық консультация, арнайы қолдаудың мемлекеттік жүйесі. Әртүрлі санаттағы балаларды психологиялық-педагогикалық түзету. Түзету педагогикасы мен психологиясындағы психотерапиялық жұмыстың жаңа технологиялары. Түзету-дамыту жұмысындағы когнитивті терапия. Түзету-дамыту жұмысындағы Драмотерапия. Түзету-дамыту жұмысындағы Логотерапия.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Инклюзивтік білім беру (тереңдетілген оқыту курсы)
Несиелер: 5Курстың мазмұны негізгі төрт модульді қамтиды: инклюзивті білім беру мәселесін зерттеудің қазіргі теориялық, әдістемелік және құқықтық аспектілері. Арнайы педагогикалық талаптары бар балаларды әлеуметтендіруді зерттеудің теориялық негіздері. Арнайы педагогикалық мұқтаждықтары бар балалардың психологиялық-педагогикалық қолдауында инклюзивтік білім беруді дамыту Арнайы педагогикалық мұқтаждықтары бар балаларды әлеуметтендірудің қазіргі әлеуметтік және философиялық көзқарастары Сондай-ақ, осы пәнді оқып-үйрену шеңберінде магистранттарға арнайы білім беру қажеттіліктері бар балаларды сүйемелдеудің жеке ба��дарламаларын құрастыру кезінде құжаттарды өңдеудің заманауи формалары ұсынылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Аутизмі бар балаларды оқыту мәселелері
Несиелер: 5Пәнді оқу нәтижесінде магистрант білуі керек: - балалық аутизмді анықтау және алдын-алу саласындағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдіснамасы ерте сатыларда; Балалардың аутизмі туралы қажетті ақпараттарды іріктеу және талдау әдістері, аутистің баласын қолдаудың жеке картасын құрастыру; аутизмге бейімділігі бар балалардың мінез-құлқын талдау принциптері: - аутистикалық балаларды зерттеудің мақсаты, міндеттері мен тұжырымдарын тұжырымдау, мынаны түсіну керек: - аутистің қазіргі заманғы әлемде әлеуметтенуі мен бейімделу проблемасының жағдайы; идеяға ие болу: - өлшеу нәтижелерін өңдеу әдістері туралы және аутистің баланың денсаулығы мен ақыл-ой дамуының жағдайы туралы; - аутистикалық балаларды сүйемелдеу әдістерін дамытуға байланысты ата-аналарға кеңес беретін білім мен дағдыларды игер.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Код ON1
ғылыми және педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы туралы; ғылыми әзірлемелерді енгізу бойынша қолданбалы, іргелі ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері, қазіргі кезеңдегі педагогикалық және психологиялық ғылымның даму жағдайы туралы; педагогика және психология саласындағы Қазақстанның ғылыми мектептері туралы түсінікке ие болу
-
Код ON2
жоғары білім берудің әлемдік жүйесінің жетістіктерін білу; кәсіби қызмет жағдайындағы тұлғааралық қарым-қатынастың психологиялық заңдылықтары мен механизмдерін; әлеуметтік-психологиялық құбылыстар мен процестердің заңдылықтарын білу
-
Код ON3
"Педагогика және психология" білім беру бағдарламасы бойынша бакалавриат пәндері бойынша оқу бағдарламаларын, оқу-әдістемелік кешендерді әзірлей білу; дәстүрлі және инновациялық педагогикалық технологиялар негізінде дәрістер, СӨЖ, СОӨЖ, тәрбие іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу; студенттердің оқу жетістіктері мен дамуына мониторинг және бағалау жүргізу; зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау
-
Код ON5
студенттерді ғылыми жұмысқа тартуға; курстық және дипломдық жұмыстарға басшылық жасауға; ғылыми зерттеулер жүргізу технологияларын меңгеруге және ғылыми жұмыстың материалдары мен нәтижелерін жариялауға; көпшілік алдында сөз сөйлеу технологияларына; зерттеу жобаларына қатысуға қабілетті болуға; ғылыми және педагогикалық қызмет мәселелері бойынша кең, белсенді, шығармашылық байланыстарды қолдауға тиісті.
-
Код ON4
педагогикалық мәселелерді диагностикалау; педагогикалық және психологиялық мәселелерді шешу үшін қажетті ақпаратты жинау, талдау, таңдау; педагогикалық проблема бойынша жеке және ТОПТЫҚжұмысты ұйымдастыру; педагогикалық қызмет бойынша жоспарлау және есеп беру дағдылары болуы
7M01101 Педагогика және психология (Бейінді)
Магистратура«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАбай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
Магистратура"Алматы" Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураТараз инновациялық-гуманитарлық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология (2 жыл)
МагистратураӨ.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология (2 ж)
МагистратураБатыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология (Педагогикалық өлшеулер)
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураИнновациялық Еуразия университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураШымкент университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураТорайгыров университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
Магистратура«Тұран-Астана» университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураШ. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология (1.5)
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
Магистратура"Сырдария" университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология (Білім берудегі менеджмент)
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМанаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚызылорда "Болашақ" университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАкадемик А. Қуатбеков атындағы Халықтар достығы университеті (Halyqtar dostyǵy)
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураХ.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМирас Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураҚазақстан инновациялық академиясы
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология 2 жыл
МагистратураОрталық-Азия Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01101 Педагогика және психология
МагистратураШ.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология [Ғылыми-педагогикалық бағыт]
МагистратураМирас Университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураМ.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураАстана халықаралық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01101 Педагогика және психология
МагистратураОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: M001 Педагогика және психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша